خودروبر تبریز

خودروبر تبریز

  • 81

تماس با خودروبر

تماس فوری با امداد خودرو

خودروبر تبریز – امداد خودرو تبریز – حمل خودرو تبریز

خودروبر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه خودروبر در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی خودروبر تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات خودروبر در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، حمل خودرو تبریز، یدک کش تبریز، حمل ماشین تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز می باشد. همکاران ما در خودروبر کانون جهانگردی در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت خودروبر کانون جهانگردی می باشد. حمل ماشین شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر تبریز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به خودروبر دارید می توانید با شماره های شرکت خودروبر کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی خودروبر تبریز

جابجايی انواع خودروهای ايرانی و خارجی، لوكس، تصادفی، كلاسيك و صفر در كليه نقاط تبریز  و ارسال به سایر شهر های استان آذربایجان شرقی با خودروبر تبریز در اسرع وقت با كادری مجرب بدون هیچ نوع آسیبی به خودروی شما امدادجویان گرامی، به صورت تضمينی در كليه ساعات شبانه روز انجام می شود. همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودرو های ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع به طور سیار انجام می گردد.

خودروبر تبریز متشکل از ماشین شش‌ تن کفی با کفی هیدرویک قابل‌ تحرک است تا ماشین صدمه دیده روی آن قرار بگیرد. گروه فوق تخصصی خودروبر تبریز به دلیل خطرناک بودن این کار از ماهر ترین کارکنان خود برای انتقال ماشین استفاده کرده است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که هنگام به وحود آمدن مشکلی، آن را به سرعت به ما اطلاع بدهید. شرکت خودرو بری ما برای خشنود بودن مراجعین محترم از کم ترین هزینه ها برای انتقال دادن ماشین استفاده می نماید.

انواع خودروبر تبریز

انواع خودروبر تبریز به 2 دسته تقسیم می شوند که به توضیح آن پرداخته ایم.

  1. خودروبر های تکی
  2. تریلی خودروبر چند ظرفیته

خودروبرهای تکی برای حمل خودرو های لوکس و جداگانه می باشد. مثل حمل ماشین از نقطه ای به نقطه ی دیگر. تریلی های خودروبر، تعداد اتومبیل های بیشتری را می توانند حمل کنند. از نظر هزینه خودروبر های چند ظرفیته ارزان تر از خودروبر های تکی می باشد. اما حمل خودرو های لوکس و حتی ماشین های ساده با خودروبر تکی در زمان کمتری انجام می گردد. همچنین خودروبر تکی در هر مکانی که مورد نظر شماست حمل خودرو را انجام می دهد.

شماره تماس حمل اتومبیل تبریز

 

حمل-خودرو-آذربایجان-شرقی-یدک-کش-آذربایجان-شرقی-خودروبر-آذربایجان-شزقی

حمل ماشین تبریز – یدک کش تبریز – خودروبر تبریز

چه خودرو هایی توسط خدمات خودروبر شرکت کانون جهانگردی حمل می شوند؟

  • حمل خودروهای لوکس که هنوز پلاک بر روی آنها نصب نشده است.
  • حمل اتومبیل های سالم و با کیفیت به صورت تحویل در درب خانه
  • حمل ماشین های معیوب، از کار افتاده و خراب
  • حمل اتومبیل های قدیمی و کلاسیک
  • حمل خودرو های تصادف کرده

مزایای درخواست خودروبر تبریز از کانون جهانگردی

  1. در حمل خودرو، امدادگران بر اساس شهر و نوع سرویس تفکیک شده اند.
  2. وجود تعداد زیاد افراد خودروبر در سایت امدادخودرو کانون جهانگردی، موجب می شود تا به صورت شبانه روزی از خدمات خودروبر در تبریز به صورت سریع و فوری استفاده کنید.
  3. اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نباشد، می توانید با درخواست خودروبر خودرویتان را در محل مورد نظر تحویل بگیرید
  4. کلیه افراد خودرو بر و حمل خودرو در تبریز، پس از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده خواهند داد که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگهداری کنید تا در صورت بروز مشکل در روند کار، بتوانید پیگیری نمایید.
  5. امکان دریافت خدمات با کارت های اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی. این خدمات به صورت کشوری (در سراسر ایران) بوده و شامل ۴ کارت برنزی، نقره ای، طلایی و الماس می باشد و با خرید کارت های اشتزاک از مزایا و خدمات خودروبر تبریز کانون جهانگردی در سراسر کشور بهرمند گردید.
     

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت: 12:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

امداد خودرو تبریز

  • 64

تماس با امداد خودرو

تماس فوری با امداد خودرو

 

امداد خودرو تبریز – خودروبر تبریز – حمل خودرو تبریز

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه امداد خودرو در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی امداد خودرو تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حـمل ماشین در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، خودروبر تبریز، حمل ماشین تبریز، یدک کش تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز است. همکاران ما در امداد خودرو کانون جهانگردی در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته، با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر تبریز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به امداد خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله امداد خودرو های خوب در تبریز به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تبریز استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جايی انواع خودرو های ايرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و كلاسيك در تبریز و كليه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با امداد خودرو تبریز در اسرع وقت با كادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمينی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

امداد خودرو تبریز معتبرترین شرکت‌ حمل خودرو در کلیه مناطق شهر تبریز زیر نظر اتحادیه حمل خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امداد خودرو کانون جهانگردی ارائه خدمات با کیفیت و سریع می باشد. امدادگران ما در خدمات امداد خودرو تبریز به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس حمل اتومبیل تبریز

 

توصیه های مهم امداد خودرو تبریز

  1. حتما ابزار و وسایل مهم و کاربردی را در خودرو به همراه داشته باشید.
  2. هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور خودرو را باز نکنید، زیرا در صورت انجام این کار، سیستم رادیاتور برخیاز خودرو ها،  نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت. همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما نیز وجود دارد.
  3. حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروع مسافرت اطمینان داشته باشید.
  4. توصیه اصلی امداد خودرو تبریز، این است که نسبت به همراه داشتن گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک (یا شارژر همراه) در سفرهای درون و بیرون شهری توجه داشته باشید تا در زمان بروز مشکل بتوانید از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی امداد خودرو کانون جهانگردی، با اطمینان از خدمات امداد خودروهای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی برخوردار شوید.
  5. در سطوح لغزنده جاده، هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری نمایید.
  6. در جاده های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلویی را رعایت کنید.
  7. از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل نمایید.
  8. در صورت استفاده از داروهایی که هوشیاری شما را کاهش می دهند اکیدا از رانندگی خودداری کنید.

امداد-خودرو-آذربایجان-شرقی-یدک-کش-آذربایجان-شرقی-خودروبر-آذربایجان-شزقی

حمل ماشین تبریز – یدک کش تبریز – خودروبر تبریز

مزایای درخواست امداد خودرو از کانون جهانگردی

  1. در امداد خودرو، امدادگران بر اساس شهر و نوع سرویس تفکیک می شوند.
  2. وجود تعداد زیاد افراد خودروبر در سایت امدادخودرو کانون جهانگردی، موجب می شود تا همیشه بتوانید از خدمات امداد خودرو در تبریز به صورت سریع و فوری استفاده نمایید.
  3. اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نباشدُ می توانید با درخواست خودرو بر ماشینتان را تا محل مورد نظر جابه جا کنید.
  4. کلیه افراد خودرو بر و ارسال خودرو در تبریز، پس از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده خواهند داد که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در روند کار، بتوانید پیگیری نمایید.
  5. امکان دریافت خدمات با کارت های اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی. این خدمات به صورت کشوری (در سراسر ایران) بوده و شامل ۴ کارت برنزی، نقره ای، طلایی و الماس می باشد و با خرید کارت های ذیل از مزایا و خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی در سراسر کشور بهرمند شوید.

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت: 12:37
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

حمل خودرو تبریز

  • 79

تماس با حمل خودرو

تماس فوری با حمل خودرو

حمل خودرو تبریز – امداد خودرو تبریز – خودروبر تبریز

حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه حمل خودرو در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی حمل خودرو تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حـمل ماشین در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، خودروبر تبریز، یدک کش تبریز، حمل ماشین تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز است. همکاران ما در حمل خودرو کانون جهانگردی در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته می باشد. و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر تبریز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به حمل خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی حمل خودرو در تبریز

حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله حمل خودرو های خوب در تبریز به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تبریز استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جايی انواع خودرو های ايرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و كلاسيك در تبریز و كليه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با حمل خودرو تبریز در اسرع وقت با كادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمينی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

امداد خودرو تبریز معتبرترین شرکت‌ حمل خودرو در کلیه مناطق شهر تبریز زیر نظر اتحادیه حمل خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی حمل خودرو کانون جهانگردی ارائه خدمات با کیفیت و سریع می باشد. امدادگران ما در خدمات امداد خودرو تبریز به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس حمل اتومبیل تبریز

حمل-خودرو-آذربایجان-شرقی-یدک-کش-آذربایجان-شرقی-خودروبر-آذربایجان-شزقی

حمل ماشین تبریز – یدک کش تبریز – خودروبر تبریز

چه خودرو هایی توسط خدمات حمل خودرو شرکت کانون جهانگردی حمل می شوند؟

خودروبر کانون جهانگردی با در اختیار داشتن رانندگان با تجربه و ماهرُ موفق به حمل ماشین های سنگین از جمله کامیونت، مینی بوس، لیفتراگ و … می باشد. علاوه بر خودرو های سنگین ما قادر به حمل کانکس و جا به جایی و حمل در ابعاد بزرگ نیز هستیم. نکته مهم این است که تمام باربری ها قادر به حمل کامیونت و ماشین های سنگین مانند تراکتور و … نیستند اما حمل خودرو کانون جهانگردی قادر به باربری و حمل و جابجایی های غول آسا نیز می باشد.

مزایای درخواست حمل خودرو از کانون جهانگردی

  1. در حمل خودرو، امدادگران بر اساس شهر و نوع سرویس تفکیک می شوند.
  2. وجود تعداد زیاد افراد خودروبر در سایت امدادخودرو کانون جهانگردی، موجب می شود تا همیشه بتوانید از خدمات حمل خودرو در تبریز به صورت سریع و فوری استفاده نمایید.
  3. اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نباشدُ می توانید با درخواست خودرو بر ماشینتان را تا محل مورد نظر جابه جا کنید.
  4. کلیه افراد خودرو بر و ارسال خودرو در تبریز، پس از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده خواهند داد که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در روند کار، بتوانید پیگیری نمایید.
  5. امکان دریافت خدمات با کارت های اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی. این خدمات به صورت کشوری (در سراسر ایران) بوده و شامل ۴ کارت برنزی، نقره ای، طلایی و الماس می باشد و با خرید کارت های ذیل از مزایا و خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی در سراسر کشور بهرمند شوید.

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت: 12:19
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

طراحی لوگو در تبریز

  • 73

امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و کالاهای مشابه ارائه شده توسط آن‌ها رقابت سختی در بازار برای فروش بیشتر وجود دارد و به همین دلیل اهمیت تبلیغات موثر بسیار بیشتر از گذشته حس می‌شود. باید در نظر داشت که تبلیغات تاثیرگذار باید با استراتژی برندینگ تعیین شوند. این مورد خود یک تخصص بسیار مهم و ضروری در تجارت امروزی است؛ از این رو نقش متخصصیان  طراحی لوگو در تبریز بسیار پر رنگ می‌شود.

در تبلیغات برندها روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که بنا به نوع کالا و خدمات ارائه شده و بودجه شرکت استفاده از آن‌ها مورد انتخاب قرار می‌گیرد.

از این جمله می‌توان به چاپ بنر تبلیغاتی، کاتالوگ، ایجاد وبسایت و صفحه در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای مربوط، تبلیغات بنری در اینترنت، تبلیغات تصویری در تلویزیون و وبسایت‌های اشتراک ویدئو و … اشاره نمود.

هر یک از این انواع تبلیغات که انتخاب شود، نقش طراحی لوگو در تبلیغ برند بسیار پر رنگ است. حتما برندها سعی می‌کنند در هر یک از انواع تبلیغات فوق طراحی آرم و لوگو برند خود را به دید مخاطبان برسانند.

شرکت آنکادر در تبریز  متخصص در زمینه طراحی لوگو و برند، طراحی و چاپ اقلام بازاریابی، چاپ نشریه و کتاب، چاپ بسته بندی محصولات، فیلم، تیزر، موشن گرافیک، عکاسی، کمپین تببیغاتی، وب و سوشیال مدیا

شرکت طراحی در تبریز

چگونه می‌‌توانیم در سال ۲۰۲۰، با کمک یک برندینگ قوی برای برند خود هویتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کنیم؟

در دنیای کنونی، میلیون‌‌ها یا شاید بهتر باشد بگوییم میلیاردها شغل و حرفه وجود دارند که همگی تلاش می‌‌کنند تا یک تجربه مشتری عالی ارائه دهند و اسم و رسمی برای خود به هم بزنند. برندینگ قوی و ایجاد یک برند قدرتمند یکی از مهم‌‌ترین مسائل پیش روی کسب و کارهای امروزی است؛ چرا که با این روش می‌‌توانند خود را از سایر رقیبان متمایز کرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تلاش می‌‌کنند برای نخستین بار هویت برند خود یا یکی از مشتریان خویش را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درک کنید که انجام برندینگ و ایجاد یک برند به چه عناصری نیازمند است. متاسفانه، این کار چندان هم ساده نیست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و کنار و بر روی یک سری کالاها تفاوت دارد.

بهتر است بدانیم طراحی لوگو، طراحی هویت، و برندسازی دارای نقش‌های متفاوتی هستند که با همدیگر سبب ایجاد یک تصور برای یک کسب و کار و یا محصول می‌گردند.

تعریف لوگو:

لوگو یک نماد گرافیکی است که می‌توان آن را به راحتی به خاطر سپرد. این نماد هویت یک شرکت را می‌سازد و به نمایش می‌‌گذارد و یا یک محصول تجاری یا هر نهاد دولتی یا خصوصی را معرفی می‌کند.

این روش، یکی از راه‌های تشخیص انواع برند در دنیای پر رقابت و مملو از عناصر گرافیکی است که هر کدام سعی دارند تا ما را به خود جلب کنند. یک آرم معمولاً ترکیبی از تایپوگرافی‌ها، نمادها و رنگ‌‌ها است.

FOR-UNCADR-13-min

تعریف برند:

برند ایده یا تصویری است که افراد هنگام فکرکردن در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیت‌های یک شرکت در ذهن خود دارند.

این تصور هنگامی ایجاد می‌شود که همه‌ی آنچه یک برند از خود به نمایش می‌گذارد با آن تصویر هماهنگ باشد. از جمله این موارد می‌‌شود به نام تجاری، آرم، محصولات، هویت بصری، کارکنان یا تبلیغات اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

لوگو به خودی خود یک عنصر گرافیکی است که نشانگر برند است، در حالی که یک برند ترکیبی از تمام جنبه‌‌های ملموس و ناملموس است که نمایانگر سازمان است و برای مخاطب شما تجربه خلق می‌کند. بدون برند، لوگو معنای واقعی نخواهد داشت، یعنی صرفاً یک عنصر گرافیکی خواهد بود. ترکیب آن دو، یعنی لوگویی که به خوبی طراحی شده باشد و یک استراتژی مؤثر برندسازی، به سازمان‌ها کمک می‌کند به مخاطبان مورد نظر خود دست پیدا کنند و در عین حال یک برند مقاوم و پیشرو در صنعت خود باشند.

حتی اگر یک کارآفرین یا فری‌لنسر هستید اهمیت یک لوگوی خوب و مطابق با استراتژی کلی برندتان را دست کم نگیرید. پس همین حالا برای ایجاد یک برند خوب و طراحی لوگو زیبا در تبریز  با خدمات شرکت آنکادر تماس حاصل نمایید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تعویض وایر کاپرا

  • 79

تعویض وایر کاپرا


در ماشین های مزدا نحوه عملکرد موتور به صورت ایجاد جرقه ای در محفظه بنزین و هوا می باشد که احتراق بنزین اتفاق افتاده و خودرو روشن می شود. یکی از قطعات سیستم جرقه زنی وایر کاپرا می باشد. که در خودروهای جدید حذف شده  است. وایر شمع سیم هایی با عایق قوی هستند که برق ولتاژ بالای کوئل را به شمع منقل می نمایند.

علت خرابی

وایر کاپرا معمولا از جنسی مقاوم و بادوام مثلا رویه سیلیکونی ساخته می شود. چون قطعه متحرکی نیستند خورده نمی شوند.

اما معمولا علت خرابی وایر می تواند کارکرد بالای موتور و استهلاک طبیعی آن باشد و یا همچنین  آب خوردن قطعات در حین موتور شویی می تواند منجر به خرابی وایر شود.

اصطلاحا به آن برق دزدی می گویند در این حالت وایر یا جریان برق را کامل یا اصلا منتقل نمی کند.

هنگامی که وایر کاپرا خراب شده باشد می تواند یکی از علت های ریپ زدن و لرزیدن خودرو در صورتی که خودرو درست کار می کند باشد. که این خرابی نه تنها ممکن است سبب بدکار کردن موتور شود بلکه سبب افزایش مصرف سوخت خودروی شما هم شود.

حتی ممکن است بنزین سوخته وارد مسیر اگزوز شده و کاتالیست های گران قیمت را خراب کند. همچنین در صورت استفاده از قطعات بی کیفیت نشتی بنزین و جریان الکتریسته در موتور به صورت همزمان وجود داشته باشد و باعث آتش گرفتن خودرو شود!

به جهت ابنکه این اتفاقات مهلک روی ندهد نیاز است که بازدید و در صورت نیاز تعویض و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت را جدی بگیرید. معمولا وایر شمع هر 60 هزار کیلومتر بسته به نوع قطعه و میزان کارکرد خودرو و بسته به نوع اصلی بودن و نبودن آن باید تعویض گردد.

لوازم یدکی مزدا اعتماد

نحوه بازدید وایر کاپرا

مشاهده و بررسی فیزیکی وایر که اگر از جنس مرغوبی باشند معمولا موثر نبوده و خرابی آن ها در ظاهر مشخص نمی شود.

می توان سطح سیستم جرقه زنی و وایر را با آب پاش خیس کنیم سپس در تاریکی چک کنیم که جرقه های ریزی ایجاد می شوند یا نه؟ در صورت ایجاد جرقه و قوس های الکتریکی ریز وایر کاپرا باید تعویض گردد.

مولتی متر و تست مقاومت جریان وایر نیز خرابی آن را مشخص کند.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت: 11:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تاثیر رفتار کاربران بر سئو و بهینه شدن سایت

  • 73

تاثیر رفتار کاربران بر سئو و بهینه شدن سایت


الگوریتم های جدید گوگل تلاش می کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی سایت را در نتایج به کاربران نمایش دهد. زمانی که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند، یک یا چند نتیجه موجود از پیشنهادات گوگل را انتخاب می کند. این انتخاب ها از دیدگاه گوگل بسیار مهم بوده و توجه زیادی به آن ها خواهد کرد. به عنوان مثال اگر وبسایتی در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک نمایند گوگل جایگاه آن را بهبود می دهد. همچنین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

سئو سایت در تبریز

 

2-خدمات-سئو-سایت

 

سئو در تبریز

اهمیت خدمات سئو و بهینه سازی سایت

در اکثر مواقع کاربران اینترنتی صفحات مورد نظرشان را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بر همین اساس سئو مناسب، کلید اصلی شما برای رسیدن به بازدید بیشتر وبسایتتان است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را که کاربران بدنبالش هستند در اختیارشان قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش خدمات سئو سایت چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی داشته، و تجربه نشان می دهد که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین نماید. بازدید به دست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه های کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند؟

گوگل موتوری هوشمند است اما همواره نیاز به کمک کاربران دارد، و همیشه در تلاش است تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهد، با این حال محدودیت‌ هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به خدمات سئو در سایت را ایجاد می کند. سئو اشتباه می تواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه این رخداد، رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت: 10:35
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه تولید کننده لیوان کاغذی ایران لیوان

  • 67

دستگاه تولید کننده لیوان کاغذی ایران لیوان

این لیوان‌ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان‌ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری‌ها می‌باشد. چنین لیوان‌هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب‌ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می‌گردند.
علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان‌های کاغذی، استفاده از آن‌ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان‌ها نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان‌های کاغذی استفاده می‌نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می‌باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی باشند. حال فکر می‌کنید بهترین دستگاه لیوان کاغذی چه ویژگی‌هایی داشته و چگونه کار می‌کند؟
 
اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می‌شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می‌باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می‌باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می‌توان دستگاه را راه اندازی کرد.
 
 



مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف
 مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می‌باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه‌های کاغذ سازی تولید می‌شود. این کاغذ‌های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می‌دهند سپس مدل‌های متفاوت را روی آن‌ها چاپ می‌کنند به این کار معمولا استروک می‌گویند.
 مدل‌های نقش شده روی این استروک‌ها، از الگو‌های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت‌های مختلف گوناگون می‌باشد. جهت چاپ این شکل‌های مخصوص که در طرح‌های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه‌های دیگر فعالیت می‌کنند، می‌توانید با کارگاه‌ها یا کارخانه‌ها هماهنگ شوید.
•    مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی
•    سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
•    با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
•    ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
•    وزن 1500 کیلوگرم
•    فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
•    راه‌اندازی کلیه دستگاه‌ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
•    در آمد خالص دستگاه‌های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
•    نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
•    مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه
 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

فواید مصرف آجیل

  • 91

فواید مصرف آجیل

 

به‌ طور کلی خواص آجیل ها بی‌ نظیری دارند. آجیل ها منبع خوبی از چربی، فیبر و پروتئین هستند. بخش زیادی از چربی آجیل ها، چربی غیراشباع تک حلقه‌ای و چربی غیراشباع چند حلقه‌ای (که خود به دودسته امگا ۳ و امگا ۶ تقسیم می‌ شود) است. اگرچه مقداری چربی اشباع‌شده نیز در خود دارند.

آجیل ها همچنین شامل ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی مانند منیزیم و ویتامین E نیز هستند. پژوهش‌ های بسیاری فواید استفاده مداوم آجیل ها برای سلامتی را موردبررسی قرار داده‌اند. یک تحلیل کلی از ۳۳ پژوهش در این زمینه نشان می‌دهد که رژیم های سرشار از مصرف آجیل باعث افزایش یا کاهش محسوس وزن نمی‌شود. با وجود تأثیر ناچیز مصرف آجیل روی وزن، بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند، افرادی که از آجیل استفاده می‌کنند طول عمر بیشتری نسبت به کسانی که آجیل مصرف نمی‌کنند دارند. شاید علت آن توانایی آجیل در پیشگیری از بیماری های مزمن باشد.

فواید مصرف آجیل

برای نمونه، خواص آجیل می‌ تواند فاکتورهای خطر ابتلا به سندروم متابولیک، مانند فشارخون بالا و سطوح بالای کلسترول را کاهش دهد. درواقع مطالعه‌ای روی بیش از ۱۲۰۰ نفر نشان می‌دهد که داشتن رژیم مدیترانه‌ای به همراه مصرف روزانه ۳۰ گرم آجیل، احتمال سندروم متابولیک را بیشتر از یک رژیم کم‌چربی یا یک رژیم مدیترانه‌ای به همراه روغن‌ زیتون کاهش می‌ دهد.

علاوه بر این ها، آجیل می‌تواند خطر دیگر بیماری های مزمن را نیز کاهش دهد. برای مثال مصرف آجیل، قند خون را در سطح مناسبی قرار داده و حتی خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را کاهش می‌ دهد. در ادامه به برخی از فواید آجیل و تاثیرات آن می پردازیم.

nuts

خواص آجیل برای سلامت قلب و کبد

ایمن‌ کننده‌ ی عروق و اندام‌ های حیاتی بدن

آجیل‌ها غذا های غنی از مواد مغذی، چربی‌ های اشباع‌نشده و سایر ترکیبات فعال زیستی هستند که از جمله‌ی آنها می‌ توان به پروتئین گیاهی با کیفیت بالا، فیبر، مواد معدنی، تروکوفرول‌ها، فیتواسترول‌ها و ترکیبات فنلی اشاره کرد. آجیل‌ها به خاطر این ترکیبات منحصربفرد خود به طور مفیدی بر سلامتی انسان تاثیر می‌ گذارند. مطالعات نشان می‌ دهد که مصرف آجیل با کاهش بروز بیماری کرونر قلب و سنگ صفرا در زنان و مردان مرتبط است و می‌تواند تاثیرات مفیدی بر تنظیم فشار خون، کاهش التهابات و پیشگیری از سرطان‌ها داشته باشد.

خرید آجیل آنلاین

خواص آجیل در بارداری

کوهی از مواد معدنی مورد نیاز بدن

آجیل‌ها منبعی سرشار از مواد مغذی مفید برای بدن انسان هستند. این مواد مغذی در همه‌ ی انواع آجیل‌ ها وجود دارد اما تراکم برخی از آنها در بعضی از آجیل‌ها بیشتر است. برای مثال، فندق برزیلی و انواع بادام دارای بیشترین میزان منیزیم هستند. میزان کربوهیدرات نیز در انواع آجیل‌ ها متفاوت است. برای مثال، میزان کربوهیدرات در فندق بسیار کم است اما در بادام هندی زیاد است. با وجود این مصرف آجیل‌ها ضرری به همراه ندارد و خوردن آن ها می‌ توانید با فواید زیادی برای سلامتی همراه باشد.


 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • 87

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی

در مورد قیمت دستگاه تولید لیوان های یکبارمصرف دو موضوع مهم وجود دارد:

مورد اول:

اینکه شما دستگاه لیوان کاغذی دست دوم می خواهید یا دستگاه های نو برای شما مناسب هستند؟ دقت کنید که قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف دست دوم معمولاً ارزانتر از نوع جدید و صفر خواهد بود اما باید بدانید که در بعضی مواقع کیفیت این دستگاه ها چندان قابل تعریف نیست. البته این موضوع عمومیت نداشته و نمی توان گفت که همه دستگاه هایی که در زمینه تولید لیوان کاغذی هستند و استوک به خرید و فروش می رسند خراب و مشکل دارند.

مورد دوم:

نوع قطعات و جنس بدنه مهمترین عامل قیمت گذاری دستگاه های تولید لیوان است. دقت کنید که جنس بدنه معمولا یک موضوع پر اهمیت می باشد. یعنی اگر نیاز به استفاده از دستگاه لیوان کاغذی در یک محیط بسته و مرطوب است جنسی که برای بدنه در نظر گرفته می شود باید ضد زنگ باشد. این موضوع را حتما جدی بگیرید و سعی کنید در مورد آن تحقیق لازم را داشته باشید. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی معمولاً بر اساس سبک و مدلی که دارید مشخص می گردد. برخی از دستگاه ها گران قیمت هستند و برخی نیز از نظر کاربرد شرایط خاص خود را دارند.

در مورد جدیدترین قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید تا به سوالات شما مبنی بر قیمت این محصولات پاسخ داده شود. دقت کنید که مدل طراحی این دستگاه بسیار مهم است و طراحی باید به صورتی باشد که بعد از کار با دستگاه خستگی زیاد به همراه نداشته باشد.

خرید دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته سینگل و دابل هستند که معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل می باشد.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلف نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. برای مثال ظرفیت لیوان ها به صورت 7،6،5،4 الی 32 تقسیم بندی شده.این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 می باشد.

لیوان-کاغذی

 

راهنمای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • ابعاد دستگاه

 اگر محیط کاری شما کوچک می باشد و یا قصد تولید لیوان کاغذی در منزلتان را دارید باید به ابعاد دستگاه دقت نمایید. این دستگاه ها معمولاً از نظر ابعاد با هم فرق دارند، برخی بزرگتر بوده که از نظر موتوری نیز قوی تر طراحی می شوند و در کارگاه های بزرگ کاربرد دارند. از سوی دیگر برخی ابعاد کوچک تری داشته که برای استفاده در منزل بسیار عالی طراحی شده اند. دقت نمایید که اگر ابعاد بزرگ را انتخاب نمایید در یک محیط کوچک نمی توانید از آن استفاده درستی داشته باشید.

  • وزن دستگاه

نکته دیگر وزن دستگاه می باشد، برخی اوقات محیط کار شما به صورتی است که نیاز به جابجایی دستگاه دارید یعنی دستگاه را باید در طول هفته از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمود در این هنگام باید به وزن دستگاه دقت کرد. دستگاه های بزرگ با ابعاد زیاد معمولاً حمل و نقلشان کمی مشکل است..

  • موتور دستگاه تولید لیوان کاغذی

 مهمترین بخش در خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی، موتور آن است. برخی از موتورها به صورت دو بخشی کار کرده و پره های اجرایی برای چرخش در آن ها به صورت نوبتی فعال می شود و خاصیت سوئیچینگ را داراست.

  • تعداد تولید در دقیقه

 اگر در آینده قصد دارید که کار خود را گسترش بدهید باید به تعداد تولید لیوان در دقیقه دقت داشته باشید.

  • تنظیمات دستگاه

ساختار اکثر دستگاه های تولید لیوان کاغذی به صورتی می باشد که به واسطه آن می توانید تنظیمات لازم در مورد سرعت و شرایط را داشته باشید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 48
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 16
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 277
            بازدید ماه بازدید ماه : 276
            بازدید سال بازدید سال : 3069
            بازدید کلی بازدید کلی : 23542

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.145.166.7
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف