لاک سفید کننده دندان

لاک سفید کننده دندان

  • 35

لاک سفید کننده دندان و چگونگی عملکرد آن

همه ما خوب می دانیم که حتی با وجود حفظ بهداشت دهان و دندان همچنین رعایت نکات لازم، باز هم به مرور زمان به دلیل تجمع جرم و پلاک، دندان ها ممکن است تغییر رنگ داده و کدر شوند. این مسئله بر روی زیبایی دندان ها و لبخند شما تاثیر داشته و به مرور زمان در صورت بی توجهی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در رابطه با دهان و دندان شود. یکی از روش هایی که در چندین سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، سفید کردن دندان ها یا بلیچینگ می باشد. این کار یا توسط دندانپزشک و در مطب، به وسیله ابزار دندانپزشکی انجام می شود و یا به وسیله موادی مانند لاک سفید کننده دندان، دستگاه سفیدکننده، ژل سفید کننده، برخی دهانشویه ها و.... انجام می شود. ما در این مقاله به بررسی لاک سفیدکننده دندان پرداخته ایم.

لاک سفیدکننده دندان یا همان ژل سفید کننده دندان

مهمترین ماده تشکیل دهنده این نوع لاک ها، ماده ای به نام کاربامید پروکساید می باشد؛ یکی از عامل سفید کننده در محصولات دندانپزشکی. هنگامی که این ماده بر روی دندان قرار می گیرد، به هیدروژن پروکساید و اوره تجزیه می شود که عمل سفید کنندگی دندان را هیدروژن پروکساید از طریق واکنش با لکه ها و رنگ های موجود بر روی دندان و تغییر ساختار شیمیایی آن ها انجام می دهد، به طوری که دیگر اثری از لکه ها و رنگ های به وجود آمده بر روی دندان ها نخواهد بود. سفید کردن دندان ها با هیدروژن پروکساید به حذف لکه ها و تغییر رنگ های عمده بر روی دندان ها کمک شایانی می کند.

لاک-سفید-کننده-دندان-و-عملکرد-آن

نحوه عملکرد لاک سفید کننده دندان

کاربامید پروکساید، یک ماده سفید کننده موجود در لاک های سفید کننده دندان می باشد که واکنش آهسته ای داشته و شما می توانید با توصیه دندانپزشکتان در خانه از آن ها استفاده نمایید. در ملاقات اول، دندانپزشکتان وضعیت دهان و دندان هایتان را بررسی نموده و اگر قصد سفید کردن دندان ها را در خانه دارید، معمولا در جلسه دوم نوع لاک و مقدار مصرفی مناسب برای شما را تعیین خواهد نمود. معمولا مقدار کاربامید پروکساید در لاک های سفیدکننده ای که در منزل به کار برده می شوند، 10 درصد است که به 3.5 درصد هیدروژن پروکساید تجزیه می شود.

خمیر دندان سفید کننده نوعی لاک یا ژل سفید کننده دندان با واکنش سریع نیز وجود دارد که غلظت بالاتری از هیدروژن پروکساید دارد و تنها دندانپزشکان در مطبشان از آن استفاده می کنند. غلطت این نوع لاک ها، 25 الی 40 درصد هیدروژن پروکساید است. معمولا نیم ساعت پس از استفاده از چنین لاک هایی، حدود نیمی از تاثیر آن ها اعمال می شود و بنابراین فرآیند سفید کردن دندان در دندانپزشکی معمولا بیش از یک ساعت طول نخواهد کشید.

راهکار مقابله با حساسیت دندانی پس از استفاده از لاک سفیدکننده

بسیاری از افراد، دندان های حساسی داشته و پس از بلیچینگ و استفاده از لاک سفید کننده دندان دچار حساسیت می شوند، اما به برخی از این لاک ها موادی اضافه می شود که از این حساسیت کاسته و مزایایی نیز دارد. حساسیت دندانی تا ابد ادامه ندارد، اما حدود 18 الی 78 درصد از افراد مبتلا به بیماری های دهان و دندان از آن رنج میبرند. دو ماده افزودنی که برای کاهش حساسیت دندانی از آن ها در لاک های سفیدکننده استفاده می شود، پتاسیم نیترات و آمورفوس کلسیم فسفات هستند. پتاسیم نیترات، ماده ای است که معمولا از آن در تولید خمیر دندان های ضد حساسیت نیز استفاده می کنند.

برای مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مزدا و مزدا 3

  • 32

 

سیستم اتوهلد خودرو چیست؟

 با فعال کردن سیستم اتوهلد هنگامی که راننده پدال ترمز را می‌گیرد و خودرو به طور کامل متوقف می‌شود، ترمز دستی به صورت خودکار ثابت می‌ماند و لازم نیست که راننده پدال ترمز را پایین نگه دارد.

راننده برای حرکت فقط باید پدال گاز را فشار دهد زیرا اتوهلد ترمز دستی را به صورت خودکار آزاد و به خودرو اجازه حرکت می‌ دهد. همچنین لازم نیست هنگام توقف راننده دنده را روی حالت D یا خلاص و N قرار دهد. با استفاده از این سیستم حرکات مداوم پا روی پدال ترمز و تغییر دنده کاهش می یابد.

کاربرد اتوهلد در مسیرهای سراشیبی

این سیستم در مسیرهای سراشیبی بسیار کاربردی است. زمانی که اتوهلد فعال نباشد با قرار دادن دنده در حالت درایو و رها کردن ترمز، خودرو کمی به عقب حرکت می‌کند اما با فعال بودن آن خودرو حرکت ناخواسته‌ای نخواهد داشت.

عملکرد آن در سراشیبی‌ها مانند عملکرد خودروهای دنده‌ای است که راننده برای جلوگیری از سُر خردن خودرو، ترمز دستی را می‌کشد و پس از گاز دادن آن را رها می‌کند.

این سیستم فعالیت‌هایی که لازم است در خودروهای گیربکس دستی صورت گیرد را به صورت خودکار انجام می‌دهد. همچنین اگر راننده از مسیرهای پر ترافیک و سراشیبی عبور کند و غیر فعال کردن اتوهلد را فراموش کند، این سیستم به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد.

تفاوت اتوهلد و سیستم شروع حرکت در شیب

سیستم HAC، همان سیستم کنترل خودرو در سربالایی است. تفاوت سیستم HAC  با اتوهلد در این است که این سیستم تنها چند دقیقه (در سراشیبی) به راننده کمک می کند اما اتوهلد تا هرزمان که راننده بخواهد و نیاز باشد، کار خواهد کرد.

تسمه دینام
بیشتر بخوانید
سیستم اتوهلد خودروسیستم اتوهلد خودروبرای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

آجیل آنلاین

  • 45

انبه خشک

انبه خشک، میوه ای است که از خشک کردن و تخلیه تقریباً کامل آب آن به دست می‌آید. در فرایند خشک کردن این میوه، آب موجود در میوه تخلیه می‌شود تا باقیمانده خشک شده و یک سبک جدید برای مصرف فراهم شود.

خرید آجیل آنلاین

خرید آنلاین آجیل

این میوه ی  خشک به عنوان یک خوراکی پرطرفدار به عنوان یک میان وعده سالم یا افزودنی در تهیه غذاها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. طعم شیرین و متمایز آن حتی پس از خشک شدن حفظ می‌شود و قابلیت طولانی مدت نگهداری را دارد. همچنین، غنی از فیبر و مواد مغذی از جمله ویتامین A، ویتامین C و پتاسیم است.

انبه چیپسی

انبه خشک

فواید انبه خشک

  1. منبع غنی آنتی‌اکسیدان:  حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان مانند بتاکاروتن، ویتامین C و E است که به سلامتی سلول‌ها و محافظت از بدن در برابر آسیب‌های اکسیداتیو کمک می‌کنند.
  2. تقویت سیستم ایمنی: ویتامین C موجود در انبه خشک، سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و به مبارزه با عفونت‌ها و بیماری‌ها کمک می‌کند.
  3. حفظ سلامت پوست: به عنوان یک منبع خوب ویتامین A شناخته می‌شود که نقش مهمی در حفظ سلامت پوست، تولید و نگهداری بافت‌های سالم و محافظت از پوست در برابر آسیب‌های خارجی دارد.
  4. حفظ سلامت چشم: به علت حاوی بتاکاروتن، انبه خشک می‌تواند به حفظ سلامت چشم‌ها کمک کند و ریسک بروز بیماری‌های مرتبط با عملکرد ناسالم چشم را کاهش دهد.
  5. تنظیم گوارش: فیبر موجود در انبه خشک می‌تواند به بهبود عملکرد گوارش و پیشگیری از مشکلات مثل یبوست کمک کند.
  6. منبع انرژی: حاوی قندهای ساده است که به بدن انرژی می‌دهد و می‌تواند در تامین نیازهای روزانه به انرژی کمک کند.

همچنین، مانند انبه تازه، انبه خشک همچنین حاوی مواد مغذی مانند پتاسیم، منگنز و مس است که برای حفظ سلامت عمومی بدن نیز مفید هستند. با این حال، بهتر است مصرف انبه خشک را با میزان معقول و به عنوان بخشی از یک رژیم

غذایی تنوع‌بخش همراه با میوه‌ها و سبزیجات دیگر در نظر بگیرید.

انبه چیپسی

انبه خشک

انبه در کجا کشت می شود؟

در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری کشت می‌شود. این میوه از بخش‌های جنوب آسیا، به خصوص هند، پاکستان و بنگلادش، برخی کشورهای آفریقایی مانند نیجریه، کنیا و سودان، قاره آمریکا شامل برزیل، مکزیک و پرو، استرالیا و بعضی از کشورهای دیگر جهان تولید می‌شود. برای کشت انبه، محیطی با دماهای بالا، رطوبت معتدل و خاک حاکم بر آب و هوا که دارای زهکشی مناسب است لازم است.

فرآیند تولید انبه خشک

  • انتخاب انبه

برای تهیه انبه خشک، می‌بایست انبه‌هایی با کیفیت بالا و به رسمیت شناخته شده را انتخاب کنید. انبه‌ها باید به طور کامل رسیده و نرم باشند.

  • تمیز کردن و تقطیع

    برای مطالعه ی ادامه ی مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

جکوزی

  • 35

جکوزی چیست؟

جکوزی یا وان حمام ماساژ (Whirlpool) یک وسیله آبگرم‌کننده است که برای ارائه تجربه آبگرم و ماساژ به کاربران استفاده می‌شود. جکوزی‌ها معمولاً در حمام‌ها یا اتاق‌های ماساژ قرار می‌گیرند و شامل یک وان عمیق است که دارای فواره‌های هوا یا آب است. این فواره‌ها باعث تولید جریان‌های آب یا هوایی در حوضچه می‌شوند که باعث ماساژ و تحریک عضلات بدن می‌شود.

جکوزی‌ها می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند برای:

  • آرامش و رفع خستگی و استرس
  • بهبود عملکرد خواب و کاهش مشکلات خواب
  • تسکین دردهای عضلانی و مفصلی
  • بهبود گردش خون و سیستم ایمنی بدن
  • افزایش ترشح پروتئین‌های اندورفین که باعث ایجاد حالت خوشحالی می‌شود.

از طریق کنترل‌های مختلف می‌توانید دما و شدت جریان آب یا هوا را تنظیم کنید تا تجربه ماساژ مطلوب خود را داشته باشید.

از دیگر مقالات سپرو : سرامیک استخری

جکوزی

انواع جکوزی

جـکوزی‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند، که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. برخی از انواع رایج جکوزی‌ها عبارتند از:

جکوزی استاندارد

این نوع جـکوزی دارای وانی عمیق است که فواره‌های آب و هوا را دارد. معمولاً دارای صندلی‌هایی برای جا به جایی آسان و مراقبت از راحتی کاربران است.

جکوزی بادی

این نوع جـکوزی دارای فواره‌های هوا است که باعث ایجاد حباب‌های هوا در آب می‌شوند. این حباب‌ها به احساس ماساژ نرم و آرامش بیشتر کمک می‌کنند.

جکوزی آب و هوا

این نوع جکوزی دارای فواره‌های هوا و آب است. ترکیب این دو باعث ایجاد جریان‌های آبی و هوایی قوی‌تر و موثرتر برای ماساژ می‌شود.

جکوزی سالن اسپا

این نوع جکـوزی‌ها در سالن‌های اسپا و ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها دارای ویژگی‌های خاصی مانند صندلی‌های متحرک، سیستم‌های ماساژ پیشرفته و تجهیزات اضافی برای تجربه بهتر ریلکسیشن و آرامش هستند.

جکوزی خانگی قابل حمل

این نوع جکـوزی‌ها قابلیت حمل آسان و نصب در مکان‌های مختلف را دارند. آنها با استفاده از باد شارژ می‌شوند و معمولاً در اندازه کوچکتری قابل استفاده هستند.

جکوزی الکترونیکی

این نوع جکـوزی‌ها دارای کنترل‌های الکترونیکی هستند که شما را قادر می‌سازند تا تنظیمات مختلفی مانند دما، شدت جریان و نوع ماساژ را تغییر دهید.

سایز جکوزی

انواع سایز جکوزی

مهمترین نکته در انتخاب سایز مناسب جکـوزی، ابعاد محیطی است که جـکوزی در آن نصب و یا ساخته می‌شود. همچنین باید در نظر بگیرید که چند نفر به طور همزمان میخواهند از استخر استفاده کنند. جکـوزی ها به صورت بتنی یا پیش ساخته می باشند. یکی از انواع جـکوزی های پیش ساخته، جکـوزی بادی بوده و قیمت کمتری نسبت به سرامیکی دارد و سبک و قابل حمل می‌باشند.

فروشندگان جـکوزی ، وان های آب گرم را به سه دسته کوچک، متوسط ​​و بزرگ دسته بندی می کنند:

- جـکوزی کوچک (2 تا 4 نفر)

ابعاد در نظر گرفته شده برای وان جکوزی کوچک در هنگام ساخت، طول وان بین 110 تا 140 و عرض وان بین 70 الی 75 می‌باشد. این نوع جـکوزی همچنین برای دو یا سه نفر مناسب است.

- جکوزی متوسط ​​(4-6 نفر)

ابعاد وان جکـوزی خانگی در این دسته از محصولات با طول 140 الی 160 و عرض 70 الی 80 سانتیمتر می‌باشد. این نوع جـکوزی ها مناسب برای 4 تا ۶ نفر می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

نوید سهند

  • 40

تفاوت‌های لجن‌کش و کف‌کش

  • از پمپ کف‌کش برای آب روان و از لجن‌کش برای تخلیه‌ی آب غیر روان استفاده می‌شود.
  •  پمپ لجن‌کش استرینر ندارد.
  •  پمپ کف‌کش متشکل از پروانه‌های نیمه باز یا بسته است اما پمپ لجن‌کش پروانه کاملاً باز دارد.
  • تمام انواع موتورهای پمپ کف‌کش، مستغرق می‌باشند.
  • پمپ لجن کش فقط مدل تک پروانه‌ای دارد.
  • پمپ کف کش اغلب عمودی، استوانه‌ای و مستغرق می‌باشند.
  • پمپ لجن‌کش توان موتور بیشتر از پمپ کف‌کش دارد.
  • قطر خروجی لوله

قطر لوله خروجی با میزان آبدهی رابطه نزدیکی دارد و اصلی‌ترین عامل در انتخاب پمپ لجن‌کش می‌باشد. پس باید با توجه به حجم آب موجود و همچنین زمان مورد نیاز برای تخلیه سیال، قطر خروجی مناسب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید لوله‌گذاری با قطر بیشتر انجام دهید، به هیچ وجه لوله‌ای با قطری بیشتر از قطر خروجی پمپ را به آن متصل نکنید زیرا این کار باعث فشار آمدن به پمپ و در نتیجه سوختن آن می‌شود.

  • جریان برق

لجن‌کش‌ها معمولاً با توجه به توان مورد نیاز پمپ، می‌توانند تک فاز یا سه فاز باشند.

  • نوع پروانه

با توجه به میزان ناخالصی و حجم مواد جامد معلق در مایع و همچنین امکان خوردگی و یا سایندگی مایع، پروانه باید مطابق با آن انتخاب شود.

  • ویژگی‌های لجن‌کش

انواع لجن‌کش از لحاظ نحوه نصب

  1. لجن‌کش ثابت
  2. لجن‌کش متحرک
  3. برای جابه‌جایی آب شور لجن‌کش با بدنه و پروانه برنجی

برای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب در تبریز دره سو

  • 42

دستگاه تصفیه آب در تبریز

خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز عملی بسیار مناسب به منظور حفظ سلامتی بدنتان می باشد. در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت.

تقطير، زلال سازي، ميكرو فيلتراسيون، اولترافيلتراسيون، اسمز معکوس، روش تصفيه غشايي، فیلتر تند ماسه اي  و … همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. با توجه به گسترش تکنولوژی اما راه های دیگری هم برای تصفیه آب خانگی به کار می رود که به آن اسمز معکوس گفته می شود. این روش هم اکنون یکی از محبوب ترین روش های پاکسازی آب به شمار می آید و جهت تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش همچنین روشی است که امروزه در اکثر کارخانه های بسته بندی آب و همچنین نوشابه از آن استفاده می شود. سیستم اسمز معکوس توانسته است راه خود را به تصفیه آب خانگی هم باز کند و به عنوان یکی از سیستم های پرکاربرد در این زمینه نیز انتخا شده است. بدون شک شما هم نام اسمز را که یک فرآیند گیاهی است شنیده اید. در طی این فرآیند، مولکول های آب از یک غشا که ضخامت آن یک هزارم میکرون است به وسیله پمپ؛ با فشار عبور داده می شود که در این روش تمامی آلاینده های آن از بین خواهند رفت.

امروزه اما این روش، تنها روشی است که تمامی آلاینده هایی نظیر ويروس، باكتري ها، آرسنیک، فلور، جيوه، نيترات، نيتريت، فلزات سنگين، تمام فلزات راديواکتيو و بسياري موارد ديگر را تصفيه و جداسازي می کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که میدانید، آب یکی از مواد حیاتی است. مقدار معین آب در بدن باعث می شود که متابولیسم طبیعی سلول ها انجام گیرند و همچنین در نهایت باعث تاثیرات مثبت شگفت آوری خواهد شد. امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، در شهر ها و همچنین روستاها جز ضرورت به شمار می آید.

چرا که آلاینده های آب میتوانند باعث بروز مشکلات جدی در این زمینه شوند.سیستم هایی که برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای مدل های مختلفی هستند و این تنوع باعث می شود که خرید و همچنین انتخاب آن ها کار راحتی نباشد. فیلترهایی که در انواع دستگاه هایتصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواعی هستند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

مراحل تصفیه آب در تبریز

آب تصفیه کن خانگی میان پنج الی هشت مرحله دارند. بهترین نوع آنها دستگاه های شش مرحله ای می باشند که دارای شش فیلتر نیز هستند. هر کدام از این فیلتر های تصفیه آب کار خاصی را انجام می دهند. ما در اینجا به بررسی مراحل دستگاه های شش مرحله ای می پردازیم.

مرحله اول
این فیلتر که به آن پروپیلن می گویند دارای الیاف فشرده است و میلیونها منفذ به قطر پنج میکرون دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلق که بزرگ تر از پنج میکرون می باشند مثل گل و لای و شن و ماسه اجازه ورود پیدا نمی کنند و حذف می شوند.

مرحله دوم
فیلتر کربن فعال یا زغالی در این مرحله مواد شیمیایی، کلر و آفت کش ها و بو طعم نا مطبوع آب را از بین می برد.

مرحله سوم
فیلتر الیافی یا کربن بلاک عملکرد فیلتر اول یعنی پروپیلن را دارد ولی با این تفاوت که این فیلتر دقت تا یک میکرون را دارد. در نتیجه موادی که از فیلتر اول عبور نمودند بوسیله این فیلتر حذف می گردند.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

گیرنده مولتی فرکانس SOUTH مدل New Galaxy G1 Plus

  • 58

گیرنده مولتی فرکانس SOUTH مدل New Galaxy G1 Plus

گیرنده مولتی فرکانس SOUTH مدل New Galaxy G1 Plus، برای استفاده در کار های مهندسی و ساخت و ساز استفاده می‌ شود. این گیرنده قابلیت دریافت سیگنال‌ های فرکانس‌ های مختلف را داراست و برای اندازه‌ گیری و تعیین موقعیت جغرافیایی استفاده می‌ شود.

مشخصات گیرنده مولتی فرکانس SOUTH مدل New Galaxy G1 Plus

  • مجهز به برد تریمبل BD990
  • پشتیبانی از تمامی ماهواره ها
  • سیستم عامل هوشمند لینوکس
  • مجهز به سنسور تیلت/تراز الکترونیکی
  • مجهز به ماژول قدرتمند 4G
  • پشتیبانی از Cloud service
  • پشتیبانی از NFC/Bluetooth

نقشه برداری چیست؟

نقشه‌ برداری فرایندی است که در آن اطلاعات مکانی و جغرافیایی از یک منطقه جمع‌ آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل می‌ شوند تا نقشه‌ ها و نقشه‌ هایی ساخته شود. این فرآیند عموماً توسط مهندسان برای اندازه‌ گیری و ثبت جزئیات مکانی و فیزیکی یک منطقه به منظور استفاده در برنامه‌ ریزی، مدیریت منابع و طراحی و ساخت سازه‌ های مختلف استفاده می‌ شود.

نقشه‌برداری شامل فرآیند هایی مانند تعیین موقعیت جغرافیایی نقاط با استفاده از سیستم‌ های مختلفی مانند جی‌پی‌اس، اندازه‌گیری ارتفاع، تهیه نقشه‌ های زمین‌ شناسی و زمین‌ مکانی، تهیه نقشه‌ های پایه و ساخت نقشه‌ های توپوگرافی است. این نقشه‌ ها معمولاً شامل اطلاعاتی مانند خطوط ارتفاعی، جریان‌ های آب، جاده‌ها، ساختمان‌ها و ویژگی‌های دیگری از منطقه مورد نظر هستند.

نقشه‌برداری در حوزه‌های مختلفی مانند مهندسی عمران، زمین‌ شناسی، محیط‌ زیست، مدیریت منابع آب و جغرافیا استفاده می‌ شود. این نقشه‌ ها ابزاری مهم برای برنامه‌ ریزی، طراحی و اجرای پروژه‌ ها و همچنین مدیریت و نظارت بر منابع مکانی هستند.

گیرنده مولتی فرکانس SOUTH مدل New Galaxy G1 Plus



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

چوب راش

  • 39

چوب راش دومین چوب پر استفاده در صنایع چوبی ایران است که در اقصا نقاط مختلف دنیا می توان این نوع چوب را مشاهده کرد. پیدا کردن چـوب راش و استفاده از آن کار نسبتا راحتی است؛ زیرا این درخت در  آب و هوای معتدل  رشد می کند.

درخت راش چیست؟

این درخت در مناطق معتدل و نیمه گرمسیری نیمکره شمالی رشد می کند. این درخت دارای چوب قرمز مایل به قهوه ای کم رنگ می باشد که در مقابل آب مقاوم است و برای استفاده در داخل ساختمان، ساخت انواع ابزار، ظروف، اسباب بازی و دیگر صنایع کاربرد دارد.

از دیگر مقالات اوسان لوکس:پولیش چوب

چوب-راش1

۱. چـوب راش اروپایی

ارتفاع درخت راش معمولاً حدود ۸۰ تا ۱۳۰ فوت و قطر آن ۳ تا ۵ فوت می باشد. طول عمر این درختان به طور متوسط ۲۰۰ سال است و حدود ۳۰ سال طول می کشد تا به بلوغ کامل رسد. این نوع چوب به عنوان چـوب راش گرجستانی هم شناخته شده است.

۲. چوب درخت راش آمریکایی

درخت راش آمریکایی به طور معمول تا ارتفاع ۷۵ فوت رشد می کند، اما ممکن است در شرایط جنگلی انبوه به ۱۲۰ فوت هم برسد. می تواند در انواع مختلفی از خاک رشد کرده و تا ۴۰۰ سال عمر کند.

۳. چـوب راش مس

چوب های راش مس برای کارهایی همچون تجهیزات ورزشی، مبلمان، سوخت، ظروف پخت و پز و ساخت ابزار مورد استفاده قرار می گیرد. این چوب به خوبی می سوزد. رنگ چـوب راش مس، خاکستری روشن است که اغلب ظاهری چروکیده دارد.

ویژگی های چوب راش

مهم ترین ویژگی های چـوب راش :

  • سطحی صاف
  • رنگ خاکستری
  • جایگزینی خوب به عنوان هیزم
  • استحکام نسبتا بالا
  • طول عمر بالا
  • انعطاف پذیر
  • مورد استفاده در ساخت مبل، ام دی اف، روکش و دیگر اشیاء چوبی

جهت مطالعه بیشتر روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب حیاط در تبریز

  • 53

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

درب حیاط در تبریز

درب حیاط در تبریز به عنوان ورودی و خروجی اصلی برای حیاط یا فضای بیرونی یک ساختمان استفاده می‌ شود. در واقع، این نوع در نقش یک  ورودی را برای حیاط یا باغچه شما ایفا می‌کند. این درب معمولاً از جنس چوب، فلز، آهن، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌ شود. علاوه بر این که وظیفه حفاظت و امنیت فضای داخلی را انجام می‌ دهد، جنبه‌ های زیبایی و طراحی نیز دارد. طرح و شکل درب حیاط در تبریز می‌ تواند به سبک و طرز زندگی مالک خانه، معماری ساختمان و یا محیط اطراف ساختمان سازگار باشد.

[caption id="attachment_5444" align="aligncenter" width="700"]درب حیاط در تبریز در حیاط در تبریز[/caption]

ویژگی های امنیتی و زیبایی، درب حیاط در تبریز

سیستم‌ های گشایش اتوماتیک

درب‌ های حیاط می‌ توانند با سیستم‌ های گشایش اتوماتیک مجهز شوند که به وسیله ی ریموت کنترل، کلید یا سیستم‌ های حسگر و قفل الکترونیکی کنترل می‌ شوند. این سیستم‌ ها راحتی و راحتی بیشتر در استفاده از درب را به شما می‌ دهند.

سیستم‌ های امنیتی

برخی از درب‌های حیاط دارای سیستم‌ های امنیتی مانند دوربین‌ های مداربسته، سنسور های حرکت، سیستم‌ های اعلان‌ دهنده و سیستم‌ های امنیتی دیگر هستند. این سیستم‌ها به شما اطمینان می‌دهند که فضای حیاط شما تحت نظارت و امنیت قرار دارد.

قالب‌ بندی و طراحی درب حیاط در تبریز

درب‌ های حیاط می‌ توانند در طراحی‌ ها و قالب‌ های مختلفی موجود باشند. آن‌ ها می‌ توانند از طریق حفره‌ ها، الگو ها، نقش‌ ها و مصالح مختلف زیبایی به حیاط شما ببخشند و جلوه‌ ای خاص را به فضای خارجی شما بدهند.

مقاومت درب حیاط در تبریز در برابر عوامل آب و هوا

درب‌ های حیاط باید قادر باشند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند. مثلاً از جنسی مقاوم در برابر آب و رطوبت یا موادی که در برابر آفتاب و حرارت مقاومت دارند تهیه می‌شوند.

صدا و عایق حرارتی

برخی از درب‌ های حیاط می‌توانند دارای ویژگی‌ های صوتی و عایق حرارتی باشند. این ویژگی‌ ها می‌ توانند به شما کمک کنند تا ناحیه خصوصیت و آرامش را در داخل حیاط خود حفظ کنید و همچنین مصرف انرژی را کاهش دهید.

[caption id="attachment_5447" align="aligncenter" width="700"]درب حیاط در تبریز در حیاط در تبریز[/caption]

ویژگی های درب حیاط در تبریز

درب حیاط در تبریز می‌ تواند دارای بسیاری از ویژگی‌ ها و خصوصیات مختلف باشد. در زیر، چندین ویژگی رایج در درب‌ های حیاط را برای شما آورده‌ام:

جنس مواد

درب‌ های حیاط می‌ توانند از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، آهن، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد ساخته شوند. هر کدام از این مواد نیازمندی‌های متفاوتی در مورد نگهداری، استحکام و ظاهر دارند.

برای مطالعه ی ادامه ی مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

فروش دستگاه برش لیزر در اردبیل

  • 44

فروش دستگاه برش لیزر در اردبیل

دستگاه برش لیزری همانطور که می دانید نوین ترین تکنولوژی برش فلزات در حال حاضر می باشد که صنایع مختلف را با راندمان بالای کاری خود دگرگون کرده است. این دستگاه ها در انواع مختلف تولید می شوند و هر کدام برای برش زدن یک سری متریال های فلزی یا غیر فلزی مناسب هستند.

دقت کنید که یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در میزان قدرت و سرعت دستگاه ها، توان آنهاست که هر چه بالاتر باشد، به این معنی است که دستگاه در رده بالاتری قرار می گیرد. در این مقاله از سایت نوین تاک تبریز می خواهیم به مبحث فروش دستگاه برش لیزر در اردبیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه با برش لیزری شروع به کار کنیم؟

دستگاه های لیزری در سالهای اخیر به سرعت در شهر اردبیل رونق گرفته اند. به گونه ای که اکثر صنایع مهم و حیاتی را پوشش داده اند. این دستگاه ها ابزار بسیار مناسبی هستند که می توانند اجسام متنوعی را در طرح و جنس های مختلف بسازند. از میان این وسایل می توان به مواردی همچون جعبه های ساده، حکاکی گرافیک دقیقِ چوب و یا ساخت اشیاء پیچیده سه بعدی اشاره کرد.

دستگاه های لیزری بواسطه تابش مستقیم اشعه لیزر به ماده مورد نظر می توانند انواع متریال های فلزی را برش دهند. البته این اشعه کاملا حفاظت شده و کنترل شده است و بنابراین دمای ماده مورد نظر را خیلی تغییر نمی دهد. اگر شما آشنایی کافی با نحوه عملکرد این دستگاه ها ندارید، حتما بایستی دوره های آموزشی را بگذرانید و پیش از ایستادن پشت دستگاه باید کاملا با چالش های مختلفی که ایجاد می کند، آشنا باشید.

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر

همانطور که گفتیم این یک تکنولوژی نوین در زمینه برش فلزات است که می تواند بواسطه تابش مستقیم اشعه لیزر به ماده مورد نظر انواع متریال فلزی را برش دهد. چنین لیزری از نور متمرکز تشکیل شده که بسیار هم تقویت شده است.

در حقیقت این پرتو لیزر است که باعث می شود ماده در نقطه مورد نظر سوراخ، ذوب و یا تبخیر شوند و در نتیجه همین امر است که فلز شروع به برش می کند. اما همانطور که بالاتر هم گفته شد، اینکه هر دستگاه چه متریالی را برش می دهد، به نوع لیزر دستگاه و توان آن برمی گردد.

توجه داشته باشید که اصطلاح "لیزر" مخفف عبارت "تقویت نور توسط انتشار تحریک تابش" است. این فناوری در دهه 1960 توسعه یافت.

ازدیگر مقالات نوین تاک تبریز:حکاکی روی فلزات

[caption id="attachment_2667" align="aligncenter" width="700"]خرید دستگاه لیزریمعرفی دستگاه برش لیزر فایبر[/caption]

برای مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

نرده فرفورژه در مشهد

  • 40

نرده فرفورژه در مشهد یا همچنین به عنوان نرده مش تحت فشار شناخته می‌شود، یک نوع سازه فلزی است که برای حفاظت و آراستن اطراف محوطه‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این نوع نرده‌ها از تیرهای فولادی درست می‌شوند که به صورت عمودی قرار داده شده و با سیم‌های افقی به یکدیگر متصل می‌شوند.

نرده فرفورژه معمولاً دارای طرح‌های زیبا و ضخیمی است که به محیط اطراف زیبایی می‌بخشد. این نرده‌ها از جنس فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند که ضد زنگ بودن آن‌ها باعث می‌شود برابر عوامل جوی و زنگ زدگی مقاومت خوبی داشته باشند.

نرده فرفورژه علاوه بر استفاده در حاشیه ساختمان‌ها و محوطه‌ها، در راه‌پل‌ها، پلتفرم‌ها، نرده‌های پله‌ها، پنجره‌ها و درب‌ها نیز استفاده می‌شود. طرح و سبک نرده فرفورژه می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه مشتری، از جمله طرح‌های ساده یا طرح‌های پیچیده و هنری باشد.

با توجه به ساختار شبکه‌ای نیمه شفاف نرده فرفورژه، این نوع نرده‌ها علاوه بر ایجاد حفاظت، امکان دیدن از طریق آن‌ها را هم فراهم می‌کنند که در برخی موارد می‌تواند به تهویه و روشنایی مناسب منطقه کمک کند.

از نرده فرفورژه در کجاها استفاده میشود

نرده‌های فرفورژه در مشهد به دلیل زیبایی و خواص مکانیکی بالای خود در محیط‌های مختلف استفاده می‌شوند. برخی از کاربردهای رایج نرده فرفورژه عبارتند از:

ساختمان‌ها

در ساختمان‌ها، استفاده از نرده فرفورژه برای پله‌ها، نگهبانی‌ها، حفاظ‌ها، نرده‌های پنجره و نرده‌های بالکن بسیار رایج است. این نوع نرده‌ها با طرح‌ها و الگوهای متنوع خود به زیبایی فضا اضافه می‌کنند و همچنین تأثیر مثبتی در استحکام و سازگاری با ساختمان دارند.

نصب نرده‌های فرفورژه در پله‌ها، به طراحی زیبا و یکپارچگی با محیط کمک می‌کند. علاوه بر این، این نرده‌ها به عنوان یک اقدام ایمنی مهم عمل می‌کنند، از افتادن افراد از پله‌ها جلوگیری می‌کنند و از لغزش و سقوط جلوگیری می‌کنند.

در صورت استفاده از نرده‌های فرفورژه به عنوان نگهبانی‌ها، ایجاد یک محیط ایمن و جذاب برای ساختمان حائز اهمیت است. این نگهبانی‌ها به کودکان و حیوانات خانگی اجازه نمی‌دهند به مناطق خطرناک دسترسی پیدا کنند و در عین حال به تهویه هوا و نورپذیری صحیح منطقه کمک می‌کنند.

فضای خارجی

نرده‌های فرفورژه با مقاومت بالا در برابر عوامل آب و هوایی، از جمله باران، برف و نور خورشید، یک راه حفاظتی قوی و کارآمد در فضاهای باز مانند باغ‌ها، تراس‌ها، فضای پارک و محوطه‌های عمومی ارائه می‌دهند.

درب فلزی پارکینگ در تبریزبیشتر بخوانید

اولین ویژگی مهم این نوع نرده‌ها، مقاومت فوق‌العاده آن‌ها در برابر باران است. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته، نرده‌های فرفورژه تحت تأثیر باران و رطوبت قرار نمی‌گیرند و از طریق خوردگی و زنگ زدگی در طول زمان تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. این ویژگی باعث می‌شود که نرده‌های فرفورژه ماندگاری بالاتری نسبت به سایر نوع نرده‌ها داشته باشند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشند.

علاوه بر این، مقاومت نرده‌های فرفورژه در برابر برف نیز بسیار قابل توجه است. طراحی خاص و ساختار محکم این نرده‌ها، باعث می‌شود که برف به راحتی از بین آن‌ها عبور کند و سبب تجمع برف و یخ روی نرده نشود. به این ترتیب، امکان برخورد پیاده‌روی‌کنندگان با سطح صاف و بدون لغزش نرده‌ها حفظ می‌شود و خطرات ناشی از لغزش و سقوط به حداقل رسیده می‌شود.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

 
 


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کف کش و لجن کش

  • 52

تفاوت‌های لجن‌کش و کف‌کش

  • از پمپ کف‌کش برای آب روان و از لجن‌کش برای تخلیه‌ی آب غیر روان استفاده می‌شود.
  •  پمپ لجن‌کش استرینر ندارد.
  •  پمپ کف‌کش متشکل از پروانه‌های نیمه باز یا بسته است اما پمپ لجن‌کش پروانه کاملاً باز دارد.
  • تمام انواع موتورهای پمپ کف‌کش، مستغرق می‌باشند.
  • پمپ لجن کش فقط مدل تک پروانه‌ای دارد.
  • پمپ کف کش اغلب عمودی، استوانه‌ای و مستغرق می‌باشند.
  • پمپ لجن‌کش توان موتور بیشتر از پمپ کف‌کش دارد.

انواع لجن‌کش از لحاظ نحوه نصب

  1. لجن‌کش ثابت
  2. لجن‌کش متحرک
  3. برای جابه‌جایی آب شور لجن‌کش با بدنه و پروانه برنجی

جنس لجن کش

  1. جنس بدنه پمپ: استنلس استیل، چدن و برنز
  2. جنس پروانه: استیل، چدن و برنج

پمپ لجن‌کش بر اساس جنس بدنه

  1. پمپ لجن‌کش استیل
  2. پمپ لجن‌کش چدنی
  3. پمپ لجن‌کش برنزی

نکته مهم در رابطه با استفاده از لجن‌کش

باید دقت نظر داشت که پمپ نباید با جریان‌های الکتریسیته ضعیف کار بکند و نباید آب موجود در محیط از یک سطح مشخص پایین‌تر برود؛ چون هر دو مورد می‌تواند به طور جدی به صحت و کارکرد پمپ آسیب برساند و باعث ایجاد خسارت شود.

خرید لجن‌کش

این پمپ‌ها نه تنها برای مصارف صنعتی بلکه برای کاربری خانگی هم مورد استفاده می‌باشد و قیمت این پمپ‌ها بسته به نوع شرایط کاری و توان کاری، عمق و ارتفاع، دبی خروجی، تک فاز و سه فاز بودن دارای قیمت‌های متغیری می‌باشد.

برای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سئو سایت

  • 53

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش سئو با ما تماس بگیرید. ۰۴۱۳۳۲۵۱۲۸۰

 

خدمات بهینه سازی سایت تبریز سئو در تبریز

  • بررسی و آنالیز سایت
  • ارائه گزارش از وضعیت سایت
  • تولید محتوا یونیک
  • آنالیز کلمات کلیدی در صنف کاری مربوطه
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بررسی و آنالیز قدرت رقبا در حوزه کاری
  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو

خدمات سئو سایت در تبریز

خدمات سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت در تبریز برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ فعالیت‌ هایی گفته می شود که در طراحی و کدنویسی سایت و تدوین استراتژی محتوایی نظیر تولید محتوا و لینک‌ سازی خارجی انجام می‌ دهیم تا وبسایت جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب نموده و در پی آن باعث افزایش بازدیدکننده برای سایت شود.

ولی تعریف سئو به همین توضیح ختم نمی‌ شود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت در تبریز برای موتورهای جستجو است. فاکتورهای متعددی در سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیر گذار است، از کلمات به کار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از دیگر سایت‌ ها، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت در تبریز تاثیرگذار است. همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش خواهند بود که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.

ایده هایی برای سئو سایت

تحقیق کلمات کلیدی

برای شروع، تحقیق کنید و کلمات کلیدی را شناسایی کنید که در دامنه شما و همچنین صنعت خود محبوب هستند. از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Ahrefs استفاده کنید. با پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و استفاده بهینه از آنها در محتوا و عناوین صفحات، شانس رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو افزایش می‌یابد.

محتوای بی نظیر

محتوای با کیفیت و منحصر به فرد برای موضوعاتی که مخاطبان شما علاقه‌مند هستند، بسیار مهم است. بنابراین، تلاش کنید محتواهای جذاب و ارزشمندی را ایجاد کنید که افراد به اشتراک گذاری آنها علاقه‌مند باشند. همچنین، مطمئن شوید که محتوای شما کامل است و به سئوی داخلی (استفاده از کلمات کلیدی در متن، عنوان‌ها، URL و تصاویر) دقت کرده‌اید.

بهبود سرعت بارگیری صفحات

سرعت بارگیری صفحات وبسایت برای تجربه کاربری بهتر و همچنین سئو بسیار مهم است. از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا GTmetrix برای تجزیه و تحلیل سرعت بارگیری صفحات استفاده کنید و پیشنهادها و بهینه‌سازی‌هایی که ارائه می‌دهند را پیگیری کنید. ممکن است نیاز به بهینه‌سازی تصاویر، کاهش حجم فایل‌ها، بهینه‌سازی کد‌های CSS و JavaScript و مشکلات دیگر باشد.

بهبود ساختار لینک‌ها

ساختار مناسب لینک‌ها نقش مهمی در سئو دارد. استفاده از URL های سئویا، ایجاد لینک‌های داخلی بین صفحات مرتبط و استفاده از لینک‌های خارجی (با کیفیت و معتبر) می‌تواند به رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کند.

برای مطالعه ی ادامه ی مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب دره سو

  • 42

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید 09146484992

دستگاه تصفیه آب در تبریز

خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز عملی بسیار مناسب به منظور حفظ سلامتی بدنتان می باشد. در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت.

تقطير، زلال سازي، ميكرو فيلتراسيون، اولترافيلتراسيون، اسمز معکوس، روش تصفيه غشايي، فیلتر تند ماسه اي  و … همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. با توجه به گسترش تکنولوژی اما راه های دیگری هم برای تصفیه آب خانگی به کار می رود که به آن اسمز معکوس گفته می شود. این روش هم اکنون یکی از محبوب ترین روش های پاکسازی آب به شمار می آید و جهت تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش همچنین روشی است که امروزه در اکثر کارخانه های بسته بندی آب و همچنین نوشابه از آن استفاده می شود. سیستم اسمز معکوس توانسته است راه خود را به تصفیه آب خانگی هم باز کند و به عنوان یکی از سیستم های پرکاربرد در این زمینه نیز انتخا شده است. بدون شک شما هم نام اسمز را که یک فرآیند گیاهی است شنیده اید. در طی این فرآیند، مولکول های آب از یک غشا که ضخامت آن یک هزارم میکرون است به وسیله پمپ؛ با فشار عبور داده می شود که در این روش تمامی آلاینده های آن از بین خواهند رفت.

امروزه اما این روش، تنها روشی است که تمامی آلاینده هایی نظیر ويروس، باكتري ها، آرسنیک، فلور، جيوه، نيترات، نيتريت، فلزات سنگين، تمام فلزات راديواکتيو و بسياري موارد ديگر را تصفيه و جداسازي می کند.

قیمت گذاری دستگاه تصفیه آب 

عوامل بسیاری می توانند بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی موثر باشند. از جمله مهمترین این عوامل می توان به تعداد فیلترها اشاره کرد. در کنار این اما کیفیت فیلترها، جنس شیرآلات نیز میتواند در این بخش موثر باشد. جنس شیرآلاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیرد میتواند از استیل، کروم و یا آلیاژ های مختلف دیگر باشد. مقدار حجم مخزن ذخیره نیز متفاوت است و هر چقدر بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد شد.

نگهداری از دستگاه تصفیه آب 

اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را باید با توجه به نیاز خود انجام دهید. این سیستم های تصفیه به صورت سالیانه توسط افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند سرویس خواهد شد. برخی از این فیلترها اما ممکن است که زودتر از زمانی که اعلام شده است کثیف شوند و به همین دلیل هم شما باید زمان تعویض فیلترها را با توجه به مقدار آب مصرفی در آن ها تعیین کنید.

انواع مدل های دستگاه تصفیه آب در تبریز

باید بدانید که دستگاه هایتصفیه آب خانگی مدل های مختلفی دارد که در این مقاله شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. یکی از بهترین انواع خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز، نوع دستگاه تایوانی است که در بازار وجود دارد و برندهای مختلفی از آن مورد استفاده است. این دستگاه دارایهشت فیلتر مختلف است که در نهایت آبی سالم و پاکیزه را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین این دستگاه رتبه بهترین دستگاه فیلتراسیون آب را نیز به خود اختصاص داده است.

برای مطالعه ی ادامه ی مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوستر سقفی مرکز لوستر

  • 41

نکته های کلی درباره انواع کریستال لوستر

تمامی کریستال ها شیشه ای می باشند. اما قابل ذکر است که کریستال استفاده شده در تولید لوستر با شیشه ای که در ساخت پنجره و لیوان فرق بسیاری دارد. کریستال لوستر، اکسید سرب و گاهی اوقات اکسید های دیگری هم دارد. وجود اکسید سرب سبب سنگین تر شدن وزن کریستال، نسبت به شیشه ساده می شود و البته کیفیت و شکست نور بالاتری را هم باعث می شود. درصد سرب استفاده شده در کریستال های مختلف، متفاوت است و معمولا بین 6 تا 30 درصد گزارش می شود. لوستر های کریستالی تاثیر بسیار بالائی در زیبایی محل و همچنین میزان نور دارد.

برای خرید محصولات لوستر سقفی مرکز لوستر کلیک کنید.

لوستر کریستالی مربع

در بخش بعدی به شناخت انواع کریستال ها و اطلاعات لازم به منظور خرید کریستال لوستر خواهیم پرداخت.

سنگ طیفی یا سواروسکی (Swarovski Strass)

سنگ سواروسکی از بهترین انواع کریستال لوستر موجود در جهان از نظر کیفیت بوده و در کشور اتریش به تولید می رسد. بیش از 30 درصد اکسید سرب در این کریستال ها وجود دارد. این کریستال به وسیله مجهز ترین دستگاه ها به تولید می رسد و کاملا بی عیب و نقص بوده و از نظر درخشندگی سطح بسیار بالایی دارد.

برخی از این کریستال ها به یک ماده مخصوص آغشته می شوند تا گرد و خاک به کریستال نچسبد و با یک فوت ساده کل گرد و خاک نشسته روی کریستال از روی آن پاک شود که این امر در جلوگیری از کدر شدن کریستال تاثیر بالائی دارد.

کریستال بوهمیا (Bohemian Crystal)

این نوع کیستال از جهت نداشتن سرب در این محصول، نمی توان آن را از کریستال ها دانست اما این معنی را نمیدهد که کیفیت پائینی دارد، بلکه از لحاظ شفافیت بصری و شکست نور در بالاترین درجه است. باید خاطر نشان کرد که کیفیت بالا در قیمت کریستال تاثیر مستقیمی دارد. پس در انواع کریستال لوستر کریستال بوهمیا را می توان به عنوان گران ترین نوع کریستال دانست.

اگر می خواهید تفاوت کیفیت ها را درک کنید، کافی است یک قطعه از کریستال بوهمیا را در کنار نمونه تقلبی بگذارید تا اختلاف کیفیت را به طور واضح ببینید.

برای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مزدا 3

  • 42

15 نکته جالب از مزدا RX-7

بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو، تمامی اعضای سری RX نقش مهمی در تاریخ فعالیت شرکت مزدا ایفا کرده‌ اند اما حساب مدل RX-7 را به خاطر نکات جالب باید تا حدی از سایرین جدا کرد.

این خودرو که در طی 25 سال و با سه نسل روی خط تولید قرار داشت. نسل‌های مختلف مزدا RX-7 همیشه محبوب دوستداران خودرو های اسپرت قرار داشتند. یکی از نکات متمایز این خودرو استفاده از پیشرانه‌های روتاری یا وانکل است.

نسل سوم این مدل که با کد FD شناخته شده و در فاصله سال‌ های 1991 تا 2002 تولید شد، مشهور ترین نسل این خودرو بوده که به واسطه ویژگی‌ های خود هنوز هم مورد توجه علاقمندان قرار دارد. البته معرفی کانسپت RX-Vision در نمایشگاه خودرو توکیو (2015) امید به بازگشت این خودرو را زنده کرد.

مزدا 3

در ادامه با ما همراه باشید تا 15 نکته جالب از این خودرو را با هم مرور کنیم.

نکات جالب مزدا RX-715 نکته جالب از خودرو مزدا RX-7

نکات جالب مزدا RX-7

  1.  
    1. نسل سوم مزدا RX-7 اولین خودروی تولید انبوه جهان بود که به دو توربو شارژر سکانسی (مرحله­‌ ای) مجهز شد.
    2. مسیریاب ماهواره ­ای دیجیتال برای اولین بار در این خودرو نصب شد.
    3. تقسیم وزن 50-50 روی محور ها و مرکز ثقل پایین از مهمترین ویژگی‌ های مزدا RX-7 FD بود.
    4. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۵.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت بود.
    5. خریداران ژاپنی به علت پهنای بدنه این خودرو، مجبور به پرداخت مالیات اضافه بودند.
    6. از مجموع 70 هزار نمونه تولید شده از نسل سوم RX-7 ، تنها 1152 دستگاه به اروپا صادر شد. آلمان،یونان و بریتانیا با فروش 446، 210 و 168 دستگاه سه بازار اصلی این خودرو در اروپا بودند.
    7. امروزه پیشرانه بسیاری از نمونه‌ های مزدا RX-7 به دلیل عدم تعویض مناسب روغن و فیلتر روغن، آسیب دیده است.
    8. قیمت اولیه نسل سوم RX-7 در بریتانیا (1992) 32 هزار پوند بود که پس از استقبال کم، به 25 هزار پوند کاهش یافت.
    9. مزدا RX-7 در سومین قسمت مجموعه فیلم‌ های سریع و خشمگین یعنی The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)  حضور موفقی داشته است.

برای خرید لوازم یدکی مزدا کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

انواع لایت کیور رایج در بازار با مشخصات فنی

  • 42

انواع لایت کیور رایج در بازار با مشخصات فنی

انواع لایت کیور رایج در بازار با مشخصات فنی، را می توانید با مراجعه به سایت دنت آتروپات بررسی کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

لایت کیور چیست؟

لایت کیور یکی از ابزارهایی است که کاربرد زیادی در درمان پوسیدگی دندان دارد. این دستگاهی است که به وسیله نور بنفش مواد ترمیمی دندان را سفت می کند. در واقع این ابزار را می توان به عنوان رقیب آمالگاماتور معرفی کرد.

اسامی انواع لایت کیور رایج در بازار با مشخصات فنی موجود در دنت آتروپات

لایت کیور valo grand شرکت سازنده ultradent  امریکا

  1. طول موج  515-385
  2. جنس بدنه آلومینیوم درجه1 سبک
  3. مدکاری درسه حالت{standard1000-high power1600-xtra power3200}
  4. دارای4باتری قابل شارژ
  5. کارکرد:بی سیم و با سیم

لایت کیور valo grand شرکت سازنده ultradent  امریکا

لایت کیور power cure شرکت سازنده ivoclar لیختن اشتاین

  1. مدکاری درچهارحالت{3s-turbo-high-precure}
  2. طول موج385-515

لایت کیور power cure شرکت سازنده ivoclar لیختن اشتاین

لایت کیورfusion 5 plus  شرکت سازنده  dentlight امریکا

  1. دارای مودپلاسما مناسب ارتودنسی و بلیچینگ
  2. جنس بدنه آلومینیوم مقاوم در برابرضربه
  3. باتری لیتیومی مدت زمان کارکرد70الی140دقیقه
  4. قدرت4000mw

لایت کیورfusion 5 plus  شرکت سازنده   dentlightامریکا

لایت کیورfusion 5 plus  شرکت سازنده   dentlightامریکا

جهت مشاهده دیگر محصولات و مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تفاوت دستگاه فرز CNC سه محور با چهار محور

  • 46

مشاوره و خرید  :  اگر نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی برای خرید دارید لطفا با ما در تماسباشید.
09143024770|04134470428

***          گروه صنعتی اقدم         ***


تفاوت دستگاه فرز CNC سه محور با چهار محور

تفاوت دستگاه فرز CNC چهار محور با سه محور ، در تعداد محورهای دستگاهفرزCNC می باشد، که برای افرادی که به صورت حرفه‌ای با این دستگاه کار می کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، در واقع تعداد محورهای دستگاه مشخص می‌کند که دستگاه مورد نظر تا چه اندازه آزادی حرکت دارد و امکان استفاده از آن برای چه نوع برش‌هایی وجود دارد.

در سایت اقدم با انواع دستگاه فرز CNC چهار محور مواجه هستیم، در این مقاله تصمیم گرفتیم که یک مقایسه کامل از دستگاه فرز cnc سه محور با چهار محور همچنین خدمات فرز cnc چهار محور داشته باشیم.

دستگاه فرز CNC سه محور

مبنای برش دستگاه فرز CNC سه محور، چرخش یک ابزار برشی بوده و حرکت آن در دو جهت محور X و Y است. در این دستگاه‌ها، قطعه کار ثابت باقی می‌ماند و ابزار برشی در امتداد سه محور دستگاه حرکت می‌کند. ماشین کاری با فرز سه محور هنوز هم یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای ساخت قطعات مکانیکی است و به همین دلیل به عنوان یک روش کسب درآمد مناسب شناخته می‌شود.

سادگی فرز CNC سه محور

چون دستگاه فرز cnc سه محور نسبت به گزینه‌های دیگر ساده‌تر است، برای بسیاری از پروژه‌ها کاربرد دارد و شما می‌توانید از آن برای فرزکاری به صورت شیاردار، سوراخکاری و همچنین برش‌های لبه تیز از آن استفاده کنید. این دستگاه‌ها امکان حرکت ابزار برشی به سمت جلو و به سمت طرفین را می‌دهد تا یک قطعه کار با کیفیت بالا برش داده شود. این دستگاه را می‌توان در بین دستگاه‌های فرز CNC ارزان قیمت قرار داد و برای کارگاه‌های کوچک بهترین انتخاب ممکن است.

دستگاه فرز CNC سه محور

برای مطالعه ی مقاله ی خدمات فرز چهار محور کلیک کنید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 28 تير 1402 ساعت: 13:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مبلمان مدل اوزل

  • 45

مبلمان مدل اوزل

توضیحات محصول

بروزترین مدل‌های مبلمان کلاسیک و نئو کلاسیک ترک
ست ۸ نفره دارای ۲ کاناپه سه نفره، ۲ مبل تک‌نفره، جلو مبلی و بغل مبل

  • چوب: سوپر راش گرجستان خشک کن رفته
  • پارچه: ترک
  • ضمانت: پنج ساله

طراحی و ساخت توسط استاد کاران ترک با بهترین متریال ترکیه در تبریز

نکات مهم قبل از خرید مبـلمان کلاسیک

قبل از خرید مبلمان کلاسـیک، باید به اندازه و ابعاد خانه، سبک کلی فضا و دیگر وسایل موجود در آن توجه کرد. این مبل جلوه ای اشرافی و لوکس دارد و بیشتر با رنگ ها و ابعاد سنگین و بزرگ همراه است. با این حال، یک ست هفت نفره مبل کلاسیک برای یک آپارتمان 40 مترمربعی، انتخاب مناسبی نیست. به هر حال، حتی با انتخاب مبلمان با سلیقه، زیبا و با کیفیت، اگر فضا خفه شود، به جلوه ای خاص و پویایی دست نخواهید یافت.

رنگ مبلمان کلاسیک

در رنگ‌آمیزی مبلمان، به طور کلی از دو نوع رنگ براق و پوششی استفاده می‌شود. رنگ پوششی سطح چوب را به طور کامل پوشانده و از تشخیص ترک خوردگی و اشکالات چوب جلوگیری می‌کند، در حالی که رنگ براق این ویژگی را ندارد و با نگاه کردن به سطح چوب، کیفیت چوب بکار رفته در مبل قابل بررسی است. همچنین، استفاده از رنگ با کیفیت و رنگ‌آمیزی یکنواخت در بدنه مبلمان باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود.

ست مبـلمان کلاسیک چند نفره است

ست مبـل کلاسـیک معمولا شامل یک تک نفره (تکی)، دونفره (دوتایی) و سه نفره (تری‌تایی) می‌شود. با این حال، در برخی موارد، ست این مبل شامل تعداد نفرات بیشتری نیز می‌تواند باشد، به عنوان مثال، ست مبل کلاسیک شامل چهار تکی، دوتایی و تری‌تایی نیز در بازار موجود است. در هر صورت، تعداد نفرات ست مبل کلاسیک، بسته به نیاز و سلیقه خریدار متفاوت است.

جنس چوب مبلمان کلاسیک

در مبلمان کلاسـیک از چوب های سخت و مقاوم مانند بلوط، نارنج، داریو، سرو و گردو استفاده می‌شود. علاوه بر این، اغلب از چوب‌های قابل حک و رنگ آمیزی مانند سرو، تاغ و صنوبر نیز در تولید مبلمان کلاسیک استفاده می شود. به طور کلی، چوب های با دوام و با کیفیت بالا برای تولید مبلمان  انتخاب می‌شوند.

جهت دیدن دییگر محصولات و خرید روی لینک کلیک کنید.

 
 

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 28 تير 1402 ساعت: 11:22
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ست معاینه دندان پزشکی

  • 48

ست معاینه دندان پزشکی

ست معاينه دندانپزشكی، وسیله ای است برای معاینه ی بیمار که بعد از هر بار استفاده ضدعفونی می شود که البته نوع یکبار مصرف نیز دارند. هر صنعتی برای انجام کار خود نیاز به یک سری از مهمترین وسایل و ابزارآلات دارد که بتواند کار مورد نظر خود را به انجام رساند. بی شک این امر در صنعت و حرفه ی دندانپزشکی نیز رایج بوده و شما می توانید در مطب هر دندانپزشکی شاهد یک سری از مهمترینانواع ابزار معاینه دندانپزشکی باشید که هر کدام کارایی به خصوصی را بر عهده دارد.

این ست شامل چه ابزار هایی است

  • آینه معاینه: ظاهر این نوع آینه برای داخل دهان طراحی شده است تا پزشک بتواند به خوبی دندان های بیمار که قابل رویت نیستند را معاینه کند و همچنین برای عقب کشیدن گونه و زبان برای دید بهتر استفاده میشود. سر معمولا گرد است و بدنه آن از فلز ساخته شده است.
  • سوند: مهم ترین ابزار معاینه دندان پزشکی است که برای معاینه دندان های پوسیده ،جرم گرفته و… استفاده میشود.
  • پنس: ابزاری است که برای برداشتن اجسام کوچک مثل رول های پنبه، فرز ها ، پین و … کاربرد دارد.

<yoastmark class=

ست معاینه

البته این ست ها می توانند شامل قسمت های دیگر نیز باشند

  • اسپاتول دندانپزشکی: اسپاتول های انواع مختلفی دارند اعم از اسپاتول دهانی، اسپاتول محکمه، اسپاتول پلاستیکی، اسپاتول همزن آلژینات، اسپاتول همزن کامپوزیت، اسپاتول موم ناودانی در اشکال و اندازه های مختلف برای مخلوط کردن، پرکردن و فرم دادن مواد پلاستیکی، سیمان ها و …به کار می رود.
  • اکسکاواتور دندانپزشکی: برای تراشیدن و برداشتن عاج نرم به کار می رود.
  • چیزل دندانپزشکی: دو نوع راست و زاویه دار آن برای تراش دادن مینای بدن محافظ عاج و همچنین قرار دادن لبه های مینا و عاج به کار می رود.
  • جهت خرید و ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکی

  • 38

لوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکی

لوازم شستشو و استریلیزاسیون در دندانپزشکی بسیار مهم هستند تا بهداشت و سلامت بیماران و کادر درمانی را حفظ کنند. این لوازم شامل وسایلی مانند ابزارهای دندانپزشکی، سرنگ ها، پروب ها، آینه ها و سایر وسایل که در روند درمانی و دیاگنوزیس استفاده می‌شوند می‌شوند.

برای شستشوی لوازم دندانپزشکی، ابتدا باید با استفاده از محلول ضدعفونی کننده مناسب، آنها را از هر نوع آلودگی و مواد زائد پاکسازی کرد. معمولاً از محلول‌های آنتی‌سپتیک یا خلاء کلرید درصد ۰.۵-۲ به عنوان ضدعفونی کننده‌های اولیه استفاده می‌شود. بعد از شستشو، لوازم را به خوبی آبکشی کرده و از رویش آب بردارید.

وسایل شستشو و استریلیزاسیون عبارتند از:

1) جعبه های مخصوص استریلیزاسیون دندانپزشکی

عملکرد: برای استریل وسایل کوچک مثل فرزها و کلامپ رابردم
نکات مهم: باید سوراخ دار باشند تا امکان ورود بخار اتوکلاو را بدهند.
روش کنترل عفونت: اتوکلاو

لوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکیلوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکی

2) کیسه های مخصوص استریلیزاسیون دندانپزشکی

عملکرد: مورد استفاده در استریلیزاسیون وسایل
نکات مهم: باید دارای نشانگر باشند که بعد از استریلیزاسیون کافی
تغییر رنگ بدهند.
روش کنترل عفونت: بعد از استفاده دورانداخته میشوند.

کیسه های مخصوص استریلیزاسیون دندانپزشکیکیسه های مخصوص استریلیزاسیون دندانپزشکی

۳) نوار چسب اتوکلاو در استریلیزاسیون دندانپزشکی

عملکرد: حفاظت از وسایل پیچیده شده طی استریلیزاسیون
نکات مهم: این وسایل وقتی به دمای خاصی میرسند، تغییر رنگ میدهند اما این امر، مشخص کننده کامل شدن فرآیند استریلیزاسیون
نیست. باید بر روی آنها تاریخ بسته بندی وسایل نوشته شود.
روش کنترل عفونت: یکبارمصرف

لوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکیلوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکی

4)ظرف نگهداری ابزار تیز در استریلیزاسیون دندانپزشکی

عملکرد: نگهداری وسایل تیز مثل سوزن ،تیغ، سیم ارتودنسی، فایل اندودنتیکس و هر وسیله تیز برای انهدام جداگانه این وسایل.
نکات مهم: این ظرف باید در برابر سوارخ شدگی مقاوم بوده و برچسب《خطرناک》روی آن نصب شده باشد.
روش کنترل عفونت: ضدعفونی سازی

لوازم شستشولوازم شستشو و استریلیزاسیون دندانپزشکی

5) دستگاه تمیز کننده اولتراسونیک

عملکرد:کاهش ریسک قرارگیری در معرض پاتوژن ها هنگام استریلیزاسیون
نکات مهم: مخزن تا ارتفاع نصف با محلول ضدعفونی کننده پر میشود و دستگاه به مدت ۵ دقیقه یا بیشتر عمل میکند.
روش کنترل عفونت: ضدعفونی سازی با اسپری

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

 
 


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

لجن‌کش و کف‌کش

  • 44

تفاوت‌های لجن‌کش و کف‌کش

  • از پمپ کف‌کش برای آب روان و از لجن‌کش برای تخلیه‌ی آب غیر روان استفاده می‌شود.
  •  پمپ لجن‌کش استرینر ندارد.
  •  پمپ کف‌کش متشکل از پروانه‌های نیمه باز یا بسته است اما پمپ لجن‌کش پروانه کاملاً باز دارد.
  • تمام انواع موتورهای پمپ کف‌کش، مستغرق می‌باشند.
  • پمپ لجن کش فقط مدل تک پروانه‌ای دارد.
  • پمپ کف کش اغلب عمودی، استوانه‌ای و مستغرق می‌باشند.
  • پمپ لجن‌کش توان موتور بیشتر از پمپ کف‌کش دارد.

موارد استفاده از پمپ لجن‌کش

  • فاضلاب‌های خانگی
  • فاضلاب‌های صنعتی و کارخانه‌ها
  • انتقال سیالات همراه با ریز جامدات
  • انتقال سیالات با چسبندگی بالا
  • انتقال سیالات با گازهای خطرناک قابل اشتعال
  • انتقال سیالات برای زمین‌های کشاورزی
  • انتقال و جابه‌جایی آب آلوده
  • انتقال و جابه‌جایی آب گل‌آلود
  • انتقال و جابه‌جایی سیالات حاوی آب و گاز
  • صنایع چوب و کاغذ
  • صنایع چرم‌سازی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • نیروگاه‌ها
  • مزارع پرورش ماهی و میگو
  • کشتارگاه‌ها
  • هتل‌ها و رستوران‌ها

نکات مهم در انتخاب پمپ لجن‌کش

 حداکثر ارتفاع

اصلی‌ترین و حائز اهمیت‌ترین عامل در انتخاب یک پمپ لجن‌کش ارتفاع آن می‌باشد، از پایین‌ترین جایی که دستگاه قرار می‌گیرد تا بالاترین نقطه‌ای که مایع باید به آن قسمت بریزد ارتفاعی می‌باشد که مورد نیاز شماست تا پمپاژ به نحو احسن انجام گیرد اما باید توجه داشته باشید که حداکثر ارتفاع یک پمپ نقطه‌ای می‌باشد که آبدهی به صفر میل کند. پس باید بیشترین ارتفاع پمپ از ارتفاع موردنظر زیادتر باشد.

قطر خروجی لوله

قطر لوله خروجی با میزان آبدهی رابطه نزدیکی دارد و اصلی‌ترین عامل در انتخاب پمپ لجن‌کش می‌باشد. پس باید با توجه به حجم آب موجود و همچنین زمان مورد نیاز برای تخلیه سیال، قطر خروجی مناسب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید لوله‌گذاری با قطر بیشتر انجام دهید، به هیچ وجه لوله‌ای با قطری بیشتر از قطر خروجی پمپ را به آن متصل نکنید زیرا این کار باعث فشار آمدن به پمپ و در نتیجه سوختن آن می‌شود.

جریان برق

لجن‌کش‌ها معمولاً با توجه به توان مورد نیاز پمپ، می‌توانند تک فاز یا سه فاز باشند.

برای مطالعه ی ادامه ی مقاله ی پمپ لجن کش و کف کش کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مزدا اعتماد

  • 36

اعتماد شما اعتبار ماست

با بیش از ۱۵ سال سابقه

مزدا اعتماد - اعتبار شما

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید. «ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فروشگاه مزدا می‌باشد.

لوازم یدکی مزدا 3

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی

چرا فروشگاه لوازم یدکی مزدا اعتماد؟

فروشگاه مزدا اعتماد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد

۱ضمانت اصالت کالا

۲سرعت در ارسال کالا

۳پشتیبانی متعهدانه

۳تضمین بهترین قیمت

برای خرید لوازم یدکی مزدا کلیک کنید.


 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب در تبریز

  • 41

درباره فروشگاه دره ســـو

فروشگاه دره سو از سال 1389 فعالیت خودرا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب د تبریز آغاز کرد.
ما در این مدت توانستیم با فروش دستگاه های متنوع با کیفیت و به روز دنیا و ارایه خدمات توسط تکنسین های مجرب رضایت بیش از 10 ها هزار مشتری را کسب کنیم.

تصفیه آب در تبریز


درباره ماتماس با ما

 

درباره تصفیه آب در تبریز

تصفیه آب در تبریز

به تمامی فرآیند هایی که کیفیت آب را بهبود بخشد و در نتیجه باعث بهبود کیفیت آب شرب بشود، تصفیه آب می گویند. تصفیه آب در تبریز به دلیل تامین آب آشامیدنی، تامین آب در تمامی مصارف من جمله کارخانجات، کشاورزی و… انجام می گیرد. تصفیه آب باعث از بین رفتن ناخالصی های آب مانند شن و ماسه، مواد شیمیایی و میکروب ها می شود. شما می توانید خرید های خود را با اطمینان خاطر از سایت تصفیه آب در تبریز انجام دهید.

دستگاه تصفیه آب در تبریز

برای خرید و مطالعه ی مقاله ی دستگاه تصفیه آب در تبریز کلیک کنید.
 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

میز عسلی

  • 47

میز عسلی

میز عسلی یک نوع میز است که اغلب برای سرو نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در مجالس و جشن‌ها استفاده می‌شود. این میزها معمولاً به شکل مستطیلی طراحی شده‌اند و دارای یک صفحه بزرگ و صاف هستند. صفحه میز عسلـی ممکن است از مواد مختلفی مانند چوب، شیشه، فلز یا پلاستیک ساخته شده باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز میـز عسلی، وجود یک قسمت باز شونده است که به عنوان درب یا در لوازم داخلی میز عمل می‌کند. این قسمت معمولاً در وسط میز قرار می‌گیرد و پس از باز شدن، فضایی را برای قرار دادن لوازمی مانند قندان و فنجان‌های عسل فراهم می‌کند. علاوه بر این، برخی از میزهای عسلی از نخستین‌های و قوطی‌ها برای نگهداری عسل استفاده می‌کنند.

معمولاً میزهای عسلی دارای طرح‌ها و الگوهای زیبا هستند که برروی صفحه آنها حک شده‌اند. این طرح‌ها می‌توانند از جنس چوب باشند یا به کمک روش‌های دیگری مانند پوشش شیشه‌ای اعمال شوند. با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، میزهای عسلی می‌توانند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی شوند.

مـیز عسلی همچنین به عنوان یک قطعه تزئینی جذاب و کاربردی در فضاهای زیبایی مانند اتاق نشیمن یا سالن خانه استفاده می‌شود.

انواع میز عسلی

انواع میز عسلی ها

انواع میز عسلی ها می‌توانند بسیار متنوع باشند و بر اساس طرح، سبک و جنس ساخته شده تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه، چند نوع میـز عسلی را به شما معرفی می‌کنم:

میز عـسلی سنتی

میز عسلی‌های سنتی عموماً از چوب ساخته می‌شوند و دارای طرح‌ها و نقوش سنتی هستند. آنها اغلب با استفاده از صنایع دستی محلی تزئین می‌شوند و اجزایی از فلزات مانند مس و برنج نیز در طراحی آنها استفاده می‌شود.

مـیز عسلی مدرن

این نوع میـز عسلی ها طراحی های ساده و خطوطی مدرن دارند. آنها معمولاً از موادی مانند فلز، شیشه و پلاستیک ساخته شده و در طراحی آنها از رنگ‌های جذاب و متنوع استفاده می‌شود. این نوع میـز عسلی ها معمولاً در فضاهای مدرن و مینیمالیستی به خوبی جای می‌گیرند.

میز عسلی فانتزی

میز عسلی روکش دار

برخی از میزهای عسلی با روکشی مانند چرم، پارچه یا ورقه‌های چوبی مزین شده‌اند. این روکش‌ها به طراحی و استایل میز جلوه‌ای منحصر به فرد و شیک می‌بخشند و همچنین می‌توانند به عنوان محافظ برای سطح میز عمل کنند.

میز عـسلی با قفسه‌ها

برخی از میز عسلی ها دارای قفسه‌های جانبی هستند که به شما امکان می‌دهد کتاب، مجله، ریموت کنترل و سایر اشیاء کوچک را در آنها قرار دهید. این قفسه‌ها میز عسلی را علاوه بر استفاده زیبایی و کاربردی‌تر هم می‌کنند.

میز عسلی قابل تنظیم

برخی از میز عسلی ها دارای قسمت‌های قابل تنظیم هستند که به شما اجازه می‌دهد ارتفاع میز را تنظیم کنید. این نوع میزها مناسب برای سفره خوری در فرش یا استفاده در جلسات نشستنی هستند.

با قابلیت تاشو

برخی از میزهای عسلی به صورت تاشو قابل جمع شدن هستند که برای فضاهای کوچک یا استفاده در فصولی که نیاز به آنها ندارید، مناسب هستند. با جمع شدن آنها می‌توانید فضای بیشتری را در خانه خود داشته باشید.

با قابلیت چرخش

برخی از میزهای عسلی دارای صفحه‌های چرخشی هستند که به شما اجازه می‌دهد آنها را به راحتی حول محور خود چرخانده و به مانند یک میز تراپزیوم یا چرخشی استفاده کنید. این نوع میزها مناسب برای گروه‌های بزرگی از افراد هستند و به شما امکان می‌دهد تا راحت‌تر با مهمانان خود در اطراف میز قرار بگیرید.

 با سبد های جانبی

برخی از میزهای عسلی دارای سبدها و قفسه‌های جانبی هستند که به شما امکان می‌دهد اشیاء مختلف را در آنها قرار داده و به صورت منظم نگهداری کنید. این سبدها می‌توانند محلی برای قرار دادن مجلات، کتاب‌ها، لوازم تزئینی و سایر اقلام کوچک باشند.

با نورپردازی

برخی از میزهای عسلی دارای نورپردازی درونی هستند که با استفاده از چراغ‌ها یا ال ای دی ها، نور نرم و آرامی را در اطراف میز پخش می‌کنند. این نوع میزها به عنوان یک المان دکوراتیو شیک و زیبا در فضاهای شما عمل می‌کنند.

با طراحی خاص

اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید، می‌توانید میز عسلی با طراحی خاص و نوآورانه را انتخاب کنید. مثلاً میز عسلی با قطعات پازلی، طرح‌های هنری یا مدل‌های هندسی جالب و غیره.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پارچه نانو

  • 45

پارچه نانو

پارچه نانو (Nanotex fabric)، یک نوع پارچه مقاوم در برابر لکه‌ها و آب است که با استفاده از تکنولوژی نانوساختاری تولید می‌شود. این پارچه با داشتن ساختاری نانومتری، قابلیت جذب مایعات را به حداقل می‌رساند و در نتیجه از طریق پوششی ضدآب، سطحی بسیار ضد لکه و ضد آب را برای مصارف مختلف فراهم می‌کند.

در صنعت مبل سازی، پارچه نانو به عنوان یک جایگزین مناسب برای پارچه‌های معمولی عرضه شده است. این پارچه همچنین دارای خاصیت عدم جذب بو و مقاومت در برابر باکتری‌ها و ویروس‌ها بوده که به آن اضافه شده است. با توجه به این خاصیت‌ها، پارچه نانو در مبلمان و صندلی‌های پزشکی، هتل‌ها و رستوران‌ها، محیط‌های خشکشویی، محصولات خانگی و غیره کاربرد دارد.

تفاوت پارچه نانو و پارچه مبلی

پارچه مبلی و پارچه نانو دو نوع پارچه هستند که در صنعت مبلمان استفاده می‌شوند، اما با توجه به ویژگی‌های آن‌ها دارای تفاوت‌هایی هستند.

– پارچه مبلی: این نوع پارچه برای روکش کردن مبلمان استفاده می‌شود. از جمله مزایای پارچه مبلی عبارتند از:

1. دارای وزن مناسبی برای روکش کردن مبلمان است.

2. قابلیت جذب رطوبت و تنفس بسیار خوبی دارد.

3. باعث ایجاد حس دلپذیر و راحتی برای کاربر می‌شود.

4. دوام بالا: پارچه‌های مبلی در برابر سایش و شستشو مقاومت بالایی دارند.

– پارچه نانو: این نوع پارچه با استفاده از فناوری نانو ساخته شده و از طریق پوشش‌دهی نانو بر روی الیاف پارچه، مقاومت بالایی در برابر آب، چربی و لکه دارد. از مزایای پارچه نانو عبارتند از:

1. مقاومت بالا در برابر آب، چربی و لکه.

2. سهولت در تمیز کردن: به دلیل مقاومت بالا در برابر لکه، پارچه نانو به راحتی قابل تمیز شدن است.

3. قابلیت جذب رطوبت و تنفس بسیار خوبی دارد.

در مقایسه پارچه مبلی و پارچه نانو، باید توجه داشت که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای خود هستند و در فرآیند انتخاب باید با توجه به نیاز و سلیقه کاربر، این انتخاب انجام شود.

پارچه نانو

پارچه نانو

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه‌های مبلی نانو

پارچه‌های مبلی نانو دارای ویژگی‌های خاصی هستند که می‌تواند به قیمت آن‌ها تاثیر بگذارد. برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه‌های مبلی نانو عبارتند از:

1. جنس پارچه: نوع پارچه به شدت بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. استفاده از پارچه‌های با کیفیت بالا مثل پارچه‌های ابریشمی و کتانی، باعث افزایش قیمت پارچه می‌شود.

2. رنگ: رنگ پارچه نیز می‌تواند به قیمت آن تاثیر بگذارد. پارچه‌های سفید و سفید نزدیک به نوک رنگ که برای تولید پارچه‌های مبلی نانو استفاده می‌شوند، گرانتر از پارچه‌های دیگر هستند.

3. طرح و الگو: طرح و الگوی پارچه نیز می‌تواند تاثیرگذار بر قیمت آن باشد. پارچه‌های با طرح‌های پیچیده و خاص، گرانتر از پارچه‌های ساده و معمولی هستند.

4. ویژگی‌های نانو: پارچه‌های مبلی نانو دارای ویژگی‌هایی مانند ضدآبی، ضد لک، مقاوم در برابر باکتری‌ها و ویروس‌ها و… هستند که باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شود.

5. میزان تقاضا و عرضه: میزان تقاضا و عرضه پارچه‌های مبلی نانو نیز می‌تواند به قیمت آن‌ها تاثیر بگذارد. در صورتی که تقاضا بالا و عرضه کم باشد، قیمت پارچه‌های مبلی نانو افزایش می‌یابد.

مزایای پارچه نانو

۱- عدم نفوذ آب

برای جلوگیری از نفوذ آب در پارچه‌های نانو، از روش‌هایی مانند پوشش دادن سطح پارچه با مواد آب‌گیر استفاده می‌شود.

این پوشش‌ها از قطرات آب جلوگیری کرده و به پارچه اجازه نمی‌دهند که آب را از جایی که نباید عبور دهد. این پوشش‌ها معمولاً شامل ترکیباتی هستند که می‌توانند به سطح پارچه متصل شوند و خواص آب‌گیری داشته باشند.

در کل، پارچه‌های نانو از طریق تولید ساختارهای نانوساختاری با خصوصیات خاص تولید می‌شوند که به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که آب را عبور دهند، و برای جلوگیری از نفوذ آب در پارچه‌ها، می‌توان از پوشش‌های آب‌گیر استفاده کرد.

۲- جای لکه روی آن نمی‌ماند

برای جلوگیری از لکه‌های پایدار روی پارچه، این پارچه‌ها با پوشش‌هایی پوشانده می‌شوند که به دلیل ویژگی‌های خاص نانوساختاری‌شان، اجازه نمی‌دهند که لکه درون بافت پارچه نفوذ کند.

در پارچه‌های نانو، پوشش‌ها معمولاً شامل ترکیباتی هستند که به سطح پارچه متصل شده و خواص آب‌گیری و ضد چروکی دارند. زمانی که مایعی مانند قطرات آب یا قهوه روی پوشش پارچه نانو ریخته شود، پوشش آن را برای مدتی درون خود نگه‌داری می‌کند و به طور خودکار باعث سطحی شدن لکه می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود که لکه روی پارچه نگهداری نشده و بعد از چند دقیقه محو شود.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

 
 


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

از سرامیک calcatta gold برای کجا استفاده کنیم؟

  • 34

از سرامیک calcatta gold برای کجا استفاده کنیم؟

هنگامی که سرامیک‌ها به بازار آمدند، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین محصولات مورد استفاده برای پوشش دیوار و کف، در منازل شدند. اما اکثر صاحبان املاک اطلاعات دقیقی در رابطه با سرامیک و خواص آن ندارند یعنی دقیقا نمی دانند که چه چیزی را انتخاب کرده اند! و یا اینکه از سرامیک برای کدام قسمت ساختمان‌ می توانند استفاده نمایند.

سرامیک calcatta gold می تواند در مناطق مختلف (متناسب با هر نوع آب و هوایی)، در سراسر ساختمان مانند: دیوار راه‌رو‌ها، پارکینگ و لابی، کف ساختمان، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... استفاده گردد.

اغلب سرامیک‌هایی که برای منازل مورد استفاده قرار می گیرد از انواع روکش‌دار (دو پخت و یا پخت سوم)‌ می‌باشند. امروزه با افزایش محبوبیت سرامیک‌‌های روکش دار (لعابی)، صد‌ها طرح مختلف به بازار عرضه شده است.

 

مزایای استفاده از سرامیک calcatta gold

قابلیت شست و شو

سرامیک calcatta gold از قابلیت شستشو برخوردار می باشند که این امر باعث می شود از لحاظ بهداشتی مناسب پوشش دیوارها و کف باشند. این جنبه از سرامیک باعث شده که به عنوان پوشش دهنده اصلی بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و به طور کل اماکن عمومی که نیازمند رعایت نظافت هستند مورد استفاده قرار بگیرند.

طول عمر و دوام

سرامیک calcatta gold از طول عمر و دوام بالایی برخوردار هستند و به راحتی خط و خش را نمی‌پذیرند آنها در برابر ضربات مقاوم تر از سایر پوشش دهنده‌ها برای دیوار و کف هستند.

ضد آتش

سرامیک‌ها ضد آتش می باشند و در برابر حرارت تغییر ساختار و رنگ نمی‌دهند. در نتیجه در محیط هایی که ریسک آتش سوزی آنها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرند.

ثبات رنگی

سرامیک calcatta gold از ثبات رنگی برخوردار هستند و رنگ و طرح آن‌ها در برابر حرارت یا نور خورشید از بین نمی رود.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

سرامیک‌ها از مقاوم ترین پوشش دهنده‌ها در برابر مواد شیمیایی هستند، آنها تغییر ساختاری نمی‌دهند در نتیجه می‌توان در هر محیطی از آنها استفاده نمود.

جهت تمایل به خرید و مطالعه بیشتر مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

فروش دستگاه لیزر فایبر دست دوم

  • 31

فروش دستگاه لیزر فایبر دست دوم

دستگاه برش لیزر فایبر یک تکنولوژی پیشرفته است که برای برش و حکاکی مواد مختلف از جمله فلزات، پلاستیک، چوب و سایر مواد استفاده می‌شود. در مورد دستگاه برش لیزر فایبر دست دوم، باید توجه داشت که اطلاعات دقیق در مورد وضعیت و عملکرد آن را ندارم، زیرا این اطلاعات به تاریخ برش لیزر فایبر دست دوم و محل خرید آن بستگی دارد.

شاید شما به تازگی قصد خرید دستگاه برش لیزر دست دوم را دارید اما جای معتبری نمی شناسید که بتوانید با اطمینان از آن خرید کنید. ما در نوین تاک تبریز سالهاست که این کار را انجام می دهیم و امروز می خواهیم شما را در این باره راهنمایی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مطلب علاوه بر راهنمای خرید دستگاه برش لیزر کار کرده و ارائه توضیحاتی جامع در خصوص فروش دستگاه لیزر فایبر دست دوم  شما را در این باره نیز راهنمایی می کنیم که مزایای کار با این دستگاه ها چیست و اساسا چه کارهایی را بهتر است با این دستگاه ها انجام دهید. با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر فایبر دست دوم

اما در کل، وقتی به دستگاه برش لیزر فایبر دست دوم فکر می‌کنید، باید موارد زیر توجه کنید:

وضعیت دستگاه

بررسی کنید که دستگاه در چه وضعیتی قرار دارد. آیا در حالت کارآمدی است یا نیاز به تعمیرات و تنظیمات دارد؟

ساعت کارکرد

ساعت کارکرد دستگاه برش لیزر فایبر دست دوم می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت و ارزش آن داشته باشد. سعی کنید اطلاعاتی درباره ساعت کارکرد دستگاه را به دست آورید.

تاریخ خرید و استفاده

اگر می‌توانید، تاریخ خرید و استفاده دستگاه را بپرسید. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا بفهمید چقدر دستگاه استفاده شده است و آیا نیاز به تعمیرات و تغییر قطعات دارد یا خیر.

تجهیزات همراه

بررسی کنید که دستگاه همراه با تجهیزات لازم مانند لنزها، نرم‌افزارها و قطعات جانبی دیگر است یا خیر. این موارد می‌توانند ارزش دستگاه را افزایش دهند.

قیمت

قیمت دستگاه برش لیزر فایبر دست دوم بستگی به شرایط فعلی بازار و وضعیت دستگاه دارد. مقایسه قیمت با دستگاه‌های جدید و ارزش وضعیت کنونی دستگاه را در نظر بگیرید.

 

خرید دستگاه برش لیزری دست دوم 

مزایا و معایب دستگاه های دست دوم

هر کالا به گونه ای است که دست دوم آن مزایا و معایب خاص خود را دارد و دستگاه های برش لیزر فایبر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از مزایای دستگاه دست دوم می توان به قیمت مناسب تر آن اشاره کرد.

از معایب آن نیز می توان به کمتر بودن عمر مفید برخی از قطعات همچون تیوپ اشاره کرد. این مورد نیز اغلب در خرید و فروش دستگاه های دست دوم دیده می شود که متاسفانه اطلاعات جامعی در خصوص دستگاه ها در اختیار شما قرار نمی دهند و این اغلی از سوی شرکت هایی رخ می دهد که چندان معتبر نیستند.

به همین دلیل است که شرکتی که برای خرید انتخاب می کنید، بسیار مهم است! همانطور که می دانید دستگاه های برش لیزری به علت حساسیتی که هم به خاطر جنس کار و هم به خاطر قیمت بالای شان دارند، بهتر است که شما پیش از همه چیز در خصوص اعتبار شرکت تامین کننده خیال تان راحت باشد.

خدمات پس از فروش در دستگاه های دست دوم

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین خرید دستگاه دست دوم باید در نظر بگیرید، خدمات پس از فروش آن است. بطوریکه پس از خرید دستگاه، مطمئن باشید که شرکت تامین کننده شما را در این خصوص یاری کند. همانطور که می دانید، این مسئله ای است که در خرید و فروش دستگاه های آکبند نیز بسیار مهم است.

این دستگاه ها به خاطر قیمت بسیار بالایی که دارند، خرید و فروش آنها کار بسیار حساسی است. بنابراین برای شما بعنوان خریدار این دستگاه حتما اهمیت دارد که دستگاهی به این ارزش و اهمیت، هم دارای گارانتی باشد و از خدمات پس از فروش برخوردار باشد. این مسئله قطعا برای خرید دستگاه دست دوم نیز صادق است.

توجه داشته باشید اگر دستگاه دست دومی که شما خریداری می کنید، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، شما یک خرید بسیار مطمئن تر خواهید داشت و از این بابت خیال تان بسیار راحت است که اگر هم پس از خرید مشکلی برای دستگاه شما رخ دهد، حتما حل خواهد شد.

بنابراین باز باید تکرار کنیم که پیش از هر کاری به دنبال یک شرکت بسیار معتبر باشید که علاوه بر فروش دستگاه های آکبند، کار خرید و فروش دستگاه های دست دوم را نیز انجام دهد. سپس با خیال راحت می توانید مراحل خرید را پشت سر بگذارید.

بازه قیمتی دستگاه های برش لیزر دست دوم

بدیهی است که دست دوم هر دستگاهی از آکبند آن ارزان تر است. این گزینه مناسب افرادی است که به دستگاه برش یا حکاکی نیاز دارند اما توانایی خرید دستگاه آکبند را ندارند. اگر شما به درستی شرکت مورد نظر را انتخاب و از آن خرید نمایید، دستگاه دست دوم می تواند در عین داشتن قیمت کمتر، نیازهای شما را هم برآورده کند.

اما نکته اینجاست که پیدا کردن چنین تامین کننده مورد اعتمادی بسیار دشوار بوده و نیازمند انرژی و زمان بسیار است. در کلیت اگر بخواهیم در خصوص قیمت این گروه دستگاه ها صحبت کنیم، باید بگوییم که این مورد به فاکتورهای مختلفی همچون نوع، برند دستگاه، اندازه، عمر مفید لیز و میزان قدرت دستگاه وابسته است.

  اگر شما قصد خرید دستگاه برش لیزری نوین تاک را دارید، از طریق شماره های ذیل با ما در تماس باشید:
واحد فروش: 04134450559  مدیریت: 09143024770

برای مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دهیدراتور ناخن

  • 43

دهیدراتور ناخن همان ضد قارچ ها هستند که بهتر از با سیستم جدید پیش برویم و دیگر از واژه ضدقارچ استفاده نکنیم. زیرا ضد قارچ واژه ای است که از قدیم بر سر زبان افتاده است و فروشنده ها و مدرسان با همین نام اطلاعات اشتباه را به هنرجو انتقال داده اند و ناخن کار فکر می کند که دهیدراتور محصولی است که مانع از قارچ زدن ناخن می شود ولی دهیدراتور(یا دهیدراتور واژه درست می باشد) ماده ایست که بستر را برای ورود پرایمر آماده و تمیز(مانند کلینزر) می کند.

این محصول به صورت مایعی شفاف است که در ظرفهای شیشه ای کوچک و دارای قلم روی درب ان ارئه می گردد.

فرق دهیدراتور با ضد قارچ در چیست؟

برخی افراد از دهیدراتور به عنوان ضد قارچ یاد می کنند اما این دو محصول با هم تفاوت دارند.

دهیدراتور و ضد قارچ دو محصول متفاوت هستند که برای استفاده در مراقبت از ناخن‌ها به کار می‌روند.

دهیدراتور ناخن یک محصول است که به عنوان یک ماده تمیزکننده و آرایشی برای ناخن‌ها استفاده می‌شود. این محصول برای پاکسازی ناخن‌ها از چربی، لک و آلودگی‌های دیگر که ممکن است روی سطح ناخن‌ها و پیراهن‌ها متمرکز شده باشند، استفاده می‌شود. دهیدراتور عموماً حاوی الکل یا مواد شیمیایی تمیزکننده است که کمک می‌کند ناخن‌ها را تمیز و آماده برای استفاده از لاک و محصولات آرایشی دیگر کند.

از طرفی، ضد قارچ محصولی است که برای پیشگیری یا درمان عفونت‌های قارچی ناخن‌ها استفاده می‌شود. این محصولات معمولاً شامل مواد ضد قارچ قوی هستند که به کاهش و تخریب رشد قارچ‌ها روی ناخن‌ها کمک می‌کنند. ضد قارچ‌ها می‌توانند در قالب لاک، کرم، ژل یا قلم عرضه شوند و بسته به محصول مورد استفاده، ممکن است دارای روش‌های مختلفی برای استفاده باشند.

بنابراین، دهیدراتور و ضد قارچ دو محصول جداگانه هستند که هر کدام وظایف خود را در مراقبت و حفظ سلامتی ناخن‌ها دارند.

دهیدراتور

دهیدراتور

مشخصات محصول دهیدراتور

  • قابل استفاده برای هر 4 سیستم اکریلیک،دیپ ،کاشت ژل، پلی ژل ، لمینیت و لاک ژل
  • رطوبت گیری و چربی زدایی
  • برای از بین بردن روغن، چربی و کثیفی از روی صدف ناخن
  • قبل از پرایمر و آنتی فونگال استفاده شود.
  • بهبود چسبندگی مواد کاشت ناخن.

کاربرد دهیدراتور در کاشت ناخن

استفاده از دهیدراتور ناخن به ماندگاری بیشتر محصولات کمک بسیاری می کند. این محصول برای از بین بردن چربی روی سطح ناخن یک گزینه عالی به شمار می اید. زیرا چربی ناخن مانع از بهم پیوستگی محصولات روی سطح ناخن می شود.
در واقع دهیدراتور چربی و رطوبت را در خود حل کرده و سپس به همراه خود انها را بخار می کند.

دهیدراتور در کاشت ناخن، یک ترکیب استفاده می‌شود که به عنوان پایه برای ساختار و قوام ناخن مصنوعی استفاده می‌شود. این محصول عموماً شامل مواد مانند پلاستیک، فیبر گلاس، و رزین‌های خاص است که با هم ترکیب می‌شوند تا یک لایه ضخیم و استحکام بالا بر روی ناخن طبیعی شکل گیری کنند.

دهیدراتورها از جمله مواد اولیه اصلی در صنعت کاشت ناخن هستند و در فرآیند کاشت ناخن مصنوعی با استفاده از روش‌های مختلفی مانند ناخن‌های جعبه‌ای (tip) و یا فرم‌های قابل انعطاف استفاده می‌شوند.

کاربردهای دهیدراتور در کاشت ناخن عبارتند از:

  1. ساختاردهی: دهیدراتور برای ایجاد قوام و ساختار محکم ناخن مصنوعی استفاده می‌شود. این محصول به عنوان یک لایه پایه روی ناخن طبیعی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که ناخن مصنوعی به شکل درستی به ناخن طبیعی چسبیده و قوی شود.
  2. تقویت: دهیدراتورها همچنین برای تقویت ناخن طبیعی استفاده می‌شوند. با اعمال دهیدراتور بر روی ناخن طبیعی، قوام ناخن افزایش می‌یابد و آن را مقاومت‌تر می‌کند.
  3. ایجاد طول: در صورتی که ناخن طبیعی کوتاه باشد و شما می‌خواهید ناخن‌های بلندتری داشته باشید، دهیدراتور به عنوان پایه اولیه برای ساختار ناخن مصنوعی استفاده می‌شود. با ساختاردهی و افزایش طول ناخن با استفاده از دهیدراتور، می‌توانید ناخن‌های بلندتر و زیباتری داشته باشید.

در هر صورت، برای کاشت ناخن بهتر است با یک تکنسین حرفه‌ای یا کارمند مجرب در این حوزه مشورت کنید تا روش صحیح و مناسب برای شما انتخاب شود.

زمان استفاده از دهیدراتور ناخن

دهیدراتور ناخن یک وسیله است که برای تمیز کردن و شکل دادن به ناخن‌ها استفاده می‌شود. زمان مناسب برای استفاده از دهیدراتور، به عوامل متعددی مانند وضعیت ناخن‌ها، سلامت ناخن‌ها و نیاز شما به تمیز کردن و شکل دادن ناخن‌ها بستگی دارد.

اگر ناخن‌های شما طولانی و تراشیده نشده باشند و نیاز به شکل دادن و تمیز کردن داشته باشند، می‌توانید از دهیدراتور ناخن استفاده کنید. این روند را هفته‌ای یا دو هفته‌ای یک بار تکرار کنید.

به هر حال، توصیه می‌شود قبل از استفاده از دهیدراتور، مطالعه دقیق راهنمای استفاده آن و در صورت لزوم مشاوره با یک متخصص ناخن‌ها را داشته باشید. همچنین در صورت داشتن مشکلاتی مانند عفونت ناخن یا مشکلات پوستی، قبل از استفاده از دهیدراتور باید به پزشک مراجعه کنید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

دهیدراتور ناخن را می توان قبل از زدن لاک معمولی لاک ژل کاشت پودر و کاشت ژل استفاده کرد. و تاثیر چشم گیری در ماندگاری کاشت خواهد داشت.
بعد از استفاده از دهیدراتور بایستی رنگ ناخن کاملا مات و هیچ گونه براقیت و درخشندگی نداشته باشد.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سختی گیر آب

  • 38

آب های مورد مصرف در صنایع، منابع کشاورزی و حتی آب های شهری دارای مقادیر قابل توجه املاح همچون کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و … می باشند که این عوامل پارامتری بنام سختی آب را تشکیل می دهند. کاتیون های فوق اگرچه بخودی خود املاح مفیدی هستند و گاها برای بدن انسان ضروری، اما تجمیع آنها در کنار هم سبب ایجاد بلاک های کربناتی که از آن به سختی کل آب یاد می شود می گردند و در اینجا سبب بروز خسارات ناخواسته به سیستم های تاسیساتی ما خواهند شد.

از این رو جهت حل و فصل این موضوع و حذف پارامتر های مذکور از آب تغذیه سیستم ها باید به انواع سختی گیر رجوع کنیم.

ابتدا به بررسی تخصصی مسئله سختی و درجه آن و عوامل موثر بر آن می پردازیم.

انواع سختیِ آب

سختی آب به لحاظ تخصصی به سه دسته تقسیم بندی می شود.

  • سختی کربانتی یا سختی موقت
  • سختی بی کربناتی یا سختی دائم
  • سختی کل آب

دقت کنید در بحث سختیگیر ها و مبانی طراحی ظرفیت سختی گیر آب ما با پارامتر سختی کل یا Total Hardness سر و کار داریم و این موضوع با پارامتر TDS اب تفاوت دارد و برای کاهش TDS از روش های اسمز معکوس برای تصفیه  و شیرین سازی آب استفاده می گردد.

حال که با مبانی سختی  آشنا شدیم ، به نحوه کار سختی گیرها می پردازیم.

سختی گیر-سازه مخزن

عملکرد  و نحوه کار دستگاه سختی گیر

همانطور که گفته شد دستگاه تصفیه آب سختی گیر رزینی بر مبنای سیستم تبادل یونی کار می کند . بدین معنی که این دستگاه دارای یک مخزن فلزی یا فایبرگلاس استوانه ای شکل می باشد که از انواع مخازن تحت فشار تلقی می شوند. زیرا اساس کار سیستم، وجود فشار در داخل مخزن مورد بحث می باشد.

اما مهترین فرآیند انجام شده در کل سیستم مربوط به رزین سختی گیر می باشد یعنی نقش اصلی در این سیستم تصفیه را رزین انجام می دهد.

در مورد رزین در قسمت رزین سختی گیر به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

اما در اینجا به طور خلاصه عملکرد رزین در سختی گیر رزینی را تشریح می کنیم. 

تفاوت سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک و تمام اتومایتک

اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن یک دستگاه سختی گیر را نوع شیر کنترلی نصب شده بروی سختیگیر تعیین می نماید. بطور کلی سه نوع شیر کنترلی به شرح زیر برای سختی گیر ها استفاده می شود:

  1. شیر چند راهه سختی گیر تمام اتوماتیک
  2. شیر کنترلی سختی گیر نیمه اتوماتیک
  3. شیرسولو ولو Solo Valve یا شیر دستی برای سختیگیر رزینی

بر روی سختی گیر های فلزی شیر سولو ولو و شیر تمام اتوماتیک قابل نصب می باشد و بر روی سختی گیرهای فایبرگلاس شیر کنترلی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک نصب می گردد.

هنگام خرید چه نوع شیر کنترلی انتخاب نماییم؟

پاسخ این پرسش به نوع مصرف و محل استفاده سختی گیر رزینی وابسته می باشد. برای مثال هنگامی که دستگاه نرم کننده آب برای یک کارگاه یا کارخانه صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد که امکان حضور مرتب اپراتور دستگاه فراهم می باشد میتوان از شیر های نیمه اتوماتیک و یا شیر دستی براحتی استفاده نمود و بدین ترتیب قیمت دستگاه نرم کننده آب را اقتصادی تر نمود.
اما در شرایطی که امکان حضور اپراتور برای پروسه های بکواش و … سختی گیر فراهم نمی باشد ( برای مثال در مصارف خانگی و …) بهتر است از شیر تمام اتوماتیک برای سختی گیر بهره جست.
مزیت اصلی شیر تمام اتومات سختی گیر: سختی گیر تمام اتوماتیک علاوه بر سهولت در استفاده و عدم نیاز به حضور مداوم اپراتور، به علت آنتایم بودن عملیات بکواش بصورت مداوم، سبب افزایش عمر مفید رزین های مصرفی و بالا بودن راندمان دستگاه خواهد شد.

شیر تمام اتوماتیک سختی گیر رزینی

شیر تمام اتوماتیک سختی گیر رزینی

قیمت سختی گیر

برای تعیین قیمت سختی گیر، باید از مهمترین پارامتر که ظرفیت مورد نیاز است آگاهی داشت. زیرا این قیمت وابسته به ظرفیت دستگاه حذف سختی است. مواردی که در قیمت نهایی موثر هستند عبارتند از: جنس بدنه، فشار کاری، ضخامت بدنه، استیل یا گالوانیزه بودن بدنه فلزی، اتوماتیک یا غیر اتوماتیک بودن شیرها، تعداد دفعاتی که در روز سیستم بکواش می گردد و نوع رزین مورد استفاده درون سیستم تصفیه آب. بر اساس قیمت تعیین شده کارفرمایان می توانند برای رها شدن از هر گونه آهک و گچ درون لوله ها، چیلر برج های خنک کننده و کلیه ی تاسیسات موتورخانه، نسبت به نصب یک دستگاه نرم کننده آب اقدام کنند.

ساخت سختی گیر در کرج

گروه صنعتی سازه مخزن، طراح و تولید کننده ی انواع دستگاه نرم کننده آب در گرید ها و کاربری های گوناگون است. با توجه به این موضوع که کارخانه ی این گروه صنعتی در استان البرز واقع شده است، ساخت سختی گیر در کرج توسط گروه سازه مخزن انجام می شود. با این حال خدمات تولیدی مخازن صنعتی این گروه، مختص به کرج و استان البرز نبوده و در سرتاسر ایران انجام می شود. کافی است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خرید مخزن فایبرگلاس

  • 45

آب هر روز کمیاب تر و با ارزش تر می شود و به همین دلیل است که دیگر نمی توانیم آن را دور بریزیم حتی اگر کثیف باشد و به همین دلیل توصیه می شود که فاضلاب ها را در بسیاری از فعالیت های دیگر مانند آبیاری از مخزن فایبرگلاس استفاده کنند چرا که با توجه به کمبود روز افزون آب، نگهداری و استفاده مجدد از آن ضروری است. یک مخزن فایبرگلاس می تواند جهت نگهداری فاضلاب یا آب های سطحی در رو یا زیر زمین و بصورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد.

 

مخزن فایبرگلاس ذخیره سوخت

سوخت هم یک منبع با ارزش دیگر است که می تواند با ایمنی تمام در یک مخزن فایبرگلاس نگهداری شود بدون اینکه ویژگی های اصلی آن از بین برود یا تغییر کند.بسیاری از صنایع برای تامین سوخت ماشین آلات خود نیازمند نگهداری سوخت هایی مانند نفت و بنزین در مخازن امن هستند.

 

منبع فایبرگلاس ذخیره آب آشامیدنی

آب آشامیدنی، این نوع آب پر کاربرد ترین مایع است که مورد نیاز همه در منزل یا کارخانه یا صنایع است. آب آشامیدنی هم برای مصرف انسان و هم برای فعالیت های مختلف که در آن آب آشامیدنی مورد نیاز است، مانند تمیز کردن و ضد عفونی مواد و غذا باید بصورتی نگهداری شود که نه تنها آلوده نشود بلکه طعم و رنگ آن نیز تغییر نکند. خرید مخزن فایبرگلاس

نمونه ای عالی از مواد کامپوزیتی نسبتاً مدرن است که در سال ۱۹۳۸ ساخته شده است که دارای موادی از کامپوزیت اطلاق می شود.

مخزن فایبرگلاس

که  از دو یا چند جزء متفاوت ساخته شده باشد. این اجزاء معمولا به دو دسته ماتریس و تقویت کننده تقسیم می شوند. ماتریس می تواند پلاستیک یا پلیمر، فلز و یا سرامیک باشد.

 

بیشتر کامپوزیت ها بر پایه پلیمر و تقویت شده با فیبر یا الیاف هستند که به آنها (Fiber Reinforced Plastics) FRP گفته می شود. از شیشه، کربن، آرامید و … می توان به عنوان فیبر و از رزین های حرارتی مانند پلی استر، وینیل استر و یا اپوکسی بعنوان پلاستیک در ساخت کامپوزیت ها استفاده نمود. اگر فیبر مصرفی شیشه باشد به این کامپوزیت GFRP  و یا اصطلاحاًGRP  گفته می شود.

 

همانطور که گفته شد فایبرگلاس یا GRP از یک ماتریس پلاستیکی تقویت شده توسط الیاف پشم شیشه ساخته شده است که به شدت محکم و مقاوم است و می تواند به راحتی با استفاده از فرآیند قالب گیری شکل بگیرد.

کاربرد استفاده از مخزن فایبرگلاس

مخازن مورد استفاده جهت نگهداری انواع مختلف مایعات گرم و سرد با روکش، خواص و اجناس متنوع و چند لایه. قیمت مخزن. تانک تحت فشار بالا از جنس چدن یا آلیاژ های فولاد. تانکرهای GRP یا فایبرگلاس مورد استفاده در پالایشگاه ها و صنایع نفت و گاز. مخازن کامپوزیتی مخصوص نگهداری مایعات خورنده. تانک دوجداره که منبع آب گرم موتورخانه جهت لوله کشی شوفاژ می باشد. تانکرهای افقی مخصوص نگهداری مایعات از جنس پلی اتیلن یا گالوانیزه. تانکر های فلزی نگهداری آب با ارتفاع ۵ متر تا ۵۰ متر.

مزایا و معایب مخزن فایبرگلاس

از مزایای مخزن فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ . مقاومت در برابر سرما

۲ . مقاوم در برابر پوسیدگی

۳ .دارای عایق بندی رطوبتی

۴ . از بین رفتن دید کامل برای همسایگان

۵ . عایق حرارتی

۶ . سبک بودن

۷ . نصب آسان

معایب مخزن فایبرگلاس

۱.عایق صوتی مناسبی نمی باشد و در هنگام بارش باران و تگرگ به شدت صدا می دهد.

۲.زرد شدن و تغییر رنگ در برابر تابش مستقیم آفتاب

۳.ترد و شکننده است

۴.مقاوم نبودن در مقابل باد های شدید به دلیل سبک بودن

 ساخت مخزن فایبرگلاس

مخازن که محلی مناسب برای نگهداری سیالات، به خصوص آب و مایعات می باشد، با توجه به نوع مصرف، دارای انواع مختلفی است که با شکل ظاهری گوناگونی نظیر کروی، مکعبی، استوانه ای افقی و یا استوانه ای عمودی به بازار عرضه می شود.

می دانید که مخازن از جنس پلی اتیلن، مناسب ترین مخازن برای نگهداری آب آشامیدنی، مخصوص کشاورزی و آتش نشانی در کارخانه ها و مراکز صنعتی و … به شمار می آمدند. اما امروزه که فایبرگلاس به بازار آمده است، تقاضا دیگر برای مخازن پلی اتیلن چندان زیاد نمی باشد و بیشتر کارفرمایان، بیمارستان ها، کارخانجات و … برای نگهداری و حمل مایعات مورد مصرف خود، تقاضای ساخت مخازن فایبرگلاس را دارند. 

در هنگام تولید مخازن فایبرگلاس، اگر مسائلی از قبیل ایزو، استاندارد ها و موارد بهداشتی رعایت شود، مخزن مورد نظر می تواند از کیفیت بالایی بهره مند بوده و فروش خوبی در بازار داشته باشد.

روش ساخت مخازن آب فایبرگلاس بدین صورت است که ورقه های جدا از هم فایبرگلاس که در کارخانه تولیدی تهیه می شود، برای مونتاژ و وصل کردن به هم، به بخش دیگری کارخانه تولیدی رفته و طبق سفارش ساخت مشتری، مخازن شکل اصلی را به خود می گیرند. ورقه های فایبرگلاس سازنده مخزن مورد نظر، اغلب در کارخانه های تولیدی، به مساحت ۱ مترمربع تولید می شوند. اما امکان تولید آن ها در ابعاد نیم متر هم وجود خواهد داشت.

به دلیل اینکه مخازن آب فایبرگلاس، عایق خوبی در برابر حرارت می باشند و سبب می شوند تا آب و هر مایعی که در برای نگهداری یا حمل، در مخزن فایبرگلاس ریخته شده است، دمای اصلی خود را حفظ کند، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان مخزن قرار گرفته است.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خرید مخزن استیل

  • 42

خرید مخزن استیل پیشتر با مشاوره گرفتن از شرکت های مشاور فنی و یا مراجعه به کارگاه های تولیدی انجام می شد. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و قدرت بالای اینترنت در انتقال اطلاعات این امکان برای تولید کنندگان و خریداران بوجود آمده است تا بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط باشند. شما در دنیای امروز براحتی می توانید با یک سرچ ساده در گوگل شرکت های معتبر تولید کننده را پیدا کنید و بدون واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید مخزنِ استیل مورد نظر خود نمایید. معمولا در خرید مخزن استیل و بطور کلی تمامی تجهیزات صنعتی مشتری ها اقدام به استعلام قیمت از شرکت های مختلف می کنند و در نهایت ارزان ترین قیمت ممکن را ملاک خرید خود قرار می دهند ولی ما باید یادآور شویم که مخزن استیل یک دستگاه ارزان نیست و معمولا هم برای نگهداری مواد اولیه و محصولات گران قیمت و مهم استفاده می شود. پس هم به دلیل اهمیت محصولی که قرار است در مخزن استیل نگهداری شود و هم به دلیل قیمت بالای خود مخزنِ استیل خریداران باید توجه کنند تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند و فقط به قیمت پایین پیشنهادی یک شرکت توجه نکنند. قبلا به پارامتر های تاثیرگذار در کیفیت مخزنِ استیل اشاره کردیم و نیازی به تکرار دوباره آن نیست اما باید متذکر شویم که قیمت مخزن استیل هم مانند دیگر تجهیزات صنعتی مقداری مشخص دارد و اگر خارج از عرف آن ( خیلی بالاتر و خیلی پایین تر ) با قیمتی مواجه شدید حتما به صحت اطلاعات ارائه شده توسط آن شرکت شک کنید و اقدام به تحقیق بیشتر نمایید. پارامتر هایی مانند ضخامت ورق، وزن مخزن، شکل مخزن، نوع جوشکاری، کیفیت تولید و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروشی که برای مخزنِ استیل ارائه می شود میزان ارزش گذاری واقعی آن را تعیین می کند. گروه صنعتی سازه مخزن آمادگی ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید مخزن استیل را برای تمامی هموطنان مان دارد و از هیچ کوششی در جهت منفعت و آسودگی خیال خریداران مخزنِ استیل دریغ نمی نماید.

 

مخزن استیل - سازه مخزن

مزیت مخزن استیل

مخازن استیل به دلیل ساختار مقاوم و محکمی که دارند، برای ذخیره و حمل مواد خطرناک و فرآورده های شیمیایی مناسب هستند. این مخازن می توانند پایداری شیمیایی و فیزیکی را حفظ کنند و به عنوان یک وسیله‌ی امنیتی و حفاظتی برای محیط زیست و انسان‌ها عمل کنند.

همچنین، استفاده از مخازن استیل به دلیل عدم نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم، مقرون به صرفه تر است. این مخازن در برابر خوردگی و خرابی بسیار مقاوم هستند و به طور دائمی قابل شستشو هستند.

محافظت مخزن استیل در برابر خوردگی

برای محافظت از مخازن استیل در برابر خوردگی، روش‌های مختلفی وجود دارد که به طور کلی شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. پوشش‌دهی: پوشش‌های مختلفی مانند رنگ، روغن و چسب‌ها می‌توانند بر روی سطح مخزن استیل نصب شوند تا از تماس مستقیم آن با هوا و آب جلوگیری شود.
  2. استفاده از فولاد ضد زنگ: فولادهایی با ارزش خاص مانند فولاد ضد زنگ (stainless steel) برای ساخت مخازن استفاده می‌شوند که مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارند.
  3. آندایزینگ (Anodizing): این روش برای مخازن آلومینیومی استفاده می‌شود. در این روش، سطح مخزن با استفاده از الکترولیتی که شامل اسید است، پوشش داده می‌شود.
  4. گالوانیزه کردن (Galvanizing): در این روش، آهن که به سرعت خورد می‌کند، با استفاده از روش گالوانیزه شدن، پوشش داده می‌شود. با این کار، از خوردگی سطح مخزن جلوگیری می‌شود.
  5. استفاده از تجهیزات حفاظتی: نصب شیرهای خاموش‌کن برای کاهش شدت جریان در مخزن و نیز نصب سیستم‌های تهویه مطبوع و مرطوب کننده هوا می‌تواند باعث کاهش خوردگی سطح مخزن شود.
  6. با توجه به نوع مخزن و شرایط کاربری آن، روش‌های مختلفی می‌توانند برای محافظت از مخازن استیل در برابر خوردگی استفاده شوند.

مقاومت مخزن استیل بالا در برابر خوردگی‌

مخازن استیل به دلیل ویژگی‌های خود مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، یکی از پرکاربردترین نوع مخازن در صنعت هستند. از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود مخازن استیل بسیار مقاوم در برابر خوردگی باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از فولاد ضد زنگ (Stainless Steel): این فولاد شامل حداقل ۱۰٪ کروم است که با اکسیژن هوا، لایه‌یی از اکسید کروم روی سطح مخزن ایجاد می‌کند که به عنوان یک لایه‌ی محافظ عمل می‌کند.
  2. ضخامت بالای دیواره‌ی مخزن: مخازن استیل دارای دیواره‌ی بسیار ضخیمی هستند که از فلزات سخت تر و مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده‌اند.
  3. مراقبت از سطح مخزن: مراقبت مستمر و نظافت سطح مخزن، پوشش آن با رنگ و چسب‌های مخصوص، و استفاده از تجهیزات حفاظتی مانند الکترودهای فعال، می‌تواند به مقاومت بیشتر مخزن در برابر خوردگی کمک کند.
  4. تنظیم pH محلول درون مخزن: در صورتی که pH محلول درون مخزن به طور دائمی در محدوده‌ی مشخصی باشد، خوردگی در سطح مخزن کاهش می‌یابد.
  5. به طور کلی، استفاده از فولاد ضد زنگ و طراحی و ساختار مناسب مخازن استیل، می‌تواند باعث افزایش مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی شود.

قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی مخزن استیل

مخازن استیل به دلیل ساختار مقاوم و بادوام، اغلب برای حمل و نقل و جابجایی در صنعت استفاده می‌شوند. بسته به اندازه و وزن مخزن، روش‌های مختلفی برای جابجایی آن وجود دارد.

برای مخازن کوچکتر، امکان حمل و نقل با دستی یا با استفاده از تجهیزات پیمانکاری مثل دو لیفتراک وجود دارد. همچنین برای مخازن بزرگتر، می‌توان از روش‌هایی مانند استفاده از جرثقیل و یا کامیون‌های کمربندی برای جابجایی آن‌ها استفاده کرد.

در هر صورت، برای جابجایی مخازن استیل، نیاز به تجهیزات مناسب و مأمورین با تجربه و آموزش دارید. همچنین باید اطمینان حاصل شود که روش‌های انتقال به گونه‌ای هستند که باعث تغییر در ساختار و ویژگی‌های مخزن نشوند و سلامت آن را حفظ کنند.

قابلیت بازیافت و بهداشتی بودن مخازن استیل

مخازن استیل به دلیل مقاومت بالا و قابلیت بازیافت، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این مخازن می‌توانند به صورت چند بار بازیافت شوند و در نتیجه تولید کمتری از طبیعت استفاده شود. همچنین، مخازن استیل به دلیل سطح صیقلی و ضد عفونی، به عنوان یک راه حل بهداشتی برای نگهداری مایعات و غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو، مخازن استیل به عنوان یک انتخاب عالی برای صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، و شیمیایی شناخته شده اند.

تعمیرات کمتر و طول عمر بالا مخازن استیل

مخازن استیل یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت هستند که برای ذخیره و حمل مایعات، گازها و مواد جامد استفاده می‌شوند. برای داشتن طول عمر بالا و تعمیرات کمتر برای مخازن استیل، می‌توانید رعایت چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

  1. انتخاب مواد با کیفیت: در ساخت مخازن استیل، انتخاب مواد با کیفیت بسیار مهم است. برای ساخت این مخازن از استیل های با کیفیت و خالص استفاده می‌شود که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند.
  2. رعایت شرایط نگهداری: برای داشتن طول عمر بالا برای مخازن استیل، حتماً باید شرایط نگهداری مناسب رعایت شود. به عنوان مثال، می‌توانید از تمیز کردن دوره‌ای و منظم مخازن استیل استفاده کنید تا از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری شود.
  3. رعایت دمای مناسب: برای داشتن طول عمر بالا برای مخازن استیل، حتماً باید دمای مناسب را رعایت کنید. به عنوان مثال، در صورتی که مایعات گرم در این مخازن قرار داده می‌شوند، باید درجه حرارت مخزن را کنترل کرده و نگه داشته شود تا از تغییر شکل و خوردگی جلوگیری شود.
  4. نصب کامل و با کیفیت: برای داشتن طول عمر بالا برای مخازن استیل، حتماً باید نصب کامل و با کیفیت را رعایت کنید. برای نصب این مخازن باید از تجهیزات و ابزارهای مناسب استفاده کرده و همچنین به دقت و با توجه به استانداردهای لازم عمل کنید.


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب حیاط در تهران

  • 38


جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

درب حیاط در تهران به عنوان ورودی و خروجی اصلی برای حیاط یا فضای بیرونی یک ساختمان استفاده می‌ شود. در واقع، این نوع در نقش یک  ورودی را برای حیاط یا باغچه شما ایفا می‌کند. این درب معمولاً از جنس چوب، فلز، آهن، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌ شود. علاوه بر این که وظیفه حفاظت و امنیت فضای داخلی را انجام می‌ دهد، جنبه‌ های زیبایی و طراحی نیز دارد. طرح و شکل درب حیاط در تهران می‌ تواند به سبک و طرز زندگی مالک خانه، معماری ساختمان و یا محیط اطراف ساختمان سازگار باشد.

درب حیاط

درب حیاط در تهران

در حیاط در تهران

ویژگی های امنیتی و زیبایی، درب حیاط در تهران

سیستم‌ های گشایش اتوماتیک

درب‌ های حیاط می‌ توانند با سیستم‌ های گشایش اتوماتیک مجهز شوند که به وسیله ی ریموت کنترل، کلید یا سیستم‌ های حسگر و قفل الکترونیکی کنترل می‌ شوند. این سیستم‌ ها راحتی و راحتی بیشتر در استفاده از درب را به شما می‌ دهند.

سیستم‌ های امنیتی

برخی از درب‌های حیاط دارای سیستم‌ های امنیتی مانند دوربین‌ های مداربسته، سنسور های حرکت، سیستم‌ های اعلان‌ دهنده و سیستم‌ های امنیتی دیگر هستند. این سیستم‌ها به شما اطمینان می‌دهند که فضای حیاط شما تحت نظارت و امنیت قرار دارد.

قالب‌ بندی و طراحی درب حیاط در تهران

درب‌ های حیاط می‌ توانند در طراحی‌ ها و قالب‌ های مختلفی موجود باشند. آن‌ ها می‌ توانند از طریق حفره‌ ها، الگو ها، نقش‌ ها و مصالح مختلف زیبایی به حیاط شما ببخشند و جلوه‌ ای خاص را به فضای خارجی شما بدهند.

مقاومت درب حیاط در تهران در برابر عوامل آب و هوا

درب‌ های حیاط باید قادر باشند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند. مثلاً از جنسی مقاوم در برابر آب و رطوبت یا موادی که در برابر آفتاب و حرارت مقاومت دارند تهیه می‌شوند.

صدا و عایق حرارتی

برخی از درب‌ های حیاط می‌توانند دارای ویژگی‌ های صوتی و عایق حرارتی باشند. این ویژگی‌ ها می‌ توانند به شما کمک کنند تا ناحیه خصوصیت و آرامش را در داخل حیاط خود حفظ کنید و همچنین مصرف انرژی را کاهش دهید.

برای مطالعه ی کامل مقاله کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خلال بادام

  • 41

خلال بادام درختی

خلال بادام درختی یک نوع مغزه از خانواده Rosaceae است که از درخت بادام درختی به دست می آید. این درخت در مناطق معتدل و معتدل سرد جهان یافت می شود و برای تولید بادام‌های خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

بادام درختی دارای پوست سخت و خاردار است که به عنوان پوشش محافظ برای مغز درونیش عمل می کند. مغز بادام درختی، دارای شکلی بیضوی و روغنی است که در تغذیه انسان مورد استفاده قرار می گیرد. مغز بادام درختی حاوی مواد مغذی مانند پروتئین، چربی‌های سالم، فیبر، ویتامین E، منگنز، مس و مواد آنتی اکسیدان است.

بادام درختی به صورت تازه، خام، خشک شده یا به صورت ترکیبات دیگری مانند روغن بادام، آرد بادام و بادام پاستا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در تهیه خوراکی‌های مختلف، شیرینی‌پزی، تهیه غذاهای گیاهی و عسل با بادام استفاده می شوند. همچنین، بادام درختی به عنوان یک ماده اولیه مهم در صنایع آجرپزی، رنگ و رزین نیز استفاده می شود.

خواص خلال بادام درختی

  • منبع غنی از مواد مغذی

خلال بادام درختی حاوی مقادیر قابل توجهی از پروتئین، فیبر، ویتامین E، ویتامین B، منیزیم، فسفر، روی و کلسیم است. این مواد مغذی از جمله برای سلامت قلب، عملکرد عصبی، سلامت استخوان‌ها و سیستم ایمنی بدن بسیار مهم هستند.

  • حفظ سلامت قلب

مصرف خلال بادام درختی به عنوان یک قسمت از رژیم غذایی سالم باعث کاهش میزان کلسترول بد (LDL) و اکسیداسیون آن در بدن می‌شود. این خواص می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مانند بیماری عروق کرونر و سکته قلبی را کاهش دهند.

بادام خرد شده



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سرامیک dream garden

  • 47

سرامیک dream garden

سرامیک Dream Garden یک نوع سرامیک است که به عنوان یک روش جدید و مبتکرانه برای تزیین و آرایش فضاهای بیرونی استفاده می‌شود. این نوع سرامیک برای استفاده در باغ‌ها، فضاهای سبز و فضاهای باز طراحی شده است. سرامیک Dream Garden دارای طرح‌ها و رنگ‌های منحصر به فردی است که به فضاهای بیرونی زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد.

طرح های سرامیک dream garden

طرح‌های این سرامیک معمولاً از الگوها و طرح‌های گل‌ها، برگ‌ها و عناصر طبیعی الهام گرفته شده‌اند. همچنین، با توجه به رنگ‌های زنده و طبیعی این سرامیک، می‌توانید فضای بیرونی خود را به یک باغ رویایی و زیبا تبدیل کنید.

سرامیک Dream Garden با ویژگی‌های مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، حرارت و خش، مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی می‌باشد. این سرامیک می‌تواند به عنوان پوششی زیبا و مقاوم برای مسیرها، تراس‌ها، پله‌ها، نمای ساختمان و سایر سطوح بیرونی استفاده شود.

با استفاده از سرامیک Dream Garden می‌توانید فضای بیرونی خود را به یک محل آرامش، زیبا و دلنشین تبدیل کنید. این سرامیک با طرح‌ها و رنگ‌های خاص خود، به فضای باز شما زندگی و انرژی می‌بخشد و به شما اجازه می‌دهد تا از طبیعت و زیبایی‌های آن لذت ببرید. به طور خلاصه، این سرامیک سرامیک  با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا، مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی و قابلیت استفاده در فضاهای بیرونی، گزینه‌ی ایده‌آلی برای تزیین و آرایش فضاهای سبز و باغ‌ها می‌باشد.

"</p

استفاده از سرامیک dream gardden در سطوح مختلف

 برای استفاده در فضاهای بیرونی و سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامل موارد زیر می‌شود:

 باغ‌ها

این سرامیک می‌تواند به عنوان پوشش زمین باغ‌ها استفاده شود. با استفاده سرامیک در مسیرها، پله‌ها و نمای باغ، می‌توانید به باغ خود زیبایی و شکوه بیشتری ببخشید.

 تراس‌ها و فضاهای باز

می‌تواند به عنوان پوشش تراس‌ها، فضاهای باز و سایر سطوح بیرونی مورد استفاده قرار گیرد. این سرامیک با مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و خش، مناسب برای استفاده در این نواحی است.

 مسیرها و پله‌ها

با قرار دادن سرامیک در مسیرها و پله‌ها، می‌توانید زمینه‌ای زیبا و ایمن برای عبور و استفاده در فضاهای بیرونی خلق کنید.

نمای ساختمان

این سرامیک می‌تواند به عنوان پوشش نمای ساختمان استفاده شود. با قرار دادن این سرامیک در نمای ساختمان، می‌توانید به ساختمان خود زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشید.

بنابراین، سرامیک Dream Garden مناسب برای استفاده در باغ‌ها، تراس‌ها، فضاهای باز، مسیرها، پله‌ها و نمای ساختمان است. با استفاده از این سرامیک، می‌توانید فضای بیرونی خود را به یک محیط زیبا، آرامش‌بخش و دلنشین تبدیل کنید.

جهت خرید و مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

غلطک برش

  • 48

غلطک برش یا Roller Cutter یک ابزار برش است که در صنایع مختلف مانند چوب‌ کاری، فلزکاری و پارچه‌ بافی استفاده می‌ شود. این ابزار شامل یک دسته و یک غلطک (رولر) است که به صورت استوانه‌ ای شکل و دارای تیغه‌ های برش است.

این قطعه عموماً برای برش دقیق و صاف مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با حرکت دادن غلطک روی سطح مورد نظر، تیغه‌ های برش به ماده فشار می‌ آورند و آن را برش می‌ دهند. این ابزار به دلیل طراحی خاص تیغه‌ های برش و قابلیت چرخش آسان غلطک، برش دقیق و سریع را فراهم می‌ کند، حتی در برخی موارد می‌ تواند جایگزین مناسبی برای ابزار های برش دیگر مانند قیچی و چاقو باشد. همچنین، برای برش منحنی‌ ها و خطوط پیچیده نیز استفاده می‌ شود.

[caption id="attachment_1640" align="aligncenter" width="700"]غلطک برش ابزار برش[/caption]

غلطک برش در صنایع مختلف

صنایع چوب

در صنعت چوب‌ کاری، برای برش دقیق و صاف تخته‌ ها، نئوپان، فوم، وینیل و سایر مواد چوبی استفاده می‌ شود. با استفاده از این قطعه می‌ توان لبه‌ ها را هموار کرده و قطعات را به اندازه مورد نظر برش داد.

صنایع فلزی

در صنعت فلزکاری، برای برش صفحات فلزی، لوله‌ ها، پروفیل‌ ها و قطعات فلزی استفاده می‌ شود. همچنین می‌ توان قطعات را به اندازه مورد نظر برش داد و لبه‌ های صاف و دقیقی به دست آورد.

تفاوت دستگاه فرز CNC سه محور با چهار محور

صنایع پارچه‌ بافی

در صنعت پارچه‌ بافی و دوخت، غلطک برش برای برش دقیق پارچه‌ها و الگو های مختلف استفاده می‌ شود. با استفاده از غلطک برش، می‌ توان قطعات پارچه را به شکل‌ ها و اندازه‌ های مورد نظر برش داد.

صنایع چرم

در صنعت چرم‌ کاری، برای برش دقیق و صاف قطعات چرمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با استفاده از این قطعه، می‌ توان قطعات چرم را به شکل‌ ها و اندازه‌ های مورد نظر برش داد.

همچنین به دلیل سادگی و کارآیی خود، در صنایع مختلف برای برش دقیق و سریع مورد ترجیح قرار می‌ گیرد. همچنین، ابزاری قابل حمل است که به راحتی قابل استفاده در محل کار یا کارگاه است.

برای مطالعه ی ادامه ی مقاله ی غلطک برش کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب تبریز

  • 39

دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که میدانید، آب یکی از مواد حیاتی است. مقدار معین آب در بدن باعث می شود که متابولیسم طبیعی سلول ها انجام گیرند و همچنین در نهایت باعث تاثیرات مثبت شگفت آوری خواهد شد. امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، در شهر ها و همچنین روستاها جز ضرورت به شمار می آید.

چرا که آلاینده های آب میتوانند باعث بروز مشکلات جدی در این زمینه شوند.سیستم هایی که برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای مدل های مختلفی هستند و این تنوع باعث می شود که خرید و همچنین انتخاب آن ها کار راحتی نباشد. فیلترهایی که در انواع دستگاه هایتصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواعی هستند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

تصفیه آب تبریز

مراحل تصفیه آب در تبریز

آب تصفیه کن خانگی میان پنج الی هشت مرحله دارند. بهترین نوع آنها دستگاه های شش مرحله ای می باشند که دارای شش فیلتر نیز هستند. هر کدام از این فیلتر های تصفیه آب کار خاصی را انجام می دهند. ما در اینجا به بررسی مراحل دستگاه های شش مرحله ای می پردازیم.

مرحله اول
این فیلتر که به آن پروپیلن می گویند دارای الیاف فشرده است و میلیونها منفذ به قطر پنج میکرون دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلق که بزرگ تر از پنج میکرون می باشند مثل گل و لای و شن و ماسه اجازه ورود پیدا نمی کنند و حذف می شوند.

مرحله دوم
فیلتر کربن فعال یا زغالی در این مرحله مواد شیمیایی، کلر و آفت کش ها و بو طعم نا مطبوع آب را از بین می برد.

مرحله سوم
فیلتر الیافی یا کربن بلاک عملکرد فیلتر اول یعنی پروپیلن را دارد ولی با این تفاوت که این فیلتر دقت تا یک میکرون را دارد. در نتیجه موادی که از فیلتر اول عبور نمودند بوسیله این فیلتر حذف می گردند.

مرحله چهارم
فیلتر اسمز معکوس یا همان ممبران که فیلتر اصلی این دستگاه به مشار می روند دقت این فیلتر تا 0001/0 میکرون است. در نتیجه این فیلتر کلیه ی املاح و مواد مضر مانند نیترات، جیوه، سرب، آرسنیک و دیگر فلزات سنگین آب را از بین می برد.

مرحله پنجم
فیلتر پست کربن یا کربن خطی بو و مزه و مواد شیمیایی باقی مانده در آب را از بین می برد.

مرحله ششم
فیلتر مینرال مواد معدنی مانند کلسیم،پتاسیم، آهن و… که برای بدن انسان مفید هستند را به آب تصفیه شده اضافه می نماید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب لیزری در تبریز

  • 49

درب لیزری در تبریز

برای مشاوره کلیک کنید 09142464756

درب لیزری چیست؟

درب لیزری در تبریز یک نوع درب هوشمند است که با استفاده از تکنولوژی لیزر، قادر به شناسایی و اعتبارسنجی اشخاص و دسترسی آن‌ها به محل مورد نظر می‌باشد. این درب‌ها برای امنیت بیشتر و راحتی استفاده کننده طراحی شده‌اند.

درب لیزری عملکرد خود را با استفاده از یک سیستم لیزر داخلی و خارجی انجام می‌دهد. در هنگامی که فردی به سمت درب حرکت می‌کند، لیزرهای داخلی درب اشعه‌ای را در ارتفاع مشخصی ایجاد می‌کنند. اگر اشعه لیزر توسط اجسامی مثل بدن فردی قطع شود، سیستم شناسایی موجود در درب تشخیص می‌دهد که یک فرد در حال عبور است.

بعد از تشخیص فرد، سیستم به صورت خودکار درب را باز می‌کند و به فرد اجازه عبور می‌دهد. در صورت عدم شناسایی یا اعتبارسنجی موفقیت‌آمیز، سیستم درب را بسته نگاه خواهد کرد و امکان عبور را به فرد نمی‌دهد.

درب لیزری در تبریز دارای برخی ویژگی‌ها است که آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در محیط‌هایی مثل ساختمان‌های اداری، بانک‌ها، هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر مکان‌های محدود دسترسی می‌کند.

انواع درب لیزری در تبریز

درب‌های لیزری در انواع مختلفی طراحی شده‌اند، که برخی از انواع رایج عبارتند از:

درب لیـزری تک لیزر

در این نوع درب، یک پرتو لیزری از یک سمت در راهگذاری شده و در سمت مقابل یک سنسور لیزری قرار دارد. هنگامی که فردی به سمت درب حرکت می‌کند و پرتو لیزر را قطع می‌کند، سنسور را به عبور فرد اعتبار می‌دهد و درب باز می‌شود.

درب لیزری دو لیزر

در این نوع درب، دو پرتو لیزری از دو سمت در راهگذاری شده و در سمت مقابل هر کدام سنسور لیزری جای دارد. فرد برای عبور باید هر دو پرتو را قطع کند تا سیستم به او اجازه عبور دهد.

<yoastmark class=

درب لیـزری چند زون

در این نوع درب، منطقه‌ای از در بر اساس طرح و تنظیمات مشخص، به چندین زون تقسیم می‌شود. هر زون دارای یک پرتو لیزری و سنسور است و فرد برای عبور باید به ترتیب هر زون را قطع کند.

درب لیزری با تشخیص 3D

این نوع درب‌ها از فناوری تشخیص حجمی استفاده می‌کنند تا علاوه بر شناسایی حضور فرد، قابلیت تشخیص ابعاد و حجم او را نیز داشته باشند. این نوع سیستم معمولاً در محیط‌هایی که نیاز به امنیت بالا و جلوگیری از عبور اشیاء غیرمجاز دارند، استفاده می‌شود.

نوع درب لیزری مورد استفاده بستگی به نیازها و محیط کاربری خاص شما دارد. همچنین، می‌توانید سفارشی‌سازی‌های دیگری مثل اضافه کردن سیستم‌های شناسایی بیومتریک به درب لـیزری نیز داشته باشید.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل پایه یک دادگستری در تبریز

  • 43

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۴۱۱۹۳۵۰۴ تماس بگیرید

وکیل دادگستری در تبریز

واژه وکیل لغتی است عربی و به کسی می گویند که کاری به او واگذار شده است این لغت و مشتقات آن در قرآن بیشتر به کار برده شده است. و از اسامی پروردگار می باشد. وکیل دادگستری در تبریز و وکیل پایه یک دادگستری جزء برترین وکلا می باشند. وکیل به شخصی گفته می شود که از جانب افراد گوناگون اعم از حقوقی یا حقیقی به سبب عقد وکالت برای انجام امور حقوقی مأمور می‌ شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌ شود و طرفین آن وکیل و موکل گفته می شوند.

وکالت مطلق: بدین معنی که فردی را برای تمام امور فرد دیگری را وکالت کند که وکیل نیازی به اجازه از موکل خود را ندارد. وکالت مقید: مورد وکالت معین است و وکیل باید در همان مورد معین، عمل نماید مورد وکالت باید امری باشد که به موجب قانون یا طبیعتاً در انحصار شخص نباشد.

اغلب وکیل ها ساعات کاری مشخص معینی ندارند و ساعات کاری وکیل وابسته به نوع کار اوست، یعنی اگر دارای دفتر کاری است و کارفرما ندارد ساعات کاری او قابل تغییر دادن است و میتواند هر ساعت که ملاقات دارد به دفتر مراجعه کند، اما اگر وابسته به سازمانی است و دارای کارفرماست و از آن دستور میگرد ساعات کاری به دلخواه نخواهد بود و باید به دستور سازمان یا کارفرما باشد.

وکیل دادگستری

یک وکیل دادگستری در تبریز بایستی همیشه در دسترس باشد حتی در شب ها و ایام تعطیل محل کار اغلب در دفتر کار یا دادگاه است ولی در بعضی از موارد نیاز دارید که برای تهیه ی مدارک و شواهد و یا ملاقات با موکل به مسافرت بروید. در حال حاضر وکالت شغلی تخصصی است و هر وکیلی در یک زمینه ی خاص کار می کند و در آن موفق است. برخی در زمینه های مربوط به مالک و زمین و بعضی در زمینه های خانوادگی فعالیت دارند. همچنین بعضی وکیل ها در زمینه تجارت فعالیت می کنند. و بر آن تسلط دارند. در این شغل هر وکیل دادگستری پس از فارغ التحصیلی با توجه به علاقه ی خود می تواند جذب یکی از رشته های تخصصی در این زمینه بشود.

مهارت یک وکیل پایه یک دادگستری

  • مهارت عالی در سخنرانی و نوشتن برای خواندن آن در دادگاه
  • توانایی راضی نگه داشتن دیگران و همچنین قاضی دادگاه
  • تحمل فشار کارهای سخت و انجام دادن خیلی از کارها باهم
  • همدردی با موکل و روحیه دادن، برای اعتماد به نفس و آرام بودن او

وکیل دادگستری در تبریز

چرا وکیل دادگستری

فارغ التحصیلات این رشته می توانند بعد از گرفتن مدرک تحصیلی و کسب پروانه وکالت و مجوز لازم می توانند در دفتر های کاری خود یا موسسات مربوطه مشغول به کار شوند. برای گرفتن پروانه وکالت افراد بایستی در آزمون وکالت شرکت کنند که بوسیله کانون وکلای دادگستری برگذار می شودبعد از طی دوره ی کارآموزی و قبولی در امتحان پروانه وکالت به افراد تعلق میگیرد.

خدمات یک وکیل حرفه ای در تبریز

  1. تنظیم لایحه، دادخواست، قرارداد و شکواییه
  2. مشاوره دادن در تمامی زمینه ها: کیفری، حقوقی، اداره کار، کارگر و کارفرما و خانواده
  3. قبول و انجام انواع پرونده های شما
  4. کسب نتیجه ایده آل

انجام امور ملکی توسط وکیل

وکیل ملکی : بیشتر افرادی که در اطراف ما زندگی می کنند به نحوی با ملک و املاک سرو کار دارند. به شکلی که یا مستاجر هستند یا موجر، یکی از موارد ذکر شده می باشند: خریدار، فروشنده، وکیل یا وصی، وارث یا صاحب اصلی، مالک زمین یا کسی که می خواهد زمینی را سند بگیرد یا بفروشد. در هر یک از مورد های فوق داشتن وکیل ملکی خیلی می تواند به دستیابی به حقتان به شما کمک می کند. شاید در اول امر داشتن یک وکیل با تجربه برای شما هزینه اولیه در بر داشته باشد ولی در ادامه کار متوجه خواهید شد که وکیل ملکی خیلی مناسب بریا حل مشکل شما است. و موجب پیشرفت در پرونده حقوقی شما می شود.

انجام امور ارث توسط وکیل

وکیل ارث فردی مورد اطمینان و آگاه به امور حقوقی مربوط به امور حسبی واشراف به طبقات ارث است. اگر در مورد مسائلی مانند ارث زن از شوهر ارث فرزند خوانده و شرایط محرومیت از ارث با مشکل حقیقی و حقوقی مواجه گردید در این رابطه می توانید از وکیل ارث مشورت بگیرید. وکیل ارث علاوه بر علم به مسائل حقوقی بایستی به مسائل فقهی نیز تسلط لازم را داشته باشد. تا بتواند در مورد نحوه ی تقسیم ارث، از مادر به فرزند، زن مطلقه از همسر فوت شده و… از حقوق موکل خود دفاع نمایند. بهتر است قبل از هرکاری در مورد انحصار وراثت با یک وکیل ارث مشورت کنید و این مساله را ازجهت حقوقی بررسی نمایید. بارها شاهد این بوده ایم که عدم آگاهی افراد در انحصار وراثت موجب مشکلات جبران ناپذیری شده است بعد کمک کردن از یک وکیل ارث نظر به اینکه اشراف کامل به مسائل حقوقی دارد می تواند از هرحیث برای شما سودمند باشد.

انجام پرونده های کیفری توسط وکیل دادگستری در تبریز

وکیل آنلاین رایگان: همانطور که می‌ دانیم و بطور کلی روش‌ هایی وجود دارد که افراد گوناگون با استفاده از این روش‌ ها می‌ توانند نسبت به گرفتن یک وکیل کیفری مناسب اقدام نمایند. ممکن است عده‌ای از افراد با معرفی دوستان و آشنایان خود به انتخاب وکیل کیفری دست بزنند. و عده‌ ای از راه حضور یافتن در مراکز و موسسات حقوقی و یا دفتر کار یک وکیل به موضوع پرونده خود رسیدگی کنند. اما امروزه با توجه به روش‌ های تکنولوژیکی یکی از روش‌ های بسیار مناسب در انتخاب وکیل کیفری روش آنلاین و اینترنتی می باشد.

انواع وکیل در حوزه وکالت

  • وکیل تسخیری
  • وکیل معاضدتی
  • وکیل قضایی
  • وکیل اداری

چرا نیاز به وکیل داریم؟

همه می دانیم که قانون یک مسئله پیچیده و دشوار می باشد. و با کوچک ترین اشتباه ممکن است بیشترین آسیب را بدهیم که یک وکیل خوب می تواند به ما کمک کند که آن اشتباه کوچک را دیگر تکرار نکنیم. وکیل به ما یاری می نماید تا در دادگاه بهترین رای را بگیرم و آن ها بدلیل اینکه به مسائل حقوق ایران تسلط کافی دارند می تواند از موکل خود دفاع کنند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مربی موسیقی کودک

  • 42

مربی موسیقی کودک

مربی موسیقی کودک نیاز است دارای تحصیلات آکادمیک در این زمینه باشد. و همچنین دوره هایی را به منظور مربیگری کلاس موسیقی کـودک و آموزش موسیقی به کودکان را بگذرانند. اخیرا دسترسی به مربی موسیقی کودک کار خیلی سختی نمی باشد. و به لطف شبکه های اجتماعی و سایتها می توانیم با روش کار مربـی موسیقی کودک آشنا شویم. در این میان برگزاری کلاس ارف کودکان در خانه شرایطی خاص تر را ایجاد می نماید.

اگر که مربی موسیقی کودک فقط تدریس خصوصی انجام دهد. و در هیچ موسسه ای مشغول به آموزش موسیقی به کودکان نباشد. می توانید از خدمات کلاس ارف کودکان به شکل خصوصی استفاده نمایید. دوره موسیقی کودک یا همان موسیقی ارف مطابق با برنامه خاصی که دارد طی می شود. و بعد از آن با مشورت مربی موسیقی کودک، ساز انتخاب می گردد.

کلاس های عمومی موسیقی برای کودکان بعضا جذاب تر از کلاس های خصوصی می باشد. این مورد مرتبط با مربی موسیقـی کودک است. با این حال همیشه شرایط شرکت در کلاس های عمومی آموزش موسیقی کودک وجود ندارد. و خیلی از والدین ترجیح می دهند. کودکانشان دوره ارف را به طور خصوصی بگذراند.

فهرست:

کلاس ارف کودک

ارف در حقیقت نام (کارل ارف) دانشمند و موسیقیدان آلمانی می باشد. و سیستم آموزشی خیلی موثری بوسیله او برای آموزش موسیقی کودک تدوین گردیده است. و اصطلاحاً در ایران به صورت کلی کلاس موسیقی کودک را ارف می نامند. حتی کلاس هایی که از ارف کودکان تبعیت نمی نمایند. هم به همین نام شناخته می شوند. کلاس های گروهی کلاس موسیقی نزدیک دو سال طول می کشد. و طول دوره های خصوصی موسیقی کودک نزدیک یک سال است. طول دوره موسیقی ارف بسته به آموزشگاه و پیگیری کودک می تواند متفاوت باشد.

با استفاده از رویکرد  ارف، دانش آموزان ریتم، ملودی، هماهنگی، بافت، شکل و دیگر عناصر موسیقی را می آموزند. دانش آموزان این مفاهیم را با صحبت کردن، آواز خواندن، حرکت، بازیگری و ابزار آلات می آموزند. این مفاهیم آموخته شده، به دنبال راههای دیگری برای جستجوی بیشتر خلاقیت همانند بداهه نوازی یا آهنگ سازی خود است. در روش کارل ارف بیشتر از ابزارهایی مثل زیلو فون، متال فون و گلوکن اشپیل مورد استفاده قرار می گیرد. در این درس ها عنصر اجرا وجود دارد که کودکان را کمک می نماید. تا درک ابتدایی و صحیحی از موسیقی داشته باشند. در روش کارل ارف، مفاهیم موسیقی از طریق آواز، اشعار، جنبش، درام و نواختن آلات موسیقی یاد داده می شود. این امر ابتکار، ترکیب و حس طبیعی بازی کودک را تشویق می شوند.

ساختار اصلی کلاس آموزش موسیقی کودکان

 در کلاس های آموزش موسیقی کودکان یا ارفبا تکیه بر عناصری همانند بیان، آواز، ریتم و حرکت، مهارت های شنیداری و همچنین  رفتاری کودکان و حس زیبایی شناسی آنان بوسیله هنر والای موسیقی تقویت می گردد. در این کلاس ها، کودکان با فراگیری نوازندگی سازهایی ملودیک همانند انواع بلز ها،  زایلوفون ها و متالوفون ها و همچنین فلوت ریکوردر (که همگی آن ها از نظر سهولت  صدادهی، ساختار ساز و طرز نواختن بر مبنای فیزیک کودکان ساخته گردیده اند. ) به فراگیری علوم مقدماتی موسیقی مثل شناخت نام و صدای نت ها، اجرای ملودی های طبقه بندی گردیده و اجرای ریتم های ساده و ترکیبی می پردازند.

تهیه ابزار موسیقی

از مراحل آموزش موسیقی به کودکان در منزل یا مجازی بایستی به فکر تهیه آلات نواختن موسیقی باشید. ممکن است باورش برایتان سخت باشد؛ ولی شما به ابزار بیشتری جهت آموزش به کودکان خود نیازی ندارید.

خیلی از دروس موسیقی را میتوانید بدون ابزار به کودک خود آموزش دهید. حتی میتوانید در کنار کودکتان آغاز نمایید به ساختن ساز های ابداعی که انجام این کار در نوع خود میتواند خیلی جالب و سرگرم کننده باشد.

شما میتوانید با صحبت کردن، زمزمه کردن، یا ایجاد صدا های کلامی گوناگونی به آموزش موسیقی بپردازید. میتوانید از صدای خود به جای ساز استفاده نمایید.

کف زدن، پا کوبیدن، ضربه زدن با انگشتان، تکان دادن بخش های گوناگون بدن، پریدن و … را میتوانیم ابزار های دیگر برای آموختن و آموزش دادن موسیقی برشماریم. با انجام این کار ها شما در کنار موسیقی، خلاقیت و ابداع را نیز به کودکتان آموزش داده اید.

ابزار های ارزان قیمت دیگری هم هستند که میتوانید از آنها برای آموزش اولیه موسیقی استفاده نمایید. این ابزار ها عبارتند از:

۱. ضبط کننده پلاستیکی

یکی از ابزار های ساده و ارزان برای این کار، ضبط کننده پلاستیکی است. طرز کار آن هم به این صورت می باشد که کودکان جهت ایجاد نتهای مختلف، انگشتان خود را بر روی حفره هایی قرار می دهد و سپس آنها را از آن حفره ها بر می دارد.

مربی-موسیقی-کودک

مربی-موسیقی-کودک

۲. طبل های دستی کوچک

این طبل ها در اَشکال گوناگون و در اندازه های مختلف در دسترس می باشند. این طبل ها ساده و ارزان قیمت می باشند و طرز کارشان نیز راحت است. طبلهای دستی جهت یادگیری ریتم خیلی مفید واقع می گردند.

۳. زنگ های دستی

این ساز های کوچک و ارزان برای هنر دوستان مبتدی و به خصوص کودکان، ابزار کارآمدی تلقی می گردند. آنها را میتوان با تکان دادن یا حرکت دادن نواخت. جنس این ساز ها بسیار با دوام می باشد و بصورت تکی یا بسته ای به فروش می رسند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 59
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 20
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 288
            بازدید ماه بازدید ماه : 287
            بازدید سال بازدید سال : 3080
            بازدید کلی بازدید کلی : 23553

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.118.120.109
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف