دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی

  • 54

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد.

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه

لیوان-کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

1. تولید رول کاغذی
2. ماشین چاپ
3. کاغذ پرینت شده
4. برش
5. فرم دهنده لیوان کاغذی
6. خنک کننده کاغذ
7. محصول نهایی

کاغذ های موجود در زمینه تولید لیوان های کاغذی

لیوان کاغذی به دلیل آنکه درونش مایعات ریخته می شود جنس آن باید به شکلی باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی، یک مقوای ساده نمی تواند باشد و حتما یک طرف آن باید به مواد پلی اتیلن آغشته شود. درواقع یک غشای نازک بر روی کاغذ لیوان کاغذی وجود دارد که مانع ورود آب به داخل کاغذ می شود. دلیل دیگر وجود پلی اتیلن در لیوان کاغذی آن است که باعث می شود که در تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نکنند و با حرارت و هیترهای دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اجزای لیوان کاغذی به هم بچسبند.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در ایران، کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. از این رو کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کنیم همچنین کاغذهای لیوان کاغذی خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم می شوند که نسبت قیمت آنها بر اساس وزن آنها محاسبه می شود و تفاوتشان در استحکام لیوان کاغذی می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه نازک تر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر خواهد بود.

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 31 خرداد 1402 ساعت: 9:20
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خودرو بر کرج

  • 51

خودرو بر کرج - خودروبر کرج - حمل خودرو کرج

خودرو بر کرج یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در کرج و امداد خودرو کرج و حمل خودرو کرج تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

درباره خودرو بر در شهر کرج:

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در کـرج به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو کرج بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان البرز نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر کرج معتبرترین شرکت‌ خـودرو بری در تمام مناطق شهر کرج زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر کرج ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر کرج به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در کرج در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند

[caption id="attachment_1766" align="aligncenter" width="798"]خودرو بر کشوری البرز - کفی ماشین البرز - جرثقیل البرز - ماشین بر البرز خودرو بر کشوری کرج - کفی ماشین کرج - جرثقیل کرج - ماشین بر کرج[/caption]

خدمات خودروبر کرج عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

جهت درخواست امداد خودرو کـرج، یدک کش کرج​، حمل خـودرو کرج، خودرو بر کرج، خودروبر کرج با شماره تماس های خودرو بر سراسری البرز تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس های خودرو بر کرج:

قیمت خودرو بر کرج

قیمت خودروبر در کـرج به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه خـودرو بر سراسری در کـرج، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

[audio mp3="https://khodrobaralborz.com/wp-content/uploads/2022/02/خودرو-بر-البرز.mp3"][/audio]

[caption id="attachment_1767" align="aligncenter" width="798"]خودروبر البرز - کفی البرز - امداد سیار البرز خودروبر کرج - کفی کرج - امداد سیار کرج[/caption]

نحوه یدک کشی خودرو به چه صورت می باشد؟

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان البرز جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

 

 

خـودرو بر کرج با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودروبر،یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. خودروبرها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضه‌ی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند.

چهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 9:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مربی موسیقی کودک

  • 52

مربی موسیقی کودک

مربی موسیقی کودک نیاز است دارای تحصیلات آکادمیک در این زمینه باشد. و همچنین دوره هایی را به منظور مربیگری کلاس موسیقی کـودک و آموزش موسیقی به کودکان را بگذرانند. اخیرا دسترسی به مربی موسیقی کودک کار خیلی سختی نمی باشد. و به لطف شبکه های اجتماعی و سایتها می توانیم با روش کار مربـی موسیقی کودک آشنا شویم. در این میان برگزاری کلاس ارف کودکان در خانه شرایطی خاص تر را ایجاد می نماید.

اگر که مربی موسیقی کودک فقط تدریس خصوصی انجام دهد. و در هیچ موسسه ای مشغول به آموزش موسیقی به کودکان نباشد. می توانید از خدمات کلاس ارف کودکان به شکل خصوصی استفاده نمایید. دوره موسیقی کودک یا همان موسیقی ارف مطابق با برنامه خاصی که دارد طی می شود. و بعد از آن با مشورت مربی موسیقی کودک، ساز انتخاب می گردد.

کلاس های عمومی موسیقی برای کودکان بعضا جذاب تر از کلاس های خصوصی می باشد. این مورد مرتبط با مربی موسیقـی کودک است. با این حال همیشه شرایط شرکت در کلاس های عمومی آموزش موسیقی کودک وجود ندارد. و خیلی از والدین ترجیح می دهند. کودکانشان دوره ارف را به طور خصوصی بگذراند.

فهرست:

کلاس ارف کودک

ارف در حقیقت نام (کارل ارف) دانشمند و موسیقیدان آلمانی می باشد. و سیستم آموزشی خیلی موثری بوسیله او برای آموزش موسیقی کودک تدوین گردیده است. و اصطلاحاً در ایران به صورت کلی کلاس موسیقی کودک را ارف می نامند. حتی کلاس هایی که از ارف کودکان تبعیت نمی نمایند. هم به همین نام شناخته می شوند. کلاس های گروهی کلاس موسیقی نزدیک دو سال طول می کشد. و طول دوره های خصوصی موسیقی کودک نزدیک یک سال است. طول دوره موسیقی ارف بسته به آموزشگاه و پیگیری کودک می تواند متفاوت باشد.

با استفاده از رویکرد  ارف، دانش آموزان ریتم، ملودی، هماهنگی، بافت، شکل و دیگر عناصر موسیقی را می آموزند. دانش آموزان این مفاهیم را با صحبت کردن، آواز خواندن، حرکت، بازیگری و ابزار آلات می آموزند. این مفاهیم آموخته شده، به دنبال راههای دیگری برای جستجوی بیشتر خلاقیت همانند بداهه نوازی یا آهنگ سازی خود است. در روش کارل ارف بیشتر از ابزارهایی مثل زیلو فون، متال فون و گلوکن اشپیل مورد استفاده قرار می گیرد. در این درس ها عنصر اجرا وجود دارد که کودکان را کمک می نماید. تا درک ابتدایی و صحیحی از موسیقی داشته باشند. در روش کارل ارف، مفاهیم موسیقی از طریق آواز، اشعار، جنبش، درام و نواختن آلات موسیقی یاد داده می شود. این امر ابتکار، ترکیب و حس طبیعی بازی کودک را تشویق می شوند.

ساختار اصلی کلاس آموزش موسیقی کودکان

 در کلاس های آموزش موسیقی کودکان یا ارفبا تکیه بر عناصری همانند بیان، آواز، ریتم و حرکت، مهارت های شنیداری و همچنین  رفتاری کودکان و حس زیبایی شناسی آنان بوسیله هنر والای موسیقی تقویت می گردد. در این کلاس ها، کودکان با فراگیری نوازندگی سازهایی ملودیک همانند انواع بلز ها،  زایلوفون ها و متالوفون ها و همچنین فلوت ریکوردر (که همگی آن ها از نظر سهولت  صدادهی، ساختار ساز و طرز نواختن بر مبنای فیزیک کودکان ساخته گردیده اند. ) به فراگیری علوم مقدماتی موسیقی مثل شناخت نام و صدای نت ها، اجرای ملودی های طبقه بندی گردیده و اجرای ریتم های ساده و ترکیبی می پردازند.

تهیه ابزار موسیقی

از مراحل آموزش موسیقی به کودکان در منزل یا مجازی بایستی به فکر تهیه آلات نواختن موسیقی باشید. ممکن است باورش برایتان سخت باشد؛ ولی شما به ابزار بیشتری جهت آموزش به کودکان خود نیازی ندارید.

خیلی از دروس موسیقی را میتوانید بدون ابزار به کودک خود آموزش دهید. حتی میتوانید در کنار کودکتان آغاز نمایید به ساختن ساز های ابداعی که انجام این کار در نوع خود میتواند خیلی جالب و سرگرم کننده باشد.

عکسی از تهیه ابزار موسیقی

شما میتوانید با صحبت کردن، زمزمه کردن، یا ایجاد صدا های کلامی گوناگونی به آموزش موسیقی بپردازید. میتوانید از صدای خود به جای ساز استفاده نمایید.

کف زدن، پا کوبیدن، ضربه زدن با انگشتان، تکان دادن بخش های گوناگون بدن، پریدن و … را میتوانیم ابزار های دیگر برای آموختن و آموزش دادن موسیقی برشماریم. با انجام این کار ها شما در کنار موسیقی، خلاقیت و ابداع را نیز به کودکتان آموزش داده اید.

ابزار های ارزان قیمت دیگری هم هستند که میتوانید از آنها برای آموزش اولیه موسیقی استفاده نمایید. این ابزار ها عبارتند از:

۱. ضبط کننده پلاستیکی

یکی از ابزار های ساده و ارزان برای این کار، ضبط کننده پلاستیکی است. طرز کار آن هم به این صورت می باشد که کودکان جهت ایجاد نتهای مختلف، انگشتان خود را بر روی حفره هایی قرار می دهد و سپس آنها را از آن حفره ها بر می دارد.

مربی-موسیقی-کودک

مربی-موسیقی-کودک

۲. طبل های دستی کوچک

این طبل ها در اَشکال گوناگون و در اندازه های مختلف در دسترس می باشند. این طبل ها ساده و ارزان قیمت می باشند و طرز کارشان نیز راحت است. طبلهای دستی جهت یادگیری ریتم خیلی مفید واقع می گردند.

۳. زنگ های دستی

این ساز های کوچک و ارزان برای هنر دوستان مبتدی و به خصوص کودکان، ابزار کارآمدی تلقی می گردند. آنها را میتوان با تکان دادن یا حرکت دادن نواخت. جنس این ساز ها بسیار با دوام می باشد و بصورت تکی یا بسته ای به فروش می رسند.

موارد بیان شده بیشتر جهت آشنایی کودکان با موسیقی و آموزش های اولیه مناسب می باشد. جهت آموزش حرفه ای کودکان خود بهتر است که آنها موسیقی را در مهد کودک یا آموزشگاه بیاموزند.

دوره موسیقی کودک شامل موارد زیر می باشد. که بوسیله مربی موسیقی کودک آموزش داده می‌ شود:

  • نت خوانی
  • ریتم خوانی
  • نواختن سازهای بلز برای کودکان
  • فلوت ریکوردر

هنرجویان در دوره موسیقی کودک مبانی پیش نیاز نواختن ساز را می آموزند. همچنین ممکن است. جهت یادگیری کودک به طور کامل هم علاوه بر بلز برای کودکان در دوره های موسیقی ارف بوسیله مربی موسیقی کودک آموزش داده شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 8:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فلزی فرفورژه در رشت

  • 59

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

درب فرفورژه: فرفورژه چیست؟

فرفورژه Ferforge واژه ای فرانسوی است که در فارسی به گلنرده نیز ترجمه شده است. (wrought Iron)،  به معنای تغییر حالت دادن و فِر دادن چهارپهلو یا میلگرد فلزی است. نوک فلز به وسیله چکش یا پتک تیز شده و پس از گرم شدن داخل کوره آهنگری، در چند مرحله با هنر دست صنعتگران ماهر به قطعه ای فِرخورده ( دایره های ریز حلزون مانند) و زیبا تبدیل می شود. در ادامه درباره درب فلزی فرفورژه در رشت بیشتر آشنا خواهید شد.

فرفورژه در تزئین بسیاری از محصولات در صنایع فلزی کاربرد دارد. ساخت تخت های فلزی، گلدان، شمعدان، نرده پله، پنجره، درب  و بینهایت محصول دیگر که توسط چلنگران ماهر ایرانی طراحی و ساخته می شود. کشور پیشرو در توسعه این صنعت کشور فرانسه و ایتالیا بوده که در سالیان اخیر ،ترکیه و ایران نیز به آنان پیوسته اند. درب فلزی فرفورژه در رشت  نیز از استقبال خوبی برخوردار است. در ادامه در مورد این مطلب توضیح بیشتری خواهیم داد با ما همراه باشید. متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فلزی فرفورژه در رشت، آهن است. تمام قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده میشود از چهارسوهای فلزی تشکیل می شود. به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

در تولید درب فلزی فرفورژه در رشت از چه مدل هایی الهام گرفته می شود؟

تولید گل‌نرده در صنعت به این صورت است که میله های فلزی در کوره های ریخته گری در دمای بالا گداخته می‌ شوند. و تا دمای نرم شدگی حرارت می بینند. پس از آن از طریق دستگاه پرس و قالب گیری به اشکال مورد نظر در می آیند. استفاده از دستگاه های مدرن که بتواند میله های فلزی را به اشکال دلخواه شکل دهد در این صنعت یک ضرورت محسوب می‌شود. البته در  زمینه تولید درب فلزی فرفورژه در رشت تبریز فلز که از فناوری های پیشرفته تر با طرح های مدرن و جذاب استفاده می کند موفق تر خواهند بود. اغلب طرح های که بر روی انواع درب ساده در تبریز فلز برای تولید درب فلزی فرفورژه در رشت ارائه می شود اغلب به شکل حرف S انگلیسی یا تلفیقی از دو حرف S با پیچ و تاب های دنباله دار است.

مزایای خرید و نصب انواع درب های فرفورژه در چیست؟

اگر هزینه بیشتری برای درب فلزی فرفورژه در رشت اختصاص می دهید، در عوض، زیبایی، امنیت، نوآوری و تکنولوژی را در یک زمان در اختیار خواهید داشت. بسیاری از مشتریان  تبریز فلز در مورد قیمت درب حیاط فرفورژه با این چالش مواجه هستند که آیا درب های فرفورژه، ایمنی ورودی ساختمان را تضمین می‌کنند یا خیر؟!

یکی از اهدافی که صنعتگران تبریز فلز  دارند تولید انواع درب های فرفورژه و درب فلزی ساختمان است، تولید محصولات مرغوب و با ایمنی بالا است. تصور عاقلانه ای نیست اگر بگوییم درب های فرفورژه  ساخته شده به وسله صنعت گران تبریز فلز ایمن نیستند؛ زیرا از بهترین تکنولوژی برای تولید آنها استفاده شده است. همچنین مرغوب ترین فلزات، چهار چوب، قفل فلزی، رنگ های پایدار، و لنگه های محکم درب برای تولید انواع درب فلزی فرفورژه در رشت در صنعت به کار می روند؛ همچنین از بهترین رنگ ها و بادوام ترین پوشش الکترواستاتیک برای محافظت درب استفاده می شود. کیفیت این درب ها مطابق با استانداردها صنعتی می باشد؛ بنابراین خالی از لطف است که  محصولات تبریز فلز را با ابهام در مسئله ایمنی ارزیابی کنید.

انتخاب رنگ درب ورودی ساختمان 

متداول ترین رنگ هایی که مشتریان  تبریز فلز برای درب می‌پسندند رنگ‌های مشکی، قهوه ای سوخته، طلایی، قرمز آجری، قرمز اخرایی و یا ترکیبی از رنگ های فوق بر روی لنگه های درب است.

بسته به اینکه از چه مصالح و سنگ هایی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده شده باشد می توان مدل رنگ درب را انتخاب کرد. درب مشکی رنگ با تزیینات طلایی، هماهنگی جذابی با سنگ های روشن به رنگ کرمی یا قهوه ای روشن ایجاد می کند.

درب فرفورژه از نظر کاربری

ما جهت اینکه بتوانیم نیازهای سازندگان و طراحان ساختمان ها را درباره درب فرفورژه ساختمان رفع کنیم به بررسی انواع درب فلزی فرفورژه از لحاظ کاربری اشاره خواهیم داشت :

  • درب فلزی فرفورژه سه لنگه (درب 3 لنگه فرفورژه)
  • درب فرفـورژه دو لنگه (درب 2 لنگه فرفورژه)
  • درب فرفـورژه تک لنگه (درب یک لنگه فرفورژه)
  • درب فلزی فـرفورژه ریلی (درب پارکینگ فرفورژه ریلی)
  • درب 4 لنگه فرفورژه (درب چهار لنگه فرفورژه)

درب فرفوژه نفر رو و دو لنگه

نسل جدید درب فلزی فرفورژه در رشت

نمونه های دیگردرب فلزی فرفورژه در رشت، درب های هستند که در قسمت بالایی درب به صورت منحنی و گنبدی شکل ساخته شده باشد. نمای بالای این درب ها مانند یک تاج پادشاهی در قسمت ورودی ساختمان از دور خودنمایی می کند.

به طور کلی طرح های هندسی متقارن، طرح های برگرفته از طبیعت و همچنین طرح های ترکیبی فرفورژه با شیشه، ایده های جدیدی هستند که در حال حاضر در صنعت تولید انواع درب های فرفورژه ساختمانی در بازار ارائه شده اند. هرچه فرفورژه های اعمال شده بر روی نمونه‌های درب، پیچیده‌تر باشد جذاب تر به نظر می آیند. به همین دلیل پیش بینی می کنیم میزان استقبال از طرح های شگفت‌انگیز و غیر متداول مشتریان تبریز فلز در سال های اخیر بسیار بیشتر باشد.

درب فرفورژه ؛ بدون نیاز به مراقبتهای ویژه!

درب فلزی فرفورژه در رشت از ترکیب آهن و چدن و در برخی موارد آلومینیوم ساخته میشود. استفاده از متریال با کیفیت باعث میشود شما نیاز به صرف زمان و هزینه برای نگهداری های پس از نصب نداشته باشید.

درب فلزی فرفورژه در رشت بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بین نمیروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقین و … بیشترین ایستادگی را دارند. در طول زمان در برابر پوسیدگی و خوردگی بهترین گزینه هستند.

برخی از این تولیدکنندگان از طرح های اسلیمی و گرافیک سنتی برای ساخت و طراحی گل‌نرده و نصب روی درب های ورودی ساختمان، پارکینگ و ویلاها استفاده می کنند.برای درب های فرفورژه تزئینی به ویژه آنهایی که در ورودی باغ و ویلا نصب می شوند، طرح های منحصر به فرد باید ارائه گردد. یکی از مدل هایی که می‌توان در این صنعت به آنها توجه داشت، مدل بال پرندگان است. شاید تعجب کنید، اما الهام گرفتن از طبیعت برای تولید درب های فرفورژه مدرن و چشم نواز می تواند شرکت های تولید کننده درب فلزی را به موفقیت بیشتری نزدیک کند.

درب فرفورژه قیمت مناسب ؛ متناسب با بودجه شما

با در نظر گرفتن تمام مزیتهای ذکر شده ، درب فرفورژه مناسب ترین قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب دارد. همچنین به دلیل وجود طرح ها و مدلهای بسیار زیاد درب فرفورژه شما میتوانید در هر رنج قیمتی یک نوع درب فرفورژه انتخاب کنید. شما میتوانید در صفحه گالری درب پارکینگ ، نمونه های متعددی از این مدل درب را ببینید.

شما میتوانید در مواردی ، بدون کاهش کیفیت ، با راهنمایی کارشناسان ما  تا حدودی از وزن نهایی درب مورد نظر خود بکاهید که باعث کاهش قیمت محصول نهایی خواهد شد. ولی در انتخاب درب برای ساختمان خود همواره به این نکته توجه کنید که درب ساختمان به عنوان پیشانی نمای عمارت شما تا سالها (و شاید به اندازه عمر آن) معرف زیبایی و کیفیت عمارت شما خواهد بود. توجه به این مهم ، شما را در انتخاب دربی شایسته عمارتتان یاری خواهد کرد.

بهترین تولیدکننده درب فلزی فرفورژه در رشت

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ ، عابر ، فنس ، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد! شما میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید و به متخصصان تبریز فلز بسپارید تا طرح دلخواه شما را ایجاد کنند.

استفاده از هنر دست صنعتگران تبریز فلز برای تولید درب فرفورژه در تبریز برای ایجاد قطعات فرفورژه باعث میشود شما  مشتریان فلز گداخته را در هر شکل و جهتی که میخاهید طرح دهید بچرخانید , بتابانید و حالت دهید. استفاده از این قطعات تزئینی در کنار بهره گیری از تکنولوژِی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت ,  تبریز فلز تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح دلخواهتان از بین برده است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث شده ارشیتکت ها بتوانند دربهایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 8:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ساخت مخزن گالوانیزه

  • 63

نقشه مخزن گالوانیزه طراحی شده توسط مهندسین طراح به عوامل خط تولید ارجاع داده می شود تا بسته به شکل مخزن ورق های گالوانیزه توسط دستگاه گیوتین برش داده شوند. سپس در صورتی که ساخت مخزن گالوانیزه استوانه ای یا گرد باشد ورق های گالوانیزه توسط دستگاه نورد می شوند و به قسمت جوشکاری انتقال می یابند. همانطور که می دانید جوشکاری فعالیتی فنی است و کیفیت آن به تبحر فرد جوشکار بستگی دارد. در ساخت مخزن از جوش برق ( Inverter welding machine ) استفاده می شود. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که تبحر و میزان مهارت تکنسین جوشکار حتما توسط سرپرست پروژه یا کارگاه احراز شود تا از کیفیت جوشکاری ها اطمینان خاطر حاصل شود. در ساخت مخزن استوانه ای چه در مدل خوابیده و چه در مدل ایستاده استفاده از عدسی های توریسفریکال بسیار بهتر است زیرا این نوع عدسی ها تحمل فشار بالاتری نسبت به عدسی های معمولی در ضخامت برابر دارند. همین طور دارای عمر بسیار طولانی تری نیز می باشند و این امر به دلیل کاهش برآیند تنش ها و کرنش های وارده به مخزن در این شکل هندسی می باشد. تمامی مخازن ساخت گروه صنعتی سازه مخزن با عدسی توریسفریکال ساخته می شوند و پرس این عدسی ها با دستگاه های پیشرفته پرس هیدرولیکی ( DEP 300 TONE ) اروپایی انجام می شوند. انتخاب ضخامت الکترود متناسب با ضخامت ورق گالوانیزه و همچنین آمپر مناسب برای جوشکاری یکی دیگر از نکات پر اهمیت در انجام جوشکاری مخازن می باشد. زیرا در صورت استفاده از فیلر ها یا الکترود های بیش از اندازه ضخیم و جوشکاری با آمپر بالا ممکن است ورق گالوانیزه در نقاط جوش از بین رفته و ضعیف شود که همین امر موجب کاهش عمر این مخازن خواهد شد .

 

ساخت-مخزن-گالوانیزه

دستگاه های پیشرفته گروه صنعتی سازه مخزن – پرسی عدسی ،لبه زن ، گیوتین ، نورد

ورق مخزن گالوانیزه

ورق گالوانیزه در واقع همان ورق فولاد ی می باشد که لایه ای از روی بر روی آن کشیده شده است. لایه ی روی کشیده شده بر روی ورق فولادی باعث منفی تر شدن فولاد گردیده و در اصطلاح آن را ضدزنگ می کند. روکش رویی که بر روی فولاد کشیده می شود ضخیم است و چسبندگی بالایی به المان های فولادی دارد. ورق های گالوانیزه به روش آبکاری داغ تولید می شوند و به همین دلیل بسیار بادوام می باشند. ورق گالوانیزه به دلیل روند تولید ساده ایی که دارد دارای قیمت پایینی می باشد و در مقایسه با سایر پوشش های محافظ مانند رنگ بویژه برای استفاده طولانی مدت هزینه به مراتب کمتری دارد و بسیار به صرفه تر است. پوشش روی در مناطق و محیط های کشاورزی و دریایی نسبتا مقاوم است سرعت هجوم به فلز روی در اغلب اتمسفر ها و محیط های آبی مختلف حدود یک بیست و چهارم فولاد است به طوری که فلز روی به ضخامت ( ۰.۰۳ میلی متر ) در محیط های روستایی و کشاورزی عمری در حدود ۱۵ سال یا بیشتر را دارد. وجه تمایز در کیفیت ورق های گالوانیزه کوتینگ یا درصد پوشش یا ضخامت گالوانیزه روی ورق است. کوتینگ ورق های تولیدی در داخل کشور در حدود ۱۵۰ – ۲۵۰ می باشد که این عدد در مورد محصولات وارداتی بین ۲۵۰ – ۳۵۰ است. اما این عدد نشانگر چیست ؟ مثلا ورق گالوانیزه با کوتینگ ۱۰۰ به این معنا است که در هر متر مربع از این ورق مقدار ۱۰۰ گرم روی وجود دارد. بدیهی است که هر چه این مقدار بیشتر باشد ورق از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دارای عمر بالاتری می باشد و البته برای تهیه آن هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت شود.

 

ورق-گالوانیزه

ورق مخزن گالوانیزه سازه مخزن

نصب مخزن گالوانیزه در محل

گروه صنعتی سازه مخزن در جهت جلب رضایت هموطنان عزیزمان امکان ساخت مخزن گالوانیزه در محل نصب مخزن را نیز برای آن دسته از خریداران که محدودیت فضا دارند و امکان انتقال مخزن به محل نصب برایشان فراهم نیست را ایجاد نموده تا آسایش خیال را برای مشتریان خود به ارمغان آورد تا خریداران دغدغه ای برای جابجایی مخزن و احتمال ایجاد آسیب به دیوار ها و راهروها مخصوصا در منازل مسکونی و برج ها نداشته باشند .

کنترل کیفیت مخزن گالوانیزه

پس از پایان مراحل جوشکاری و ساخت کامل مخزن نوبت به انجام تست های مختلف و کنترل کیفیت مخزن گالوانیزه می رسد.
اولین گام در انجام ( QC (QUALITY CONTROL کنترل چشمی می باشد در این مرحله کارشناس مربوطه باید تمامی جوانب مخزن را چک نماید و تا هیچ گونه غر شدگی و یا تو رفتگی در مخزن وجود نداشته باشد سپس جوش ها به صورت چشمی بررسی شوند تا از میزان ضخامت جوش و کیفیت آن اطمینان حاصل شود.
مرحله بعد انجام چند نمونه از تست های غیر مخرب می باشد تا مطمئن شویم هیچگونه نشت و درزی در مخزن مخصوصا در نقاط جوش نداریم.

تست مایع نافذ PT

ابتدا محل انجام تست که در مخزن گالوانیزه همان محل جوشکاری است را تمیز نموده و مایع نافذ را که می تواند مواد رنگی قابل مشاهده یا مواد فلورسنت (قابل مشاهده زیر نور فرابنفش ) باشد را روی آن می ریزیم. سپس مایع نافذ را توسط آب یا حلال های صنعتی از محل تست برمی داریم. در پایان ماده ظاهر کننده ( DEVELOPER ) را بر روی سطح اسپری می کنیم با این کار اگر خلل و شکافی هر چند میکروسکوپیک در سطح جوش وجود داشته باشد که مایع نافذ در آن به دام افتاه باشد ظاهر می شود و سطح کیفی جوش مشخص می شود.

 

مخزن گالوانیزه-سازه مخزن

تست آلتراسونیک UT

تست آلتراسونیک یا آزمون فراصوت یکی از پر کابردترین تست های غیر مخرب قطعات فلزی مخصوصا در نقاط جوش و یا ریخته گری می باشد. این تست در تمامی صنایع بزرگ و برای بازرسی قطعات صنعتی و سازه ها کاربرد دارد و به کمک آن می توان بسیاری از عیوب که شامل ترک ها، عیوب انقباضی، حفره ها، خلل و فرج ها، پوسته شدگی ها و ترکیدگی ها می باشد را آشکار نمود و به رفع آن ها اقدام کرد. در این تست امواج فراصوت که با دامنه بین ۵ تا ۲۵ مگا هرتز هستند توسط یک مولد صوتی به روی سازه مورد آزمایش هدایت می شوند سپس این امواج پس از برخورد به ناپیوستگی ها و عیوب سطحی و زیر سطحی بازتاب می شوند و دستگاه این بازتاب را دریافت می کند و با تبدیل آن به سیگنال های الکتریکی آن را بر روی صفحه نمایش بصورت یک سیگنال ظاهر می کند. اپراتور یا کارشناس مربوطه با تحلیل این سیگنال می تواند به اطلاعات بسیار کاملی از محل، عمق و ابعاد عیب دست پیدا کند. این آزمون بسیار کامل بوده و برای دامنه ی وسیعی از صنایع از جمله صنعت ساخت انواع مخازن به خصوص مخزن گالوانیزه کاربرد دارد.
البته کار با این دستگاه و انجام این تست نیازمند تخصص و علم بالایی چه در انجام تست و چه در تحلیل آن دارد و به همین دلیل تعداد معدودی از سازندگان مخزن گالوانیزه و فلزی این تست را بر روی محصولات تولیدی خود انجام می دهند. گروه صنعتی سازه مخزن مفتخر است که یکی از اولین تولید کنندگان مخازن گالوانیزه و استیل در کشورمان می باشد که تمامی محصولات تولیدی خود را مورد انواع آزمون های غیر مخرب از جمله تست آلتروسونیک قرار می دهد تا از کیفیت مخازن تولیدی اطمینان حاصل نماید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 12:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مخزن استیل

  • 65

مخزن استیل در واقع به گروهی از مخازن نگهداری فلزی گفته می شود که با انواع ورق های استنلس استیل ساخته می شوند البته استیل در معنای لغوی به معنی فولاد است ولی در صنعت ( steel tank ) یا مخزن استیل یا تانک استیل مخازنی هستند که در تولید آن ها از ورق های استنلس استیل در گرید ها و ویژگی های مختلف استفاده می شوند . مخزنِ استیل از مهم ترین اجزای هر خط تولیدی ‌اعم از خط تولید صنایع بهداشتی و غذایی و تمام صنایع حساس بشمار می رود. مخازن استیل یا همان ( stainless steel tank ) بر خلاف آلیاژهای معمولی فولاد مانند ورق سیاه ( ST37 ، ST52 ) و گاالوانیزه مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و در اصطلاح عامیانه رویین هستند. این مشخصه باعث شده که مخزنِ استیل دامنه ی بسیار وسیعی از صنایع را پوشش دهد و تفاوتی با مخزن گالوانیزه و سایر مخازن صنعتی دیگر داشته باشد. مخزنِ استیل برای نگهداری، ذخیره، عمل آوری و پروسس انواع سیالات در صنایعی مانند: تولید مواد غذایی، محصولات لبنی، محصولات بر پایه تقطیر، داروسازی ها، صنایع نفتی و پتروشیمی، صنایع مرتبط با مواد اسیدی و دیگر صنایعی که شرایط دپو و نگهداری مواد در آن اهمیت داشته باشد کاربرد دارد. گروه صنعتی سازه مخزن با طراحی و تولید سالانه بیش از نیم میلیون لیتر از انواع مخازن استیل یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان مخزن استیل در کشور بوده که آماده ارائه خدماتی همچون مشاوره، طراحی، تولید و نصب مخزن استیل جهت نگهداری از انواع سیالات در ابعاد مختلف و با اشکال مختلف می باشد. هر مخزنِ استیلی بنا به شرایط طراحی و نوع سیالی که در آن نگهداری خواهد شد از یک گرید خاص از ورق های استنلس استیل ساخته می شود. تفاوت ورق های استیل در ویژگی و قیمت آن ها است. این تفاوت در ویژگی و قیمت نشأت گرفته از انواع موادی است که در ترکیب آلیاژی ورق استیل استفاده شده است.

مخزن استیل تک جداره

شایع ترین مدل مخزن استیل که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد مخزن های استیل تک جداره است ظرفیت این مخازن به گونه ای می باشد که با ظرفیت ۵۰۰ لیتر تا ۱۵۰ متر مکعب قابل تولید و عرضه است و جنس ورقه های مخازن تک جداره نیز تفاوت چندانی با سایر مخازن نداشته و معمولاً از ورقه های ۳۰۴ و ۳۰۶ تولید می گردند از این قبیل مخازن برای نگهداری محصولات غذایی دارویی و مواد شیمیایی که ph خنثی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید اگر از مخازن استیل تک جداره برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده می شود به هیچ عنوان نباید آن را در مقابل نور خورشید و گرمای محیط قرار داد. چنانچه تمایل به خرید مخازن استیل تک جداره دارید می توانید در ابعاد و اندازه‌های مختلف آن ها را سفارش داده و تحویل بگیرید.
 

مخزن استیل دو جداره

یکی دیگر از انواع مخزن استنلس استیل، مخزن‌استیل دو جداره است که در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. در مخزن‌استیل دوجداره، برخلاف دیگر مخازن پلی اتیلنی که دو جداره بودن بدنه آنها به مقاومت مخزن ارتباط دارد، دوجداره یا سه جداره بودن بدنه ارتباطی با فشار کاری و مقاومت بدنه و … ندارد. بلکه جداره دوم، صرفا به قصد عملیاتی خاصی اضافه می شود. به عنوان مثال اغلب رآکتورهای استیل به صورت دوجداره ساخته می شوند. زیرا اول اینکه، رآکتور یک مخزن عادی است که بر روی آن یک الکتروموتور با شفت و پولی مربوطه نصب شده و وظیفه چرخش همزن را انجام می دهد. دوم اینکه همان طور که در مطالب بالا گفته شد هدف از جداره دوم مقاصد خاصی می باشد. در ساده ترین توضیح، جداره دوم عمل جلوگیری از پرت حرارتی را انجام می دهد. پس در مخزن استیل، استفاده از پشم شیشه، پشم سنگ و سایر عایق‌های حرارتی در بین جداره های اول و دوم، برای این هدف می باشد.

در مواقعی دیگر که نیاز به نصب کویل اسپیرال مسی یا استیل بین دوجداره باشد، جداره دوم ساخته می شود تا وظیفه افزایش یا کاهش دمای سیال اصلی درون مخزن را بر عهده گیرد. نوع دیگری از مخزن های استیل دوجداره هستند که با یک بوشن برای ورودی و یک بوشن برای برگشت آب داغ از دیگ آبگرم نصب می گردد. به این طریق سیال گرم کننده بین دوجداره جریان می یابد و سیال گرم شونده در جداره داخلی قرار خواهد داشت.

مخزن استیل سه جداره

حال که با مخزن های استیل تک جداره و دو جداره آشنا شدید لازم می دانیم که مطالب مفیدی درباره مخازن استیل سه جداره یا پروسس تانک در اختیارتان قرار دهیم. به جرئت می توان گفت که پیچیده ترین و منحصر به فردترین مخازن استیل مخزن های پروسس تانک یا مخزن استیل سه جداره است که از استلنس و استیل با آلیاژهای مختلف تولید می گردد.

مواد تشکیل دهنده :

برای ساخت مخزن استیل، از ورق استیل که متشکل از کربن، منگنز، فسفر، سولفور، سیلیسیوم، کروم و نیکل می باشد استفاده می شود. در کل استنلس استیل، یک آلیاژ آهنی است که در ترکیبات آن، الزاما ده درصد کروم  وجود دارد.

رده های زیادی از تقسیم بندی استیل ها بر اساس نرخ آلیاژ و درصد ترکیب های مختلف وجود دارد که از بین این آلیاژهای مختلف استیل، رده های ۳۰۴ و ۳۱۶ بیشترین مصرف را دارند و کاربرد آنها اغلب برای اهداف منابع ذخیره سیالات اسیدی، قلیایی ، آشامیدنی ها و … است.

 

شکل ظاهری :

مخازن استیل معمولا به شکل استوانه ی ایستاده ساخته می شوند و تولیدشان نسبت به مخازن دیگر بیشتر است. اما می توان شکل هندسی این مخازن را اینگونه نیز تقسیم بندی کرد: استوانه ای، مکعبی هرمی، کروی و مخروطی


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 10:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کاپتاژ سواری در تبریز

  • 53

کاپتاژ سواری در تبریز (Cabotage)، کابوتاژ و کران بری همه یک معنا دارند. زمانی که بخواهید کالا از گمرک یک کشور به گمرک دیگر در همان کشور انجام بدهید، نیاز به کاپوتاژ کالا خواهید داشت. این انتقال کالا می تواند به روش های مختلف دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای باشد. کاپوتاژ خودرو، کاپوتاژ کالا، کاپوتاژ بسته های پستی و … مواردی هستند که تاجران، مسافران، رانندگان و مشاغل شهرهای حاشیه مرز با آن سرو کار دارند. یک سری قوانین کاپوتاژ یا مقررات کران‌ بری وجود دارد که بهتر است بدانید. هزینه های کران بری، حمل کالا به مناطق آزاد تجاری، شرایط پرداخت عوارض گمرک و سود بازرگانی، هزینه‌ های گمرکی در زمان ورود کالا و ورود مجدد آن متفاوت هست. با هتل سازی دریا تا پایان این مقاله همراه باشید تا کاپتاژ خودرو تا برخی قوانین و نکات را با هم مرور کنیم.

تعریف کاپتاژ سواری در تبریز شخصی

کاپتاژ سواری در تبریز به معنای گرفتن مجوز خروج از کشور برای ماشین شخصی‌تان خواهد بود و از اداره گمرک ایران صادر می‌گردد. مدت زمان اعتبار کاپوتاژ یک‌ساله بوده و چنانچه کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی‌مانده باشد، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

کاپوتاژ

کاپتاژ سواری در تبریز

قوانین کاپوتاژ خودرو

کاپوتاژ دارای قوانین و شرایط خاصی است که در زیر مشاهده می نمایید:

  • کالاهایی را می توان به صورت کاپوتاژ حمل نمود که صادر شدن آن ها از کشور مجوز داشته باشد.
  • اگر صادر شدن کالایی ممنوع یا کالاهای مجاز مشروط باشد، کاپوتاژ آن ها با تعهد از گمرک صورت می گیرد.
  • اگر اعتبار پروانه کاپوتاژ برای رسیدن به گمرک مقصدر تمام شده باشد و تا ۳ ماه بعد از انقضای آن صاحب کالا گواهینامه ورود به گمرک مقصد را تحویل ندهد؛ کاپوتاژ تحت عنوان به مقصد نرسیده خطاب می گیرد.
  • حال اگر کالای به مقصد نرسیده مجاز باشد، مجوز خروجی برای آن صادر می شود؛ ولی اگر کالای کران بری ممنوع باشد، قاچاق محسوب میشود.
  • تمامی کالا‌هایی را که مجوز صادر شدن دارند، می‌توان با قوانین مذکور با عنوان کاپوتاژ حمل نمود. اگر کالایی صدور آن ممنوع باشد تا زمانی که مجوزی از اداره کل گمرک داده شود مورد قبول کاپوتاژ نخواهد بود.
  • در واقع گمرک مواردی را می‌پذیرد که تشخیص دهد آن کالا می‌تواند به صورت کاپوتاژ تا مقصد حمل شود.
  • کالای کاپوتاژ باید در زمانی که از طرف گمرک مبدا تعیین می‌شود، به گمرک مقصد برسد. مدت زمان را گمرک مبدا با توجه به وسیله نقلیه و مسافت و کیفیت مسیر و همچنین فصول مختلف سال، معین می‌کند.
  • اگر کالای کاپوتاژ در مدت زمان مشخص به مقصد نرسد، به تشخیص رئیس گمرک مشمول جریمه می‌شود.
  • اگر در طول مسیر، درگیر حادثه‌ای شوید و در طول مدت زمان مشخص، محموله نتواند به مقصد برسد، باید با ذکر علت و موجبات تاخیر از گمرک مبدا، درخواست تمدید زمان کنید. گمرک مبدا در صورتی که درخواست تمدید، قبل از پایان یافتن مدت زمان تعیین شده‌ باشد و علل ذکر شده را موجه تشخیص دهد، می‌تواند مدت زمان را تمدید کند.

مدارک لازم برای کاپتاژ سواری در تبریز

مدارک مورد نیاز برای کاپتاژ سواری در تبریز به شرح زیر است:

  • کارت ماشین
  • بیمه نامه ایرانی
  • سند و فاکتور فروش خودرو؛ سند کارخانه
  • شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه؛ برگ سبز رنگ
  • به همراه بردن خود ماشین شخصی به نمایندگی
  • گواهینامه بین المللی قبلی؛ در صورت داشتن اعتبار
  • چهار عدد عکس سه در چهار برای گواهی نامه بین المللی
  • گذرنامه و کپی صفحه اول آن؛ دارای شش ماه تاریخ انقضاء
  • اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز برای گواهینامه بین المللی رانندگی یک ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی سه ساله

کاپوتاژ

کاپتاژ سواری در تبریز

کاپوتاژ کردن ماشین

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، کاپوتاژ هم به صورت هوایی، هم ریلی و هم جاده ای انجام می پذیرد. یعنی شما می‌توانید، کالاها را با ماشین نیز حمل کنید. فقط می‌بایست با ارائه مدارک الزامی به اداره گمرک، مجوزی تحت عنوان کاپتاژ خودرو شخصی دریافت نمایید.

در واقع کاپتاژ خودرو به این معناست که شما برای خروج از کشور با ماشین شخصی خود، باید از اداره گمرک ایران مجوز خروج از کشور بگیرید. مدت زمانی که این کاپوتاژ اعتبار دارد، یک ساله هست و اگر کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی ما‌نده باشد؛ باید آن را تمدید نمایید.

نکات مهم و و ضروری در حین استفاده از کاپوتاژ

در زمان استفاده از کاپوتاژ باید حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اگر کاپوتاژتان اعتبار دارد و قصد فروش خودرو را دارید، حتماً باید نسبتاً به ابطال آن اقدام کنید.
  2. جهت ورود به محوطه گمرک باید برگه کاپوتاژ را به نگهبان درب ورودی نشان دهید و در زمان ورود به کشور یا خروج از آن روی برگه کاپوتاژه مهری زده شود.
  3. اگر قبلاً کاپوتاژ داشته باشید و قصد تمدید دارید، نیازی به پرداخت هزینه پلاک و برچسب IR نیست.
  4. اگر پرونده و مدارک تان کامل باشد، در کمتر از یک ساعت برگه خود را دریافت می کنید.
  5. کاپوتاژ به خودی خود باطل نمی شود و این کار را باید در اداره گمرک انجام دهید.
  6. توجه داشته باشید که برخی کشورها نسبت به ورود وسایل نقلیه از یک سالی قبل تر اجازه ورود نمی دهند و تعدادی دیگر نیز به بیمه‌نامه شخص ثالث شما توجه ویژه دارند.

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 9:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

  • 47

New series metal laser machine model LF-E:

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E از نوین تاک تبریز دستگاهی با وزنی کم و ابعاد کوچک است که برای صنایع کوچک و جمع و جور استفاده می شود. اگر می خواهید با کمترین هزینه یک کار را شروع کنید و با یک قیمت اقتصادی دستگاه برش لیزر را راه اندازی کنید، این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. متریالی که این مدل دستگاه می تواند برش دهد، متنوع است و از میان آنها می توان به مواردی چون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره اشاره کرد. فاکتوری که در این دستگاه ها مهم است، توان یا قدرت خروجی این دستگاه ها است. دقت داشته باشید که عدد توان بسته به کاربرد دستگاه است که در کدام صنعت کار می کند و چه متریالی را برش می دهد. در هر حالتی باید توان متناسب با آن صنعت آماده گردد. اما در خصوص این دستگاه اگر بخواهیم بگوییم، توان این ها بین 500، 1000 و 1500 وات است.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- تاج آلومینیومی سبک و مقاوم:

دستگاه های برش لیزری یک قسمتی به نام تاج دارند که وظیفه آن نگهداری و جهت‌ دادن به حرکت نازل لیزر می باشد. به این صورت که همواره به همراه لیزر حرکت می کند و از جمله ویژگی هایی که دارد می توان به مواردی چون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان اشاره کرد. جنس تاج موجود در این مدل از دستگاه از آلمینیوم یکپارچه است که در واقع ترکیبی است از قالب‌ سازی استیل و Die-Casting. این جنس از آلمینیوم با این درجه در صنایع هوافضا کاربرد دارد و مزایای فوق العاده ای من جمله عملکرد مطمئن و تضمین پایداری این محصول در طی زمان را دارد.

2- ریموت بیسیم در دستان شما:

یکی از مسائلی که در حین کار با دستگاه های برش لیزری اهمیت پیدا می کند، داشتن دسترسی راحت به میز کار و امکان کار همزمان با دکمه های کنترلی دستگاه است تا بتوانیم با یک آزادی عمل حداکثری دستگاه را تنظیم کرده و با آن کار کنیم. ریموت های بی سیم دستگاه های سری نوین دقیقا برای حل چنین مشکلی روی دستگاه تعبیه شده اند که اپراتور بتواند در هر زاویه ای که نسبت به دستگاه ایستاده است، آن را در دستان خود کنترل کند.

ویژگی های دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

ویژگی های دستگاه

3- منبع لیزر از برندهای برتر:

همانطور که می دانید منبع یا سورس هر دستگاهی تقریبا مهم ترین بخش دستگاه است که به نوعی قلب تپنده دستگاه های برش لیزری به حساب می آید. انتخاب این بخش مهم از دستگاه در حقیقت یک مرحله سرنوشت ساز است که باید یک برند معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید تا بعدا به دردسر نیفتید! نوین تاک تبریز برای دستگاه های سری LF-E سه منبع از سه برند معتبر را فراهم کرده است که هر یک را که خواستید انتخاب کنید. البته کارشناسان ما در انتخاب درست و مناسب براساس نیاز شما کمک می کنند که برای کسب و کار شما پاسخ دهنده باشد. دقت کنید که برای این مدل از دستگاه های برش لیزر سورس‌های لیزر با توان 500، 1000 و 1500 وات در نظر گرفته شده است.

4- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

یکی از مزیت های ویژه ای که دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E دارد، سروموتورهای ژاپنی برند Fuji است. دستگاه های برش لیزر با توجه به نوع کار سختی که انجام می دهند، نیازمند یک نیرو محرکه ویژه ای هستند که بتوانند از پس سختی کار برآیند. با وجود این سروموتورهای ژاپنی شما از این بابت هیچگونه نگرانی نخواهید داشت. به بیان دیگر شما به خاطر این مزیت ویژه می توانید به صورت تمام وقت و پی در پی از این نوع دستگاه کار بکشید و کارهای بیشتری را با خیال راحت به آن بسپارید.

5- کیفیت قطعات دستگاه:

برای چنین دستگاه هایی با هزینه قابل توجهی که شما برای آن ها می پردازید و کار مهم و ویژه ای که قرار است انجام دهند، این بسیار مهم است که پس از خرید از بابت کار مداوم با دستگاه در بلند مدت و کیفیت قطعات آن خیال تان راحت باشد. اساسا تفاوت یک دستگاه خوب با یک دستگاه بد در جزییات آن است. این مدل از دستگاه یکی از مزایایی که دارد این است که تمامی قطعات از برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب شده است. قطعات الکتریکی آن از برند Schnider می باشد و ریل های حرکتی آن نیز از برند تایوانی HiWin انتخاب شده است که به کارایی عالی و مقاوم مشهورند.

مشخصات فنی دستگاه

توان خروجی لیزر 1000W, 1500W, 500W
حداکثر شتاب 0.65G
حداکثر سرعت 80 متر در دقیقه
دقت بازنشانی 0.03 میلی‌متر
بازه‌ی دمای کاری 0 تا 45 درجه‌ی سانتی‌گراد
بازه‌ی رطوبت محیط 5 تا 95 درصد
نوع خنک کننده آب خنک
وزن کل 2500 کیلوگرم

علت تفاوت قیمت دستگاه های لیزر

اغلب اتفاق می افتد که دو دستگاه با قابلیت های همسان قیمت های متفاوتی دارند. اصلی ترین عامل این موضوع نوع قطعات به کار رفته در دستگاه و کیفیت آنهاست که از میان آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نوع و توان تیوب لیزر
  • برند و مدل مین برد
  • نوع و جنس ریل دستگاه
  • برند و توان چیلر
  • نوع و توان پاور دستگاه

اما در این میان مواردی هم هستند که شاید در بالا بردن کیفیت دستگاه نقش خاصی نداشته باشند اما قیمت را بالا می برند و احتمالا شما قیمت اضافی را برای هیچ می پردازید. آپشن هایی همچون جنس و قطر ورق بدنه ، نوع مکنده یا دمنده دستگاه، دارا بودن پلت چوبی جهت حمل ایمن و راحت و آپشن فوکوس اتوماتیک. اگر قصد دارید از دستگاه های برش لیزر فایبر نوین تاک تبریز استعلام قیمت بگیرید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره تلفن خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را در این جهت راهنمایی کنند:

 استعلام قیمت

فوکوس اتوماتیک

فوکوس اتوماتیک دو نوع است: یکی فقط در لحظه اولیه استارت دستگاه، فاصله هد را با قطعه کار تنظیم می کند. ولی در هنگام برش این قابلیت را ندارد و دومی هم در زمان استارت و هم در حین برش می تواند مداوم فاصله نقطه کانونی را با سطح کار تنظیم نماید. دقت داشته باشید که مورد اول گاهی اگر نباشد بهتر است. زیرا گاهی ممکن است همین مورد باعث شود که دستگاه به کلی از کار بیفتد. اما مورد بعدی برای برش فلزات می تواند مورد نیاز واقع شود و به همین دلیل تمام دستگاه های برش فلزات دارای سیستم فوکوس اتوماتیک هستند.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گاهی هم علت تفاوت قیمت ها به شرکت تامین کننده داخلی بر می گردد که خودش با چه قیمتی می تواند دستگاه ها را وارد کرده و بنابراین تا چه میزانی می تواند قیمت ها را برای مشتری مقرون به صرفه در نظر بگیرد. نوین تاک تبریز تنها دفتر فروش شرکت نوین تاک لیزر در محدوده شمالغرب کشور است که با سالها تجربه در واردات و فروش دستگاه های برش لیزری می تواتد این دستگاه ها را هم با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برای صنعتگران ایرانی تامین کند و هم در بحث خدمات پس از فروش و تامین قطعات دستگاه ها در سطح بالایی مشتریان خود را ساپورت می کند.

نمونه کار دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

چند نمونه کار از دستگاه

کلام آخر

شما بعنوان صنعتگر حتما قدر ابزار خوب را می دانید و متوجه این موضوع هستید که راندمان کاری شما تا حدود بسیاری به توانمندی و قابلیت هایی بستگی دارد که ابزار شما می توانند فراهم کنند. و دقیقا این ابزار خوب است که می تواند به شما کمک کند که خروجی خوب و قوی تولید کنید. دستگاه های برش لیزری در حقیقت مهم ترین ابزاری هستند که در کارگاه‌ های ورق‌کاری فلزات مورد استفاده قرار می گیرند. تهیه‌ی یک لیزر برش فلزات حرفه‌ای، قابل اطمینان و همراه با خدمات پس از فروش، کم‌ترین چیزی است که هر صنعتگری می‌تواند توقع آن را داشته باشد. نوین تاک تبریز یکی از مرجع ترین و بزرگترین وارد کننده های دستگاه های برش لیزری در ایران است که می تواند بهترین دستگاه ها را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای صنعتگران شمالغرب کشور آماده کند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E را دارید، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید و یا با کارشناسان ما در نوین تاک تبریز تماس بگیرید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H

  • 52

:New series metal laser machine model LF-H

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H از سری دستگاه های برش لیزری نوین تاک تبریز است که می تواند انواع متریال های سخت همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را برش دهد. توجه داشته باشید که مشخصه مهمی که در دستگاه های برش لیزر تعیین کننده قدرت برش دستگاه است، توان آن می باشد که در این مدل از دستگاه ها از 1 تا 8 کیلو وات (1000 وات، 2000 وات، 3000 وات، 4000 وات، 5000 وات، 6000 وات، 7000 وات و 8000 وات) موجود است.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- میزکار دقیق و مستحکم:

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص کار با این دستگاه ها اهمیت دارد، طول عمر آنهاست که همانطور که می دانید، بدنه دستگاه در این مورد مهم ترین نقش را دارد. همینطور یک بدنه محکم و با کیفیت بر روی نحوه عملکرد دستگاه نیز تاثیر شگرفی می گذارد. بدنه دستگاه های LF-H توسط ماشین آلات مکانیزه و دقیق تولید شده اند. این مدل از دستگاه در کلیت دو نوع بدنه دارند: بدنه‌ی یکپارچه‌ی تمام ریخته‌گری شده با وزن ۵ تن و بدنه‌ی حاصل فرایند جوشکاری با وزن ۴ تن.

این نوع میزها مزایایی دارند که باعث می شود از هم کار را ساده تر کند و هم کیفیت محصول و ایمنی کار افزایش پیدا کند. یکی از این مزایا این است که این میزها می توانند شوک های وارده به دستگاه را با قدرت زیادی جذب کنند. رویه میز نیز بواسطه مواد مقاومی پوشیده شده است. مزیت دیگر این میز این است که نسبت به گرما حساسیت کمی دارند و این برای کار برش فلزات بسیار مفید است و باعث می شود به گونه ای صحیح کار برش را انجام دهد.

2- با قدرت نور برش دهید:

توجه داشته باشید که پرتو لیزر بواسطه همسو سازی فوتون‌ های نوری و تمرکز انرژی نهفته در آنها تشکیل می شود. به همین دلیل این پرتوها می توانند مواد بسیار سخت همچون آهن و انواع فلزات را برش دهند. اگر شما کارتان به گونه ای است که مواد بسیار سخت را باید برش بزنید، بایستی تنظیمات دستگاه را به گونه ای پیکربندی کنیم که به بالاترین میزان قدرت برش برسد و این کار باید به گونه ای انجام شود که متناسب با موادی که قرار است برش دهد پیکربندی شود.

ویژگی های دستگاه

3- کابین کنترل، تحت فرمان شما:

کابین کنترل مهم ترین بخش دستگاه برش لیزر فلزات است که به مرکز فرماندهی آنها معروف است. کابین مستقل از دستگاه به گونه ای تعبیه شده است که تمامی قطعات الکترونیک و منبع پرتوهای لیزر دستگاه را در درون خود جا می دهد. جای کابین دقیقا در کنار میز است و به گونه ای ساخته شده است که ذرات گرد و غبار به درون آن راهی پیدا نمی کند. این قابلیت به این خاطر مهم است که می تواند از قطعات الکترونیک در برابر ذرات گرد و غبار مراقبت کرده و به افزایش عمر این قطعات می انجامد.

توجه داشته باشید که دمای داخل کابین همواره در یک بازه ای تنظیم می شود که مناسب باشد و این کار از طریق تعبیه یک ترموستات خودکار در درون محفظه کابین انجام می گیرد. البته دمایی هم که در این بخش تنظیم می شود یک دمای مشخص است که سازنده با توجه به الزامات کار و مشخصه های قطعات الکترونیکی داخل این محفظه آن را تعیین می کند. یعنی بهترین شرایط را از نظر کاری برای واحدهای الکترونیک فراهم می آورد و باعث می شود که یک کارکرد پایدار و بهینه داشته باشند.

4- تاج سبک و مقاوم:

در ابتدا باید بگوییم که تاج یک عضو مهم دستگاه است که از دستگاه مراقبت و نگهداری می کند و به گونه ای به حرکت نازل لیزر جهت می دهد. چرا که همواره همراه با آن حرکت می کند. همچنین ذکر این مورد نیز خالی از لطف نیست که استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان از ویژگی های یک تاج خیلی خوب و با کیفیت است. توجه داشته باشید که تاج های دستگاه های سری LF-H از جنس آلمینیوم هستند که یکپارچه است و از طریق ترکیب قالب‌ سازی استیل و Die-Casting بدست آمده است. آلمینیوم با چنین درجه ای در صنایعی همچون هوافضا به کار می رود که باعث می شود عملکرد مطمئن و پایدار محصول را به مرور زمان به همراه آورد.

5- منبع لیزر از برند های برتر:

این قلب تپنده دستگاه های برش لیزر فایبر است که اهمیت آن در عملکرد دستگاه باعث شده که انتخاب نوع آن پیش از خرید دستگاه بسیار سرنوشت ساز است. دپارتمان لیزر نوین تاک، برای لیزرهای سری LF-H سه برند شناخته شده‌ ی تولیدکننده‌ ی لیزر را به عنوان تامین‌ کننده فراهم کرده است.

6- موتور های ژاپنی برای کاربر ایرانی:

سروموتورهای دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-H ژاپنی هستند و برند آنها Fuji است. این سروموتورها به قدری قدرتمند هستند که نیرو محرکه کافی را برای دستگاه تامین می کنند. به گونه ای که شما با وجود این موتور می توانید با خیال راحت کارهای زیادی را یکی پس از دیگری به دستگاه بسپارید و در کمترین زمان و بطور مداوم آنها را انجام دهد.

7- برند های دوست داشتنی:

ما در نوین تاک تبریز بهترین برندهای دنیا را برای قطعات دستگاه انتخاب می کنیم. بطور مثال برند قطعات الکتریکی Schnider می باشد. ریل های حرکتی آن نیز تایوانی و از برند HiWin است که همگان آن را به خوبی و کیفیت عالی می شناسند.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت: 12:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE

  • 53

:New series metal laser cutting machine model LF-PE

دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PEاز نوین تاک تبریز فلزاتی همچون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره را می تواند به خوبی برش دهد. فاکتور بسیار مهمی از دستگاه برش لیزری که قدرت دستگاه در برش را می تواند تعیین کند، توان خروجی آن است. به همین دلیل شما باید بدانید که کسب و کاری که دستگاه را می خواهید برای آن انتخاب کنید، توانی متناسب با جنس کاری داشته باشد که می خواهید با آن انجام دهید. این مدل از دستگاه ها در توان های 1 تا 8 کیلووات (1000 وات، 2000 وات، 3000 وات، 4000 وات، 5000 وات، 6000 وات، 7000 وات و 8000 وات) موجود هستند.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- برش در یک محیط امن:

قسمت فعال این مدل از دستگاه بواسطه یک محفظه مطمئن پوشانده شده است. این موضوع باعث شده که کاربر در حین کار ایمنی بسیاری داشته باشد و نه تنها اپراتاور را از این جهت حفاظت می کند، محیط اطراف را هم از برخورد پرتوهای لیزر و ذرات فلزات در امان نگاه می دارد. همچنین در کنار محفظه ذکر شده یک سری فیلترهای دود هم وجود دارد که هم ایمنی بیشتر اپراتور را به همراه می آورد و هم از محیط زیست در مقابل اشعه های خطرناک مراقبت می کند.

2- میزکار دقیق و مستحکم:

دقت کنید که فاکتوری از دستگاه برش لیزری فلزات سری نوین مدل LF-PE که تاثیر فوق العاده ای بر روی عملکرد صحیح و افزایش طول عمر آن می گذارد، بدنه دستگاه برش لیزر است. بدنه این مدل از دستگاه نیز مانند سایر مدل ها بواسطه ماشین آلات مکانیزه و دقیق ساخته شده است و به همین دلیل هم یک عملکرد بسیار پایدار و قابل قبو را برای شما به ارمغان می آورد. این بدنه همچنین وزن بسیار بالایی هم دارد و استحکام آن هم از همینجا ناشی می شود. این میزها به گونه ای هستند که با قدرت بالایی می توانند شوک های وارد شده به دستگاه را جذب کنند و رویه سطح بدنه دستگاه نیز با مواد با مقاومت بالا پوشانده شده است. یک موردی هم که در عملکرد دستگاه تاثیر می گذارد، حساسیت به گرماست که به میزانی که بالا باشد، روی دستگاه تاثیر منفی می گذارد. این جنس بدنه نیز به گونه ای ساخته شده است که حساسیت پایینی به گرما دارد.

خرید دستگاه برش لیزر فایبر

ویژگی های دستگاه

2- میزهای اتوماتیک برای سرعت بالاتر:

میز دستگاه برش لیزر مدل LF-PE متحرک است و قابلیت جالبی که دارد، قابلیت تعویض ورق را نیز دارا می باشد. نحوه کار نیز به گونه ایست که در مدت زمان 15 ثانیه می تواند ورق  را برش زده و بعدی را جایگزین کند! این امکانی که برای تعویض ورق ها در این مدل موجود است، سرعت راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه را نیز زیاد می کند. اگر کسب و کار شما به گونه ایست که سرعت کار در آن فاکتور مهمی است، این مدل بسیار مناسب است.

3- تاج سبک و مقاوم:

تاج در دستگاه برش لیزری عضوی است که همواره با نازل لیزر حرکت می کند و می تواند از آن نگهداری کند و حرکت آن را جهت دهی کند. از این رو ویژگی هایی همچون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان برای تاج دستگاه برش لیزر ضروری هستند. تاج هایی که در این مدل از دستگاه تعبیه شده اند، از آلمینیوم یکپارچه ساخته شده اند که آن هم حاصل یک فرایند ترکیبی از قالب‌سازی استیل و Die-Casting می باشد. استفاده از آلومینیوم با درجه‌ی به کار رفته در صنایع هوافضا، عملکرد مطمئن و پایدار این محصول را در طی زمان تضمین می‌کند.

4- منبع لیزر از برند های برتر:

این قلب تپنده دستگاه برش لیزر است و این اعتقاد خیلی از صاحب نظران این کار است. همین مسئله هم باعث شده است که انتخاب نوع دستگاه مناسب به انتخاب سورس مناسب گره خورده است! ما در نوین تاک تبریز بهترین برندهای دنیا را برای این مورد تامین و در خدمت مشتریان قرار داده ایم. برای این مدل دستگاه، سورس های لیزر با توان 1000، 1500، 2000، 3000، 4000، 6000، 8000 و 12000 وات موجود است.

5- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

دستگاه های ما دارای سروموتورهای ژاپنی برند Fuji هستند و به همین واسطه نیرو محرکه آنها عالی است. شما می توانید با خیال راحت کارهای بیشتری را به دستگاه بسپارید! چرا که می توانید با سروموتورهای ژاپنی دستگاه را به حرکت هر چه بیشتر وادار کنید.

6- برندهای دوست داشتنی:

یک محصول خوب و بد ظاهرا با هم شباهت دارند و فقط در یک چیز تفاوت دارند: جزییات! در ساخت دستگاه برش لیزر مدل LF-PE قطعاتی استفاده شده که همگی از برندهای معتبر دنیا هستند. قطعات الکتریکی دستگاه از برند Schnider و ریل‌های حرکتی آن نیز از برند تایوانی HiWin ساخته شده است که کیفیت بالای آن زبانزد خاص و عام است!


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت: 12:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دادرسی مالیاتی

  • 55

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید ۰۹۱۴۴۰۱۹۰۷۱

دادرسی مالیاتی

در حال حاضر مالیات یکی از دغدغه‌ های مهم هر کسب‌ و‌ کار محسوب می گردد. با تغییراتی که در ساختارهای اقتصادی پیش آمده، مالیات اهمیت بیتشری پیدا کرده است. برخی اوقات سازمان‌ ها به مالیاتی که دولت برای آن‌ ها در نظر گرفته اند، اعتراض دارند و به دنبال دادرسی مالیاتی هستند. بر اساس قانون در نظر گرفته شده، کلیه ی افراد حقیقی و حقوقی که در حال فعالیت هستند، چه داخل ایران و چه خارج از ایران، در حالتی که منبع درآمدشان از داخل ایران باشد، موظف به ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی می باشند. افرادی که از ارسال این اظهارنامه خودداری نمایند، بر اساس قانون جرایمی برای آن‌ ها در نظر گرفته شده است.

مسئله از جایی آغاز می گردد که کارشناسان امور مالیاتی، مبلغی را که سازمان‌ ها به‌ عنوان مالیات محاسبه و اعلام می‌ نمایند، قبول ندارند. به عبارت دیگر، کارشناسان امور مالیاتی مبلغ دیگری را محاسبه و به‌ عنوان مالیات پرداختی سازمان اعلام می نمایند. صاحبان کسب‌ و کار می‌ توانند نسبت به مبلغ تعیین شده، اعتراض نموده و در حقیقت پروسه دادرسی مالیاتی را طی کنند. به در حالت کلی دادرسی‌ مالیاتی، به رفع هرگونه اختلاف بین مودیان مالیاتی و اداره مالیاتی یا پروسه اعتراض به برگ تشخیص مالیاتی بیان می‌ شود که کارشناسان امور مالیاتی تعیین نموده اند.

هدف از دادرسی مالیاتی چیست؟

با توجه به قانون مالیاتی کشور، افراد می‌ توانند حداکثر تا سی روز بعد از دریافت برگه تشخیص مالیاتی، نسبت به آن اعتراض نمایند. این اعتراض بایستی بصورت لایحه مالیاتی به سازمان مربوطه تحویل داده شود. این اقدامات تحت عنوان دادرسی مالیاتی شناخته می‌ شود. و هدف از انجام دادرسی مالیاتی، کاهش هزینه‌ ها و جلوگیری از پرداخت مالیات اضافی برای حفاظت از سرمایه کسب‌ کارها است.

دادرسی مالیاتی توسط چه کسی انجام می‌شود؟

این مراحل بوسیله خود شخص حقیقی / حقوقی یا مشاوران مالیاتی می‌ تواند انجام گیرد. در پشتیبانی مالیاتی، مشاوران و وکلای مالیاتی تنها به ارائه مشاوره می‌ پردازند اما در زمینه دادرسی مالیاتی مشاوران می‌ توانند با تسلط بر امور مالی و مسائل حقوقی، میزان مالیات مشخص شده را کاهش دهند. استفاده از مشاوران مالیاتی شانس شما را جهت موفقیت در پرونده‌ های دادرسی مالیاتی افزایش خواهد داد. این افراد از چم‌ و خم امور مالی و مسائل حقوقی آگاهی کامل دارند. و نهایت تلاش خود را می‌ نمایند تا میزان مالیات تعیین‌ شده را تا جای ممکن کاهش دهند.

بیشتر بخوانیدمعافیت مالیاتی

وکلای مالیاتی از لحاظ قانون به درجه وکالت نیازی ندارند و می‌ توانند با دریافت وکالت‌ نامه به امور دادرسی مالیاتی رسیدگی نمایند. مشاورین مالیاتی بایستی فاکتورهای خاصی را دارا باشند که بعضی از آنها عبار هستند از:

  • آگاهی از قوانین و آیین نامه مالیاتی
  • تجربه زیاد در پیگیری پرونده‌های مالیاتی
  • آگاهی از بخشنامه های جدید

دادرسی مالیاتی

دادرسی مالیاتی چه زمانی بایستی انجام شود؟

از زمانی که برگه‌ تشخیص مالیات به مودیان ابلاغ می‌ گردد، اگر رقم تعیین شده مورد قبول نباشد، این امکان وجود دارد افراد تا سی روز پروسه‌ قانونی برای دادرسی مالیاتی را طی نمایند. این اعتراض آغاز فرآیند دادرسی‌ مالیاتی برای قانونمند نمودن اعتراضات به مبلغ مالیات تعیین گردیده است. پس از سپری شدن زمان تعیین شده هیچ اعتراضی مورد قبول قرار نمی‌ گیرد.

مراحل رسیدگی به دادرسی مالیاتی

رسیدگی به پرونده‌ های مالیاتی، پروسه مخصوص به خود را دارد. این پروسه بایستی مرحله به مرحله انجام گیرد. و پرونده مالیاتی ممکن است در هر یک از این مراحل به سرانجام برسد. در حالت کلی این مراحل شامل پنج مرحله می باشد که در ادامه آن‌ ها را بررسی می‌ نماییم.

  1. مراجعه به اداره امور مالیاتی
  2. هیئت حل اختلاف مالیاتی
  3.  شورای عالی مالیاتی
  4. پیگیری اعتراض در هیئت وزارت اقتصاد و دارایی
  5. ارائه شکایت به دیوان عدالت اداری

مرحله اول: مراجعه به اداره امور مالیاتی

اولین قدم مودیان مالیاتی، مراجعه به اداره امور مالیاتی صادر کننده برگه تشخیص مالیاتی است. در خیلی از پرونده‌ های مالیاتی، در همین مرحله نتیجه رضایت بخش می باشد و به مرحله بعدی راه پیدا نمی‌ کنند. ولی اگر توافق حاصل نشود، پرونده مالیاتی وارد مرحله بعد خواهد شد.

بیشتر بخوانیدکدینگ جامع حسابداری

در تنظیم لایحه دفاعی مالیاتی چند نکته مهم وجود دارد که حتما بایستی به آن‌ ها توجه نمایید:

  • از حاشیه رفتن پرهیز نمایید و روی موضوعات اصلی متمرکز شوید.
  • کلیه مطالب خود را به مواد قانون مالیاتی مستند نمایید.
  • هرگز از حوزه ادب در نگارش متن خارج نشوید و از زبان ادبی و حقوقی در نگارش خود به کار ببرید.

در ادامه اگر رأی صادر شده در این مرحله مورد تأیید شما قرار نگیرد، بایستی ادامه دادرسی مالیاتی را در نزد مرجع دیگر، پیگیری نمایید.

مرحله دوم: هیئت حل اختلاف مالیاتی

در این هیئت، قاضی به عنوان نماینده اداره امور مالیاتی، مسئولیت پیگیری اعتراضات را بر عهده دارد. مودی مالیاتی معترض با در دست داشتن مدارک و مستندات، اعتراض خود را شرح می‌ دهد. تا پرونده او به جریان بیفتد. هیئت حل اختلاف مالیاتی در حالتی که مؤدی نسبت به نتیجه دادرسی اعتراضی نداشته باشد، برگ قطعی‌ را صادر می‌ نماید.

مرحله سوم: شورای عالی مالیاتی

بعد از صدور رای در هیئت حل اختلاف مالیاتی، اگر پرونده به نتیجه نرسد، درخواست مودی به شورای عالی امنیتی ارجاع داده می‌ شود. این شورا بار دیگر بدون در نظر گرفتن ماهیت پرونده، رای صادره را بررسی می‌ نماید. و اگر رای صادره رد شود، پرونده مجدد به اداره مالیاتی ارجاع داده شده و زیر نظر هیئت حل‌ اختلاف دیگری مورد بررسی قرار داده می شود. و اگر در آنجا هم رد شود، پرونده وارد مرحله دیگری می‌ گردد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 22 خرداد 1402 ساعت: 13:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دیونایزر

  • 60

دیونایزر آب مقطر گیری یکی از تجهیزات تخصصی تصفیه آب می باشد که از آن برای تولید آب خالص و یا آب فوق خالص استفاده می گردد.

آب فوق خالص مصارف ویژه ای در صنایع داروسازی، سرم سازی، صنایع غذایی و … دارد که در برخی موارد وجود این آب و لزوم استفاده از آب دیونایز شده بسیار قابل توجه می باشد.

در ابتدا باید به مفهوم آب فوق خالص بپردازیم:

آب فوق خالص، آبی با حداقل املاح جامد محلول در آب می باشد که هدایت الکتریکی آن عموما زیر ۰.۰۵۶ میکرو زیمنس بوده و در برخی موارد از لحاظ میکروبی نیز کاملا تصفیه گردیده است.

در اینجا دیگر هدایت الکتریکی آب مد نظر نیست بلکه به پارامتر مقاومت الکتریکی آب توجه ویژه خواهد شد که با واحد مگا اهم مورد بررسی قرار می گیرد. مگا اهم معکوس میکرو زیمنس می باشد.

توحه به این نکته ضروری است که در فاز صنعتی دستگاه های دیونایزر به دنبال تولید آب فوق خالص نمی باشند بلکه در اینجا هدف تولید آب دیونایزه است.

دیونایزر

 

فرآیند تولید آب دیونایزه در دستگاه دیونایزر صنعتی

آب دیونایزه آبی است که تمامی یون های آن گرفته شده و از آن با عنوان آب یون زدوده یاد می شود. در فرآیند تولید آب دیونیزه شده که یک فرآیند شیمیایی است، کلیه یون های آب شامل کاتیون ها و آنیون ها از آب حذف می شوند و عملا آب خاصیت رسانش الکتریکی خود را در حد قابل توجهی از دست می دهد. این همان پارامتر EC در آنالیز های شیمیایی آب می باشد.

طی فرآیند دیونیزه شدن آب، علاوه بر کاهش و حذف رسانایی الکتریکی، کل مواد جامد محلول در آب یا همان TDS نیز کاهش می یابد. این مقدار در مصارف عمومی و دستگاه های عمومی تصفیه آب دیونیزه به مقادیر زیر ۱ ppm (یک در میلیون) محدود می شود.

پارامتر بعدی که در حین فرآیند تولید آب دیونیزه مورد توجه قرار می گیرد بازه ی اسیدیته آب می باشد. با توجه به خنثی شدن PH آب حین پروسه دیونایزیشن، آب تولیدی در آزمایشگاه های تخصصی پزشکی و فرا پزشکی بسیار مورد توجه و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کاربرد دستگاه تصفیه آب دیونایزر

دیونایزر های تولید آب مقطر و آب فوق خالص امروزه در صنایع مختلفی دامنه کاربرد دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آزمایشگاه های تشخیص طبی
  • آزمایشگاه های تحقیقاتی و دانشکاهی
  • صنایع داروسازی
  • صنایع سرم سازی
  • صنایع نظامی فوق حساس
  • صنایع پپشرفته پزشکی هسته ای
  • صنایع غذایی
  • تجهیزات دندانپزشکی
  • تولید آب باطری خودرو
  • تولید مواد شوینده بهداشتی
  • تولید الکل صنعتی
  • تولید شیشه شور اتوموبیل
  • تولید آب رادیاتور خودرو

همانطور که ملاحظه می شود دامنه کاربرد آب دیونیزه و دستگاه های دیونایزر صنعتی و آزمایشگاهی بسیار وسیع می باشد.

دیونایزر

۱.دیونایزر برای چه مواردی استفاده می شود؟

دییونیزاسیون (DI) یک فرآیند تصفیه آب بسیار راحت و مقرون به صرفه برای تولید آب با تصفیه بالا در صورت نیاز برای استفاده در آکواریوم یا هیدروپونیک است.

 

۲.دیونایزر کننده بستر مخلوط چیست؟

یک دیونایزر بستر مخلوط با بالاترین کیفیت آب دیونیزه با ۱۸.۲ مگا اهم را در اختیار شما قرار می دهد. … راه حل در نحوه پیکربندی سیستم آب دیونیزه شما نهفته است. شما می توانید با استفاده از سیستم های آب دیونیزه دو تخته و مختلط به آب دیونیزه با کیفیت و کمیت بالا دست یابید.

 

۳.چه مشکلاتی ممکن است هنگام استفاده از دیونایزر ایجاد شود؟

در اینجا چند مورد از بزرگترین خطرات مرتبط با استفاده از آب دیونیزه آورده شده است: با توجه به این واقعیت که آب دیونیزه فاقد یون است، می تواند یون های موجود در بدن شما را با نوشیدن آن جذب کند. از آنجا که جذب منیزیم و کلسیم برای آب دیونیزه آسان است، می تواند این بافت ها را نیز بدزدد.

 

انواع دیونایزر آب مقطرگیری

دیونایزر ها در دو فاز صنعتی و آزمایشگاهی تولید و عرضه می گردد که عمدتا این تفاوت به سبب میزان خروجی دستگاه تقسیم بندی می گردد.

فاز آزمایشگاهی برای دبی های خروجی پایین و فاز صنعتی برای خروجی های بالا طراحی می شوند. در آزمایشگاه ها عموما مقدار آب کمی جهت انجام امور موجود استفاده می گردد به همین دلیل دبی خروجی باید محدود باشد.

توجه به این نکته ضروری است که چون آب دیونیزه یا آب خالص شدیدا آماده واکنش پذیری است، در صورت ماند بالا فورا تغییر ماهیت داده و پارامتر های شیمیایی آن به سرعت تغییر می کنند. تبخیر سطحی یکی از عوامل مهم در این زمینه است که سریعا TDS و TH را دستخوش تغییرات می کند.

در فاز صنعتی اما این چنین نیست. برای مثال در کارگاه تولید آب مقطر یا آب رادیات خودرو اولا حجم بالایی برای تولید مد نظر است. ثانیا پس از اضافه شدن افزودنی های لازم و انجام پروسه مربوطه سریعا بسته بندی شده و به بازار عرصه می گردد. 

 

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 خرداد 1402 ساعت: 10:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مزیت مخزن استیل

  • 61

مزیت مخزن استیل به دلیل ساختار مقاوم و محکمی که دارند، برای ذخیره و حمل مواد خطرناک و فرآورده های شیمیایی مناسب هستند. این مخازن می توانند پایداری شیمیایی و فیزیکی را حفظ کنند و به عنوان یک وسیله‌ی امنیتی و حفاظتی برای محیط زیست و انسان‌ها عمل کنند.

همچنین، استفاده از مخازن استیل به دلیل عدم نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم، مقرون به صرفه تر است. این مخازن در برابر خوردگی و خرابی بسیار مقاوم هستند و به طور دائمی قابل شستشو هستند.

محافظت مخزن استیل در برابر خوردگی

برای محافظت از مخازن استیل در برابر خوردگی، روش‌های مختلفی وجود دارد که به طور کلی شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. پوشش‌دهی: پوشش‌های مختلفی مانند رنگ، روغن و چسب‌ها می‌توانند بر روی سطح مخزن استیل نصب شوند تا از تماس مستقیم آن با هوا و آب جلوگیری شود.
  2. استفاده از فولاد ضد زنگ: فولادهایی با ارزش خاص مانند فولاد ضد زنگ (stainless steel) برای ساخت مخازن استفاده می‌شوند که مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارند.
  3. آندایزینگ (Anodizing): این روش برای مخازن آلومینیومی استفاده می‌شود. در این روش، سطح مخزن با استفاده از الکترولیتی که شامل اسید است، پوشش داده می‌شود.
  4. گالوانیزه کردن (Galvanizing): در این روش، آهن که به سرعت خورد می‌کند، با استفاده از روش گالوانیزه شدن، پوشش داده می‌شود. با این کار، از خوردگی سطح مخزن جلوگیری می‌شود.
  5. استفاده از تجهیزات حفاظتی: نصب شیرهای خاموش‌کن برای کاهش شدت جریان در مخزن و نیز نصب سیستم‌های تهویه مطبوع و مرطوب کننده هوا می‌تواند باعث کاهش خوردگی سطح مخزن شود.
  6. با توجه به نوع مخزن و شرایط کاربری آن، روش‌های مختلفی می‌توانند برای محافظت از مخازن استیل در برابر خوردگی استفاده شوند.

مقاومت مخزن استیل بالا در برابر خوردگی‌

مخازن استیل به دلیل ویژگی‌های خود مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، یکی از پرکاربردترین نوع مخازن در صنعت هستند. از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود مخازن استیل بسیار مقاوم در برابر خوردگی باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از فولاد ضد زنگ (Stainless Steel): این فولاد شامل حداقل ۱۰٪ کروم است که با اکسیژن هوا، لایه‌یی از اکسید کروم روی سطح مخزن ایجاد می‌کند که به عنوان یک لایه‌ی محافظ عمل می‌کند.
  2. ضخامت بالای دیواره‌ی مخزن: مخازن استیل دارای دیواره‌ی بسیار ضخیمی هستند که از فلزات سخت تر و مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده‌اند.
  3. مراقبت از سطح مخزن: مراقبت مستمر و نظافت سطح مخزن، پوشش آن با رنگ و چسب‌های مخصوص، و استفاده از تجهیزات حفاظتی مانند الکترودهای فعال، می‌تواند به مقاومت بیشتر مخزن در برابر خوردگی کمک کند.
  4. تنظیم pH محلول درون مخزن: در صورتی که pH محلول درون مخزن به طور دائمی در محدوده‌ی مشخصی باشد، خوردگی در سطح مخزن کاهش می‌یابد.
  5. به طور کلی، استفاده از فولاد ضد زنگ و طراحی و ساختار مناسب مخازن استیل، می‌تواند باعث افزایش مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی شود.

قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی مخزن استیل

مخازن استیل به دلیل ساختار مقاوم و بادوام، اغلب برای حمل و نقل و جابجایی در صنعت استفاده می‌شوند. بسته به اندازه و وزن مخزن، روش‌های مختلفی برای جابجایی آن وجود دارد.

برای مخازن کوچکتر، امکان حمل و نقل با دستی یا با استفاده از تجهیزات پیمانکاری مثل دو لیفتراک وجود دارد. همچنین برای مخازن بزرگتر، می‌توان از روش‌هایی مانند استفاده از جرثقیل و یا کامیون‌های کمربندی برای جابجایی آن‌ها استفاده کرد.

در هر صورت، برای جابجایی مخازن استیل، نیاز به تجهیزات مناسب و مأمورین با تجربه و آموزش دارید. همچنین باید اطمینان حاصل شود که روش‌های انتقال به گونه‌ای هستند که باعث تغییر در ساختار و ویژگی‌های مخزن نشوند و سلامت آن را حفظ کنند.

قابلیت بازیافت و بهداشتی بودن مخازن استیل

مخازن استیل به دلیل مقاومت بالا و قابلیت بازیافت، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این مخازن می‌توانند به صورت چند بار بازیافت شوند و در نتیجه تولید کمتری از طبیعت استفاده شود. همچنین، مخازن استیل به دلیل سطح صیقلی و ضد عفونی، به عنوان یک راه حل بهداشتی برای نگهداری مایعات و غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو، مخازن استیل به عنوان یک انتخاب عالی برای صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، و شیمیایی شناخته شده اند.

تعمیرات کمتر و طول عمر بالا مخازن استیل

مخازن استیل یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت هستند که برای ذخیره و حمل مایعات، گازها و مواد جامد استفاده می‌شوند. برای داشتن طول عمر بالا و تعمیرات کمتر برای مخازن استیل، می‌توانید رعایت چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

  1. انتخاب مواد با کیفیت: در ساخت مخازن استیل، انتخاب مواد با کیفیت بسیار مهم است. برای ساخت این مخازن از استیل های با کیفیت و خالص استفاده می‌شود که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند.
  2. رعایت شرایط نگهداری: برای داشتن طول عمر بالا برای مخازن استیل، حتماً باید شرایط نگهداری مناسب رعایت شود. به عنوان مثال، می‌توانید از تمیز کردن دوره‌ای و منظم مخازن استیل استفاده کنید تا از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری شود.
  3. رعایت دمای مناسب: برای داشتن طول عمر بالا برای مخازن استیل، حتماً باید دمای مناسب را رعایت کنید. به عنوان مثال، در صورتی که مایعات گرم در این مخازن قرار داده می‌شوند، باید درجه حرارت مخزن را کنترل کرده و نگه داشته شود تا از تغییر شکل و خوردگی جلوگیری شود.
  4. نصب کامل و با کیفیت: برای داشتن طول عمر بالا برای مخازن استیل، حتماً باید نصب کامل و با کیفیت را رعایت کنید. برای نصب این مخازن باید از تجهیزات و ابزارهای مناسب استفاده کرده و همچنین به دقت و با توجه به استانداردهای لازم عمل کنید.

تولید مخزن استیل

تولید مخزن استیل بسته به نوع و شکل مخزن می تواند ساده یا بسیار فنی و مهندسی باشد. به صورت کلی کار با فلز و ساخت تجهیزات فلزی امری تکنیکال و بسیار فنی است که مستلزم داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه مهندسی مکانیک و مهندسی متالوژی مواد است. تولید مخزن استیل به دلیل گرانی متریال استیل و همچنین استفاده های تخصصی که از مخازن استیل می شود بسیار حساس می باشد. این مخازن در بسیاری از شرکت ها جهت نگهداری مواد اولیه بسیار گران قیمت استفاده می شوند و یا در کارخانجات مواد شیمیایی و دارویی از مخزن استیل ۳۱۶ برای نگهداری اسیدهای بسیار قوی استفاده می شود که نشت یا هر گونه مشکل در مخزن می تواند خسارات مالی و حتی جانی بسیار سنگینی را برای خریدار به بار آورد. پروسه تولید مخزن استیل و به طور کلی انواع مخازن دارای یک چارچوب کلی است. مخزن ابتدا توسط مهندسین سازه مخزن مکانیک و طراح، طبق نیاز های خریدار و بر اساس بایدها و نباید های مشخص شده توسط خریدار طراحی می شود و سپس با تایید کارفرما به خط تولید ارسال می شود. ساخت مخزن توسط تکنسین های فنی با برش ورق های استیل کلید می خورد و سپس با دستگاه های پرس و نورد به شکل دلخواه در می آید در نهایت با توجه به نوع جوشکاری که طراح مشخص کرده است ورق ها به هم متصل می شوند و یک مخزن ساخته می شود. تمامی این مراحل بصورت یک نقشه راه تحت عنوان ( wps ) نوشته می شود و جوشکار ها و تکنسین های شرکت موضف به رعایت استاندارد ها و نکات ارائه شده در ( wps ) هستند. پس از ساخت، انجام تست و پولیش کاری آخرین قسمت کار بر روی مخزن است قبل از اینکه به کارفرما تحویل داده شود. البته این روش تولید در کارخانه های معتبر است و شما نباید از کارگاه های کوچک انتظار انجام تست و طراحی داشته باشید. در صنعت و بویژه در تولید مخزن استیل تلفیق علم مهندسی روز با تجربه تکنسین های چیره دست همیشه ترکیبی پر انرژی و اصولی محسوب شده و نتایج خوش آیندی داشته است ما برآنیم که در صنعت کشورمان هر چند کوچک اما نقشی تاثیر گذار و ماندگار داشته باشیم و این امر ممکن نخواهد شد مگر با استفاده از دانش مهندسین جوان و تجربه تکنسین های با سابقه سازه مخزن می باشد

خرید مخزن استیل

خرید مخزن استیل پیشتر با مشاوره گرفتن از شرکت های مشاور فنی و یا مراجعه به کارگاه های تولیدی انجام می شد. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و قدرت بالای اینترنت در انتقال اطلاعات این امکان برای تولید کنندگان و خریداران بوجود آمده است تا بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط باشند. شما در دنیای امروز براحتی می توانید با یک سرچ ساده در گوگل شرکت های معتبر تولید کننده را پیدا کنید و بدون واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید مخزنِ استیل مورد نظر خود نمایید. معمولا در خرید مخزن استیل و بطور کلی تمامی تجهیزات صنعتی مشتری ها اقدام به استعلام قیمت از شرکت های مختلف می کنند و در نهایت ارزان ترین قیمت ممکن را ملاک خرید خود قرار می دهند ولی ما باید یادآور شویم که مخزن استیل یک دستگاه ارزان نیست و معمولا هم برای نگهداری مواد اولیه و محصولات گران قیمت و مهم استفاده می شود. پس هم به دلیل اهمیت محصولی که قرار است در مخزن استیل نگهداری شود و هم به دلیل قیمت بالای خود مخزنِ استیل خریداران باید توجه کنند تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند و فقط به قیمت پایین پیشنهادی یک شرکت توجه نکنند. قبلا به پارامتر های تاثیرگذار در کیفیت مخزنِ استیل اشاره کردیم و نیازی به تکرار دوباره آن نیست اما باید متذکر شویم که قیمت مخزن استیل هم مانند دیگر تجهیزات صنعتی مقداری مشخص دارد و اگر خارج از عرف آن ( خیلی بالاتر و خیلی پایین تر ) با قیمتی مواجه شدید حتما به صحت اطلاعات ارائه شده توسط آن شرکت شک کنید و اقدام به تحقیق بیشتر نمایید. پارامتر هایی مانند ضخامت ورق، وزن مخزن، شکل مخزن، نوع جوشکاری، کیفیت تولید و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروشی که برای مخزنِ استیل ارائه می شود میزان ارزش گذاری واقعی آن را تعیین می کند. گروه صنعتی سازه مخزن آمادگی ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید مخزن استیل را برای تمامی هموطنان مان دارد و از هیچ کوششی در جهت منفعت و آسودگی خیال خریداران مخزنِ استیل دریغ نمی نماید.

 

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 خرداد 1402 ساعت: 10:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ماینر باکس

  • 59

این روزها شاید پر سرو صداترین بحث اقتصادی، بحث درباره ارزهای دیجیتال است. در میان ارزهای دیجیتال یک نام از همه بیشتر شنیده می شود، بیت کوین. همه ما حداقل یک بار نام بیت کوین را شنیده ایم. بیت کوین یک رمز ارز یا ارز دیجیتال است که بالاترین ارزش دلاری را در میان سایر ارزهای دیجیتال دارد. به همین دلیل بسیاری از مردم در سراسر دنیا اقدام به استخراج بیت کوین با دستگاه های ماینر محافظت شده در ماینر باکس یا در اصطلاح ماین کردن پرداخته اند. در کشور ما نیز به دلیل پر سود بودن و همچنین بالا بودن نرخ دلار بسیاری از افراد به صورت قانونی اقدام به استخراج بیت کوین می نمایند. استخراج بیت کوین توسط دستگاهی به نام ماینر انجام می شود.

 

ماینر باکس سازه مخزن

در واقع برای استخراج هر ارز دیجیتالی ماینر مخصوص وجود دارد ولی در این میان در کشور ما بیشترین استخراج مربوط به بیت کوین می باشد. اکثر دستگاه های ماینر استخراج بیت کوین انجام می دهند. مانند هر کار دیگری استخراج بیت کوین و کار کردن با دستگاه ماینر بیت کوین نیز چالش های بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب به چالش های ماین بیت کوین خواهیم پرداخت. در ابتدا این نکته را بدانید که برای استخراج بیت کوین در کشور ما می توان اقدام به اخذ مجوز نمود و شغلی کاملا قانونی داشت. ماینر باکس

 

معضلات استخراج بیت کوین و کار با دستگاه ماینر

  • مصرف بالای برق ماینر یکی از اصلی ترین مشکلات این دستگاه است که برای آن راه حلی وجود ندارد و فقط می توان با بهبود شرایط محیطی ماینر هنگام استخراج از مصرف اضافه برق جلوگیری نمود.
  • صدای بسیار زیادی که دستگاه ماینر ایجاد می کند. هر دستگاه ماینر مشخصات خاصی دارد ولی به طور متوسط هر دستگاه ماینر صدایی در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ دسی بل تولید می کند که برابر با صدای موجود در یک ایستگاه قطار است.

 

ماینر باکس - سازه مخزن

  • گرمای زیاد تولید شده توسط دستگاه ماینر. این دستگاه گرمای بسیار زیادی تولید می کند که در حدود ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد. حال شما تصور کنید چندین دستگاه ماینر در کنار هم باشند گرما و صدا بی اندازه بالا خواهد بود. متاسفانه بالا رفتن گرما موجب ریست شدن مداوم دستگاه ماینر و حتی سوختن آن می شود و به همین دلیل ماینر باکس یا باکس خنک کننده ماینر می تواند بسیار کمک کننده باشد.
  • تغییر نرخ بیت کوین نیز یکی دیگر از دغدغه هاو مشکلات استخراج کنندگان است.که این مسئله نیز از دست استخراج کنندگان خرد خارج است.
  • و آخرین مشکل این است که دستگاه ماینر ممکن است over load کند و یا اینترنت دستگاه به مشکل بخورد. در این مواقع نیاز است که یک اپراتور به دستگاه ماینر رسیدگی کند. پس یا باید یک اپراتور بر روی دستگاه ها وجود داشته باشد و یا یک سیستم هوشمند به دستگاه ماینر متصل شود.

 

تماس با ما-سازه مخزن

 

ماینر باکس – سایلنت باکس ماینر

مهندسان برای این که بتوانند صدای آزار دهنده ماینر را کنترل کنند و بتوان در محیط های مختلف از دستگاه ماینر استفاده کرد، باکس هایی طراحی نموده اند که داخل آن ها کاملا با عایق آگوستیک ایزوله می شود و صدای ایجاد شده توسط ماینر را کاملا خنثی می کند. سایلنت باکس ماینر معمولا از چوب یا فایبرگلاس و یا ورق گالوانیزه ساخته می شود و داخل آن نیز فوم های آگوستیک کار می شود. بسته به ابعاد باکس تعداد دستگاه های ماینری که در داخل این باکس ها قرار می گیرد متفاوت است. بهترین جنس برای تولید این محصول ورق های گالوانیزه است اما یک مشکل اساسی در سایلنت باکس های ماینر وجود دارد و آن هم گرما است. فضای باکس بسته است و همانطور که می دانید ماینر نیز گرمای زیادی تولید می کند. حال فرض کنید در یک محفظه بسته ۵ ماینر به طور همزمان کار کنند حرارتی که ایجاد می شود تقریبا برابر با یک بخاری صنعتی خواهد بود. گرمای زیاد خیلی زود موجب خاموش شدن ماینر ها می شود و اگر سیستم حرارتی ماینر ها درست کار نکند ممکن است موجب آتش سوزی در داخل باکس گردد. اما مهندسین برای هر مشکلی چاره ای اندیشیده اند. برای از بین بردن گرما در داخل ماینر باکس نیز یک سیستم خنک کاری تبخیری در داخل آن ها ها تعبیه می شود. سیستم خنک کننده ماینر باکس الهام گرفته از کولر های آبی است. در ادامه این سیستم را نیز توضیح خواهیم داد.

 

ماینر باکس سازه مخزن

 

شیوه کار باکس خنک کننده ماینر – سایلنت باکس خنک کننده ماینر

همانطور که از نامش پیداست سایلنت باکس خنک کننده ماینر هم برای خنک نمودن ماینر و هم برای صداگیری ماینر مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای استخراج بیت کوین و ماین کردن حتما نیاز به خرید ماینر باکس دارید.زیرا میزان گرما و صدای ماینر باید حتما کنترل شود. این محصول به صورت یک جعبه از جنس گالونیزه است که داخل آن با عایق آگوستیک ایزوله شده است. از طرفی دیگر در داخل این باکس ها یک سری اگزاست فن مکنده تعبیه شده است. هوا از یک سمت باکس وارد می شود و از سمت دیگر خارج می شود. این عمل توسط مکش اگزاست فن ها انجام می شود.

 

بیشتر بخوانیم ????️اطلاعاتی مهم درباره مخزن استیل

در داخل باکس صدا گیر یا سایلنت باکس ماینر یک وان آب از جنس استنلس استیل ۳۰۴ وجود دارد.که در اخل آن یک پمپ شاور تعبیه شده است. آب توسط پمپ شاور به سمت بالا هدایت می شود و بر روی پد سلولوزی که در مسیر هوا وجود دارد ریخته می شود.هوا از پد سلولوزی عبور می کند و خنک می شود سپس از یک فیلتر رطوبت گیر عبور می کند و رطوبت اضافی آن گرفته می شود.در نهایت هوای خنک که رطوبت زیادی هم ندارد که به سیم پیچی ماینر آسیب وارد کند از میان ماینر ها عبور کرده و این دستگاه ها را خک می کند و در نهایت گرمای اضافه از طریق اگزاست فن خارج می شود.بدین صورت دیگر صدای آزار دهنده ای از ماینر ها ساطع نمی شود و از طرفی دیگر محیط ماینر ها همیشه خنک می ماند.ماینر هر قدر در محیط خنک تری باشد استخراج بهتری خواهد داشت و میزان مصرف برق آن نیز کاهش می یابد از معروف ترین نوع ماینر ها می توان به ماینر m3 و ماینر s9j اشاره نمود.البته برای خرید ماینرباکس یا خرید باکس خنک کننده ماینر حتما باید مدل ماینر خود را به کارشناس فروش اعلام کنید تا بهترین طراحی را برای نیاز و کاربری شما انجام دهد. زیرا برخی ماینر ها گرمای بیشتری تولید می کنند و به همین دلیل باید تعداد اگزاست فن ها افزایش یابد تا میزان سی اف ام هوای ورودی افزایش یابد.

انواع ماینرباکس از لحاظ جنسی

با توجه به جنس ساختار، ماینرباکس‌ها به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این دسته‌ها، ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند.

  • ماینر باکس فلزی

ماینرباکس فلزی از برخی فلزات مانند آلومینیوم و فولاد ساخته می‌شود. این نوع دستگاه‌ها معمولاً با ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا، طول عمر بیشتر، قابلیت خنک شدن بهتر و ظاهری مدرن و زیبا طراحی شده‌اند. البته قیمت بالایی نیز برای این نوع دستگاه‌ها وجود دارد.

  • ماینر باکس چوبی

ماینر باکس چوبی از چوب ساخته شده و معمولاً در قالب یک جعبه طراحی می‌شود. این نوع دستگاه‌ها معمولاً قیمت کمتری نسبت به ماینر باکس فلزی دارند و ظاهری زیبا و جذاب دارند. همچنین، به دلیل استفاده از چوب در ساختار، عایق خوبی برای حرارت و صدا هستند.

در کل، تفاوت اصلی بین ماینر باکس‌های چوبی و فلزی در جنس ساختار آنها است. البته باید توجه داشت که برای انتخاب بهترین ماینر باکس باید به عواملی مانند قیمت، سرعت و کارایی، میزان صدا و حرارت، میزان مصرف برق و سایر ویژگی‌های دیگر دستگاه نیز توجه کرد.

در ادامه هر دو ماینر باکس را به صورت جداگانه بررسی می کنیم.

ماینر باکس فلزی 

ماینر باکس فلزی یا Metal Miner Box یک نوع دستگاه استخراج بیت کوین است که از جنس فلز ساخته شده است. این دستگاه‌ها اغلب از آلیاژهای مختلف فلزی تشکیل شده و قابلیت خنک کردن بهتری نسبت به دستگاه‌های استخراج بیت کوین با ساختار چوبی دارند.

به علاوه، ماینر باکس‌های فلزی اغلب دارای طراحی‌هایی مناسب هستند که در نتیجه، حجم کمتری را اشغال می‌کنند و به راحتی در فضای کوچکتری قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به صورت بسته‌بندی شده یا در قالب یک واحد یکپارچه طراحی شده اند.

بعضی از برندهای مشهور تولید کننده ماینر باکس‌های فلزی به شرح زیر است:

۱- Bitmain

۲- Canaan

۳- Innosilicon

۴- Whatsminer

ماینرباکس فلزی اغلب به دلیل طراحی و قابلیت‌های خود، گزینه مناسبی برای استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. ولی برای خرید هر نوع ماینر باکس، لازم است پیش از آن اطلاعات کافی در مورد آن را جمع آوری کنید و بهتر است از مشاوران ماهر در این زمینه استفاده کنید.

ماینرباکس چوبی

ماینر باکس چوبی یا Wooden Miner Box برای استخراج ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال به کار می‌رود. این نوع دستگاه‌ها در واقع دستگاه‌های استخراج بیت کوین هستند که در قالب یک جعبه چوبی طراحی شده‌اند.

استفاده از ماینر باکس چوبی به دلایل زیر محبوب است:

۱- ظاهر زیبا: به دلیل استفاده از چوب در ساختار این دستگاه‌ها، ظاهری زیبا و دوست‌داشتنی دارند.

۲- حفاظت در برابر صدا و گرما: چوب به عنوان یک عایق طبیعی، می‌تواند از صدا و گرما کاسته و دستگاه را در برابر آنها محافظت کند.

۳- کاهش تاثیرات بر روی محیط زیست: استفاده از چوب به عنوان جزء سازنده ماینر باکس، می‌تواند تاثیرات زیست محیطی را کاهش دهد و به حفظ محیط زیست کمک کند.

معمولاً ماینر باکس چوبی شامل دستگاه‌های استخراج بیت کوین، منبع تغذیه و سیستم خنک کننده است. اما لازم به ذکر است که قبل از خرید هر نوع ماینر باکس، بهتر است از مشاوره‌ای مطمئن استفاده کنید و پیش از خرید اطلاعات کافی در مورد آن را کسب کنید.

 

ماینر باکس1 - سازه مخزن

 

قیمت ماینر باکس

قیمت ماینرباکس بر اساس ظرفیت باکس و قابلیت های آن تعیین می شود . عواملی هستند که در تعیین قیمت تمام شده باکس ماینر تاثیر دارند و باید به آنها توجه داشت. از جمله عواملی که به آنها اشاره می شود، نوع مواد و متریال هایی که در بدنه جعبه به کار رفته است. مثلا: مواد پلیمری و سلولزی بسیار عالی است زیرا این مواد غیر از اینکه مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند، توانایی کاهش صدای دستگاه تا ۹۰ درصد را نیز دارند. ( برای مطالعه بیشتر درباره سختی گیر ) 

برای تعیین قیمت ماینر باکس به عامل دیگری که باید توجه داشت، دستگاه تهویه مطبوع و هواکش باکس است. زیرا این دستگاه می تواند با خنک کردن هوای داخل دستگاه، در عملکرد بهتر و کاهش صدای ماینر تاثیر به سزایی داشته باشد. 

همچنین عوامل دیگری همچون سنسورهای کنترل دما و رطوبت، سیم کشی داخلی باکس، تعبیه کلید و پریز و ریموت کنترل از راه دور است که در تعیین قیمت باکس تاثیرگذار هستند.

 

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 خرداد 1402 ساعت: 10:42
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تجهیزات نقشه برداری فرح بخش

  • 48

خدمات شرکت تجهیزات نقشه برداری فرح بخش در زمینه های نقشه برداری ، اجرا ، طراحی و آموزش تخصصی شامل خرید و فروش تخصصی انواع تجهیزات نقشه برداری شامل انواع جی پی اس های ایستگاهی ، توتال استیشن های نقشه برداری ، نیوو ، متر لیزری ، ترازلیزری و …

  • تعمیر و کالیبراسیون تخصصی انواع تجهیزات نقشه برداری و …
  • تهیه انواع نقشه  یو تی ام، توپوگرافی، تصاویر ماهواره ای، عکس های هوایی و …
  • تهیه انواع طرح های معماری، سازه و …
  •   آموزش تخصصی انواع تجهیزات و نرم افزارهای تخصصی نقشه برداری و …
  • پیاده سازی قطعات مسکونی، تجهیزات صنعتی، صفحه گذاری ساختمان و ..
  • اجرای انواع سازه های فلزی و بتنی و ساختمان

خدمات



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا

  • 53

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فروشگاه مزدا می‌باشد.

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی

چرا فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد؟

فروشگاه مزدا اعتماد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد

۱ضمانت اصالت کالا

۲سرعت در ارسال کالا

۳پشتیبانی متعهدانه

لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت مزدا را از ما بخواهید

سنسور اکسیژن

ترانس چراغ جلو

کمپرسور کولر

موتور کامل مزدا

سر سیلندر مزدا

سپر جلو مزدا

کامپیوتر گیربکس

چراغ جلو مزدا

لیست لوازم یدکی مزدا

  • لوازم یدکی فنی ۱
  • لوازم یدکی فنی ۲
  • لوازم یدکی ظاهری

لوازم یدکی (تجهیزات فنی) مزدا اعتماد

  • یونیت فن
  • فولی
  • فیوز و رله
  • قاب تسمه تایم
  • فولی پمپ هیدرولیک
  • فولی دینام
  • فولی واتر پمپ
  • فیلتر روغن
  • لاستیک پدال
  • لاستیک سوپاپ
  • لاستیک چاکدار
  • فیلتر هوا
  • قاب باطری
  • کاتالیزر
  • کارتل
  • کاسه نمد
  • چدنی اگزوز
  • رگلاژ کاپوت
  • کامپیوتر
  • گردگیر پلوس
  • گردگیر کمک
  • گردگیر جعبه فرمان
  • کاور زیر موتور
  • شلگیر جلو و عقب
  • کوئل
  • کمک جلو و عقب
  • مخزن گاز
  • گیربکس
  • گژ روغن
  • گل پخش کن
  • لنت جلو و عقب
  • محزن آب
  • لوله های آب


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تاپ کوت یووی

  • 55

تاپ کوت یووی ناخن محلولی است که روی سطح کاشت پودر، کاشت ژل، ژلیش و لاک معمولی زده می شود. به عنوان لایه ای محافظ از لب پر شدن و شکسته شدن لاک جلوگیری می کند و دوام و ماندگاری آن را بیشتر می کند. همچنین مانع از تاثیر آفتاب روی لاک و تغییر رنگ آن است و جلوه ای براق برای ناخن ایجاد می کند. تاپ کات ناخن در انواع مختلف تولید شده است که هر کدام کاربرد خاصی دارد.

مزایای تاپ کوت یووی

  • افزایش عمر و ماندگاری لاک ناخن
  • جلوگیری از شکسته‌ شدن لاک
  • مانع از تغییر رنگ ناخن در اثر تابش نور آفتاب
  • براق کردن ناخن دست و پا

top-coat

top-coat

تاپ کات ناخن به چند دسته تقسیم می‌شود و هر یک چه ویژگی دارند؟

تاپ‌ کات انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع استفاده‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه به انواع این لاک اشاره خواهیم کرد.

۱. تاپ کوت ژل ناخن

احتمالا بارها برای زیبایی ناخن‌های دست‌تان به آرایشگاه‌های مختلف مراجعه کردید تا ژلیش ناخن انجام دهید. این نوع لاک معمولا بعد از خشک شدن لاک ژل زده می‌شود. برای خشک شدن آن باید حتما دست یا پای خود را درون دستگاه UV-LED قرار دهید.

۲. تاپ کوت معمولی

اگر تابه‌حال کاشت ناخن انجام نداده‌اید اما به دنبال راهی برای افزایش دوام لاک ناخن، خشک شدن زودتر ناخن و حتی براقی بیشتر آن هستید، می‌توانید از تاپ کات معمولی استفاده کنید. تاپ کات روی ناخن معمولی زده می‌شود و برای خشک شدن آن نیاز به دستگاه ندارید.

۳. تاپ کوت شاین

معمولا در زمان کاشت ناخن و بعد از زدن پودر اکربلیک و ژل کاشت از تاپ کات شاین استفاده می‌شود. برای خشک شدن آن هم نیاز به دستگاه UV-LED است و در هوای آزاد این نوع لاک نیز خشک نمی‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • سطح کاشت ناخن را یکنواخت می‌کند و بیشتر به عنوان کاور استفاده می‌شود.
  • جلوی خراب شدن لاک ناخن را می‌گیرد.
  • باعث درخشندگی و براقی لاک ناخن دستتان می‌شود تا زیبایی دست شما را دو چندان کند.

۴. تاپ کوت مات

این نوع تاپ کات را می‌توانید هم روی لاک ناخن ژلیش و هم روی لاک معمولی ناخن بزنید. یعنی در واقع از تاپ ژل مات برای کاشت پور و ژلیش استفاده می‌شود و از تاپ مات معمولی برای لاک‌های معمولی ناخن استفاده می‌شود. برای از بین بردن شاین ناخن و پیشگیری از شکستگی لاک می‌توانید از این تاپ کات استفاده کنید. البته نباید فراموش کنید برای خشک کردن تاپ ژل مات نیاز به دستگاه است و برای خشک شدن تاپ کات مات معمولی نیاز به هیچ دستگاهی نیست چراکه در هوای آزاد خشک می‌شود.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

گواهینامه بین المللی

  • 54

اگر قصد دارید در کشور دیگری رانندگی کنید، باید گواهینامه آن مکان را داشته باشید. کسانی که اهل سفرند، دست فرمان خوبی دارند و به کشورهایی با امکان اجاره خودرو و گشت‌زدن با آن سفر می کنند، بهتر است که به فکر دریافت گواهینامه بین المللی باشند.

درست است که این فرایند هزینه هایی دارد، اما می تواند لذت سفر را بیشتر نمایند. این را هم در نظر بگیرید که در بسیاری از مواقع، هزینه داشتن گواهینامه و رانندگی کردن در کشوری دیگر بسیار کمتر از هزینه حمل و نقل معمولی و بدون ماشین است. برخی از کشورهای نزدیک مانند ترکیه هم شرایطی دارند که داشتن خودرو و گواهینامه برای تردد در شهرهایشان جذاب و تا حد زیادی مقرون به صرفه می باشد.

بین‌المللی کردن گواهینامه رانندگی

سازمانی به نام سازمان جهانی اتومبیل رانی وجود دارد. این سازمان استانداردهایی مشخص کرده است و براساس آنها مدرک رسمی و گواهینامه بین المللی صادر می نمایند. حدود ۱۹۶ کشور عضو این سازمان هستند و خوشبختانه، ایران هم در میان کشورهای عضو قرار دارد.

با دریافت گواهینامه بین‌المللی از این سازمان در خود ایران، رانندگی کردن در تمام کشورهایی که عضو سازمان هستند، ممکن خواهد بود. مدرکی که در داخل کشور از سازمان مذکور دریافت می نمایید، میتوان به زبان های زیر ترجمه کرد:

  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • روسی
  • عربی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • چینی

کسانی که در کشور خودشان گواهینامه نگرفته اند، امکان دریافت گواهینامه بین‌المللی هم نخواهند داشت. همین‌جا خیالتان را هم راحت کنیم که برای صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی نیازی نیست دوباره امتحان رانندگی بدهید.

 

گواهینامه بین المللی

گواهینامه بین المللی

اعتبار گواهینامه بین المللی و کشورهای پذیرنده آن را می‌شناسید؟

گواهینامه بین‌المللی رانندگی یک تا سه سال دارای اعتبار می باشد. همه چیز در این‌باره در گروی انتخاب شما است. اگر گواهینامه ای یک یا سه ساله گرفته اید، پس از اتمام دوره اعتبارش باید از ابتدا برای دریافت آن اقدام نمایید. یادتان باشد که خبری از تمدید گواهینامه رانندگی بین المللی و تجدید نخواهد بود.

هزینه دریافت گواهینامه یک ساله کمتر از سه ساله می باشد. البته یک یا سه ساله بودن گواهینامه فقط وابسته به انتخاب شما نیست؛ باید ببینید که کشور موردنظرتان کدام‌ مورد را می پذیرد. برخی از کشورها گواهینامه سه ساله را قبول نمی کنند.

انواع گواهینامه بین‌المللی رانندگی

آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی و دریافت و استفاده از گواهینامه هر کشوری بسیار ضروری است. قبل از سفر و اقدام برای دریافت گواهینامه حتما بدانید که با چه مقرراتی روبه‌رو می شوید. برای مثال، آمریکا، کانادا و استرالیا از کشورهایی محسوب می شود که گواهینامه سه ساله را نمی پذیرند. به‌طور کلی، تحقیقاتتان را درباره رانندگی و دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی تکمیل نمایید تا در سفر با اتفاقات غیرمنتظره روبه‌رو نشوید.

در تصویر زیر می‌توانید کشورهایی را ببینید که گواهینامه یک‌ساله را می‌پذیرند.

مدارک لازم برای صدور گواهینامه بین المللی چیست؟

برای صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی باید مدارک زیر را آماده کنید:

  • اگر قصد دارید گواهینامه ای با اعتبار یک ساله دریافت کنید، باید گواهینامه وطنی تان دست کم یک‌ماه اعتبار داشته باشد.
  • اگر قصد دارید گواهینامه ای با اعتبار سه ساله دریافت نمایید، باید گواهینامه وطنی تان حداقل سه سال اعتبار داشته باشد.
  • یک قطعه عکس سه در‌چهار (خانم‌ها باید در تصویر حجاب کامل داشته باشند).
  • اصل یا رونوشتی از صفحه نخست گذرنامه.
  • ارائه گواهینامه قبلی در صورت معتبربودن.
  • تکمیل فرم درخواست گواهینامه بین‌المللی.
  • پرداخت هزینه های لازم.

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 17 خرداد 1402 ساعت: 13:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا

  • 53

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فروشگاه مزدا می‌باشد.

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی

چرا فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد؟

فروشگاه مزدا اعتماد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد

۱ضمانت اصالت کالا

۲سرعت در ارسال کالا

۳پشتیبانی متعهدانه

لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت مزدا را از ما بخواهید

سنسور اکسیژن

ترانس چراغ جلو

کمپرسور کولر

موتور کامل مزدا

سر سیلندر مزدا

سپر جلو مزدا

کامپیوتر گیربکس

چراغ جلو مزدا

لیست لوازم یدکی مزدا

  • لوازم یدکی فنی ۱
  • لوازم یدکی فنی ۲
  • لوازم یدکی ظاهری

لوازم یدکی (تجهیزات فنی) مزدا اعتماد

  • یونیت فن
  • فولی
  • فیوز و رله
  • قاب تسمه تایم
  • فولی پمپ هیدرولیک
  • فولی دینام
  • فولی واتر پمپ
  • فیلتر روغن
  • لاستیک پدال
  • لاستیک سوپاپ
  • لاستیک چاکدار
  • فیلتر هوا
  • قاب باطری
  • کاتالیزر
  • کارتل
  • کاسه نمد
  • چدنی اگزوز
  • رگلاژ کاپوت
  • کامپیوتر
  • گردگیر پلوس
  • گردگیر کمک
  • گردگیر جعبه فرمان
  • کاور زیر موتور
  • شلگیر جلو و عقب
  • کوئل
  • کمک جلو و عقب
  • مخزن گاز
  • گیربکس
  • گژ روغن
  • گل پخش کن
  • لنت جلو و عقب
  • محزن آب
  • لوله های آب

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1402 ساعت: 13:16
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب در تبریز

  • 54

درباره فروشگاه دره سو، از سال 1389 فعالیت خودرا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی اغاز کرد.
ما در این مدت توانستیم با فروش دستگاه های متنوع با کیفیت و به روز دنیا و ارایه خدمات توسط تکنسین های مجرب رضایت بیش از 10 ها هزار مشتری را کسب کنیم.
مفتخریم که در این مدت توانسته ایم برای بهبود کیفیت اب این مایه حیات و ارتقای سلامتی جامعه گام برداریم.

تصفیه آب در تبریز

فروشگاه دره سو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی با برترین برند ها همچون blue well و سافت واتر SOFT WATER و سی سی کا CCK و… فعالیت می کند.

آدرس

تبریز، چهارراه حافظ، خیابان حافظ، نبش کوچه نوروزی، تصفیه آب دره سو

 

شماره تماس

۰۹۱۴۶۴۸۴۹۹۲

 

ایمیل

info@darasu.ir


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1402 ساعت: 12:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خرید آنلاین باقلوا

  • 77

لوگو-باکلاواچی4

باکلاواچی | Baklavachi

خرید آنلاین باقلوا

باقلوا استانبولی | کنافه | لوکوم و حلوا

مجموعه باکلاواچی در راستای ارائه ی محصولات با کیفیت و جلب رضایتمندی مشتریان، در سال 1395 آغاز به کار نموده. مجموعه باکلاواچی با چندین شعبه در کشور تولید و توزیع کننده ی انواع باقلوا و همچنین  اولین تولید کننده کونفه صنعتی در سطح شهر تهران می باشد.

از سایر محصولات این مجموعه می توان به دسرهای ترکی سوتلاچ، کازان دیبی و بامیه ترکی اشاره کرد.

شعبات

  • شعبه1: تهران، یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، بین خیابان ۳۷ و میدان کلانتری، پلاک ۳۲۱
  • شعبه2: تهران، استاد معین، دستغیب غربی، پلاک ۴۶۰
  • شعبه 3: تهران، میدان انقلاب، جمالزاده جنوبی، روبروی آش نیکوصفت، پلاک ۱۳۱
  • شعبه ۴: تهرانپارس، خیابان امیری طائمی، خیابان رشید، نبش ۱۴۹ غربی، پلاک ۹۰
  • شعبه ۵: نوشهر، خیابان ۱۵ خرداد، جنب رستوران افتابگردان،  پلاک ۹۲
  • شعبه ۶: تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، بلوار سباری(آجودانیه)، نبش پور ابتهاج، مجتمع تجاری عرش(فود کورت)، شماره ۱۵۷

محصولات

  • بامیه
  • کنافه
  • باقلوا
  • دسر ترکی
  • پک مخصوص

  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت: 10:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوستر سقفی

  • 57

آشنایی بیشتر با مرکز لوستر

گروه تولیدی صنعتی مرکز لوستر با مجموعه پرسنل مجرب و با تجربه از سال ۱۳۷۸ همواره در زمینه تامین دکوراسیون و روشنایی منزل مشتریان عزیز فعالیت دارد. پس از سال ها هم اکنون این مجموعه با داشتن تجربیات کافی در زمینه نور و روشنایی فعالیت خود را برای خرید آنلاین شما مشتریان گرامی آغاز کرده است. امید است با داشتن تجربه خرید از مجموعه و استفاده از مشاورین متخصص ما از خریدتان راضی باشید. مجموعه مرکز لوستر همواره در دو بخش فروش بنکداری (عمده) و مصرف کننده (خرده) فعالیت داشته و در حوزه فروش آنلاین هم این خط مشی را ادامه خواهد داد. 

لوستر سقفی

در سایت ما در قسمت دسته بندی لینکی مجزا برای همکاران عزیز در سرتاسر ایران اختصاص داده شده که به راحتی بتوانند بصورت عمده با ما همکاری داشته باشند. در دسته بندی سایت در قسمت مصرف کننده انواع صفحه لوستر، لوسترسقفی، لوستر شاخه ای برنجی، شاخه ای آلومینیومی، شاخه ای بلوری، سقفی کریستالی، آویز تکی و دو تایی و سه تایی و دیواری از سه نوع کریستالی شاخه ای و مدرن موجود است. دسته بندی بر اساس کاربرد هم در اختیار شما مشتریان عزیز قرارگرفته تا به راحتی در انتخاب لوستر محل مورد نظر اعم از آشپزخانه،هال و پذیرایی،راهرو،نهارخوری و … اطمینان حاصل نمایید. بخش دیگر در دسته بندی ها مربوط لوازم دکوراتیو این مجموعه می باشد که شامل آباژور کنار سالن و رو میزی و آواز دکوری دیگر می باشد. مفتخر هستیم با داشتن مهندسین با تجربه و کادر حرفه ای پروژه هتل پارس،پروژه تالار و رستوران پالایشگاه تبریز،پروژه هتل دریا و سایر پروژه ها را با موفقیت به اتمام رسانده ایم. ما همواره در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی در تمام ایران هستیم.لوستر سقفی مربعی سایز 30 در 30


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت: 9:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خرید آجیل آنلاین

  • 63

برآنیم تا بهترین ها را به ارمغان بیاوریم

خرید آجیل آنلاین

درباره آجیلی و خشکبار حبشی می توان گفت که از سال ۹۸ در زمینه آجیل و خشکبار همواره سعی در ارائه اجناس درجه یک با نازلترین قیمت بوده و هدف اصلی آن  جلب نظر مشتریان گرامی می باشد.

این مجموعه با به کار گیری نیروی جوان و با بکارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و بهداشتی کلیه آجیل های خود را به صورت سنتی بوداده می نماید.

آجیلی حبشی با تنوع بالای محصولات از جمله آجیل، خشکبار، خرما، شیرینیجات، ادویجات و ... بهترین کیفیت محصولات را برای شما عزیزان به امغان می آورد.

امید است این مجموعه همیشه با حفظ کیفیت و قیمت مناسب همیشه همراه شما عزیزان در خریدهایتان باشد و تجربه خریدی دلنشین، دلچسب و بسیار آسان را در اختیار شما مشتریان آجیل و خشکبار قرار دهد.

خرید آجیل آنلاین

1,500+:سفارش آنلاین

20+:سال تجربه

400+:تنوع محص

خرید  آنلاین آجیل

آجیل شیرین


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت: 9:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب در تبریز

  • 51

درباره فروشگاه دره سو، از سال 1389 فعالیت خودرا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی اغاز کرد.
ما در این مدت توانستیم با فروش دستگاه های متنوع با کیفیت و به روز دنیا و ارایه خدمات توسط تکنسین های مجرب رضایت بیش از 10 ها هزار مشتری را کسب کنیم.
مفتخریم که در این مدت توانسته ایم برای بهبود کیفیت اب این مایه حیات و ارتقای سلامتی جامعه گام برداریم.

تصفیه آب در تبریز

فروشگاه دره سو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی با برترین برند ها همچون blue well و سافت واتر SOFT WATER و سی سی کا CCK و… فعالیت می کند.

نمادهای اعتماد تصفیه آب در تبریز


asnaf-1-min-min

namad-1-min-min

samandehi-1-min-min


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت: 6:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خرید آجیل آنلاین

  • 60

خرید آجیل آنلاین

برآنیم تا بهترین ها را به ارمغان بیاوریم

درباره آجیلی و خشکبار حبشی می توان گفت که از سال ۹۸ در زمینه آجیل و خشکبار همواره سعی در ارائه اجناس درجه یک با نازلترین قیمت بوده و هدف اصلی آن  جلب نظر مشتریان گرامی می باشد.

این مجموعه با به کار گیری نیروی جوان و با بکارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و بهداشتی کلیه آجیل های خود را به صورت سنتی بوداده می نماید.

آجیلی حبشی با تنوع بالای محصولات از جمله آجیل، خشکبار، خرما، شیرینیجات، ادویجات و ... بهترین کیفیت محصولات را برای شما عزیزان به امغان می آورد.

امید است این مجموعه همیشه با حفظ کیفیت و قیمت مناسب همیشه همراه شما عزیزان در خریدهایتان باشد و تجربه خریدی دلنشین، دلچسب و بسیار آسان را در اختیار شما مشتریان آجیل و خشکبار قرار دهد.

آدرس

تبریز، بازار، خیابان دارایی قدیم، بلوار علامه طباطبائی جنوبی، خیابان شهیدمدنی اول، جنب سرای عالی، طبقه همکف، واحد ۴۵

 

شماره تماس

۳۵۲۵۶۷۴۴ - ۰۴۱

 

آدرس ایمیل

info@mhabashinuts.com

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تجهیزات دندانپزشکی دنت آتروپات

  • 56

تجهیزات دندانپزشکی دنت آتروپات

شرکت آتروپات همیاران گستر با نام تجاری دنت آتروپات از سال ۹۵ فعالیت خود را در زمینه توزیع و فروش تجهیزات و مواد دندانپزشکی شروع کرده است و با توجه به گسترش روزافزون آنلاین شاپ ها و دنیای ارتباطات مجازی، شرکت تصمیم به ارائه خدمات فروش مطمئن، تسریع در خرید، اصالت کالا، قیمت رقابتی و معرفی محصولات به روز در قالب سایت www.dentatropat.ir ، در جهت منافع دندانپزشکان و مطب ها و کلینیک ها نموده است. درباره دنت آتروپات

همچنین با داشتن دو شعبه در شهر های تهران و تبریز توانسته است کلیه نیاز های جامعه دندانپزشکی را تامین نماید و هدف شرکت بر مبنا مشاوره،راهنمایی و اعتماد مشتری،با همکاری پرسنل متخصص و دانش آموخته در زمینه دندانپزشکی میباشد

آدرس

شعبه مرکزی: تهران،میرداماد،خیابان نیل،کوچه سینا،ساختمان سپهر،طبقه۵،واحد ۲
شعبه تبریز: ولیعصر،پروین اعتصامی،کوی نیما،نبش هما،پلاک ۱۳

 

آدرس ایمیل

info@dentatropat.com
sale@dentatropat.com

 

شماره تماس

شعبه مرکزی: ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۹۴ - 09015140074
شعبه تبریز: ۰۴۱۳۳۶۹۸۳۲۱ - ۰۹۱۴۶۲۹۳۰۶۸

تحویل اکسپرس

در کمترین زمان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی حرفه ای

پرداخت آنلاین

پرداخت از طریق درگاه بانکی

۷ روز ضمانت

مهلت بازگشت وجه

ضمانت اصل‌بودن کالا



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تجهیزات نقشه برداری فرح بخش

  • 51

فروشگاه تجهیزات نقشه برداری فرح بخش متخصص در زمینه فروش تجهیزات و دوربین های نقشه برداری و اندازه گیری است و در طول این سالیان با بهترین و سریع ترین خدمات فروش و پشتیبانی در خدمت متخصصین کشور عزیزمان ایران بوده است. شرکت نقشه برداری فرح بخش جهت دسترسی آسان و راحت شما عزیزان به طور حرفه ای از سال 1401 در امر فروش آنلاین تجهیزات نقشه برداری فعالیت رسمی خود را آغاز می نماید.

متخصص در زمینه فروش تجهیزات و دوربین های نقشه برداری و اندازه گیری است و در طول این سالیان با بهترین و سریع ترین خدمات فروش و پشتیبانی در خدمت متخصصین کشور عزیزمان ایران بوده است. شرکت نقشه برداری فرح بخش جهت دسترسی آسان و راحت شما عزیزان به طور حرفه ای از سال 1401 در امر فروش آنلاین تجهیزات نقشه برداری فعالیت رسمی خود را آغاز می نماید.

آدرس

شعبــه 1: تبریز، سه راه امین، پاساژ برلیان، طبقه همکف، پلاک 130
شعبــه 2: چایکنـار، روبـروی پمـپ بنزیـن، بـرج ارک، طبقـه 6، واحـد 4

 

شماره تماس

09120229879
09355218566
09141130339

 

ایمیل

info@geomapping.ir
sale@geomapping.ir



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا

  • 48
لوازم یدکی مزدا

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فروشگاه مزدا می‌باشد.

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی

چرا فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد؟

فروشگاه مزدا اعتماد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد

۱ضمانت اصالت کالا

۲سرعت در ارسال کالا

۳پشتیبانی متعهدانه

لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت مزدا را از ما بخواهید

سنسور اکسیژن

ترانس چراغ جلو

کمپرسور کولر

موتور کامل مزدا

سر سیلندر مزدا

سپر جلو مزدا

کامپیوتر گیربکس

چراغ جلو مزدا

لیست لوازم یدکی مزدا

  • لوازم یدکی فنی ۱
  • لوازم یدکی فنی ۲
  • لوازم یدکی ظاهری

لوازم یدکی (تجهیزات فنی) مزدا اعتماد

  • یونیت فن
  • فولی
  • فیوز و رله
  • قاب تسمه تایم
  • فولی پمپ هیدرولیک
  • فولی دینام
  • فولی واتر پمپ
  • فیلتر روغن
  • لاستیک پدال
  • لاستیک سوپاپ
  • لاستیک چاکدار
  • فیلتر هوا
  • قاب باطری
  • کاتالیزر
  • کارتل
  • کاسه نمد
  • چدنی اگزوز
  • رگلاژ کاپوت
  • کامپیوتر
  • گردگیر پلوس
  • گردگیر کمک
  • گردگیر جعبه فرمان
  • کاور زیر موتور
  • شلگیر جلو و عقب
  • کوئل
  • کمک جلو و عقب
  • مخزن گاز
  • گیربکس
  • گژ روغن
  • گل پخش کن
  • لنت جلو و عقب
  • محزن آب
  • لوله های آب


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تجهیزات دندانپزشکی

  • 58
دنت آتروپات
شرکت آتروپات همیاران گستر با نام تجاری دنت آتروپات از سال ۹۵ فعالیت خود را در زمینه توزیع و فروش تجهیزات و مواد دندانپزشکی شروع کرده است و با توجه به گسترش روزافزون آنلاین شاپ ها و دنیای ارتباطات مجازی، شرکت تصمیم به ارائه خدمات فروش مطمئن، تسریع در خرید، اصالت کالا، قیمت رقابتی و معرفی محصولات به روز در قالب سایت www.dentatropat.ir ، در جهت منافع دندانپزشکان و مطب ها و کلینیک ها نموده است. درباره دنت آتروپات
همچنین با داشتن دو شعبه در شهر های تهران و تبریز توانسته است کلیه نیاز های جامعه دندانپزشکی را تامین نماید و هدف شرکت بر مبنا مشاوره،راهنمایی و اعتماد مشتری،با همکاری پرسنل متخصص و دانش آموخته در زمینه دندانپزشکی میباشد.
آدرس
شعبه مرکزی: تهران،میرداماد،خیابان نیل،کوچه سینا،ساختمان سپهر،طبقه۵،واحد ۲ شعبه تبریز: ولیعصر،پروین اعتصامی،کوی نیما،نبش هما،پلاک ۱۳


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم یدکی مزدا

  • 56

اعتماد شما اعتبار ماست

با بیش از ۱۵ سال سابقه

لوازم یدکی مزدا

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فروشگاه مزدا می‌باشد.

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی

چرا فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد؟

فروشگاه مزدا اعتماد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد

????

۱

ضمانت اصالت کالا

????

۲

سرعت در ارسال کالا

????

۳

پشتیبانی متعهدانه

????

۳

تضمین بهترین قیمت

محصولات فروشگاه مزدا اعتماد

لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت مزدا را از ما بخواهید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کالیبراسیون تراز لیزری

  • 58
کالیبراسیون تراز لیزری، جزء اصول و ضوابط کاری شرکت های نقشه برداری می باشد. در طول مدت استفاده از تجهیزات نقشه برداری از تنظیم خارج می شوند و دیگر به دقت اصلی دستگاه نمیرسند. بدین جهت تجهیزات و دوریبن ها نیاز به تنظیم و سرویس دوباره و حتی چند باره دارند تا دوباره به دقت ابتدایی خود برگردند.
????
تراز لیزری
تراز لیزری دستگاهی الکترونیکی می باشد که پرتویی قرمز یا سبز را در امتداد محور x و y پخش می‌کند. کارخانه‌ی سازنده تراز، ارتفاع خروج پرتوها را در محدوده مشخصی تنظیم کرده تا با کمک تراز می‌توانید تمام کارهای داخلی را انجام بدهید.
کالیبراسیون چیست؟
کالیبراسیون اندازه‌گیری و تعیین صحت وسیله اندازه‌گیری در مطابقت با مرجع تأیید شده می‌باشد. هدف کالیبراسیون ایجاد نظامی مؤثر به منظور کنترل صحت و دقت پارامترهای مترولوژیکی دستگاه‌های آزمون و وسایل اندازه‌گیری و کلیه تجهیزاتی است که عملکرد آن‌ها بر کیفیت فرایند تأثیرگذار می‌باشد. این کار به منظور اطمینان از تطابق اندازه‌گیری‌های انجام شده با استانداردهای جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نحوه ی کار تراز لیزری
پرتوهای سبز یا قرمز از تراز لیزری خارج شده، به عبارتی لیزر نوعی پرتوی نوری بسیار متمرکز و تقویت‌ شده است که با دیود LED تراوش می‌شود و هر چه ضخامت این پرتوها کم باشد بهتر می باشد. ضخامت به پارامترهای دیود و سطح تمرکز نور بستگی دارد. پرتوهای کم ضخامت دقت را به بیشترین حد مجاز می‌رسانند و حتی در مسافت‌های طولانی بین 30 تا 50 متر، خطای احتمالی در آنها تقریبا به صفر مایل می شود. رنگ پرتوها نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.
????
کالیبراسیون تراز لیزری
اهداف اصلی کالیبراسیون
  1. برای اطمینان از قرائت‌هایی که از دستگاه صورت می‌گیرد.
  2. برای تعیین درستی مقادیر خوانده شده از دستگاه.
  3. برای استقرار قابلیت ردیابی دستگاه به استانداردهای مرجع
کالیبراسیون از بعد دیگر
در تعریف کلیات کالیبراسیون را میتوان به مقايسه یک دستگاه اندازه گيري با یک استاندارد و تعيين ميزان اشتباه  وسيله ی نقشه برداری نسبت به آن و تنظيم دستگاه در مقايسه با استانداردهای اصلی آن، دانست.
عدم کالیبراسیون دوربین و تجهیزات نقشه برداری
درصورتی که عدم کالیبراسیون به وجود آید مشاهدات نقشه برداری با دقت کافی انجام نمی شود و مشاهدات دارای اشتباه می شوند که گاهی این خطاها باعث هزینه های زیادی و غیر قابل استرداد در پروژه ها می شوند. پس توصیه می شود که به صورت نرمال هر شش ماه یا یک سال تمامی تجهیزات به مراکز کالیبراسیون فرستاده شوند.


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

  • 53

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری، جزء اصول و ضوابط کاری شرکت های نقشه برداری می باشد. نیاز به تعمیرات در صورتی لازم است که بنا به دلایلی مثل کارکرد دستگاه ها، جابجایی، ضربه، تغییرات آب و هوا و استفاده از تجهیزات، در مدت استفاده تجهیزات نقشه برداری از تنظیم خارج می شوند و دیگر به دقت اصلی دستگاه نمیرسند. بدین جهت تجهیزات و دوریبن ها نیاز به تنظیم و سرویس دوباره و حتی چند باره دارند تا دوباره به دقت ابتدایی خود برگردند.

کالیبراسیون چیست؟

کالیبراسیون به معنای تنظیم و آماده سازی دقیق هر دستگاه است، که در مدت کارکرد و جابجایی، ضربه یا هر اتفاقی از تنظیم و دقت اصلی خود خارجمی شود. سرویس به موقع این تجهیزات در طول عمر مفید دستگاه ها بسیار حائز اهمیت میباشد و از آسیب هایی که ممکن است اتفاق بیفتد جلوگیری می کند.

کالیبراسیون از بعد دیگر

در تعریف کلیات کالیبراسیون را میتوان به مقايسه یک دستگاه اندازه گيري با یک استاندارد و تعيين ميزان اشتباه  وسيله ی نقشه برداری نسبت به آن و تنظيم دستگاه در مقايسه با استانداردهای اصلی آن، دانست.

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری

عدم کالیبراسیون دوربین و تجهیزات نقشه برداری

درصورتی که عدم کالیبراسیون به وجود آید مشاهدات نقشه برداری با دقت کافی انجام نمی شود و مشاهدات دارای اشتباه می شوند که گاهی این خطاها باعث هزینه های زیادی و غیر قابل استرداد در پروژه ها می شوند. پس توصیه می شود که به صورت نرمال هر شش ماه یا یک سال تمامی تجهیزات به مراکز کالیبراسیون فرستاده شوند.

کالیبراسیون دوربین نقشه برداری به چه شکلی می باشد؟

برای کالیبراسیون از ابزاری به نام کلیماتور استفاده می شود. کلیماتور وسیله ای است که شرایط یک تارگت در فاصله دور را در تعمیرگاه برای تعمیرکار فراهم می کند . کلیماتور جهت کالیبره کردن تمام دوربین اعم از دوربین های نقشه برداری را فراهم می کند.

همچنین سیستم نرم افزاری نیز به دوربین های نقشه برداری (توتال استیشن ها و ترازیاب های دیجیتال) متصل می شود و بعضی از خطاهای دوربین ها را نیز حذف یا کم می کند. با توجه به کارکرد و نوع دستگاه ،شرایط کارگاهی، زمان کالیبراسیون عدد ثابتی نمی باشد. استفاده درست و دقت در جابجایی این تجهیزات در زمان کالیبراسیون نقش مهمی دارد.

مزیت انجام کالیبراسیون

  1.  جلوگيري از تصريح حقوق مصرف کننده  و توليد کننده و تضعیع بیت المال.
  2.  ايجاد اعتماد همگاني در سطح جامعه در فرايندهاي تجاري، خدماتي و بهداشتي
  3. افزايش اعتبار بين المللي
  4.  گسترش حقوق اجتماعي به عنوان يکي از شاخصهاي رشد يافتگي اجتماعي – فرهنگي
  5. ايجاد بستر و فرهنگ قانون مداري جهت حفظ حقوق ملت و دولت
  6.  جلوگيري از ضرر و زيان در تبادلات بازرگاني با ساير کشورها
  7. ايجاد اشتغال براي شرکتهاي مجري
  8. برای اطمینان از قرائت‌هایی که از دستگاه صورت می‌گیرد
  9. برای تعیین درستی مقادیر خوانده شده از دستگاه
  10. برای استقرار قابلیت ردیابی دستگاه به استانداردهای مرجع
تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری..

تعمیرات و کالیبراسیون دوربین های نقشه برداری..



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه تصفیه آب در تبریز

  • 74

اهمیت تصفیـه آب خانگی در تبریز

امروزه با توجه به مشکلاتی که در زمینه فراهم آوردن آب سالم به وجود آمده است، یکی از مهم ترین بخش ها در ساخت و ساز ساختمان، تصفیه آب خانگی است. شما شاید در خانه خود لوله کشی هایی داشته باشید که آب را به قسمت های مختلف خانه می رسانند و بدون شک این لوله کشی ها از فیلتراسیون شهری رد شده اند اما آیا واقعا به آن اندازه که شما تصور می کنید پاک و بدون آلاینده هستند؟

همانطور که میدانید، بیش از سه چهارم کره زمین را آب فراگرفته است و بیش از ۹۷ درصد این مقدار در دریاها و همچنین اقیانوس ها ذخیره شده اند و تنها کمتر از سه درصد آن ها قابل آشامدت هستند. مقدار بسیار زیادی از این آب هم به ضورت یخچال های طبیعی، مناطق قطبی و همچنین رطوبت موجود در آب و هوا و خاک هستند که غیرقابل دسترسی می باشند. میتوان گفت که تنها ۰٫۶ درصد از کل این میزان در اختیار انسان قرار دارد تا بتواند به عنوان آب شیرین و یا آب های زیرزمینی از آنها بهره مند شود و آب مورد نیاز خود را تامین کند.

متاسفانه این منابع آب شیرین هم محدود هستند و هم اینکه وجود آلاینده های بسیار باعث می شود تا در معرض آلودگی های بسیاری قرار بگیرند. به همین دلیل هم پیش از استفاده باید آن ها را از فاضلاب های صنعتی، کودهای شیمیایی و …. پاک کرد. آب همانطور که میدانیدیکی از نیازهای عمده بشر است. و به همین دلیل هم نمیتوان آلوده بودن، یا کم بودن آن را نادیده گرفت و اینجاست که تصفیه آب و به ویژه تصفیه آب خانگی به دلیل آشامیدن اهمیت دو چندان مییابد.

آلاینده های آب چه موادی هستند؟

به طور کل میتوان گفت که آلاینده هایی که در آب وجود دارند حاصل صنعتی شدن و همچنین توسعه  و گسترش مواد مضر است. دقت داشته داشته باشید که با توجه به صنعتی شدن جوامع، آلاینده هایی نظیر مواد سمی، فلزات سنگین و حتی اسیدیته های آزاد به آب بسیار بیشتر از گذشته است. همچنین ورود موادی مانند مواد رادیواکتیو، میکروارگانیسم ها و چربی ها و روغن ها نیز باعث آلودگی آب شرب می شوند که سلامت انسان را تا حد بسیار زیادی تهدید می کند.

امروزه اما نمیتوان استفاده از این نوع مواد را نادیده گرفت. روزانه بسیاری از ما، حجم بسیاری از این مواد را وارد چرخه آب و فاضلاب می کنیم. و پس از این چرخه هم به صورت مداوم وارد آب های زیرزمینی خواهند شد. مولکول های کربن دار حلقوی که در این مواد آلاینده وجود دارد. به آسانی تغییر شکل نخواهند داد و با وارد شدن به آب های زیرزمینی باعث ایجاد انواع آلودگی های شیمیایی می شوند. تنها یک چهارم از این پاک کننده ها تجزیه خواهند شد و مابقی آن ها در آب باقی خواهند ماند و آن را آلوده خواهند کرد. به همین دلیل هم نیاز به تصفیه آب خانگی هرروز بیشتر از دیروز حس می شود.

در تصفیه خانه های شهری چه اتفاقی می افتد؟

دقت داشته باشید که در تصفیه خانه های شهری، برای تصفیه کردن آب شرب و همچنین از بین بردن آلودگی هایی که در آن وجود دارد به آن کلر اضافه می کنند. کلر قابل دسترس ترین و در عین حال ارزان ترین آنتی اکسیدان است. که میکروب ها و ویروس ها را از بین خواهد برد اما دقت داشته باشید که در این روش برخی از آلاینده های دیگر به طور کامل از بین نمی روند و همین هم ممکن است باعث بروز مشکل شود.

در تصفیه خانه هایی از کلر به عنوان گندزدا استفاده می شود. این مواد در نتیجه ترکیب خود با مواد دیگری مانند ترکیبات آلی، تولید هالومتان یا هالوفرم خواهند کرد. این مواد که بدون شک نام آنها را نشنیده اید ترکیباتی سرطان زا هستند که برای سلامتی انسان بسیار مضر اند. در تصفیه خانه شهری اما پس از اینکه این کلر وارد آب می شود.

مرحله بعد وارد لوله کشی های خانگی خواهد شد. اینجاست که شما بدون استفاده از تصفیه آب خانگی میتوانند اثرات مخربی را برای سلامتی انسان داشته باشند. به هر حال هم میتوان گفت که تصفیه های اولیه در این زمینه برای مقابله با آلودگی های شیمیایی کافی نخواهند بود. و همچنان هم فلزات مضر و همچنین نمک های زیان بخش نیز وجود خواهند داشت. که از طریق آب آشامیدنی وارد بدن انسان می شوند. و در نتیجه مشکلات بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد.

لیست انواع محصولات فروشگاه دره سو

تصفیه آب خانگی AQUA CLEAR مدل ZC10 تصفیه آب خانگی AQUA CLEAR مدل ZF7
تصفیه آب خانگی BLUE WELL مدل BSP602 تصفیه آب خانگی BLUE WELL مدل PIN300
تصفیه آب خانگی BLUE WELL مدل SSP400 تصفیه آب خانگی FREECOM مدل N22
تصفیه آب خانگی HYUNDAI مدل H700 تصفیه آب خانگی PURELINE مدل TD200
تصفیه آب خانگی RELAX مدل 409F تصفیه آب خانگی SOFTWATER مدل X800
تصفیه آب خانگی ROYAL مدل B116 تصفیه آب خانگی TANK PAC مدل 7S
دستگاه تصفیه آب خانگی Pure line شیر تصفیه آب

 

نمک ها و فلزات زیان آور با دستگاه تصـفیه آب خانگی از بین می روند.

میتوان گفت که نمک ها و همچنین فلزات زیان آور بسیار زیادی در آب وجود دارند که محلول هستند و اگر میزان این نوع آلاینده ها از حد استانداردی که باید بیشتر باشد. به طور حتم متابولیسم سلولی و همچنین سوخت و ساز سلول های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است. که در این زمینه مشکل ساز شود. این نوع مواد، با تحت تاثیر قرار دادن سلول های بدن در رسیدن غذا و همچنین اکسیژن کافی به سلول ها اختلال ایجاد می کنند. و همین هم باعث بروز مشکلاتی در قیمت های مختلف بدن خواهد شد.

معمولا اینطور گفته می شود که اختلالاتی که ناشی از استفاده از این نوع آب است را میتوان به صورت مشکلات پوستی، خستگی مفرط، سردرد و ضعف عضلانی و … دانست و همچنین موارد دیگری هم به صورت ظاهری مشخص نخواهند شد. از جمله این مشکلات میتوان به اختلال در سیستم گردش خون به دلیل رسوب گذاری در جداره رگ ها شده و مشکلاتی چون فشار خون، گرفتگی رگ ها، مشکلات کلیوی و نیز عدم ترشح مفید غدد بدن اشاره کرد. و در نهایت هم عوارض بسیار خطرناک تری مانند سکته های مغزی و قلبی ایجاد خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب در تبریز

دستـگاه تصفیه آب خانگی در تبریز

قطعا میدانید که میان ۶۶ تا ۸۵ درصد از بدن انسان را آب تشکیل داده است. و همچنین میزان این آب در خون انسان ۷۹ درصد خالص است. اینطور گفته می شود. که معمولا سوخت و سازهای سلولی که در بدن انجام می شود عمدتا توسط آب صورت خواهد گرفت. و همین هم باعث می شود. که نیاز به آب سالم برای داشتن بدنی سالم به صورت محسوس حس شود.

به طور دائم باید آب در بدن وجود داشته باشد تا مواد غذایی به سلول ها و بافت ها برسند و مواد زائد از آن ها خارج شود. در صورتی که مولکول های آبی که در بدن انسان موجود هستند.توسط عناصر اشتباه پر شده باشند دیگر نمیتوانند کارایی طبیعی خود را انجام دهند. و به همین دلیل هم با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد.

جهت مطالعه  ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 11:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستبند گل ماه

  • 77

دستبند گل ماه

دستبند گل ماه ساخته شده از سنگ هاولیت و آمازونیت تراش استار طراحی و ساخته شده است. این دستبند در دو سایز زنانه و مردانه قابل سفارش میباشد.

هولیت ، سنگ جواهر

نام هولیت را به افتخار هنری هو بر روی این سنگ نهاده اند.
وی این سنگ را در سال ۱۸۶۸ در نوا اسکوتیا کشف نمود.
هنری هو یک شیمی دان، جغرافی دان و زمین شناس کانادایی بود که این ماده ی معدنی را توسط معدنچیان سنگ گچ و به دلیل سختی بیشتر نسبت به سنگ کچ مانع استخراج می شد کشف نمود.
هولیت یک ماده ی معدنی بورات بوده که در کانادا و بخش هایی از ایالات متحده یافت می شود، این ماده به شکل کلوخه های نامنظم است که به صورت کل کلم نمایان می شود.
بلورهای هولیت شفاف بسیار کمیاب و کوچک(بزرگترین بلورهای هوليت ا سانتی متر طول دارند) بوده اما این کلوخه ها در احجام بیش از ۵۰ کیلوگرم یافت می شوند.
هولیت ظاهری مشابه با مرمر سفید یا پورسلین داشته و درخشندگی نیمه شیشه ای دارد.
این ماده کدر و سفید یا خاکستری با رگه های خاکستری، قهوه ای تیره یا سیاه است.
هوليت با کیفیت سنگ جواهر خطوط تیره تری دارد( که به شکل رگه قابل مشاهده است)، و یا اینکه بدون رگه و به صورت سفید خالص وجود دارد.

خواص هولیت

هولیت چاکرای تاج و چم سوم را تقویت نموده و در نتیجه دارای خواص فوق العاده ای از قابلیت های ذهنی و جسمی است. این یک سنگ خیلی آرامش بخش می باشد. به صاحب آن حس صبر و شکیبایی می بخشد و به خلاص شدن از شر خشم و عصبانیت یاری می نماید. از آن جا که این احساس آرامش را به وجود می آورد. از آن به عنوان کمک در خواب مورد استفاده قرارا می گیرد. در زیر بالش قرار می گیرد. به صاحب آن اجازه می دهد خواب خوبی داشته باشد. و ذهن پر تحرک شخص را که به او اجازه استراحت نمی دهد. متوقف می نماید. در همین روش، از خواص سنگ هولیت جهت مدیتیشن نیز به کار می رود، برای افرادی که در آرام سازی ذهن خود مشکل دارند.

افسانه‌های باستانی درباره خواص ماورائی آمازونیت

آمازونیت به عنوان سنگ شجاعت شناخته شده است. گفته می شود که سپرهای آمازونی ها ، یک قبیله قدرتمند از سربازان زن را زینت داده است. اگرچه به اسطوره شناسی مشهور است ، اما برخی از شواهد نشان می دهد که آنها یک جامعه زن‌سالار عصر برنز بوده‌اند. افسانه ها ادعا می کنند که برخی از این جنگجویان یک سینه خود را با سنگ آمازونیت زینت داده‌اند تا در مهارت های تیراندازی با کمان خود موثرتر باشند و برای جلوگیری از ابتلا به عفونت ، زخم های خود را با این سنگ مالش دادند.

دستبند گل ماه داخل بسته بندی خود یک کارت مشخصات سنگ را دارد.

امروزه استفاده دختران و پسران جوان از زیور آلات سنگی نشان از این دارد که روز به روز مردم با انرژی سنگ ها بیشتر آشنا می شوند. و اکسسوری های سنگی گزینه مناسبی هستند تا انرژی آنها در طول روز همراهمان باشند. جنس چرم این دستبند سنگی از بهترین متریال موجود در دنیا میباشد.

خواص آمازونیت در چاکرا درمانی

آمازونیت چاکراهای چهارم (قلب) و پنجم (گلو) را تقویت و به این‌ ترتیب برای تسهیل رهایی از ترس ناشی از قضاوت درونی و یافتن آزادی های درونی می شود. آمازونیت همچنین کمک می کند تا فرد پیام‌ های انرژی وار طبیعت، پیرامون دانش ذهنی و برتر را جذب نماید. گفته می شود از اگر این سنگ در مراقبه (جنبه تلقینی) استفاده شود باعث کمک به جوان سازی سلولی ، معالجه آسیب دیدگی ، نقرس و آرتروز می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 11:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز

  • 56

 

نرده فلزی فرفورژه در تبریز

با مروری بر محیط اطراف در دنیای امروزی به طور کامل متوجه تغییرات و تنوع بالای دکوراسیون ها، ساختمان سازی ها، درب و نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز و… خواهید شد. یکی از این موارد که از این تنوع بالا جا نمانده است. و دارای پیشرفت بالایی شده است. فلزات می باشند. فلزات طیف وسیعی را تشکیل می دهند که هر یک کاربرد و خاصیت خود را بر اساس قابلیت هایی که دارند. در تمام صنایع مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. سپس به آسانی میتوان این تنوع و پیشرفت را در دنیای فلزات مشاهده کرد.

گل نرده یا همان به زبان فارسی فِرفورژه و به فرانسوی Fer Forgé به معنی تغییر حالت دادن و فر دار کردن میله می باشد. یا چند ضلعی آهنی که سمت نوک فلز با چکش باریک می گردد. و در طول چند مرحله گرم کردن در کوره آهنگری به یک قطعه فر خورده زیبا برای استفاده در کارهای تزیینی تبدیل می‌ شود. این صنعت معمولا در ترکیه انجام می‌ شود. و فرفورژه از دو بخش فرفورژه تشکیل گردیده است که هر کدام از آن ها معنای مجزایی دارند. گل‌ نرده‌ های برگی، فورجی، کوره‌ای، فرفورژه و انواع قطعات فورج (قلیانی و استارت‌ ها) از انواع فرفورژه ها هستند.

معایب و مزایای فرفورژه

محکم و بادوام همانند فلز مانند آهن، این آهن بر خلاف چهره زیبا و ظریف و کاربرد هایی که در طراحی دارد. ولی بر خلاف تصور ما از مقاومت زیاد برخوردار است. به قدری با دوام است که هیچ چیز نمی تواند به آن آسیب برساند. و دارای استحکام بالا می باشد. و نگران ظرافت بیش از حد آن نباشید.

 زیبایی نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز

افراد کمی می باشند که از درب و نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز و دیگر موارد ساخته شده از فرفورژه که در محیط اطراف مشاهده می نماییم خوشش نیاید. و هرگز نمی توان منکر زیبایی نرده فلزی فرفورژه دستساز شد. قطعا میتوان اظهار داشت که یکی از مهم ترین عوامل موثر در زیبایی ساختمان، نقش های فرفورژه بر روی درب، پنجره و نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز است. و اگر از این نوع فلز و طراحی مورد استفاده قرار نمی گرفت. ظاهر ساختمان ها و نقش ها به طور کامل متفاوت بود. و میتوان گفت بی روح بودند. و تمام زیبایی که فرفورژه دارد در آن ها نخواهد بود.

نرده فلزی فرفورژه دستساز

انواع نرده دستساز در تبریز از نظر متریال

  • فلزی
  • تراکم شـاخه های نرده
  • چوبی
  • شیشه ای
  • نوع جوش
  • عرض حـفاظ
  • جنـس رنگ
  • عوامل تاثـیر گذار بر روی قیـمت

 تنوع فراوان نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز

میتوان گفت یکی از برترین امتیازات فرفورژه تنوع بیش از حد در مدل های آن ها می باشد. در نتیجه با خیال راحت می توانید هر مدلی که در نظر دارید را طراحی و پیاده سازی کنید.

قیمت متناسب فرفورژه

قیمت اصلی ترین جز در انتخاب می باشد. فقط موردی که درباره ی قیمت نرده فلزی فرفورژه دستساز بایستی گفت این می باشد که محصولات فرفورژه از قیمت خیلی مناسب و عالی برخوردار می باشند. که این مورد در پرفروش بودن آن تاثیر بسزایی دارد.

انواع نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز

  • چارسو
  • آلومینیومی
  • میلگردی
  • چدنی
  • تسمه ای

نرده-فلزی-فرفورژه-دستساز

نکات مهم در مورد ساخت نرده فرفورژه

  • یکی از نکات مهم این است که بایستی به جنس و نوع نرده توجه شود. نرده های میلگردی و چارسو زیبایی چشمگیری دارند.
  • رنـگ ها و نقش هایی که قرار است در نرده به کار رود انتخابی باشد.
  • نرده ها باید قابلیت خم شدن و یا قوس دادن را داشته باشند.

نرده فلزی فرفورژه راه پله دستساز

  • یکی از مناسب ترین نرده های فلزی به شمار می رود.
  • نرده ها پس از تولید به محل نصب ارسال می گردند. و پس از چند روز نصب می گردند.
  • در طرح ها و مدل هایی زیبا و با ظرافت بالایی تولید و ساخته شده اند که سبب زیبایی بیشتر ساختمان ها می شود.

عوامل برای ساخت نرده فلزی فرفورژه دستساز در تبریز

  • دارا بودن تجهیزات و قطعه های نرده فرفورژه راه پله از جـمله قطعه های فـرفورژه، قطعات ریخته گری آلومینیومی
  • داشتن خلاقـیت و تجربه
جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 11:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

طراحی داخلی کلاسیک در تبریز

  • 55

طراحی داخلی کلاسیک در تبریز

طراحی داخلی کلاسیک در تبریز همیشه بروز خواهد ماند. و همیشه لوکس ،ظریف و فضای سلطنتی را ایجاد می نماید. دکوراسیون داخلی کلاسیک مطابق با نظم، تعادل، دقت و ظرافت فراوان می باشد که اصلی ترین قابلیت آن تقارن می باشد.

ویژگی های سبک کلاسیک

  • نظم، تعادل، تقارن
  • سلطنتی و تجمل گرایی (دوران روم و یونان باستان)
  • رنگ و متریال طبیعی
  • پارچه های طبیعی و زیبا
  • دارای تزئینات
  • وجود نقطه کانونی

در طراحی داخلی کلاسیک در تبریز تمامی قابلیت ها از کوچک ترین  تا آخرین و اصلی ترین بخش با جزئیات به طور کامل دقیق انجام گرفته است و مشاهده می گردد. در طراحی داخلی به سبک کلاسیک عنصر اصلی نقطه کانونی در مرکز اتاق می باشد.

به عنوان مثال می توان گفت شومینه عنصر اصلی اتاق نشمن می باشد. شومینه بطور نمایشی یا حقیقی در طراحی داخلی فضایی گرم به ارمغان می آورد که موجب نزدیکی و جمع شدن افراد به دور هم می گردد.

در طراحی داخلی کلاسیک در تبریز شومینه را با سنگ های طبیعی ،فولاد و با جزئیات دقیق انجام می نمایند.

روش های طراحی و دکوراسیون کلاسیک

هنگامی که قصد طراحی دکوراسیون کلاسیک دارید بایستی ابتدا زیر شاخه کلاسیک را مشخص نمایید، همانند سبک ویکتوریایی یا فرانسوی. بعضی افراد سبک کلاسیک را به عناصر مدرن ترجیح می دهند، همانند سبک نئوکلاسیک. در نتیجه قدم اول انتخاب نوع چیدمان کلاسیک می باشد.

این امر موجب آشنایی با عناصر و متریال های سازه یا بنا می‌ گردد. در آخر مهم ترین قسمت طراحی و اجرای معماری کلاسیک داخلی می باشد که اصول و قوانین خاص خود را دارد. اغلب در انواع روش ها ابتدا یک نقطه کانونی را مشخص می نمایند. و در عین حال اصل تقارن به وضوح قابل دیدن باشد. سپس یک تم رنگی مناسب که هارمونیک و متعادل باشد را انتخاب می کنند. همه ی قسمت ها همانند نشیمن، آشپزخانه و … جزئی از یک کل می باشند، بنابراین بایستی میان کلیه ی اجزا توازن همه جانبه ای برقرار باشد.

طراحی داخلی کلاسیک در تبریز

سبک معماری کلاسیک چیست؟

معماری کلاسیک با قابلیت های خاص از دیگر معماری ها متمایز می گردد. تقارن و تناسب دو موضوع مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک هستند. بر اسا این قانون عناصر یک سازه، بایستی با رعایت تناسب و تقارن ریاضی طراحی و ساخته شوند.

معماری کلاسیک به صورتی است که نمای جلوی سازه یا بنا متفاوت از دیگر نواحی طراحی می گردد. این برجسته سازی به کمک ستون و تزئینات انجام می گیرد. در بخش بالای بنا بعضی اوقات اشکال قوسی و مثلث شکل را طراحی می نمایند. این اشکال پدینت نام داشته و در بعضی موارد نیز زیباتر تزیین می گردند.

تاثیر و نقش ستون ها در دکوراسیون داخلی کلاسیک

یکی دیگر از قابلیت های طراحی داخلی کلاسیک ستون می باشد که به دوره ی طراحی معماری کلاسیک که برگرفته از یونانیان و رومی ها می باشد. در حال حاضر این قابلیت را با استفاده از خطوط عمودی روی دیوارها و پرده ها در فضای داخلی کلاسیک نشان می دهند و می توانند این قابیلت را تکرار و تاکید نمود. استفاده از دکور و تزئینات غیر از رعایت جزئیات در طراحی معماری فضا، به اینکه بدانیم فضا به چه سبکی طراحی شده است هم یاری می نماید.

طراحی معماری فضای داخلی به سبک کلاسیک شامل ارتفاع زیاد سقف، ستونهای بلند، پرده های سرتاسری نزدیک به یکدیگر، آینه ها، گلدان و مجسمه های برنزی و.. می باشد.

حذف دوگانگی در طراحی از قوانین این سبک می باشد. این قانون به دکوراسیون داخلی، مبلمان و… هم مربوط می گردد.

تزئینات دیوارها در دکوراسیون داخلی کلاسیک

از پارچه های دیواری، پانل های چوبی، کاغذ دیواری با الگوی کلاسیک و گچ بری جهت تزئین داخلی از نقاشی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

موردی که خیلی در طراحی داخلی این سبک تاثیر دارد استفاده ی محدود  از رنگ و متریال می باشد و متریالی که استفاده شده بایستی کیفیت زیادی داشته باشد مانند پارچه ابریشم، چوب های گران بها و…

رنگ های محبوب در طراحی داخلی کلاسیک

رنگ هایی که در طراحی داخلی سبک کلاسیک به کار می رود از طبیعت گرفته شده است. و زیبا و آرامش بخش می باشند. رنگهایی همانند طلایی، بژ، خاکستری، کرم، هلویی، زیتونی، نقره ای، قرمز و… همینطور از رنگهای قهوه ای ملایم، زرد، آبی، سبز و رنگهای خاکستری، صورتی مات، میتوان به کار برد.

تمام رنگ ها بایستی آرام، ملایم و گرم باشند و حس صلح و آرامش بخش و دنجی را به فضای داخلی دهند. جهت استفاده از رنگ سفید در سبک کلاسیک از نوع مات آن استفاده نمایید. و یا با ترکیب با رنگهای ملایم و گرم همانند شیری رنگ را از خنثی به گرم نزدیک نمیید تا فضای گرم تری داشته باشید تا از فضایی خنثی که نزدیک به سبک مدرن و طراحی داخلی مینیمال می باشد فاصله بگیرید.

طراحی داخلی کلاسیک در تبریز

طراحی و متریال کف و سقف  در سبک دکوراسیون کلاسیک

رنگ سقف در طراحی داخلی کلاسیک در تنالیته ی سفید و سایه هایی از رنگهای فیلی، کرم و شیری طراحی می گردد. رنگ سقف بایستی صاف و نرم باشد. گچ کاری سقف از عناصر اجباری در دکوراسیون کلاسیک می باشد و دارای تزئینات با جزئیات زیاد می باشد. حاشیه های سقف، گرد کردن گوشه ها، محل نصب لوسترها، بالای میل پرده ها و… همه بایستی به درستی تزئین گردند و به چشم آیند. به جای گچ کاری از دکورها با متریال فوم و اندود هم استفاده می کنند.

برای کف در سبک کلاسیک از متریال هایی مانند پارکت، لمینت، چوب در انواع و رنگ های گوناگون آن استفاده می نمایند. در آشپزخانه و سرویس از کاشی ها با طرح دار و یا سنگ های طبیعی استفاده می نمایند.

مبلمان در طراحی داخلی کلاسیک در تبریز

از معیارهای اصلی انتخاب مبل در سبک دکوراسیون کلاسیک خطوط ساده و متقارن می باشند. انتخاب مبلمان آنتیک گزینه ی ایده آل برای این سبک می باشد. ولی در صورت عدم تهیه این سبک از مبلمان می توان از مبلمان مدرنی که با سبک و ظاهر کلاسیک طراحی شده اند در دکوراسیون به کار برد. مبلمان بایستی ساده باشد و ظرافت در آن ها مشاهده شود. سبک کلاسیک دور از شلوغی می باشد در نتیجه با دقت و توجه به جزئیات مبلمانی را انتخاب نمایید که برای مدت بیشتری بتوانید از آن استفاده نمایید و لذت ببرید.

در دکوراسیون کلاسیک از مبلمان چوبی با رویه شیشه ای و طرحهای انحنا دار استفاده می نمایند. مبل هایی که با روکش به رنگ های گرم و قهوه ای که تزئینات گل و یا خطوط طلایی دارند از نمونه های سبک کلاسیک می باشند که می توان از آن ها استفاده نمود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 11:15
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

طراحی داخلی کلاسیک

  • 51

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک، سبک کلاسیک جلوه گر رنگ گرم و طبیعی می باشد. و اتمسفر فضاهای کلاسیک حس امنیت و اعتماد را القا می نماید. و انسان در فضاهایی با دکوراسیون سبک کلاسیک احساس تسلط بر فضا می نماید. در حال حاضر بیشتر افراد ثروتمند به سراغ دکوراسیون داخلی و معماری کلاســیک می روند. برخی افراد که سبک دکوراسیون داخلی و معماری کلاسیک را میپسندند می توان گفت که این افراد فرهنگ گذشته و سنت را به سبک دکوراسیون داخلی مدرن و کاراکتر هایی که در این سبک گذراست ترجیح می دهند.

در این سبک بیشتر از مبلمان های با رنگ چوب گردویی و ماهگونی به کار می رود. در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک کف را با استفاده از پارکت های رنگ چوب می پوشانند. و با استفاده از فرش گرمی و دنج بودن فضا را دو چندان می نمایند. دیوار ها با کاغذ دیواری هایی با رنگ های ملایم اغلب با طرح های محو پوشانده می شود. و در مرکز آن ها قاب هایی که فرش های دست بافت را بغل گرفته اند. دیوارها را با فضا ادغام کرده و به آن ها روح بخشیده است.

قابلیت های طـراحی داخـلی کلاسیک

درها و پنجره ها با خطوط روشن / شومینه سنگ مرمر / تمام مبلمان به فرم استیل و مستطیل شکل عکس ها و طراحی داخلی هایی که از سبک کلاسیک مشاهده می شود. حاکی از آن است. که دکوراسیون داخلی کلاسیک سبکی قابل یش بینی منظم و مرتب و مستحکم دارد نسبت به بقیه سبک های دکوراسیون و معماری داخلی.

اگر تمایل به داشتن منزلی کلاسیک دارید راه حلی ارزان نمی باشد. و هیچگاه پایانی ارزان ندارد. تمامی کاراکتر ها و ابزار و لوازمی که در طراحی داخلی کلاسیک به کار می رود گران قیمت و یونیک می باشد، ستون ها و سر ستون ها و شومینه از سنگ مرمر می باشند، گچ بری های دست ساز و هزینه بر دارند. عموما دیوار ها بوسیله پارچه ها یا با قاب های مستطیل با چوب طبیعی. به عنوان یک کف پوش استفاده پارکت، ولی در بعضی مناطق (حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن) مجاز به استفاده از سنگ مرمر یا سنگ کاشی است. سقف در سبک کلاسیک اغلب سفید است، تزئین شده با گچبری های دست ساز.

با وجود گسترش دکوراسیون مدرن و ورود آن به زندگی ایرانیان هنوز سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جذابیت های بصری خاص خود را داشته است. و از این لحاظ هنوز محبوب باقی مانده است. شاید بعضی از افراد به علت قدیمی بودن این سبک، این سبک را کنار گذاشته اند. ولی به علت اصالت، حس نوستالژی و منحصر به فرد بودن آن این سبک مورد توجه کسانی بوده و حتی این سبک را وارد فضای اتاق خواب خود نیز نموده اند.

برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسـیک اتاق خواب بایستی به عناصر مهمی از جمله نور، رنگ، چیدمان وسایل، جنس و اشیای دکوراتیو توجه خاصی نمود. نور ورودی به اتاق خواب بایستی کنترل شده باشد، به این معنا که هر موقع از روز که فرد نیاز به استراحت پیدا کرد، بایستی بتواند منشا نور ورودی به اتاق خواب را به اصطلاح کور نموده و اتاق خواب را در حالت تاریک روشن قرار دهد تا به خوبی بتواند استراحت کند. ولی با این حال میزان نور ورودی در دکوراسیون کلاسیک بایستی بیشتر از دکوراسیون مدرن باشد.

در دکوراسیون کلاسیک بیشتر از دکوراسیون مدرن به نور اهمیت داده می شود. به همین دلیل در اتاق خواب به سبک طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک بیشتر از پنجره استفاده می نمایند. همچنین برای نور شب وجود آباژورها و لوسترهایی نیز به چشم می خورد که کلیه ی این نشانه ها علتی بر اهمیت نور در دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

طراحی-داخلی-کلاسیک

مدل های تخت خواب مناسب دکوراسیون داخـلی کلاسیک

مهم ترین جز در اتاق خواب تخت خواب و اکسسوری های آن است. تخت خواب و اکسسوری های آن تعیین کننده نوع دکوراسیون اتاق نیز می باشد. برای یک دکوراسیون کلاسیک بهتر است که از تخت خواب های چوبی که تاج های بلندی دارد. و تاج آنها توسط هنرهای دستی چون کنده کاری، معرق، منبت و غیره تزئین شده است، استفاده کنید. تخت خواب هایی که دور تا دور آنها دارای پرده است. نیز برای دکوراسیون داخلی کلاسیک بسیار مناسب است. وجود این پرده ها میتواند به آرامش بیشتر شما در زمان خواب کمک نموده و از طرفی نور ورودی به اتاق خواب را نیز به خوبی کنترل می نماید. این پرده ها برای اتاق خواب عروس خیلی پرطرفدار است، در صورتی که میتوان برای اتاق خواب کودکان و سالمندان نیز از این سبک استفاده کرد.

رنگ تخت خواب نیز بایستی با دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگ باشد. بهتر است رنگ تخت خواب شما با رنگ دیوارها مکمل، متضاد، هم رنگ یا هم خانواده باشد. توصیه ی ما این است که رنگ تخت خواب بایستی یا مکمل باشد و یا طیفی متفاوت از رنگ دیوارها باشند. به این دلیل که هم رنگ بودن دیوارها با تخت خواب موجب  دلزدگی و خستگی شده و حس یکنواختی مفرطی را در دکوراسیون داخلی کلاسیک ایجاد می نماید. به همین دلیل استفاده ی مفرط از یک زنگ به هیچ عنوان توصیه نمی گرذد.

رنگ مناسب برای اتاق خواب با طراحی دکوراسیون داخلی کلاسـیک

برای اتاق خواب هایی که سبک دکوراسیون کلاسیک طراحی می شوند، رنگ های گرم و روشن مانند کرم، شیری، سفید، شتری، قهوه ای، شکلاتی، آبی استفاده می کنند. رنگ هایی چون ارغوانی، سبز، قرمز، نارنجی و زرد کمتر برای این نوع دکوراسیون در نظر گرفته می شود و تصور غلطی که رایج است، این است که این رنگ ها مناسب دکوراسیون داخلی کلاسیک نمی باشد. در حالی که اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود، می توان از آن ها در هر سبکی استفاده نمود. برای استفاده از رنگ باید باید عناصری به این دلیل که نور، مساحت اتاق، روحیه و سلیقه ی فرد، سن فرد نیز در نظر گرفته شود. به عنوان مثال رنگ قهوه ای شکلاتی برای اتاق هایی که نور ورودی کمی دارند مناسب نمی باشد.

از طرفی شکلاتی برای دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق نوزاد مناسب نبوده و باید از رنگ های شادتر استفاده شود. برای دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق سالمندان استفاده از رنگ های تند مانند بنفش و قرمز، استفاده از رنگ های سرد مانند آبی خیلی روشن، استفاده از رنگ های تند مانند نارنجی توصیه نمی شود. رنگ غالب برای اتاق خواب سالمند باید روشن، گرم و ملایم باشد. رنگ کرم شیری رنگ مناسبی برای اتاق خواب سالمندان می باشد.

طراحی داخلی کلاسـیک اتاق خواب مهمان

اکثر خانه های ایرانی دارای یک اتاق می باشند که به اتاق مهمان معروف بوده و آن اتاق برای استراحت مهمانان در نظر گرفته می شود، همین مسئله گویای مهمان نوازی ایرانیان می باشد. ایرانیان به طراحی دکوراسیون اتاق مهمان اهمیت خاصی می دهند و سعی می کنند آن را بهتر از هر جای منزل طراحی نمایند. دکوراسیون داخلی کلاسیک پرطرفدارترین سبک برای طراحی اتاق مهمان می باشد.

به کار بردن از چمدان های قدیمی، جانمازهای ترمه، رومیزی های ترمه، قاب های خاتم، کوزه های سفالی، گلدان های گلی، قالیچه های دست بافت با طرح های ایرانی از اشیایی می باشند که می توانند در اتاق مهمان قرار گرفته و موجب چشم نوازی این اتاق ها شوند. استفاده از یک قاب کوچک خاتم و یا دیوار کوب های سفالی بر روی دیوار اتاق، استفاده از یک میز عسلی کوچک با رومیزی ترمه و یک گلدان گلی با گل طبیعی همانند شمعدانی، و استفاده از یک گلیم فرش کف اتاق با طرح ترکمن طراحی جالبی برای اتاق مهمان به سبک کلاسیک و ایرانی میتواند باشد.

طراحی-داخلی-کلاسیک

استفاده از رنگ های گوناگون برای جذابیت دکوراسـیون داخلی کلاسیک

همانطور که بیان شد نباید از یک رنگ بصورت افراطی در دکوراسیون استفاده کرد. جذابیت دکوراسیون کلاسیک بیشتر به موجب استفاده از رنگ های متنوع میباشد. استفاده از رنگ های مختلف در دکوراسیون احساس شادی و نشاط را در محیط ایجاد می نماید. و احساس دلگیر بودن را از محیط می گیرد. به همین دلیل در دکوراسیون کلاسیک استفاده از یک طیف رنگی به شدت منع گردیده است. به تازگی ایرانیان ست کردن را به معنای همرنگ کردن کلیه ی اشیا و لوازم با یکدیگر معنای می نمایند. در حالی که ست کردن رنگ ها با یکدیگر در هنر معنی متفاوت تری دارد. همرنگ بودن اشیا و لوازم در منزل حس یکنواختی ایجاد نموده و پس از مدتی شما را زده خواهد کرد. برای اینکه این حس دیرتر به سراغ شما بیاید، ما پیشنهاد می نماییم که در دکوراسیون خود از اشیا با رنگ های متنوع بهره بگیرید.

همچنین همجنس نمودن کلیه ی اشیا با همدیگر موجب یکنواخت شدن دکوراسـیون خواهد شد. بیشتر اشیای مورد استفاده از دکوراسیون داخلی کلاسیک اشیای چوبی است، ولی این به این معنا نیست که از اشیای دیگر استفاده نشود. استفاده از اشیا با جنس های طبیعی همانند سنگ، چوب، استخوان، سفال و… در اولویت است، ولی استفاده از اشیای شیشه ای، چینی و الیاف نیز میتواند حس زندگی را در فضای شما به جریان اندازد.

تفاوت طراحی داخلی کلاسیک با دکوراسیون مدرن

در حال حاضر طراحی دکوراسیون داخلی نسبت به زمان های گذشته از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد. دکوراسیون داخلی کلاسیک به دلیل اینکه ما را از فضای زندگی ماشینی و صنعتی کمی دورتر می نماید، مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. دکوراسیون داخلی کلاسیک و دکوراسیون مدرن دو سبک پرطرفدار در طراحی داخلی می باشند. خیلی از افراد هنوز تفاوت میان دکوراسیون مدرن و کلاسیک را نمی دانند و به همین دلیل تفاوت این دو و اینکه این دکوراسیون ها برای چه مکان هایی مناسب هستند، در این مطلب اشاره می شود.اگر به تازگی خانه ای خریده اید و یا دوست دارید دکوراسیون منزل خود را بطور کلی تغییر دهید، ولی میان سبک مدرن و کلاسیک دچار تردید می باشید،.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 11:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

راهنمای خرید کفش دخترانه مناسب تابستان

  • 48

انواع کفش دخترانه تابستانه

اگر قصد خرید کفش دخترانه تابستانی را دارید در ادامه انواع مختلفی از این مدل کفش دخترانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

صندل های سگک دار 

به جرات می توانیم بگوییم که صندل هایی که از دمپایی الهام گرفته اند در یک سال گذشته یکی از محبوب ترین نوع کفش تابستانی دخترانه می باشد که فروش بالایی یز داشته است. این نوع صندل ها دارای استایل غیررسمی بوده و از بندهایی به شکل دوبل کلاسیک و زیبایی مدرن طراحی گردیده اند. شما می توانید این نوع صندل های دخترانه را در جنس های مختلف (از کتان گرفته تا چرم) با بندهای تزئین شده دریافت نمایید. این دسته از کفش های دخترانه تابستانه مدل ارگونومی بوده و باعث کمر درد یا پا درد نخواهند گشت.

صندل های چرم بنددار 

افرادی که به دنبال یک جفت کفش تابستانی دخترانه با ظاهری کلاسیک و پیچ و تاب های رمانتیک هستند. می توانند برای خرید صندل های چرم بنددار که حالتی شیک دارند اقدام نمایید. این صندل های چرمی معمولا رنگی خنثی داشته و به خوبی با استایل تابستانی شما ست می شوند.این مل کفش ها به شکل پیچک به دور پای شما پیچیده  و به طور کلی طراحی مینیمالیستی دارند.

صندل های فلیپ فلاپ

کفش های پاشنه بلند در میان افراد مشهور، بازیگران و دختران بسیار محبوب هستند. با این حال برای فصل تابستان، صندل های فلیپ فلاپ با طراحی مینیمالیستی و کف تخت بیشتر استفاده می شوند. از بند های چرمی قهوه ای شیک با دوخت متضاد تا کفش هایی با پاشنه بزرگ را می توان در بین این دسته از کفش های دخترانه تابستانه پیدا نمود.

صندل های فیشرمن 

در هنگام خرید کفش تابستانی دخترانه به این نکته توجه کنید که صندل های فیشرمن را نیز در زمان خرید در نظر بگیرید. این دسته از کفش تابستانی دخترانه برای انجام فعالیت در فضای باز ایده آل می باشد. شما می توانید انواع صندل های پشت بسته و پشت باز را در این دسته از کفش های دخترانه تابستانه پیدا خواهید  کرد. به دلیل فاصله ای که بین بندها وجود دارد پاهای شما می توانند حتی در گرم ترین روزهای تابستان نفس بکشند و احساس خنکی به شما بدهند.

صندل های ضخیم دخترانه

امروزه ست کردن سارافون های بلند و لباس های ماکسی با استفاده از صندل های ضخیم بسیار دیده می شود. این نوع کفش دخترانه تابستانه معمولا از بندهای دوگانه پارچه ای یا چرمی تشکیل شده اند. علاوه بر این به دلیل باز بودن قسمت جلو و پشت کفش، جریان هوا بهتر صورت می گیرد و پا خنک می شود و از تعریق پا بسیار جلوگیری می کنند.

صندل های مول دخترانه

 صندل های مول دخترانه در روزهای گرم تابستان بسیار مفید خواهند بود. این دسته از کفش ها دخترانه در سبک ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. مطمئنا می توانید گزینه ای را مطابق با سلیقه خود پیدا نمایید.

صندل های کریز Clog Craze

ممکن است تا زمانی که یک جفت از صندل های کریز Clog Craze را امتحان نکرده اید از یک کفش تابستانی دخترانه به معنای واقعی کلمه لذت نبرده باشید. به دلیل طراحی و رنگ خاصی که این مدل کفش ها دارند می توانید از این کفش ها همراه با لباس های جین خود استفاده نمایید. کفی چوبی و بندهای این مدل کفش ها می توانند سگک دار باشند. برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشند. بنابراین تابستان امسال می توانید استایل های شیک تری داشته باشید.

انواع-صندل-دخترانه

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 10:33
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سایت کاپوتاژ خودرو

  • 61

کاپوتاژ چیست؟

کاپوتاژ (Cabotage)، کابوتاژ و کران بری همه یک معنا دارند. زمانی که بخواهید کالا از گمرک یک کشور به گمرک دیگر در همان کشور انجام بدهید، نیاز به کاپوتاژ کالا خواهید داشت. این انتقال کالا می تواند به روش های مختلف دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای باشد. کاپوتاژ در تبریز، کاپوتاژ خودرو، کاپوتاژ کالا، کاپوتاژ بسته های پستی و … مواردی هستند که تاجران، مسافران، رانندگان و مشاغل شهرهای حاشیه مرز با آن سرو کار دارند. یک سری قوانین کاپوتاژ یا مقررات کران‌ بری وجود دارد که بهتر است بدانید. هزینه های کران بری، حمل کالا به مناطق آزاد تجاری، شرایط پرداخت عوارض گمرک و سود بازرگانی، هزینه‌ های گمرکی در زمان ورود کالا و ورود مجدد آن متفاوت هست. با هتل سازی دریا تا پایان این مقاله همراه باشید تا کاپوتاژ ماشین تا برخی قوانین و نکات را با هم مرور کنیم.

تعریف کاپوتاژ ماشین شخصی

کاپوتاژ ماشین به معنای گرفتن مجوز خروج از کشور برای ماشین شخصی‌تان خواهد بود و از اداره گمرک ایران صادر می‌گردد. مدت زمان اعتبار کاپوتاژ در تبریز یک‌ساله بوده و چنانچه کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی‌مانده باشد، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید.سایت کاپوتاژ خودرو

کاپوتاژ

کاپوتاژ در تبریز

قوانین کاپوتاژ خودرو

کاپوتاژ در تبریز دارای قوانین و شرایط خاصی است که در زیر مشاهده می نمایید:

  • کالاهایی را می توان به صورت کاپوتاژ حمل نمود که صادر شدن آن ها از کشور مجوز داشته باشد.
  • اگر صادر شدن کالایی ممنوع یا کالاهای مجاز مشروط باشد، کاپوتاژ آن ها با تعهد از گمرک صورت می گیرد.
  • اگر اعتبار پروانه کاپوتاژ برای رسیدن به گمرک مقصدر تمام شده باشد و تا ۳ ماه بعد از انقضای آن صاحب کالا گواهینامه ورود به گمرک مقصد را تحویل ندهد؛ کاپوتاژ تحت عنوان به مقصد نرسیده خطاب می گیرد.
  • حال اگر کالای به مقصد نرسیده مجاز باشد، مجوز خروجی برای آن صادر می شود؛ ولی اگر کالای کران بری ممنوع باشد، قاچاق محسوب میشود.
  • تمامی کالا‌هایی را که مجوز صادر شدن دارند، می‌توان با قوانین مذکور با عنوان کاپوتاژ حمل نمود. اگر کالایی صدور آن ممنوع باشد تا زمانی که مجوزی از اداره کل گمرک داده شود مورد قبول کاپوتاژ نخواهد بود.
  • در واقع گمرک مواردی را می‌پذیرد که تشخیص دهد آن کالا می‌تواند به صورت کاپوتاژ تا مقصد حمل شود.
  • کالای کاپوتاژ باید در زمانی که از طرف گمرک مبدا تعیین می‌شود، به گمرک مقصد برسد. مدت زمان را گمرک مبدا با توجه به وسیله نقلیه و مسافت و کیفیت مسیر و همچنین فصول مختلف سال، معین می‌کند.
  • اگر کالای کاپوتاژ در مدت زمان مشخص به مقصد نرسد، به تشخیص رئیس گمرک مشمول جریمه می‌شود.
  • اگر در طول مسیر، درگیر حادثه‌ای شوید و در طول مدت زمان مشخص، محموله نتواند به مقصد برسد، باید با ذکر علت و موجبات تاخیر از گمرک مبدا، درخواست تمدید زمان کنید. گمرک مبدا در صورتی که درخواست تمدید، قبل از پایان یافتن مدت زمان تعیین شده‌باشد و علل ذکر شده را موجه تشخیص دهد، می‌تواند مدت زمان را تمدید کند.

مدارک لازم برای کاپوتاژ ماشین

مدارک مورد نیاز برای کاپوتاژ ماشین شخصی به شرح زیر است:

  • کارت ماشین
  • بیمه نامه ایرانی
  • سند و فاکتور فروش خودرو؛ سند کارخانه
  • شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه؛ برگ سبز رنگ
  • به همراه بردن خود ماشین شخصی به نمایندگی
  • گواهینامه بین المللی قبلی؛ در صورت داشتن اعتبار
  • چهار عدد عکس سه در چهار برای گواهی نامه بین المللی
  • گذرنامه و کپی صفحه اول آن؛ دارای شش ماه تاریخ انقضاء
  • اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز برای گواهینامه بین المللی رانندگی یک ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی سه ساله

کاپوتاژ

کاپوتاژ در تبریز

کاپوتاژ کردن ماشین

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، کاپوتاژ هم به صورت هوایی، هم ریلی و هم جاده ای انجام می پذیرد. یعنی شما می‌توانید، کالاها را با ماشین نیز حمل کنید. فقط می‌بایست با ارائه مدارک الزامی به اداره گمرک، مجوزی تحت عنوان کاپوتاژ ماشین شخصی دریافت نمایید.

در واقع کاپوتاژ ماشین به این معناست که شما برای خروج از کشور با ماشین شخصی خود، باید از اداره گمرک ایران مجوز خروج از کشور بگیرید. مدت زمانی که این کاپوتاژ اعتبار دارد، یک ساله هست و اگر کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی ما‌نده باشد؛ باید آن را تمدید نمایید.

نکات مهم و و ضروری در حین استفاده از کاپوتاژ در تبریز

در زمان استفاده از کاپوتاژ باید حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اگر کاپوتاژتان اعتبار دارد و قصد فروش خودرو را دارید، حتماً باید نسبتاً به ابطال آن اقدام کنید.
  2. جهت ورود به محوطه گمرک باید برگه کاپوتاژ را به نگهبان درب ورودی نشان دهید و در زمان ورود به کشور یا خروج از آن روی برگه کاپوتاژه مهری زده شود.
  3. اگر قبلاً کاپوتاژ داشته باشید و قصد تمدید دارید، نیازی به پرداخت هزینه پلاک و برچسب IR نیست.
  4. اگر پرونده و مدارک تان کامل باشد، در کمتر از یک ساعت برگه خود را دریافت می کنید.
  5. کاپوتاژ به خودی خود باطل نمی شود و این کار را باید در اداره گمرک انجام دهید.
  6. توجه داشته باشید که برخی کشورها نسبت به ورود وسایل نقلیه از یک سالی قبل تر اجازه ورود نمی دهند و تعدادی دیگر نیز به بیمه‌نامه شخص ثالث شما توجه ویژه دارند.

  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 10:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

شوفاژ برقی ایوولی

  • 50

توضیحات شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW (به رنگ سفید) و مدل EVOH_13MB (به رنگ مشکی) از برترین شوفاژ های برقی EVVOLI ایتالیا و ساخت چین می باشد.این محصول دارای حداکر توان 2500 وات بوده و مناسب انواع فضاهای خانگی ،اداری و … می باشد.به وسیله گرماده های قدرتمند و کم مصرف این محصول میتوان به راحتی از پس گرمایش 15 الی 20 متر مربع بر آمد.همچنین دکمه های تنظیم میزان گرمایش و المنت های این محصول نیز قابل تنظیم دستی میباشد.

در ساختمان ها و آپارتمان های امروزی از سیستم های متفاوتی برای گرم کردن فضای داخل ساختمان استفاده می شود که یکی از این سیستم ها شوفاژ برقی یا همان رادیاتور برقی می باشد. شوفاژ برقی با گرمایش مناسب برای استفاده در ماه های سرد سال، مورد پسند واقع شده است. شوفاژ برقی یکی از دستگاه های پرکاربرد برای استفاده در خانه های کوچک در ماه های سرد سال است. هنگامی که دستگاه روشن می شود المنت های موجود در دستگاه توسط جریان برق گرم می شوند. وقتی المنت ها به اندازه کافی گرم شدند، باعث گرم شدن روغن موجود در پره های رادیاتور می شوند و به این طریق دستگاه گرم می شود. اگر بخواهیم کامل تر توضیح دهیم شیوه عمل به این صورت است که وقتی روغن گرم شد از لوله های عمودی شوفاژ بالا می رود.

عمکرد شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

حرکت روغن در مسیر باعث می شود تا گرمای خود را به پره های رادیاتور انتقال دهد و روغن گرمای خود را از دست دهد و به این طریق رادیاتور گرم می شود و گرما به محیط انتقال داده می شود. روغن سرد شده دوباره به سمت المنت ها بازمی گردد و چرخه گفته شده، دوباره تکرار می شود. و تا زمانی که دمای محیط به دمای تنظیم شده برسد، کار ادامه پیدا می کند. وقتی محیط به اندازه مورد نظر گرم شد، مدار تغذیه المنت به وسیله ترموستات قطع می شود. هنگامی که دمای محیط کاهش پیدا کرد چرخه فوق دوباره تکرار می شود، تا محیط دوباره گرم شود. ردیاتورهای برقی نیازی به لوله کشی و زیرسازی ندارند و یک وسیله گرمایش پرتابل (قابل حمل) هستند. راه اندازی این وسیله گرمایشی با متصل کردن به برق شروع می شود.

شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

ویژگی های شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

  • کلید ترموستات ایمنی
  • قاب پنل پلاستیکی
  • محافظ جلوی دستگاه
  • محفظه جمع شدن سیم
  • پایه نگه دارنده چرخ دستگاه
  • چرخ جهت سهولت جابجایی
  • دارای سیستم ضد انجماد
  • نشان دهنده وضعیت خاموش و روشن

مشخصات شوفاژ برقی ایوولی مدل EVOH_13MW

از لحاظ ظرفیت رادیاتور شوفاژ برقی ایوولی در مدل های 13 و 15 پره تولید می شوند که تعداد پره ها باید بر اساس متراژ فضا تعیین گردد. این محصولات همچنین در انواع فن دار و بدون فن طراحی شده که در مدل های فن دار آنها، گرمای داخل شوفاژ توسط فن به بیرون وزش می شود. آنها با منبع تغذیه تکفاز و برق 220 ولت کار می کنند و دارای ابعاد و وزن سبک هستند. سیستم ضد سرب در شوفاژ برقی ایوولی تعبیه شده و آنها همچنین مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک می باشند که در صورت افتادن و یا واژگون شدن دستگاه این سوئیچ فعال می شود. به همین دلیل این محصولات از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

از آنجاییکه نحوه کارکرد و نوع سیالی که برای انتقال گرما در بدنه شوفاژ به چرخش در می آید، در مدل های برقی و گازی متفاوت است. در رادیاتور برقی ایوولی برخلاف مدل های گازی به جای آب، روغن مقاوم در برابر حرارت، بین پره ها چرخیده و آن را گرم می کند. انتقال گرمایش در این مدل از طریق همرفت صورت می گیرد. به این ترتیب که بعد از داغ شدن روغن و بدنه دستگاه، این گرما بواسطه قانون همرفت دمای اتاق را گرم می کند. روغن بعد از چرخش در پره ها سرد شده و به المنت برمی گردد تا دوباره گرم شود. این محصول نیازی به هواگیری نداشته و در صورت قرار گرفتن در نزدیکی پریز برق، به آسانی نصب شده و در کوتاهترین زمان محیط را گرم می کند.

 

  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 4 خرداد 1402 ساعت: 9:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 32
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 11
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 261
            بازدید ماه بازدید ماه : 260
            بازدید سال بازدید سال : 3053
            بازدید کلی بازدید کلی : 23526

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.86.134
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف