نرده حفاظ شاخ گوزنی چیست؟،شاخ گوزنی وکاربرد آن

نرده حفاظ شاخ گوزنی چیست؟،شاخ گوزنی وکاربرد آن

  • 63

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

کاربرد  نرده حفاظ شاخ گوزنی

گروه صنعتی تبریز استپ

شاخ های زیبا، قوی و در هم پیچیده گوزن الهام بخش طراحی  نرده حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزن نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخ های قوی گوزن ندارد. نرده حفاظ شاخ گوزنی از نمونه های برتر حفاظ روی دیوار است که این روزها در همه منازل نصب شده است. انواع حفاظ دیوار حیاط، نرده فلزی بالکن، نرده حفاظ کارگاهی و ... برای جلوگیری از ورود سارقین نصب می شود.

نرده حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ بصری از زیباترین طرح نرده حفاظ است و علاوه بر کاهش ضریب نفوذ به فضای داخل، به نمای شهری نیز آسیب نمی رساند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی

در گذشته استفاده از سیم خاردار برای حفظ امنیت پایگاه های نظامی و ساختمان های خارج از شهر متداول بود. این روزها به علت بزرگ شدن شهرها نصب نرده ها و حفاظ های امنیتی در ساختمان های مسکونی نیز رایج شده است.

طراحان و دکوراتیوها با طراحیانواع حفاظ روی دیوار با اشکال زیبا و شکیل توانسته اند سازه ای مقاوم را برای حفظ امنیت ساختمان طراحی کنند. حفاظ های امروزی شباهتی به سیم خاردارهای قدیمی ندارند و در واقع چهره ساختمان را بد منظره نمی کنند. حفاظ شاخ گوزنی در هماهنگی کامل با دکوراسیون نمای بیرونی است و ملاک های زیبایی شناختی را هم حفظ می کند.

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

با نصب نرده روی دیوار امکان نفوذ به حیاط و داخل ساختمان از بین خواهد رفت. برای اینکه ظاهر حفاظ موجب هراس ساکنین نشده و ساختمان شبیه زندان نباشد، لازم است تا سازه های شکیل با رنگ های متنوع تولید شوند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ پذیری با رنگهای دلخواه را دارد. رنگ نرده به گونه ای است که در برابر اشعه خورشید و رطوبت باران ثابت مانده و دچار ریزش و تغییر رنگ نمی شود. برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزن از قلمو و رنگ های متداول استفاده نمی شود. پس از اندازه گیری و ساختحفاظ شاخ گوزن هوم سرویز، سازه توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و به صورت کامل رنگ شده تحویل داده می شود.

www.tabrizstep.ir

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

رنگ الکترواستاتیک چیست؟

این رنگ کوره ای است و تکنولوژی به کار رفته در آن تفاوت زیادی با رنگ آمیزی با پیستوله و قلمو دارد. در واقع رنگ پودری با استفاده از شارژ الکترواستاتیک در بافت حفاظ نفوذ می کند و سازه در کوره با دمای بالا قرار می گیرد.

پوشش دهندگی رنگ الکترواستانیک کامل است و نیاز به رنگ آمیزی در زمان های آینده نیست. به علت کوره ای بودن و پوشش کامل رنگ ها، زنگ زدگی رخ نداده و حفاظ همواره زیبایی خود را حفظ می کند.

می توانید رنگ حفاظ را متناسب با رنگ نما انتخاب کنید و یا اینکه از رنگ های پر طرفدار و محبوب شاخ گوزنی یکی را سفارش دهید. طیف رنگی قهوه ای تیره و روشن، مشکی مات و براق به همراه رنگ طلایی بیشتر نظر مشتری را جلب کرده است.

ویژگی‌های نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای ساخت حفاظ روی دیوار مهم ترین مولفه جنس متریال ساخت است. استفاده از ضایعات آهن و ... برای ساخت حفاظ امنیتی اصلا پیشنهاد نمی شود. حفاظ دیوار حیاط شاخ گوزنی از بهترین آهن کار نکرده طراحی و تولید می شود. تراکم حفاظ بالاست و امکان عبور از بین نرده ها به هیچوجه وجود ندارد. هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد، امکان نفوذ کمتری وجود دارد. تراکم حفاظ را از نصب میله های عمودی آن می توان تشخیص داد. برای ساخت نرده شاخ گوزن ازمیلگرد نمره ۱۰ استاندارد و نو استفاده می شود.

این سازه پس از ساخت دچار خمش و پیچش نمی شود و امکان برش آن هم در ارتفاع بالا وجود نخواهد داشت. حتی با فرض امکان برش هم نمی توان از عرض زیاد حفاظ روی دیوار عبور کرد و لازم است تا موانع زیادی از میان برداشته شود که در عمل غیر ممکن است.

وزن نرده حفاظ روی دیوار

سازه های بسیار سبک تر از تراکم کمتری برخوردار هستند. برای حفظ امنیت ساختمان باید تراکم شاخ گوزنی به میزان استاندارد در نظر گرفته شود. در کارگاه های خارج از شهر و یا مناطقی که خلوت هستند و امکان سرقت بالتر است همیشه از حفاظ هایی با تراکم بالاتر استفاده می شود. جنس متریال ساخت، تراکم و اندازه بلندی حفاظ روی وزن آن تاثیر دارد.

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc در چیست؟

جنس حفاظ شاخ گوزنی

نورپردازی حفاظ دیوار حیاط

در ساختمان های لوکس برای جلوه دکوراسیون نمای ساختمان از نورپردازی استفاده می شود. جالب است بدانید که امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی روی هر نوع دیواری وجود دارد. بر روی دیوار آجری، سنگی، سیمانی و ...

می توان حفاظ امنیتی را نصب کرد. برای نورپردازی دیوار هم لازم است تا از قبل با تیم نصب هماهنگ شوند. هنگام نصب می توان منافذی برای نصب بدون آسیب به نورپردازی قبلی در نظر گرفت. البته همیشه پس از نصب حفاظ دیوار برای نورپردازی روی آن اقدام می شود. با نورپردازی می توانید منظره ساختمان را بسیار زیباتر کنید و در عین حال به سارقین نیز هشدار دهید که روی دیوار یک حفاظ مستحکم نصب است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

برای داشتن استحکامات مقاوم در یک ساختمان باید هزینه آن را هم بپردازید. بدون تردید قیمت ساخت سازه های مقاوم، زیبا و چشم نواز بیتشر از قیمت نصب نرده های ساده روی دیوار است. قیمت نرده حفاظ روی دیوار با توجه به متریال ساخت، تراکم، ارتفاع سازه و اندازه متراژ آن مشخص می شود. برای مثال اگر بر روی یک دیوار ۵ متری قصد نصب حفاظ گوزنی را دارید همیشه قیمت یکسان نیست.

این هزینه بستگی به نوع سفارش مشتری دارد. هر چه تراکم نرده های حفاظ بیشتر باشد، قیمت ساخت آن نیز بیشتر خواهد شد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزن در اندازه های ۳۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری به طور معمول تولید می شود. امکان ساخت حفاظ با اندازه ارتفاع بیشتر برای مناطقی که دیوار کوتاه تر است نیز وجود دارد. البته ارتفاع بیشتر به منزله هزینه ساخت بالاتر خواهد بود.

www.tabrizstep.ir

گروه صنعتی تبریز استپ

www.tabrizstep.ir

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 10:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا 323

  • 55

لوازم یدکی مزدا 323

مزدا 323 یکی از بهترین محصولات شرکت مزدا است و محبوب‌ ترین محصول مزدا در ایران است.از بزرگترین معایب این خودرو در ایران تامین لوازم یدکی مزدا 323 است که به سختی یافت می‌شوند. از این رو یافتن قطعات با کیفیت برای عدم افت کارایی خودرو امری ضروری است.

مزدا شرکت خودروسازی ژاپنی است که بنیانگذار آن شخصی است به نام جوجبرو ماتسودا و در سال 1920 تاسیس شد. وانت‌ها و خودروهای مزدا از دهه هفتاد به ایران وارد شدند و گروه بهمن مونتاژ محصولات مزدا را در ایران انجام می دهد.

در سال ۲۰۰۳ كمپاني مزدا (Mazda) اولين نسل مزدا ۳ (Mazda 3) را بعنوان مدل ۲۰۰۴ روانه بازار خودروهاي كوچك نمود و آنرا جانشيني براي مزدا ۳۲۳ (Mazda ۳۲۳) قرار داد.

فروشگاه مزدا اعتماد عرضه کننده لوازم یدکی مزدا 323 در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

«ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا اعتماد با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نگاهی به مشخصات فنی مزدا 323

در ادامه به طور خلاصه نگاهی به مشخصات فنی مزدا 323 خواهیم انداخت.

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه 4 سیلندر خطی- بنزینی 2 لیتری است که توان خروجی برابر با 147/4 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.

بیشینه گشتاور ناشی از پیشرانه 187 نیوتون متر بوده که در rpm4400 به آن می‌رسید.

چنین نیرویی از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به همراه قابلیت تعویض دستی به محور جلو خودرو منتقل می‌گردد و شتاب 0 تا 100 این خودرو برابر با 2/9 ثانیه می‌باشد.

مصرف سوخت آن 8 لیتر در ازای هر 100 کیلومتر است و باک آن 55 لیتر گنجایش دارد.

قیمت لوازم یدکی مزدا 323 

فروشگاه مزدا اعتماد وارد کننده و عرضه کننده انواع قطعات یدکی مزدا است که تضمین ارائه قطعات اصل را به مشتری می‌دهد. با توجه نوسان قیمت ارز در کشور و ثابت نبودن قیمت محصولات وارداتی، برای آگاهی از قیمت لوازم یدکی مزدا 323 با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش لوازم یدکی مزدا  323 با ضمانت

مزدا 323 یکی از خودروهایی است که فروشگاه های زیادی لوازم یدکی نامرغوبی برای آن میفروشند و همین باعث میشود خریداران بعد از مدتی که دوباره نیاز به خرید آن محصول پیدا کنند.

ما با اطمینان میتوانیم بگوییم افرادی که به دنبال تغییر امکانات و یا اضافه کردن امکانات و آپشن های جانبی به خودرو مزدا خود هستند می توانند به بخش فروشگاه سایت ما مراجعه کرده و آنها را با ضمانت از ما خریداری نمایند.شما در بخش فروشگاه میتوانید توضیحات و کارکرد کامل محصولات را مشاهده نمایید و پس از کسب آگاهی و مقایسه محصولات با یکدیگر, اقدام به خرید قطعات جانبی مزدا 323 کنید.

فروشگاه آنلاین ما تمام لوازم یدکی مزدا 323 و لوازم جانبی اصلی مزدا 323 را پوشش می دهد. این محصولات دارای گارانتی و پشتیبانی میباشند، یعنی در صورتی که برای محصول خریداری شده شما مشکلی وجود داشته باشد میتوانید به راحتی با ما ارتباط برقرار کنید و ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهیم کرد.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 9:18
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • 58

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه توليد ليوان کاغذي چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد.

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

  1. تولید رول کاغذی
  2. ماشین چاپ
  3. کاغذ پرینت شده
  4. برش
  5. فرم دهنده لیوان کاغذی
  6. خنک کننده کاغذ
  7. محصول نهایی

کاغذ های موجود در زمینه تولید لیوان های کاغذی

لیوان کاغذی به دلیل آنکه درونش مایعات ریخته می شود جنس آن باید به شکلی باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی، یک مقوای ساده نمی تواند باشد و حتما یک طرف آن باید به مواد پلی اتیلن آغشته شود. درواقع یک غشای نازک بر روی کاغذ لیوان کاغذی وجود دارد که مانع ورود آب به داخل کاغذ می شود. دلیل دیگر وجود پلی اتیلن در لیوان کاغذی آن است که باعث می شود که در تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نکنند و با حرارت و هیترهای دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اجزای لیوان کاغذی به هم بچسبند.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در ایران، کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. از این رو کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کنیم همچنین کاغذهای لیوان کاغذی خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم می شوند که نسبت قیمت آنها بر اساس وزن آنها محاسبه می شود و تفاوتشان در استحکام لیوان کاغذی می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه نازک تر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر خواهد بود.

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

لیوان-کاغذی


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 8:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سئو در تبریز

  • 61

خدمات بهینه سازی سایت تبریز سئو در تبریز

  • بررسی و آنالیز سایت
  • ارائه گزارش از وضعیت سایت
  • تولید محتوا یونیک
  • آنالیز کلمات کلیدی در صنف کاری مربوطه
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بررسی و آنالیز قدرت رقبا در حوزه کاری
  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو

خدمات سئو سایت در تبریز

خدمات سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت در تبریز برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ فعالیت‌ هایی گفته می شود که در طراحی و کدنویسی سایت و تدوین استراتژی محتوایی نظیر تولید محتوا و لینک‌ سازی خارجی انجام می‌ دهیم تا وبسایت جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب نموده و در پی آن باعث افزایش بازدیدکننده برای سایت شود.

ولی تعریف سئو به همین توضیح ختم نمی‌ شود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت در تبریز برای موتورهای جستجو است. فاکتورهای متعددی در سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیر گذار است، از کلمات به کار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از دیگر سایت‌ ها، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت در تبریز تاثیرگذار است. همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش خواهند بود که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.

نمونه بهینه سازی های انجام شده توسط تبریز سئو

google console baklavachi 2-1

تاثیر رفتار کاربران بر سئو و بهینه شدن سایت

الگوریتم های جدید گوگل تلاش می کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی سایت را در نتایج به کاربران نمایش دهد. زمانی که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند، یک یا چند نتیجه موجود از پیشنهادات گوگل را انتخاب می کند. این انتخاب ها از دیدگاه گوگل بسیار مهم بوده و توجه زیادی به آن ها خواهد کرد. به عنوان مثال اگر وبسایتی در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک نمایند گوگل جایگاه آن را بهبود می دهد. همچنین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

 

 

 

چرا موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند؟

گوگل موتوری هوشمند است اما همواره نیاز به کمک کاربران دارد، و همیشه در تلاش است تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهد، با این حال محدودیت‌ هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به خدمات سئو سایت در تبریز را ایجاد می کند. سئو اشتباه می تواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه این رخداد، رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

تبریز سئو با استفاده از تکنیک های سئو در جهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را که سئو کلاه سفید می نامند، برای بهینه سازی و سئو سایت شما اقدام می نماید اما در مقابل استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها که این روش به عنوان سئو  کلاه سیاه می شناسند، نیز وجود دارد، که استفاده از این روش بسیار برای سایت مخرب بوده و حتی امکان حذف کامل سایت از نتایج گوگل را در پی دارد. گوگل هرچند ماه یکبار این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.

اهمیت خدمات سئو و بهینه سازی سایت

در اکثر مواقع کاربران اینترنتی صفحات مورد نظرشان را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بر همین اساس سئو مناسب در تبریز، کلید اصلی شما برای رسیدن به بازدید بیشتر وبسایتتان است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را که کاربران بدنبالش هستند در اختیارشان قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش خدمات سئو و بهینه سازی سایت در تبریز چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی داشته، و تجربه نشان می دهد که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین نماید. بازدید به دست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه های کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 8:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پمپ آب

  • 56

پمپ آب و دانستنی های آن

پمپ آب دستگاهی است که مایعات (سیال) را با عمل مکانیکی که معمولاً از انرژی الکتریکی به انرژی هیدرولیک تبدیل می شود، به حرکت در می آورد ولی گاهی اوقات این کار به صورت دستی نیز انجام میشود. پمـپ آب معمولاً در محل های ساختمانی برای آبگیری یا جا به جایی آب استفاده می گردد. آب می تواند به دلیل بارش شدید باران یا بالا آمدن سطح آب های زیرزمینی خطر هایی را ایجاد کند که وجود پمپ باعث میشود آب را به سرعت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی جا به جا نماید. پمپهای آب مناسب برای این کار دو نوع میباشد که می توانند برقی، گاز سوز، هیدرولیک یا دستی باشند.

پمپ آب دو نوع اصلی دارد:

  1. پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز: پمپ سانتریفیوژ برای انتقال آب به داخل پمپ و تحت فشار قرار دادن جریان تخلیه از یک پروانه چرخشی استفاده می نماید. پمپهای گریز از مرکز انواع مختلفی دارند، که شامل: پمپ استاندارد، پمپ زباله و پمپ کفکش می شود. همه مایعات را می توان با استفاده از پمپ آب گریز از مرکز، حتی با ویسکوزیته پایین پمپاژ نمود. این پمپ ها به خوبی با مایعات رقیق کار می کنند و دبی بالایی را ارائه می دهند.
  2. پمپ آب جابجایی مثبت: پمپ آب جابجایی مثبت مقدار ثابت جریان را از طریق انقباض مکانیکی و انبساط دیافراگمی ارائه می دهد. پمپ جابجایی مثبت در بسیاری از صنایع که مایعات با ویسکوزیته بالا را کنترل می کنند، که امکان وجود جامدات حساسی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. و قابل ذکر است که برای کارهایی که نیاز به ترکیبی از جریان کم و فشار بالا دارند توصیه می گردد.

پـمپ آب

اجزای تشکیل دهده پمپ ها

به طور کلی قسمت های اساسی و اجزای تشکیل دهنده پمپ ها به شرح زیر است:

1. بدنه پمپ

محفظه ای که تمامی اجزای پمپ مانند پره، محور و سیستم آب بندی پمپ در آن قرار گرفته شده و مایع و سیالات نیز در آن جریان می یابد. به طور کلی بدنه پمپ های تولید شده یا از مدل حلزونی یا از مدل قطر فزاینده می شود.

2. محور پمپ

بنا به نوع و مدل پمپ های ساخته شده، محور پمپ قسمتی از اجزای تشکیل دهنده پمپ هست. این قسمت می تواند یا از روتور موتور باشد یا به شکل کاملاً مستقل هم جوار به محور موتور تعبیه شده باشد. این قسمت از پمپ یا دارای یاتاقان های مستقل و تفکیک شده است یا به واسطه یاتاقان های موتور پمپ محافظت می شود. به طور کلی روش بهره برداری و استفاده از محور پمپ به طراحی و مدل پمپ های ساخته شده وابسته است.

3. پروانه پمپ

یکی دیگر از قسمت های اصلی پمپ متعلق به پروانه پمپ است که توان و انرژی زیادی را به مایعات وارد نموده و در نتیجه موجبات افزایش سرعت و حرکت آن ها را فراهم می آورد. جالب است بدانید که به منفذ مرکز پروانه چشم پروانه گفته می شود که تا اندازه ای میزان ظرفیت پمپ را تعیین می نماید.

4. پره های پمپ

که جزئی از پروانه پمپ به حساب می آیند و وظیفه هدایت مایعات را به داخل پمپ عهده دار است.

5. روپوش پروانه

که پرده های پمپ را پوشش می دهد و جریان و انتقال مایعات را در محدوده پمپ محدود می کند.

6.  نقطه مکش

 که محل ورود مایعات به درون پمپ می باشد. این قسمت معمولاً در حوالی مرکز بدنه پمپ قرار گرفته است که قطر آن تا اندازه ای میزان پمپاژ و آبدهی پمپ را تعیین می کند

7. حلقه های ستایش

 که معمولاً قابل تعویض میباشد و کیفیت و مرغوبیت آن ها میزان کارایی پمپ را افزایش می دهد

8. کاسه نمد یا سیل مکانیکی

 که باعث آب بندی جریان مایعات در درون پمپ می شود

پـمپ آب

نکات مهم برای نگهداری پمپ آب

  1. نباید پمپ را بدون آب روشن نمایید زیرا فیبروفنر موجود در پمپ که مانع از نشت آب به داخل الکتروموتور است  در اثر خشک کار کردن خواهد سوخت.
  2. اگر از پمپ آب به مدت طولانی استفاده نمی کنید، باید آب پمپ را تخلیه نموده و یا حداقل هفته ای یک بار به مدت یک دقیقه آن را روشن کنید.
  3. پمپ آب باید به صورت اصولی نصب شده و هر ۶ ماه یکبار سرویس شود، در غیر این صورت زمان کارکردن آن بیشتر شده و برق زیادی مصرف می کند.
  4. خازن پمپ آب را باید بررسی نماید. اگر خازن ضعیف شده باشد، راه اندازی پمپ آب اتفاق نمی افتد.
  5. اگر به دلایلی پمپ آب هوا بکشد، بطور یکسره کار خواهد کرد. زیرا خاموش شدن پمـپ بر اثر فشار آب است و اگر پمپ، هوا بگیرد نمی تواند آب را به داخل بکشد و پمپاژ کند و در نتیجه به صورت یکسره کار خواهد کرد. برای حل این مورد، باید نصب و اتصال لوله های آن را بررسی نمایید.
  6. اگر تیوپ خراب شود، فشار هوای داخل پمپ کاهش یافته و باعث خراب شدن آن می شود. زمان خرابی یک تیوپ به میزان مصرف ساختمان و نحوه نگهداری پمپ بستگی دارد. بنابراین در هنگام خرید پمپ باید حداقل و حداکثر مصرف ساختمان را مورد بررسی قرار دهید.

  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 7:55
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب خانگی HYUNDAI مدل H700

  • 71

تصفیه آب خانگی HYUNDAI مدل H700

دستگاه تصفیه آب خانگی در تبریز Hyundai مدل (H700) 335 مجهز به سیستم اسمز معکوس و از بروزترین و جدید ترین مدل دستگاه های تصفیه آب خانگی است.

انواع مراحل فیلتراسیون:

  1. فیلتر پی پی 5 میکرون
  2. فیلتر کربن اکتیو
  3. فیلتر کربن بلاک
  4. فیلتر محافظ ممبران
  5. فیلتر ممبران
  6. فیلتر پست کربن
  7. فیلتر مینرال
  8. فیلتر الکالاین
  9. فیلتر اکسیژن ساز
  10. فیلتر سوپر مینرال

دستگاه تصفیه آب در تبریز مدل H700

دستگاه تصفیه آب در تبریز مدل H700 مراحل حذف مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده های بیولوژیکی، مواد جامد معلق در آب که باعث افزایش سختی آب آشامیدنی می گردند. و تصفیه ی گازهای شیمیایی از آب آلوده است. هدف از تصفیه آب در تبریز لوله کشی شهری بطور کلی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش سلامت بدن انسان است. بیشتر آب جهت نوشیدن انسان تصفیه و ضد عفونی می گردد. تا بر اساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت WHO و NSF و همچنین گواهینامه بین المللی تست کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality، آبی پاکیزه و سالم جهت نوشیدن در اختیار داشته باشیم.

ولی ممکن است تصفیه آب برای اهداف گوناگون دیگری از جمله کاربردهای پزشکی، دارویی، شیمیایی و تصفیه آب صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. روش های کاربردی جهت حذف املاح مضر موجود در اب آشامیدنی شامل فرآیندهای فیزیکی همانند فیلتراسیون، رسوبگذاری و تقطیر می باشند.

برای تصفیه آب در تبریز از مراحل بیولوژیکی مانند فیلترهای شنی رزین، یا کربن فعال Activated Carbon نیز مورد استفاده قرار گیرند. جهت انگل زدایی آب چاه خانگی نیز از دستگاه تصفیه آب در تبریز RO مجهز به لامپ یو وی UV اشعه ماورا بنفش Ultra-Violet استفاده می شود. تا میکروب زدایی آب آلوده بصورت کامل انجام گرفته و موجب بیماری های گوارشی بعد از مصرف و نوشیدن نشوند.

دستگاه تصفیه آب در تبریز غلظت ذرات معلق از جمله انگل، باکتری، جلبک، ویروس و قارچ را داخل می دهد. همچنین طیف وسیعی از مواد حل شده در آب لوله کشی شهری مانند نیترات و حتی فلوراید که بر اثر کلرزنی در آب حل می شود، بوسیله تصفیه آب در تبریز زیرسینکی اسمز معکوس Reverse Osmosis حذف کامل می شوند.

هدف از تصفیه آب در تبریز

هدف اصلی از دستگاه تصفیه آب در تبریز مدل H700، کاهش سطح املاح ناخواسته و آلوده در آب آشامیدنی جهت استفاده و افزایش سطح ph آب به منظور تولید آب یونیزه قلیایی و استفاده از خواص درمانی آب قلیایی برای بدن انسان می باشد. یک تصفیه آب قلیایی با کاهش سطح اسیدیته آب آشامیدنی و افزایش سطح قلیایی آن می تواند خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی در اختیار شما قرار دهد که فواید بسیاری برای بدن انسان داشته و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جلوگیری از بیماری های ناشی از آب آلوده

از دیگر اهداف استفاده از دستگاه آب تصفیه کن، جلوگیری از بیماری های ناشی از آب آلوده است. یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای بدن انسان از راه آب شهری ایجاد می گردد. سنگ کلیه می باشد. سنگ کلیه از رسوبات، شن و ماسه و گل و لای و بطور کلی املاح بزرگ تر از پنج میکرون موجود در آب شهری در بدن انسان ایجاد می گردد. این املاح همان موادی هستند که ته لیوان چای یا داخل کتری آب جوش رسوب می کنند. سنگ تمام با تصفیه ی رسوبات از آب آشامیدنی به خوبی جلوگیری می شود.

آلومینیوم موجود در آب آشامیدنی، باعث آلزایمر زودرس در دراز مدت شده و یک بیماری تقریبا غیر قابل درمان ناشی از آب است که بایستی به کم ترین سطح خود برسد.

افزایش سلامت آب آشامیدنی با تصفیه آب

انسان در طول روز بیشتر از هر ماده دیگری به آب نیاز دارد. به همین دلیل آب مایع حیات انسان بوده و بدون آن بیش از سه روز دوام نمی آورد. بیشتر بدن انسان از آب تشکیل شده است و نوشیدن آب سالم و استاندارد عاری از مواد مضر از دیگر اهداف خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز می باشد. ولی افزایش سلامت آب آشامیدنی به سادگی و با سیستم های پیش تصفیه یا انواع تصفیه آب ورودی ساختمان اتفاق نمی افتد. و این دستگاه ها فقط املاح درشت آب و کلر را از آن تصفیه می نمایند. و خیلی از املاح دیگر در آب باقی می مانند که نیاز به حذف کامل دارند.

از مهمترین اهداف خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز مدل H700، استفاده از فیلترهای قلیایی کننده و فیلتر مینرال معدنی ساز تصفیه آب است که می توانند علاوه بر حذف املاح مضر املاح مفید را در آب آشامیدنی حفظ کرده و خواص آب قلیایی را نیز به آب بدهند. هر چند قیمت دستگاه تصفیه آب در تبریز در مدل های هفت مرحله ای و هشت مرحله ای که آب را قلیایی می نمایند. کمی بیشتر از مدل های شش فیلتره می باشد، ولی کیفیت آب تصفیه شده خروجی از این دستگاه ها نیز به نسبت مدل شش مرحله ای بیشتر می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 7:13
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فلزی فرفورژه در شیراز

  • 57

درب فرفورژه ساختمان

امروزه طرح های گوناگونی برای درب ساختمان از نوع فرفورژه موجود است. که بدون شک سازندگان و مهندسین ساختمان در صورتی که اگر برای درب ورودی ساختمان خود طرحی نداشته باشند می توانند از بین انواع درب فرفورژه موجود در بازار انتخابی آسان با توجه به نما داشته باشند. همواره ما اشاره ای به انتخاب و تاثیر درب فرفورژه بر نمای ساختمان داشته ایم. با تنوع  بیشتر و کیفیت بالا در تولید درب فرفورژه ساختمان این امر بسیار آسان گردیده است. در طول سالیان اخیر طرح های گوناگونی از درب فرفورژه  ساختمان تولید و روانه بازار شده است.  نکته قابل توجه در انتخاب درب فرفورژه ساختمان، همسان بودن طرح و شکل درب با نمای ساختمان می باشد.

درب-فلزی-فرفورژه-در-شیراز

انتخاب رنگ درب ورودی ساختمان 

متداول ترین رنگ هایی که مشتریان  تبریز متال برای درب می‌ پسندند رنگ‌ های مشکی، قهوه ای سوخته، طلایی، قرمز آجری، قرمز اخرایی و یا ترکیبی از رنگ های فوق بر روی لنگه های درب است.

بسته به اینکه از چه مصالح و سنگ هایی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده شده باشد می توان مدل رنگ درب را انتخاب کرد. درب مشکی رنگ با تزیینات طلایی، هماهنگی جذابی با سنگ های روشن به رنگ کرمی یا قهوه ای روشن ایجاد می کند.

محافظت از زنگ زدگی فلزات

بیشتر بخوانید

نسل جدید درب فلزی فرفورژه در شیراز

نمونه های دیگردرب فلزی فرفورژه در شیراز، درب های هستند که در قسمت بالایی درب به صورت منحنی و گنبدی شکل ساخته شده باشد. نمای بالای این درب ها مانند یک تاج پادشاهی در قسمت ورودی ساختمان از دور خودنمایی می کند.

به طور کلی طرح های هندسی متقارن، طرح های برگرفته از طبیعت و همچنین طرح های ترکیبی فرفورژه با شیشه، ایده های جدیدی هستند که در حال حاضر در صنعت تولید انواع درب های فرفورژه ساختمانی در بازار ارائه شده اند. هرچه فرفورژه های اعمال شده بر روی نمونه‌های درب، پیچیده‌تر باشد جذاب تر به نظر می آیند. به همین دلیل پیش بینی می کنیم میزان استقبال از طرح های شگفت‌انگیز و غیر متداول مشتریان تبریز متال در سال های اخیر بسیار بیشتر باشد.

بهترین تولیدکننده درب فرفورژه در شیراز

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ، عابر، فنس، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد! شما میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید. و به متخصصان تبریز متال بسپارید تا طرح دلخواه شما را ایجاد کنند.

استفاده از هنر دست صنعتگران تبریز متال برای تولید درب فرفورژه در تبریز برای ایجاد قطعات فرفورژه باعث میشود. شما  مشتریان فلز گداخته را در هر شکل و جهتی که میخاهید طرح دهید بچرخانید, بتابانید و حالت دهید. استفاده از این قطعات تزئینی در کنار بهره گیری از تکنولوژِی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت، تبریز متال تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح دلخواهتان از بین برده است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید. را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث شده است. ارشیتکت ها بتوانند دربهایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

درب فرفورژه ؛ بدون نیاز به مراقبتهای ویژه!

درب فلزی فرفورژه در شیراز از ترکیب آهن و چدن و در برخی موارد آلومینیوم ساخته می شود. استفاده از متریال با کیفیت باعث می شود شما نیاز به صرف زمان و هزینه برای نگهداری های پس از نصب نداشته باشید.

درب فلزی فرفورژه در شیراز بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بین نمیروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقین و … بیشترین ایستادگی را دارند. در طول زمان در برابر پوسیدگی و خوردگی بهترین گزینه هستند.

مزایا و معایب پنجره آهنی و پنجره دوجداره

بیشتر بخوانید

برخی از این تولیدکنندگان از طرح های اسلیمی و گرافیک سنتی برای ساخت و طراحی گل‌نرده و نصب روی درب های ورودی ساختمان، پارکینگ و ویلاها استفاده می کنند.برای درب های فرفورژه تزئینی به ویژه آنهایی که در ورودی باغ و ویلا نصب می شوند، طرح های منحصر به فرد باید ارائه گردد. یکی از مدل هایی که می‌توان در این صنعت به آنها توجه داشت، مدل بال پرندگان است. شاید تعجب کنید، اما الهام گرفتن از طبیعت برای تولید درب های فرفورژه مدرن و چشم نواز می تواند شرکت های تولید کننده درب فلزی را به موفقیت بیشتری نزدیک کند.

درب-فلزی-فرفورژه-در-شیراز

درب فرفورژه قیمت مناسب ؛ متناسب با بودجه شما

با در نظر گرفتن تمام مزیتهای ذکر شده ، درب فرفورژه مناسب ترین قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب دارد. همچنین به دلیل وجود طرح ها و مدلهای بسیار زیاد درب فرفورژه شما میتوانید در هر رنج قیمتی یک نوع درب فرفورژه انتخاب کنید. شما میتوانید در صفحه گالری درب پارکینگ ، نمونه های متعددی از این مدل درب را ببینید.

شما میتوانید در مواردی ، بدون کاهش کیفیت ، با راهنمایی کارشناسان ما  تا حدودی از وزن نهایی درب مورد نظر خود بکاهید که باعث کاهش قیمت محصول نهایی خواهد شد. ولی در انتخاب درب برای ساختمان خود همواره به این نکته توجه کنید که درب ساختمان به عنوان پیشانی نمای عمارت شما تا سالها (و شاید به اندازه عمر آن) معرف زیبایی و کیفیت عمارت شما خواهد بود. توجه به این مهم ، شما را در انتخاب دربی شایسته عمارتتان یاری خواهد کرد.

در خرید درب فرفورژه دقت کنید

در طول این مقاله سعی کردیم شما را با درب فرفورژه آشنا کنیم و ویژگیهای آن را بطور کامل شرح دادیم. ولی ذکر یک نکته بسیار مهم در این زمینه ضروری است: محصول خوب زمانی بدست می آید که شما از متریال خوب استفاده کرده باشید. از هنر دست آهنگردان باتجربه بهره برده باشید. از دانش فنی کافی برخوردار باشید. مجهز به ابزار و دستگاه هایی با تکنولوژی روز باشید. و از همه مهمتر و حلقه اتصال تمام موارد بالا, تجربه در ساخت و تولید یک محصول است.

تبریز متال : بیش از چندین سال تجربه در طراحی تولید درب فرفورژه

مجموعه تبریز متال با تکیه بر مهارت و تجربه تیم فنی و تولید و همچنین تجهیز به تکنولوژی روز برای ساخت انواع درب فرفورژه ، حفاظ پنجره ، فنس ، نرده پله ، پله پیچ و حفاظ روی دیوار با شعار کیفیت در تولید درب های فلزی مشغول به فعالیت می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 6:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروفیل 60*40

  • 58

خرید پروفیل 60*40

پروفیل 60*40 یکی از مقاطع فولادی پر مصرف در صنعت ساختمان است. از آن جایی که استحکام پروفیل قوطی به علت ممان اینرسی نسبت به دیگر مقاطع فولادی بالاتر می باشد. از پرمصرف ترین پروفیل های فولادی در بازار ایران محسوب می شود. پروفیل قوطی با ۲ مقطع مربعی و مستطیلی تولید و به فروش می رسد. از قوطی فولادی سایز کوچک به منظور ساخت نرده و حفاظ و از قوطی فولادی سایز بزرگ بعنوان ستون در ساختمان به کار برده می شود.

پروفیل 60*40 آهنی با ابعاد 60 میلیمتر در 40 میلی متر و با ضخامت ورق 2.5 میلی متری تولید می شود. با توجه به استاندارد DIN 2395 آلمان و جدول اشتال مقاطع فولادی وزن قوطی 60 در 40 فولادی 3.14 کیلوگرم در هر متر طول وزن دارد. البته این نکته را بایستی در نظر داشت که مطابق با آلیاژ کارخانه آهن ممکن است این رقم مقداری متفاوت باشد. ولی در هر صورت وزن مقطع فولادی نباید کم تر از جداول استاندارد باشد. پروفیل قوطی 60*40 یکی از انواع مقاطع توخالی یا HSS است. که در صنعت ساختمان سازی استفاده گسترده ای دارد.

پروفیل قوطی در ۲ نیمرخ مربع و یا مستطیل در کارخانه‌ های فولادی تولید و به فروش می رسد. همچنین در مبحث دهم مقررات ملی ساختمان ایران بند 1-2-2-2-10 مقاطع فولادی را از منظر کمانش موضعی برای فشار محوری به دور دسته لاغر و غیر لاغر تقسیم‌ بندی می‌ نماید. بر اساس جدول زیر اگر نسبت پهنا به ضخامت از حد مشخصی بیشتر باشد. مقطع لاغر لحاظ می‌ شود. با توجه به تولید استاندارد مقطع پروفیل 60*40 فولادی در کارخانه و مطابق با استاندارد ملی بحث کمانش موضعی کنترل شده است. طول هر شاخه از پروفیل 60*40 شش متر است. و وزن آن در هر شاخه 24 کیلوگرم است. حمل پروفیل قوطی با استفاده از نیسان، کامیون و تریلی صورت می گیرد. و قبل از تحویل بار به مشتری وزن کل مقاطع با استفاده از باسکول استاندارد در بارنامه قید خواهد شد.

وزن و ابعاد پروفیل 60*40

وزن 18.86 kg
ابعاد 600 × 6 × 4 cm

مشخصات پروفیل قوطی 60 در 40

  • قیمت پروفیل 60*40 مطابق با هر کیلوگرم درج شده است.
  • برای محاسبه قیمت هر شاخه پروفیل قیمت درج شده را در وزن هر شاخه ضرب کنید.
  • سایز پروفیل قوطی: 60 در 40 میلی متر
  • ضخامت ورق پروفیل قوطی: 2 میلی متر
  • ضخامت پروفیل قوطی: 2.5 و 3 میلیمتر نیز موجود است.
  • وزن قوطی 60*40 ضخامت 2 میل: هر شاخه 18.86 کیلوگرم
  • وزن قوطی 60*40 ضخامت 2.5 میل: هر شاخه 23.58 کیلوگرم
  • وزن قوطی 60*40 ضخامت 3 میل: هر شاخه 28.3 کیلوگرم
  • طول شاخه پروفیل استاندارد: 6 متر
  • محل بارگیری پروفیل قوطی 60 در 40: شهر تهران
  • امکان ارسال از درب کارخانه نیز مقدور می باشد.
  • تولید و انبارداری مطابق با استاندارد ملی ایران
  • قابلیت حمل با نیسان و کامیون و تریلی

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 31 فروردين 1402 ساعت: 6:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مشاوره مالیاتی در اسکو

  • 54

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید ۰۹۱۴۴۰۱۹۰۷۱

مشاوره مالیاتی در اسکو

بیشتر موسسات و برخی شرکت های نوپا از نحوه پرداخت و قوانین مالیاتی آگاهی لازم را ندارند. در حالی که باید مالیات بپردازند و محاسبات و انجام مشاوره مالیاتی در اسکو از ضروریات فعالیت اقتصادی است. برون سپاری خدمات مالیاتی از راه های کم کردن هزینه های جاری و استفاده بهینه از زمان است. چون پیدا کردن نیروی با سابقه و متخصص برای هر سازمانی سخت، زمان بر و پرهزینه است.

بنابراین راه حل مناسب بهره گیری از خدمات شرکت های خدمات مالیاتی است که با تجربه کافی در کمترین زمان خدمات مالیاتی شما را انجام خواهند داد. و مشاوره های لازم را نیز به شما ارائه خواهند داد. اما خدمات و مشاوره مالیاتی در اسکو شامل چه مواردی می باشد؟ برای آشنایی با این خدمات با این مقاله همراه باشید.

تنظیم اظهارنامه عملکرد دوره مالی، مشاوره مالیاتی در اسکو

اظهارنامه عملکرد دوره مالی نوعی اظهارنامه است که اشخاص حقیقی و حقوقی پس از محاسبه تمام سود و زیان خود در معاملات و رخداد های مالی آن را تنظیم می کنند و مطابق آن بایستی ۲۵ درصد سود خود را مالیات بپردازند. به این ترتیب اشخاص حقوقی که هرگونه شغل و درآمدی دارند بر اساس ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم و اشخاص حقوقی و شرکت ها طبق ماده ۱۱۰ قانون مالیات های مستقیم برای انجام این قسمت از مشاوره مالیاتی در اسکو باید در موعد مقرر سال مالی اقدام نمایند.

مشاوره-مالیاتی-در-اسکو

اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده در واقع مالیات مصرف کننده کالا است که شرکت ها و موسسات موظف هستند آن را از مصرف کننده دریافت و به سازمان امور مالیاتی کشور پرداخت کنند. نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده به این شکل است که سالانه بصورت درصدی ثابت از طرف سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می شود. و شامل ۲ قسمت مجزا به اسم های مالیات و عوارض می شود. که هنگام پرداخت بوسیله موسسات به ۲ حساب مجزا واریز می شود.

بیشتر بخوانیداشخاص مشمول مالیات

اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده شامل ۲ قسمت است که بخش اول شامل اطلاعات فروش و صادرات و در واقع مالیات های دریافتی است. و بخش دوم شامل خرید و واردات و در واقع مالیات های پرداخت شده است. مبلغی که بایستی به سازمان امور مالیاتی کشور پرداخت شود مساوی با مالیات های دریافتی منهای مالیات های پرداختی می باشد. موسسات برای انجام این خدمات مالیاتی باید هر فصل اقدام نمایند و اظهارنامه را تکمیل کنند.

تنظیم لیست مالیات حقوق

تمامی افرادی که به هر نحوی مشغول به کار هستند و حقوق و مزایا می گیرند و بیمه تامین اجتماعی برای آن ها لحاظ می شود بایستی بخشی از حقوق خود را بعنوان مالیات حقوق به وزارت اقتصاد و دارایی پرداخت کنند. میزان مالیات حقوق متفاوت می باشد. و در طول هر سال به کافرمایان کشور طی بخشنامه هایی ارسال می شود. و کارفرمایان موظف هستند این خدمات مالیاتی را در قبال کارکنان خود انجام دهند و مبلغ آن را از حقوق آنها کسر کنند و به حساب وزارتخانه واریز نمایند.

طبق ماده ۸۶ قانون مالیات های مستقیم مودیان باید به صورت ماهانه این مبلغ را به حساب وزارت اقتصاد و دارای پرداخت کنند و مهلت ۳۰ روزه برای انجام این خدمات مالیاتی دارند. به طوری که در نیمه اول سال که ماه ها ۳۱ روزه می باشند پرداخت در روز سی و یکم ماه مجاز نمی باشد و مشمول جریمه می شوند. انجام این خدمات مالیاتی هم به صورت دستی هم به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

مشاوره-مالیاتی-در-اسکو

ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم

طبق این ماده، مودیان حقیقی و حقوقی باید لیست معاملاتی خود را در آخر هر فصل به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند. مالیات بر اساس نحوه تعلق به کالاها به ۲ دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود. طبق تعریف، مالیات مستقیم مالیاتی در اسکو است که پرداخت کننده نمی تواند آن را به دیگری انتقال دهد و شامل مالیات بر درآمد اشخاص، مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث و غیره است. مالیات غیر مستقیم با واسطه از شهروندان گرفته می شود و شامل مالیات بر واردات و معاملات و کالاها می شود.

بیشتر بخوانیدخدمات حسابداری در میانه

صورت معاملات فصلی، مشاوره مالیاتی در اسکو

سازمان امور مالیاتی برای رعایت حال مودیان و افراد موظف به پرداخت مالیات در ماده ۱۶۹ قانون مالیات مستقیم صریحا آورده است:

  • هر شرکتی اعم از خصوصی و دولتی که معاملاتی انجام می دهد باید صورت معاملات خود را حداکثر تا یک ماه برای سازمان امور مالیاتی ارسال کند. ارسال این صورت معاملات هم به صورت دستی و کاغذی و هم به صورت الکترونیکی میسر است. مهمترین مسئله توجه به مهلت ارسال این مدارک می باشد.
  • معاملاتی که مبلغ آنها تا ۱۰ درصد میزان تعیین شده باشد جزو معاملات کوچک حساب می شوند برای انجام خدمات مالیاتی و ارسال آنها تا ۳ ماه مهلت وجود دارد.
  • مسئله مهم دیگر دریافت کارت اقتصادی و شماره آن است که از مدارک لازم هنگام ارسال صورت معاملات فصلی میباشد. بدون دریافت کارت اقتصادی هیچ مدرکی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور پذیرفته نمی شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 12:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خودرو بر تهران

  • 54

تمـاس اضـطراری با امداد خودرو منـطقه 21

تماس فوری با خودرو بر البرز

درباره خودروبر در شهر تهران:

خودروبر سراسری از جمله خودروبر های خوب در تهران و امداد خودرو تهران و حمل خودرو تهران به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تهران بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان تهران نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر تهران معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر تهران زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر تهران ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر تهران و امداد خودرو تهران و حمل خودرو تهران به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

خدمات خودروبر تهران عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

جهت درخواست امداد خودرو تهران، یدک کش تهران، حمل خودرو تهران، خودرو بر تهران، خودروبر تهران با شماره تماس های خودرو بر سراسری البرز تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس های خودرو بر تهران:

قیمت خودرو بر تهران

قیمت خودروبر در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودروبر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه خودرو بر سراسری در تهران ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.پخش‌کننده صوت

نحوه یدک کشی خودرو به چه صورت می باشد؟

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان تهران جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

خودروبر تهران با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودروبر،یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. خودروبرها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضه‌ی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند

مناطق تحت پوشش خودرو بر در استان تهران:

تفاوت ایمنی و سرعت انواع خودروبر و یدک کش چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 12:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل دیه

  • 56

فوت در جرائم رانندگی

همه حوادثی که در جرائم رانندگی باعث فوت شخص یا منجر به صدمه دیدن قسمتی از بدن وی شود. طبق قانون مشمول دیه بوده. مقدار دیه بر اساس میزان صدمه وارد شده به شخص تعیین می‌ گردد.

وکیل-دیه

مدارک مورد نیاز برای دریافت دیه و هزینه‌ های درمانی توسط وکیل دیه

  •  اصل و تـصویر بیمه‌ نامه مقصر حادثه
  •  تصویـر برابر اصـل گواهی‌ نامه مقصر حادثه
  •  تصویر کارت خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه
  •  تصـویر برابر اصـل کارت ملی مقصر حادثه
  •  تصاویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مصدوم حادثه
  •  تصـویر برابراصـل گزارش کلانتری یا پاسگاه انتظامی اعم از اولیه و نهایی
  •  تصویر برابراصل شده کروکی یا نظر کارشناس رسمی دادگستری در خصوص تعیین علت نامه تصادف
  •  برگه‌های بازجوئی طرفین حادثه (اعتراف به تقصیر مقصرحادثه)
  •  تصویـر مصدق برابراصل شده برگه پذیرش اولین مرکز درمانی (درصورت بستری شدن مصدوم)
  •  تصویر برابراصل شده برگه‌های پزشکی قانونی (گزارش پزشکی قانونی)
  •  تـصویر برابر اصل شده مدارک فوت شامل معاینه جسد، جواز دفن و خلاصه رونوشت وفات، انحصار وراثت نامحدود، قیم‌نامه ( در صورت وجود صغیر در ورثه، تصویر تمام صفحات شناسنامه باطل شده متوفی، تصویر شناسنامه اولیاء دم، بازماندگان)
  •  رأی بدوی و تجدید نظر دادگاه(درصورت اعتراض هریک از طرفین)

نحوه محاسبه دیه و دریافت آن توسط وکیل دیه

نوع صدمه و آسیب وارد شده

محاسبه دیه در درجه اول بسته به نوع صدمه دارد. برای مثال دیه قتل با جراحت و هر کدام از جراحت ها بسته به این که در کدام قسمت از بدن فرد باشد. با یکدیگر تفاوت دارد. نوع صدمه نیز به چهار قسمت میباشد:

قتل عمد

زمانی که فردی از روی عمد موجب کشتن فردی شود، این فرد قتل عمد انجام داده و مشمول پرداخت دیه می باشد.

قتل شبه عمد

در قتل شبه عمد، فرد مرتکب قتل، قصد انجام صدمه و یا آسیب به دیگری را دارد، ولی قصد فوت یا مرگ طرف مقابل را نداشته و در حقیقت هدف اصلی شخص مرتکب، مرگ طرف مقابل نیست. برای مثال تنبیه شدید بدنی فرزندان بوسیله والدین برای تربیت آن ها که از حد عرف خارج و منجر به قتل شده از این قبیل است.

اعضای بدن

بر طبق قانون مجازات اسلامی از بین بردن هر کدام از اعضای بدن یک فرد مانند گردن، بینی و یا هر قسمت دیگر ملزم به پرداخت دیه کامل است. و از بین بردن هر کدام از اعضای جفت مانند چشم، دست، پا و… ملزم به پرداخت نصف دیه است. و بنا به از بین بردن یک جفت از این اعضا دیه کامل تعلق می گیرد.

منافع

منظور حواس پنج گانه و انتظاراتی که از هر کدام داریم است. مانند انتظار دیدن از چشم. در صورتی که هر کدام از این حواس از بین برود. به شخص دیه کامل تعلق می گیرد.

جراحات

جراحت همان زخم بر روی بدن انسان است. طبق ماده 709 قانون مجازات اسلامی دیه جراحت بر صر و صورت وارد شده است. یکی از آن ها عنوان حارصا را دارد. که خراش پوست بدون خونریزی است. و به موجب آن یک صرم دیه کامل تعلق می گیرد. اگر در هر جایی از بدن غیر از سر و صورت جراحت وترد شود یک صدم دیه معین آن عضو، دیه حارصه تعیین می شود. که در این زمینه وکیل دیه به خوبی می تواند به شما کمک نماید.

جنسیت

بر اساس قانون اسلامی جنسیت قربانی از عوامل مهم در تعیین میزان دیه است. بر این اساس دیه به قتل رسیدن زن نصف دیه قتل مرد می باشد. و اگر مورد قتل نبود. و اعضا و منافع و یا جراحت بود تا جایی که کمتر از یک سوم دیه کامل باشد. دیه زن و مرد برابر می باشد. و در صورتی که از این حد تجاوز نماید. دیه زن نصف دیه مرد تعیین می گردد.

در قانون جدید در صورتی که مجنی جنایت بر علیه مرد نباشد. تفاوت دیه تا سقف کامل دیه مرد توسط صندوق تامین خسارت های بدنی تحت نظر بیمه مرکزی ایران تامین می شود.

وکیل-دیه-3

تغلیظ دیه

میزان دیه پرداختی بر اساس ماده ۵۵۵ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ و مطابق با گفته بهترین وکیل دیه، در ماه‌ های قمری حرام شامل محرم، ذی‌ الحجه، ذی‌ القعده و رجب یک سوم بیشتر از ساید ماه‌ های سال است که مغرب شرعی معیار آغاز و پایان ماه‌ های حرام می باشد. بر اساس ماده ۵۵۶ در حکم تغلیظ دیه در ماه‌ های حرام، فرقی بین زن و مرد مسلمان، بالغ و نابالغ نمیباشد. و شرایط این افزایش دیه تنها هنگامی‌ است که حادثه منجر به فوت شخص شود.

زمان و مکان ارتکاب جرم و بررسی آن توسط وکیل دیه

در این مورد فلسفه ای با نام تغلیظ دیه وجود دارد. به این صورت که هر گاه اقدام بر قتل فردی در 4 ماه قمری محرم و رجب و ذی‌القعده یا ذی‌الحجه اتفاق افتاده باشد. و یا در محوده ی حرم مکه ی مکرمه رخ بدهد برای حفظ حرمت های ماه های حرام و حریم مکه مکرمه باید علاوه بر دیه ی نفس یک سوم دیه نیز پرداخت گردد. یعنی دیه کامل به علاوه یک سوم دیه کامل.

مهلت پرداخت دیه از موقعی که یک حادثه یا جنایت رخ می‌ دهد به صورت زیر می باشد:

  1. در قتل یا اتفاق عمدی یک سال
  2. در قتـل شبه عمد دو سال
  3. خطای محض در سه سـال

هرگاه پرداخت‌ کننده در بین زمان‌ های مقرر بخواهد تمام یا قسمتی از دیه را پرداخت نماید، محکوم که باید آن را قبول کند.

مشاوره و استخدام وکیل دیه چه مزایایی دارد؟

همیشه کمک گرفتن از وکیل دیه خیلی سریع‌ تر و به صرفه‌ تر می باشد. علاوه بر این نتیجه بهتری هم در پی خواهد داشت. همان طور که می‌ دانیم، کارشناس دیه علم و تخصص کافی در این زمینه دارد. و می‌ تواند پرونده‌ های مختلف و به خصوص پرونده‌ های مرتبط با دیات را حل و فصل نماید. یک وکیل دیه با قوانین و جو دادگاه آشنایی داشته. و بهتر می‌ داند که چه چیزی را کی بگوید و چگونه از موکل خود دفاع نماید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 10:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فرفورژه دستساز

  • 51

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

درب فرفورژه دستساز با دوام و آهنی

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی درب فرفورژه دستساز ورودی ساختمان، دوام آن در برابر ضربه و همچنین سارقین و… فوق العاده است. به این علت که در این مدل از درب‌ های ساختمانی از چوب به کار برده نمی شود. و به عدم استحکام آن در مقابل عوامل خارجی مثل ضربه، آتش، آب و… می توان اشاره داشت. در حقیقت همانگونه که میدانید متریال اولیه برای ساخت همه ی مدل های درب فرفورژه دستساز، آهن می باشد. تمامی قطعات این مدل درب های زیبا که به‌ اصطلاح فر داده می‌ شوند. از چهارسو های فلزی ساخته می شوند. بنابراین علت مقاومت بسیار بالای درب‌ فرفورژه دستساز این است.

درب-فرفورژه-دستساز

درب‌ فرفورژه دستساز و زیبایی خاص آن

جالب این است که پیش از این معمولا درب‌ فلزی در ایران با ورق‌ های یکپارچه طراحی و ساخته می‌ شده است. به این علت که در آن مدل از درب‌ ها همواره فقط دوام درب ها مهم تر بود. و حداکثر یک طرح بسیار ساده‌ روی آن به عنوان جلوه بصری ایجاد می‌ نمودند. اما از طرفی امروزه با اهمیت بالای نمای ساختمان، زیبایی درب‌ ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. طرح های بسیار متنوع و مدرن وجود دارد. که عبارتند از انواع طرح‌ ها و مدلهای ساده تا انواع طرح‌ های پیچیده.

درب فلزی فرفورژه خیلی لوکس تر از دیگر درب های فلزی می باشند. شکل ظاهری درب فلزی فرفورژه پیچیده تر و خیلی زیباتر از دیگر دربها میباشد. درب فلزی فرفورژه، برای کسانی مناسب می باشد که از فرم های منحنی و گل دار در طرحهای خود استفاده می نمایند.

درب فرفورژه مناسب برای تمام نقاط ساختمان

در حالت کلی لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت درب فرفورژه دستساز پارکینگ، عابر، فنس، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد. به این دلیل که استفاده از تکنیک در طراحی در کنار بهره‌ گیری از تکنولوژِی روز در برش ورق‌ های فلزی مثل دستگاه‌ های CNC و واتـرجت، همه ی محدودیت‌ ها را جهت ایجاد طرح دلخواه را از بین می‌ برند. و می‌ توان انواع این نوع از درب‌ ها را برای ورودی‌ های ساختمان، پارکینگ و… انتخاب نمود.

عدم نیاز به مراقبت‌ های ویژه

درب فرفورژه دستساز از دو ماده آهن و چدن و در بعضی از موارد آلومینیوم ساخته می‌ شود. استفاده از متریال با کیفیت باعث می‌ شود. شما نیاز به‌ صرف زمان و هزینه برای نگهداری‌ پس از نصب نداشته باشید. در ضمن لازم به ذکر است که، درب‌ های فلزی در صورت عام و درب فرفورژه دستساز به‌ صورت خاص در مـقابل سـرما و گرما مقاوم است. و با آب‌ و آتش نابود نمی شود. در ضمن این مدل از درب‌ های نفر رو تبریز فلز در مقابل ضربه نیز با دوام هستند. و در طول زمان در برابر زنگ زدگی گزینه ای مناسب است.

نحوه صحیح رنگ آمیزی درب فرفورژه

پس از اینکه تمامی مراحل تولید و مونتاژ قطعات فرفورژه پایان یافت. تمامی درزهای و اتصالات با مواد مخصوص درزگیری شده و درب فرفورژه برای چربی زدایی آماده می شود. درب با مواد مخصوص شستشو داده شده و به مدت پانزده دقیقه جهت خشک شدن داخل کوره رنگ قرار می گیرد. سپس درب برای پاچش پودر داخل اتاق رنگ قرار گرفته و رنگ پودری با دستگاه مخصوص بر روی درب فرفورژه، پاچیده شده و مجدد در دمای 220 درجه داخل کوره قرار می گیرد. پس از اتمام این مراحل درب فرفورژه از کوره بیرون آورده شده و پس از پتینه کاری، برای بسته بندی به بخش انبار فرستاده می شود.

قیمت مناسب درب‌ فرفورژه دستساز

با در نظر گرفتن تمام مزیت‌ هایی که گفته شد، تبریز فلز مناسب‌ ترین لیست قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب نفر رو را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین به دلیل وجود طرح‌ ها و مدلهای متوتوع می‌ توانید در هر رنج قیمتی یک مدل درب فرفورژه دستساز را انتخاب کنید.

تفاوت چدن و فرفورژه

تمایز اصلی میان چدن و فرفوژه در نحوی تولید آن ها است. تفاوتها را میتوان از نام این دو فلز نیز متوجه شد، فرفوژه یک آهن کار شده است و معمولا هر آنچه را بوسیله فرآیند ریخته گری شکل گرفته، توصیف می نماید. آهن فرفوژه محصول جانبی از ذوب سنگ آهن است که در حالت کلی از مخلوط اکسیدهای سیلسیم، گوگرد، فسفر و آلومینیوم تشکیل گردیده است. این آهن با حرارت دادن مکرر و کار با ابزار تغییر شکل، ساخته می گردد. آهن فرفوژه خیلی قابل انعطاف می باشد. و اجازه میدهد تا آن را گرم نموده و مجددا گرم نموده و به اشکال گوناگونی تبدیل نماید. این آهن هرچه بیشتر کار کند، قوی تر می شود و از لحاظ ظاهری دارای فیبر میباشد. بنابراین این آهن در مقابل خستگی خیلی مقاوم است و اگر مقدار زیادی فشار به آن وارد شود پیش از خراب شدن مقدار زیادی تغییر شکل می گیرد.

درب-فرفورژه-دستساز

مراحل ساخت درب‌ های فرفورژه

درحالت کلی می‌ توان ساخت و پرداخت این مدل از درب‌ ها را برای استفاده در تمام نقاط ساختمان دارای فرایند ساخت زیر دانست که این روال به صورت زیر می باشد:

جوشکاری

در فرآیند اول از ساخت این مدل درب‌ ها مسئله جوش میله‌ ها به همدیگر و ایجاد طرح و گل مورد نظر اهمیت بالایی دارد. که این قسمت بوسیله دستگاه‌ جوش برق با گاز محافظ co2 است می‌ باشد. در حقیقت در این مرحله از کار نیاز است که بدانید این مدل از جوش‌ ها مقاومت بالاتری نسبت به دیگر رویه‌ ها دارد. پس از به اتمام رسیدن مرحله جوشکاری و آماده‌ سازی طرح مد نظر مشتری، به مرحله سنگ‌ زنی می‌ رسیم. که همه ی برجستگـی‌ های جوش توسط آن محو می شود. در طول این فرایند پس از مرحله سنگ‌ زنی مرحله فلپ زنی است که موجب از بین بردن خش‌ های محل سنگ‌ کاری می شود.

درزگیری کوره‌ای و رنگ‌ آمیزی

پس از فرایند شستشو و پاکسازی سطح درب فرفورژه دستساز و یا نرده فرفورژه دستساز همه ی درزهایی که رنگ به‌ سختی به آن نفوذ می‌ نماید. با درزگیر ویژه فرفورژه گرفته‌ می شود. که باعث عدم نفوذ آب و گردوغبار به آن بخش می‌ گردد.

بعد نوبت رنگ‌ آمیزی الکترواستاتیک درب می شود. تا محصول نهایی به صورت کامل آماده ارائه شود. در حالت کلی می‌ توان گفت که رنگ‌ آمیزی الکترواستاتیک (رنگ کوره‌ای) نوعی از رنگ‌ آمیزی می باشد که در دو مدل رنگ پودری و رنگ مایع که در صنعت به‌ کار برده می‌ شود. در این مرحله پس از مراحل تمیز کاری و پاکسازی فرفورژه که به‌ صورت گرده زنی، چربی زدایی، سمپراس و اسید شویی انجام می‌ شود.

رنگ توسط ابزارها و دستگاه‌ های مخصوصی به سطح فرفورژه زده‌ می شود. و در کوره‌ های ویژه این کار پخت رنگ به مدت مشخص و دمای معین که بستگی به نوع ضخامت و جنس درب یا نرده فرفورژه دارد قرار می گیرد. و آماده سازی می‌ شود. در نتیجه پس از طی این مراحل درب فرفورژه متناسب با سفارش مشتری آماده سازی و تحویل داده می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 10:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب لیزری

  • 57

انواع درب لیزری حیاط و ویژگی آن درب لیزری چیست؟

درب لیزری حیاط یکی از انواع درب های فلزی است و با استفاده از تکنولوژی برش لیزری تولید می شود. درب فلزی cnc یکی از محبوب ترین درب ها که از لحاظ زیبایی ظاهری و کارایی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با ما همراه باشید تا درباره درب های لیزری و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

درب های لیزری از خانواده درب فلزی هستند که طراحی منحصر به فردی دارند و با دستگاه سی ان سی برش داده می شوند. به دلیل اینکه درب های لیزری با دستگاه سی ان سی برش داده میشوند به آنها درب سی ان سی نیز گفته می شود. برای افزایش ایمنی این درب ها نیازی به زمخت کردن میله های آن نیست زیرا دارای مدل های خلاقانه و ایمنی است.

 

انواع درب های لیزری

در طی چند سال گذشته انواع مختلفی از درب فلزی cnc طراحی و تولید شده که این در به چند دسته اصلی تقسیم می شوند. درب لیزری پارکینگ، درب لیزری نفر رو، درب لیزری حیاط، درب لیزری لابی، درب لیزری پذیرایی، درب لیزری ویلا و باغ و درب فلزی cnc آپارتمان ها از انواع درب فلزی لیزری هستند.

تمامی مدل های درب فلزی cnc در سبک های اصلی مدرن، کلاسیک و لوکس تولید می شوند. به دلیل قیمت مناسب درب های لیزری، از آن به عنوان درب پارکینگ هم استفاده می شود. در کنار استفاده از درب لیزری به عنوان درب پارکینگ از درب لیزری نفر رو در همان شکل و طرح نیز می توان استفاده کرد. در ادامه چند طرح و نقش درب فلزی cnc را برای شما عنوان می کنیم.

درب طرح سی ان سی فرفورژه دار

درب های فرفورژه از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار می گیرند و مزیت ها و عیب های مختص به خود را دارند. شما می توانید از ترکیب طرح های فرفورژه با برش های شیک لیزری استفاده کنید و درب خاص و زیبا برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

 درب‌لیـزری ساختمان تاج دار

از این مدل بیشتر برای درب ویلاها و باغ ها و همچنین ساختمان های شمالی استفاده می شود و دارای یک تاج بسیار جذاب و فوق العاده است.

درب حیاط برش لیزری

 برای درب حیاط از مدل های سی ان سی به صورت چهاربر استفاده می شود. درب حیاط  با شیشه های با کیفیت سکوریت و یا پانچ طراحی و تولید می شود.

درب‌برش لیـزری ریـلی

اگر فضای پارکینگ و حیاط کوچک بود و می توانید از درب ریلی طرح سی ان سی استفاده کنید. سی ان سی یک انتخاب ایده آل برای درب ریلی است زیرا وزن سبکتری نسبت به سایر طرح های درب ریلی دارد و کارکرد با آن راحت است.

 

درب فلزی لیزری حیاط

از قسمت های اصلی ساختمان می توان به درب های فلزی اشاره کرد که با گذشت زمان تغییر و تحولات زیادی پیدا کرده است. درب فلزی cnc باید دو ویژگی امنیت بالا و زیبایی را با هم داشته باشد. نوع ابزار یراق و رنگی که برای درب استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا خروجی نهایی درب استاندارد و مقاوم باشد.

درب فلزی از لحاظ نوع بازشو و جت باز شو و لنگه ها به چند دسته تقسیم می شوند که شامل، درب فلزی تک لنگه، درب فلزی یک و نیم لنگه و درب فلزی دو لنگه می باشد. هر سه دسته درب های فلزی از نظر نحوه باز شدن لنگه ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

درب فلزی راست بازشو به داخل، درب فلزی چپ بازشو به داخل، درب فلزی راست بازشو به بیرون، درب فلزی چپ بازشو به بیرون، درب فلزی ریلی ساده، درب فلزی ریلی 90 درجه، درب فلزی ریلی تلسکوپی و درب ریلی تاشو همگی از انواع درب فلزی هستند. از هر کدام از این درب ها بسته به کاربرد و فضای موجود در محل نصب انتخاب و تولید می شوند.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 9:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوگوی اپل

  • 58

انتخاب نام اپل و تاریخچه آن

اپل شرکت آمریکایی ست که در حوزه فناوری فعالیت دارد و محل استقرار آن در شهر کالیفرنیا می‌باشد. لوگوی اپل زیاییش، طراحی، تولید و فروش محصولات الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ، گوشی موبایل ونیز ارائه خدمات آنلاین را بر عهده دارد. گوشی آیفون، ساعت های دیجیتال، دستگاه پخش آی‌پاد و کامپیوترهای سری مک از معروف‌ترین محصولات این شرکت هستند.App Store، iCloud و iTunes سرویس‌های آنلاین اپل هستند. شرکت اپل توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالدوین با هدف طراحی و فروش کامپیوترهای شخصی در 1976 تاسیس شد.

تاریخچه انتخاب نام اپل، به نقل از استیو جابز، به زمانی که وی رژیم میوه‌خواری داشته و به بازدید از باغ سیب، برمیگردد. او با خود می اندیشید که نام Apple نامی جالب، باطراوت و جذاب است.

و در سال 1977 نام رسمی AppleComputer, Inc برای آن انتخاب شد و در سال 2007 نام آن به AppleInc تغییر یافت تا بیانگر تغییر گرایش اپل به سوی تولید محصولات الکترونیکی متنوع باشد. شرکت اپل پس از سامسونگ دومین شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در دنیا و سومین تولیدکننده گوشی‌های موبایل دنیا است. برند اپل معتبرترین برند دنیاست که بالغ بر 118 میلیارد دلار ارزش دارد.

لوگو اپل چطور ایجاد شد؟

لوگو اپل یک لوگو تصویری قلمداد می‌شود، این تصویر برند برای اولین بار در سال 1976 توسط رونالد وین (سومین بنیانگذار شرکت اپل) طراحی شد. او این کار را به آیزاک نیوتن مرتبط کرد. البته در همان ابتدا شباهت زیادی به یک نقشه و قصه‌گویی هنری داشت به طوری که مخاطب می‌توانست جزئیات در آن را به یک داستان تبدیل کند.

در طرح اولیه، رونالد وین، نیوتن را در حالت نشسته زیر درخت کشیده است و یک سیب هم در بالای سر او قرار دارد. گویی سیب در حال افتادن است و یک اتفاق غیرمنتظره هم خواهد افتاد.

لوگو اپل در گذر زمان

اما لوگوی برند اپل در گذر زمان تغییرات زیادی کرده و دلیل آن هم واضح است. اولین لوگوی طراحی شده برای چسباندن بر روی محصولات دیجیتالی مناسب نبود. استیو جابز و تیمش تصمیم گرفتند طرح جدیدی را جایگزین کنند. به همین دلیل به سراغ یک طراح معروف رفتند.

راب جانوف (Rob Janoff) همان فردی بود که استیو جابز و تیمش به دنبال او بودند. او بعدها گفته بود که با یک طوفان فکری زیاد و بحث با تیم شرکت اپل، سرانجام به سراغ یک سیب گاز زده رفت. او درخت و نیوتن را از نقاشی که نامش را لوگو گذاشته بودند، حذف و فقط یک سیب را انتخاب کرد.

اما دلیل این کار چه بود و چرا یک سیب گاز زده را به عنوان لوگوی شرکت اپل انتخاب کرد؟ راب جانوف در پاسخ به ابهامات و سوالات خبرنگارها گفته بود: «چون سیب و گیلاس و گوجه فرنگی از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند و فقط اندازه‌های آن‌ها با هم تفاوت دارد، من آن را گاز زده طراحی کردم تا مخاطب تشخیص دهد این لوگو، یک سیب است.»

جانوف برای جلب رضایت جابز طرح‌های متعددی به وی ارائه کرد، اما جابز اصرار داشت که طرح سیب، رنگی باشد تا بازتاب علاقه‌مندی شرکت اپل به اصول انسانی باشد.

وقتی محصولات اپل راهی بازار شدند، واکنش زیادی در برابر این برند دیده نمی‌شد. شاید همین موضوع بود که استیو و سایر همکارانش را به فکر تغییر در لوگو اپل انداخت. آن‌ها دقیقا 21 سال بعد (1998) تصمیم گرفتند تغییراتی را بر روی رنگ تصویر برندشان ایجاد کنند.

کار آن‌ها چیزی نبود جز اینکه رنگ‌ها را از بین بردند و سیب گاز زده را به طور کامل سیاه کردند. این بار البته اپل دیگر کاملا شبیه به سایه یک سیب گاز زده شده بود. اما باز هم مدیران اپل از این وضعیت برند رضایت زیادی نداشتند.

لوگو اپل در حال حاضر

زمانی که محصولات اپل بازار دنیا را قبضه کرده بودند، دیگر اپل نیازی به خودنمایی برای دیده شدن بیشتر نداشت. حالا به سراغ طرح‌های ساده‌تری می‌گشت تا راحت‌تر توسط طرفدارانش پذیرفته شود. این بار تغییرات، تصویر برند را به یک طرح خاکستری رنگ تبدیل کرده بود.

اگرچه طرح جدید نسبت به موارد قبلی ساده‌تر بود، اما همچنان جذاب است و برای بسیاری از طرفدارانش در دنیا به عنوان یک لوگوی منحصر به فرد شناخته می‌شود.

گفتنی است که استیو جابز و استیو وزنیاک هر دو از طرفداران گروه موسیقی بیتلز بودند اما شرکت انها با شرکت مولتی‌مدیای Apple Corps Ltd به واسطه تشابه نام و لوگوی تجاری دچار اختلاف شد. این شرکت توسط گروه بیتلز در 1967 فعالیت خود را آغاز کرده بود. این اختلاف‌نظر منجر به بروزداد خواهی و تنش‌های متعددی میان دو شرکت شد که بالاخره در 2006 رأی نهایی به نفع شرکت کامپیوتری اپل صادر شد .

به رغم شایعات بسیار و گمانه زنی های مختلف، این اتفاقات تاریخچه طراحی لوگوی اپل هستند که به صورت رسمی منتشر شده است.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 8:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تجهیزات دندانپزشکی

  • 72

تجهیزات مورد استفاده در دندانپزشکی

زمانی که شما در مطب دندانپزشکی در اتاق انتظار هستید، صدای دریل و یا دیدن قلاب‌ های تیز و ابزارها ممکن است شما را وحشت زده کند. حتی ممکن است لوازم دندانپزشکی باعث ترس شما از دندانپزشک شده و هر موقع که بخواهید نزد دندانپزشک بروید این کار را با اکراه انجام دهید. اما با دانستن این موضوع که هر کدام از تجهیزات دندانپزشکیچه کاربردی دارد ممکن است اضطراب شما تا حدودی کاهش پیدا کند. در این مطلب راهنمایی مختصری برای کمک به شما در درک اساس کار تجهیزات دندانپزشکی ارائه شده که باعث آرامش و راحتی خیال شما در هنگام مراجعه به دندانپزشک خواهد بود.

تجهیزات مختلف در دندانپزشکی

انبرک دندانپزشکی

انبرک دندانپزشکی که به آن کاوشگر دندان نیز می گویند یکی از ترسناکترین تجهیزات دندانپزشکی است اما برای یافتن علائم پوسیدگی‌ دندانی یا بیماری‌ های لثه کاربرد دارد. این ابزار یک دسته بلند و قلاب تیزی در سر دارد. و بیشتر برای یافتن کیسه‌ های بین دندانی و تراشیدن جرم‌ و پلاک‌ های روی دندان به کار می رود. اگر دندان شما پوسیدگی‌ قابل مشاهده داشته باشد، دندانپزشک ممکن است از نوک تیز این ابزار برای بررسی این حفره یا پوسیدگی استفاده نماید. این ابزار شبیه ابزار قرون وسطایی است اما یک ابزار پیشگیرانه در دندانپزشکی می باشد.

اسکالر

در حالی که انبرک دندانپزشکی برای برداشتن جرم‌ ها و پلاک‌ های مختصر دندانی به کار می رود، اسکالر برای برداشتن جرم‌ ها و پلاک‌ های انباشته شده بزرگ‌ تر کاربرد دارد. بیشتر بیمارانی که به جرمگیری دندان نیاز دارند، مشکلات شدید تری در لثه نیز دارند اما همه افراد درجات مختلفی از انباشتگی جرم‌ و پلاک‌ ها بر روی دندان خود دارند.

زمانی که شما می‌ خورید و می‌ آشامید، ذرات ریز مانند شکر و اسید ها به دندان‌ ها می‌ چسبند و باکتری‌ هایی ایجاد می‌ شوند. این باکتری‌ ها برای دندان مضر است و باعث پوسیدگی دندان می‌ شوند. با این که مسواک کردن و کشیدن نخ دندان می‌ تواند برخی از این پلاک‌ ها را تمیز کند اما در برخی موارد برای پاک کردن جرم‌ های روی دندان باید از این ابزار کمک گرفت. با کمک اسکالر می‌ توان پلاک‌ ها را تراشید البته این کار لزوما راحت نیست اما می‌ تواند از اتفاق از دست دادن دندان به دلیل پوسیدگی، جلوگیری کند.

آینه دهان

این ابزار شاید کم ترس‌ ترین تجهیزات دندانپزشکی باشد اما با این وجود ابزار مهمی است. این ابزار یک آینه کوچک است که دارای یک دسته فلزی است. این ابزار به دندانپزشک کمک می کند تا با استفاده از آن بتواند داخل تمام دهان را مشاهده کند. با استفاده از آینه دهانی، پیدا کردن پوسیدگی دندان و مشکلات احتمالی دیگر دهان راحت‌ تر است که در صورت استفاده نکردن از این ابزار قابل شناسایی نیستند. ثانیاً این ابزار به دندانپزشک کمک خواهد کرد که بدون استفاده از دست، زبان شما را جا به‌ جا کرده یا آن را به سمت داخل گونه‌ هایتان هدایت کند.

تجهیزات دندانپزشکی ساکشن (مکنده بزاق)

برخلاف تجهیزات دیگر دندانپزشکی، مکنده بزاق یکی از لوازم دندانپزشکی است که کنار آمدن با آن بسیار راحت‌ بوده و حتی در بعضی مواقع با روز باز از این ابزار استقبال می شود! زمانی که دندانپزشک در حال معاینه دندان شماست غالبا یک فضای خشک نیاز است.

تجهیزات دندانپزشکی ساکشن یک لوله بلند است که به یک دستگاه مکنده متصل شده و بزاق را از دهان شما خارج میکند. شما ممکن است صدای دستگاه ساکشن را بشنوید و سر دستگاه را داخل گونه‌ یا روی زبان خود حس کنید اما این ابزار چیزی نیست که باعث ترس شما شود. در هنگام انجام برخی فرایند دندانپزشکی ممکن است نیاز باشد که دندانپزشک از آب در دهان شما استفاده کند و در این موارد شما باید مکرراً دهان خود را ببندید تا ابزار بتواند آب جمع شده در دهان شما را از آن خارج کند.

تجهیزات دریل دندانپزشکی

یکی دیگر از ترسناکترین تجهیزات دندانپزشکی دریل است، صدای این دریل باعث ترس زیاد بیمار می‌ شود. این دریل الکتریکی با سرعت 250 هزار دور در دقیقه می‌ چرخد و آب را در دهان می‌ پاشد. اگر در هنگام دریل کردن دندان آب پاشیده نشود باعث آسیب‌ دیدگی دندان خواهد شد. در حالی که استفاده از دریل دندانپزشکی به دلیل لرزشی که در دندان‌ ها ایجاد می‌ کند ناراحت‌ کننده و آزاردهنده است اما معمولاً در زمانی که دندان هایتان به طور موضعی بی‌ حس باشند شما متوجه درد نخواهید بود.

قالب‌ ها

اگر شما نیاز به روکش‌ های دندانی یا محافظ دهانی دارید، دندانپزشک ممکن است از قالب برای دندان‌ های شما استفاده نماید. این قالب‌ ها ترسناک نیستند ولی به هر حال، فریم‌ هایی هستند که با مواد نرم پر شده و در دهان بیمار قرار داده می‌ شوند. زمانی که شما دهان خود را بسته و دندان‌ ها را روی هم قرار می‌ دهید، قالب شکل دندان شما را به خود خواهد گرفت. مواد قالب گیری مزه و طعم خوبی ندارند اما پس از گذشت چند ثانیه قابل تحمل می‌ شوند. حتی برخی از دندانپزشکان از اسانس‌ ها یا خوشبو کننده‌ های متنوعی برای قالبگیری دندان کودکان استفاده می‌ کنند.

سرنگ دندان

برای بی حس کردن دندان از سرنگ دندانپزشکی استفاده می‌ شود. سوزن این سرنگ‌ ها کمی بلندتر از سرنگ‌ های معمولی است تا دندانپزشک بتواند برای بی حس کردن، نقطه مورد نظر را به طور دقیق‌ انتخاب کند. شات اول در هنگام تزریق باعث ناراحتی شما در یک لحظه می‌ شود اما با وجود مواد بی حس کننده بلافاصله بی حس می‌ شود. اگر در اطراف ناحیه‌ ای که سوزن وارد آن شده احساس ناراحتی می‌ کنید بهترین کار این است که به آن توجه نکنید زیرا بلافاصله برطرف خواهد شد و چیزی برای ترس وجود ندارد. بسیاری از دندانپزشکان قبل از تزریق مواد بی حسی، دهان را به طور موضعی بیحس می‌ کنند تا بیمار متوجه درد ناشی از فرو رفتن سوزن نشود.

جمع بندی

اکنون شما اطلاعات بیشتری در مورد تجهیزات عمومی دندانپزشکی که به کار برده می‌ شوند کسب نمودید و دیگر از ترس از درد دندانتان چشم پوشی نمی کنید. این تجهیزات در دستان یک دندانپزشک متخصص بدون ضرر بوده، و ممکن است مواردی که باعث ترس و آزار شما می‌ شوند را به روش‌ هایی مختلف مانند بیهوشی خنثی نماید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 8:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تاثیر ملودی در موسیقی

  • 59

تعریف ساده ملودی چیست؟

ساده ترین تعریفی که میتوان از ملودی ارائه کرد این است. ملودی کلمه جایگزینی برای لحن یا همان تن آهنگ می باشد. اگر بخواهیم این تعریف را کمی پیچیده تر بگوییم، ملـودی زمانی ایجاد می شود که شما برای ساخت بخشی از آهنگ یا قطعه ای که قرار است بخوانید، ریتم و زیر و بمی صدا را با یکدیگر ترکیب نمایید. ملودی یک داستان و روایت آهنگین می باشد. که مانند یک رمان، از جملات و کلمات تشکیل شده است.

این موارد که گفته شد تعاریف اصلی ملودی هستند. که خود من از آن ها برای درک بهتر مفهوم مـلودی به هنرجویان کم سن و سالم و همچنین بزرگسالانی که از موسیقی سر رشته زیادی ندارند به کار می بریم. اگر لازم باشد ملودی را فقط در یک جمله شرح دهید. این تعاریف به خوبی در حافظه ثبت می گردند.

ملودی در ترانه یا آهنگ

ملودی در آهنگ ها یا قطعات موسیقی دنباله ای از نت ها و آهنگ های ریتمیک بوده که یک هدف واحد یا مجموعه ای از هدف ها را به گوش شنونده انتقال می دهد. اغلب اوقات ملودی در خط مقدم قطعه قرار می گیرد. این مساله به ویژه در مورد آهنگ های پاپ بیشتر دیده می شود. مـلودی ها بیشتر اما نه همیشه ایده های اصلی موسیقی می باشند. که آهنگساز با آن ها کار می کند. این توالی نت ها همان چیزی است که گوش شما را درگیر شنیدن می نماید.

ملودی ریتم دارد و ریتم همان عمق نت ها است:

ملودی متضاد هارمونی می باشد. ملودی به اصطلاح آهنگساز ها توسعه افقی موسیقی می باشد. معنای این جمله این است که ملودی، آهنگ و ریتم سازها است و هر سازی در یک قطعه ی موسیقی، ملودی خود را دارد.

ولی هارمونی توسعه عمودی موسیقی است. یعنی نت هایی که از سازهای گوناگون در یک لحظه نواخته می شود. آهنگسازان ابتدا ملودی ها را می سازند. سپس هارمونی را برای ملودی ها برقرار می نمایند. ساده ترین تعریفی که میتوان از ملودی ارائه نمود: “ملودی کلمه جایگزینی برای لحن یا همان تن آهنگ است.”

اگر بخواهیم این تعریف را کمی پیچیده تر کنیم بایستی بگوییم: “ملودی زمانی ایجاد می گردد که شما برای ساخت قسمتی از آهنگ یا قطعه ای که قرار است بخوانید، ریتم و زیر و بمی صدا را با هم ترکیب نمایید.” همچنین میتوان گفت ملودی همان صدایی است که شما با دهان تان در می آورید در مورد یک آهنگ. این صدا میتواند جدید باشد و تبدیل به صدای سازها شود و میتواند همان آهنگ مورد علاقه شما باشد که حال دارید به دلیل شدت علاقه تان با صدای حنجره می نوازید.

ملودی

اجزای ملودی

اجزای ملـودی عبارت است از:

  • موتیف

اگر جمله زبانی از کلمات تشکیل شده باشد، جمله موسیقیایی هم از موتیف‌ ها شکل می‌ گیرد. که الگوهای واحد کوچک تکرار شونده هستند. یعنی یک ترکیب مشخصی از نت‌ ها دارند. (مثلا یک نت سفید اول و دو نت سیاه آخر) این موتیف‌ ها می‌ توانند در جملات بعدی تغییر نمایند. تکرار تعداد بیشتر یک موتیف از یک نوع باعث انسجام آهنگ می‌ شود. و تغییر در موتیف‌ ها در آهنگ تنوع به وجود می آورد.

  • میزان

ترکیبی از یک یا چند موتیف در واحد‌های ریتمیک که با متر میزان مشخص می‌ شوند.

  • جمله

معمولا به هر هشت میزان یک جمله می‌ گوییم که یک بخش از ملودی در آن روایت می‌ شود.

  • سکوئنس (سکانس)

در موسیقی‌ های خاورمیانه (از جمله ایران) و اروپا، موتیف‌ های یکسان (یا ترکیبی از چند موتیف) در سطوح مختلف صدایی تکرار می‌ شوند. که به آن سکوئنس می گویند.

حرکت ملودی

با فاصله‌ هایی کوچک که فاصله ی پویشی یا فاصله ی پیوسته نامیده می‌ شوند. یا با فاصله‌ هایی بزرگتر که فاصله ی پرشی یا فاصله ی گسسته نام دارند انجام می پذیرند. فاصله ی پیوسته، فاصله بین هر دو نت پیاپی در گام آشنای دو، ر، می… می باشد.

(فاصله ی میان دو تا ر، ر تا می و ..) فاصله‌ای که بزرگ‌تر از فاصله ی پیوسته باشد به‌ عنوان یک فاصله ی گسسته شناخته می‌ شود. برای نمونه، فاصله ی میان دو تا می

در ملودی علاوه بر حرکت‌ های بالا رونده و پایین‌ رونده پیوسته یا گسسته، یک نت منفرد نیز ممکن است به سادگی تکرار شود. گستره یک ملودی، یا فاصله بین بم‌ ترین و زیرترین صداهای آن می‌ تواند کوچک یا بزرگ باشد.

به عنوان مثال: در ملودی‌ های کودکانه حرکت‌ ها بیشتر پیوسته می باشد. و در گستره ی کوچکی صورت می‌ گیرد. اما در اکثر اوقات دیگر انواع موسیقی، فاصله‌ های گسسته و پیوسته کم‌ و بیش به یک اندازه و در گستره ی بزرگتر به‌ کار برده می‌ شوند. ملودی‌ های سازی در مقایسه با ملودی‌ های آوازی‌ گرایش به گستره ی پهناورتری دارند. و بیشتر دربردارنده ی نت‌های پرشی و سریعی می باشند. که سرودن آن ها ممکن است سخت باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 8:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

باقلوا لبنانی

  • 62

طرز تهیه باقلوا لبنانی

باقلوا یک شیرینی بسیار خوشمزه ای می باشد که منشا آن کشور ترکیه است. با این حال در هر کشور مدل خاصی از آن پخته می شود. در مقاله امروز باکلاواچی با طرز تهیه باقلوای لبنانی ساده که به راحتی می توان آن را در منزل تهیه کرد آشنا خواهید شد.

مواد لازم (برای یک سینی ۲۵*۳۵ سانتی)

خمیر یوفکا  یک بسته
گردو ۳۰۰ گرم
کره آب شده ۲۰۰ گرم
شکر ۳ ق.غ
گلاب ۲ ق.غ
هل به مقدار لازم
شربت بار ۴۰۰ سی سی

طرز تهیه شربت بار

برای تهیه شربت ۴۰۰ گرم شکر را با ۲۰۰ سی سی آب جوش مخلوط کرده و سپس روی حرارت کم بگذارید تا حل شود. بعد از آن حرارت را زیاد کنید  تا جوش بیاید. سپس حرارت را کم کرده تا حدود ۳ دقیقه ریزجوش بزند. از حرارت برداشته و یک ق.غ گلاب و یک ق.چ آب لیمو اضافه نمایید و هم بزنید. بگذارید تا خنک شود.

طرز تهیه باقلوای لبنانی

ابتدا فر را با ۱۸۰ درجه روشن کرده و سپس برای تهیه مواد میانی گردو را خرد کنید تا کمی ریز شود اما پودر نشود، گردو را با شکر و گلاب مخلوط کرده و کنار بگذارید. بعد از چرب کردن کف و دیواره های سینی، یک ورق خمیر فیلو را کف قالب به گونه‌ای قرار دهید. که لبه‌ های قالب را نیز بپوشاند. سپس روی خمیر را با برسی که به روغن آغشته نموده‌ اید چرب کنبد و این کار را برای سه ورق خمیر تکرار نمایید.

تمام سطح سومین خمیر را با مخلوظ گردو و شکر و گلاب و هل بپوشانید و سپس  با برس کمی کره روی آن بمالید. یک لایه دیگر از خمیر یوفکا روی مواد قرار داده و کمی فشار بدهید و سپس روی آن را کاملا کره مالی کنید. بعد از آن قسمت‌ هایی از خمیر که در لبه قالب قرار دارد را روی گردوها برگردانید، سپس برای بقیه خمیرها این روند را تکرار کنید تا به سطج قالب برسید، یعنی یک لایه خمیر گذاشته و کره مالی کرده سپس لایه دیگر را بگذارید.

مرحله پخت باقلوا

بعد از اتمام کار با یک چاقوی تیز برش های لوزی و یا در اشکال دلخواه روی خمیر ایجاد کرده و باقی کره را روی خمیر پخش نمایید. سپس باقلوا را در طبقه وسط فری که از قبل با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌ گراد گرم شده به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید. تا روی باقلوا ها طلایی شود.، برای طلایی شدن باقلواها می‌ توانید از گریل استفاده کنید البته توجه داشته باشید که نباید روی باقلوا ها خشک شود.

بعد از خارج کردن باقلوا از فر، روغن اضافی آن را بگیرید و بلافاصله شربت سرد را روی باقلوای داغ پخش کرده و پودر گردو بپاشید. بگذارید باقلوای لبنانی کاملا خنک شود و سپس از روی خطوط برش آنها را از هم جدا کنید. باقلوای شما آماده است، نوش جان

نکات پخت باقلوای لبنانی

  •  خمیر یوفکا را می توانید هم خودتان تهیه نمایید و هم از فروشگاه های بزرگ تهیه کنید.
  •  به جای کره از روغن هم می توانید استفاده نمایید ولی کره عطر بهتری به باقلوای شما خواهد داد.
  • حتما شربت هنگام افزودن به باقلوای داغ بایستی سرد باشد تا بهتر جذب شود.
  • در این دستور از میزان شهد متوسط استفاده شده است. اگر می خواهید مثل بیرونی ها پر شهد باشد می توانید این مقدار را دو برابر کنید.
  • از پسته یا مخلوط پسته و گردو هم برای مواد میانی می توانید استفاده کنید.
  •  حتما قبل از اضافه کردن شربت در صورت وجود روغن اضافی، گرفته شود.

ارزش غذایی باقلوا لبنانی

میزان انرژی موجود در یک وعده باقلوا حدود ۲۵۰ کالری می باشد. چربی کل این ماده حدود ۱۸ گرم بوده، که بیشتر آن را چربی‌ های اشباع شده تشکیل می‌ دهد. میزان کلسترول باقلوا لبنانی حدود ۲۷ میلی گرم، پتاسیم ۸۶ میلی گرم، سدیم ۶ میلی گرم، پروتئین ۲.۵ گرم و کربوهیدرات ۲۱ گرم می باشد. سایر ارزش غذایی این شیرینی دوست داشتنی شامل موارد زیر می‌ باشد.

  • ویتامین A 1/8 میلی گرم
  • ویتامین B6 7/5 میلی گرم
  • ویتامین B12 3/0 میلی گرم
  • ویتامین E 3/3 میلی گرم
  • ویتامین C  ۷/۰ میلی گرم
  • مس ۵ میلی گرم
  • کلسیم ۸ میلی گرم
  • منیزیم ۳ میلی گرم
     

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 8:22
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی تویوتا کمری

  • 53

لوازم یدکی تویوتا کمری

مزیت استفاده از لوازم یدکی تویوتا کمری و قطعات اصلی بالا بردن عمر مفید خودرو و کاهش میزان استهلاک در مقایسه با قطعات غیر اصلی است که متاسفانه به تعداد زیاد، در جعبه های متفرقه و با قیمت پائین عرضه می گردد. از مهمترین فاکتور های قطعات اصلی خودرو، کنترل کیفیت قطعات تولید شده توسط کمپانی تویوتا کمری می باشد که متاسفانه در تولید قطعات متفرقه رعایت نمی گردد.لذا جهت حصول اطمینان مشتریان محترم و ارائه لوازم یدکی و قطعات اصلی تویوتا کمری، فروشگاه تویوتا کمری یدک فروش اینترنتی قطعات اصلی کلیه خودرو های شرکت تویوتا کمری را فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت قطعه مورد نظر را انتخاب و سپس جهت دریاف مشاوره و سفارش با واحد فروش محصولات تماس بگیرید.

تاریخچه شرکت خودرو سازی تویوتا کمری

 تویوتا کمری یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که در سال 1937 و توسط کیشیرو تویودا تاسیس شده است. امروزه، حدود 370 هزار نفر در شرکت خودروسازی تویوتا کمری و در بخش‌ های طراحی، تولید و فروش محصولات در سرتاسر دنیا مشغول به کار می باشند. به طور معمول، خودرو های برند تویوتا کمری از حدود سی هزار قطعه ساخته می شوند که بسیاری از این قطعات مستقیما توسط شرکت خودروسازی تویوتا کمری تولید می‌ شوند.
با این حال، بخشی از آن نیز در دیگر کارخانجات طراحی و ساخته می‌ شوند. بخش عمده‌ ای از شهرت این شرکت به دلیل کیفیت لوازم یدکی تویوتا کمری است. این کیفیت بالای لوازم یدکی تویوتا کمری با سرمایه‌ گذاری گسترده در زمینه تحقیق و توسعه و همچنین بهره‌ گیری از فناوری‌ های روز دنیا تحقق یافته است.
همین امر سبب می شود تا خودروهای تویوتا کمری در صدر خودرو های با طول عمر بالا قرار گیرند. متوسط طول عمر خودرو 150.000 هزار کیلومتر در نظر گرفته می‌ شود. این رقم برای خودروهای برند تویوتا کمری بین 200.000 تا 300.000 هزار کیلومتر است. با وجود کیفیت بالای خودرو های برند تویوتا کمری ، اما هر کدام از قطعات آن طول عمر مشخصی دارند و پس از مدتی کارکرد خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارند. همچنین، عواملی از قبیل طرز رانندگی، آب و هوای منطقه و بسیاری موارد دیگر بر طول عمر طبیعی لوازم یدکی تویوتا کمری تاثیر گذار هستند و میزان آن را تا حدی کاهش می‌ دهند. از این رو، تعویض به موقع قطعات فرسوده با لوازم یدکی تویوتا کمری از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت استفاده از لوازم یدکی اصلی تویوتا کمری

استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال تویوتا کمری می‌ تواند عملکرد و ایمنی خودرو را تضمین کند. اگر به هر دلیلی نیازمند به تعویض قطعات خودروی‌ تان هستید، خرید لوازم یدکی تویوتا کمری از اهمیت بالایی برخوردار است. باید به این نکته توجه نمایید که لوازم یدکی تقلبی در مواردی می‌ تواند باعث خرابی و نقص عملکرد دیگر بخش های خودرو شود.

خودروی‌ های برند تویوتا کمری دارای سیستم بسیار پیچیده و متشکل از هزاران بخش و قطعه هستند. این قطعات به مرور زمان و به دلیل فرسایش نیازمند به جایگزینی و تعویض هستند. تمام لوازم یدکی تویوتا کمری برای حفظ عملکرد و کارآیی خودرو ضروری هستند؛ به طوری که خرابی یک بخش باعث از کار افتادن کامل خوردو خواهد شد. بعضی از لوازم یدکی مانند لوازم یدکی موتوری با هدف بهبود عملکرد خودرو بوده و معمولا برای نصب این گونه لوازم یدکی نیاز به مهارت مکانیکی است. از سوی دیگر، بعضی از لوازم یدکی نیز با هدف محافظت از قطعات اصلی خودرو عرضه شده اند. از جمله این لوازم یدکی می‌توان به کاور بدنه، کاور صندلی و کفی خودرو اشاره نمود. گروه دیگری از لوازم یدکی تویوتا کمری جنبه تزییناتی و زیبایی دارند.

باور های نادرست رایج در مورد لوازم یدکی غیر اصل تویوتا کمری

۱. گرانتر بودن قطعه اصلی از غیر اصلی

ممکن است قیمت لوازم یدکی غیر اصلی تویوتا کمری از اصلی ارزان تر باشند اما مطمئنا هر ارزانی بی دلیل نیست. این ارزانی صرفا به این دلیل است که تولید کننده قطعه غیر اصلی مجبور شده برای پیدا کردن بازار برای فروش آن، قطعه را با مواد اولیه بی کیفیت تر و شرایطی که قطعا استاندارد های تویوتا کمری را رعایت نکرده تولید کند و این یعنی قطعه غیر اصلی عمر کمتر و عملکرد ضعیف تری خواهد داشت و ممکن است مصرف کننده به جای یک بار خرید آن قطعه را دو بار یا چند بار دیگر خریداری نماید.

2. اگر روی جعبه نام تویوتا کمری یا لکسوس باشد، این قطعه اصلی است

متاسفانه هزاران قطعه روزانه با نام قطعه اصلی تویوتا کمری به مصرف کننده عرضه می گردد که تشخیص اصل بودن و یا غیر اصل بودن آن صرفا به دلیل اینکه قطعه در کارتن تویوتا کمری بسته بندی شده یا شماره فنی قطعه روی کارتن چاپ شده امکان پذیر نخواهد بود. تنها راهی که خیال یک مصرف کننده را از خرید قطعه اصلی تویوتا کمری راحت خواهد کرد این است که قطعه مورد نیاز خود را از فروشگاهی مطمئن و قابل اعتماد خریداری نمایید.

3. قطعه اصلی و غیر اصلی عملکرد یکسانی دارند

دلیل خوشنامی و ماندگاری تویوتا کمری استاندارد های سختگیرانه و توجه به جزئیات بوده که همواره در خرید مواد اولیه و تولید به کار می برد، است. رعایت این استاندارد ها باعث گردیده مشتریان وقتی از لوازم یدکی تویوتا کمری استفاده می کنند فقط امنیت و آرامش در ذهن شان تداعی شود. قطعات عرضه شده نیز توسط این شرکت تمام این استانداردها را رعایت کرده اند، اما آیا شرکت تولیدک ننده غیر اصلی می تواند ادعای آن را داشته باشد که قطعه آن ها نیز این استاندارد ها را طی کرده است؟


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 30 فروردين 1402 ساعت: 8:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا 3

  • 58

لوازم یدکی مزدا 3

مزدا 3 یکی از بهترین محصولات شرکت مزدا است و محبوب‌ترین محصول مزدا در ایران است.از بزرگترین معایب این خودرو در ایران تامین لوازم یدکی مزدا 3 است که به سختی یافت می‌شوند. از این رو یافتن قطعات با کیفیت برای عدم افت کارایی خودرو امری ضروری است.

مزدا شرکت خودروسازی ژاپنی است که بنیانگذار آن شخصی است به نام جوجبرو ماتسودا و در سال 1920 تاسیس شد. وانت‌ها و خودروهای مزدا از دهه هفتاد به ایران وارد شدند و گروه بهمن مونتاژ محصولات مزدا را در ایران انجام می دهد.

در سال ۲۰۰۳ كمپاني مزدا (Mazda) اولين نسل مزدا ۳ (Mazda 3) را بعنوان مدل ۲۰۰۴ روانه بازار خودروهاي كوچك نمود و آنرا جانشيني براي مزدا ۳۲۳ (Mazda ۳۲۳) قرار داد.

فروشگاه مزدا اعتماد عرضه کننده لوازم یدکی مزدا 3 در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

«ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا اعتماد با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نگاهی به مشخصات فنی مزدا 3

در ادامه به طور خلاصه نگاهی به مشخصات فنی مزدا 3 خواهیم انداخت.

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه 4 سیلندر خطی- بنزینی 2 لیتری است که توان خروجی برابر با 147/4 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.

بیشینه گشتاور ناشی از پیشرانه 187 نیوتون متر بوده که در rpm4400 به آن می‌رسید.

چنین نیرویی از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به همراه قابلیت تعویض دستی به محور جلو خودرو منتقل می‌گردد و شتاب 0 تا 100 این خودرو برابر با 2/9 ثانیه می‌باشد.

مصرف سوخت آن 8 لیتر در ازای هر 100 کیلومتر است و باک آن 55 لیتر گنجایش دارد.

لوازم یدکی مزدا3

قیمت لوازم یدکی مزدا 3

فروشگاه مزدا اعتماد وارد کننده و عرضه کننده انواع قطعات یدکی مزدا است که تضمین ارائه قطعات اصل را به مشتری می‌دهد. با توجه نوسان قیمت ارز در کشور و ثابت نبودن قیمت محصولات وارداتی، برای آگاهی از قیمت لوازم یدکی مزدا 3 با ما تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فروش لوازم یدکی مزدا 3

فروشگاه مزدا اعتماد تخصصی ترین مرکز واردات و پخش انواع لوازم یدکی خودروهای مزدا3، انواع قطعات اصل جلوبندی ، موتوری ، گیربکسی، بدنه و… مزدا 3 قدیم و جدید را عرضه می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به فروش لوازم یدکی مزدا 3 کلیک کنید.

فروش لوازم یدکی مزدا 3 با ضمانت 

مزدا 3 یکی از خودروهایی است که فروشگاه های زیادی لوازم یدکی نامرغوبی برای آن میفروشند و همین باعث میشود خریداران بعد از مدتی که دوباره نیاز به خرید آن محصول پیدا کنند.

ما با اطمینان میتوانیم بگوییم افرادی که به دنبال تغییر امکانات و یا اضافه کردن امکانات و آپشن های جانبی به خودرو مزدا خود هستند می توانند به بخش فروشگاه سایت ما مراجعه کرده و آنها را با ضمانت از ما خریداری نمایند.شما در بخش فروشگاه میتوانید توضیحات و کارکرد کامل محصولات را مشاهده نمایید و پس از کسب آگاهی و مقایسه محصولات با یکدیگر, اقدام به خرید قطعات جانبی مزدا 3 کنید.

فروشگاه آنلاین ما تمام لوازم یدکی مزدا 3 و لوازم جانبی اصلی مزدا 3 را پوشش می دهد. این محصولات دارای گارانتی و پشتیبانی میباشند، یعنی در صورتی که برای محصول خریداری شده شما مشکلی وجود داشته باشد میتوانید به راحتی با ما ارتباط برقرار کنید و ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهیم کرد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 29 فروردين 1402 ساعت: 9:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

امداد خودرو تبریز

  • 68

تماس اضطراری با امداد خودرو منطقه 10

تماس فوری با امداد خودرو البرز

امداد خودرو تبریز – خودروبر تبریز – حمل خودرو تبریز

امداد خودرو تبریز یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در تبریز و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات امداد خودرو با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

درباره امداد خودرو در شهر تبریز:

خودروبر سراسری از جمله خودروبر های خوب در تبریز به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تبریز بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان آذربایجان شرقی نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

امداد خودرو تبریز معتبرترین شرکت‌ امداد خودروی در تمام مناطق شهر تبریز زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات امداد خودرو تبریز به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در تبریز در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با امداد خودرو سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند.

خودروبر کشوری آذربایجان شرقی - کفی ماشین آذربایجان شرقی - جرثقیل آذربایجان شرقی - ماشین بر آذربایجان شرقی

خودروبر کشوری تبریز – کفی ماشین تبریز – جرثقیل تبریز – ماشین بر تبریز

خدمات خودروبر تبریز عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

شماره تماس امداد خودرو تبریز :

قیمت امداد خودرو تبریز

قیمت خودروبر در تبریز به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودروبر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا امداد خودرو هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه امداد خودرو سراسری در تبریز ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

خودروبر آذربایجان شرقی - کفی آذربایجان شرقی - امداد سیار آذربایجان شرقی

خودروبر تبریز – کفی تبریز – امداد سیار تبریز

نحوه یدک کشی خودرو به چه صورت می باشد؟

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان آذربایجان شرقی جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

خودروبر تبریز با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودروبر،یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. خودروبرها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضه‌ی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 12:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فلزی فرفورژه در مشهد

  • 68

در تولید درب فلزی فرفورژه در مشهد از چه مدل هایی الهام گرفته می شود؟

تولید گل‌نرده در صنعت به این صورت است که میله های فلزی در کوره های ریخته گری در دمای بالا گداخته می‌شوند و تا دمای نرم شدگی حرارت می بینند؛ پس از آن از طریق دستگاه پرس و قالب گیری به اشکال مورد نظر در می آیند. استفاده از دستگاه های مدرن که بتواند میله های فلزی را به اشکال دلخواه شکل دهد در این صنعت یک ضرورت محسوب می‌شود. البته در  زمینه تولید درب فلزی فرفورژه در مشهد تبریز فلز که از فناوری های پیشرفته تر با طرح های مدرن و جذاب استفاده می کند موفق تر خواهند بود. اغلب طرح های که بر روی انواع درب ساده در تبریز فلز برای تولید درب فلزی فرفورژه در مشهد ارائه می شود اغلب به شکل حرف S انگلیسی یا تلفیقی از دو حرف S با پیچ و تاب های دنباله دار است.

مزایای خرید و نصب انواع درب های فرفورژه در چیست؟

اگر هزینه بیشتری برای درب فلزی فرفورژه در مشهد اختصاص می دهید، در عوض، زیبایی، امنیت، نوآوری و تکنولوژی را در یک زمان در اختیار خواهید داشت. بسیاری از مشتریان  تبریز فلز در مورد قیمت درب حیاط فرفورژه با این چالش مواجه هستند که آیا درب های فرفورژه، ایمنی ورودی ساختمان را تضمین می‌کنند یا خیر؟!

یکی از اهدافی که صنعتگران تبریز فلز  دارند تولید انواع درب های فرفورژه و درب فلزی ساختمان است، تولید محصولات مرغوب و با ایمنی بالا است. تصور عاقلانه ای نیست اگر بگوییم درب های فرفورژه  ساخته شده به وسله صنعت گران تبریز فلز ایمن نیستند؛ زیرا از بهترین تکنولوژی برای تولید آنها استفاده شده است. همچنین مرغوب ترین فلزات، چهار چوب، قفل فلزی، رنگ های پایدار، و لنگه های محکم درب برای تولید انواع درب فلزی فرفورژه در مشهد در صنعت به کار می روند؛ همچنین از بهترین رنگ ها و بادوام ترین پوشش الکترواستاتیک برای محافظت درب استفاده می شود. کیفیت این درب ها مطابق با استانداردها صنعتی می باشد؛ بنابراین خالی از لطف است که  محصولات تبریز فلز را با ابهام در مسئله ایمنی ارزیابی کنید.

انتخاب رنگ درب ورودی ساختمان 

متداول ترین رنگ هایی که مشتریان تبریز فلز برای درب می‌ پسندند رنگ‌ های مشکی، قهوه ای سوخته، طلایی، قرمز آجری، قرمز اخرایی و یا ترکیبی از رنگ های فوق بر روی لنگه های درب است.

بسته به اینکه از چه مصالح و سنگ هایی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده شده باشد می توان مدل رنگ درب را انتخاب کرد. درب مشکی رنگ با تزیینات طلایی، هماهنگی جذابی با سنگ های روشن به رنگ کرمی یا قهوه ای روشن ایجاد می کند.

انواع دربهای فرفورژه

  • فرفورژه باغ
  • فرفورژه ویلایی
  • فرفورژه ریلی
  • فرفورژه تالاری
  • درب نفر رو و دو لنگه
  • درب فرفورژه باغ ویلا
  • فرفورژه ویلایی مسکونی
  • فرفورژه حیاط ساختمان مسکونی

درب فلزی فرفورژه در مشهد

نسل جدید درب فلزی فرفورژه در مشهد

نمونه های دیگردرب فلزی فرفورژه در مشهد، درب های هستند که در قسمت بالایی درب به صورت منحنی و گنبدی شکل ساخته شده باشد. نمای بالای این درب ها مانند یک تاج پادشاهی در قسمت ورودی ساختمان از دور خودنمایی می کند.

به طور کلی طرح های هندسی متقارن، طرح های برگرفته از طبیعت و همچنین طرح های ترکیبی فرفورژه با شیشه، ایده های جدیدی هستند که در حال حاضر در صنعت تولید انواع درب های فرفورژه ساختمانی در بازار ارائه شده اند. هرچه فرفورژه های اعمال شده بر روی نمونه‌های درب، پیچیده‌تر باشد جذاب تر به نظر می آیند. به همین دلیل پیش بینی می کنیم میزان استقبال از طرح های شگفت‌انگیز و غیر متداول مشتریان تبریز فلز در سال های اخیر بسیار بیشتر باشد.

دلیل برتری درب فرفورژه

به زیبایی یک تابلو نقاشی

در قدیم معمولا درب های فلزی در ایران با ورق های یکپارچه ساخته میشد. دربهایی که تنها استحکام آن اهمیت داشت و حداکثر یک طرح خیلی ساده روی آن جهت جلوه بصری ایجاد می شده است.

در حال حاضر با اهمیت یافتن نمای ساختمان، زیبایی درب ها خیلی مورد توجه قرار گرفته است. به جرات می توان گفت بی شمار طرح برای درب ورودی ساختمان وجود دارد. از طرح های ساده تا طرح های پیچیده انتزاعی.

بدون شک، گل سرسبد کلیه انواع درب ها از نظر زیبایی؛ درب فرفورژه می باشد. اصولا همه ی مدل های درب فرفورژه بر پایه زیبایی آن طراحی می گردند. به علت استفاده از قطعات تزئینی و دستساز فرفورژه در جای درب و ترکیب آن با قطعات ریختگری چدنی یا آلومینیومی شما در نهایت یک تابلو از یک اثر هنری با تارو پود فلزی در اوج ظرافت و زیبایی خواهید داشت.

به استحکام آهن

اصلی ترین قابلیت یک درب ورودی ساختمان، مقاومت آن در مقابل ضربه و همچنین سارقین و … می باشد. علت اینکه برای دربهای ساختمان از چوب استفاده نمی شود. (در بیشتر موارد) عدم دوام آن در مقابل عوامل خارجی مثل ضربه، آتش، آب و … است.

متریال پایه جهت ساخت انواع درب فرفورژه، آهن می باشد. کلیه قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده می شود از چهارسوهای فلزی تشکیل می گردد. به همین علت درب های فرفورژه پایدارای و دوام خیلی بالایی دارند.

بهترین تولیدکننده درب فلزی فرفورژه در مشهد

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ، عابر، فنس، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد! شما میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید. و به متخصصان تبریز فلز بسپارید تا طرح دلخواه شما را ایجاد کنند.

استفاده از هنر دست صنعتگران تبریز فلز برای تولید درب فرفورژه در تبریز برای ایجاد قطعات فرفورژه باعث میشود شما  مشتریان فلز گداخته را در هر شکل و جهتی که میخاهید طرح دهید بچرخانید , بتابانید و حالت دهید. استفاده از این قطعات تزئینی در کنار بهره گیری از تکنولوژِی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت ,  تبریز فلز تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح دلخواهتان از بین برده است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث شده ارشیتکت ها بتوانند دربهایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

درب فلزی فرفورژه در مشهد

درب فرفورژه، بدون نیاز به مراقبتهای ویژه!

درب فلزی فرفورژه در مشهد از ترکیب آهن و چدن و در برخی موارد آلومینیوم ساخته میشود. استفاده از متریال با کیفیت باعث میشود شما نیاز به صرف زمان و هزینه برای نگهداری های پس از نصب نداشته باشید.

درب فلزی فرفورژه در مشهد بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بین نمیروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقین و … بیشترین ایستادگی را دارند. در طول زمان در برابر پوسیدگی و خوردگی بهترین گزینه هستند.

برخی از این تولیدکنندگان از طرح های اسلیمی و گرافیک سنتی برای ساخت و طراحی گل‌نرده و نصب روی درب های ورودی ساختمان، پارکینگ و ویلاها استفاده می کنند.برای درب های فرفورژه تزئینی به ویژه آنهایی که در ورودی باغ و ویلا نصب می شوند، طرح های منحصر به فرد باید ارائه گردد. یکی از مدل هایی که می‌توان در این صنعت به آنها توجه داشت، مدل بال پرندگان است. شاید تعجب کنید، اما الهام گرفتن از طبیعت برای تولید درب های فرفورژه مدرن و چشم نواز می تواند شرکت های تولید کننده درب فلزی را به موفقیت بیشتری نزدیک کند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 10:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری

  • 67

قانون چیست؟

حقوق یا مطالعات حقوقی تقریبا با همه زمینه های زندگی بشر در ارتباط است و مسائل مربوط به تجارت، اقتصاد، سیاست، محیط زیست، حقوق بشر، روابط بین الملل و تجارت را لمس می کند.

اولین مدارک تحصیلی توسعه یافته همه مربوط به حقوق می باشد. به عنوان دانشجوی حقوق، می توانید انتظار داشته باشید که نحوه برخورد با برخی از مشکل سازترین درگیری ها و مسائل در جامعه و اخلاق و مشکلات خانوادگی و طلاق را بیاموزید.

در ارائه چارچوبی که از طریق آن جوامع و فرهنگ های مختلف را بررسی و درک می کند مدارک حقوق راهی مفید برای آماده سازی نه تنها برای مشاغل حقوقی خاص، بلکه برای طیف وسیعی از نقش های حرفه ای و در واقع، برای زندگی به طور کلی است.

وکیل-1

انواع مدارک حقوق

انواع مختلفی از رشته های حقوق وجود دارد. که بسته به محل تحصیل شما متفاوت است. در اکثر کشورها، مدرک حقوق به شکل لیسانس حقوق است که به شما امکان می دهد تا برای تبدیل شدن به یک وکیل حرفه ای در امتحانات واجد شرایط ملی وکالت یا انجمن حقوق شرکت کنید. اغلب، این نام های جایگزین به جای یکدیگر استفاده می شوند.

اگر با یک موضوع حقوقی و یا کیفری درگیر شده باشید. و برای تسریح بخشیدن و رسیدگی بهتر امور به دنبال یک وکیـل دادگستری مناسب باشید ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد. که تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری در چیست؟

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو

وکلای پایه یک و دو دادگستری هردو این اجازه را دارند. که در زمینه انجام وکالت در امور حقوقی فعالیت نمایند. ولی در بعضی امور با یکدیگر تفاوت دارند.

وکیل پایه یک دادگستری این اجازه را دارد که بدون هیچ محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت حقوقی داشته باشد. اما وکیـل پایه دو فقط حق شرکت در آن دسته محاکم کیفری را دارد. که به جرایم و حبس کمتر از ۱۰ سال، شلاق و جزای نقدی و همچنین در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از ۲۵۰میلیون تومان و خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح و طلاق و اثبات نسب و نفی نسب را دارد.

آن دسته از وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می‌کنند بدواً به‌صورت ۲ سال کار آموزی دوره را طی می‌کنند و می‌توانند زیر نظر وکیل سرپرست نسبت به دفاع از حقوق موکل اقدام کنند و پس از طی ۲ سال و همچنین تأیید صلاحیت علمی و گزینش‌های مربوطه موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شوند.

وکیل-2

پروانه وکالت پایه یک و پایه دو

طبق قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵، لایحه استقلال کانون وکلای مصوب ۱۳۳۳ و قانون کیفیت اخذ پروانه دادگستری مصوب ۱۳۷۶، وکلای دادگستری برای این که بتوانند در کلیه امور حقوقی، به جهت مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و لایحه برای موکل خود اعلام وکالت نمایند. بایستی دارای پروانه وکالت دادگستری از مراجع قانونی باشند.

این پروانه با دو عنوان متفاوت، به متقاضی پروانه وکالت، اعطا می‌ شود. و آن هم، پروانه وکالت دادگستری پایه یک و پایه دو می باشد؛ این دو پروانه سبب اجازه قانونی به جهت انجام امور حقوقی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و وکیـل پایه دو دادگستری می گردند.

وکیل پایه یک باید دارای شرایطی از جمله موارد زیر باشد:

  • حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.
  • در آزمون وکالت پذیرفته شده باشـد.
  • صلاحیت او از هر لحاظ از جمله شرایط عمومی، اخلاقی و مذهبی تایید شده باشد.
  • آزمون­ های تشریحی و مصاحبه ­های علمی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشـد.
  • دوره وکالت پایه دو (مخصوص وکلای ماده 187) را تمام کرده باشد.
  • دوره کارآموزی وکالت که دو سال می­باشد را گذرانده باشـد.

وکیل-3

وکلایی که مراحل بالا را با موفقیت گذرانده باشند. درجه وکیل پایه یک دادگستری را دریافت می­ کنند. و می­توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری بدون هیچ محدودیتی به پرونده‌های قضایی و پذیرش وکالت اقدام کنند. یک وکیل پایه یک می­ تواند به عنوان وکیل پایه یک دادگاه خانواده در امور خانواده و طلاق، در امور حقوقی، امور ثبتی، امور ملکی و انجام مشاوره حقوقی امور وکالت به فعالیت بپردازد.

اهمیت پایه وکالت در انتخاب وکیل مناسب

بنابراین شهروندانی که قصد انتخاب وکیل را دارند  باید حتما اطلاع کامل از پایه وکیل داشته باشند. و بر اساس این که آیا کارآموز وکالت یا وکیل پایه دوم یا اول باشد اقدام نمایند. اهمیت و توجه به پایه وکیل در ابتدا می‌ تواند یکی از مهمترین عوامل انتخاب وکیل باشد. در بعضی موارد اشخاصی که نیاز به وکیل دارند بدون تشخیص این امر اقدام به انتخاب وکیل می‌ نمایند. و بعد از بروز مشکل متوجه می‌ شوند که وکیل انتخابی آن‌ ها کارآموز پایه ۲ بوده است. و در صلاحیت دفاع از حقوق وی نمی‌ باشد. بنابراین بایستی با توجه بر موضوع و مشکلات خود، برای انتخاب وکیل مناسب دقت نظر کافی را لحاظ نمایند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 10:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری

  • 65

قانون چیست؟

حقوق یا مطالعات حقوقی تقریبا با همه زمینه های زندگی بشر در ارتباط است و مسائل مربوط به تجارت، اقتصاد، سیاست، محیط زیست، حقوق بشر، روابط بین الملل و تجارت را لمس می کند.

اولین مدارک تحصیلی توسعه یافته همه مربوط به حقوق می باشد. به عنوان دانشجوی حقوق، می توانید انتظار داشته باشید که نحوه برخورد با برخی از مشکل سازترین درگیری ها و مسائل در جامعه و اخلاق و مشکلات خانوادگی و طلاق را بیاموزید.

در ارائه چارچوبی که از طریق آن جوامع و فرهنگ های مختلف را بررسی و درک می کند مدارک حقوق راهی مفید برای آماده سازی نه تنها برای مشاغل حقوقی خاص، بلکه برای طیف وسیعی از نقش های حرفه ای و در واقع، برای زندگی به طور کلی است.

وکیل-1

انواع مدارک حقوق

انواع مختلفی از رشته های حقوق وجود دارد. که بسته به محل تحصیل شما متفاوت است. در اکثر کشورها، مدرک حقوق به شکل لیسانس حقوق است که به شما امکان می دهد تا برای تبدیل شدن به یک وکیل حرفه ای در امتحانات واجد شرایط ملی وکالت یا انجمن حقوق شرکت کنید. اغلب، این نام های جایگزین به جای یکدیگر استفاده می شوند.

اگر با یک موضوع حقوقی و یا کیفری درگیر شده باشید. و برای تسریح بخشیدن و رسیدگی بهتر امور به دنبال یک وکیـل دادگستری مناسب باشید ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد. که تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری در چیست؟

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو

وکلای پایه یک و دو دادگستری هردو این اجازه را دارند. که در زمینه انجام وکالت در امور حقوقی فعالیت نمایند. ولی در بعضی امور با یکدیگر تفاوت دارند.

وکیل پایه یک دادگستری این اجازه را دارد که بدون هیچ محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت حقوقی داشته باشد. اما وکیـل پایه دو فقط حق شرکت در آن دسته محاکم کیفری را دارد. که به جرایم و حبس کمتر از ۱۰ سال، شلاق و جزای نقدی و همچنین در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از ۲۵۰میلیون تومان و خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح و طلاق و اثبات نسب و نفی نسب را دارد.

آن دسته از وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می‌کنند بدواً به‌صورت ۲ سال کار آموزی دوره را طی می‌کنند و می‌توانند زیر نظر وکیل سرپرست نسبت به دفاع از حقوق موکل اقدام کنند و پس از طی ۲ سال و همچنین تأیید صلاحیت علمی و گزینش‌های مربوطه موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شوند.

وکیل-2

پروانه وکالت پایه یک و پایه دو

طبق قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵، لایحه استقلال کانون وکلای مصوب ۱۳۳۳ و قانون کیفیت اخذ پروانه دادگستری مصوب ۱۳۷۶، وکلای دادگستری برای این که بتوانند در کلیه امور حقوقی، به جهت مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و لایحه برای موکل خود اعلام وکالت نمایند. بایستی دارای پروانه وکالت دادگستری از مراجع قانونی باشند.

این پروانه با دو عنوان متفاوت، به متقاضی پروانه وکالت، اعطا می‌ شود. و آن هم، پروانه وکالت دادگستری پایه یک و پایه دو می باشد؛ این دو پروانه سبب اجازه قانونی به جهت انجام امور حقوقی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و وکیـل پایه دو دادگستری می گردند.

وکیل پایه یک باید دارای شرایطی از جمله موارد زیر باشد:

  • حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.
  • در آزمون وکالت پذیرفته شده باشـد.
  • صلاحیت او از هر لحاظ از جمله شرایط عمومی، اخلاقی و مذهبی تایید شده باشد.
  • آزمون­ های تشریحی و مصاحبه ­های علمی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشـد.
  • دوره وکالت پایه دو (مخصوص وکلای ماده 187) را تمام کرده باشد.
  • دوره کارآموزی وکالت که دو سال می­باشد را گذرانده باشـد.

وکیل-3

وکلایی که مراحل بالا را با موفقیت گذرانده باشند. درجه وکیل پایه یک دادگستری را دریافت می­ کنند. و می­توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری بدون هیچ محدودیتی به پرونده‌های قضایی و پذیرش وکالت اقدام کنند. یک وکیل پایه یک می­ تواند به عنوان وکیل پایه یک دادگاه خانواده در امور خانواده و طلاق، در امور حقوقی، امور ثبتی، امور ملکی و انجام مشاوره حقوقی امور وکالت به فعالیت بپردازد.

اهمیت پایه وکالت در انتخاب وکیل مناسب

بنابراین شهروندانی که قصد انتخاب وکیل را دارند  باید حتما اطلاع کامل از پایه وکیل داشته باشند. و بر اساس این که آیا کارآموز وکالت یا وکیل پایه دوم یا اول باشد اقدام نمایند. اهمیت و توجه به پایه وکیل در ابتدا می‌ تواند یکی از مهمترین عوامل انتخاب وکیل باشد. در بعضی موارد اشخاصی که نیاز به وکیل دارند بدون تشخیص این امر اقدام به انتخاب وکیل می‌ نمایند. و بعد از بروز مشکل متوجه می‌ شوند که وکیل انتخابی آن‌ ها کارآموز پایه ۲ بوده است. و در صلاحیت دفاع از حقوق وی نمی‌ باشد. بنابراین بایستی با توجه بر موضوع و مشکلات خود، برای انتخاب وکیل مناسب دقت نظر کافی را لحاظ نمایند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 9:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب حیاط فلزی

  • 59

مشخصات انواع درب حیاط

درب حیاط انواع مختلفی دارد و بسته به موقعیت ساختمان و سلیقه افراد یکی از آنها انتخاب می شود. درب های حیاط علاوه بر زیبایی ظاهری که ایجاد می کنند باعث ایجاد امنیت و آرامش هم می شوند.

ورودی و نمای ساختمان تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری ساختمان دارد. درب حیاط، در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد. درب های آهنی، چوبی، استیل، فایبرگلاس و نمونه های دیگر همگی از انواع درب حیاط محسوب می شوند. در ادامه به ویژگی انواع درب ها می پردازیم با ما همراه باشید.

درب حیاط فلزی

درب  فلزی و آهنی: درب حیاط فلزی فلزی نسب به سایر درب ها از مقاومت بیشتری برخوردار است و استحکام زیادی در برابر آسیب ها دارد. فلز یک متریال مناسب برای ساخت و تهیه انواع درب ساختمان است و علاوه بر امنیت بالایی که ایجاد می کند از تنوع ظاهری زیادی هم برخوردار است. درب فلزی در برابر شرایط آب و هوایی، تغییرات جوی و برخورد ضربه بسیار مقاوم بوده و دوام بالایی دارد. درب های فلزی شامل طیف وسیعی از درب ورودی ساختمان هستند و کاربرد های مختلفی دارند. از جمله کاربرد های درب فلزی می توان به، درب حیاطی فلزی، درب پارکینگ فلزی، درب نفررو فلزی، درب ورودی ساختمان، درب فلزی مدرن و درب فلزی لوکس اشاره    کرد.

 

درب چوبی: درب های فایبر گلاس که ظاهر چوبی دارند و درب های چوبی، شیک ترین درب حیاط فلزی محسوب می شوند. از درب های چوبی اغلب برای درب ورودی ساختمان های جنوبی استفاده می کنند. زیبایی این مدل درب ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این جنس درب را داشته باشند. دربهای چوبی نسبت به سایر درب ها از امنیت کمتری برخوردار هستند.

درب  استیل: از جدیدترین درب های حیاط موجود در بازار هستند و به عنوان درب حیاط فلزی، پارکینگ، باغ و درب ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. دربهای با جنس استیل بعد از مدتی قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مختلف کیفیت خود را از دست می دهند و دوام این جنس از درب نسبت به درب های فلزی و آهنی کمتر است.

درب  فولادی: این درب ها از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل داشتن استحکام بالا در درب های فولادی امنیت ساختمان هم افزایش پیدا می کند. عمر مفید این درب بین 5 تا 7 سال است و در حقیقت طول عمر کوتاهی دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد.

درب حیاط فلزی


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 9:47
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم تویوتا

  • 60

مزیت استفاده از لوازم تویوتا و قطعات اصلی بالا بردن عمر مفید خودرو و کاهش میزان استهلاک در مقایسه با قطعات غیر اصلی است که متاسفانه به تعداد زیاد، در جعبه های متفرقه و با قیمت پائین عرضه می گردد. از مهمترین فاکتور های قطعات اصلی خودرو، کنترل کیفیت قطعات تولید شده توسط کمپانی تویوتا کمری می باشد که متاسفانه در تولید قطعات متفرقه رعایت نمی گردد.لذا جهت حصول اطمینان مشتریان محترم و ارائه لوازم یدکی و قطعات اصلی تویوتا فروشگاه تویوتا  یدک فروش اینترنتی قطعات اصلی کلیه خودرو های شرکت تویوتا کمری را فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت قطعه مورد نظر را انتخاب و سپس جهت دریاف مشاوره و سفارش با واحد فروش محصولات تماس بگیرید.

تاریخچه شرکت خودرو سازی تویوتا

 تویوتا یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که در سال 1937 و توسط کیشیرو تویودا تاسیس شده است. امروزه، حدود 370 هزار نفر در شرکت خودروسازی تویوتا کمری و در بخش‌ های طراحی، تولید و فروش محصولات در سرتاسر دنیا مشغول به کار می باشند. به طور معمول، خودرو های برند تویوتا کمری از حدود سی هزار قطعه ساخته می شوند که بسیاری از این قطعات مستقیما توسط شرکت خودروسازی تویوتا کمری تولید می‌ شوند.
با این حال، بخشی از آن نیز در دیگر کارخانجات طراحی و ساخته می‌ شوند. بخش عمده‌ ای از شهرت این شرکت به دلیل کیفیت لوازم یدکی تویوتا کمری است. این کیفیت بالای لوازم یدکی تویوتا کمری با سرمایه‌ گذاری گسترده در زمینه تحقیق و توسعه و همچنین بهره‌ گیری از فناوری‌ های روز دنیا تحقق یافته است.
همین امر سبب می شود تا خودروهای تویوتا کمری در صدر خودرو های با طول عمر بالا قرار گیرند. متوسط طول عمر خودرو 150.000 هزار کیلومتر در نظر گرفته می‌ شود. این رقم برای خودروهای برند تویوتا کمری بین 200.000 تا 300.000 هزار کیلومتر است. با وجود کیفیت بالای خودرو های برند تویوتا کمری ، اما هر کدام از قطعات آن طول عمر مشخصی دارند و پس از مدتی کارکرد خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارند. همچنین، عواملی از قبیل طرز رانندگی، آب و هوای منطقه و بسیاری موارد دیگر بر طول عمر طبیعی لوازم یدکی تویوتا تاثیر گذار هستند و میزان آن را تا حدی کاهش می‌ دهند. از این رو، تعویض به موقع قطعات فرسوده با لوازم یدکی تویوتا کمری از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت استفاده از لوازم یدکی اصلی تویوتا

استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال تویوتا می‌ تواند عملکرد و ایمنی خودرو را تضمین کند. اگر به هر دلیلی نیازمند به تعویض قطعات خودروی‌ تان هستید، خرید لوازم یدکی تویوتا از اهمیت بالایی برخوردار است. باید به این نکته توجه نمایید که لوازم یدکی تقلبی در مواردی می‌ تواند باعث خرابی و نقص عملکرد دیگر بخش های خودرو شود.

خودروی‌ های برند تویوتا دارای سیستم بسیار پیچیده و متشکل از هزاران بخش و قطعه هستند. این قطعات به مرور زمان و به دلیل فرسایش نیازمند به جایگزینی و تعویض هستند. تمام لوازم یدکی تویوتا برای حفظ عملکرد و کارآیی خودرو ضروری هستند؛ به طوری که خرابی یک بخش باعث از کار افتادن کامل خوردو خواهد شد. بعضی از لوازم یدکی مانند لوازم یدکی موتوری با هدف بهبود عملکرد خودرو بوده و معمولا برای نصب این گونه لوازم یدکی نیاز به مهارت مکانیکی است. از سوی دیگر، بعضی از لوازم یدکی نیز با هدف محافظت از قطعات اصلی خودرو عرضه شده اند. از جمله این لوازم یدکی می‌توان به کاور بدنه، کاور صندلی و کفی خودرو اشاره نمود. گروه دیگری از لوازم یدکی تویوتا کمری جنبه تزییناتی و زیبایی دارند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 9:35
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

آموزش فلوت کودکان در تبریز

  • 66

آموزش فلوت در تبریز

فلوت از سازهای بادی چوبی (بی زبانه یا بی قمیش) می باشد. که بر خلاف سایر سازهای این دسته صدای آن نه از لرزش قمیش بلکه از نوسان هوای دمیده می شود. بر لبه دهنی (یا تیغه هوائی) ساز تولید می کند. واژه فلوت در زبان‌ های اروپایی به معنی نام کلی سازهای مشابه فلوت به کار می‌ رود. فلوت و ساز شرقی نی هم نوعی فلـوت می باشد. به‌طور کلی فلوت و نی سازهایی هم‌ خانواده می باشند. در ادامه به آموزش فلوت کودکان در تبریز خواهیم پرداخت.

برخی از ویژگی های این ساز

با وجود اینکه فلوت نیز جز ساز های بادی چوبی می باشد. اما در حال حاضر آن را از جنس طلا می سازند. فلوت جدید را فلوت بوهم نامیده می شود. نت این ساز را با کلید سل می نویسند.

آموزش فلوت با روش ارف کودکان در تبریز

آموزش فلوت از کودکی به کودکان با روش ارف کودکان در تبریز تا میزان زیادی بر تقویت هوش و خلاقیت آنان تاثیر دارد. شما می توانید از سنین خردسالی کودکان را در کلاس های آموزش ارف کودکان در آموزشگاه های موسیقی در تبریز ثبت نام کنید.
فلوت از محبوب ترین سازهای بادی است. که در ایران نیز به صورت گسترده تدریس می شود. ساز فلوت انواع مختلفی دارد. اما مشهورترین آن ها در دو نوع فلوت کلیددار و فلوت ریکوردر قابل دسته بندی می باشند.

آموزش-فلوت-کودکان-در-تبریز

آموزش-فلوت-کودکان-در-تبریز

فلوت در گروه سازهای بادی چوبی بی زبانه و بی قمیش قرار دارد. برخلاف سایر سازهای این دسته، ساز فلوت صدایش نه از لرزش قمیش بلکه از نوسان هوای دمیده شده بر لبه دهنی به وجود می آید. ساز فلوت از قدیمی ترین سازهای جهان محسوب می شود. و نت های ساز فلوت با کمک کلید سل نوشته می شود.

آموزش با انواع فلوت به کودکان در تبریز

فلوت چوبی

این مدل فلوتها از جنس چوب ساخته شده اند. و حدودا در کل نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. البته روش ساخت آن در هر منطقه فرق دارد. و بستگی به موقعیت جغرافیایی آن دارد. جنس چوب، قرار گیری سوراخها، قطر فلوت و شیوه نواختن از جمله این تفاوت ها است. برای مثال در چین فلوت dizi ، در هند فلوت بانسوری، در اروپا فلوت آیریش و نیز در آمریکای لاتین پان فلوت مورد استفاده قرار می گیرند و همینطور در خیلی از نقاط دیگر دنیا صدها نوع گوناگون از فلوت چوبی نواخته می شود.اما  شباهتی که میان بیشتر این سازها وجود دارد شیوه نواختن آن است که بصورت اریب می باشد. (همانند فلوت کلید دار)

فلوت ریکوردر

برای آموزش فلوت ریکوردر، برای کودکان در تبریز که معمولا در کلاس موسیقی کودک مورد توجه قرار می گیرد. ما دوره هایی را در نظر گرفته ایم. که در دوره اول آموزش این ساز به عنوان سازی مکمل در موسیقی کودک و به طور خلاصه و کوتاه آموزش داده می شود. و هدف یادگیری نت ها می باشد.

و همچنین صدای آن ها به طور طبیعی در کلاس است. تا کودکان بتوانند صدا ها و تئوری موسیقی را به راحتی روی این ساز جذاب یاد بگیرند. و بعد روی ساز تخصصی در مرحله بعدی آموزش بنوازند. تا در کلاس تخصصی کار راحت تر و مو سیقی قابل درک تر باشد.

در دوره هایی مجزا نیز این ساز یعنی فلوت ریکوردر به طور تخصصی آموزش داده می شود. برای کسانی که دوست دارند این ساز را جدی تر بیاموزند و وارد دوره های تخصصی آن می شوند. که از حد اجمالی فرارتر رفته و تا دروه پیشرفته برای نوازندگی این ساز تدریس می شود.

  • نام دیگر آن Fipple Flute یا English Flute می باشد.
  • ساده ترین نوع فلوت می باشد.
  • طرز نواختن آن بصورت مستقیم مانند کلارینت و بسیار ساده است.
  • بعلت سادگی نواختن معمولا برای آشنایی کودکان با موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش-فلوت-کودکان-در-تبریز-3

آموزش-فلوت-کودکان-در-تبریز

آموزش فلوت کودکان در تبریز

فلوت چهار مدل اصلی دارد که عبارتند از:

Soprano که متداول ترین نوع آن است. صدای آن بسیار زیر و برای ملودی های شاد مناسب بوده. نت دو اول آن یک اکتاو پایین تر از نت دو میانی می باشد.
Alto بعد از سپرانو متداول ترین نوع از این ساز است.
Tenor این مدل و مدل باس کمیاب و گران قیمت هستند. و صدای بم تری دارند.
 Bass عضوی از این خانواده با صدای بسیار بم و مناسب برای ملودی های غمگین. و یکی از معروف ترین مارک های این فلوت نیز یاماها است.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 9:14
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دنت آتروپات

  • 61

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی از دنت آتروپات

امروزه خرید آنلاین نوعی تجارت است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد مستقیماً از طریق اینترنت، کالا یا خدمات مورد نظرشان را از فروشنده خریداری نمایند. مصرف کنندگان با مراجعه مستقیم به وب سایت یا جستجوی بین فروشندگان در موتور جستجوی خرید، کالای مورد علاقه خود را پیدا کرده و موجودی و قیمت و توضیحات هر محصول را در فروشگاه مشاهده می کنند. اینک در فروشگاه دنت آتروپات شما عزیزان نیز می توانید با استفاده از طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف، از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند و ... خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی مورد نیازتان را انجام دهید.

مزایای خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی

1. عدم وجود محدودیت زمانی

در خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارشتان ندارید و می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

2. صرفه جویی در وقت با خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی 

خرید آنلاین یک راه حل ایده آل برای صرفه جویی در وقت و بی هیچ محدودیت مکانی و البته یک راه حل عالی برای رعایت پروتکل های کرونایی با توجه به شرایط حاضر می باشد، که البته دنت آتروپات نیز با توجه به قابلیت ها و گروه بندی های خود این امر را برای شما دندانپزشکان عزیز نیز آسان نموده است.

3. امکان مقایسه و بررسی

دنت آتروپات با ارائه اطلاعات و دیدگاه بی طرفانه، این امکان را برای خرید تجهیزات دندانپزشکی  فراهم می کند تا به راحتی محصولات موردنظر خود را بررسی و مقایسه نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

4. تنوع کالا و برند

در دنت آتروپات برند و کالاهای متنوعی برای تمامی گروه های تخصصی دندانپزشکی عرضه شده است تا شما بتوانید بدون هیچ محدودیتی اقدام به انتخاب و خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی مورد نیازتان نمائید.

5. امکان دریافت مشاوره و پشتیبانی آنلاین و رایگان

علاوه بر ارائه مشاوره آنلاین و رایگان برای انتخاب کالای مورد نظر و مناسب، ارتباط دندانپزشک و دنت آتروپات بعد از خرید قطع نمی گردد و کارشناسان ما در تمامی مراحل، به ویژه پس از خرید، همراه و پاسخگوی شما دندان پزشکان گرامی خواهند بود.

لوازم-دندانپزشکی-دنت-آتروپات

6. خرید از دنت آتروپات خریدی کاملا بدون ریسک

حفظ اعتبار، شان و آبروی مشتریان دنت آتروپات از مهمترین ارکان ماست.

بدین منظور دنت آتروپات تنها با واردکنندگان و تولیدکنندگان رسمی و اصلی و مورد تائید وزارت بهداشت همکاری نموده و تنها کالاهای مجوز دار و با اصالت را ارائه می نماید.

7. چرا به دنت آتروپات اعتماد کنیم؟

دنت آتروپات دارنده سه نماد مهم در عرصه کسب و کار های آنلاین:

  • نماد اعتماد اصالت، بهترین راه برای تشخیص و شناسایی یک وب سایت معتبر از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.
  • نماد اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی، تنها مرجع رسمی اعطای مجوز کسب و کارهای اینترنتی و نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی.
  • نماد و نشانه ملی ثبت (رسانه های دیجیتالی)، تنها به وب سایت‌ هایی ارائه می شود که هویت حقوقی آن‌ ها را بتواند تائید و مجوزهای قانونی را اعطا نماید.

8. روش پرداخت آسان برای خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی

 وجود درگاه بانکی معتبر و امن در سایت دنت آتروپات فضای بسیار ایمن و مطمئنی را برای خرید آنلاین لوازم دندانپزشکی فراهم کرده است.

9. ارائه تخفیف ها و جشنواره های دوره ای

یکی از مزایای مهم خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی از دنت آتروپات، ارائه تخفیف ها و جشنواره های دوره ای در مناسب های مختلف است. شما می توانید در این جشنواره های خرید خود را انجام داده و از تخفیفات سایت بهره برید.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 9:14
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وظایف وکیل مالیاتی

  • 61

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید ۰۹۱۴۴۰۱۹۰۷۱

وظایف وکیل مالیاتی

یکی از سخت ترین قسمت ها در مالیات، واقف بودن بر قوانین مرتبط و مقررات اعمال آن قوانین و راه های اقدام و رعایت موارد ظریف و حساب شده از سوی پرداخت کنندگان مالیات می باشد. به این علت که از وظایف وکیل مالیاتی خوب با  آشنایی و آگاهی به این امور و داشتن تجربیات ارزشمند در این مورد همه ی تلاش خود را می کند. تا به بهترین نجو در رساندن مردم به خواسته ها و مشکلاتشان کمک نماید و گره کاریشان را حل کند.
با توجه به این که قوانین مالیاتی هر روز در حال تغییر است. و افراد حقیقی یا حقوقی از این تغییرات مطلع نمی باشند، یکی از ضرورات یک موسسه و یا شرکت در اداره و کنترل به موقع امور مالی و حسابداری آن، وجود وکیل مالیاتی ماهر می باشد. که در مورد امور مالیاتی، مالی، تهیه اظهارنامه و تحویل به موقع آن از بروز جریمه های مالیاتی به منظور شرکت شما جلوگیری نماید.

مالیات چیست؟

مالـیات، به معنای یک نوع هزینه اجتماعی می باشد که آحاد یک ملت در حوزه بهره‌ برداری از امکانات و منابع یک کشور موظف می باشند آن را پرداخت کنند. تا توانایی‌ های جایگزینی این امکانات و منابع امکان پذیر شود. مالیات در حقیقت انتقال بخشی از درآمد‌ های جامعه به دولت یا قسمتی از سود فعالیت‌ های اقتصادی می باشد که نصیب دولت می‌ گردد، به این دلیل که ابزار و امکانات دستیابی به درآمد و سود‌ ها را دولت فراهم گردیده است.
در واقع دولت‌ ها جهت جبران هزینه‌ های خدماتی که برای شهروندان انجام می‌ دهند. از راه وضع مالیاتی اقدام می نماید. البته بایستی توجه کنید که هدف از وضع مالیاتی برای اکثر کشور‌ها جبران هزینه نمی باشد، به این علت که از راه مالیات نقدینگی دچار تغییرات می‌ گردد که پس از جبران هزینه اصلی ترین عامل وضع مالیاتی می باشد.

بیشتر بخوانیدمشاوره مالیاتی در مرند

وظایف وکیل مالیاتی

صاحبان کسب و کار و مدیران شرکت ها همواره به منظور اینکه بتوانند فعالیت های تجاری، بازرگانی و بازاریابی خود را در مسیری امن و بدون زیان های مالی هدایت کنند. نیازمند مشاوران و وکلای مالیاتی ماهر می باشند تا مسیرهای پرپیچ و خم قانون مالیاتی را بدانند.

وکیل مالیاتی بایستی تسلط کامل بر قوانین مالیاتی روز کشور داشته و با تمام بخشنامه ها و تبصره ها آشنایی کامل داشته باشد. از جمله ویژگی های خیلی مهمی که وکیل مالیاتی خوب باید دارا باشد شامل موارد زیر است:

وظایف وکیل مالیاتی

آشنایی با قوانین مالیات

مالیات توسط قانون و دولت مشخص می گردد. نرخ مالیات در واقع مبلغی است که یک شرکت یا یک شخص باید نسبت به پرداخت آن در زمان قانونی اقدام نماید. نرخ مالیات بر اساس اطلاعات و جزئیات مفصلی تعیین می شود و نمیتوان مبلغ ثابتی را برای آن در نظر داشت. هنگامی که نظام مالیاتی حاکم، یک نظام مالیاتی کارآمد باشد.

مالیات بر اساس توانایی حقیقی مالیات دهندگان تعیین می شود تا پرداخت مالیات به عاملی برای ورشکسته شدن یک کسب و کار منجر نگردد. در یک نظام مالیاتی کارآمد نرخ مالیاتی که برای اقشار غنی مشخص می گردد باید سنگین تر از نرخ مالیاتی باشد که از اقشار کم درآمد دریافت می گردد.
وکلای مالیاتی ماهر با بهره گیری از دو دانش پشتیبانی مالیاتی و دادرسی مالیاتی و با تکیه بر تجربیات خود شرکت ها و موسسات شما رو در مواجهه با مالیات های سنگین پشتیبانی می نماید. شرکت شما جهت مواجهه با قوانین سرسختانه سازمان مالیاتی کشور نیاز به وکلایی دارد که آشنایی کامل با دو وظیفه خطیر خود یعنی پشتیبانی مالیاتی و دادرسی مالیاتی داشته باشند.

بیشتر بخوانیدخدمات حسابداری

آگاهی کامل بر قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی

از وظایف وکیل مالیاتی خوب این است که بر قوانین تامین اجتماعی و قوانین مالیاتی اشراف کامل داشته باشد. تا بتواند در مورد هر مسئله ای که ایجاد می گردد. راه حل منطقی و درست را از دل قوانین استخراج کند. و همینطور با مشاوره حقوقی مالیاتی به موقع از بروز بسیاری از مشکلات آتی پیشگیری نماید.

فن بیان قوی و گیرا

یک مشاور مالیاتی خوب بایستی فن بیان قوی و گیرایی داشته باشد به این دلیل برخی از مواد و مستندات قانونی نیاز به تفسیر و توضیح داشته. و وکیل مالیاتی خوب وکیلی می باشد که بتواند با توضیح و تفسیر قوی و گیرا از حق موکل خویش به بهترین نحو ممکن دفاع نماید. همچنین فن بیان قوی در مشاور مالیاتی نیز خیلی حائز اهمیت است. به این علت که مشاوره گیرنده را بطور کامل نسبت به موضوع آگاه می نماید و از مشکلات آتی جلوگیری می نماید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 8:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

باکلاواچی

  • 54

مجموعه باکلاواچی در راستای ارائه ی محصولات با کیفیت و جلب رضایتمندی مشتریان، در سال 1395 آغاز به کار نموده است. این مجموعه با چندین شعبه در مناطق تهران تولید و توزیع کننده ی انواع باقلوا و همچنین اولین تولید کننده کونفه صنعتی در سطح منطقه ولنجک می باشد که امکان سفارش آنلاین باقلوا را دارد.

از سایر محصولات مجموعه باکلاواچی در ولنجک می توان به دسرهای ترکی سوتلاچ، کازان دیبی و بامیه ترکی اشاره کرد.

تاریخچه باقلوا

باقلوا گونه‌ای شیرینی است که در کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و کشورهای آسیای میانه و قفقاز، برخی کشورهای عربی، یونان، قبرس و برخی مناطق روسیه تهیه می‌شود.

تاریخچه باقلوا ترکی

برای اولین بار در اواخر قرن 17 باقلوا وارد ترکیه شد و با گذر زمان دچار تغییراتی شده و به شکل کنونی درآمده است. این شیرینی به شکل امروزی برای اولین بار در سال 1437 در آشپزخانه کاخ توپکاپی در استانبول سرو شد. باقلوا به نوعی دسر ترکی به نام گولش که در ماه مبارک رمضان استفاده می‌ شود، مرتبط می باشد.

این دسر لذیذ در دوران عثمانی جایگاه بسیار خاصی داشته و به عنوان یک هدیه ارزشمند و پاداش از طرف سلطان به سربازان داده میشد. در تمام دوره‌ های مختلف عثمانی باقلوا دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و به عنوان یک شیرینی خاص در اکثر مهمانی‌ ها و جشن‌ ها در کاخ پخته شده و برای پذیرایی میان میهمانان پخش می کردند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت: 8:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه تصفیه آب خانگی

  • 58

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید 09146484992

 

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و چگونه عمل می کند؟

در حال حاضر تقریبا هر نوع مشکل کیفیت آب با خرید یک دستگاه تصفیه آب مناسب قابل برطرف کردن است. نحوه عملکرد تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی مشابه همدیگر و به روش فیلتراسیون است. و تنها تفاوت آن ها در نوع فیلترهای تصفیه آب خانگی به کار برده شده در دستگاه یا تکنولوژی تصفیه آب می باشد. در حقیقت فیلترهای گوناگون تصفیه آب کارکردهای متفاوتی دارند. برخی از آنها طعم و مزه آب را بهتر می نمایند و بعضی دیگر تنها مواد شیمیایی مضر و میکروب ها را از آب حذف می نمایند.

در دستگاه های تصفیه آب خانگی چند مرحله ای اسمز معکوس امروزی با وجود حجم کمی که اشغال می نمایند از انواع فیلتر های گوناگون یا به اصطلاح مراحل گوناگون جهت تصفیه آب استفاده شده است. و با توجه به نوع و تعداد مراحل از نظر کارایی و کیفیت عملکرد با هم متفاوت می باشند.این مقاله یک راهنمای جامع اما مختصر در مورد چگونگی کار انواع دستگاه های تصفیه آب به زبان ساده، نکاتی جهت خرید دستگاه تصفیه آب، چگونگی تشخیص دستگاه اصلی، نحوه نگهداری از دستگاه های تصفیه آب خانگی و سرویس های دوره ای آن را به شما ارائه می نماید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس تکنولوژی

دستگاه های تصفیه آب خانگی مطابق با تکنولوژی به کار رفته جهت تصفیه آب بطور کلی به سه دسته تقسیم بندی می گردند.

دستگاه های تصفیه آب مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس (RO)
دستگاههای تصفیه آب مجهز به تکنولوژی اولترا فیلتراسیون (UF)
دستگاه های تصفیه آب با دقت بالای 1 میکرون

دستـگاه های تصفیه آب اسمز معکوس (RO)

دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس بالاترین دقت ممکن را در تصفیه آب دارند. نحوه عملکرد دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس (RO) به این صورت می باشد، که آب با فشار ایجاد شده بوسیله یک پمپ کوچک از فیلتر ممبران عبور داده می شود. این فیلتر منافذی به کوچکی 0.0001 (یک ده هزارم) میکرون دارد. در نتیجه فقط ماده ای که اجازه عبور از ممبران را دارد مولکول آب می باشد، که اندازه خیلی کوچکی دارد. خروجی این فیلتر آب زلال و بدون هر نوع ماده محلول و آلودگی میباشد.
سیستم های اسمز معکوس تمامی جامدات محلول در آب (TDS) مانند نمک، کلسیم، منیزیم و… را از آب حذف می نمایند. دقت ممبران در تصفیه آب 98 تا 99 درصد می باشد. در نیتجه آب تصفیه شده خروجی از این فیلتر تقریبا خالص و بدون هیچ گونه املاح است، که مصرف آن در دراز مدت برای سلامتی مضر میباشد.
به همین علت در دستگاه های تصفیه آب خانگی، با اضافه کردن فیلتر مینرال پس از فیلتر ممبران املاح مفیدی مثل کلسیم و منیزیم در حد مناسب و استاندارد به آب اضافه می گردد. تا تاثیر بد و مزه تلخی آب تصفیه شده صد در صد خالص از بین برود. علاوه بر این، دستگاه هایی که مجهز به شیر میکس می باشند. با ترکیب دوباره بخشی از املاح طبیعی آب به آب تصفیه شده دستگاه میزان املاح آب را به حدود ppm 200 تنظیم می نمایند. که بهترین حالت استاندارد برای آب آشامیدنی می باشد.
بنابراین اگر دستگاه تصفیه آب شما به فیلتر مینرال و شیر میکس مجهز است، میتوانید مطمئن باشید که ضمن داشتن آبی با بالاترین کیفیت از لحاظ سلامتی، املاح مفید و طبیعی آب مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم و… را هم از راه آب آشامیدنی دریافت می نمایید.

دستگاه های تصفیـه آب اولترا فیلتراسیون (UF)

فیلتر UF کاربردی شبیه به فیلتر ممبران RO دارند، تنها تفاوت آن با فیلتر ممبران این است که منافذ فیلترهای UF در حدود 0.01 میکرون هستند؛ در حالی که قطر منافذ فیلترهای ممبران در حد 0.0001 میکرون است. این فیلتر بر خلاف ممبران اسمز معکوس که معمولا با جریان برق کار می نماید. از فشار هیدروستاتیک جهت عبور دادن آب استفاده می نماید و نیازی به پمپ ندارد.

دستگاه های تصفیه آب UF برای آب هایی مناسب هستند. که میزان سختی آب (TDS) در محدوده استاندارد قرار دارد. اما مواد جامد معلق در آب (TSS) از حد مجاز بالاتر است و یا آب از نظر عوامل ویروسی، باکتری ها و انگل ها آلوده است. فیلتر یو اف (UF) توانایی حذف هیچ نوع ماده محلولی مثل نمک را از آب ندارد. یعنی اگر آب ورودی به دستگاه تصفیه آب شما طعم شوری داشته باشد. استفاده از دستگاه تصفیه آب به روش UF، گزینه مناسبی برای انتخاب نیست. در عین حال منافذ ریز 0.01 تا 0.02 میکرون فیلتر UF برای حذف ذرات معلق و حتی تقریبا همه ی میکرو ارگانیزم های باکتری و انگلی مناسب است ضمن این که املاح معدنی مفید آب هم باقی می مانند.

فیلتر UF بر خلاف ممبران اسمز معکوس به کلر مقاوم است و در نیتجه جهت تصفیه آب شهر بدون نیاز به فیلتر کربنی مناسب است. اما نمی تواند کلر، بو و مزه بد آب را رفع نماید. جهت تهیه آب آشامیدنی مطلوب اغلب فیلتر UF با فیلترهای دیگر مثل فیلتر الیافی، کربن فعال و یا فیلتر ممبران RO ترکیب می شود.

دستگاه های تصفیه آب با دقت بالای ۵ میکرون

دستگاه تصفیه آب 1 تا 3 مرحله ای از این نوع دستگاه ها هستند که به طور معمول دارای فیلترهای الیافی و کربنی می باشند. این دستگاه ها توانایی حذف ذرات معلق با اندازه بالای 5 میکرون را از آب دارند. دستگاه تصفیه آب خانگی با دقت بالای 5 میکرون ویژگی حذف شن های ریز، ذرات معلق موجود در لوله ها مانند زنگ آهن و حتی تخم و لارو حشرات را دارند. اگر این دستگاه ها به فیلترهای کربنی مجهز باشند. می توانند تا حد قابل قبولی مواد شیمیایی آب همانند فلزات سنگین، بو، رنگ و طعم و تا حد کمی باکتری ها را نیز حذف کنند.

هر چه اندازه منافذ فیلترها کوچکتر باشد، آلاینده های ریزتری را میتواند از آب جدا سازی کند. اگر منافذ فیلتر 1 میکرون و یا کوچک تر باشد. یعنی هر نوع آلاینده ای را که بزرگتر از 1 میکرون است مانند انگل کریپتوسپوریدیوم ( که با فرایند کلرزنی تصفیه آب شهری قابل حذف شدن نیست) را می تواند جداسازی کند.

اگر سایز منافذ این فیلترها “ nominal” یا “mean” باشد، در واقع منافذ با میانگین یک میکرون دارند. یعنی بعضی از منافذ آن کمتر یا بیشتر از یک میکرون هستند. و در نتیجه ممکن است آلاینده هایی مانند کریپتوسپوریدیوم ها را از آب حذف نکنند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 14:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب حیاط فلزی،انواع مدل های خلاقانه درب حیاط/گروه هنری تبریز استپ

  • 65

درب حیاط

درب حیاط

درب حیاط

درب حیاط شما،به عنوان یک نقطه کانونی در خارج از منزل شما عمل می کند به عبارتی درب ورودی منزل جزئی از ساختمان شماست که در دید همگان می باشد، همچنین این درب یک عامل مهم در زیبایی، امنیت و بهره برداری بهتر از انرژی خانه است، از این رو انتخاب یک درب ورودی حیاط جدید یک راهکار عالی برای به روز رسانی ظاهر ساختمان و  سرمایه گذاری عالی برای افزایش ارزش خانه می باشد. مهمترین نکاتی که می بایست هنگام خرید درب حیاط به آن دقت کرد موارد زیر می باشد که در ادامه تمامی موارد را یک به یک بررسی خواهیم کرد.

  • انواع مدل های خلاقانه درب حیاط
  • ابعاد و وزن استاندارد درب حیاط فلزی
  • مهمترین عامل تعیین قیمت درب حیاط
  • جنس درب حیاط
  • رنگ درب حیاط

1. انواع مدل های خلاقانه درب حیاط

ما در اینجا قصد داریم مدل های درب ورودی حیاط و درب ویلایی که به نوعی در طراحی آن خلاقیت خاصی به کار رفته را معرفی نماییم بنابراین این طرح ها با سایر مدل هایی که قبلا مشاهده کرده اید تا حد زیادی متفاوت می باشد. فقط ذکر این نکته ضروری می باشد که پیش از انتخاب مدل درب می بایست سبک طراحی ساختمان خود را تعیین نمایید و متناسب با آن درب ورودی خود را انتخاب نمایید. زیرا زیباترین طرح درب اگر با ساختمان شما همخوانی نداشته باشد نه تنها به ظاهر خانه شما کمک نمی کند بلکه به آن ضربه خواهد زد.

مطالب مرتبط

جهت مشاهده انواع مدل درب ورودی چوبی به صفحه درب لابی را مشاهده نمایید.

درب حیاط

درب حیاط

درب حیاط

درب حیاط


جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 13:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوستر اتاق خواب

  • 61

خرید لوستر اتاق خواب

از بین تمامی اتاق‌های موجود در خانه، اتاق خواب شما احتمالا تنها جایی است که در تمام اوقات روز در آن وقت می‌ گذرانید. هم در هنگام تاریکی کامل، هم هنگام روشنایی و هم هنگامی که نه کاملا روشن است و نه کاملا تاریک. پس طراحی درست و تزیین اتاق خواب برای ایجاد محیطی راحت برای استراحت در شب و بیدار شدن هنگام صبح، کاملا ضروری است. به همین دلیل، انتخاب لوستر برای اتاق خواب ، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استفاده از وسایل تزئینی در همه ی بخش های خانه باعث زیبایی و شیک بودن آن بخش از خانه میشود. یکی از بهترین وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه لوستر است. استفاده از لوستر در اتاق خواب باعث میشود فضای اتاق زیباتر و شیک تر باشد . اما باید در انتخاب لوستر نیز دقت کنید و لوستر مناسب برای اتاق خود انتخاب کنید.

بخش‌های مختلف نورپردازی اتاق خواب

تسلط بر نحوۀ بخش‌بندی نورپردازی، کلید دستیابی به بهترین نورپردازی در اتاق خواب است. و این به معنی ایجاد تعادل بین نور محیطی، نور کار و نور اکسنت است. با خرید اینترنتی لوستر اتاق خواب ، این تعادل را به وجود بیاورید و برای هر حس و حال و هر نوع فعالیتی نور مناسب ایجاد کنید. حتی یک چراغ آویز اتاق خواب می‌تواند تأثیر زیادی در انرژی و زیبایی محیط بگذارد.

 

"<yoastmark

نور محیطی

از نور کلی تا نور خاص، باید انواع نورپردازی را بسته به کاری که می‌خواهید به‌طور منظم انجام دهید، در اتاق خواب استفاده کنید. برای مثال، نورپردازی اتاق خود را با نور محیطی یا نور کلی شروع کنید. نور محیطی مناسب شامل نورهای طبیعی است که از پنجره داخل می‌شوند. یا نورهای مصنوعی که برای انجام کارهای روزانه شما نور ایجاد می‌کنند و می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه خود مانند تمیز کردن، تا کردن لباس‌ها یا منظم کردن تخت استفاده کنید.

هنگامی که سخن از نور مصنوعی به میان می‌آید، از لوستر مدرن اتاق خواب یا لوستر اتاق خواب فانتزی استفاده کنید. لوستر سقفی اتاق خواب میزان کافی نور را برای فعالیت‌هایی که انجام آن‌ها به نور احتیاج دارد و نور روشن و متمرکزی نمی‌خواهند، مهیا می‌کند. لوستر مدرن اتاق خواب و آباژور رومیزی نیز تاثیر مشابهی دارد.

تقارن

خیر. مهم این است که نورپردازی شما متعادل باشد و لایه‌های مختلفی داشته باشد. از انواع لوسترها می‌توانید برای این هدف استفاده کنید. می‌توانید از لوستر چشمه نور کلاهک (شید) دار استفاده کنید تا نور کلی و گرمی ایجاد شود. همچنین، یک منبع نور غیرمستقیم نیز داریم که سقف‌ها و یا یک بخش معماری دیگر را روشن می‌کند. هدف آن است که چشم‌ها کل اتاق را ببینند و فقط روی تخت تمرکز نکنند. روشن کردن گوشه‌های مختلف باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر و متعادل‌تر به نظر برسد. هدف اتاقی نیست که همه جای آن به‌طور مساوی روشن شده باشد؛ بلکه اتاقی است که باعث شود چشم‌ها از چیزی به چیز دیگر بگردند.

ترکیب نور مناسب

برای نور کلی محیط خود از ترکیب زیر استفاده کنید: یک آباژور ایستاده را کنار صندلی راحتی در گوشه‌ ای از اتاق قرار دهید و یک لوستر آویز ۱۸ تا ۲۴ اینچی از سقف آویزان کنید. و نور اتاق خواب خود را با آباژورهای رومیزی کنار تخت کامل کنید.

 

"انتخاب

لوستر اتاق خواب فانتزی

بیشترین استفاده از لوستر های فانتزی در اتاق خواب ها می باشد که سادگی بسیار دلنشینی را در این بخش از خانه القا می سازد. استفاده از لوستر فانتزی در محیط اتاق خواب بیشتر از جنبه نور پردازی، از دید زیبایی مهم می باشد. از این جهت می توان با انتخاب لوستر فانتزی اتاق خواب با رنگ های زیبا و هماهنگ با سرویس خواب و دیگر وسایل حاضر در اتاق فضایی فوق العاده زیبا را بسازید.

لوستر فانتزی اتاق کودک از متنوع ترین لوستر هایی است که می توان در بازار ببینید. لوستر اتاق خواب فانتزی کودک نه تنها رنگ های خیلی خوبی دارد. بلکه با داشتن طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی جلوه بسیار زیبایی را به محیط می دهد. قیمت بسیار مناسب و ارزان در کنار تنوع بالا در طرح و رنگ های متناسب با گروه سنی و جنسیت کودکان همگی از جمله دلایلی می باشند که استفاده از لوستر فانتزی اتاق کودک را تا این اندازه محبوب کرده اند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 12:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فلزی پارکینگ در بوشهر

  • 70

انواع درب های پارکینگ از لحاظ جنس

درب فلزی

درب های فلزی از مقاوم ترین انواع درب محسوب می شوند. در ساخت این گونه درب ها هم در چهارچوب و هم یراق آلات آن از فلزات استفاده شده است و در برابر عوامل مختلف جوی و ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. درب های فرفورژه یکی از انواع این درب ها محسوب می شود که دارای طرح های بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد و ورودی خانه را به مکانی شیک و مدرن تبدیل می کند.

درب آلومینیومی

این مدل درب پارکینگ که از جنس آلومینیوم ساخته می شود وزنی سبک دارد و در اثر تغییرات آب و هوایی دچار آسیب یا زنگ زدگی نمی گردد. قیمت درب آلومینیومی مناسب است و کارایی بالای آن باعث شده محبوبیت بالایی در بین خریداران پیدا کند. اصولاً درب های تاشو از این جنس تولید می شوند و دارای طول عمر بالا هستند.

درب فایبرگلاس

فایبرگلاس وزن بسیار سبکی دارد و به همراه آلومینیوم در ساخت درب پارکینگ استفاده می شود. این مدل درب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. درب های ساختمانی که از جنس فایبرگلاس هستند ظاهری شبیه چوب دارند و در نگاه اول امکان دارد با چوب اشتباه گرفته شوند.

 درب چوبی

چوب از جمله متریال هایی است که مدام نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، از این رو کمتر کسی از چوب برای ساخت درب پارکینگ استفاده می کند. این متریال در برابر رطوبت و آب پوسته پوسته می شود و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد. اما در صورت رنگ آمیزی یا پولیش کاری می توان عمر آن را طولانی تر نمود.

درب فلزی ویلایی در مشهدبیشتر بخوانید

درب-فلزی-پارکینگ-در-بوشهر

رنگ درب

رنگ درب نقش پر اهمیتی در زیبایی آن ایفا می‌ نماید. درست است، ولی در زمان خرید درب صرفاً به زیبایی رنگ دقت ننمایید. شما بایستی مطمئن شوید که رنگ استفاده شده از دوام بالایی بر روی فلز به کار رفته برخوردار می باشد. امروزه بهترین نوع رنگ، رنگ‌ های کوره‌ ای الکترواستاتیک (پودری) است. متأسفانه بعضی از کارگاه‌ های تولید درب فلزی جهت افزایش حاشیه سود خود، علاقه‌ ای به استفاده از این نوع رنگ را ندارد.

مدل درب فلزی حیاط و پارکینگ

مدل‌ های گوناگون این درب‌ ها را می‌ توان مطابق با ابعاد و نوع ساخت‌شان نیز دسته‌ بندی نمود. به عنوان مثال این درب‌ ها مطابق با تعداد لنگه به نمونه‌ های زیر تقسیم می‌ گردند:

  • درب تک لنگه حیاط
  • درب دو لنگه پارکینگ
  • درب فلزی پارکینگ سه لنگه

تقسیم بندی زیر را نیز می‌ توان به انواع دسته‌ بندی‌ های این درب‌ ها افزود:

  • درب دارای چهارچوب: دارا بودن چهارچوب موجب می‌ گردد درب خیلی محکم در جای خود قرار گرفته و از استحکام بالایی برخوردار باشد.
  • درب بدون چهارچوب: درب‌ هایی که چهارچوب ندارند را می‌ تواند در ارتفاع‌ های متنوعی طراحی نمود. ایجاد طرح‌ های جذاب در بالای درب از قابلیت های این نوع درب فلزی حیاط است.

از لحاظ نوع طراحی می‌ توان انواع درب فلزی پارکینگ و حیاط را در لیست زیر قرار داد:

  • درب پارکینگ آهنی ساده
  • درب فلزی پارکینگ مدرن
  • درب حیاط کلاسیک
  • درب فلزی فرفورژه پارکینگ

انواع درب پارکینگ بر اساس نحوه عملکرد

درب پارکینگ از نظر نوع باز و بسته شدن به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود

درب های پارکینگ کرکره ای

درب کرکره ای با حرکت به سمت بالا به صورت رولی جمع می شود و اتومبیل می تواند وارد پارکینگ و یا از آن خارج شود. این مدل درب فضای بسیار کمی از پارکینگ اشغال می کند و به دلیل سهولت در استفاده شاهد حضور آن در ساختمان های مدرن هستیم. جنس درب پارکینگ کرکره ای از استیل یا آلومینیوم است که درب آلومینیومی به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی عمل می کند. در مکان هایی که تاج درب آن ها از فضای کمی برخوردار است می توان این مدل درب را نصب نمود.

درب فلزی فرفورژه در کرمانشاهبیشتر بخوانید

درب فلزی پارکینگ در بوشهر

درب اتوماتیک زیرسقفی

این مدل درب که به درب گاراژی نیز معروف است در موازات سقف به صورت کشویی باز و بسته می شود. درب اتوماتیک سقفی فضا ورودی را به طور کامل برای تردد وسایل نقلیه باز می کند و حتماً باید در پارکینگ های سقف دار نصب شود.

درب اتوماتیک پارکینگ تاشو

این نوع درب در دو مدل درب پارکینگ تک دربی و دو دربی ساخته می شود. در مدل تک دربی، درب به سمت بالا حرکت کرده و باز می شود اما در مدل دو دربی، باز و بسته شدن درب از سمت چپ و راست صورت می گیرد. این مدل درب ها در عرض چند ثانیه باز و بسته می شوند و می توان از امنیت آن ها مطمئن بود. درب تاشو اتوماتیک از جنس آلومینیوم ساخته می شود و طراحی شیک آن باعث شده افراد بسیاری به آن علاقمند شوند.

ویژگی اصلی یک درب فلزی پارکینگ در بوشهر

استحکام: مهمترین اصل برای ساخت یک درب قطعا استحکام آن است. استفاده از فلزات و آلیاژهای فلزی کمک موثری به این امر می‌کند. همچنین به کارگیری روش‌های مدرن جوشکاری برای اتصال قطعات مختلف به هم جز اصول کار است.

زیبایی: انسان به صورت غریزی ستایش کننده زیبایی است. به همین دلیل با صرف هزینه زیادی در تمامی مراحل طراحی و ساخت یک ساختمان سعی می‌کند زیباترین عمارت را بنا کند. درب پارکینگ به عنوان پیشانی ساختمان در معرض دید ناظران قرار دارد. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در معرفی ساختمان خواهد داشت.

هماهنگی با طراحی و نمای ساختمان: تمامی اجزای یک ساختمان باید در هماهنگی کامل با هم باشند. برای درب ورودی حیاط، باید تنوعی از طرح و رنگ را داشت تا بتوان از میان آنها به بهترین انتخاب رسید.

ویژگی های نرده الومینیومیبیشتر بخوانید

کیفیت ساخت مناسب: اگر بهترین طرح درب را داشته باشید ولی این طرح با متریال بی کیفیت ساخته شود نتیجه ناامید‌کننده‌ای به دنبال خواهد داشت. مکمل یک طرح خوب، استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد است. استفاده از مواد بی کیفیت برای جبران کمبود بودجه قطعا بدترین گزینه برای ساخت درب است.

قیمت مناسب درب فلزی پارکینگ در بوشهر

درب‌های پارکینگ به دلیل تنوع در شکل، طرح، وزن و تفاوت در متریال استفاده شده، قیمت متفاوتی دارند. مهمترین موضوع این است که کیفیت ساخت را فدای قیمت نباید کرد. از طرف مقابل؛ افزایش بی مورد ضخامت قطعات فلزی که باعث بالا رفتن وزن و قیمت درب می‌شود هم کار بیهوده‌ای است. رعایت این استانداردها برای هر درب متفاوت است.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 12:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستبند گلکسی

  • 60

سنگ آمیتیست

نام آمیتیست برگرفته از واژه یونانی amethystos که در ریشه به معنای “ضد مستی” می باشد. در واقع تصور می شد که چنانچه فردی آن را چه به عنوان گردنبند یا دستبند حمل کند دچار مستی نمی شود! شاید این اعتقاد بخاطر رنگ شرابی این سنگ باشد.

حتی در زمان روم و یونان باستان، اشراف زادگان و سیاستمدارن بدلیل خواص سنگ آمیتیست در این مورد یک قطعه از آن را درون لیوان شراب خود می گذاشتند. برخی نیز رنگ جام خود را بدین منظور از جنس این کانی ساخته و یا به این نشانه لیوان را به رنگ بنفش در می آوردند.

این جواهر یکی از مـحـبـوب تـرین و جـذاب ترین سـنـگ هـای قیمتی بوده و القا کننده ی آرامش محافظت کننده ی ذهن و روح در برابر انرژی های منفی است. آمیتیست با تقویت تمرکز و کـمـک بـه رشـد مـعـنـوی، سـبـب تـوسـعـه ی شهود و الهام در فرد می شود. همچنین تفکر و اشتیاق به سوی سطوح بالاتر معنوی را افزایش می دهد.
قدرت معنوی و تاثیرات تسکین دهنده ی آن،موجب شده که یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین سنگها برای انجام مدیتیشن باشد.

سنگ ماه بهمن

سنگ اونیکس

سنگ اونیکس

Onyx نوعی سنگ معدنی لایه لایه است که بر پایه سیلیکات شکل گرفته است. بشر سالهاست که از این گوهر گرانبها در ساخت جواهرات زینتی استفاده می کند. اونیکس از دسته های کلسدونی با رنگ های متنوع است. اونیکس طبیعی به کوارتز کریپتوکریستال با بلورهای مخفی شباهت زیادی دارد. لایه های کوارتز و کانی معدنی سیلیس را می توان در انواع اونیکس دید. محبوب ترین سنگ مربوط به کانی سیاه رنگ و سنگ اونیکس سیاه است.

شواهد تاریخی نشان می دهد که در دوران باستان، شکارچیان به هنگام شکار حتما قطعه ای از سنگ اونیکس را به همراه می بردند و از آن برای شکار استفاده می کردند. این کانی زمانی جزئی از زیور آلات سلطنتی به حساب می آمد و تنها افراد متمول و طبقات اجتماعی بالا می توانستند از آن استفاده کنند. در برخی از باورها اونیکس سنگ طلسم تلقی می شد. در برخی از منابع اونیکس به عنوان یکی از سنگ های ماه تولد یاد شده است. شاید قدمت به کارگیری از اونیکس را بتوان به امپراطوری یونان نسبت داد. با توجه به اینکه نام گذاری این سنگ زیبا برگرفته از زبان یونان باستان است، قوت این نظریه بیشتر می شود.

سنگ اونیکس

برخی از خواص سنگ اونیکس عبارتند از:

  • تعادل ذهن و افزایش قدرت ذهنی در همه افرادی که از جواهرات با نگین اونیکس استفاده می کنند.
  • نیرو بخش و کاهش دهنده فشارهای روحی و عاطفی به خصوص در ورزشکارانی که تحت استرس قرار دارند.
  • کمک به ایجاد تمرکز در افراد دمدمی مزاج که قادر به تمرکز روی موضوع نیستند.
  • سنگ اونیکس اعتماد به نفس و اطمینان خاطر را افزایش می دهد.
  • برای افزایش قدرت های معنوی و خواص اونیکس لازم است تا این سنگ به همراه مروارید و الماس استفاده شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 10:18
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

چهارچوب فرانسوی 3 سانتی گرم 2mm

  • 62

چهار چوب فرانسوی

مدل چهارچوب فرانسوی 3 سانتی یکی از پرکاربردترین چهار چوب ها می باشد. این مدل با ورق سیاه ساخته شده است. این پروفیل به دلیل ساختار مقطعی ثابتی که دارا است. و طول آن متغیر می باشد معروف است. پروفیل چهار چوب فرانسوی از جمله پروفیل‌ هایی می باشد که بر پایه نورد سرد با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. و این نوع از ضخامت 2 تا 2.5 میلیمتر در بازار موجود می باشد. طول این پروفیل نیز تا شش متر می باشد. ابعاد چهار چوب فرانسوی روغنی نیز در مدل‌ های گوناگون برای ورودی اتاق‌ ها، سرویس‌ ها و همین‌ طور سایر قسمت های ساختمان با توجه‌ به زیر بنا می‌ تواند مختلف باشد.

مزایای مصرف چهارچوب فرانسوی

  • قیمت مناسب
  • سادگی در نصب
  • دوام و عمر بالا
  • استقامت زیاد در برابر آتش سوزی

انواع چهارچوب فرانسوی 3 سانتی

این چهار چوب ها انواع گوناگونی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چـهارچوب ساده
  • چهارچـوب فرانسوی
  • چهارچوب مکزیکی
  • چهـارچوب رومی

فواید چهارچوب درب فلزی

فواید چهارچوب درب فلزی نسبت به چهارچوب چوبی عبارت است از نصب راحت و بی دردسر و آسان، بالا بودن میزان دوام، مقاومت در برابر حریق و استحکام در مقابل ضربه، رنگ آمیزی سریع تر، هزینه مناسب تر نسبت به چهارچوب های چوبی و مقاوم در برابر خوردگی و حشرات موذی. و از معایب چهارچوب های فلزی می توان به مقاومت کم در برابر رطوبت اشاره نمود.

یکی از انواع پرطرفدار چهارچوب درب، چهارچوب فلزی ساده می باشد. که همان گونه که از اسمش پیدا است. به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است. و معمولا در مدل های قدیمی درب مورد استفاده قرار می گیرد. و از امنیت و مقاومت چندانی برخوردار نمی باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 9:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سئوی سایت در تبریز

  • 55

سئوی سایت در تبریز، در اکثر مواقع کاربران اینترنتی صفحات مورد نظرشان را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بر همین اساس سئو مناسب، کلید اصلی شما برای رسیدن به بازدید بیشتر وبسایتتان است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را که کاربران بدنبالش هستند در اختیارشان قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی داشته، و تجربه نشان می دهد که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین نماید. بازدید به دست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه های کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

معیار های ارزیابی الگوریتم eat

  • تخصصی بودن
  • اعتبار و مسئولیت پذیری
  • قابلیت اطمینان – Trust

تخصص

متخصص به کسی می گویند که در یک موضوع یا حوزه‌ خاص آگاهی و مهارت کاملی داشته باشد. شما باید در زمینه خودتان متخصص باشید، یعنی مهارتتان را برای تولید محتوای اصلی نشان بدهید. تخصص در وب سایت های پزشکی، مالی یا قانونی و حتی مهندسی بسیار مورد نیاز است. اگر از گوگل بپرسید به چه شکل رتبه بگیریم گوگل به شما خواهد گفت محتوای باکیفیت به تولید برسانید. اگر محتوا درست و کاربردی برای کاربران باشد، هر سایتی می تواند تخصص خودش را نشان بدهد.

اعتبار و مسئولیت پذیری

اعتبار و مسئولیت‌ پذیری سایت در رابطه با محتوایی که انتشار می دهید، بسیار مهم است. مخاطب باید شما را به عنوان یک مرجع معتبر و مورد تایید بشناسد. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی سایت‌ ها و کاربرهای دیگر به شما می‌ دهند سنجیده می‌ شوند. در واقع باید ببینید کجاها حرف شماست و کدام سایت‌ ها و منابع دیگر شما را به عنوان مرجع معرفی کرده و به سایت یا  پستتان لینک داده‌ اند.

در این قسمت بک ‌لینک‌ هایی که می‌گیرید، هر جایی که شما را در شبکه‌ های اجتماعی منشن یا تگ می‌ کنند و هرگونه سیگنال دریافتی موثر است. گوگل به دنبال این است که ببیند سایت، محتوا و نظرات و توانمندی ‌های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه توسط فعالان حوزه کاری مربوطه در نظر گرفته می‌ شود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و کل سایت شما توزیع شده است.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 8:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه لیوان کاغذی

  • 63

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان در تبریز جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی در تبریز جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی در تبریز، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه در تبریز ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت در تبریز دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی 

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 8:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا

  • 68

لوازم یدکی مزدا

انواع مزدا از بهترین محصولات شرکت مزدا است و محبوب‌ ترین محصول مزدا در ایران است.از بزرگترین معایب این خودرو در ایران تامین لوازم یدکی مزدا است که به سختی یافت می‌شوند. از این رو یافتن قطعات با کیفیت برای عدم افت کارایی خودرو امری ضروری است.

مزدا شرکت خودروسازی ژاپنی است که بنیانگذار آن شخصی است به نام جوجبرو ماتسودا و در سال 1920 تاسیس شد. وانت‌ها و خودروهای مزدا از دهه هفتاد به ایران وارد شدند و گروه بهمن مونتاژ محصولات مزدا را در ایران انجام می دهد.

در سال ۲۰۰۳ كمپاني مزدا (Mazda) اولين نسل مزدا ۳ (Mazda 3) را بعنوان مدل ۲۰۰۴ روانه بازار خودروهاي كوچك نمود و آنرا جانشيني براي مزدا ۳۲۳ (Mazda ۳۲۳) قرار داد.

فروشگاه مزدا اعتماد عرضه کننده لوازم یدکی مزدا 323 در یزد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

«ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا اعتماد با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 7:35
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل حرفه ای

  • 58

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۴۱۱۹۳۵۰۴ تماس بگیرید

یک وکیل خوب بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را پیشنهاد می کند

یک وکیل خوب پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت های لازم با موکل برای حل مشکل پیش آمده بایستی چندین راه حل قانونی را روی میز داشته باشد. همچنین علاوه بر مراجع قضایی ابتدا بایستی تلاش کند موضوع پیش آمده را با مذاکره و لاوی گری به نتیجه برساند.

اگر به ناچار پروسه قضایی را انتخاب نمود نتایج حاصل از طرح دعوا را به موکل تشریح خواهد کرد.

وکیل-حرفه-ای

5. استفاده از تجربه ی دیگران و کمک به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده

یک وکیل خوب علاوه بر علم و دانش خود، از تجارب دیگران را نیز جهت حل موضوع کمک می گیرد. و جهت کشف حقیقت تمامی همکاری های مورد نیاز را با قاضی انجام می دهد و نباید هیچگاه از آن سوء استفاده نماید که این خلاف شان وکالت و وکیل خوب است.

6. برخورد محترمانه با قاضی موکل طرف مقابل

وکیل خوب علاوه بر اینکه بایستی همه جوانب را رعایت نماید نهایت احترام به موکل و قاضی و طرف مقابل را نیز باید داشته باشد.

7. وکیل خوب دارای یک یا چند تخصص است (تخصص گرایی)

با توجه به این که حوزه حقوق همانند بیشتر حوزه ها چون پزشکی و… پیچیدگی و سختی موضوعی خاص خود را دارد. پس وکلایی که بصورت تخصصی صرفا در یک یا چند موضوع دعاوی مشغول مشاوره و وکالت می باشند از تجربه و تخصص بالایی نسبت به وکلایی که در تمام حوزه فعالیت می نمایند برخوردارند.

8. وکیل خوب باید قلمی سنگین و روابط عمومی و فن بیان قوی داشته باشد

نظر به محدودیت زمان دفاع در جلسات رسیدگی وکیل خوب بایستی جهت دفاع بیان شیوا و رسایی داشته باشد. و با بیان سنجیده و نافذ بتواند که در یک یا چند جمله دفاع خود را تحریر یا بیان نماید.

وکیل ماهر با اخلاق حسنه

اگر که شما نمی خواهيد وکيل مدافعی داشته باشيد که دارای خصوصیاتی مانند بد اخلاق و سنگدل باشد. شما باید کسی را به عنوان وکیل حرفه ای انتخاب کنید که با شما مهربان رفتار کند. و با شما احساس همدردی نماید. وکیل نباید موکل خود را ملامت کند. بلکه باید به دنبال چاره جویی و پیدا کردن راهی برای حل مشکل باشد.

وکیل حرفه ای باید تلاشگر باشد

کسی حاضر نیست که يک وکيل مدافع تنبل داشته باشد. از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بسيار زحمت کش و تلاشگر باشد. و به طور دائمی و مستمر امور قضایی موکلین را در مراجع مربوطه پیگیری و تعقیب نماید.

وکیل با صبر و حوصله

موکل حق دارد از تمامی ابعاد پرونده خود آگاه باشد. لذا این وظیفه وکیل دادگستری به عنوان یک وکیل حرفه ای وکیل می باشد. که او را از چند و چون ماجرا آگاه می سازد. و با حوصله و دقت تمام موضوعات را برای شما شرح دهد. شما بایستی کاملا آگاه باشید و بدانید چه کار نیاز است انجام دهید. وکیل حرفه ای در واقع یک وکیل با حوصله میباشد که در تمام مراحل کار با اطلاع رسانی به موکل با همفـکری او به دفاع و پیشـروی در پرونده قضایی ادامه می دهد.

قدرت بیان وکیل حرفه ای

وکیل حرفه ای کسی است که قدرت بالایی در مکالمات تحريری و تقريری داشته باشد. وکیل شما بایستی به گونه ای بیان کند که شما آن را به آسانی درک کنيد. علاوه بر این وکیل بایستی این قدرت را داشته باشد که با قدرت استدلال و استنباط خود ذهن قاضی را به واقعیت مساله راهنمایی نماید. و مقام قضایی را به همان نقطه ای برساند که خود و موکلش در آن قرار دارند.

وکیل-حرفه-ای

وظایف وکیل و موکل نسبت به یکدیگر

قواعد رفتار و اخلاق حرفه ای بر نحوه تقسیم وظایف وکیل و موکل حاکم است. همچنین ممکن می باشد دولتها قوانین خاص خود را در حوزه تقسیم وظایف داشته باشند که بطور معمول تحت عنوان “تخصیص اختیار بین وکیل و موکل” عنوان می گردد.

به عنوان یک قاعده کلی این وظیفه موکل می باشد که تصمیمات اصلی را در مورد آن ها بگیرد. وکیل موظف است بر اساس خواسته موکل این تصمیمات را رعایت نماید.

در نتیجه وظیفه وکیل انتخاب وسایل جهت تکمیل اهداف مشتری می باشد. همچنین آن ها مسئول وظایفی می باشند که شامل رویه های قانونی، استراتژی ها و تاکتیک های دادگاه است. وکیل موظف می باشد درباره ی روند کاری که بر اساس قانون بایستی انجام گیرد با مشتری مشورت نماید و این به آن معناست که شما و وکیل شما بایستی در مورد آنچه می خواهید در دادگاه بدست آورید به طور کامل همکاری و ارتباط خیلی واضحی داشته باشید. به این ترتیب وکیل شما می داند که برای شرایط خاص شما چه اقداماتی را انجام می دهد.

راههای تشخیص و انتخاب وکیل حرفه ای

  • یک وکیل حرفه ای همیشه بایستی موکل خود صادق باشد. و واقعیت پرونده و شرایط را برای او بازگو می نماید. دروغگویی، غلو یا کوچک نمایی موضوع برای جذب موکل نه تنها اخلاقی نیست. بلکه از رفتار یک وکیل حرفه ای به دور است. یک وکیل نباید با بی صداقتی سبب ورود موکل به مراحل پیچیده و زمان بر یک دادرسی  بی پایه و اساس شود.
  • یک وکیل خوب و مجرب حتما نیم ساعت پیش از شروع جلسه رسیدگی در دادگاه حاضر می شود.
  • حتما در جلسه دادرسی با خود لایحه دفاعـیه همراه دارد. احتمالا دادگاه وقت کافی برای صحبت کردن به او ندهد. و یا احتمالا بیانات خود را فراموش نماید.
  • هرگز به منظور جذب پرونده و موکل همکار خود را تخریب نمی کند.
  • وکیل حرفه ای نیاز است کلیه ابعاد پرونده از جمله شخصیت طرف مقابل، نقاط ضعف و قوت او، احتمال بردن و باختن را بررسی نماید.
  •  یک وکیـل بایستی در مقابل موکل خود، احساس مسئولیت کند. و با وجود اینکه تعهد به نتیجه ندارد اما در مقابل موکل پاسخگو باشد.
  •  وکیل خوب بایستی چشم موکل را بر روی واقعیات باز کند. و هرگز نباید به موکل خود وعده ی دروغین دهد.

در انتخاب وکیل باید به چه نکاتی توجه نماییم:

امانت داری یکی از ویژپی های خیلی مهم هر وکیل است. وکیل باید در حفظ اسرار موکل امانت را رعایت کند. و از بیان مطالب پرونده و مسائل شخصی موکل به دیگران خودداری کند. همچنین اگر مدرکی از موکل تحویل گرفته است. در حفظ آن کوشا باشد.

  •  دقت از جمله قابلیت های یک وکیل حرفه ای می باشد. زمانی که موکل طرف دعوا یا قاضی در حال صحبت ها گفته های آن ها را با درج تاریخ یادداشت نماید. و در پرونده بایگانی سازد. وکیل بایستی در دریافت اطلاعات از موکل بررسی دلایل موکل بسیار جزئی نگر باشد.
  • وکیل بایستی دارای دانش کافی و معلومات حقوقی لازم باشد. و با استفاده از توانایی علمی خود به دنبال اجرای حق و عدالت باشد.
  •  وکیل خوب بایستی مانع ورود موکل به رسیدگی های غیر ضروری شود. و نباید راهی را که نتیجه ای در پی ندارد به موکل پیشنهاد دهد.
  • همیشه احترام خود و دیگران را حفظ میکند. در مقابل موکل طرف مقابل و به خصوص قاضی با احترام برخورد نماید.
  • آراستگی ظاهر را دست کم نگیرید. آراستگی ظاهری می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی تویوتا

  • 60

 

لوازم یدکی تویوتا

مزیت استفاده از قطعات اصلی و لوازم یدکی تویوتا در اردبیل بالا بردن عمر مفید خودرو و کاهش میزان استهلاک در مقایسه با قطعات غیر اصلی است که متاسفانه به تعداد زیاد، در جعبه های متفرقه و با قیمت پائین عرضه می گردد. از مهمترین فاکتور های قطعات اصلی خودرو، کنترل کیفیت قطعات تولید شده توسط کمپانی تویوتا می باشد که متاسفانه در تولید قطعات متفرقه رعایت نمی گردد.
لذا جهت حصول اطمینان مشتریان محترم و ارائه لوازم یدکی و قطعات اصلی تویوتا در اردبیل، فروشگاه تویوتایدک فروش اینترنتی قطعات اصلی کلیه خودرو های شرکت تویوتا را فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت قطعه مورد نظر را انتخاب و سپس جهت دریاف مشاوره و سفارش با واحد فروش محصولات تماس بگیرید.

تاریخچه شرکت خودرو سازی تویوتا

 تویوتا یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که در سال 1937 و توسط کیشیرو تویودا تاسیس شده است. امروزه، حدود 370 هزار نفر در شرکت خودروسازی تویوتا و در بخش‌ های طراحی، تولید و فروش محصولات در سرتاسر دنیا مشغول به کار می باشند. به طور معمول، خودرو های برند تویوتا از حدود سی هزار قطعه ساخته می شوند که بسیاری از این قطعات مستقیما توسط شرکت خودروسازی تویوتا تولید می‌ شوند.
با این حال، بخشی از آن نیز در دیگر کارخانجات طراحی و ساخته می‌ شوند. بخش عمده‌ ای از شهرت این شرکت به دلیل کیفیت لوازم یدکی تویوتا است. این کیفیت بالای لوازم یدکی تویوتا با سرمایه‌ گذاری گسترده در زمینه تحقیق و توسعه و همچنین بهره‌ گیری از فناوری‌ های روز دنیا تحقق یافته است.
همین امر سبب می شود تا خودروهای تویوتا در صدر خودرو های با طول عمر بالا قرار گیرند. متوسط طول عمر خودرو 150.000 هزار کیلومتر در نظر گرفته می‌ شود. این رقم برای خودروهای برند تویوتا بین 200.000 تا 300.000 هزار کیلومتر است. با وجود کیفیت بالای خودرو های برند تویوتا، اما هر کدام از قطعات آن طول عمر مشخصی دارند و پس از مدتی کارکرد خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارند. همچنین، عواملی از قبیل طرز رانندگی، آب و هوای منطقه و بسیاری موارد دیگر بر طول عمر طبیعی لوازم یدکی تویوتا در اردبیل تاثیر گذار هستند و میزان آن را تا حدی کاهش می‌ دهند. از این رو، تعویض به موقع قطعات فرسوده با لوازم یدکی تویوتا از اهمیت بالایی برخوردار است. 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 57
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 19
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 286
            بازدید ماه بازدید ماه : 285
            بازدید سال بازدید سال : 3078
            بازدید کلی بازدید کلی : 23551

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.119.111.9
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف