امداد خودرو کرج

امداد خودرو کرج

  • 24

امداد خودرو کرج معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر کرج زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امدادخودرو کرج ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل خودرو کرج شامل یدک کش کرج، خودروبر کرج، کفی کرج، مکانیک سیار کرج، بنزین سیار کرج، باتری به باتری و پنچری در کرج می باشد.همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر کرج صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو شبانه روزی کرج در تمام مناطق شهرستان کرج

خودرو بر کرج با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق کرج را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو ۱۵۹۳  تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو کرج در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو ۱۵۹۳ تماس بگیرید.

امداد خودرو کرجیکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در کرج و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

شماره امداد خودرو جاده ای

برای دریافت شماره امداد خودرو جاده ای، شما می‌توانید از طریق تماس با 118 این درخواست را داشته باشید و یا از طریق سایت‌های امداد خودرو کشوری 1593، تماس مستقیم برقرار کنید.

یکی از امداد خودروهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، امداد خودرو 1593 است. شما نیز می‌توانید با شماره 1593 برای درخواست امداد خودرو جاده‌ای تماس بگیرید.

خدمات امداد خودرو جاده ای توسط امداد خودرو 1593

امداد خودرو جاده ای از خدماتی است که توسط امداد خودرو 1593 به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می‌شود. هر خودرویی ممکن است با خرابی و مشکل در جاده مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، شما می توانید با شماره تماس امداد خودرو جاده ای به شماره 1593 تماس بگیرید.

شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با داشتن هزاران یدک کش و خودروهای مختلف، قادر است انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در محل تعمیر کند و یا به تعمیرگاه مناسب حمل نماید.

ارائه خدمات امداد جاده ای با قیمت منصفانه اتحادیه و در کمترین زمان ممکن با ضمانت انجام می‌پذیرد. شرکت امداد جاده ای 1593 با بیش از 23 سال تجربه در امداد خودرو، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شماره امداد خودرو جاده ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

ماشین بر کرج - حمل خودرو کرج - خودروبر کرج - خودرو بر کرج - یدک کش کرجماشین بر کرج – حمل خودرو کرج – خودروبر کرج – خودرو بر کرج – یدک کش کرج

اطمینان در سفر با امداد خودرو جاده ای مطمئن

با هدف افزایش آرامش در سفر، شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان قرار دارد. خدمات امداد جاده ای با قیمت مناسب و ارائه ضمانت انجام می‌پذیرد. تعرفه امداد جاده ای متناسب با نرخ اتحادیه و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود.

شرکت امداد خودرو جاده ای کشوری 1593 با تجربه‌ای نزدیک به 23 سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است. حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد.

با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره 1593، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید.

امداد خودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه خودرو بر و امداد خودرو تهران آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

امداد خودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودرو بر در کرج آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

جهت درخواست امداد خودرو کرج، یدک کش کرج، حمل خودرو کرج، خودرو بر کرج،خودروبر کرج با شماره تماس های امداد خودرو ۱۵۹۳ تماس حاصل فرمایید

امداد خودرو جاده ای شبانه روزی

ما با استفاده از دستگاه GPS موقعیت همه ی امدادگر ها را بررسی می کنیم و هر نقطه ای شما نیاز به امدادگر داشتید نزدیک ترین امدادگر برای شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. خدمات امدادی ما شبانه روز است. اگر نیاز به امدادگر فوری داشتید تنها با ما تماس بگیرید حداکثر 20 دقیقه کنار شما هستیم.

امداد خودرو کرج 1593 از معتبرترین شرکت‌ ها با ۱۵ سال سابقه در حوزه خدمات امدادی می باشد. ما بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما کلیه خدمات خود را تضمین می نماییم و فاکتور رسمی جهت خدمات خود به شما ارائه می نماییم. اگر نیاز به خدمات امدادی ماشین های لوکسی همانند هیوندا، کیا، ایران خودرو، سایپا و… را داشتید می توانید با تلفن 1593 تماس بگیرید.

امداد خودرو کرج از پرسنلی متخصص، کارآزموده، خوش برخورد و متعهد برای ارائه خدمات امدادی به کاربران خود بهره میبرد. همچنین بروز ترین تجهیزات فنی و دستگاه ها را به همراه خود دارد. یک امدادگر زمانی قابل اطمینان است که در سریع ترین زمان ممکن به محل برسد و مشکلات فنی را رفع نماید. تمامی این‌ عوامل، مواردی هستند که ما در امداد خودرو کرج 1593 به آن پایبند هستیم و با مشارکت و مشورت با شما عزیزان سعی در بهبود هر چه بیشتر آن داریم.

خودروبر کشوری کرج - امدادخودرو شهر کرج - خودرو سوار کرجخودروبر کشوری کرج – امدادخودرو شهر کرج – خودرو سوار کرج

خدمات امداد خودرو کرج

امداد خودرو کرج فعالیت خود را در سراسر ایران با ارائه خدمات حمل و امداد خودرو آغاز کرده است. ما برای تعمیر خودرو شما به صورت حضوری در محل تلاش می‌کنیم. در صورتی که تعمیر خودرو در محل امکان‌پذیر نباشد، آن را به یک تعمیرگاه مجاز منتقل خواهیم کرد.

فعالیت های ما در کرج و سراسر ایران به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. سایت امداد خودرو 1593 از طریق سامانه تلفنی متمرکز، آماده پاسخگویی به رانندگان عزیز در تهران و تمامی شهرستان‌ها می‌باشد.

امداد خودرو 1593

سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور: در جست و جوی امداد خودرو در موتورهای جستجو مانند گوگل مواظب افراد سود جو باشید. بعضی از وب سایت های اینترنتی معتبر نبوده و امداد رسانی از سوی افراد وابسته به این سایت ها صرفا به منظور سود جویی و دریافت مبالغ چندین برابری می باشد. از این رو به هنگام مراجعه امدادگر به محل برچسب کیو آر کد موجود بر روی خودروی امدادگر توجه نمایید. و با اسکن این کیو آر کد با توجه به سایت استعلام امدادگران ایران از صحت مشخصات فردی و خودروی امدادگر مربوطه مطمئن شوید.

خودروبر کرج (امدادخودرو کشوری) دارای مجوز رسمی خدمات امـدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. مجموعه حمل خودرو کرج عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد.

خدمات خودرو بر کرج :

  1. حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر کرج.
  2. دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  3. تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  4. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امداد خودرو کرج
  5. تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.


می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فرفورژه

  • 26

یکی از درب هایی که امروزه توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است، درب فلزی فرفورژه است. این نوع درب به عنوان یک مورد لوکس و فانتزی شناخته می‌شود و حتی در کشورهای اروپایی نیز بسیار محبوب است. طراحی های خاصی روی این درب قابل اجرا هستند و از جنس آهن یا فولاد فشرده ساخته می شود. با استفاده از دستگاه ها و کوره های مخصوص، آن را به شکل های منحصربه فردی تبدیل می کنند.

در این صفحه، اطلاعات کاملی درباره خرید و قیمت درب را بیان خواهیم کرد. در نوعی از درب حیاط، نکته ای که توجه ویژه ای دارد، این است که علیرغم ظاهر ظریف و زیبایشان، خریدار نباید فکر کند که این ظرافت به مقاومت درب ضربه می زند.

 تولید کننده درب های فلزی فرفورژه

صنایع فلزی توفیقی متال، با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع درب ها، بهترین کیفیت و قیمت را ارائه می‌دهد. رضایت هزاران مشتری از محصولات درب فلزی فرفورژه شرکت توفیقی متال، گواهی بر کیفیت بی‌نظیر این محصولات است.

این شرکت با افتخار اعلام می کند که به عنوان بهترین تولید کننده انواع دربها در تلاش است خود را برجسته سازد. تولید دربها نیازمند استفاده از تجهیزات پیشرفته و طراحان حرفه ای با تجربه است. شرکت توفیقی متال به عنوان یک تولید کننده درب در ایران، آماده طراحی و اجرای انواع درب ها می باشد.

درب ورودی آپارتمان و ورودی ساختمان و قیمت درب فلزی فرفورژه ساختمان

تولید و طراحی دربهای ورودی اپارتمان و ساختمان با استفاده از بهترین متریال و با قیمت مناسب توسط صنایع فلزی توفیقی متال انجام می شود. بیشتر ورودی های آپارتمان ها از جنس فرفورژه ساخته می شوند و از جمله دلایل اصلی انتخاب درب برای ورودی آپارتمان ها، زیبایی و تنوع طرح آن هاست. در زیر می توانید برخی از پروژه های درب ورودی آپارتمان و ساختمان تولید شده توسط شرکت توفیقی متال را مشاهده کنید.

استفاده از درب فلزی برای ساختمان و درب ورودی ساختمان به صورت گسترده است. قیمت درب ساختمان قابل محاسبه است و بستگی به ابعاد، طراحی و متریال دارد. شرکت توفیقی متال آخرین مدل های درب ورودی ساختمان را اجرا می کند. قیمت درب ساختمان براساس اندازه و طرح متفاوت است.

لیست قیمت درب فلزی فرفورژه

برای اطلاع از لیست قیمت درب فرفورژه، با شماره موبایل 09193093698 تماس بگیرید.

خرید اینترنتی درب فلزی فرفورژه

صنایع فلزی توفیقی متال با بیش از ده سال تجربه در فضای مجازی، به مشتریان گرامی امکان خرید آنلاین درب فلزی فرفورژه را فراهم کرده است. مشتریان عزیز می توانند با شماره موبایل 09193093698 تماس بگیرند تا بدون نیاز به حضور حضوری، مراحل ثبت سفارش، طراحی و ساخت درب را به صورت آنلاین انجام دهند.

انواع درب پارکینگ و قیمت درب فرفورژه پارکینگ

یکی از کاربردهای دیگر درب فرفورژه، استفاده آن به عنوان درب پارکینگ است. شما می توانید براساس سلیقه خود، انواع مختلف درب پارکینگ را برای پارکینگ خود انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از پروژه های درب پارکینگ را مشاهده می کنید:

  • تصویر الگوی کلاسیک با طرح هنری و جزئیات دقیق.
  • درب پارکینگ با طرح های مدرن و خطوط هندسی جذاب.
  • استفاده از درب فرفورژه با الگوهای گل و گیاهان برای ایجاد جلوه طبیعی و زیبایی.
  • درب پارکینگ با طرح های انتزاعی و هنری که توجه هر ناظر را به خود جلب می کند.
  • استفاده از الگوها و نقوش هندسی در درب پارکینگ برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و استایلی مدرن.

می توان قیمت درب پارکینگ را با توجه به ابعاد درب درخواستی، نوع مدل و طراحی و سایر عوامل مرتبط محاسبه کرد.

انواع مدل های درب فرفورژه

در این صفحه سعی کرده ایم یک لیست از انواع مدل های درب فرفورژه را جهت مشاهده شما مشتریان عزیز قرار دهیم. در حال حاضر تقریباً 90 مدل درب در اختیار شما قرار دارد و به طور منظم با توجه به پروژه های جدیدی که توسط توفیقی متال انجام میشود، این لیست به روزرسانی خواهد شد. توفیقی متال به عنوان مرکز تولید انواع درب ها فعالیت میکند.

درب فرفورژه جدید

با توجه به بروز بودن تیم طراحی توفیقی متال، مدل های جدید درب به صورت منظم عرضه می شوند. اکثر مشتریان علاقه دارند درب جدید با سبک و مدل های روز را داشته باشند. تیم اجرایی توفیقی متال نیز به مهارت کافی برای اجرا و نصب هر طرحی که مشتریان در زمینه درب دارند برخوردار است.

درب حیاطی فرفورژه

در حال حاضر، درب حیاط یکی از محصولات پرطرفدار  است و بیشتر دربهای حیاط از نوع فرفورژه ساخته می شوند. آخرین مدل درب حیاط توسط صنایع فلزی توفیقی متال طراحی و اجرا شده است. در ادامه صفحه، تصاویری از درب حیاط و نمونه جدید درب حیاط را مشاهده می کنید. برای سفارش درب حیاط، با ما تماس بگیرید. ما تضمین می کنیم که درب حیاط  با بهترین کیفیت و قیمت عالی در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما تهیه خواهد شد. استفاده از درب حیاط در ایران تاریخچه ای طولانی دارد و تقریباً در تمام نقاط ایران استفاده می شود.

درب فلزی فرفورژه ویلایی

یکی از انواع دربهای فرفورژه، درب ویلایی است. این درب ها در مدل ها و ابعاد مختلف قابل ساخت و نصب توسط ما هستند. با انتخاب یک درب ویلایی لوکس و جدید، شما می توانید به زیبایی و مجللی ویلای خود اضافه کنید.

خرید درب فلزی فرفورژه

در هنگام خرید درب، بایستی به نکات مختلفی توجه کنید. این نکات شامل نوع طراحی و مدل درب، کیفیت مواد مصرفی، وزن درب و سایر موارد است. این عوامل مهم در انتخاب و خرید یک درب مناسب از نظر ظاهر، قدرت و دوام آن تأثیرگذار هستند.

درب فلزی فرفورژه باغ

درب باغ یکی از انواع حائز اهمیت در دسته‌بندی دربهای فرفورژه است. می توانید نمونه های متنوعی از درب های باغ را در این صفحه مشاهده کنید.

صنایع فلزی توفیقی تولید کننده انواع درب فلزی حیاط ، درب فلزی باغ و درب فلزی پارکینگ . درب فلزی تک لنگه ورودی ، درب فلزی لابی  به صورت فرفورژه و برش لیزری به روش  درب دو لنگه و سه لنگه لولایی و درب ریلی.

پنجره فلزی ، فریم فلزی ، نرده فلزی ، چهار چوب فلزی، حفاظ پنجره ، حفاظ روی دیوار، تولید درب و ورق های لیزری، اجرای پله گرد و دوبلکس تولید انواع قطعات فرفورژه و چدنی ، تولید درب های برش لیزری ، تولید دربهای لوکس و دست ساز و سایر مصنوعات فلزی می باشد که تمامی این فعالیت ها توسط تیمی متشکل از افرادی با تجربه ۲۵ ساله صورت می گیرد.

یک نکته مهم در زمان خرید درب ورودی حیاط چیست؟

یک درب ورودی حیاط، باید دو ویژگی “امنیت و مقاومت استاندارد” و “زیبایی و هماهنگی با سبک معماری ساختمانتان” را حتما داشته باشد! امنیت درب، به وسیله متریال باکیفیت و کلاف‌های پروفیلی استاندارد و سنگین (جهت ضد دیلم شدن درب)، پوشش کامل و صحیح رنگ (جهت جلوگیری از پوسیدگی درب)، رگلاژ درست درب (جهت جلوگیری از اصطحلاک درب) و در قسمت زیبایی درب، طرح درب با معماری ساختمان باید هماهنگ باشد؛ مثلا طرح درب فلزی فرفورژه که معمولا کلاسیک هست باید با نمای ساختمان و سلیقه خریدار کاملا هماهنگ و همسو باشد

محیط خانه برای همه افراد، همان محیط امن و آرامش برای خود و خانواده فرد محسوب می شود و محل طلاقی این محیط امن با محیط بیرون چیزی نیست بجز همین درب ورودی ساختمان. و اولین قسمت از ساختمان که هر بیننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خریدار می‌بیند و باعث می‌شود که این افراد نسبت به سلیقه سازنده ساختمان نظر بدهند، همین درب ورودی ساختمان هست، پس بخش مهم از مراحل ساخت ساختمان، همین قسمت انتخاب درب زیبا و با کیفیت هست.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب لیزری

  • 22

درب لیزری، درب‌ای است که با استفاده از فناوری برش لیزری ساخته می‌شود. در این فرآیند، یک پرتو لیزر بر روی متریال درب تمرکز شده و با اعمال حرارت بالا، متریال را برش می‌دهد و شکل داده می‌شود. این روش برش دقیق و دقت بالا را فراهم می‌کند و به تولید درب‌هایی با طرح‌ها و الگوهای پیچیده امکان می‌دهد.

درب فلزی برش لیزری، یکی از جدیدترین انواع درب است که این روزها به سبب کارایی و جلوه های بصری از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، با ما همراه باشید تا از ویژگی های درب لیزری و نحوه خرید و قیمت درب های لیزری آشنا شوید.

درب فلزی لیزری چه ویژگی هایی دارد؟

بعضی از ویژگی‌های درب برش لیزری عبارتند از:

  1. دقت بالا: فناوری برش لیزری به دقت بالا و قابلیت برش جزئیات دقیق در طرح‌ها و الگوها امکان می‌دهد. این درب‌ها می‌توانند با دقت بالایی ساخته شوند و جزئیات ریز را به خوبی بازتاب دهند.
  2. طرح‌های پیچیده: از طریق برش لیزری، می‌توان طرح‌ها و الگوهای پیچیده را بر روی درب‌ها ایجاد کرد. این شامل طرح‌های هندسی، گل و برگ، نمادها و حتی تصاویر و آرم‌ها می‌شود.
  3. انعطاف پذیری در طراحی: فناوری برش لیزری به ما امکان می‌دهد درب‌ها را به صورت سفارشی طراحی و ساخت کنیم. می‌توانیم ابعاد، طرح و جزئیات را بر اساس سلیقه و نیازهای خود تغییر دهیم.
  4. سرعت برش بالا: روش برش لیزری سرعت بالایی در برش متریال را فراهم می‌کند. این به معنای تولید سریعتر و زمان کمتر برای ساخت درب‌ها است.
  5. کیفیت بالا: درب‌های برش لیزری با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و از متریال‌های قوی و مقاوم تشکیل می‌شوند. آن‌ها می‌توانند در برابر ضربه‌ها و عوامل خارجی مقاومت کنند و دوام بالایی داشته باشند.

درب لیزری به دلیل دقت، زیبایی و امکان سفارشی‌سازی بالا، در برخی محل‌ها مانند ساختمان‌ها، ویلاها، ادارات و فضاهای تجاری استفاده می‌شود.

انواع درب لیزری

درب لیزری در انواع مدل‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از مدل‌های رایج درب لیزری عبارتند از:

درب لیزری ساختمان تاج دار

این مدل درب به ویژه برای ساختمان‌های شمالی، اما نه تنها محدود به آن، بلکه برای درب‌های باغ و ویلا نیز استفاده می‌شود. این درب‌ها دارای یک تاج زیبا با طرحی منحصر به فرد هستند.

درب حیاط برش لیزری

این نوع درب برای استفاده در حیاط‌ها استفاده می‌شود و از انواع مختلف طرح‌های درب CNC به صورت چهاربر برش لیزری استفاده می‌کند. این درب‌ها قابلیت استفاده از شیشه سکوریت یا پانج را نیز دارند.

درب برش لیزری ریلی

اگر ورودی پارکینگ یا حیاط شما نیازمند استفاده از درب ریلی است، طرح درب CNC یک انتخاب مناسب خواهد بود. این درب‌ها به دلیل طراحی زیبا و وزن مناسب، عملکرد ریل را سهل می‌کنند.

درب برش لیزری فرفورژه دار

این نوع درب‌ها از طرح‌های فرفورژه که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهره می‌برند. درب‌های برش لیزری فرفورژه دار امکانات و مزایای خاص خود را دارند. برای افرادی که علاوه بر درب CNC، دوست دارند از زیبایی الگوهای فرفورژه نیز بهره‌برداری کنند، این نوع درب‌های برش لیزری مناسب است.

درب لیزری با طرح‌ها و الگوهای سفارشی

این نوع درب‌ها به صورت سفارشی و بر اساس دستورات و طرح‌های خاص مشتری ساخته می‌شوند. می‌توانید طرح، الگو، شکل و جزئیات مورد نظر خود را بر روی این درب‌ها اعمال کنید. این درب‌ها به طراحی شخصی و اختصاصی می‌پردازند.

چرا باید از دربهای فلزی لیزری استفاده کنیم؟

این که از چه مدل درب برای منزل، محل کار، باغ یا ویلای خود استفاده کنیم تا حدود زیادی بستگی به سلیقه شخصی دارد. اما به غیر از این عامل، دانش ما، درباره نحوه کارایی انواع درب‌ها و نیز بودجه‌ای که برای پروژه خود در نظر گرفته‌اید، نیز در انتخاب نهایی دخیل است و این امر در قیمت درب فلزی cnc نیز تاثیر دارد.

با پرداختن به مبحث مزایای درب اهنی لیزری، می‌توانیم به این پرسش پاسخ دهیم که چرا درب های لیزری را باید انتخاب کنیم.

  • زیبایی:یکی از مهم‌ترین مزایای طرح درب لیزری، زیبایی، شیک بودن و چشم‌نوازی آن است.
  • استحکام:این درب‌ها از ورق‌های مقاوم فولاد به صورت یکپارچه ساخته می‌شوند که به این راحتی‌ها دوام خود را از دست نمی‌دهند و رنگ کوره ای استفاده شده باعث می شود در مواجهه با جریان هوا اکسید و خوردگی نکند و به این ترتیب از عمر بالایی هم برخوردارند.
  • ایمنی بالا:درب برش لیزری، نسبت به درب‌های چوبی و فرفورژه، ایمنی بالاتری دارند.

دلیلش هم این است که از سرهم‌بندی قطعات متعدد تشکیل نشده‌اند، به صورت یکپارچه و غیر قابل نفوذ هستند. درب‌های چوبی و فرفورژه را می‌توان با دستگاه‌های مدرن، سوراخ و یا چند تکه کرد، اما درب های فلزی با فناوری برش لیزری، با هیچ دستگاه صنعتی قابل نفوذ نیست.

قیمت درب فلزی لیزری به چه صورت هست؟

با توجه به ابعاد فولاد به کار رفته در ساخت درب، طرحی که انتخاب می‌کنید و مدلی که مدنظر دارید، قیمت درب لیزری تعیین می شود.

قطعا درب‌های چند لنگه و بزرگ که از نقش و نگار بیشتری برخوردارند، طبیعی است که  قیمت گران‌تری نیز خواهند داشت.

اما فراموش نکنید که یک بار هزینه کردن و خرید یک درب مقاوم و ایمن، بسیار بهتر است از اینکه کمتر هزینه کنید، اما درب محل کار یا زندگی شما پس از مدتی دچار مشکل شود و یا اینکه از امنیت کافی برخوردار نباشد. بنابراین توصیه ما این است برای خرید محصولاتی که امنیت جانی و مالی شما به آن‌ها مربوط می‌شود، ریسک نکنید.

نحوه خرید واستعلام قیمت درب لیزری توفیقی متال

درب برش لیزری توفیقی متال، برای اولین بار در ایران به ‌صورت کارخانه‌ای و از آهن بسیار سخت تولید می‌شود که از کیفیت برش عالی، زیبایی، قیمت مناسب و استحکام در بالاترین سطح برخوردار است.

برای استعلام قیمت درب فلزی برش لیزری در ابعاد، طرح و مدل دلخواه می‌توانید با شماره 09193093698 تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست مشاوره،منتظر تماس همکاران ما در اسرع وقت باشید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب پارکینگ

  • 24

با نگاهی سریع به بخش‌های مختلف ساختمان‌ها، شما با تنوع گسترده‌ای از انواع درب که در آنها استفاده می‌شود، مواجه خواهید شد. هر درب دارای شکل ظاهری و ویژگی‌های فنی متفاوتی است. درب‌هایی که در این ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، تقریباً عریض‌ترین درب‌های موجود هستند. این درب‌ها از نظر وزن نیز بسیار سنگین هستند و سیستم‌های قفل‌گذاری و باز و بسته شدن آنها پیشرفته‌تر از سایر درب‌ها است. به دلیل وزن سنگین این درب‌ها، نوع مدرن آنها به صورت اتوماتیک کنترل می‌شوند و با استفاده از ریموت قابل باز و بسته شدن هستند.

انواع درب های پارکینگ

درب‌های مورد استفاده در پارکینگ‌ها می‌توانند بر اساس فاکتورهای مختلف دسته‌بندی شوند. این موارد شامل جنس و متریال استفاده شده برای ساخت بدنه و سایر بخش‌های درب می‌شود. بر این اساس، چند نوع درب رایج در ساختمان‌های مسکونی و اداری استفاده می‌شوند که عبارتند از:

درب فلزی پارکینگ:

معتبرترین و مقاوم‌ترین جنسی که می‌توان برای ساخت درب استفاده کرد، فلزات مختلف از قبیل آهن است. درب‌های آهنی از گذشته تا امروز در صنعت ساخت درب پارکینگ کاربرد زیادی داشته و به دلیل تحمل بالا در برابر ضربه، از طول عمر بالا برخوردار هستند. برای جلوگیری از زنگ زدگی این نوع درب، از ضدزنگ و رنگ‌های مخصوص استفاده می‌شود.

درب چوبی پارکینگ:

از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود در برخی ساختمان‌ها از درب پارکینگ چوبی استفاده شود، زیبایی ظاهری و حفظ اصالت بنا می‌باشد. درب‌های چوبی به دلیل مقاومت نسبتاً کم بدنه‌شان در برابر نم و رطوبت و ضربه، زودتر از سایر انواع درب شکل و زیبایی ظاهری و دوام خود را از دست می‌دهند. علاوه براین، درب‌های چوبی براحتی خراش می‌شوند و به مرور پوسته‌پوسته شدن سطح آنها آزاردهنده بوده و نه تنها باعث زیباتر شدن محیط نخواهند شد، بلکه نتیجه کاملاً عکس خواهند داشت.

درب‌های آلومینیومی پارکینگ:

در شرایطی که ارزان بودن قیمت درب پارکینگ اهمیت زیادی دارد، خرید درب‌های آلومینیومی می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب باشد. این نوع درب‌ها از ورق‌های آلومینیوم ساخته شده و وزن بسیار سبکی دارند. به دلیل ضدزنگ بودن آنها، می‌توان از این درب‌ها در محیط‌هایی با بارش باران و نم و رطوبت زیاد استفاده کرد.

درب فایبرگلاس پارکینگ

در صورتی که میخواهید درب پارکینگ خود را تغییر دهید، گزینه‌های متنوعی مانند درب فایبرگلاس را در نظر بگیرید. این نوع درب‌ها از ترکیب آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته می‌شوند. در واقع، این درب‌ها از جنس آلومینیوم هستند و تنها در برخی از قسمت‌ها از فایبرگلاس استفاده شده است. ورق‌های فایبرگلاس مورد استفاده در این نوع درب، بسیار شفاف و سبک وزن هستند و تاثیر مثبتی بر زیبایی درب دارند. همچنین، می‌توان درب‌های پارکینگ را بر اساس شکل ظاهری و نحوه باز و بسته شدن آن‌ها دسته‌بندی کرد.

درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره‌ای پارکینگ نیز یکی از گزینه‌هایی است که برای حفظ امنیت پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب‌ها امنیت بالایی دارند و همچنین قیمت مناسبی نیز دارند. درب‌های کرکره‌ای به صورت رول شونده باز و بسته می‌شوند و بر خلاف درب‌های اتوماتیک بازویی (جک دار) به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز ندارند. این نوع درب‌ها برای مکان‌های کوچکتر و پارکینگ‌های فضای محدود مناسب هستند. با توجه به مزایایی که درب‌های کرکره‌ای دارند، امروزه بسیار محبوب شده‌اند و به جز در پارکینگ‌ها، در ساختمان‌های مسکونی، مراکز فروش، پاساژها، مراکز اداری و تجاری، بانک‌ها و غیره نیز استفاده می‌شوند.

درب تاشو پارکینگ

درب تاشو پارکینگ نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین انواع درب‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این درب‌ها به صورت افقی یا عمودی باز و بسته می‌شوند. نوع افقی این درب‌ها از سمت چپ به راست باز و بسته می‌شوند و این عملیات می‌تواند به وسیله اپراتور انسانی یا ریموت انجام شود.

درب ریلی یا کشویی پارکینگ

همچنین، درب‌های ریلی یا کشویی نیز از انواع مورد استفاده برای درب حیاط و درب پارکینگ‌های منازل مسکونی، ویلایی و حتی تجاری و صنعتی هستند. این نوع درب‌ها به صورت کشویی بازمان می‌شوند و اغلب عرض زیادی دارند. آن‌ها به صورت نرده‌ای ساخته شده‌اند و باز و بسته می‌شوند.

ویژگی درب‌های فلزی پارکینگ را بشناسید، امن‌ترین درب پارکینگ

با توجه به جنس محکم و مقاوت بالایی که دارد، درب فلزی یکی از گزینه‌های بسیار قوی و با کیفیت برای استفاده در درب‌های پارکینگ و ورودی ساختمان است. درب‌های ساده‌تری برای پارکینگ معمولاً استفاده می‌شوند نسبت به درب ورودی ساختمان. درب پارکینگ باید سبک و با وزن کم باشد تا هنگام باز و بسته شدن به مشکل بر نخورد.

درب‌های فلزی پارکینگ انواع مختلفی دارند و می‌توانید بر اساس نیازها، طرح و مدل ساختمان، درب مورد نظر را خریداری کنید. درب‌های کرکره‌ای، درب برقی و درب پارکینگ تاشو از مدل‌های محبوب درب‌های فلزی پارکینگ هستند.

از انواع درب اتوماتیک پارکینگ و ساده کدام برای برای ورودی خودرو راحت هست؟

دربهای پارکینگ به دلیل اهمیت ایمنی و راحتی، از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. متن زیر برای شما تغییر داده شده است:

درب پارکینگ با توجه به اهمیت ایمنی و راحتی، یک عنصر حیاتی در پارکینگ‌ها محسوب می‌شود. انواع مختلفی از درب‌های پارکینگ جدید در بازار عرضه می‌شوند که می‌توانند به عنوان جایگزین مناسبی برای درب‌های کرکره‌ای پارکینگ عمل کنند.

درب‌های اتوماتیک پارکینگ نیز انواع مختلفی دارند. ممکن است از درب پارکینگ برقی استفاده شود که با نصب جک‌های مختلف بر روی درب فلزی پارکینگ کار می‌کند.

همچنین، درب‌های ریلی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک پارکینگ هستند که با استفاده از ریل و موتور مخصوص عمل می‌کنند. این نوع درب می‌تواند به صورت اتوبوسی، کرکره‌ای یا به طور 90 درجه به کناره‌ها باز شود و یا به صورت کلاسیک مستقیم روی یک ریل حرکت کرده و باز و بسته شود.

همچنین، درب پارکینگ ساده به معنای درب ورودی پارکینگ بدون استفاده از جک و ریل است که می‌تواند به صورت دستی باز و بسته شود. به علاوه، در صورت نیاز، می‌توان درب نفررو را برای راحتی ورود و خروج افراد در یکی از لنگه‌ها نصب کرد.

برای محاسبه تفاوت قیمت درب برقی پارکینگ نسبت به درب آهنی ساده، باید توجه داشت که قیمت درب آهنی بر اساس متراژ تعیین می‌شود. همچنین، برای محاسبه قیمت درب برقی یا اتوماتیک پارکینگ، باید قیمت جک پارکینگ را در نظر بگیرید. می‌توانید با مشاوره رایگان از کارشناسان ما در مجموعه توفیقی متال، برای سهولت در انتخاب و اطلاع از انواع و قیمت‌های درب پارکینگ مشورت کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مربی موسیقی کودک

  • 27

مربی موسیقی کودک

مربی موسیقی کودک نیاز است دارای تحصیلات آکادمیک در این زمینه باشد. و همچنین دوره هایی را به منظور مربیگری کلاس موسیقی کـودک و آموزش موسیقی به کودکان را بگذرانند. اخیرا دسترسی به مربی موسیقی کودک کار خیلی سختی نمی باشد. و به لطف شبکه های اجتماعی و سایتها می توانیم با روش کار مربـی موسیقی کودک آشنا شویم. در این میان برگزاری کلاس ارف کودکان در خانه شرایطی خاص تر را ایجاد می نماید.

اگر که مربی موسیقی کودک فقط تدریس خصوصی انجام دهد. و در هیچ موسسه ای مشغول به آموزش موسیقی به کودکان نباشد. می توانید از خدمات کلاس ارف کودکان به شکل خصوصی استفاده نمایید. دوره موسیقی کودک یا همان موسیقی ارف مطابق با برنامه خاصی که دارد طی می شود. و بعد از آن با مشورت مربی موسیقی کودک، ساز انتخاب می گردد.

کلاس های عمومی موسیقی برای کودکان بعضا جذاب تر از کلاس های خصوصی می باشد. این مورد مرتبط با مربی موسیقـی کودک است. با این حال همیشه شرایط شرکت در کلاس های عمومی آموزش موسیقی کودک وجود ندارد. و خیلی از والدین ترجیح می دهند. کودکانشان دوره ارف را به طور خصوصی بگذراند.

تمام حقوق برای استودیو طراحی آنکادر محفوظ است. توسعه و طراحی سایت در تبریز وب سایت، بهینه سازی و سئو سایت در تبریز سئو

فهرست:

کلاس ارف کودک

ارف در حقیقت نام (کارل ارف) دانشمند و موسیقیدان آلمانی می باشد. و سیستم آموزشی خیلی موثری بوسیله او برای آموزش موسیقی کودک تدوین گردیده است. و اصطلاحاً در ایران به صورت کلی کلاس موسیقی کودک را ارف می نامند. حتی کلاس هایی که از ارف کودکان تبعیت نمی نمایند. هم به همین نام شناخته می شوند. کلاس های گروهی کلاس موسیقی نزدیک دو سال طول می کشد. و طول دوره های خصوصی موسیقی کودک نزدیک یک سال است. طول دوره موسیقی ارف بسته به آموزشگاه و پیگیری کودک می تواند متفاوت باشد.

با استفاده از رویکرد  ارف، دانش آموزان ریتم، ملودی، هماهنگی، بافت، شکل و دیگر عناصر موسیقی را می آموزند. دانش آموزان این مفاهیم را با صحبت کردن، آواز خواندن، حرکت، بازیگری و ابزار آلات می آموزند. این مفاهیم آموخته شده، به دنبال راههای دیگری برای جستجوی بیشتر خلاقیت همانند بداهه نوازی یا آهنگ سازی خود است. در روش کارل ارف بیشتر از ابزارهایی مثل زیلو فون، متال فون و گلوکن اشپیل مورد استفاده قرار می گیرد. در این درس ها عنصر اجرا وجود دارد که کودکان را کمک می نماید. تا درک ابتدایی و صحیحی از موسیقی داشته باشند. در روش کارل ارف، مفاهیم موسیقی از طریق آواز، اشعار، جنبش، درام و نواختن آلات موسیقی یاد داده می شود. این امر ابتکار، ترکیب و حس طبیعی بازی کودک را تشویق می شوند.

معرفی کتاب بلز من توسط نیلوفر شاهبازی

[video width="1916" height="1080" mp4="https://shahbazichildmusic.com/wp-content/uploads/2023/08/VID_20230829_150333_159.mp4"][/video]

ساختار اصلی کلاس آموزش موسیقی کودکان

 در کلاس های آموزش موسیقی کودکان یا ارفبا تکیه بر عناصری همانند بیان، آواز، ریتم و حرکت، مهارت های شنیداری و همچنین  رفتاری کودکان و حس زیبایی شناسی آنان بوسیله هنر والای موسیقی تقویت می گردد. در این کلاس ها، کودکان با فراگیری نوازندگی سازهایی ملودیک همانند انواع بلز ها،  زایلوفون ها و متالوفون ها و همچنین فلوت ریکوردر (که همگی آن ها از نظر سهولت  صدادهی، ساختار ساز و طرز نواختن بر مبنای فیزیک کودکان ساخته گردیده اند. ) به فراگیری علوم مقدماتی موسیقی مثل شناخت نام و صدای نت ها، اجرای ملودی های طبقه بندی گردیده و اجرای ریتم های ساده و ترکیبی می پردازند.

تهیه ابزار موسیقی

از مراحل آموزش موسیقی به کودکان در منزل یا مجازی بایستی به فکر تهیه آلات نواختن موسیقی باشید. ممکن است باورش برایتان سخت باشد؛ ولی شما به ابزار بیشتری جهت آموزش به کودکان خود نیازی ندارید.

خیلی از دروس موسیقی را میتوانید بدون ابزار به کودک خود آموزش دهید. حتی میتوانید در کنار کودکتان آغاز نمایید به ساختن ساز های ابداعی که انجام این کار در نوع خود میتواند خیلی جالب و سرگرم کننده باشد.

شما میتوانید با صحبت کردن، زمزمه کردن، یا ایجاد صدا های کلامی گوناگونی به آموزش موسیقی بپردازید. میتوانید از صدای خود به جای ساز استفاده نمایید.

کف زدن، پا کوبیدن، ضربه زدن با انگشتان، تکان دادن بخش های گوناگون بدن، پریدن و … را میتوانیم ابزار های دیگر برای آموختن و آموزش دادن موسیقی برشماریم. با انجام این کار ها شما در کنار موسیقی، خلاقیت و ابداع را نیز به کودکتان آموزش داده اید.

ابزار های ارزان قیمت دیگری هم هستند که میتوانید از آنها برای آموزش اولیه موسیقی استفاده نمایید. این ابزار ها عبارتند از:

۱. ضبط کننده پلاستیکی

یکی از ابزار های ساده و ارزان برای این کار، ضبط کننده پلاستیکی است. طرز کار آن هم به این صورت می باشد که کودکان جهت ایجاد نتهای مختلف، انگشتان خود را بر روی حفره هایی قرار می دهد و سپس آنها را از آن حفره ها بر می دارد.

آموزش موسیقی کودک

مربی-موسیقی-کودک

۲. طبل های دستی کوچک

این طبل ها در اَشکال گوناگون و در اندازه های مختلف در دسترس می باشند. این طبل ها ساده و ارزان قیمت می باشند و طرز کارشان نیز راحت است. طبلهای دستی جهت یادگیری ریتم خیلی مفید واقع می گردند.

۳. زنگ های دستی

این ساز های کوچک و ارزان برای هنر دوستان مبتدی و به خصوص کودکان، ابزار کارآمدی تلقی می گردند. آنها را میتوان با تکان دادن یا حرکت دادن نواخت. جنس این ساز ها بسیار با دوام می باشد و بصورت تکی یا بسته ای به فروش می رسند.

موارد بیان شده بیشتر جهت آشنایی کودکان با موسیقی و آموزش های اولیه مناسب می باشد. جهت آموزش حرفه ای کودکان خود بهتر است که آنها موسیقی را در مهد کودک یا آموزشگاه بیاموزند.

دوره موسیقی کودک شامل موارد زیر می باشد. که بوسیله مربی موسیقی کودک آموزش داده می‌ شود:

  • نت خوانی
  • ریتم خوانی
  • نواختن سازهای بلز برای کودکان
  • فلوت ریکوردر

هنرجویان در دوره موسیقی کودک مبانی پیش نیاز نواختن ساز را می آموزند. همچنین ممکن است. جهت یادگیری کودک به طور کامل هم علاوه بر بلز برای کودکان در دوره های موسیقی ارف بوسیله مربی موسیقی کودک آموزش داده شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

موسیقی ارف کودکان در تبریز

  • 24

موسیقی ارف کودکان در تبریز

به زبان ساده، این تکنیک آموزش موسیقی ارف به کودکان در تبریز راهی است برای معرفی و آموزش در سطح کودکان، یعنی به روشی که برای آن‌ ها آشنا و قابل فهم است. طیف گسترده‌ ای از مفاهیم موسیقی از طریق کارهایی که کودکان به طور غریزی هر روز انجام می‌ دهند آموزش داده می‌شود: آواز، رقص، حرکت و نمایش. سازهای کوبه‌ای نیز به دلیل ساده بودن نقش مهمی در موسیقی ارف دارند علاوه بر این با نواختن سازهای کوبه‌ای حس بازی و شادی در آن‌ها ایجاد می‌ شود.

اُرف در واقع نام ((کارل اُرف)) دانشمند و موسیقیدان آلمانی است که سیستم آموزشی بسیار کارآمدی برای آموزش موسیقی به کودکان تهیه نمود و کلاس های موسیقی کودکان در اصطلاح (اُرف) می گویند. در حال حاضر در ایران به تمام کلاس های موسیقی کودک (حتی کلاس هایی که از سیستم ارف هم تبعیت نمی کند) ارف گفته می شود.

فواید دوره های موسیقی ارف برای کودکان در تبریز

در واقع ارف بهترین و جذاب ترین شیوه برای تعلیم موسیقی به کودکان است. تحقیقات انجام شده بر روی این موضوع ثابت می‌ کند موسیقی بر روح انسان اثرات مثبتی می‌گذارد و باعث ایجاد آرامش و رفع اضطراب می‌ شود.

در ارف نیز به کودکانی که از نظر سنی نمی‌ توانند آموزش‌ های تخصصی ببیند موسیقی آموخته می‌ شود اما به روشی جالب و سرگرم کننده. آموزش موسیقی از سنین دو تا سه و نیم سالگی شروع شده و تا ۵ سالگی می‌توانند سازهای ابتدایی را یاد بگیرند. معمولا برای آموزش و نواختن سازهای جدی حداقل سن پیشنهادی ۵ سالگی است.

یادگیری چگونگی ساخت موسیقی فرصتی شگفت انگیز برای رشد در زندگی کودکان را به وجود می‌آورد. بهترین را برای بهره مندی بیشتر از مزایای موسیقی شروع آن در سریع ترین زمان است. یادگیری موسیقی در دوران کودکی مزایای زیادی دارد که در آینده کودکان نیز تاثیر می‌ گذارد. همچنین این امر باعث بهبود مهارت‌ های اجتماعی کودکان شما می‌شود، در افزایش اعتماد به نفس و حتی در موفقیت تحصیلی آن ها موثر است.

[caption id="attachment_4110" align="aligncenter" width="800"]موسیقی ارف موسیقی ارف کودکان در تبریز[/caption]

از چه نوع موسیقی و سازهایی در ارف استفاده می شود؟

رایج‌ ترین سبک موسیقی مورد استفاده در ارف موسیقی محلی یا فولک است. آوازها معمولاً کوتاه و با تکرار نسبتاً کوتاه هستند تا آواز خواندن برای همه هنرجویان آسان باشد و بتوانند آن‌ ها را به صورت هم زمان بخوانند و بنوازند. یک از دلایل مهم استفاده از موسیقی محلی این است که با توجه به زمینه فرهنگی معمولاً هنرجویان ارتباط عمیق تری با این موسیقی برقرار می‌ کنند.

همانطور که گفته شد، بداهه پردازی و آهنگ سازی از اجزای اصلی این سبک تدریس است، بنابراین بیشتر موسیقی مورد استفاده توسط خود دانش آموزان ایجاد می‌شود، زیرا آن‌ ها در حال کاوش در سازها، خلاقیت خود را نشان می‌ دهند و سرگرم این موضوع می‌ شوند.

سازهای مورد استفاده در ارف عمدتا انواع سازهای ریتمیک مثل دایره زنگی و طبلک است. این به این دلیل است که ارف احساس می‌ کرد که ریتم یک شکل اساسی یا بیان انسانی است و کودکان به طور طبیعی به آن رجوع می‌ کنند.

سایر سازها عبارتند از: زایلوفون سوپرانو، آلتو و باس – متالوفون‌ های سوپرانو و آلتو و باس – ریکوردرهای آلتو و سوپرانو. سازهای مورد استفاده در ارف معمولا صداهای گرم و ملایم و دوست داشتنی دارند که در اشتیاق کودکان تاثیر دارند و برای نواختن همراه با آوازهای کودکانه ترکیب زیبایی را ایجاد می‌ کنند.

بعضی از تکنیک هایی که در موسیقی ارف کودکان در تبریز به کار می رود:

  • استفاده از اسامی شخصیت‌ ها و یا حیوانات گوناگون که مورد علاقه کودکان می باشد.
  • فعالیت‌هایی همانند دست زدن، پایکوبی
  • نت خوانی و آشنایی با ریتم بصورت غیر مستقیم
  • ترکیب حرکات و ریتم‌های موزون که به درک موسیقیایی کودک کمک می‌ نماید.
  • اساس آموزش سازها همانند دیگر سازها است اما روش یاد دادن آن با خلاقیتی متفاوت انجام می گیرد تا برای کودکان جذاب باشد.

سازهای اصلی کلاس های ارف

سازهایی که در کلاس های ارف مورد به کار می رود، از سازهای بومی بوده و نواختن آن ها حس هیجان را در کودکان زنده می سازد. سازهایی که در کلاس های ارف مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوتی با سازهای دیگر ندارد ولی روش استفاده از این سازها با نوعی خلاقیت همراه است که تاثیر بسیاری برای آموزش کودکان دارد.

در حقیقت سازهایی که در کلاس های ارف به کودکان آموزش داده می شود شامل سازهای ریتمیک از جمله طبل، دایره زنگی و سازهای دیگری همانند زایلوفونهای سوپرانو، آلتو، باس، باس ریکوردهای آلتو و سوپرانو می شود.

این سازها صدایی گرم و قوی همراه با پس زمینه ایی ملایم و دوست داشتنی ایجاد می کنند و چون با آوازهای کودکانه همراه هستند، تاثیر فوق العاده ایی بر روح کودکان دارند. در این قسمت بعضی از سازهای کلاس ارف را بررسی می نماییم.

موسیقی ارف

موسیقی ارف کودکان در تبریز

زایلافون

زایلافون از سازهای کوبه ایی است و نسبت به بقیه سازها، ساختار ساده تری دارد. از آنجایی که این ساز وزن زیادی ندارد، حمل و نقل آن برای کودکان راحت است و کودکان کم سن و سال می توانند به راحتی نواختن این ساز را یاد بگیرند.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل کیفری

  • 25

وکیل کیفری کیست؟

وکیـل پایه یک دادگستری به وکیل کیفری می گویند که پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت نموده است. وکیل کیفری دارای اطلاعات کامل و جامع درباره قوانین کیفری و جزایی ایران، از جمله قانون مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری و قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب است.

وکیل کیفری به عنوان یک متخصص، نیازمند جدیت و تلاش بیشتر در رسیدگی به پرونده های جزایی می باشد. در نتیجه، بایستی فردی کوشا و توانا باشد تا به طور مداوم پرونده های خود را پیگیری نماید. این به این دلیل می باشد که وکیل کیفری متخصص بایستی بتواند به بهترین شکل از متهم یا شخصی که متضرر شده است، به عنوان فردی که برای آن جرم قانونی تعیین شده و به آن جرم انگاری شده است، دفاع نماید.

جرایم کیفری چیست؟

در تعریف جرایم کیفری، به مجموعه ای از رفتارها و اعمال اشاره می شود که توسط قانون جزایی ایران به عنوان جرم شناخته شده و در اصطلاح حقوقی به آنها جرم انگاری می شود. به طور ساده، جرایم کیفری به معنای این است که اگر فردی در جامعه رفتاری انجام دهد که طبق قانون مجازات در نظر گرفته شده باشد، آن رفتار به عنوان جرم شناخته می شود و برای آن مجازات تعیین می شود. وکیل کیفری متخصص می داند که رفتارها و اعمالی که در حوزه جرایم کیفری قرار می گیرند چه هستند.

انواع جرایم کیفری

جرایم کیفری به دو حالت فعل و ترک فعل تقسیم می گردند. این جرایم کیفری دو حالت عمومی و خصوصی دارند. در حالت عمومی، اگر فردی مرتکب این جرم شود، مراجع قضایی مطابق با صلاحیتی که دارند، به آن جرم رسیدگی خواهند کرد، حتی اگر فرد شاکی نداشته باشد. به عنوان مثال، جرایم قتل و زنا که در این حالت، فرد متهم بهتر است از کمک یک وکیل کیفری متخصص استفاده نماید تا به نا حق حکمی بر علیه او صادر نگردد

در حالت خصوصی، جرایم کیفری زمانی مورد رسیدگی قرار می گیرند که حتماً شاکی خصوصی برای آن جرم وجود داشته باشد و آن شخص ضرر دیده که به آن مجنی علیه نیز می گویند، باید حتماً شکایت کند. اگر از کسی شکایت نکند، مرجع قضایی نمی تواند به طور خودسرانه درخصوص مجازات فرد رسیدگی کند. به عنوان مثال، جرم تخریب اموال شخصی که اگر مجنی علیه خود نخواهد درگیر فرآیند شکایت از فرد متهم شود، می تواند تمامی کارهای رسیدگی به شکایت خود را به وکیل کیفری متخصص واگذار کند.

انواع جرایم کیفری از نظر قانون

جرایم کیفری در قانون ایران بسیار گسترده هستند و هر یک از آن ها زیر یک عنوان قانونی قرار می‌ گیرند. و برای آن ها مجازات تعیین شده است.

  • قتل
  • سرقت
  • مشروبات الکلی
  • جرایم سایبری و رایانه ای
  • کلاهبرداری
  • اختلاس
  • جعل
  • خیانت در امانت

[caption id="attachment_14608" align="aligncenter" width="800"]وکیل دعاوی کیفری وکیل کیفری[/caption]

قتل

یکی از جرایم کیفری که در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات در نظر گرفته شده است، جرم قتل است. در ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی در خصوص قتل صحبت کرده و آن را به سه حالت عمد، شبه عمد و خطای محض تقسیم کرده است و برای هر یک از حالات، مجازاتی تعیین شده است.

در اینجا، شخصی که مورد اتهام قتل قرار گرفته است و یا اولیای دم مقتول، می توانند از یک وکیل کیفری که متخصص در بحث قتل استفاده کنند و کلیه کارهای مربوط به پرونده خود را به او بسپارند تا با توجه به حساسیتی که در بحث جرم قتل وجود دارد، بتوانند به حق خود دست یابند.

اگر علاقمند به بدست آوردن اطلاعات بیشتری در خصوص جرم قتل هستید، می توانید به مقاله “وکیل قتل” مراجعه نمایید. در این مقاله، به تفصیل درباره نحوه کار وکیل کیفری در پرونده‌های قتل و حقوق و تکالیف متهمان و اولیای دم مقتول پرداخته شده است.

سرقت

یکی دیگر از جرایم کیفری که در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات در نظر گرفته شده است، جرم سرقت است. در ماده ۲۶۷ قانون مجازات اسلامی، سرقت را به عنوان ربودن مال متعلق به غیر تعریف کرده است. سرقت خود به دو حالت حدی و تعزیری تقسیم می‌شود و تعیین نوع هر کدام می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و تشخیص اینکه فرد مرتکب چه نوع سرقتی شده است با قاضی رسیدگی کننده به پرونده می‌باشد.

برای مطالعه درباره تفاوت سرقت حدی و تعزیری، می‌توانید به مقاله “تفاوت سرقت حدی و تعزیری” مراجعه نمایید. حال در اینجا بسیار مهم است که فرد متهم به سرقت و یا شخصی که مورد سرقت قرار گرفته است، از یک وکیل کیفری کمک بگیرد تا بتواند به حق خود دست یابد. وکیل کیفری، با تخصص خود در جرایم کیفری، بهترین کمک را به فرد می‌کند و در خصوص جرایم کیفری به او راهنمایی می‌کند.

جرایم سایبری و رایانه ای

یکی دیگر از جرایم کیفری که در قانون ایران برای آن مجازات در نظر گرفته شده است، جرایم سایبری است که به آن جرایم رایانه‌ای نیز می‌گویند. قانون جرایم رایانه‌ای به صورت کامل در خصوص رفتار و اعمالی که در دنیای سایبری، مربوط به کامپیوتر و اطلاعات است، صحبت کرده و مجازات‌هایی متناسب با عمل ارتکابی قرار داده است.

از جمله این جرایم کیفری که به صورت کامل تر در مقاله “وکیل جرایم اینترنتی” به آن اشاره شده است، می‌توانیم به جرایم مربوط به فیشینگ، تقلب و باج‌گیری آنلاین اشاره کنیم. در هر مورد از این موارد، اگر فردی مورد ضرر واقع شد، می‌تواند از وکیل متخصص در امور مربوط به جرایم سایبری که جزئی از جرایم کیفری است، یاری بگیرد. با مراجعه به مقاله مذکور، می‌توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه توضیحات کاملتری را مطالعه کنید.

نحوه شکایت از افراد مرتکب جرم کیفری

برای رسیدن به حق خود، افراد باید حتماً شکایت خود را در قالب حقوقی یا کیفری ثبت کنند. وقوع جرایم کیفری تنها عاملی برای رسیدگی به دعاوی آنها نیست، زیرا تمامی دعاوی جنبه عمومی ندارند و حتی اگر فرد شکایت نکند، به این موضوع رسیدگی نمی‌شود. برخی از جرایم کیفری جنبه خصوصی دارند و حتماً باید فرد شکایت کند تا به دعوایش رسیدگی شود و بتواند حق خود را دریافت کند.

مراحلی که یک فرد متضرر برای رسیدن به حق خود و مجازات فرد خاطی باید طی کند، قابل انجام است. اما این خود می‌تواند یک ریسک برای فرد متضرر برای رسیدن به حقش باشد. زیرا او از تمامی قوانین جرایم کیفری آگاهی ندارد و ریسک شکست در پرونده بالا می‌رود. اما می‌تواند به صورت انعقاد قرارداد وکالت انجام شود، به این معنی که تمامی کارهای مربوط به شکایت را به وکیل کیفری متخصص بسپارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل مهریه برای وصول مهریه

  • 20

وکیل مهریه

با توجه به اینکه مهریه حق زن است و پس از ازدواج مالک آن محسوب می‌ شود، اگر در هر شرایطی نتواند آن را از شوهرش بگیرد، قانون از او حمایت خواهد کرد و طبق شرایط، از راه‌های مختلف آن را وصول می‌کند. امّا طی روند دادرسی، حضور وکیل مهریه می‌تواند زن را سریع‌تر و آسان‌تر به نتیجه برساند.

راه‌ های وصول مهریه

با توجه به قانون جدید، روش‌های مختلفی برای مطالبه و وصول مهریه توسط زن وجود دارد. این روش‌ها شامل توقیف اموال و ممنوع‌الخروج کردن شوهر است. در صورتی که مرد توانایی مالی داشته باشد، می‌تواند حق زن را به صورت یکجا پرداخت کند. اما در صورتی که مرد در دادگاه ثابت کند که توانایی پرداخت ندارد، می‌تواند مهریه را به صورت اقساطی پرداخت کند.

از جمله روش‌هایی که وکیل مهریه می‌تواند به سرعت انجام دهد، درخواست توقیف اموال است. اگر شوهر دارای اموالی است که ممکن است قبل از حکم دادگاه آنها را برداشت یا بفروشد، زن می‌تواند درخواست توقیف اموال را در دادگاه ارائه کند تا از این کارها جلوگیری شود.

روش دیگر ممنوع‌الخروج کردن شوهر است. اگر مرد قصد خروج از کشور را داشته باشد، زن می‌تواند با درخواست ممنوع‌الخروج کردن، او را برای رفتن از کشور محدود کند تا سریع‌تر به پرداخت مهریه اقدام کند.

امکان افزایش مهریه پس از عقد

به استناد به نظریه‌ای که در سال ۸۸ به درخواست دیوان عدالت اداری توسط شورای نگهبان صادر شده و بر قسمت (ب) بند ۱۵۱ مجموعه بخشنامه‌های ثبتی اعمال می‌شود، افزایش مهریه پس از عقد نکاح در هر شکل و صورتی، خلاف قانون و شرع بوده و قابل اجرا نیست. به عبارت دیگر، پس از عقد نکاح، هیچ گونه تغییر و افزایش در مهریه ثبت‌شده در سند ازدواج قابل قبول نمی‌باشد و هیچ سند جدیدی نمی‌تواند به عنوان توافق جدید برای افزایش مهریه با اقرار و تعهد زوجین ثبت شود. بنابراین، اگر زن درخواست افزایش مهریه را داشته باشد، می‌تواند آن را به شکل‌های دیگری مانند چک، سفته، سند ملکی یا روش‌های مشابه از مرد دریافت کند. قراردادهایی مانند صلح اموال و برخی تعهدات الزام‌آور نیز راه‌های دیگری برای رسیدن به این درخواست فراهم می‌کنند که وکیل مهریه می‌تواند زوجین را در این زمینه هدایت کند.

وصول مهریه از طریق اداره اجرای ثبت

با توجه به قانون جدید، زن می‌تواند با حضور در دفترخانه‌ای که عقد نکاح در آنجا ثبت شده است و همراه داشتن قباله ازدواج و مدارک شناسایی، درخواست صدور اجراییه را برای دریافت مهریه ارائه دهد. برای این کار، زن باید هزینه کمی را پرداخت کند.

پس از صدور برگه اجراییه، آن را به زن تحویل می‌دهند تا برای ابلاغ به مرد به اجرای ثبت محل زندگی او ببرد. سپس، اداره اجرای ثبت برگه را به شوهر ابلاغ می‌کند و شوهر دارای مهلت ده روز است تا مهریه را پرداخت کند؛ در غیر این صورت، اموالش توقیف خواهد شد. در صورتی که مفاد اجراییه توسط شوهر اجرا نشود، زن می‌تواند اموال شوهر را به اجرای ثبت معرفی کند.

در ادامه، کارشناس مستقر در اداره ثبت باید اموال را ارزش‌گذاری کند تا مورد مزایده قرار گیرد و با فروش آن، مهریه به زن پرداخت شود. با توجه به قانون جدید، اگر شوهر دارای اموالی باشد، زن می‌تواند از ابتدای روند، اموال را به اداره ثبت معرفی کند.

وکیل مهریه

مزایای وصول مهریه از طریق اداره ثبت

یکی از راه‌ هایی که برای وصول مهریه می‌توان استفاده کرد، مراجعه به اداره ثبت است. زیرا سند ازدواج به عنوان یک سند قانونی ثبت شده است و مطالبه شروط آن از طریق ثبت نیز امکان‌پذیر است. استفاده از این روش مزایایی دارد که به شرح زیر توضیح داده می‌شود:

۱. سرعت عمل بیشتر در روند اجرای ثبت.
۲. امکان ممنوع‌ الخروج کردن زوج در زمان کوتاه از طریق روش اجرای ثبت.

این مزایا باعث شده است که این روش در سال‌های اخیر به میزان بیشتری مورد استقبال قرار گیرد. با این حال، استفاده از این روش به برخی شرایط و وضعیت‌های خاص بستگی دارد. وکیل مهریه می‌تواند این شرایط را به تفصیل با موکل خود بررسی کرده و در صورت انطباق با شرایط مذکور، این روش را برای درخواست وصول مهریه پیشنهاد دهد.

تقسیط مهریه

در صورتی که فرد پس از محکومیت به پرداخت مهریه قادر به پرداخت کل مبلغ نباشد، دو راه حل برای وی وجود دارد:

۱. تقاضای اعسار: در این حالت، مرد می‌تواند به دادگاه درخواست اعسار کند. درخواست اعسار زمانی مطرح می‌شود که فرد در زمان صدور حکم محکومیت، قادر به تأمین منابع مالی نبوده باشد، اما بداند که در آینده قادر به تأمین مالی خواهد بود.

۲. تقاضای تقسیط: در این روش، مرد با مشورت وکیل مهریه، از دادگاه درخواست می‌کند تا مبلغ مهریه را به صورت اقساط بلندمدت و به‌صورت ماه به ماه به زن پرداخت کند. در دادگاه‌های خانواده، درخواست تقسیط معمولاً مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد نسبت به درخواست اعسار.

مرد در هر دو روش باید با وکیل مهریه خود مشورت کند و موارد خاص خود را به دقت بررسی کند تا بهترین راه حل برای پرداخت مهریه را انتخاب کند.

وصول مهریه از طریق دادگاه

در صورتی که مبلغ مهر کمتر از بیست میلیون تومان باشد، شورای حل اختلاف مرجع رسیدگی به این موضوع است. اما اگر مبلغ مهر بیشتر از این باشد، دادگاه خانواده مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده دارد. برای شروع این روند، زوجه باید دادخواست خود را در دفاتر خدمات قضایی ثبت کند.

بعد از ثبت دادخواست، زوجه پیامکی دریافت می‌کند که به او اطلاع می‌دهد که باید برای تکمیل پرونده به دادگاه یا شورای حل اختلاف مراجعه کند. در صورت استفاده از خدمات وکیل مهریه، زوجه می‌داند که در این مرحله می‌تواند درخواست حکم توقیف اموال را بدهد تا فرایند رسیدگی به پرونده پیش برود. لازم به ذکر است که اموالی مانند خانه محل سکونت و وسایل اساسی برای زندگی روزمره توقیف نخواهند شد.

سپس یک وقت مشخص جهت رسیدگی به پرونده تعیین می‌شود و پس از برگزاری جلسه دادگاه و صدور حکم پرداخت مهریه، به مرد مهلت ده روز داده می‌شود تا مبلغ مهریه را پرداخت کند. اگر در این مهلت پرداخت صورت نگیرد، می‌توان حکم بازداشت زوج را از دادگاه درخواست کرد و او تا زمان پرداخت مهریه در بازداشت قرار خواهد گرفت، مگر این که بتواند ناتوانی مالی خود را به دادگاه ثابت کند. در این صورت، مهریه به صورت اقساطی از او دریافت خواهد شد.

بهترین روش برای گرفتن مهریه کدام است؟

وکلای مهریه و کسانی که در پرونده‌های طلاق فعالیت می‌کنند، با دانستن دو روش برای تحصیل مهریه آشنا هستند. اجرای آن از طریق ثبت و اجرای آن از طریق دادگاه خانواده. با توجه به اینکه دادگاه‌ها دیگر دادخواست مهریه را به تنهایی پذیرفته نمی‌کنند.

برای اجرای مهریه از طریق ثبت، زن باید به همان دفترخانه‌ای که عقد رسمی در آن صورت گرفته است، مراجعه کند و درخواست صدور اجراییه را ارائه دهد. البته باید به این نکته توجه شود که صدور اجراییه برای مهریه تنها در صورتی ممکن است که در عقدنامه شروط اجرایی مشخصی تعیین نشده باشد. به‌عنوان مثال، حق اجرای مهریه بستگی به بارداری یا عدم بارداری زن نداشته باشد و یا زمان مشخصی برای اجرای مهریه تعیین نشده باشد. در بسیاری از موارد، زن تنها زمانی می‌تواند مهریه خود را به اجرا بگذارد که مدت زمان مشخصی از تاریخ عقد مشغول گذشته باشد.

در صورتی که اجراییه ثبتی فاقد شروط مذکور باشد، سردفتر دفترخانه موظف است حکم اجرایی را برای مرد ارسال کند. مرد هم پس از دریافت حکم، ۱۰ روز زمان دارد تا مهریه را پرداخت کند یا نحوه پرداخت آن را اطلاع دهد.

دو مزیت اصلی اجرای ثبتی مهریه نسبت به تقدیم دادخواست به دادگاه خانواده، سرعت بیشتر در اجرای آن و کاهش هزینه‌های مربوط به امور دفتری است.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل طلاق در تبریز

  • 28

وکیل طلاق در تبریز

وکیل طلاق در تبریز نیز یکی از تخصص های حقوقی است که به دلیل پیچیدگی و حساسیت موضوع، اغلب افراد درخواست دارند که به یک وکیل متخصص در این زمینه نیازمندی های خود را مشاوره و نیابت کند. وظایف وکیل طلاق عبارتند از: مشاوره در خصوص حقوق و تکالیف مربوط به طلاق، تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مورد نیاز برای تنظیم قراردادهای طلاق، نیابت در مذاکرات و تعیین شروط قراردادهای طلاق، نیابت در مورد مسائل نفقه، حضانت، تقسیم اموال و سرپرستی فرزندان و در نهایت تمثیل و پیگیری امور قضایی مرتبط با طلاق در دادگاه.

برای پیدا کردن یک وکیل طـلاق خوب در تبریز نیز می توانید به روش های زیر اقدام کنید:

  1. مشورت با دوستان، آشناها و خانواده ای که تجربه همکاری با وکیل طلاق را دارند و نظرات و تجربیات آنها را درباره وکلایی که با آنها همکاری کرده اند بپرسید.
  2. جستجو در اینترنت و کمک از وبسایت ها و پلتفرم های خدمات حقوقی که اطلاعات و رتبه بندی وکلای طلاق را در اختیار شما قرار می دهند. با مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریان سابق، می توانید یک وکیل مناسب را پیدا کنید.
  3. مراجعه به اتحادیه وکلا و گرفتن راهنمایی و توصیه از آنها برای انتخاب یک وکـیل طلاق حرفه ای.
  4. مشاوره و ملاقات با تعدادی از وکلا قبل از تصمیم گیری نهایی و مقایسه تجربه ها، اطلاعات و روش های کاری آنها می تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. به هر حال، انتخاب یک وکیل طلاق متخصص و حرفه ای، در تسهیل و حل و فصل بهتر مسائل مربوط به طلاق بسیار مؤثر خواهد بود.

وکیل طلاق در تبریز کیست؟

ماده 656 قانون مدنی تعریفی از وکالت ارائه می‌دهد که بر اساس آن یک طرف به طرف دیگر وکالت می‌ دهد تا به نمایندگی از او برای انجام امری فعالیت کند. وکالت در بین عقود قرار می‌ گیرد. و انعقاد آن با ایجاب از سوی موکل و قبول از سوی وکیل صورت می‌ گیرد. شخصی که مسئولیت وکالت را نصب می‌کند به وکیل می‌گویند.

اصطلاح وکیل به طور کلی به هر فردی اطلاق می‌شود که اختیار وکالت برای انجام امور حقوقی به او داده شده است و او را وکیل مدنی یا نماینده حقوقی می‌نامند. وکیل به معنی واضح، شخصی است که پس از تحصیل در رشته حقوق، قبولی در آزمون وکالت حاصل کرده و پروانه وکالت دریافت نموده است. این نوع وکل را وکیل دادگستری می‌نامند. در این قسمت، تمرکز ما بر روی یک نوع وکیل پایه دادگستری خاص یعنی وکیل طلاق است.

وکیل طلاق در تبریز شخصی است که پس از دریافت پروانه وکالت، در زمینه مسائل حقوقی مانند دعاوی خانوادگی و طلاق، تخصص دارد و به عنوان وکیل طلاق فعالیت می‌کند. او با دریافت هزینه مشخص، به منافع موکل در حدود وکالت فعالیت می‌کند. همچنین وکیل طلاق معمولاً قادر است برای سایر مسائل مانند حقوق مالی موکل و حضانت فرزندان نیز درخواست وکالت بکند. در ادامه، وظایف وکیل طلاق و روش پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب را شرح خواهیم داد.

[caption id="attachment_14513" align="aligncenter" width="800"]وکیل طلاق وکیل طلاق[/caption]

وظایف وکیل طلاق در تبریز

  • استمرار در کسب اطلاعات و آگاهی دقیق و به روز در خصوص قوانین و ضوابط مربوط به طلاق و دعاوی خانواده
  • مشاوره به موکل در خصوص راه‌های حل دعاوی و مشکلات خانواده
  • پیگیری و تنظیم مستندات و اسناد مورد نیاز برای طلاق، مانند دادخواست، شواهد، تعهدنامه‌ها و غیره
  • نمایندگی و حضور در جلسات دادگاه و دادستانی‌ها در خصوص موارد مربوط به طلاق و خانواده
  • ارائه دفاع موثر و قاطع در دادگاه و حفاظت از حقوق و منافع موکل در هر مرحله از دعوای خانواده
  • انتقاد از آراء و تصمیمات غیرقانونی و ناسازگار با منافع موکل و پیگیری تجدید نظر واخواهی در صورت لزوم
  • مذاکره و توصییف با طرف مقابل برای رسیدگی به مسائل خانوادگی و حل دعاوی به صورت مصالحه‌ای و در خارج از دادگاه
  • بررسی و رسیدگی به درخواست‌ها و خواهش‌های مشترک طرفین و تدوین قراردادهای توافقی و حقوقی مربوط به طلاق
  • آگاهی و اعلام به موکل در خصوص تغییرات قانونی و تغییرات در مسائل مربوط به طلاق و خانواده
  • حفظ کنترل و مصالحه میان طرفین در صورتی که دعوای خانواده به نقاط مشکل‌ساز برسد
  • توجه و رسیدگی به مسائل مرتبط با حریم خصوصی و محرمانگی موکل در طول روند طلاق

دادن مشاوره حقوقی به موکل

این تنظیمات، لایحه و شکایت در خصوص وکالت و درخواست ثبت دادخواست در ابتدای فرآیند دادرسی است. تا زمان ختم دادرسی و انجام هرگونه تجدیدنظری، درخواستی و یا اعتراض فوق العاده، من به نیابت از موکل حاضر خواهم بود، اما تنها به شرطی که موکل اجازه دهد. وظیفه من شامل حضور در مراجع قضایی و شبه قضایی، سازمان های داوری، نهادهای دولتی و غیر دولتی است، به منظور انجام امور وکالت. در ادامه، نحوه پیدا کردن یک وکیل کارآمد برای امور طلـاق را بررسی خواهیم کرد و روش هایی برای یافتن یک وکیل خوب در امور طلاق را معرفی خواهیم کرد.

وکیل طلاق

وکیل طلاق

چگونه یک وکیـل طلاق در تبریز خوب پیدا کنیم؟

یک وکیل طلاق متخصص در زمینه حقوق خانواده را پیدا کنیم. همچنین، باید به دقت سوابق آموزشی، تجربه و دستاوردهای وکیل را بررسی کنیم. همچنین، می توانیم از منابع آنلاین مثل وب سایت های مرتبط با حقوق خانواده یا نظرات مشتریان قبلی برای ارزیابی وکیل استفاده کنیم. آشنایی با قوانین مربوط به طلاق در کشور ما نیز می تواند در انتخاب وکیل مناسب کمک کند. در نهایت، می توانیم با مشاوره متخصصان حقوقی یا سازمان هایی که در این زمینه فعالیت می کنند تجربیات و راهنمایی های اضافی دریافت کنیم.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

وکیل مهریه در تبریز

  • 22

وکیل مهریه در تبریز

با توجه به اینکه مهریه حق زن است و پس از ازدواج مالک آن محسوب می‌ شود، اگر در هر شرایطی نتواند آن را از شوهرش بگیرد، قانون از او حمایت خواهد کرد و طبق شرایط، از راه‌های مختلف آن را وصول می‌کند. امّا طی روند دادرسی، حضور وکیل مهریه در تبریز می‌تواند زن را سریع‌تر و آسان‌تر به نتیجه برساند.

راه‌ های وصول مهریه

با توجه به قانون جدید، روش‌های مختلفی برای مطالبه و وصول مهریه توسط زن وجود دارد. این روش‌ها شامل توقیف اموال و ممنوع‌الخروج کردن شوهر است. در صورتی که مرد توانایی مالی داشته باشد، می‌تواند حق زن را به صورت یکجا پرداخت کند. اما در صورتی که مرد در دادگاه ثابت کند که توانایی پرداخت ندارد، می‌تواند مهریه را به صورت اقساطی پرداخت کند.

از جمله روش‌هایی که وکیل مهریه در تبریز می‌تواند به سرعت انجام دهد، درخواست توقیف اموال است. اگر شوهر دارای اموالی است که ممکن است قبل از حکم دادگاه آنها را برداشت یا بفروشد، زن می‌تواند درخواست توقیف اموال را در دادگاه ارائه کند تا از این کارها جلوگیری شود.

روش دیگر ممنوع‌الخروج کردن شوهر است. اگر مرد قصد خروج از کشور را داشته باشد، زن می‌تواند با درخواست ممنوع‌الخروج کردن، او را برای رفتن از کشور محدود کند تا سریع‌تر به پرداخت مهریه اقدام کند.

امکان افزایش مهریه پس از عقد

به استناد به نظریه‌ای که در سال ۸۸ به درخواست دیوان عدالت اداری توسط شورای نگهبان صادر شده و بر قسمت (ب) بند ۱۵۱ مجموعه بخشنامه‌های ثبتی اعمال می‌شود، افزایش مهریه پس از عقد نکاح در هر شکل و صورتی، خلاف قانون و شرع بوده و قابل اجرا نیست. به عبارت دیگر، پس از عقد نکاح، هیچ گونه تغییر و افزایش در مهریه ثبت‌شده در سند ازدواج قابل قبول نمی‌باشد و هیچ سند جدیدی نمی‌تواند به عنوان توافق جدید برای افزایش مهریه با اقرار و تعهد زوجین ثبت شود. بنابراین، اگر زن درخواست افزایش مهریه را داشته باشد، می‌تواند آن را به شکل‌های دیگری مانند چک، سفته، سند ملکی یا روش‌های مشابه از مرد دریافت کند. قراردادهایی مانند صلح اموال و برخی تعهدات الزام‌آور نیز راه‌های دیگری برای رسیدن به این درخواست فراهم می‌کنند که وکیل مهریه در تبریز می‌ تواند زوجین را در این زمینه هدایت کند.

وصول مهریه از طریق اداره اجرای ثبت

با توجه به قانون جدید، زن می‌تواند با حضور در دفترخانه‌ای که عقد نکاح در آنجا ثبت شده است و همراه داشتن قباله ازدواج و مدارک شناسایی، درخواست صدور اجراییه را برای دریافت مهریه ارائه دهد. برای این کار، زن باید هزینه کمی را پرداخت کند.

پس از صدور برگه اجراییه، آن را به زن تحویل می‌دهند تا برای ابلاغ به مرد به اجرای ثبت محل زندگی او ببرد. سپس، اداره اجرای ثبت برگه را به شوهر ابلاغ می‌کند و شوهر دارای مهلت ده روز است تا مهریه را پرداخت کند؛ در غیر این صورت، اموالش توقیف خواهد شد. در صورتی که مفاد اجراییه توسط شوهر اجرا نشود، زن می‌تواند اموال شوهر را به اجرای ثبت معرفی کند.

در ادامه، کارشناس مستقر در اداره ثبت باید اموال را ارزش‌گذاری کند تا مورد مزایده قرار گیرد و با فروش آن، مهریه به زن پرداخت شود. با توجه به قانون جدید، اگر شوهر دارای اموالی باشد، زن می‌تواند از ابتدای روند، اموال را به اداره ثبت معرفی کند.

وکیل مهریه

مزایای وصول مهریه از طریق اداره ثبت

یکی از راه‌ هایی که برای وصول مهریه می‌توان استفاده کرد، مراجعه به اداره ثبت است. زیرا سند ازدواج به عنوان یک سند قانونی ثبت شده است و مطالبه شروط آن از طریق ثبت نیز امکان‌پذیر است. استفاده از این روش مزایایی دارد که به شرح زیر توضیح داده می‌شود:

۱. سرعت عمل بیشتر در روند اجرای ثبت.
۲. امکان ممنوع‌ الخروج کردن زوج در زمان کوتاه از طریق روش اجرای ثبت.

این مزایا باعث شده است که این روش در سال‌های اخیر به میزان بیشتری مورد استقبال قرار گیرد. با این حال، استفاده از این روش به برخی شرایط و وضعیت‌های خاص بستگی دارد. وکیل مهریه در تبریز می‌تواند این شرایط را به تفصیل با موکل خود بررسی کرده و در صورت انطباق با شرایط مذکور، این روش را برای درخواست وصول مهریه پیشنهاد دهد.

تقسیط مهریه

در صورتی که فرد پس از محکومیت به پرداخت مهریه قادر به پرداخت کل مبلغ نباشد، دو راه حل برای وی وجود دارد:

۱. تقاضای اعسار: در این حالت، مرد می‌تواند به دادگاه درخواست اعسار کند. درخواست اعسار زمانی مطرح می‌شود که فرد در زمان صدور حکم محکومیت، قادر به تأمین منابع مالی نبوده باشد، اما بداند که در آینده قادر به تأمین مالی خواهد بود.

۲. تقاضای تقسیط: در این روش، مرد با مشورت وکیل مهریه در تبریز، از دادگاه درخواست می‌کند تا مبلغ مهریه را به صورت اقساط بلندمدت و به‌صورت ماه به ماه به زن پرداخت کند. در دادگاه‌های خانواده، درخواست تقسیط معمولاً مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد نسبت به درخواست اعسار.

مرد در هر دو روش باید با وکیل مهریه در تبریز خود مشورت کند و موارد خاص خود را به دقت بررسی کند تا بهترین راه حل برای پرداخت مهریه را انتخاب کند.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دفترچه مالکیت

  • 21

دفترچه مالکیت

دفترچه مالکیت خودرو دفترچه ای است حاوی اطلاعات كامل اسنادی وسیله نقلیه، مالک و یا راننده كه در آن درج گردیده است. همانند مجوز رانندگی بین‌المللی علاوه بر زبان فارسی به 7 زبان بین‌المللی نیز ترجمه شده است. گواهینامه‌های مالكیت بین‌المللی وسیله نقلیه دارای یک سال اعتبار از تاریخ صدور می باشد، قابل تمدید نبوده و پس از انقضاء باید نسبت به صدور گواهینامه مالكیت جدید اقدام شود.

در دنیای امروز، با توسعه صنعت خودروسازی و افزایش ترافیک بین المللی، نیاز به ثبت و شناسایی خودروها در سطح جهانی افزایش یافته است. دفترچه مالکیت خودرو (International Vehicle Registration, IVR) یک سیستم کارآمد است که امکان ثبت و اثبات مالکیت خودروها بین کشورها را فراهم می‌کند. در این مقاله، به بررسی اهمیت گواهینامه مالکیت بین المللی خودرو و راهکارهای اجرایی آن می‌پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای صدور گواهینامه مالكیت بین المللی

مدارک مورد نیاز برای صدور گواهینامه مالكیت بین المللی وسایط نقلیه موتوری عبارتند از :

  • اصل پروانه خروج موقت معتبر (برگه کاپوتاژ) صادر شده توسط یكی از گمركات كشور
  • اصل یا کپی گذرنامه معتبر
  • اصل یا کپی برابر اصل سند مالکیت خودرو
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی بین المللی معتبر صادرشده توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران
  • تكمیل فرم های درخواست- ارائه اصل وکالت نامه خروج در صورت لزوم

در این مقاله مدارک کاپوتاژ و مورد نیاز برای کاپوتاژ خودرو به طور کامل درج شده است.

دفترچه مالکیت خودرو

  • تعریف دفتـرچه مالکیت خودرو و اهمیت آن در حفاظت از مالکیت خودروها
  • نحوه عملکرد دفتـرچه مالکیت خودرو و اجزای آن
  • روش های شناسایی خودروها در دفتـرچه مالکیت و اثبات مالکیت

اهمیت دفترچه مالکیت خودرو

  • جلوگیری از سرقت و قاچاق خودروها در سطح بین المللی
  • تسهیل معاملات خودروها در بازار جهانی و کاهش هزینه ها و زمان مربوط به ثبت و انتقال مالکیت
  • ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در خصوص تاریخچه خودرو و وضعیت قانونی آن

راهکارهای اجرایی دفترچه مالکیت خودرو

  • هماهنگی بین کشورها در استفاده از یک سیستم مشترک برای ثبت و شناسایی خودروها
  • ایجاد پایگاه داده مرکزی جامع و قابل اطمینان برای ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات مالکیت خودروها
  • استفاده از فناوری های نوین مانند بلاکچین برای امنیت و شفافیت بیشتر در سیستم دفترچه مالکیت

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پلاک ترانزیت

  • 23

پلاک ترانزیت چیست؟

اگر مالک خودرو هستید و  می خواهید از خودروی خود، در سایر کشورهای جهان استفاده کنید، باید پلاک ترانزیت برای آن بگیرید. پلاک ترانزیت خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگر، فقط یکبار صادر می گرددو به همین دلیل نیز پلاک ترانزیت، تا پایان عمر آن وسیله نقلیه، اعتبار دارد.بخش صدور اسناد و مدارک بین‌المللی اقدام به ارائه پلاک ترانزیت بین‌المللی طرح جدید کرده است. این پلاک از تاریخ 20/06/1389 در نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قابل دریافت است. لازم به ذکر است، از تاریخ 03/07/1389 هیچگونه خدماتی به دارندگان پلاک های مدل TEH و THR داده نمی شود و از تاریخ 12/12/1391 به دارندگان پلاک مدل IR تنها با عودت پلاک قدیمی و اخذ پلاک جدید، مدارک ترانزیت اعطا می‌گردد.

پلاک ترانزیت به منظور شناسایی وسیله نقلیه به صورت بین المللی صادر و تحویل می دهند. پلاکهای ترانزیت برای هر وسیله نقلیه فقط یک بار صادر می شود که مختص همان خودرو می باشد و اعتبار آنها تا پایان عمر همان وسیله نقلیه می باشد.

مدارک لازم برای دریافت پلاک ترانزیت همانند مدارک دفترچه مالکیت بین المللی خودرو است.

مدارک ترانزیت نیز فقط در نمایندگی های منتخب کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قابل ارائه است.

توجه به این نکته الزامی است که کلیه مالکان پلاک ترانزیت موظفند پلاک ترانزیت را پس از انتقال قطعی خودرو (طی تفاهم طرفین) به مالک جدید منتقل کنند.

دفترچه مالکیت بین المللی خودرو

دفترچه مالکیت بین المللی خودرو دفترچه ای است دارای اطلاعات کامل اسنادی وسیله نقلیه، مالک و یا راننده که در آن درج گردیده است. مثلا پلاک ترانزیت خودرو یکی از این مدارک است. همانند مجوز رانندگی بین المللی علاوه بر زبان فارسی به 7 زبان بین المللی نیز ترجمه شده است. گواهینامه های مالکیت بین‌المللی وسیله نقلیه دارای یک سال اعتبار از تاریخ صدور می باشد، قابل تمدید نبوده و پس از انقضاء باید نسبت به صدور گواهینامه مالکیت جدید اقدام گردد.

پلاک ترانزیت

مدارک لازم برای پلاک ترانزیت

برای دریافت پلاک ترانزیت خودرو، باید به یکی از شعب نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبلیرانی مراجعه کنید چراکه از شهریورماه 1389، صدور پلاک ترانزیت برعهده کانون گذاشته شده است. درباره دریافت پلاک ترانزیت، باید چند نکته مهم را بدانید:

1. از مهرماه 1389، پلاک‌های ترانزیت با کد TEH و THR فاقد اعتبار شده اند.
2. از اسفندماه 1391، دارندگان پلاک با کد IR، فقط با برگرداندن پلاک قدیمی، امکان دریافت پلاک ترانزیت جدید را دارند.
3. مدارک لازم برای دریافت پلاک ترانزیت، دقیقا همان مدارکی است که برای صدور «دفترچه مالکیت بین المللی خودرو» لازم است. این مدارک عبارتند از:

  • ارائه پروانه خروج موقت یا کاپوتاژ (صادر شده توسط گمرک)
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه سند مالکیت خودرو
  • ارائه گواهینامه رانندگی بین المللی (صادر شده توسط کانون)
  • ارائه وکالتنامه خروج از کشور (در صورت نیاز)

4. در صورتیکه قصد نقل و انتقال خودرو را دارید، حتما باید پلاک ترانزیت را به خریدار خودرو تحویل دهید.

کارنه دو پاساژ چیست؟

برای عبور وسایل نقلیه از مرزهای زمینی برخی کشورها، باید «کارنه دو پاساژ» داشته باشید؛ این دفترچه، در واقع نشان می دهد که شما مجوز ورود و تردد در کشور مقصد را دارید. تاکنون 37 کشور جهان، داشتن کارنه دو پاساژ را الزامی کرده اند.

مدارک لازم برای دریافت کارنه دو پاساژ

درباره کارنه دو پاساژ، که یکی از مدارک مهم برای تردد بین المللی خودروهاست، باید چند نکته حیاتی را بدانید:

1- کارنه دو پاساژ فقط از طریق دفتر مرکزی کانون جهانگردی، قابل دریافت می باشد.
2- مدت اعتبار کارنه دو پاساژ، تا یکسال پس از صدور آن است.
3- کارنه دو پاساژ، بصورت دفترچه های 5 یا 10 یا 15 یا 25 برگی صادر می شود و در هر بار تردد از مرز کشورها، یک برگ آن ابطال می شود.
4- در صورتیکه مهلت انقضای این دفترچه فرا رسیده باشد اما هنوز از دفترچه کارنه دو پاساژ استفاده نشده باشد، امکان تمدید مجدد اعتبار آن وجود دارد.

 

جهت مطالعه ادامه مطلبب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

صدور کاپوتاژ

  • 23

کاپوتاژ ماشین چیست؟

کاپوتاژ ماشین به معنی گرفتن مجوز خروج از کشور برای ماشین شخصی‌ است که اداره کمرگ آن را صادر می نماید. اعتبار کاپوتاژ ماشین یک‌ ساله می باشد و چنانچه کمتر از یک ماه از اعتبار آن باقی‌مانده باشد، باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. برای صدور کاپوتاژ ماشین باید به اداره کمرگ مراجعه و پس از ارائه مدارک کاپوتاژ و تکمیل فرم ها، خودروی شما را وزن می کنند و مابقی کارهای لازم انجام میگیرد.

با دریافت خلاصه ی همین مطلب به صورت فایل پی دی اف، این مقاله را در زمان مناسب تری مطالعه فرمایید.

دانلود خلاصه مطلب

کاپوتاژ چیست؟

کاپوتاژ به انگلیسی با نام Cabotage شناخته می‌شود و در واقع از زبان فرانسوی گرفته شده است. به علاوه، خیلی از افراد کاپوتاژ را با نام کران‌بری می شناسند. زمانی که صاحبان کالا و یا صاحبان ماشین‌های شخصی بخواهند خودرو و یا بار خود را از گمرک یک کشور به گمرک دیگر همان کشور ارسال کنند، نیاز به کاپوتاژ دارند. کاپوتاژ می‌تواند هم به صورت دریایی و هم روش هوایی انجام شود و بیشتر از همه، این مسئله به شرایط خود افراد بستگی دارد.

در گذشته، خیلی از افراد که در زمینه صادرات و واردات فعالیت می‌کردند، استفاده زیادی از کاپوتاژ داشتند. در حال حاضر همان طور که گفتیم، از این روش برای جابجایی کالا و خودروی شخصی هم استفاده می‌شود. به علاوه، خیلی مواقع این روش در جابجایی کالاهای پستی و یا حتی مسافری هم کاربرد دارد.

به عنوان مثال، تصور کنید که کالا و یا حتی خودروی شما در گمرک یکی از کشورها قرار گرفته است و برای انجام کارهای ترخیص آن، مجبور می‌شوید کالا یا خودروی خود را به گمرک دیگری در همان کشور ارسال کنید. نقل و انتقال کالا از گمرک این کشور تا گمرک دیگر همان کشور توسط یک باربری خارجی را کاپوتاژ می‌گویند. این برگه بیشتر برای روش‌های دریایی کاربرد دارد و به این معنی است که کشتی‌های باربری می‌توانند از دماغه یک گمرک به دماغه یک گمرک دیگر بروند.

مدارک برای صدور کاپوتاژ

همان‌طورکه پیش از این نیز به اختصار گفتیم، برای اینکه بتوانید کاپوتاژ را دریافت کنید، باید مدارک کاپوتاژ را ارائه دهید. حتی اگر یک یا چند مورد از این مدارک کاپوتاژ هم ناقص باشند، امکان دریافت کاپوتاژ را نخواهید داشت. به همین دلیل هم با دقت به فاکتور‌های زیر توجه کنید و مطمئن شوید که همه این مدارک را آماده خواهید کرد. در ادامه مدارک کاپوتاژ ماشین شخصی به شرح زیر می باشد:

  • شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه؛ برگ سبز رنگ
  • سند و فاکتور فروش خودرو؛ سند کارخانه
  • کارت ماشین
  • اصل گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز برای گواهینامه بین‌المللی رانندگی یک‌ساله و اعتبار حداقل سه سال برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی سه‌ساله
  • بیمه‌نامه ایرانی
  • گواهینامه بین‌المللی قبلی؛ در صورت داشتن اعتبار
  • گذرنامه و کپی صفحه اول آن؛ دارای شش ماه تاریخ انقضاء
  • چهار عدد عکس سه در چهار برای گواهی‌نامه بین‌المللی
  • به همراه بردن خود ماشین شخصی به نمایندگی

 

مدارک کاپوتاژمدارک کاپوتاژ

 

قوانین صدور کاپوتاژ خودرو

صدور کاپوتاژ دارای قوانین و شرایط خاصی است که در زیر مشاهده می‌کنید:

  • کالاهایی را می‌توان به صورت کاپوتاژ حمل کرد که صادر شدن آن‌ها از کشور مجاز باشد.
  • اگر صادر شدن کالایی ممنوع یا کالاهای مجاز مشروط باشد، کاپوتاژ آن‌ها با تعهد از گمرک صورت می گیرد.
  • اگر اعتبار پروانه کاپوتاژ برای رسیدن به گمرک مقصدر تمام شده‌باشد و تا ۳ ماه بعد از انقضای آن صاحب کالا گواهی‌نامه ورود به گمرک مقصد را تحویل ندهد؛ کاپوتاژ تحت عنوان به مقصد نرسیده خطاب می شود.
  • حال اگر کالای به مقصد نرسیده مجاز باشد، مجوز خروجی برای آن صادر می‌شود؛ ولی اگر کالای کران بری ممنوع باشد، قاچاق محسوب می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه قهوه ساز

  • 26

تاریخچه‌ ای از قهوه و دستگاه قهوه ساز

قبل از معرفی دستگاه قهوه ساز توضیحاتی در مورد قهوه خواهیم داد. قهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌ شده گیاه قهوه به دست می‌ آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌ گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است. این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از 70 کشور کشت می‌شود که در درجهٔ اول مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقاست، هنگام رسیدن میوه گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت و فرآوری می‌کنند. دانه‌های قهوه خشک شده به درجات مختلف برشته می‌شوند، بسته به عطر و طعم مورد نظر، درجه‌بندی‌های مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده‌است، قهوه کمی اسیدی است و می‌تواند به علت داشتن کافئین بالا موجب تحریک انسان گردد.

اولین نشانه‌ های پیدایش قهوه و تاریخچه قهوه در قرن یازدهم میلادی مشاهده شده است. همانطور که در منابع آمده است یک چوپان اتیوپیایی به نام کالدی(Kaldi) مشاهده شده است که گوسفندانش بعد از خوردن برگ‌ های یک درخت خاص، انرژی مضاعفی پیدا کرده‌ اند! بعد از مدتی مردم قبیله‌ی گالا(Galla) ابتدا میوه‌ی آن درخت را با روغن‌های حیوانی مخلوط کردند و متوجه افزایش انرژی خود شدند.

سال‌ها بعد یعنی در حدود قرن 12 میلادی برای اولین بار قهوه به شکل یک نوشیدنی در اتیوپی مصرف شد. به مرور فراگیر شدن قهوه آغاز شده و در آخر به جایی رسید که به لطف تلاش‌های بازرگانان و مسافران اروپایی که به استانبول سفر می‌کردند قهوه به واسطه مصرف بالایی که در ترکیه داشته و این کشور نیز به مرکز تجارت نسبتا بزرگی تبدیل شده بود، در اروپا و به تدریج در سراسر دنیا گسترش پیدا کرد.

راهنمای خرید قهوه ساز خوب

خرید قهوه ساز خوب و اینکه در زبان عامیانه قهوه ساز خوب چی بخرم یکی از سوالاتی است که همه افراد وقتی به دنبال خرید قهوه ساز هستند از خود خواهند پرسید. برای همین سریعا شروع به جستجو در گوگل می‌کنند تا تمامی نکاتی که باید برای خرید یک قهوه ساز خوب به آنها توجه کنند را به دست آورده و با برندهای معتبر قهوه ساز دستی و برقی آشنا شوند.

در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید قهوه ساز خوب، طرز استفاده از قهوه ساز، معرفی بهترین قهوه سازها همراه با قابلیت‌ها و کارایی که دارند و هر چیزی که برای خرید دستگاه قهوه ساز خوب با قیمت ارزان و مناسب به دنبال آن هستید بپردازیم.

[caption id="attachment_1967" align="aligncenter" width="700"]قهوه ساز قهوه ساز[/caption]

نکاتی که هنگام خرید قهوه ساز باید در نظر بگیرید

قهوه یکی از نوشیدنی‌های با ارزش غذایی بسیار بالاست که طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. در کشور ما ایران نیز روز به روز نوشیدن قهوه طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر تا به حال طعم قهوه اصیل را نچشیده‌اید و صرفا از قهوه‌های آماده نظیر نسکافه استفاده کرده‌اید، این را بدانید که وقتی یک بار طعم واقعی قهوه را بچشید شیفته آن خواهید شد، تا جایی که یک روز به دنبال راهنمای خرید قهوه ساز رفته و سعی می‌کنید بهترین قهوه ساز را برای آماده سازی سریع قهوه خریداری کنید.

در حال حاضر آماده‌سازی قهوه به روش‌های زیر مرسوم است:

  • قهوه به همراه شیر و شکر
  • کافی میکس، متشکل از قهوه آماده به همراه شیر خشک و شکر
  • کافه لاته، یکی از نوشیدنی‌های پایه قهوه به همراه شیر
  • کاپوچینو، اسپرسو به همراه شیر و کاکائو
  • ماکیاتو، اسپرسو به همراه شیر و گاهی شکر

حالا باید هر کدام از انواع قهوه که مایل به نوشیدن آن هستید را باید طوری در نظر بگیرید که دستگاه قهوه ساز مناسب برای ان را نیز انتخاب کنید.

شاید طعم اسپرسویی که از موکاپات‌ها به دست می‌آید با طعم اسپرسوسازهای برقی کاملا متفاوت باشد، و این نوع اسپرسو نیز مورد علاقه افراد بسیاری، مخصوصا آنهایی که به تلخی زیاد یا آنهایی که دوست دارند خوشان قهوه را آماده کنند، می‌باشد.

از بین قهوه سازهای موکاپات، برند بیالتی سال‌هاست که به واسطه فراوانی طرح و ایده های نو که در طراحی آن دارد، بازار کلی اسپرسوسازهای روگازی را در دست گرفته است. می‌توان گفت هیچ برندی توانایی رقابت با این تولید کننده ایتالیایی را ندارد. نتیجه کیفیت عالی ساخت، قهوه خروجی خوش عطر و طعمی است که به هیچ عنوان با قهوه خروجی موکاپات های دیگر مخصوصا برندهای چینی قابل مقایسه نیست.

[caption id="attachment_1966" align="aligncenter" width="700"]قهوه ساز قهوه ساز[/caption]

نکات و فاکتور مهم قبل از خرید دستگاه قهوه ساز برقی

وجود بخش آسیاب کننده

 یکی از مهمترین فاکتورهای خرید دستگاه قهوه ساز برقی خوب توجه به وجود یا عدم وجود آسیاب قهوه است. راستش را بخواهید یافتن قهوه های اصلی در ایران که درصد خلوص بالایی دارند کار مشکلی است. در ضمن اگر دستگاه قهوه‌ساز شما توانایی آسیاب کردن دانه‌ های قهوه را دارد، می‌توانید به راحتی قهوه خود را درون آن بریزید و با زدن تنها یک دکمه از نوشیندی خود لذت ببرید.

ظاهر دستگاه

 یکی از مواردی که در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود دستگاه قهوه ساز است که امروزه توسط مارک‌های مختلف در هر رنگ و اندازه طراحی و ساخته شده است و فقط شما باید یکی از انواع مدل قهوه سازهای برقی موجود در بازار را انتخاب کنید.

مخزن قهوه

این مخزن برای ریختن قهوه در آن طراحی شده است و معمولاً از محصولات فلزی یا پلاستیکی در محصولات با کیفیت ساخته می‌ شود و در محصولاتی که از کیفیت پایینی برخوردارن از مخازن کاغذی برای ریختن قهوه در آنها استفاده می‌شود.

مخزن آب قهوه ساز برقی

اینکه می‌خواهید برای چند نفر قهوه درست کنید به ظرفیت مخزن آب دستگاه قهوه ساز شما بستگی دارد. در حقیقت اگر مخزن آب قهوه شما ظرفیت زیادی داشته باشد به راحتی می‌توانید چند فنجان قهوه خالص برای دوستان و خانواده خود درست کنید.

سیستم قطع اتوماتیک

وجود این عملکرد برای محصول مورد نظر باعث می شود دستگاه بعد از تهیه قهوه یا حتی ریختن مقدار مناسبی از آن در فنجان و قوری و خاموش شدن کل سیستم، عملکرد دستگاه به طور کامل و خودکار متوقف شود.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه خلال کن

  • 26

دستگاه خلال کن چیست؟

دستگاه خلال کن صنعتی کاربرد بسیدر صنایع غذایی رستوران‌ها، مراکز توزیع غذا و حتی سوپرمارکت و هایپر مارکت ها دارد. با استفاده از دسـتگاه خلال کن صنعتی می‌ توان انواع مواد غذایی را به آسانی و با کم ترین زمان خلال نمود. علاوه بر این تولید خلال هایی بظور کامل یکسان و کارکرد ایمن نیز جزو دیگر مزیت های استفاده از دستگاه خلـال کن صنعتی می باشد.

فواید استفاده از دستـگاه خلال کـن صنعتی

حتما بارها با این مسئله روبرو شده اید که نیاز دارید برخی مواد غذایی را خلـال نمایید. اما با دست هیچ زمان نمی توان خلال های یک دستی درست نمود. به همین دلیل استفاده از دستگاه خـلال کن صنعتی می تواند خیلی مورد توجه شما قرار می گیرد.

این دستگاه خلال کن صنعتی می تواند به شما یاری نماید تا انواع میوه ها، سبزیجات، گوشت ها و… را خلال نمایید. یکی از این دستگاه ها مخصوص خلال کردن سیب زمینی می باشد.

ویژگی های دستگاه خلال کـن صنعتی سیب زمینی

این دستگاه خلـال کن صنعتی مخصوص سیب زمینی می باشد. اما علاوه بر سیب زمینی می توانید انواع محصولات، میوه ها و سبزیجات، سیب زمینی های شیرین را نیز خلـال نمایید. مزاییت های استفاده از دستـگاه خلـال کـن صنعتی در این مورد است که شما با استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی می توانید به راحتی سیب زمینی خلال نمایید. کاری که خیلی وقت گیر نباشد. با استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی همیشه خلال ها تمیز تر و سالم تر بدست می آیند.

شما حتی می توانید بوسیله استفاده از دستگاه خـلال کن صنعتی در هر اندازه ای که لازم باشد اقدام به خلال کردن مواد غذایی خود نمایید. برخی مواد غذایی نیاز به برش های گوناگون دارند و شما در کم ترین زمان ممکن با صرف کم ترین هزینه به این مهم دست پیدا می کند.

دستگاه خلال کن صنعتی اغلب می تواند با راندمان بالا اقدام به خلال کردن مواد غذایی مورد نیاز شما کند. برای مثال 600 کیلو گرم در ساعت می تواند سیب زمینی خلال نماید. علاوه بر سیب زمینی در مورد خلال نمودن هویج، خیار، پیاز، سیب زمینی شیرین را نیز با سرعت بالا و بازده بالا خلال می نماید.

دستگاه-خلال-کن

مزایای استفاده از دستگاه خلال کـن صنعتی

1. اولین مزیت استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی، خلال کردن انواع مختلف سبزیجات بدون هیچگونه خسارتی است.

2. به آسانی و بدون نیاز به فرایند دیگر می توانید هر چه زودتر خلال های سیب زمینی با اين دستگاه را سرخ نمایید.

3. استفاده از این دستگاه خلال کن صنعتی در ابعاد بزرگ، اغلب در کارخانه ها و تولید کنندهای مواد غذایی دارای محبوبیت بالایی است.

4. دستگاه خلال کن صنعتی در انواع گوناگونی تولید می گردد. اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی.

دستگاه خلـال کن صنعتی اتوماتیک

همانگونه که از نام این دستگاه های خـلال کن مشخص می باشد، دستگاه های تمام اتوماتیک می باشند. بدون نیاز به کمک عملیات خلال کردن را انجام می دهند. اغلب از این سری دستگاه ها در ابعاد بزرگ و در کارخانجات به کار می رود. این دستگاه خلال کن صنعتی به آسانی می تواند گوشت را با ضخامت 15-0 میلیمتر برش دهد.

موتور تهویه دستگاههای اتوماتیک مساوی با 220 ولت می باشند. تیغه های حرفه ای بر روی این دستگاه ها نصب شده اند. علاوه بر آن دستگاه خلال کن صنعتی اتوماتیک دارای تیز کننده ثابت بر روی تیغه هستند. به منظور که نیازی به تیز کردن تیغه، آن را از دستگاه خارج کنید.

برخی از این دستگاه ها دارای بشقاب مخصوص برش دهنده گوشت هستند که می تواند به راحتی باز شود. تا تمیز نموده و مجددا مورد استفاده قرار گیرد. از همه مهمتر این دستگاه ها دارای دستگیره ای برای برش دقیق هستند. نیازی به تنظیم نمودن این دسته ها نخواهد بود.

دستگاه-خلال-کن

دسـتگاه خلال کن نیمه اتوماتیک

این دستگاه ها باید برای انجام عملیات خلال کن، میوه، سبزیجات و گوشت را درون آن فشار داد. این دستگاه ها دارای دو دسته متحرک و دسته ثابت هستند. در خلال کن صنعتی نیمه اتوماتیک به راحتی می تواند ضخامت برش ها را تنظیم نمود.برخی از این دستگاه ها دارای طراحی کج هستند و با سرعت و کیفیت بالا اقدام به برش دهی می کنند. این دستگاه های نیمه اتوماتیک دارای حفره های خروجی مخصوص جهت خارج نمودن خلال ها هستند. به راحتی می توان دستگاه خلال کن صنعتی نیمه اتوماتیک را نگهداری و تمیز نمود.

دستگـاه های نیمه اتوماتیک معمولا نسبت به دستگاه های اتوماتیک از سرو صدای کمتری برخوردار هستند. پس استفاده از این سری دستگاه ها در منزل می تواند مناسب باشد.

دسـتگاه های خلال کن صنعتی مخصوص فست فود ها

بعضی از این دستگاه خـلال کن صنعتی در فست فودی ها به کار می برند. و سریع و راحت تکه های گوشت را برای تهیه استیک برش میزنند. انواع سیب زمینی، سبزیجات، خیار را بوسیله این دستگاه ها خلال می نمایند. در نتیجه وجود یکی از این دستگاه ها در هر فست فودی نیاز است.

با استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی به آسانی می توانید کسب و کار خود را رونق دهید. به این دلیل که سرعت عمل و کیفیت در کار، تمیزی و سالم بودن مواد غذایی در هر رستوران و فست فودی از جمله اصلی ترین معیار های یک محیط مناسب به محسوب می شود.

استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی به شما یاری می کند تا خیلی راحت اقدام به خلال کردن مواد غذایی خود کنید. بدون اینکه نیاز داشته باشید از دست خود استفاده کنید. برش ها در اندازه های استاندارد و یک دست در اختیار شما قرار می گیرد.

انواع خلـال کن صنعتی

علاوه بر دستگاه های خـلال کن، دستگاه خـلال کـن صنعتی مخصوص میوه جات نیز در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها میوه ها را در ابعاد گوناگون برش می نمایند. استفاده از این دستگاه جهت خلال کردن کیوی، سیب، لیمو، نارنگی و دیگر میوه ها و سبزیجات به کار می رود.

دستگاه خلال کن صنعتی اغلب دارای تیغه های قابل تعویض می باشند. این تعویض تیغه ها می تواند مزایای خیلی زیادی در بر داشته باشد. برای مثال شما می توانید با تعویض تیغه ها برش ها و خلال های مورد نظرتان را در اندازه های گوناگون تهیه کنید.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ست قاشق و چنگال

  • 26

ست قاشق و چنگال

یکی از اصلی ترین لوازم آشپزخانه ست قاشق و چنگال است. از آنجا که سرویس قاشق و چنگال از آن دسته کالاهایی است که تا مدت‌ ها از آن استفاده خواهید نمود و قیمت بالایی هم دارد، در زمان خرید بایستی به طور کامل دقت نمایید. این بار در «اخوان» برایتان از نکاتی می‌ گوییم که پیش از خرید قاشق و چنگال بایستی بدانید.

چرا سرویس قاشق و چنگال بخریم؟

همه ما برای وعده‌ های روزانه غذا از از قاشق و چنگال‌ های دم‌ دستی استفاده می‌ نماییم که می‌ توانند ساده یا فانتزی باشند. ولی اغلب برای ده دوازده نفر مهمان یا حتی بیشتر، دوست داریم قاشق و چنگال‌ هایی را سر سفره یا میز بچینیم که یک‌ دست باشند. به‌ ویژه ما ایرانی‌ ها به‌ شدت به ملزومات سرو غذا اهمیت می‌ دهیم. در نیتجه بهتر است به جای خریدن چند دست قاشق و چنگال جداگانه، یک سرویس کامل بخریم.

نکات مهم برای خرید ست قاشق و چنگال

تنوع طرح و رنگ قاشق و چنگال خیلی زیاد می باشد و هر کس با هر سلیقه‌ ای می‌ تواند طرح دلخواهش را پیدا نماید. به هر حال، طرح‌ های با جزئیات زیاد و خطوط منحنی یا گلدار یادآور طرح‌ های سنتی هستند و طرح‌ هایی یا خطوط صاف و مستقیم مدرن تر هستند. انتخاب طرح قاشق و چنگال به طور کامل به شما بستگی دارد. نکاتی که در این مطلب از آن ها صحبت خواهیم کرد به جنس، کیفیت و دوام محصول مرتبط می‌ باشد.

جنس

در گذشته بیشتر قاشق و چنگال‌ ها را از فلزاتی همانند نقره می‌ ساختند. ولی در حال حاضر قیمت نقره بسیار بالا است و به‌ همین‌ دلیل از مواد دیگری جهت تولید قاشق و چنگال استفاده می‌ نمایند. قاشق و چنگال‌ های امروزی اغلب از استیل (فولاد) ضد زنگ، تیتانیوم و ترکیب آن ها با نیکل، کروم ساخته می‌ شوند که البته ممکن است در آن ها از دسته‌ های چوبی، سرامیک و نظایر آن ها هم استفاده نمایند. قاشق و چنگال‌ های استیل هم به رنگ طبیعی استیل و هم به رنگ طلایی موجود هستند.

کیفیت و وزن

در حالت کلی هر چه قاشق و چنگال قرص‌ تر و با دوام تر باشد، بادوام‌ تر است. با این‌ حال تخمین کیفیت آن ها با چشم و لمس‌ کردن به همین راحتی‌ ها نیست. جهت اطمینان از کیفیت قاشق و چنگال‌ ها، می‌ توانید از ارقامی که روی بدنه یا بسته‌ بندی آن ها درج گردیده اند کمک بگیرید.

استیل‌ هایی که روی آن ها ارقام ۱۰٫۱۸ درج شده اند، از عالی‌ ترین کیفیت برخوردار هستند. این ارقام نشان می‌ دهند که در ساخت آلیاژ به کار رفته برای این قاشق و چنگال ۱۸ درصد کروم و ۱۰ درصد نیکل استفاده شده است. کروم موجب محافظت استیل در مقابل خوردگی و زنگ‌ زدگی می‌ گردد و مقدار مناسبی از نیکل این خاصیت ضد زنگ بودن را تقویت می‌ نماید.

علاوه‌ بر آن نیکل به فلز درخشندگی و جلای بیشتری می‌ دهد. کیفیت استیل استفاده شده در قاشق و چنگال برمبنای میزان کروم به نیکل تعیین می‌ گردد. در بازار علاوه بر کیفیت ۱۰٫۱۸، کیفیت‌های ۸٫۱۸ و  هم موجود است. عدد ۰٫۱۸ ۱۸ پایین‌ ترین کیفیت را دارد و احتمال خوردگی در آن به‌ علت نبود نیکل (به‌ عنوان تقویت‌ کننده) کمی بالاتر از دو ترکیب دیگر می باشد.

یک ترفند: آهن‌ ربا با خودتان ببرید! استیل ضد زنگ در صورت وجود نیکل جذب آهن‌ ربا نمی‌ گردد. اگر آهن‌ ربا به آن چسبید، بدانید سرویسی که دارید خریداری می‌ نمایید، چندان مرغوب نمیباشد.

از لحاظ وزن، بعضی قاشق و چنگال‌ ها سنگین‌ تر از انواع دیگر آن ساخته می‌ شوند. اغلب قاشق و چنگال‌ های سنگین‌ تر طرفداران بیشتری دارند، ولی انواع سبک‌ تر هم طرفداران خودشان را دارند. با این‌حال قاشق و چنگال‌ هایی که خیلی نازک و اغلب ارزان‌ قیمت میباشند ممکن است به راحتی خم شوند و یا بشکنند.

ست قاشق و چنگال

نکته:

 اگر قصد دارید قاشق و چنگال‌ ها را در ماشین ظرفشویی بشویید، بهتر است از نوع ضدخش آن بخرید. قاشق و چنگال‌ های معمولی یا با دسته‌ های چوبی جهت شستن با ماشین ظرفشویی مناسب نیستند. علتش این است که قسمت فلزی قاشق و چنگال‌ های معمولی که ضدخش نمی باشند به آسانی خش برمی‌دارد. آنهایی هم که دسته‌ های چوبی دارند، دسته‌هایشان بعد از مدتی قرار گرفتن در معرض پودر ماشین ظرفشویی خشک می‌ شود و ترک برمی‌دارد.

تعداد قطعات موجود در سرویس

در زمان خرید به تعداد قطعات موجود در سرویس توجه نمایید. البته کم تر سرویسی پیدا می‌ شود که تعداد بیشتر از سی چهل مهمان را پوشش دهد. اغلب برای تعداد زیاد مهمان‌ ها از روش‌ های دیگری جهت تهیه ملزومات سرو غذا استفاده می‌ نمایند. در نتیجه فقط بایستی بیشترین تعداد مهمان‌ هایی را که بیشتر اوقات ممکن است به منزلتان بیایند. و برایتان اهمیت دارند حساب نمایید. بر این اساس می‌ توانید سرویس‌ های ۶ نفره به بالا همانند ۱۲، ۱۸ و ۲۴ نفره را خریداری نمایید.

نکته:

 می‌ توانید به جای ست ۲۴ نفره دو ست ۱۲ نفره هم بخرید، ولی به این فکر کنید که با خرید دو سرویس، از هر یک قطعات اضافی که هرگز به کارتان نمی‌ آیند یک جفت خواهید داشت. از طرفی، قیمت یک سرویس ۲۴ نفره از دو سرویس ۱۲ نفره در شرایط یکسان ارزان‌ تر تمام می‌ شود.

اغلب برای حساب‌ کردن قطعات سرویس‌ ها از کلمه «پارچه» استفاده می‌ نمایند. برای مثال، یک سرویس ۲۰ پارچه اغلب برای چهار نفر و سرویس ۴۵ پارچه برای هشت نفر کفایت می‌ نماید. ولی در حالت کلی سرویس‌ های قاشق و چنگال از ۱۲ پارچه تا ۱۸۱ پارچه به بالا تولید می‌ گردند.

تعداد قطعاتبرای چند نفر مناسب است
۵ پارچه ۱ نفر
۲۰ پارچه ۴ نفر
۴۵ پارچه ۸ نفر
۶۲ پارچه ۱۲ نفر

اغلب هر یک از قطعات سرویس در جای مخصوص به خود قالب‌ بندی گردیده اند و اگر یک عدد از آن ها کم باشد به طور کامل مشخص می‌ گردد. فراموش نکنید حتما کلیه قسمت های جعبه را وارسی نمایید تا چیزی از آن کم نشده باشد (مخصوصا قطعات کم‌ تعداد و بزرگ‌ تر همانند کفگیر و ملاقه که می‌ توان آن ها را جداگانه به فروش رساند). البته در فروشگاه‌ های معتبر این اتفاق هرگز نمی‌افتد، ولی بهتر است احتیاط نمایید.

اجزای اصلی ست قاشق و چنگال

هر ست قاشق و چنگال اغلب قطعات اصلی را دارد. با این‌ حال برخی از مدل‌ ها ممکن است تمام موارد مورد نیازتان را نداشته باشند. از طرفی همیشه در سرویس قطعاتی همانند چنگال ویژه دسر، قاشق شکلات‌ خوری و قطعات فانتزی دیگری هست که شاید هرگز استفاده نشوند. به این دلیل که به راحتی با چنگال و قاشق‌ های دیگر جایگزین می‌ گردند. برای قطعات اضافی کاری نمی‌ توانید بکنید. ولی اگر قطعه‌ ای هست که در سرویس انتخابی شما موجود نیست، آن را همان موقع تهیه نمایید و جداگانه بخرید. زیرا ممکن است بعدها دیگر مدل آن را پیدا نکنید.

قاشق

اصلی ترین انواع قاشق که بایستی در ست قاشق و چنگال موجود باشند عبارتند از:

نوع قاشقاندازهتعداد
قاشق غذاخوری معمولا از بقیه قاشق‌ها بزرگ‌تر است یک دست
قاشق سوپ‌خوری کمی از قاشق غذاخوری کوچک‌تر و گودتر است یک دست
قاشق شربت‌خوری باریک و بلند است و برای هم‌زدن شربت به کار می‌رود یک دست
قاشق چای‌خوری یا قهوه‌خوری کوتاه‌ترین و کوچک‌ترین قاشق سرویس هستند یک دست

بعضی از سرویس‌ ها قاشق بستنی‌ خوری و قاشق دسر هم دارند.

نکته: در این جدول‌ ها، منظور از یک دست، در سرویس‌ های ۶ نفره ۶ عدد، در سرویس‌ های ۱۲ نفره ۱۲ عدد و در سرویس‌ های ۲۴ نفره ۲۴ عدد از هر یک است.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

آسیاب برقی

  • 20

آسیاب برقی چیست؟

در حال حاضر داشتن یک آسیاب برقی برای هر آشپزخانه ای لازم می باشد. به این علت که راز آشپزی کردن خوب استفاده صحیح از ادویه ها است. و ادویه ها زمانی طعم واقعی خود را از دست نمی دهند که بلافاصله پس از آسیاب کردن استفاده شوند. به همین دلیل است که غذای رستوران ها همیشه خوشمزه تر می باشد. بیشتر آشپز های معروف، با استفاده از ادویه تازه آسیاب شده طعم متفاوتی به غذاهایشان می بخشند. شما نیز می توانیر به آشپزخانه خود یک آسیاب برقی اضافه نمایید و طعم واقعی مواد غذایی را تجربه نمایید.

آسیاب برقی با خرد کردن زردچوبه، فلفل، انواع ادویه ها، انواع قهوه، خشکباری همانند گردو و بادام و دانه‌ های روغنی برای تهیه مواد غذایی به کار می رود.

خرید آسیاب بـرقی

جهت خرید هوشمندانه آسیاب بایستی انواع آسیـاب های بـرقی را مطالعه نمایید تا یک آسیاب خوب با کارکرد عالی انتخاب کنید. در نظر بگیرید جهت خرد کردن قهوه نمی توانید از هر مدل آسیابی، استفاده نمایید به همین علت که دانه های قهوه بزرگ و سفت هستند و ممکن است آسیاب شما توانایی آسیاب کردن ان را نداشته باشد و به تیغه های آسیاب،  آسیب جدی وارد نماید. در نیتجه جهت خرد کردن و آسیاب قهوه از دستگاهی استفاده نمایید که قابلیت  خرد کردن قهوه را نیز دارد.

کافیست اطلاعاتی در مورد قدرت آسیاب داشته باشیم منظور از قدرت در اینجا توان خرد کردن و آسیاب کردن مواد غذایی و ادویه های گوناگون است. بیشتر آن ها میان 150تا 300 وات قدرت دارند. ولی در آسیـاب برقـی صنعتی می‌ توان انتظار به بیش از 500 وات را نیز داشت در نوع خانگی  چیزی میان 150 تا 300 وات نیز گزینه مناسبی می باشد. و جهت خرد کردن و آسیاب انواع مواد قابل استفاده است.

تنوع زیادی در انواع آسیاب برقی وجود دارد شما بنا به نیاز خود می توانید یکی از انواع دستگاه های آسیاب برقی را انتخاب نمایید. دستگاه های آسیاب برقی در چند دسته زیر تقسیم بندی می گردند.

مهم ترین دلایل استفاده از آسیاب برقی

  • خرد کردن و آسیاب راحت تر مواد غذایی سفت و سخت
  • کارایی راحت و صرفه جویی در زمان
  • تهیه ادویه تازه تر برای داده طعم واقعی به غذاها و لذیذتر شدن غذاها
  • سریع تر خرد کردن و آسیاب مواد غذایی سخت

آسیاب برقی

موارد مصرف آسـیاب برقی

آسیاب انواع فلفل مثل فلفل قرمز، فلفل سیاه

  • آسیاب دارچین و تهیه پودر دارچین تازه
  • آسیاب میخک
  • آسیاب زنجبیل
  • آسیاب زیره
  • آسیاب ریحان
  • آسیاب سیر
  • آسیاب نعنا
  • آسیاب پونه کوهی
  • آسیاب رزماری
  • آسیاب جوز هندی
  • آسیاب جعفری
  • آسیاب اسطوخودوس
  • و آسیاب بسیاری از مواد دیگر

برخی از نکات مهم برای خرید آسیاب برقی

  • در نظر گرفتن قدرت تیغه دستگاه (یک آسیـاب بـرقی مناسب برای بهتر خرد و آسیاب کردن مواد غذایی و ادویه ها بایستی تیغه تیزی داشته باشد)

در نظر داشته باشید زمان خرید تیغه های آسیاب برقی تیز، ضد زنگ و اصل باشد تا بتواند کارایی مورد نیاز را برای استفاده داشته باشد.

  • در نظر گرفتن قدرت آسیاب برقی (با توجه به استفاده ای که می خواهید از دستگاه آسیاب خود داشته باشید بهتر است به قدرت آسیاب هم توجه نمایید برای مثال اگر شما به قهوه علاقه دارید و تمایل دارید همیشه قهوه تازه اسیاب شده دم نمایید تا طعم آن لذیذ تر شود حتما به قدرت آسیاب دقت کنید که توانایی انجام این کار را داشته باشد.)
  • سرعت خرد کن ( آسیاب برقی را انتخاب کنید که به اندازه کافی قدرتمند بوده و سرعت استانداری داشته باشد)
  • جنس ظروف آسیاب
  • قابلیت جدا شدن ظروف و قطعات ( برای مراحل شستشو حتما به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید با اطمینان خاطر از دستگاه استفاده نمایید.)

آسیاب برقی

شیوه کار کردن آسیاب برقی

ساختار فیزیکی دستگاه آسیاب برقی به صورتی طراحی شده است که دارای بخش های زیر است.

  • دارای یک دکمه از نوع فشاری می‌باشد
  • دارای مخزنی در قسمت بالا که مواد را از آن قسمت در داخل مخزن می‌توان قرار داد.
  • معمولا یک اسیاب خوب دارای پایه‌ های ضد لغزش می‌ باشد که در زمان کار کردن با آن از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری به عمل آید.
  • دارای یک تیغه که از جنس استیل ساخته شده است و به دلیل استیل بودنش خیلی تیز بوده و می‌تواند به خوبی مواد غذایی خشک را با سرعت زیاد خرد کند.
  • دارای تیغه‌ها با کیفیت بالا
  • دارای استیل ضد زنگ برای طول عمر بیشتر

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خودرو بر بيرجند

  • 20

خودرو بر بيرجند - خودروبر بيرجند - حمل خودرو بيرجند

خودروبر بيرجند یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودروبر در بيرجند و امداد خودرو بیرجند و حمل خودرو بیرجند تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

درباره خودروبر در شهر بيرجند  

خودروبر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در بيرجند به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو بيرجند بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان خراسان جنوبی نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر بيرجند معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر بيرجند زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر بيرجند ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر بيرجند به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در بيرجند در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند.

آیا فقط برای خرابی‌ های قسمت مکانیک از امداد خودرو استفاده می‌ شود؟

خدمات امداد خودرو نه تنها برای خرابی‌ های قسمت مکانیکی اتومبیل بلکه برای مشکلات بخش برقی و باتری و سایر قسمت‌ های ماشین نیز استفاده می‌ شود. برای مثال، در صورت بروز مشکل در بخش برق و باتری خودرو، می‌ توانید با خدمات امداد خودرو تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

سپس، خدمات امداد خودرو به شما ارسال می‌ شود تا عیب را تشخیص داده و در صورت امکان بدون نیاز به قطعه جدید، ماشین را تعمیر کنند. همچنین، در صورت بروز مشکل پنچر لاستیک، می‌ توانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید و امکان پنچرگیری سیار را برای شما فراهم کنند تا بتوانید با آرامش به مقصد خود ادامه دهید. به طور کلی، برای تعمیر و رفع عیب ماشین خود در میانه جاده و حتی در محل زندگیتان، می‌ توانید با خدمات امداد خودرو بیرجند تماس بگیرید.

خودروبر-کشوری-استان خراسان جنوبی-کفی-ماشین-استان خراسان جنوبی-جرثقیل-استان خراسان جنوبی-ماشین-بر-استان خراسان جنوبی

خودروبر-کشوری-بيرجند -کفی-ماشین-بيرجند -جرثقیل-بيرجند -ماشین-بر-بيرجند

خدمات خودروبر بيرجند عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

جهت درخواست امداد خودرو بیرجند، یدک کش بیرجند​، حمل خودرو بیرجند، خودرو بر بیرجند، خودروبر بیرجند با شماره تماس های خودرو بر سراسری البرز تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس های خودرو بر بیرجند:

امداد خودرو 24 ساعته

خودروبر بیرجند سعی بر این دارد تا امکانات لازم به منظور امداد رسانی را در هر زمان از شبانه روز در اختیار کاربران خود قرار دهد. این اقدام که به امداد خودرو 24 ساعته معروف می باشد در حقیقت  از جمله اصلی ترین قابلیت های یک امداد خودرو درست است.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خودروبر بجنورد

  • 23

خودرو بر بجنورد - خودروبر بجنورد - حمل خودرو بجنورد

خودروبر بجنورد یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودروبر در بجنورد و حمل خودرو بجنورد و امداد خودرو بیرجند تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

درباره خودروبر در شهر بجنورد  

خودروبر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در بجنورد به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو بجنورد بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان خراسان شمالی نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر بجنورد معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر بجنورد زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر بجنورد ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر بجنورد به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در بجنورد در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند.

آیا فقط برای خرابی‌ های قسمت مکانیک از امداد خودرو استفاده می‌ شود؟

خدمات امداد خودرو نه تنها برای خرابی‌ های قسمت مکانیکی اتومبیل بلکه برای مشکلات بخش برقی و باتری و سایر قسمت‌ های ماشین نیز استفاده می‌ شود. برای مثال، در صورت بروز مشکل در بخش برق و باتری خودرو، می‌ توانید با خدمات امداد خودرو تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

سپس، خدمات امداد خودرو به شما ارسال می‌ شود تا عیب را تشخیص داده و در صورت امکان بدون نیاز به قطعه جدید، ماشین را تعمیر کنند. همچنین، در صورت بروز مشکل پنچر لاستیک، می‌ توانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید و امکان پنچرگیری سیار را برای شما فراهم کنند تا بتوانید با آرامش به مقصد خود ادامه دهید. به طور کلی، برای تعمیر و رفع عیب ماشین خود در میانه جاده و حتی در محل زندگیتان، می‌ توانید با خدمات امداد خودرو تماس بگیرید.

خودروبر-کشوری-استان-خراسان-شمالی-کفی-ماشین-استان-خراسان-شمالی-جرثقیل-استان-خراسان-شمالی-ماشین-بر-استان-خراسان-شمالی (1) 

خودروبر-کشوری-بجنورد-کفی-ماشین-بجنورد-جرثقیل-بجنورد-ماشین-بر-استان-بجنورد

خدمات خودروبر بجنورد عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

جهت درخواست امداد خودرو بجنورد، یدک کش بجنورد​، حمل خودرو بجنورد، خودرو بر بجنورد، خودروبر بجنورد با شماره تماس های خودرو بر سراسری البرز تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس های خودرو بر بجنورد:

امداد خودرو 24 ساعته

خودروبر بجنورد سعی بر این دارد تا امکانات لازم به منظور امداد رسانی را در هر زمان از شبانه روز در اختیار کاربران خود قرار دهد. این اقدام که به امداد خودرو 24 ساعته معروف می باشد در حقیقت  از جمله اصلی ترین قابلیت های یک امداد خودرو درست است.

امدادخودرو 24 ساعته در تمامی مدت شبانه روز و هفت روز هفته را آماده خدمت رسانی به خودرو های نیاز به امداد می باشد.

ویژگی های امداد خودرو شبانه روزی بجنورد

یک امداد خودرو شبانه روزی باید یکسری قابلیت هایی داشته باشد که آن را از دیگر امداد خودرو ها متمایز نماید و همچنین اعتماد مشتریان خود را به خود جلب نماید.

در این قسمت به چند قابلیت آن اشاره خواهیم کرد:

  • متعهد بودن
  • قیمت مشخص خدمات
  • سریع رسیدن به مکان مورد نظر
  • تسریع پروسه امداد

امداد خودرو شبانه روزی البرز در کلیه ی سال های فعالیت خود سعی بر این داشته تا کلیه ی موارد ذکر شده در بالا را در فعالیت امدادی خود رعایت نماید و مفتخر می باشد تا اعلام نماید در طی سال های فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان خود را در این باب جلب نماید.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

برج خنک کننده هیبریدی

  • 23

برج خنک کننده هیبریدی

برج خنک کننده هیبریدی، یک سیستم خنک کننده انعطاف پذیر است که به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این برج‌ها به دو نوع هوادهی و آبدوار ساخته می‌شوند و بهبود فرایند خنک کردن آب یا سایر مایعات مورد استفاده در سیستم‌های مختلف را فراهم می‌کنند و در کاهش هزینه‌های انرژی نقش مهمی دارند.

برج خنک های کننده هیبریدی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که به طور ویژه در صنایع مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. این ویژگی‌ها شامل طراحی مدولار، سازگاری با محیط زیست، کارایی بالا و قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری است.

همچنین، برج خنک کننده هیبریدی دارای ساختاری قابل کنترل است، که امکان تنظیم نرخ هوادهی و ترکیبی از آب و هوا را برای افزایش کارایی آن فراهم می‌کند. همچنین، با توجه به نیازهای مشتریان، ابزارها و تجهیزات مختلف مانند پمپ‌های خنک کننده و برج‌های خنک کننده به برج هیبریدی متصل می‌شوند.

در کل، برج خنک کننده هیبریدی در بسیاری از صنایع از جمله پتروشیمی، صنایع فولاد، فراوری غذا و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برج‌ها به کاهش هزینه‌های مصرف انرژی کمک می‌کنند. همچنین با کاهش قابل توجه دی اکسید کربن و آلاینده‌های دیگر، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنند.

ویژپی های برج خنک کننده

برج خنـک کننده هیبریدی، یک سیستم خنک کننده با قابلیت بسیار بالای انعطاف پذیری است که در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این برج‌ها به صورت هوادهی و آبدوار سابرج خنک‌کننده هیبریدی یک نوع سیستم خنک‌کننده با قابلیت بسیار بالای انعطاف‌پذیری است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برج‌ها به دو صورت هوادهی و آبدوار تهیه می‌شوند و منجر به کاهش دمای آب یا سایر مایعات مورد استفاده در سیستم‌های مختلف می‌شوند و در صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی نیز مؤثر هستند.

برج خنک‌کننده هیبریدی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که به دلیل این ویژگی‌ها، در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها شامل طراحی مدولار، سازگاری با محیط‌زیست، کارایی بالا و انعطاف‌پذیری در قابلیت تنظیم هستند.

همچنین،خنک کنـنده هیبریدی دارای ساختاری قابل کنترل است، که امکان تنظیم نرخ هوادهی و ترکیبی از آب و هوا را برای افزایش کارایی آن فراهم می‌کند. همچنین، بر اساس نیازهای مشتریان، ابزارها و تجهیزات مختلف مانند پمپ‌های خنک کننده و برج‌های خنک کننده به برج هیبریدی متصل می‌شوند.

در کل، برج خنـک کننده هیبریدی در صنایع متعددی از جمله پتروشیمی، صنایع فولاد، فراوری غذا و غیره به کاهش هزینه‌های مصرف انرژی کمک می‌کند و همچنین به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. این برج‌ها با کاهش چشمگیر دی اکسید کربن و مواد آلاینده دیگر، به بهبود محیط زیست کمک می‌کنند.

برج خنک کننده هیبریدی چیست؟

برج خنک کنــنده هیبریدی یک فناوری جدید در حوزه مدیریت حرارت است که به دلیل کارایی بالا، در سراسر جهان شناخته شده است. این برج، مانند برج خنک کننده معمولی، از آب برای کاهش دمای هوا استفاده می‌کند. اما به همراه آن، از تکنولوژی خنک کننده پرفشار نیز استفاده می‌کند که منجر به کاهش مصرف انرژی در سیستم خنک کننده می‌شود.

برج خنک کننده هـیبریدی، علاوه بر مزایای فنی، تاثیر مثبتی بر کاهش آلودگی هوا نیز دارد. با کاهش مصرف انرژی و ایجاد محیطی مناسب برای خنک شدن هوا، این برج به بهبود کیفیت هوای منطقه کمک می‌کند و به واقعیت تبدیل رویای کاهش آلودگی هوا می‌شود.

علاوه بر این، به دلیل طراحی منحصر به فرد و استفاده از فناوری جدید، برج خـنک کنـنده هیبریدی قابلیت کنترل و مدیریت بیشتری در مصرف انرژی دارد. در شرایطی که هزینه‌های انرژی در حال افزایش است، استفاده از برج خنک کننده  می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها کمک کند.

به طور کلی، برج خنک کننده هیبریدی به دلیل کارایی بالا و برتری نسبت به برج‌های خنک کننده معمولی، به طور گسترده در سطح جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظاهری زیبا و عملکرد برتر آن می‌تواند به بهبود کیفیت هوای منطقه و کاهش آلودگی هوا کمک کند.

برج خنک کننده هیبریدی

خرید ازتجهیز سرمایش ایران کولینگ

عملکرد برج خنک کننده هیبریدی چگونه است؟

برج خنک کنـنده هیبریدی، یک فناوری پیشرفته در صنعت خنک کننده‌ها است که با ترکیب دو فناوری تبخیر آب و خنک کننده‌های هوایی، عملکرد بهینه‌ای در خنک کردن سیالات صنعتی و کشاورزی ارائه می‌دهد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

انواع کاربری برج خنک کننده فایبرگلاس

  • 25

انواع کاربری برج خنک کننده فایبرگلاس

 

برج خنک کننده فایبرگلاس به عنوان خنک کننده چیلر

در این نوع کاربری، برای خنک کردن آب کندانسور چیلر در موتورخانه، عموماً از کولینگ تاورهایی با ظاهر مدور و رنگ سفید در پشت بام ساختمانها استفاده می‌شود. برج خنک کننده فایبرگلاس وظیفه سرد کردن آب را بر عهده دارد و کاربرد بیشتری در این نوع کاربری نسبت به کاربری صنعتی دارد. با افزایش استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی در ساختمانها، استفاده از کولینگ تاور در این کاربری نیز افزایش یافته است. در برخی موارد، برجهای فایبرگلاس یا کامپوزیت به صورت دمونتاژ ارائه می‌شوند. اگر ساختمان قابلیت نصب این تجهیز را نداشته باشد، برج خنک کننده فایبرگلاس به صورت دمونتاژ ارسال و در محل ساختمان نصب می‌شود.

برج خنک کننده فایبرگلاس

برج خنک کننده فایبرگلاس در کاربری خنک کن ماشین آلات صنعتی

استفاده گسترده از برج خنک کننده با بدنه فایبرگلاس در صنایع مختلف، از جمله صنعتی، نشان دهنده استقبال فراوان از این تجهیز می‌باشد. برج خنک کنـنده فایبرگلاس با استراکچر مکعبی یا مستطیلی به دلیل عملکرد و راندمان بالا، امروزه در بیشتر صنایع استفاده می‌شود. سیستم‌های تعدیل کننده برودتی نیز به دلیل شرایط صنعتی در کشور، کاربرد بسیاری دارند. در حال حاضر، صنعت تولید پویاتر از همیشه است و در مقایسه با صنعت ساختمان فعال تر است. در صنعت تولید، اصل مهمترین تولید بدون وقفه است. یکی از مزایای برج خنـک کننده فایبرگلاس، تعمیر و نگهداری آسان و راحت آن است. با استفاده از این مزیت، صنعت تولید با بالاترین راندمان خود را ادامه خواهد داد.

روش خنک کردن آب در برج خنک کننده فایبرگلاس

خنک کردن آب توسط انتقال حرارت جابجایی:

آب در برج خنک کننده فایبرگلاس توسط هوای سرد بیرون خنک می‌شود و این خنک شدن آب از دو روش اساسی صورت می‌گیرد. روش اول، انتقال برودتی نام دارد که ناشی از اختلاف دمای آب داغ با هوای بیرون است. در برج خنـک کننده فایبرگلاس، آب با توجه به میزان هوادهی و دمای محیط، خنک می‌شود از طریق انتقال گرمای برودتی. با افزایش حجم هوایی که با آب در تماس قرار می‌گیرد، میزان انتقال برودتی نیز افزایش می‌یابد. اما در فصول گرم، با افزایش دمای خشک و نزدیک شدن دمای محیط به دمای آب داغ، این میزان انتقال برودتی کاهش می‌یابد.

خنک کردن آب توسط انتقال گرمای محسوس:

روش دوم برای کاهش دمای آب در کولینگ تاور فایبرگلاس، تبخیر و آزاد شدن گرمای محسوس آب است. به طور خاص، برای تبخیر، بخشی از جریان آب داغ نیاز است که گرمای محسوس آن از خود آب برداشت شود. آب پس از تبخیر به صورت بخار وارد هوای خشک ورودی می شود و اشباع می شود. هر چه میزان رطوبت هوا کمتر باشد، گرمای محسوس بیشتری از آب برداشت می شود و آب سردتر می شود. به همین دلیل، عملکرد برج خـنک کننده فایبرگلاس در محیط های خشک (کم رطوبت) بهتر است. گرمای محسوس همواره بیشتر از اختلاف دمای آب و هوا است که به وسیله آن جابجا می شود.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

گلاس آینومر

  • 26

گلاس آینومر

گلاس آينومر لوتینگ سمان مرون

گلاس آينومر لوتینگ سمان مرون (Meron VOCO Glass ionomer luting) شما به عنوان یک دندانپزشک حرفه‌ای، به دنبال بهبود کیفیت  درمان و استفاده از بهترین تجهیزات دندانپزشکی هستید. در اینجا ما محصولی را به شما معرفی می‌کنیم که به عنوان یک ابزار اساسی در جعبه ابزار شما قرار می‌گیرد. گلاس آینومر لوتینگ سمان مرون ، یک تجهیز دندانپزشکی حرفه‌ای و با کیفیت است که به شما امکان انجام روش‌های لوتینگ را با قابلیت‌های منحصر به فرد فراهم می‌کند.

تقسیم‌بندی‌ سمان های گلس آینومر

انواع سمان گلاس آینومر براساس نوع تقویت کننده

  • سمان گلاس آینومر معمولی 

سمان‌های گلاس آینومر معمولی ترکیبی از تکنولوژی و شیمی سیلیکات ها و سمان‌های پلی کربوکسیلاتی روی هستند که به منظور ترکیب خصوصیات مطلوب هر دو جز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سمان‌ها که حاوی شیشه‌های فلوئوروآلومیناسیلیکاتی با قابلیت رهایش یون هستند همانند سمان‌های کربوکسیلاتی روی، از خانواده سمان‌های پایه اسیدی می‌باشند

سمان گلاس آینومر اصلاح شده با رزین

 به منظور بهبود خواص سمان گلاس آینومر معمولی از یک جز رزینی استفاده شده‌است

سمان گلاس آینومر تقویت شده با فلز

 در این سیستم از ذرات پرکننده فلزی برای بهبود استحکام، تافنس شکست و مقاومت به سایش استفاده شده‌است. معمولاً از ذرات نقره مثلاً پودر آلیاژ آمالگام استفاده می‌شود.این سمان‌ها از رنگ ظاهری مناسبی برخوردار نمی‌باشند

انواع سیمان گلاس آیونومر براساس نحوه گیرش

خود سخت شونده

گیرش و سخت شدن در سمان‌های خود سخت شونده تنها شامل واکنش اسید-باز بین پودر شیشه قلیایی و پلی اکریلیک اسید است که پس از اختلاط اجزا انجام می‌شود و سمان سخت می‌شود

سخت شونده با نور

واکنش اسید-باز بین پلی اکریلیک اسید و پودر شیشه ای قلیایی صورت می‌گیرد و سپس، پلیمرازسیون  به وسیلهٔ نور که با واکنش اکسایش و کاهش  شروع می‌شود. واکنش پلیمریزاسیون رادیکال آزاد توسط پرتو تثبیت می‌شود و منجر به شکل‌گیری و پلیمریزاسیون پلی HEMA از گروه‌های آویز، غیراشباع و متاکریلات می‌شود که به PAA متصل هستند

کاربردگلاس آينومر لوتینگ سمان مرون

سمان گلاس آینومر مرون  از دیرباز برای نشانه گذاری در قسمت های پرکردن و لوتینگ استفاده می شده است. کاربرد آنها سریع و ساده است و نتیجه از هر نظر برای بیمار و دندانپزشک عالی است. به عنوان مثال، هیچ مورد شناخته شده ای از حساسیت های بعد از عمل پس از استفاده از سمان لوتینگ مرون وجود ندارد. مرون در ترکیب پودر/مایع مورد اعتماد خود سالیانه میلیون ها بار برای آبکاری استفاده می شود. این ماده بهبود يافته اکنون در کپسول جديد  با کاربرد  مناسب موجود است.

موارد استفاده:لوتینگ تاج ها، بریج ها، اینله ها، آنله ها، پین ها، پست ها و باندهای ارتودنسی

گلاس آینومر لوتینگ سمان مرون: بهترین انتخاب برای لوتینگ دندان‌ها

استفاده از سمان‌های لوتینگ در جراحی دندانپزشکی بسیار مهم است و برای بهبود پیوند و ثبات دندان مصنوعی با ساختار طبیعی دندان می‌تواند بسیار مؤثر باشد. با توجه به این نکته، ما گلاس آینومر لوتینگ سمان مرون را به شما توصیه می‌کنیم. این محصول با داشتن ویژگی‌های برتر و فناوری‌های نوین، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لوتینگ دندان‌ها می‌باشد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تصفیه آب در تبریز

  • 15

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید 09146484992

تصفیه آب در تبریز

آب لوله کشی

آب لوله کشی،  عملی است که برای تأمین آب به ساختمان‌ ها، منازل و سایر اماکن استفاده می‌ شود. این فرآیند شامل نصب لوله‌ ها، اتصالات و سیستم‌ های مرتبط برای تأمین آب سرد و آب گرم به نقاط مختلف است.

برای انجام آب لوله‌کشی چند مرحله را می‌توان ذکر کرد:

  1. طراحی: در این مرحله، نیازهای آبی ساختمان تعیین می‌ شود و طرحی برای مسیر لوله‌ ها و اتصالات آب سرد و گرم رسم می‌ شود.
  2. تهیه مواد و تجهیزات: برای انجام آب لوله‌ کشی، لوله‌ ها، اتصالات، شیرآلات، پمپ‌ ها و سایر تجهیزات مورد نیاز باید تهیه شوند.
  3. نصب لوله‌ ها و اتصالات: در این مرحله، لوله‌ ها و اتصالات به طور دقیق نصب می‌ شوند. اتصالات باید به درستی ساخته شده و لوله‌ ها به طور صحیح به هم متصل شوند.
  4. نصب شیرآلات و دستگیره‌ ها: پس از نصب لوله‌ ها، شیرآلات و دستگیره‌ ها نصب می‌ شوند. این شیرآلات برای کنترل جریان آب در نقاط مختلف استفاده می‌ شوند.
  5. اتصال به منبع آب: در این مرحله، سیستم آب لوله‌ کشی به منبع آب اصلی، مانند شبکه آب شهری یا چاه آب، متصل می‌ شود.
  6. آزمایش و تست: پس از نصب کامل سیستم، باید آزمایش‌ های لازم انجام شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ تسریبی وجود ندارد و سیستم به درستی کار می‌ کند.

توصیه می‌ شود برای انجام آب لوله‌ کشی به یک تکنسین مجرب و متخصص مراجعه کنید. او می‌ تواند شما را در مراحل مختلف راهنمایی کند و به شما کمک کند تا یک سیستم آب لوله‌ کشی کارآمد و با کیفیت داشته باشید.

آب لوله کشی

اتصالات

مزایای اسفاده از آب لوله کشی

استفاده از آب لوله‌کشی برای تأمین آب به ساختمان‌ها و اماکن مختلف دارای بسیاری از مزایا است. در زیر برخی از مزایا را برای شما آورده‌ام:

  • دسترسی آسان به آب: با نصب سیستم آب لوله‌کشی، شما به آب در نقاط مختلف ساختمان دسترسی آسان‌تری خواهید داشت. این به شما امکان می‌دهد تا به راحتی در هر زمان که نیاز دارید از آب استفاده کنید.
  • کارآیی و اقتصادی: سیستم آب لوله‌کشی معمولاً به صورت یکپارچه طراحی می‌شود و از لحاظ کارآیی و کاهش هدررفت آب بسیار بهینه است. این باعث کاهش مصرف آب و هزینه‌های مربوط به آب می‌شود.
  • کیفیت آب بهتر: با استفاده از سیستم آب لوله‌کشی مناسب، کیفیت آب به شکل قابل قبولی حفظ می‌شود. لوله‌های مدرن که برای آب لوله‌کشی استفاده می‌شوند، معمولاً از جنس مقاومی مانند پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی (PVC) یا مس ساخته می‌شوند و از ایجاد ذرات و آلاینده‌ها در آب جلوگیری می‌کنند.
  • کمترین خطر ناشی از آب‌ های آلوده: با استفاده از آب لوله‌کشی، خطر آلودگی آب به دلیل عوامل زیستی و شیمیایی کاهش می‌یابد. زیرا لوله‌ها و اتصالات معمولاً در محیطی محکم و محافظت شده قرار دارند و به راحتی تحت تأثیر عوامل خارجی قرار نمی‌گیرند.
  • حفظ فضای ظاهری: استفاده از سیستم آب لوله‌ کشی به شما امکان می‌ دهد تا لوله‌ ها و اتصالات را در دیوارها و زیر زمین نصب کنید. این باعث می‌ شود که فضای ظاهری ساختمان شما تمیزتر و زیباتر باشد.

مزایای استفاده از آب لوله‌ کشی بیشتر از این هاست. با این حال، همواره مهم است که نصب، نگهداری و بازرسی منظم سیستم آب لوله‌ کشی را انجام دهید تا از عملکرد بهینه و عدم وقوع مشکلات جدی اطمینان حاصل کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

سئوی سایت در تبریز

  • 21

سئو و بهینه سازی سایت در سئو و بهینه سازی سایت در وایقان

سئو و بهینه سازی سایت در سئو و بهینه سازی سایت در وایقان

سئو و بهینه سازی سایت در سئو و بهینه سازی سایت در وایقان یا Search Engine Optimization in Vayqan، بهینه‌ سازی سایت برای موتورهای جستجو است. هدف اصلی سئو، افزایش رتبه ویو در نتایج جستجو است. این کار با بهینه‌ سازی محتوا، ساختار سایت، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، سرعت بارگذاری سایت و بهبود تجربه کاربری انجام می‌ شود. سئو باعث می‌ شود سایت در نتایج جستجوی ارگانیک به موقعیت بهتری دست یابد و در نتیجه ترافیک و بازدیدها افزایش یابد.  

 

سئو و بهینه سازی سایت در سئو و بهینه سازی سایت در وایقان چه کاربردهایی دارد؟

سئو و بهینه‌سازی سایت کاربردهای متعددی دارد. در ادامه، برخی از کاربردهای اصلی سئو را برای شما ذکر می‌ کنم:

افزایش رتبه در نتایج جستجو

با بهینه‌سازی سایت، محتوا و ساختار سایت خود، می‌توانید رتبه‌بندی ویدیوهای خود را در صفحات نتایج جستجو بهبود دهید و در نتیجه بیشتر دیده شوید.

افزایش ترافیک سایت

با قرار گرفتن در صفحات بالای نتایج جستجو، تعداد کلیک‌ ها و بازدید های سایت شما افزایش می‌ یابد و ترافیک سایت شما بهبود می‌ یابد.

بهبود تجربه کاربری

سئو بهبود تجربه کاربری را نیز در بر می‌ گیرد. با بهینه‌سازی سرعت بارگذاری سایت، طراحی ریسپانسیو، سازگاری با دستگاه‌ های مختلف و سادگی استفاده، تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌ کنید.

افزایش اعتبار سایت

سایت‌ هایی که بهینه شده‌اند و در نتایج جستجو موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند، معمولاً اعتبار بیشتری در نظر کاربران و بازدیدکنندگان خود دارند.

رقابت با سایت‌ های رقیب

در دنیای آنلاین پر رقابت، سئو به شما کمک می‌ کند تا با سایت‌های رقیب خود رقابت کنید و در زمانی که کاربران در جستجوی مرتبطی هستند، جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو داشته باشید.

افزایش فروش و درآمد

با افزایش ترافیک سایت و بهبود تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، می‌توانید فروش و درآمد خود را نیز بهبود ببخشید.

کلیات

به طور کلی، سئو و بهینه‌ سازی سایت برای افزایش دسترسی، دیده شدن و تعامل با کاربران و همچنین کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند. 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

فرز CNC چهار محور

  • 11

خدمات فرز CNC چهار محور

خدمات فرز CNC چهار محور به نوعی فرز CNC اشاره دارد که قادر به حرکت در چهار محور مستقل است. در این نوع فرز CNC، ابزار بر روی قالب کار قرار می‌گیرد و با استفاده از چهار محور (X، Y، Z و یک محور دیگر) قادر به انجام عملیات برش و حفره‌کاری با دقت و سرعت بالا است.

قابلیت ها و خدمات فرز CNC چهار محور

برش سه بعدی

با استفاده از چهار محور، می‌توان قطعات پیچیده‌تری را با برش سه بعدی تولید کرد. این شامل قطعات با منحنی‌ها، سطوح منحنی دار یا ساختارهای هندسی پیچیده است.

حفره‌کاری با زوایای مختلف

فرز CNC چهار محور امکان حفره‌کاری در زوایا و جهت‌های مختلف را فراهم می‌کند. این کاربرد در تولید قطعاتی که نیاز به عملیات حفره‌کاری در زوایا و سطوح مختلف دارند، بسیار مفید است.

حالت‌های پیچیده تر دستگاه

با استفاده از خدمات فرز CNC چهار محور، حالت‌های پیچیده‌تری را در فرآیند فرز ایجاد می‌کند. این شامل چرخش قطعه کاری و ابزار در طول عملیات، حرکت به صورت همزمان در محورهای مختلف و ترکیب جابه‌جایی خطی و چرخشی است.

با استفاده از فرز CNC چهار محور، دقت، تکرارپذیری و کارایی بالایی در فرآیند فرز حاصل می‌شود و این امکان را می‌دهد تا قطعات پیچیده‌تر و با کیفیت بالا تولید شوند.

در ادامه ی خدمات فرز CNC چهار محور

به علاوه، فرز CNC چهار محور قابلیت اجرای عملیات پنچ‌محوری را نیز دارد که در آن، ابزار قادر به حرکت در خطوط جدیدی است که با ترکیب حرکت‌های X، Y، Z و محور چهارم ایجاد می‌شود. این امکان به ماشین‌کاران اجازه می‌دهد تا قطعاتی با سطوح منحنی پیچیده و هندسه‌های پیچیده‌تر را بسازند.

خدمات فرز cnc

فرز cnc 4 محور

کاربردهای خدمات فرز CNC چهار محور در صنایع

خدمات فرز CNC چهار محور در صنعت خودروسازی

در تولید قطعات خودرو، نیاز به ساخت قطعات با سطوح منحنی دار و پیچیده وجود دارد. فرز CNC چهار محور امکان تولید این قطعات را با دقت و کیفیت بالا فراهم می‌کند.

صنعت هوافضا

در ساخت قطعات هواپیما و فضاپیما، نیاز به دقت بالا و هندسه پیچیده است. فرز CNC چهار محور در تولید قطعات هوافضا به‌خصوص قطعات پیچیده‌ تر مانند تیرها، الکترونیک‌ ها و ساختارهای بال و بدنه وجود دارد.

خدمات فرز CNC چهار محور در صنعت پزشکی

در صنعت پزشکی، ابزارها و قطعات پیچیده با دقت بالا و توانایی مناسبی برای تطابق با ساختار بدن انسان نیاز دارند. فرز CNC چهار محور در تولید قطعات پروتز، ایمپلنت‌ ها و ابزارهای جراحی حائز اهمیت است.

صنعت ماشین‌سازی عمومی

در صنعت ماشین‌ سازی، فرز CNC چهار محور در تولید قطعات مختلفی مانند قطعات الکترونیکی، کامپوننت‌ های مکانیکی، ابزارآلات و قطعات صنعتی استفاده می‌ شود.

با استفاده از فرز CNC چهار محور، تولید قطعات پیچیده و با دقت بالا در زمان کوتاهتر و با کاهش خطاها و هدررفت مواد ممکن می‌شود. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا عملکرد و کارایی خود را بهبود داده و رقابت‌ پذیری بیشتری داشته باشند



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

انواع فلزات

  • 8

انواع فلزات

فولاد  (STEEL) از انواع فلزات

  1. از ترکیبات فلزات مختلف با آهن انواع فولادها که بیش از هزار نوع می باشد تهیه می شود و هر کدام آنها از نظر خواص با یکدیگر فرق دارند.
  2. فلزات زیادی را می توان با اهن ترکیب نموئ ولی در ساختن فولادها بیشتر از کربن، کرم، نیکل، کبالت استفاده میشود
  3. مقدار کربن در فولادها کمتر از %2.06 می باشد
  4. فولادهایی که برای مصارف مختلف صنعتی بکار می روند به نام فولاد ابزار، فولاد تند بر، فولاد های زنگ نزن (استنلس استیل) و غیره نامیده می شوند

چدن (CAST IRON)

  • از ترکیب آهن و کربن و سیلیسیم چدن به دست می آید. مقدار کربن موجود در چدن از مقدار کربن موجود در فولاد خیلی بیشتر است.
  • چدن در صنعت ماشین سازی بسیار کاربرد دارد زیرا بسادگی و سهولت در قالب ریخته می شود.
  • چدن در انواع مختلف مانند جدن خاکستری و چدن سفید تهیه می گردد.
  • چدنها بطور کلی شکننده می باشند و در اثر ضربه می شکنند اما با عملیات حرارتی چدنی به نام چدن چکش خوار بدست می آید که تا حدی قابلیت تحممل ضربه را داشته و شکنندگی آن کم می باشد.
  • چنانچه قطعه ای از چدن را بشکنیم ذرات بلورهای چدن و ذرات کربن در مقطع شکسته بخوبی دیده می شود و چنین بنظر می رسد که این ذرات بهم پیوستگی ندارند.
  • رنگ چدن تیره است و اگر چندین مرتبه روی سطح آن، دست بکشیم دست ما سیاه می شود.

فلزات رنگین (COLOROBALE METALS) از انواع فلزات

تمامی فلزات بجز آهن و ترکیبات آن در گروه فلزات رنگین قرار دارند مانند مس – روی – برنز – برنج – آلومینیوم – سرب – نیکل و قلع که از جمله فلزات رنگین می باشند و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

مس (COPPER)

  1. رنگ مس قرمز با جلای ویژه ای می باشد. وزن مخصوص آن 8.9 است و در حرارت 1084 درجه سانتیگراد ذوب می شود.
  2. مقاومت مس در مقابل پوسیدگی زیاد است. زیرا سطح خارجی آن در مجاورت هوا اکسیده شده و این قشر بسیار نازک اکسید مس بقیه فلز را در برابر پوسیدگی محافظت می نماید.
  3. مس جریان برق را بسیار خوب هدایت می کند و بصورت ناخالص یا سنگ معدن در طبیعت یافت می شود.
  4. سنگ معدن را در کوره های مخصوص حرارت داده مس آنرا ذوب و از مواد اضافی جدا می نمایند که معمولا 99 تا 99.9 درصد خالص است.
  5. چنانچه بخواهند مس با درصد خالص بدست آورند آنرا بوسیله جریان برق (عمل الکترولیز) تصفیه می نمایند.

انواع فلزات

انواع فلزات طلا

آلومینیوم از انواع فلزات

  • این فلز نیز جز فلزات رنگین با وزن مخصوص 2.7 بشمار می آید که در گرمای 658 درجه سانتیگراد ذوب می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

درب حیاط در تهران

درب حیاط در تهران به عنوان ورودی و خروجی اصلی برای حیاط یا فضای بیرونی یک ساختمان استفاده می‌ شود. در واقع، این نوع در نقش یک  ورودی را برای حیاط یا باغچه شما ایفا می‌کند. این درب معمولاً از جنس چوب، فلز، آهن، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌ شود. علاوه بر این که وظیفه حفاظت و امنیت فضای داخلی را انجام می‌ دهد، جنبه‌ های زیبایی و طراحی نیز دارد. طرح و شکل درب حیاط در تهران می‌ تواند به سبک و طرز زندگی مالک خانه، معماری ساختمان و یا محیط اطراف ساختمان سازگار باشد.

ویژگی های امنیتی و زیبایی، درب حیاط در رشت

 

سیستم‌ های گشایش اتوماتیک

درب‌ های حیاط می‌ توانند با سیستم‌ های گشایش اتوماتیک مجهز شوند که به وسیله ی ریموت کنترل، کلید یا سیستم‌ های حسگر و قفل الکترونیکی کنترل می‌ شوند. این سیستم‌ ها راحتی و راحتی بیشتر در استفاده از درب را به شما می‌ دهند.

سیستم‌ های امنیتی

برخی از درب‌های حیاط دارای سیستم‌ های امنیتی مانند دوربین‌ های مداربسته، سنسور های حرکت، سیستم‌ های اعلان‌ دهنده و سیستم‌ های امنیتی دیگر هستند. این سیستم‌ها به شما اطمینان می‌دهند که فضای حیاط شما تحت نظارت و امنیت قرار دارد.

درب حیاط در تبریز

(درب پارکینگ ریلی ). معمولا درب های پارکینگ اتوماتیک الکترومکانیک از محبوبیت بیشتری در بین انواع درب پارکینگ ریلی برخوردار است.

در اکثر درب های اتوماتیک این قابلیت در نظر گرفته شده است که در صورت قطع برق موتور با باطری کار کرده و باز و بسته شدن درب توسط جک هیدرولیک همچنان امکان پذیر باشد.

حال بپردازیم به معرفی انواع این درب ها البته باید در نظر داشته باشیم که مدل درب حیاط ویلایی ، درب ورودی ساختمان مسکونی ،مدل درب فلزی وردی ساختمان ،درب فلزی ساده حاط نیز در برخی موارد درب پارکینگ میباشند .



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پمپ لجن کش

  • 17

پمپ لجن کش، یک وسیلهٔ مکانیکی است که برای انتقال و پمپاژ لجن استفاده می‌شود. لجن، مادهٔ مایع و نیمه جامدی است که در فرآیندهای صنعتی، فاضلاب و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تولید می‌شود. این لجن ممکن است حاوی ذرات جامد، مواد آلی و مواد شیمیایی باشد.

  1. پمپ لجن کش برای جمع‌آوری و انتقال لجن به منظور دفع یا پردازش بعدی استفاده می‌شود. این پمپ‌ها معمولاً دارای طراحی خاصی هستند که به آن‌ها امکان مقابله با ذرات جامد و مواد کثیف را می‌دهد. همچنین، به دلیل ماهیت چسبنده و کمیاب لجن، پمپ‌های لجن کش باید بتوانند با این مشکلات مقابله کنند و لجن را به طور موثر انتقال دهند.
  2. پمپ لجن کش در صنایع مختلفی مانند تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، صنایع نفت و گاز، معادن و صنایع شیمیایی استفاده می‌شود.

پمپ کف کش چیست؟

پمپ کف‌کشیک نوع پمپ است که برای جمع‌آوری و انتقال لجن، رسوبات و ذرات سنگین از کف مخازن، استخرها، چاه‌ها و سایر سازه‌های آبی استفاده می‌شود. این پمپ‌ها به وسیله مکانیسمی به نام “کشش” یا “جذب” عمل می‌کنند تا ذرات جامد را از کف جدا کرده و آنها را به صورت مایع به خارج از سازه انتقال دهند.

ویژگی‌های پمپ کف‌کش:

  • سازگاری با ذرات جامد سنگین: پمپ کف کش برای جمع‌آوری رسوبات و ذرات سنگینی که به کف سازه‌های آبی رسیده‌اند، طراحی شده است. این پمپ‌ها قادرند ذراتی مانند لجن، شن، ماسه و سایر ذرات سنگین را جمع‌آوری کرده و از کف جدا کنند.
  • عملکرد مکانیکی: پمپ کف‌کش با استفاده از مکانیسمی مکانیکی مانند پروانه‌ها یا توربین‌ها که در داخل پمپ قرار دارند، ذرات را از کف جدا می‌کند. این مکانیسم‌ها با ایجاد جریان و جذب ذرات، آنها را به سمت خروجی پمپ هدایت می‌کنند.
  • جابجایی مایع: پس از جداسازی ذرات جامد، پمپ کف‌کش مایع را به سمت خروجی پمپ پمپاژ می‌کند. این مایع می‌تواند شامل آب، لجن، محلول آبی یا سایر مواد آبی باشد که در مخزن یا سازه قرار دارند.
  • انواع مختلف: پمپ کف‌کش‌ها در انواع مختلفی و با ظرفیت‌ها و قدرت‌های مختلف تولید می‌شوند. این انواع شامل پمپ کف‌کش‌های صنعتی بزرگ تا پمپ‌های کوچکتر و قابل حمل برای استفاده در برخی موارد خاص می‌شوند.
  • کارایی بالا: پمپ کف‌کش با عملکرد قوی خود، بهبود چشمگیری در تمیزی و بهره‌وری سازه‌های آبی می‌آورد. با جمع‌آوری رسوبات و ذرات جامد از کف، احتمال انسداد لوله‌ها و کاهش جریان آب کاهش می‌یابد.
  • کنترل آسان: پمپ‌های کف‌کش معمولاً دارای سیستم کنترلی ساده‌ای هستند کهامکان کنترل عملکرد پمپ را برای کاربر فراهم می‌کند. این سیستم‌ها معمولاً شامل سوئیچ‌ها و کنترل‌های ساده برای روشن و خاموش کردن پمپ و تنظیم سرعت عملکرد آن می‌باشند.

برای مطالعه ی کامل مقاله ی پمپ لجن کش کلیک نمایید.

برای خرید پمپ ملخیکلیک کنید.

کلیات

در کل، پمپ کف‌ کش برای جمع‌آوری و انتقال ذرات جامد از کف سازه‌های آبی استفاده می‌شود و می‌تواند در صنایع مختلف، از جمله تصفیه‌خانه‌ها، استخرها، مخازن صنعتی و سایر سازه‌های آبی مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ لجن کش با پمپ کف کش چه تفاوتی دارد؟

پمپ لجن‌ کش و پمپ کف‌ کش دو نوع پمپ هستند که برای کاربردهای مختلف در صنایع آب و فاضلاب استفاده می‌شوند. این دو پمپ تفاوت‌هایی در عملکرد و ویژگی‌های خاص خود دارند. در زیر به برخی از تفاوت‌های مهم بین پمپ لجن‌کش و پمپ کف‌کش اشاره می‌کنم:

  • نوع مواد جمع‌آوری شده: پمپ لجن‌کش برای جمع‌آوری و انتقال لجن و رسوبات غلیظ به کار می‌رود. این پمپ‌ها معمولاً در تصفیه‌خانه‌ها، صنایع شیمیایی و فاضلابی و سازه‌هایی که لجن تشکیل می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، پمپ کف‌کش برای جمع‌آوری سایر ذرات جامد مانند شن، ماسه و رسوبات سبک به کار می‌رود و عمدتاً در استخرها، بنادر و سایر سازه‌های آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • طراحی و ساختار: پمپ لجن‌کش معمولاً دارای ساختاری قوی و محکم است که قادر به جابجایی و پمپاژ مواد غلیظ می‌باشد. این پمپ‌ها اغلب دارای توربین‌ها، پروانه‌ها و سیستم‌های خاصی هستند که به جمع‌آوری و انتقال لجن کمک می‌کنند. در مقابل، پمپ کف‌کش معمولاً با ساختار ساده‌تری طراحی می‌شود و از مکانیسم‌های کشش و جذب استفاده می‌کند تا ذرات جامد را از کف جدا کند و جمع‌آوری کند.
  • اندازه ذرات: پمپ لجن‌کش قادر به جمع‌آوری ذرات بسیار ریز تا ذرات بزرگ‌تر است. به عنوان مثال، لجن‌کش‌ها معمولاً قادر به جمع‌آوری ذرات با قطر تا چند سانتیمتر می‌باشند. در مقابل، پمپ کف‌کش معمولاً برای جمع‌آوری ذرات با قطر کوچک‌تر است و به طور معمول برای جمع‌آوری ذرات با قطر تا چند میلیمتر استفاده می‌شود.
  • محیط کاربرد: پمپ لجن‌کش عمدتاً در صنایع تصفیه‌خانه‌ها، صنایع شیمیایی و فاضلابی و سازه‌هایی که لجن تشکیل می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پمپ‌ها برای کار در محیط‌هایی با آب و فاضلاب آلوده و غلیظ مناسب هستند. پمپ کف‌کش بیشتر در استخرها، بنادر و سایر سازه‌های آبی استفاده می‌شود و معمولاً در محیط‌هایی با آب کم‌تر آلوده به کار می‌رود.

به طور کلی، پمپ لجن‌ کش و پمپ کف‌ کش برای کاربردهای مختلف در صنایع آب و فاضلاب به کار می‌روند و ویژگی‌ها و عملکردهای متفاوتی دارند تا به نیازهای خاص هر کاربرد پاسخ دهند.

برای مطالعه ی مقاله ی پمپ اسلاری چیست؟کلیک نمایید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه لیوان کاغذی در رشت

  • 15

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان در رشت جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی در رشت جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی در رشت، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی در رشت باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه در رشت ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت در رشت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی در رشت

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاهدستگاه-تولید-لیوان-کاغذی

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید.

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی در رشت

  1. تولید رول کاغذی
  2. ماشین چاپ
  3. کاغذ پرینت شده
  4. برش
  5. فرم دهنده لیوان کاغذی
  6. خنک کننده کاغذ
  7. محصول نهایی

دستگاه-تولید-لیوان-کاغذی

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی در رشت

وزن بالای دستگاه نشان از محکم بودن آن است همچنین بررسی ها مشخص کرده است که این دستگاه از نظر سبک اجرایی بی نظیر می باشد. ابعاد دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بزرگتر است و خبر خوب اینکه هدایت لیوان ها در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و این یعنی یک تیر و چند نشان!
شرکت ایران لیوان در رشت با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه لیوان کاغذی در رشت با ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف در رشت

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در رشت هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته سینگل و دابل هستند که معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل می باشد.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان در رشت می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلف نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. برای مثال ظرفیت لیوان ها به صورت 7،6،5،4 الی 32 تقسیم بندی شده.این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 می باشد.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

طراحی سایت خبری در تبریز

  • 8

در این مقاله، ما قصد داریم شما را با طراحی سایت خبری در تبریز آشنا کنیم. در حال حاضر، یکی از پربازدیدترین سایت‌های اینترنتی، سایت‌های خبرگزاری هستند. همه ما از اهمیت اطلاع رسانی و علاقه مردم به دنبال کردن اخبار روز آگاهی داریم. رسانه‌های ملی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری با انتشار به موقع و سریع اخبار و رویدادهای روزانه، نقش مهمی در اطلاع رسانی به افراد جامعه دارند. به طور خلاصه، هدف از طراحی سایت خبری، فراهم کردن بستری مناسب برای اطلاع رسانی و انتشار اخبار است.

با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، افراد کمتر به تلویزیون و رادیو برای آگاهی از اخبار روی می‌آورند. چاپ اخبار و روزنامه‌ها می‌تواند روشی منسوخ شده در عصر حاضر به حساب آید، زیرا دسترسی به سایت‌ها و منابع خبرگزاری آنلاین به مراتب سریع‌تر و راحت‌تر از دیگر منابع است. افراد با چند کلیک ساده می‌توانند به اخبار و رویدادهای مهم روز آگاه شوند، بدون اینکه منتظر شروع اخبار رادیو و تلویزیون در ساعت مقرر باشند. بنابراین، استفاده از سایت‌های خبری به صرفه‌تر و بهتر است، به ویژه برای افرادی که قصد دارند به سرعت به مهم‌ترین اخبار روز دسترسی داشته باشند. استفاده از سایت‌های خبری، بهترین انتخاب می‌باشد.

مزایای استفاده از سایت های خبری

طراحی سایت خبری در تبریز دارای مزایای بسیاری است که عبارتند از:

  1. به‌روزرسانی لحظه‌ای اخبار: در سایت‌های خبری، اخبار به صورت فوری و به‌روزرسانی می‌شوند. با مراجعه به این سایت‌ها، شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آخرین اخبار دسترسی خواهید داشت.
  2. دسترسی ۲۴ ساعته: شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به سایت خبری مراجعه کنید و خلاصه یا جزئیات اخبار را مطالعه کنید، بدون اینکه منتظر شروع اخبار رسانه‌های ملی و گوینده باشید.
  3. انواع محتواها: در سایت‌های خبری، محتواها به صورت متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی بارگذاری می‌شوند. در مقابل، در روزنامه‌ها محدودیت بیان وجود دارد و محتواها به صورت متنی و یا تصویری محدود می‌شوند.
  4. شفافیت در بیان اخبار: در بسیاری از موارد، رسانه‌های ملی به دلیل محدودیت‌های خاص، جزئیات اخبار را بیان نمی‌کنند. اما در سایت‌های خبری، اخبار به طور کامل و بدون سانسور شرح داده می‌شوند.
  5. رایگان بودن: برای دسترسی به اخبار در سایت‌های خبری، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. این به شما امکان می‌دهد به آسانی و بدون هیچ محدودیتی به اخبار دسترسی پیدا کنید.
  6. تعامل و نظرات کاربران: در سایت‌های خبری، شما می‌توانید نظر خود را ارسال کنید، در بحث‌ها و تعاملات مشارکت کنید و با دیگران درباره خبرها بحث و تبادل نظر کنید.
  7. فرصت تبلیغات و درآمدزایی: با توجه به تعداد بازدیدهای بالا در سایت‌های خبری، شما می‌توانید با قرار دادن تبلیغات سایت‌های دیگر، درآمدزایی کنید.

با در نظر گرفتن این مزایا، طراحی سایت خبری در تبریز انتخابی مناسب است.

مزایای-استفاده-از-سایت-های-خبری

مزایای-استفاده-از-سایت-های-خبری

طراحی و ساخت سایت خبری

بدون شک، تجربه خرید یا بازدید از سایت‌های خبری را داشته‌اید؛ وجود مواردی که در ابتدا شما را به خود جلب کرده و ماندگاری را در آن سایت ایجاد کرده‌اند، نشان از اهمیت عوامل زیر دارد:

  • ظاهر و قالب سایت: طراحی و ظاهر یک سایت خبری بسیار حائز اهمیت است. یک طراح سایت باید بتواند طرحی جذاب و کاربرپسند را برای سایت خبری ایجاد کند که باعث جذب و توجه کاربران شود.
  • اخبار دقیق و معتبر: یک سایت خبری باید اخبار دقیق و قابل اعتماد را منتشر کند. اطلاعات صحیح و دقیق در سایت خبری، اعتماد کاربران را به سایت افزایش می‌دهد و آن‌ها را به بازگشت به سایت ترغیب می‌کند.
  • منابع موثق اخبار: استفاده از منابع قوی و معتبر برای گزارش‌ها و اخبار در سایت خبری بسیار حائز اهمیت است. اعتماد به منابع موثق و بررسی شده، باعث می‌شود که کاربران به سایت بیشتر اعتماد کنند.
  • سرعت بالا: سرعت بارگذاری سایت خبری بسیار مهم است. کاربران امروزی انتظار دارند که صفحات سایت با سرعت بالا بارگذاری شوند. طراح سایت باید بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهد تا سرعت بارگذاری سایت را به حداکثر برساند.
  • استفاده از محتواهای چندرسانه‌ای: استفاده از محتواهای چندرسانه‌ای مانند عکس، ویدئو و صدا در سایت خبری جذابیت و تنوع را برای کاربران ایجاد می‌کند. این محتواها می‌توانند تجربه خوانندگان را بیشتر کنند و سایت را جذاب تر سازند.

به طور کلی، پیاده‌سازی این عوامل در یک سایت خبری نیازمند مهارت و تخصص طراح سایت است. این طراح باید توانایی‌های لازم را در زمینه طراحی، بهینه‌سازی و ارائه محتواهای معتبر را داشته باشد تا یک تجربه کاربری مطلوب را برای کاربران فراهم کند.

نکات طراحی سایت خبری در تبریز

در این بخش، قصد داریم به طور خلاصه به نکات طراحی یک وبسایت خبری در تبریز اشاره کنیم. ابتدا باید یک نام جذاب و مرتبط برای وبسایت خبری خود انتخاب کنید. نام وبسایت، عامل مهمی در جذب بازدیدکنندگان است. سپس به خرید دامنه و هاست برای وبسایت خود بپردازید. این مرحله کلیدی برای راه اندازی وبسایت شما در فضای اینترنت است و به صورت تخصصی انجام می‌شود. سپس باید پلتفرمی که می‌خواهید وبسایتتان روی آن پیاده‌سازی شود را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال: جوملا، وردپرس با افزونه ووکامرس، ای‌اس‌پی و غیره.

طراحی و ظاهر سایت

عامل اول و مهم‌تری که مخاطبان را به سمت وبسایت خبری شما جذب می‌کند و باعث می‌شود در سایت شما بمانند، طراحی و قالب آن است. استفاده از قالب‌های زیبا و منظم، استفاده از تصاویر جذاب و باکیفیت مرتبط با محتوای خبر، توضیحات کامل و شفاف و… اموری بسیار مهم هستند. حتی اگر تمام اصول را رعایت کنید، اما ظاهر سایت جذاب و مناسب نباشد، ممکن است خسارات زیادی ببینید و بسیاری از بازدیدکنندگان در نگاه اول و سریع به سایت شما جذب نشوند و آن را ترک کنند. بنابراین در انتخاب قالب سایت خود دقت کنید و برای طراحی سایت خبری خود وقت بگذارید.

سرعت بالا

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وبسایت خبری، سرعت بالا بودن سایت است. سایت شما باید بیشترین سرعت ممکن را در باز شدن تصاویر، اجرای صفحات و دیگر بخش‌ها داشته باشد. افزایش سرعت سایت نیازمند رعایت نکات زیادی است، به عنوان مثال، اگر تصاویری که در سایت خود بارگذاری می‌کنید، حجم بالایی داشته باشند، سرعت باز شدن سایت را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. اگر کاربر برای باز کردن صفحات، تصاویر و المان‌های سایت شما طولانی مدت صبر کند، باعث می‌شود کاربر سایت را ترک کند و به سایت‌های رقیب مراجعه کند.

قابلیت جستجو در سایت

قابلیت جستجو یا ساینطور که متوجه می‌شوید، جواب شما به شکل ناقص قطع شده است. لطفاً جمله را ادامه دهید تا بتوانم به شما کمک کنم.

دسته‌بندی اخبار

یکی از مواردی که در طراحی سایت خبری خود در نظر بگیرید، دسته‌بندی مناسب اخبار است. این کار باعث می‌شود سایتتان دارای نظم و سازماندهی مناسب باشد و کاربران به راحتی و به سرعت به گروه خبری مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و اخبار مربوطه را مطالعه کنند. به عنوان مثال، می‌توانید اخبار را به دسته‌هایی مانند “داغ‌ترین‌ها”، “تازه‌ترین‌ها”، “حوادث”، “اقتصادی”، “فرهنگی”، “سیاسی”، “مذهبی”، “اخبار خارجی”، “پزشکی و سلامت” و … دسته‌بندی کنید.

بهینه‌سازی سایت و بهبود سئو

بهینه‌سازی سایت باعث می‌شود کلمات کلیدی سایت شما در موتورهای جستجو بالا ظاهر شده و سایت شما در صفحات اول نتایج جستجو قرار بگیرد. وقتی سایت شما در نتایج اولیه موتورهای جستجو قرار دارد، تعداد بازدیدها به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. بنابراین، رعایت اصول بهینه‌سازی سئو را در طراحی سایت خبری خود در تبریز به عنوان اولویت قرار دهید.

طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو

طراحی وبسایت خبری شما باید به گونه‌ای باشد که کاربران بتوانند با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و رایانه شخصی، سایت شما را بدون هیچ مشکلی در ظاهر مشاهده کنند.

طراحی-واکنش‌گرا-یا-ریسپانسیو

طراحی-واکنش‌گرا-یا-ریسپانسیو

ساخت و طراحی سایت خبری در تبریز

اگر قصد دارید یک سایت خبری راه اندازی کنید و تخصص کافی ندارید، نیاز به نگرانی نیست. می‌توانید از خدمات شرکت تبریز وب سایت بهره ببرید. تیم حرفه‌ای تبریز وب سایت، یکی از بهترین و با سابقه‌ترین مجموعه‌ها در زمینه طراحی سایت در تبریز می‌باشد.

طراحی سایت خبری در تبریز، نیازمند تخصص، مهارت و دانش است. اگر می‌خواهید سایت خبری راه اندازی کنید و نیاز به یک تیم متخصص دارید تا با اطمینان کار خود را به آنها بسپارید، شرکت تبریز وب سایت بهترین گزینه برای شما است. با انتخاب این شرکت و سفارش طراحی سایت خبری خود به آنها، می‌توانید یک سایت مطمئن با ظاهری جذاب و با رعایت تمامی نکات بهینه‌سازی و سئو دریافت کنید.

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد دارند سایت اینترنتی راه اندازی کنند، بحث هزینه‌ها و تعرفه طراحی سایت خبری است. اما خبر خوب این است که قیمت طراحی سایت خبری با تیم خوب تبریز وب سایت، نسبت به کیفیت کار، بسیار مناسب است. پس نگران هزینه‌های مربوطه نباشید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فلزی حیاط و انتخاب آن

  • 12

درب حیاط، نقطه مرکزی ساختمان است. درب‌ورودی یکی از عوامل تأثیرگذار در زیبایی ساختمان محسوب می‌شود. علاوه بر اینکه زیبایی را به ساختمان می‌بخشد، باعث افزایش امنیت و ارزش آن نیز می‌شود. درب‌های فلزی دیگری مانند درب فلزی پارکینگ، درب فلزی ویلا و غیره نیز در امنیت و ارزش ساختمان تأثیرگذار هستند. یکی از بهترین و موثرترین راه‌کارها برای مدرن سازی ظاهر ساختمان‌ها و نمای بیرونی آن‌ها، استفاده از درب‌های فلزی حیاط است. درب فلزی حیاط دارای تنوع بسیاری است. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع درب‌های حیاط، ابعاد استاندارد آن، وزن آن، جنس درب حیاط و رنگ آن‌ها و … بپردازیم.

انواع مدل های خلاقانه درب حیاط

در اینجا می‌خواهیم مدل‌های خاصی از درب ورودی را معرفی کنیم که در طراحی آن‌ها از خلاقیت ویژه‌ای استفاده شده است. بنابراین، این طرح‌ها با سایر مدل‌هایی که قبلاً دیده‌اید، تا حد زیادی متفاوت هستند.

لازم است توجه کنید که قبل از انتخاب مدل درب حیاط، باید سبک طراحی ساختمان خود را تعیین کنید و درب ورودی مناسبی برای آن انتخاب کنید. زیرا حتی زیباترین طرح درب، اگر با ساختمان شما همخوانی نداشته باشد، نه تنها به ظاهر خانه شما کمک نمی‌کند، بلکه به آن ضربه خواهد زد.

درب مدل اسپانیایی

این مدل درب ها دارای طراحی شیک و روستیک بوده و همراه با الگوی تکرار شده در سطح درب می باشد. بهره گیری از شیشه شفاف، مشجر و یا منعکس کننده یرای این درب ها امکان پذیر می باشد.

درب فلزی مدرن

درب های مدرن دارای طراحی ساده و فاقد جزئیات بوده و همراه با خطوط صاف افقی و یا عمودی هستند. از شیشه نیز می توان در طراحی درب آهنی مدرن بهره گرفت.

درب لیزری

یکی از انواع درب حیاط درب لیزری است. درب های فلزی با طراحی لیزری محبوبیت بسیاری دارند. این درب ها انعطاف پذیری بالایی داشته و در صورتی که همراه با جزئیات و رنگ طلایی باشد برای ساختمان های کلاسیک مناسب هستند. با این حال درب ساده لیزری برای ساختمان های مدرن نیز انتخاب مناسبی است.

درب فلزی حیاط و انتخاب آن

درب لیزری

درب لیزری، نوعی درب است که با استفاده از فناوری برش لیزری ساخته می‌شود. در این فرآیند، یک پرتو لیزر بر روی متریال درب تمرکز می‌شود و با اعمال حرارت بالا، متریال را برش می‌دهد و شکل می‌دهد. این روش برش دقیق و دقت بالا را فراهم می‌کند و امکان تولید درب‌هایی با طرح‌ها و الگوهای پیچیده را به ما می‌دهد.

درب فلزی برش لیزری، یکی از جدیدترین انواع درب است که در حال حاضر به دلیل کارایی و جلوه‌های بصری خاص، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های درب لیزری و نحوه خرید و قیمت درب لیزری آشنا شوید.

انواع درب لیزری

درب لیزری در انواع مدل‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود. برخی از مدل‌های رایج درب لیزری عبارتند از:

درب لیزری ساختمان تاج دار

این مدل درب به ویژه برای ساختمان‌های شمالی، اما نه تنها محدود به آن، بلکه برای درب‌های باغ و ویلا نیز استفاده می‌شود. این درب‌ها دارای یک تاج زیبا با طرحی منحصر به فرد هستند.

درب حیاط برش لیزری

این نوع درب برای استفاده در حیاط‌ها استفاده می‌شود و از انواع مختلف طرح‌های درب CNC به صورت چهاربر برش لیزری استفاده می‌کند. این درب‌ها قابلیت استفاده از شیشه سکوریت یا پانج را نیز دارند.

درب برش لیزری ریلی

اگر ورودی پارکینگ یا حیاط شما نیازمند استفاده از درب ریلی است، طرح درب CNC یک انتخاب مناسب خواهد بود. این درب‌ها به دلیل طراحی زیبا و وزن مناسب، عملکرد ریل را سهل می‌کنند.

درب برش لیزری فرفورژه دار

این نوع درب‌ها از طرح‌های فرفورژه که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهره می‌برند. درب‌های برش لیزری فرفورژه دار امکانات و مزایای خاص خود را دارند. برای افرادی که علاوه بر درب CNC، دوست دارند از زیبایی الگوهای فرفورژه نیز بهره‌برداری کنند، این نوع درب‌های برش لیزری مناسب است.

درب لیزری با طرح‌ها و الگوهای سفارشی

این نوع درب‌ها به صورت سفارشی و بر اساس دستورات و طرح‌های خاص مشتری ساخته می‌شوند. می‌توانید طرح، الگو، شکل و جزئیات مورد نظر خود را بر روی این درب‌ها اعمال کنید. این درب‌ها به طراحی شخصی و اختصاصی می‌پردازند.

درب فلزی حیاط و انتخاب آن

درب پارکینگ

درب پارکینگ از آن درسته از درب‌هایی است که علاوه بر بالا بردن امنیت ساختمان نقش بسیار مهمی در افزایش زیبایی نمای ساختمان دارد. اغلب درب ورودی پارکینگ در خارج از ساختمان قرار گرفته و بخش زیادی از نمای بیرونی ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد. هارمونی رنگ و طرح بین درب پارکینگ، دررب ورودی ساختمان، پنجره‌ها و نمای ساختمان بسیار مهم و با اهمیت است. اکثر افراد برای در و پنجره‌های ساختمان از یک رنگ و طرح استفاده می‌کنند که انتخاب کم ریسک و مناسبی است.

انواع درب های پارکینگ

درب‌های مورد استفاده در پارکینگ‌ها می‌توانند بر اساس فاکتورهای مختلف دسته‌بندی شوند. این موارد شامل جنس و متریال استفاده شده برای ساخت بدنه و سایر بخش‌های درب می‌شود. بر این اساس، چند نوع درب رایج در ساختمان‌های مسکونی و اداری استفاده می‌شوند که عبارتند از:

درب فلزی پارکینگ

معتبرترین و مقاوم‌ترین جنسی که می‌توان برای ساخت درب استفاده کرد، فلزات مختلف از قبیل آهن است. درب‌های آهنی از گذشته تا امروز در صنعت ساخت درب پارکینگ کاربرد زیادی داشته و به دلیل تحمل بالا در برابر ضربه، از طول عمر بالا برخوردار هستند. برای جلوگیری از زنگ زدگی این نوع درب، از ضدزنگ و رنگ‌های مخصوص استفاده می‌شود.

درب چوبی پارکینگ

از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود در برخی ساختمان‌ها از درب پارکینگ چوبی استفاده شود، زیبایی ظاهری و حفظ اصالت بنا می‌باشد. درب‌های چوبی به دلیل مقاومت نسبتاً کم بدنه‌شان در برابر نم و رطوبت و ضربه، زودتر از سایر انواع درب شکل و زیبایی ظاهری و دوام خود را از دست می‌دهند. علاوه براین، درب‌های چوبی براحتی خراش می‌شوند و به مرور پوسته‌پوسته شدن سطح آنها آزاردهنده بوده و نه تنها باعث زیباتر شدن محیط نخواهند شد، بلکه نتیجه کاملاً عکس خواهند داشت.

درب‌های آلومینیومی پارکینگ

در شرایطی که ارزان بودن قیمت درب پارکینگ اهمیت زیادی دارد، خرید درب‌های آلومینیومی می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب باشد. این نوع درب‌ها از ورق‌های آلومینیوم ساخته شده و وزن بسیار سبکی دارند. به دلیل ضدزنگ بودن آنها، می‌توان از این درب‌ها در محیط‌هایی با بارش باران و نم و رطوبت زیاد استفاده کرد.

درب فایبرگلاس پارکینگ

در صورتی که میخواهید درب پارکینگ خود را تغییر دهید، گزینه‌های متنوعی مانند درب فایبرگلاس را در نظر بگیرید. این نوع درب‌ها از ترکیب آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته می‌شوند. در واقع، این درب‌ها از جنس آلومینیوم هستند و تنها در برخی از قسمت‌ها از فایبرگلاس استفاده شده است. ورق‌های فایبرگلاس مورد استفاده در این نوع درب، بسیار شفاف و سبک وزن هستند و تاثیر مثبتی بر زیبایی درب دارند. همچنین، می‌توان درب‌های پارکینگ را بر اساس شکل ظاهری و نحوه باز و بسته شدن آن‌ها دسته‌بندی کرد.

درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره‌ای پارکینگ نیز یکی از گزینه‌هایی است که برای حفظ امنیت پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب‌ها امنیت بالایی دارند و همچنین قیمت مناسبی نیز دارند. درب‌های کرکره‌ای به صورت رول شونده باز و بسته می‌شوند و بر خلاف درب‌های اتوماتیک بازویی (جک دار) به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز ندارند. این نوع درب‌ها برای مکان‌های کوچکتر و پارکینگ‌های فضای محدود مناسب هستند.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

امداد خودرو تهران

  • 30

امداد خودرو تهران معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر تهران زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امدادخودرو تهران ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل خودرو تهران شامل یدک کش تهران، خودرو بر تهران، کفی تهران، مکانیک سیار تهران، بنزین سیار تهران، باتری به باتری و پنچری در تهران می باشد.همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر تهران صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو شبانه روزی تهران در تمام مناطق شهرستان تهران

خودرو بر تهران با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق تهران را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو ۱۵۹۳  تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو تهران در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو ۱۵۹۳ تماس بگیرید.

امداد خودرو تهرانیکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو تهران و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

شماره امداد خودرو جاده ای

برای دریافت شماره امداد خودرو جاده ای، شما می‌توانید از طریق تماس با 118 این درخواست را داشته باشید و یا از طریق سایت‌های امداد خودرو کشوری 1593، تماس مستقیم برقرار کنید.

یکی از امداد خودروهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، امداد خودرو 1593 است. شما نیز می‌توانید با شماره 1593 برای درخواست امداد خودرو جاده‌ای تماس بگیرید.

خدمات امداد خودرو جاده ای توسط امداد خودرو 1593

امداد خودرو جاده ای از خدماتی است که توسط امداد خودرو 1593 به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می‌شود. هر خودرویی ممکن است با خرابی و مشکل در جاده مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، شما می توانید با شماره تماس امداد خودرو جاده ای به شماره 1593 تماس بگیرید.

شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با داشتن هزاران یدک کش و خودروهای مختلف، قادر است انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در محل تعمیر کند و یا به تعمیرگاه مناسب حمل نماید.

ارائه خدمات امداد جاده ای با قیمت منصفانه اتحادیه و در کمترین زمان ممکن با ضمانت انجام می‌پذیرد. شرکت امداد جاده ای 1593 با بیش از 23 سال تجربه در امداد خودرو، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شماره امداد خودرو جاده ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

خدمات خودرو بر تهران:

  1. حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر تهران.
  2. دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  3. تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  4. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امداد خودرو تهران
  5. تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

امداد خودرو جاده ای شبانه روزی

ما با استفاده از دستگاه GPS موقعیت تمام امدادگر ها را بررسی می نماییم و هر نقطه ای شما نیاز به امدادگر داشتید نزدیک ترین امدادگر برای شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. خدمات امدادی ما شبانه روز است. اگر نیاز به امدادگر فوری داشتید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر 20 دقیقه کنار شما هستیم.

امداد خودرو تهران 1593 از معتبرترین شرکت‌ ها با ۱۵ سال سابقه در حوزه خدمات امدادی می باشد. ما به صورت شبانه روز و ۲۴ ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

ما تمامی خدمات خود را تضمین می کنیم و فاکتور رسمی برای خدمات خود به شما ارائه می دهیم. اگر نیاز به خدمات امدادی ماشین های لوکسی مانند هیوندا، کیا، ایران خودرو، سایپا و … را داشتید می توانید با تلفن 1593 تماس بگیرید.

امداد خودرو تهران از پرسنلی متخصص، کارآزموده، خوش برخورد و متعهد برای ارائه خدمات امدادی به کاربران خود بهره میبرد. همچنین بروز ترین تجهیزات فنی و دستگاه ها را به همراه خود دارد. یک امدادگر زمانی قابل اطمینان است که در سریع ترین زمان ممکن به محل برسد و مشکلات فنی را رفع نماید. تمامی این‌ عوامل، مواردی هستند که ما در امداد خودرو تهران 1593 به آن پایبند هستیمو با مشارکت و مشورت با شما عزیزان سعی در بهبود هر چه بیشتر آن داریم.

مجوز های امداد خودرو تهران

خودروبر تهران (امداد خودرو کشوری) دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. مجموعه حمل خودرو تهران عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد.

حمل خودرو تبریز - کفی خودرو تبریز

حمل خودرو تهران – امداد خودرو تهران – یدک کش تهران – خودرو سوار

مهمترین توصیه های امداد خودرو تهران:

1:  هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور خودرو را باز ننمایید، زیرا در این صورت سیستم رادیاتور بعضی از خودرو ها نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت و همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما وجود دراد.

2: ضرورت همراه داشتن ابزار و وسایل مهم و حیاتی در خودرو.

3: حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروغ مسافرت اطمینان حاصل نمایید.

4: توصیه اصلی امدادخودرو به مالکین کلیه محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو این است که نسبت به همراه داشتن گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک (یا شارژر همراه) در سفرهای درون و بیرون شهری توجه کافی را داشته باشند تا در زمان بروز مشکل بتوانند از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی امداد خودرو ۱۵۹۳ و یا استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو ۱۵۹۳، با اطمینان از خدمات امداد خودروهای سایت امداد خودرو 1593 برخوردار شوند.

5: از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنید.

6: در سطوح لغزنده جاده هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری کنید.

7: در جاده های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلویی را رعایت نمایید.

8: در صورت استفاده از داروهایی که هوشیاری شما را کاهش میدهند اکیدا از رانندگی خودداری نمایید.

9: از وجود آچار چرخ و زاپاس خودرو قبل از شروع سفر اطمینان حاصل نمایید.

10: قبل از شروع مسافرت از سطح روغن های خودرو اطمینان حاصل نمایید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب فرفورژه

  • 21

یکی از درب هایی که امروزه توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است، درب فلزی فرفورژه است. این نوع درب به عنوان یک مورد لوکس و فانتزی شناخته می‌شود و حتی در کشورهای اروپایی نیز بسیار محبوب است. طراحی های خاصی روی این درب قابل اجرا هستند و از جنس آهن یا فولاد فشرده ساخته می شود. با استفاده از دستگاه ها و کوره های مخصوص، آن را به شکل های منحصربه فردی تبدیل می کنند.

در این صفحه، اطلاعات کاملی درباره خرید و قیمت درب را بیان خواهیم کرد. در نوعی از درب حیاط، نکته ای که توجه ویژه ای دارد، این است که علیرغم ظاهر ظریف و زیبایشان، خریدار نباید فکر کند که این ظرافت به مقاومت درب ضربه می زند.

 تولید کننده درب های فلزی فرفورژه

صنایع فلزی توفیقی متال، با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع درب ها، بهترین کیفیت و قیمت را ارائه می‌دهد. رضایت هزاران مشتری از محصولات درب فلزی فرفورژه شرکت توفیقی متال، گواهی بر کیفیت بی‌نظیر این محصولات است.

این شرکت با افتخار اعلام می کند که به عنوان بهترین تولید کننده انواع دربها در تلاش است خود را برجسته سازد. تولید دربها نیازمند استفاده از تجهیزات پیشرفته و طراحان حرفه ای با تجربه است. شرکت توفیقی متال به عنوان یک تولید کننده درب در ایران، آماده طراحی و اجرای انواع درب ها می باشد.

درب ورودی آپارتمان و ورودی ساختمان و قیمت درب فلزی فرفورژه ساختمان

تولید و طراحی دربهای ورودی اپارتمان و ساختمان با استفاده از بهترین متریال و با قیمت مناسب توسط صنایع فلزی توفیقی متال انجام می شود. بیشتر ورودی های آپارتمان ها از جنس فرفورژه ساخته می شوند و از جمله دلایل اصلی انتخاب درب برای ورودی آپارتمان ها، زیبایی و تنوع طرح آن هاست. در زیر می توانید برخی از پروژه های درب ورودی آپارتمان و ساختمان تولید شده توسط شرکت توفیقی متال را مشاهده کنید.

استفاده از درب فلزی برای ساختمان و درب ورودی ساختمان به صورت گسترده است. قیمت درب ساختمان قابل محاسبه است و بستگی به ابعاد، طراحی و متریال دارد. شرکت توفیقی متال آخرین مدل های درب ورودی ساختمان را اجرا می کند. قیمت درب ساختمان براساس اندازه و طرح متفاوت است.

درب برش لیزری در تبریز

خرید اینترنتی درب فلزی فرفورژه
 

صنایع فلزی توفیقی متال با بیش از ده سال تجربه در فضای مجازی، به مشتریان گرامی امکان خرید آنلاین درب فرفورژه را فراهم کرده است. مشتریان عزیز می توانند بدون نیاز به حضور حضوری، مراحل ثبت سفارش، طراحی و ساخت درب را به صورت آنلاین انجام دهند.

انواع درب پارکینگ و قیمت درب فرفورژه پارکینگ

یکی از کاربردهای دیگر درب فرفورژه، استفاده آن به عنوان درب پارکینگ است. شما می توانید براساس سلیقه خود، انواع مختلف درب پارکینگ را برای پارکینگ خود انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از پروژه های درب پارکینگ را مشاهده می کنید:

  • تصویر الگوی کلاسیک با طرح هنری و جزئیات دقیق.
  • درب پارکینگ با طرح های مدرن و خطوط هندسی جذاب.
  • استفاده از درب فرفورژه با الگوهای گل و گیاهان برای ایجاد جلوه طبیعی و زیبایی.
  • درب پارکینگ با طرح های انتزاعی و هنری که توجه هر ناظر را به خود جلب می کند.
  • استفاده از الگوها و نقوش هندسی در درب پارکینگ برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و استایلی مدرن.

می توان قیمت درب پارکینگ را با توجه به ابعاد درب درخواستی، نوع مدل و طراحی و سایر عوامل مرتبط محاسبه کرد.

انواع مدل های درب فرفورژه

در این صفحه سعی کرده ایم یک لیست از انواع مدل های درب فرفورژه را جهت مشاهده شما مشتریان عزیز قرار دهیم. در حال حاضر تقریباً 90 مدل درب در اختیار شما قرار دارد و به طور منظم با توجه به پروژه های جدیدی که توسط توفیقی متال انجام میشود، این لیست به روزرسانی خواهد شد. توفیقی متال به عنوان مرکز تولید انواع درب ها فعالیت میکند.

درب فرفورژه جدید

با توجه به بروز بودن تیم طراحی توفیقی متال، مدل های جدید درب به صورت منظم عرضه می شوند. اکثر مشتریان علاقه دارند درب جدید با سبک و مدل های روز را داشته باشند. تیم اجرایی توفیقی متال نیز به مهارت کافی برای اجرا و نصب هر طرحی که مشتریان در زمینه درب دارند برخوردار است.

درب حیاطی فرفورژه

در حال حاضر، درب حیاط یکی از محصولات پرطرفدار  است و بیشتر دربهای حیاط از نوع فرفورژه ساخته می شوند. آخرین مدل درب حیاط توسط صنایع فلزی توفیقی متال طراحی و اجرا شده است. در ادامه صفحه، تصاویری از درب حیاط و نمونه جدید درب حیاط را مشاهده می کنید. برای سفارش درب حیاط، با ما تماس بگیرید. ما تضمین می کنیم که درب حیاط  با بهترین کیفیت و قیمت عالی در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما تهیه خواهد شد. استفاده از درب حیاط در ایران تاریخچه ای طولانی دارد و تقریباً در تمام نقاط ایران استفاده می شود.

درب برش لیزری در تبریز

درب فلزی فرفورژه ویلایی

یکی از انواع دربهای فرفورژه، درب ویلایی است. این درب ها در مدل ها و ابعاد مختلف قابل ساخت و نصب توسط ما هستند. با انتخاب یک درب ویلایی لوکس و جدید، شما می توانید به زیبایی و مجللی ویلای خود اضافه کنید.

خرید درب فلزی فرفورژه

در هنگام خرید درب، بایستی به نکات مختلفی توجه کنید. این نکات شامل نوع طراحی و مدل درب، کیفیت مواد مصرفی، وزن درب و سایر موارد است. این عوامل مهم در انتخاب و خرید یک درب مناسب از نظر ظاهر، قدرت و دوام آن تأثیرگذار هستند.

درب فلزی فرفورژه باغ

درب باغ یکی از انواع حائز اهمیت در دسته‌بندی دربهای فرفورژه است. می توانید نمونه های متنوعی از درب های باغ را در این صفحه مشاهده کنید.

صنایع فلزی توفیقی تولید کننده انواع درب فلزی حیاط ، درب فلزی باغ و درب فلزی پارکینگ . درب فلزی تک لنگه ورودی ، درب فلزی لابی  به صورت فرفورژه و برش لیزری به روش  درب دو لنگه و سه لنگه لولایی و درب ریلی.

پنجره فلزی ، فریم فلزی ، نرده فلزی ، چهار چوب فلزی، حفاظ پنجره ، حفاظ روی دیوار، تولید درب و ورق های لیزری، اجرای پله گرد و دوبلکس تولید انواع قطعات فرفورژه و چدنی ، تولید درب های برش لیزری ، تولید دربهای لوکس و دست ساز و سایر مصنوعات فلزی می باشد که تمامی این فعالیت ها توسط تیمی متشکل از افرادی با تجربه ۲۵ ساله صورت می گیرد.

یک نکته مهم در زمان خرید درب ورودی حیاط چیست؟

یک درب ورودی حیاط، باید دو ویژگی “امنیت و مقاومت استاندارد” و “زیبایی و هماهنگی با سبک معماری ساختمانتان” را حتما داشته باشد! امنیت درب، به وسیله متریال باکیفیت و کلاف‌های پروفیلی استاندارد و سنگین (جهت ضد دیلم شدن درب)، پوشش کامل و صحیح رنگ (جهت جلوگیری از پوسیدگی درب)، رگلاژ درست درب (جهت جلوگیری از اصطحلاک درب) و در قسمت زیبایی درب، طرح درب با معماری ساختمان باید هماهنگ باشد؛ مثلا طرح درب فلزی فرفورژه که معمولا کلاسیک هست باید با نمای ساختمان و سلیقه خریدار کاملا هماهنگ و همسو باشد

محیط خانه برای همه افراد، همان محیط امن و آرامش برای خود و خانواده فرد محسوب می شود و محل طلاقی این محیط امن با محیط بیرون چیزی نیست بجز همین درب ورودی ساختمان. و اولین قسمت از ساختمان که هر بیننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خریدار می‌بیند و باعث می‌شود که این افراد نسبت به سلیقه سازنده ساختمان نظر بدهند، همین درب ورودی ساختمان هست، پس بخش مهم از مراحل ساخت ساختمان، همین قسمت انتخاب درب زیبا و با کیفیت هست.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • 27

استفاده از لیوان‌های یکبارمصرف در عصر حاضر، به طور فراگیری در زندگی روزانه مردم نفوذ کرده است. چرا که استفاده از لیوان‌های قابل استفاده مجدد برای نوشیدنی‌های گرم، نامناسب است، استفاده از لیوان‌های یکبارمصرف روز به روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل، با استفاده از یک دستگاه لیوان کاغذی، می‌توان به سادگی اقدام به تولید این لیوان‌ها نمود و درآمدزایی مناسبی داشت.

جدیدترین دستگاه لیوان کاغذی ۱۴۰۲

در آخرین نسل دستگاه لیوان کاغذی، از روش جالبی استفاده شده است. به عنوان مثال، این دستگاه دارای یک آپشن است که لیوان های خراب یا با طراحی نامناسب را تشخیص داده و جدا می کند. این فناوری باعث می‌شود دستگاه کارایی و دقت بیشتری داشته باشد و هرگونه خطا در تولید را به حداقل برساند. بررسی ها نشان می دهد که دستگاه های تقسیم شده به دو بخش از نظر تولید، بیشتر از این مکانیزم استفاده می کنند.

خط تولید لیوان کاغذی

لیوان‌های کاغذی، از جمله ظروف دوستدار محیط زیست هستند که از دیواره مقوایی تشکیل شده و خاصیت حفظ حرارت را دارند. خط تولید لیوان کاغذی به نسبت تولید ظروف یکبار مصرف، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. در نظر بگیرید که دستگاه لیوان‌ کاغذی در تبریز بدون استفاده از پلاستیک به طور صد در صد امکان‌پذیر نیست. در خط تولید لیوان کاغذی، مقوا با یک لایه پلاستیکی آستر پوشیده می‌شود تا بتواند از نفوذ مایعات به کاغذ جلوگیری کند.

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی

برای تولید لیوان کاغذی، از مواد اولیه مانند کاغذ پلی اتیلن استفاده می گردد. اکثر مواد اولیه برای تهیه لیوان کاغذی و سایر ظروف کاغذی، وارداتی هستند. کاغذهای مورد نیاز برای دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان، در ابعاد مختلف برش داده می‌شوند و سپس طرح‌های مختلفی روی آنها چاپ می‌شود. این مواد اولیه کاغذی که چاپ و برش می‌شوند، به آنها استروک می‌گویند.

دستگاه لیوان کاغذی

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

برآورد هزینه ها و سود تولید لیوان کاغذی

برای راه‌اندازی هر کسب و کار تولیدی، اولین مرحله بررسی هزینه‌ها و سودی است که از آن کسب می‌شود. بسته به کیفیت لیوان‌های کاغذی، هزینه‌ها و درآمدی که همراه دارند، سود به دست آمده از آن ها ممکن است متفاوت باشد.

فضا و تجهیزات مورد نیاز

مورد دومی که باید قبل از راه‌اندازی خط تولید لیوان کاغذی به آن توجه کنید، فضای مورد نیاز، تجهیزات و مواد اولیه است که برای شروع کار نیاز دارید. قبل از آغاز کار، شما باید تجهیزاتی را که با فضای خود سازگار باشند و با توجه به میزان تولید و درآمدی که پیش بینی کرده‌اید، تامین کنید.

آشنایی با مراحل تولید لیوان کاغذی

مرحله بعدی شامل آشنایی کامل شما با مراحل تولید این محصول است. در ادامه، مراحل تولید لیوان کاغذی را از صفر تا صد برای شما آورده‌ایم. با این حال، اگر سوالی در این خصوص دارید، می‌توانید به کارشناسان ما در این زمینه مراجعه کرده و از آنها کمک بگیرید.

صفر تا صد تولید لیوان کاغذی

لیوان‌های کاغذی قادر به تحمل انواع مایعات مانند آب یخ تا قهوه داغ هستند. در عمل، اگر شما روی کاغذ آب داغ بریزید، آن به خمیر تبدیل می‌شود. اما در مورد لیوان‌های کاغذی، این مسئله صدق نمی‌کند. به همین دلیل، در اینجا مراحل تولید لیوان کاغذی را از صفر تا صد بررسی می‌کنیم.

دستگاه لیوان های کاغذی

ورود مواد خام

مانند سایر ملزومات بهداشتی کاغذی مانند دستمال کاغذی و مقوا، لیوان‌های کاغذی از خرده‌چوب ساخته می‌شوند. این خرده‌ چوب‌ها در نهایت به خمیر چوب و کاغذ تبدیل می‌شوند. در این فرآیند، خمیر با استفاده از کلر، هیدروکسید سدیم و سایر مواد شیمیایی سفید می‌شود و آماده استفاده در دستگاه تولید لیوان‌های کاغذی می‌شود.

شکل دهی به کاغذ

در مرحله بعد، یک لایه پلاستیکی روی کاغذ نصب می‌گردد تا آن را ضد آب کند. سپس برش‌های لازم بر روی آن ایجاد می‌شود و دستگاه آن را به شکل لیوان می‌آورد. دستگاه لیوان کاغذی، پلاستیک را گرم می‌کند و قطعات لیوان را با آن به هم چسبانده می‌شود.

بهترین دستگاه لیوان کاغذی

اکنون  می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از یک دستگاه تولید لیوان کاغذی می‌تواند منجر به کسب درآمد قابل توجهی شود. اما باید در نظر داشت که هر دستگاهی قادر به ارائه چنین نتایجی نمی‌باشد.

موتور دستگاه

مهمترین بخشی که در خرید دستگاه لیوان کاغذی، موتور آن است. نوع و برند موتور می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت دستگاه داشته باشد، بنابراین باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید. برخی از موتورها به صورت دو بخشی عمل می‌کنند و پره‌های آنها به صورت نوبتی شروع به فعالیت می‌کنند.

ظرفیت تولید در دقیقه

از مهم‌ترین عواملی که برای خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باید در نظر گرفته شود، ظرفیت آن است. این عامل نشان می‌دهد که چقدر تولید شما در یک واحد زمان می‌باشد و در نتیجه تأثیر مستقیمی بر فروش و درآمد شما خواهد داشت.

ابعاد دستگاه

به ابعاد دستگاه شما بستگی دارد که در چه فضایی قرار می‌گیرد. اگر کارگاهی کوچک دارید یا می‌خواهید این کسب و کار را در منزل راه‌اندازی کنید، حتما به این موضوع توجه کنید. دستگاه‌های تولید لیوان کاغذی در ابعاد مختلف بزرگی و کوچکی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 25 آبان 1402 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

حوله خشک کن بوتان

  • 18

حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن بوتان یک دستگاه الکتریکی است که برای خشک کردن حوله‌ها و پارچه‌های مشابه استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از هوای گرم و تهویه مناسب، حوله‌ها را به سرعت خشک و آماده استفاده می‌کند. حوله خشک کن  عموماً در مکان‌هایی مانند حمام‌ها، استخرها، باشگاه‌ها، ایستگاه‌های ورزشی و هتل‌ها استفاده می‌شود.

معمولاً حوله خشک کن بوتان دارای یک بدنه مقاوم و جعبه‌ای است که درون آن یک سیستم پره‌های هوا قرار دارد. با فعال کردن دستگاه، پره‌های هوا شروع به چرخیدن می‌کنند و هوای گرم را در داخل حوله خشک کن پخش می‌کنند. این هوا گرم و جریان قوی، حوله را از رطوبت خارج کرده و آن را به سرعت خشک می‌کند.

اهمیت استفاده از حوله خشک بوتان

استفاده از حوله خشک کن اهمیت زیادی در زندگی روزمره و بهداشت شخصی دارد. در زیر به برخی از اهمیت‌های استفاده از حوله خشـک کن بوتان اشاره می‌کنم:

خشک کردن سریعتر

حوله خشک کـن بوتان به دلیل استفاده از جریان هوای گرم و قوی، حوله‌ها را به سرعت خشک می‌کند. این امر به شما کمک می‌کند تا زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید و نیاز به حوله‌های خشک کنده‌نشده را کاهش دهید.

حوله خشک کن بوتان

بهداشت شخصی

با استفاده از حوله خشک کن ، می‌توانید از رطوبت نگهداری شده در حوله جلوگیری کرده و رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را کاهش دهید. این امر به حفظ بهداشت شخصی شما کمک می‌کند و ریسک انتقال عفونت‌ها و بیماری‌های مرتبط را کاهش می‌دهد.

اقتصادی بودن

استفاده از حوله خـشک کن بوتان می‌تواند به شما کمک کند در مصرف انرژی و هزینه‌های مربوط به خشک کردن حوله‌ها صرفه‌جویی کنید. با استفاده از حوله خشک کن ، نیاز به استفاده از ماشین خشک کن یا خشک کردن حوله‌ها به صورت طبیعی کاهش پیدا می‌کند.

حفظ محیط زیست

استفاده از حوله خشک کن بـوتان به محیط زیست کمک می‌کند. زمانی که حوله‌ها را به صورت طبیعی خشک می‌کنید، ممکن است نیاز به مصرف بیشتری از منابع آب و انرژی داشته باشید. با استفاده از حوله خشک کن ، مصرف آب کاهش می‌یابد و اثرات مخرب بر محیط زیست کمتر می‌شود.

سهولت استفاده

حوله خشک کن بـوتان عموماً دارای کنترل‌های ساده و آسانی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی دستگاه را روشن و خاموش کنید و زمان و دمای خشک کردن را تنظیم کنید. این باعث می‌شود استفاده از حوله خشک کن  برای افرادی از هر سن و تمام افراد خانواده ساده و راحت باشد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 25 آبان 1402 ساعت: 10:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

انواع مبل فرانسوی

  • 27

انواع مبل فرانسوی

مبل فرانسوی

مبل پارسی و استانی

در گذشته، مبلمان فرانسوی به دو نوع پاریسی و استانی طراحی و ساخته میشد. مبلمان پاریسی بیشتر برای پادشاهان و مبلمان استانی برای افراد متوسط جامعه ساخته میشد.

در ساخت مبلمان پاریسی برای پادشاهان، از بهترین و مرغوبترین مواد استفاده میشد که باعث افزایش قیمت مبلمان میشد. اما امروزه این نوع مبلمان دیگر ساخته نمیشود و آنچه به عنوان مبـل فرانسوی شناخته میشود، مبلـمان فرانسوی استانی است. این مبلمان به دلیل سادگی و قیمت پایین‌تر خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به دلیل سایز کوچکتر و کمترین منبت‌کاری در طراحی و ساخت این نوع مبلمان، برای خانه‌هایی با فضای کوچک بسیار مناسب خواهد بود. در طول زمان، مبلـمان فرانسوی استانی با سبک روکوکو وارد بازار شد و در کنار رنگ‌های روشن، از رنگ‌های تیره هم استفاده شد، اما این سبک بسیار زود پرطرفداری خود را از دست داد.

مدل پشت تخت

این نوع مبلمان دارای یک تکیه‌گاه صاف به زاویه ۹۰ درجه است. این حالت به مبلمان ظاهری رسمی میبخشد که بیشتر برای مهمانی‌ها استفاده میشود. دسته‌های تک نفره این ست نیز معمولاً صاف و غیرانحنا هستند. شاید نشستن بر روی آن کمی سخت باشد، اما انتخاب آن فضای شما را رسمی تر خواهد کرد.

مدل کویین

یک نوع دیگر از مبلمان فرانسوی به نام “کویین” وجود دارد که در مقایسه با حالت ۹۰ درجه، راحتی بیشتری ارائه می‌دهد. تکیه‌گاه آن کمی انحنا دارد وبا حالت ارگونومی به بدن سازگارتر است. دسته‌های مبلمان کویین فرانسوی کمی انحنا دارند و معمولاً با پارچه‌ای پوشیده می‌شوند.

مدل چستر

مبل چستر فرانسوی، یک نوع مبلمان بزرگ با دکمه‌های بزرگ است که به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که این مبلمان را با سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، استفاده از دکمه‌های بزرگ در قسمت تکیه‌گاه و احیاناً در قسمت دسته است. مدل چستر به دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی می‌شود و برای روکش آن از پارچه‌های چرم، مخمل و جیر استفاده می‌شود. هر کدام از این پارچه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

این کاناپه‌ها ابعاد بزرگی دارند و تقریباً فضای زیادی اشغال می‌کنند، بنابراین اگر در فضای کوچکی از آن استفاده می‌کنید، بهتر است روکش را در طیف رنگی خنثی و روشن انتخاب کنید.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

تفاوت دوربین آنالوگ و تحت شبکه

  • 24

تفاوت دوربین آنالوگ و تحت شبکه در چیست؟

بررسی تفاوت بین دوربین آنالوگ و دوربین تحت شبکه به شما کمک زیادی می‌کند تا بهترین انتخاب را برای خرید دوربین‌ها داشته باشید. اگر قصد خرید این دوربین‌ها را دارید، ادامه این مقاله را درباره مقایسه دوربین آنالوگ و تحت شبکه بخوانید. در حال حاضر، تکنولوژی در حال پیشرفت است و فناوری‌های نوین در زمینه‌های مختلف به روز رسانی می‌شوند.

از لوازم خانگی کوچک و غیرمهم تا دوربین‌های مداربسته، تأثیر تکنولوژی در زندگی روزمره قابل مشاهده است. فناوری‌های مختلف در شکل‌دهی به دوربین‌های مداربسته نقش بزرگی داشته‌اند و به تدریج در حال تکامل هستند. امروزه، می‌توانیم دوربین‌هایی با بهترین فناوری‌ها مانند هوش مصنوعی را مشاهده کنیم.

تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه یا همان دیجیتال، دو نوع از تکنولوژی‌های اساسی در دوربین‌های امنیتی هستند که مورد بحث امروز ما قرار دارند. در تفاوت دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، موارد متعددی وجود دارد که بهتر است بر اساس نیازها و بودجه افراد دسته‌بندی شوند تا بتوان بهترین نتیجه را در تهیه یک سیستم امنیتی به دست آورد.

می‌توانید در سایت وستا تچ مدل‌های مختلف این دوربین‌ها را مشاهده کنید و همچنین برای دریافت مشاوره و خرید دوربین آنالوگ یا تحت شبکه، با کارشناسان مجموعه وستا تچ تماس بگیرید.

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه؛ دوربین های امنیتی IP

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه را با بررسی دوربین های امنیتی IP ادامه می دهیم. این دوربین ها نوعی از به روزترین انواع دوربین های امنیتی مداربسته هستند که با استفاده از تکنولوژی IP یا همان پروتکل اینترنت و در واقع با اتصال به اینترنت، تصاویر را ضبط و پخش می کنند و از این بابت امکانات زیادی را به کاربران ارائه می کنند. کابل های شبکه و نیز دستگاه ضبط تصاویر NVR به این دوربین ها در تصویربرداری و نیز انتقال تصاویر کمک می کنند.
– سهولت استفاده
– قابلیت اتصال به اینترنت
– کاهش مصرف سیم و کابل
– نصب آسان
– کیفیت بالای تصاویر
– قابلیت اتصال بی‌سیم و وایرلس

این موارد، از مزایای برجسته دوربین‌های نظارتی تحت شبکه هستند که باعث شده است این دوربین‌ها در سراسر جهان بین افراد بسیار محبوب شوند. بسیاری از تجارت‌ها و منازل مسکونی با استفاده از این دوربین‌ها، امنیت خود را تضمین کرده‌اند. می‌توانید مدل‌های متنوعی از این دوربین‌های جذاب امنیتی را در سایت وستا تچ مشاهده کنید.

تفاوت های بین دوربین آنالوگ و تحت-شبکه

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال؛ دوربین نظارتی آنالوگ

با آشنایی با تفاوت دوربین‌های مداربسته آنالوگ و دیجیتال، می‌توان بهترین انتخاب را برای خرید یک دوربین امنیتی کامل داشت. دوربین‌های امنیتی آنالوگ، نسخه قدیمی و اولیه دوربین‌های مداربسته هستند که در ابتدا با فناوری HD معرفی شدند و سپس با پیشرفت فناوری به‌روز شدند و قابلیت‌های بیشتری به آنها اضافه شد. انتقال تصاویر از طریق کابل‌های کواکسیال به دستگاه ذخیره‌سازی DVR و همچنین تصاویر HD از ویژگی‌های دوربین‌های نظارتی آنالوگ هستند که هنوز هم در صنعت مورد توجه قرار دارند.

در وستا تچ، مجموعه‌ای از دوربین‌های آنالوگ با تکنولوژی، ویژگی‌ها و قیمت محصول در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای مشاوره و راهنمایی در خرید این دوربین‌ها، می‌توانید با کارشناسان ما در وستا تچ تماس بگیرید.

مقایسه دوربین آنالوگ و تحت شبکه

در مقایسه دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، و همچنین بررسی تفاوت‌های آنها، می‌توان به مواردی اشاره کرد که این دو نوع فناوری در آنها متفاوت هستند. این زمینه‌ها که قابلیت‌های هر دو دوربین را مشخص می‌کنند، نشان‌دهنده برتری دوربین‌های امنیتی تحت شبکه برای کاربردهای مختلف است. این موضوع با بررسی میزان رضایت و استفاده افراد در نقاط مختلف جهان از این دوربین‌های جذاب و کاربردی قابل توجه است.
– نوع دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر
– تفاوت در درجه کیفیت تصاویر بین انواع دوربین‌های مداربسته آنالوگ و دیجیتال
– تفاوت در کابل‌های انتقال تصاویر بین دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه
– میزان نیاز به سیم و کابل
– قابلیت اتصال به اینترنت
– هزینه‌های دوربین‌های امنیتی IP و آنالوگ

موارد فوق مبحث تفاوت‌های دوربین‌های IP و آنالوگ است که در بالاتر به آن اشاره شده است. با درک مقایسه دوربین‌های مداربسته IP و AHD، انتخاب بهترین نوع دوربین برای یک کاربرد خاص تا حد زیادی به نیازها و شرایط محیط نصب و کاربرد شما بستگی دارد.

با توجه به مزایای فراوانی که دوربین‌های امنیتی IP ارائه می‌دهند، هزینه آن‌ها نسبت به دوربین‌های آنالوگ بیشتر است؛ بنابراین، با دقت به تفاوت بین دوربین‌های مداربسته آنالوگ و دیجیتال و همچنین در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز، بهتر است یکی از این دوربین‌ها را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

بهترین مدل ها در مقایسه دوربین مداربسته IP و AHD

بررسی بهترین مدل‌های هر فناوری در مقایسه دوربین‌های مداربسته IP و AHD، یک گزینه جذاب برای انتخاب بهتر می‌باشد. برای راهنمایی بهتر در خرید بهترین دوربین امنیتی، دو نوع از پیشرفته‌ترین دوربین‌های فناوری آنالوگ و تحت شبکه را در سایت وستا تچ  مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل DH-HAC-B1A21P

دوربین B1A21P از برند داهوا، یک دوربین بالت با تکنولوژی آنالوگ است که به دلیل قیمت مناسب و مقاومت بدنه در شرایط آب و هوایی مختلف، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع دوربین مداربسته می‌باشد. شما می‌توانید این دوربین را از سایت وستا تچ تهیه کنید.

دوربین مداربسته داهوا دو مگاپیکسل مدل DH-HAC-T1A21P، نسبت به دیگر دوربین‌ها، ویژگی‌های برجسته‌ای دارد. این دوربین از تصاویر با کیفیت بالا، نظارت از راه دور، قابلیت دید در شب و گواهی‌های امنیتی معتبر جهانی برخوردار است. همچنین، سایت وستا تچ گارانتی معتبری برای این دوربین ارائه می‌کند. شما می‌توانید با تماس با مجموعه وستا تچ ، این دوربین را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دوربین مداربسته بولت

  • 21

دوربین های مدار بسته

آشنایی با دوربین مداربسته بولت و کاربردهای آن

دوربین‌ های مداربسته در حال حاضر با مدل‌ های متنوعی در بازار موجود هستند، که این موضوع ممکن است خریدار را در انتخاب متوقف کند. در اینجا قصد داریم بررسی خرید دوربین مداربسته بولت را به عنوان یکی از مدل‌های پرطرفدار، در مقایسه با مدل دام، انجام دهیم.

قبلاً در مورد دوربین مداربسته دام توضیحات کاملی ارائه شد و تمامی نکات مهم آن را بررسی کردیم. با مطالعه آن می‌توانید برای خرید دوربین بهتری تصمیم بگیرید. اما در بسیاری از مواقع، از ترکیبی از این دو نوع دوربین استفاده می‌شود. برای مشاوره بیشتر، می‌توانید با وستا تچ تماس بگیرید.

دوربین مداربسته‌ بولت چیست؟

کلمه “بولت” یا “bullet” که گاهی به شکل “بالت” نیز تلفظ می‌شود، به معنای گلوله است. دوربین‌های بولت به دلیل شکل استوانه‌ ای و جنس فلزی که دارند، به این نام مشهور شده‌اند. در مقابل سایر مدل‌ های دوربین‌ های امنیتی که در فضای داخلی منزل نیز قابل استفاده هستند، دوربین‌ های بولت به دلیل شکل خاص و جنس فلزی که دارند، مقاومت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ ها دارند. به همین دلیل، برای استفاده در فضاهای خارجی، به خصوص مناطق باز، این مدل دوربین‌ ها مناسب‌تر هستند.

مشاهده محصولات بولت در فروشگاه وستا تچ

انواع دوربین مداربسته بولت

دوربین‌ های بولت از دو روش مختلف برای انتقال تصاویر استفاده می‌کنند و بر اساس این مبنا به دو گروه تقسیم می‌شوند.

دوربین های مدار بسته بولت

ـ دوربین‌ های مدار بسته بولت IP یا تحت شبکه

این مدل‌ها از سیستم شبکه‌ ای برای انتقال تصاویر خود استفاده می‌کنند. این مدل، یکی از پرکاربردترین انواع دوربین‌ ها در بازار است و توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. با این حال، قیمت بالای این مدل باعث می‌شود که استفاده از آن تنها در مجتمع‌ های پیشرفته و بزرگ مقرون به صرفه باشد.

ـ دوربین‌ های مداربسته بولت آنالوگ

دوربین‌ های بولت آنالوگ با پشتیبانی از کیفیت HD، نسل جدید دوربین‌ های مداربسته آنالوگ را تشکیل می‌دهند. این دوربین‌ ها در گذشته استفاده می‌شدند، اما با پیشرفت تکنولوژی، کیفیت آنها بهبود یافته و اکنون به شکل دوربین HD آنالوگ قابل استفاده می‌باشند.
یکی دیگر از روش‌ های گروه‌ بندی دوربین‌ های بولت، بر اساس نوع لنز آنها است. لنز این دوربین‌ ها می‌تواند به دو بخش ثابت و متحرک یا وریفوکال تقسیم شود.

ـ دوربین بولت با لنز ثابت

لنزهای ثابت (Fixed lenses) باعث می‌شوند که یک حد مشخص از فاصله‌ی کانونی لنز را در اختیارتان قرار دهند و به همین دلیل، این لنزها قابلیت زوم ندارند.

ـ دوربین بولت با لنز متغیر (وریفوکال)

لنزهای قابل تغییر (Varifocal) در مقابل لنزهای ثابت، دارای دو فاصله‌ ی کانونی هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در قسمت‌ های مختلف نیاز خود را به زوم و بزرگنمایی برآورده کنید.

دوربین مداربسته بولت چه تفاوتی با دوربین مداربسته دام دارد؟

ابتدا تفاوت‌ های ظاهری و اساسی این دو نوع دوربین را بررسی می‌کنیم. دوربین‌ های مداربسته دام (Dome) به نظریه‌ی نام اشاره می‌کنند که شبیه به سقف گنبد است. اندازه کوچک این دوربین‌ ها به آنها امکان می‌دهد که به عنوان گزینه‌ ی مناسب برای نصب در فضاهای داخلی با سقف و سربسته به شمار روند.

از طرف دیگر، دوربین‌ های مداربسته بالت به خاطر طراحی خاص خود برای استفاده در فضاهای خارجی طراحی شده‌اند و به همین دلیل دارای بدنه‌ ی بزرگتر و محکم‌ تری هستند. این اندازه و ساختار بزرگتر به دوربین مقاومت بیشتری در برابر ضربه، آب، گرد و خاک می‌بخشد. به همین دلیل، ظاهر این دوربین‌ها در مقایسه با دوربین‌های دام، زیبایی و ظرافت کمتری دارند و سیم‌ کشی آنها برای استفاده در فضاهای داخلی منزل یا محل کار بهترین گزینه نیست. بنابراین، یکی از نکات مهم در نصب دوربین مداربسته، تطابق نوع دوربین با مکانی که قصد دارید آن را نصب کنید است.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید 



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دستگاه ساخت کابینت سی ان سی

  • 27

آیا می‌دانید کدام دستگاه‌ها را باید برای ساخت درب کابینت استفاده کنید؟

[audio wav="https://tabrizcabinet.com/wp-content/uploads/2023/08/sound-1.wav"][/audio]

در صورت بریدگی موادی که حاوی گرد و غبار زیادی می‌باشند، مانند ام دی اف، حتماً از ماسک استفاده کنید. از استنشاق بیش از حد گرد و غبار، که می‌تواند به بیماری‌های مرتبط منجر شود، خودداری کنید. بعضی از دستگاه‌های سی ان سی، مانند دستگاه پرس خلاء، می‌توانند دمای بسیار بالایی در طول فرآیند ساخت درب‌های کابینت ایجاد کنند. بنابراین، لطفاً در فاصله مناسبی از دستگاه قرار گیرید و با دست خالی آن را لمس نکنید. هنگام انتخاب سازنده دستگاه، توصیه می‌کنم که سازندگان دستگاه‌های سی ان سی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات کامل برای دستگاه‌ها هستند.

نرم افزار طراحی طرح cnc کابینت

احتمالاً با یک روتر CNC کوچک نتایج خوبی خواهید گرفت، اما اگر یک نرم افزار طراحی CNC قوی نداشته باشید، توانایی شما برای ایجاد طرح سی انسی کابینت مطلوب به تنهایی کاهش می یابد. اما با وجود راه حل های مختلف در دسترس با هزینه کمتر، باید به خود بپرسید که هدف نهایی شما چیست و چه نوع ماشینی قصد خرید دارید.

علاوه بر اینکه اغلب مدل های روتر CNC در بازار با قابلیت ها و ویدیوهای با کیفیت بالا عالی به نظر می رسند، باید توجه داشت که استفاده از نرم افزاری با کیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، ما نرم افزار طراحی CNC Pro100 را به شما توصیه می کنیم.

قبل از روشن کردن دستگاه خود، باید نقشه طرح خود را آماده کنید. البته شما همچنین می توانید G-code را مستقیماً بنویسید تا دستگاه را کنترل کنید. ولی استفاده از یک نرم افزار CAM برای تکمیل این کار بهتر است، زیرا بسیار قدرتمند و آسان است.

نرم افزارهایی مانند Google Sketchup عالی هستند، اما بسته به نوع دستگاه خود ممکن است کمی پیچیده باشند. اما یادگیری Pro100 بسیار آسان است و به مهارت های پیشرفته کامپیوتری نیاز ندارد. با این نرم افزار، می توانید به سرعت طرح های پیچیده ای را در مدت زمان کمی انجام دهید.

بسیاری از قابلیت های متنوع در این برنامه وجود دارد، که از جمله آن ها می توان به کتابخانه های کابینتی، نماهای مقطعی، گزارش های سفارشی، بهینه سازهای مواد و برگه های مونتاژ اشاره کرد. همچنین، این نرم افزار می تواند به سبک های مختلف کابینت مانند پانل برجسته، دال و شیکر پاسخ دهد.

[caption id="attachment_1197" align="aligncenter" width="700"]کابینت سی ان سی کابینت سی ان سی[/caption]

تماس با تبریز کابینت

 مزایای کابینت CNC

مزایای استفاده از کابینت CNC عبارتند از:

  •  فراهم کردن انعطاف پذیری بالا و مجموعه گسترده ای از مدل های مختلف کابینت به دلیل استفاده از چوب و MDF خام.
  •  ارائه تنوع رنگ بسیار زیاد به دلیل استفاده از روکش PVC و رنگ پلی اورتان.
  •  دقت و سرعت بالا و صرفه جویی در هزینه و زمان هنگام اجرای طرح روی چوب.
  •  عدم وجود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح چوب CNC و طرح کابینت مربوطه.
  • عدم نیاز به نیروی کار انسانی ثابت و امکان استفاده از دستگاه CNC برای انجام فعالیت ها.
  •  امکان ذخیره طرح های CNC روی کابینت در فضای ذخیره دستگاه و مجددا استفاده از آنها در آینده.

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آبان 1402 ساعت: 8:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

شیرآلات توکار

  • 29

شیرآلات توکار

در حال حاضر، شیرآلات توکار با انواع مختلفی در طرح‌ها و اندازه‌ها و با قیمت‌های متفاوت در دسترس هستند تا نیازها و خواسته‌های شما سخت‌پسندان را برآورده کنند. این شیرآلات قابل نصب و استفاده در فضاهای مختلف ساختمان مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام هستند. شاید تا به حال به اهمیت این بخش از تجهیزات خانه به این اندازه جدی نگرفته باشید، اما می‌توانید بدانید که می‌توانید در ساخت یا بازسازی خانه خود از شیرآلات مدرن مانند شیرآلات توکار به جای شیرآلات سنتی استفاده کنید.

بنابراین، با استفاده از این شیرآلات می‌توانید به خانه‌تان جلوه‌ای نو و مدرن ببخشید و فضای بیشتری برای آن ایجاد کنید. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید، باید بدانید که شیرآلات بهداشتی توکار چه ویژگی‌هایی دارند و همچنین با مزایا و معایب استفاده از این نوع شیرآلات آشنا شوید، تا در خریدتان تصمیم درستی بگیرید.

شیرآلات توکار چیست؟

شیرآلات توکار، یک نوع شیرآلات است که با پیشرفت در صنعت ساختمان و تولیدات آن به وجود آمده است. این نوع شیرآلات به علت قرار گرفتن تمامی اجزای آن، به جز دسته سرد و گرم، درون دیوار نصب می‌شوند و بنابراین به آن شیرآلات توکار می‌گویند.

این نوع شیرآلات در سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها و حمام‌ها قابل استفاده هستند. علاوه بر جلوه زیبا و مدرن، این شیرآلات فضای کم‌تری را اشغال می‌کنند. شیرآلات توکار با توجه به طراحی زیبا و کاربردی خود، به سرعت در معماری‌ها و بازسازی‌های نوین جای خود را یافته‌اند. به عنوان مثال، شیرآلات توکار نوبیلی ایتالیا به لحاظ طراحی، کیفیت ساخت و دوام برتری دارند. اگر شما نیز به دنبال پیاده‌سازی معماری داخلی به‌روز در خانه خود هستید، توصیه می‌شود که برای خرید شیرآلات روکار یا توکار، به فروشگاه آنلاین گلزارهوم مراجعه کنید.

انواع شیرآلات فروشگاه سپرو کمپانی

<yoastmark class=

تفاوت شیرآلات توکار و روکار

برای درک مزایای یک وسیله، در ابتدا نیاز داریم اطلاعاتی درباره آن وسیله را به دست آوریم. به همین منظور، برای درک معایب و مزایای شیر توکار، باید با این محصول آشنا شویم. شیرآلات توکار به طور کلی به شیرآلاتی گفته می‌شود که بخش‌های اصلی آن‌ها، مانند لوله‌ها، اتصالات و کارتریج، در داخل دیوار نصب می‌شوند و قابل مشاهده نیستند.

برای به دست آوردن دانش و اطلاعات گسترده‌تر در مورد این شیرآلات، مناسب است آن‌ها را با شیرآلات روکار مقایسه کنیم. اولین مورد بحث، نصب خارجی و داخلی شیرآلات است. همان‌طور که از نامشان پیداست و پیش‌تر اشاره شد، قسمت اصلی شیرآلات توکار در داخل دیوار قرار می‌گیرند.

از طرف دیگر، شیرآلات روکار در خارج از دیوار قرار دارند و ما به تمامی اتصالات و اجزای آن‌ها دسترسی داریم. بزرگ‌ترین تفاوت عمده بین شیرآلات توکار و روکار در نحوه نصب آن‌ها است.

شیرآلات توکار معمولاً نصب سخت‌تری دارند و برای اینکه بخواهیم شیرآلات خانه خود را توکار انتخاب کنیم، باید در فاز ساخت ساختمان این انتخاب را انجام دهیم تا فضای مورد نیاز این شیرآلات در دیوار طراحی شده و خالی بماند. از طرف دیگر، برای شیرآلات روکار، لازم نیست در مراحل پیش از ساختمان سازی تصمیم گیری و انتخاب کنیم. نصب شیرآلات روکار دقیقاً پس از اتمام ساخت ساختمان و در آخرین مراحل انجام می‌شود.

از دیگر مقالات سپرو کمپانی شیرآلات

مزایای شیرآلات توکار

  • بهینه سازی فضا

شیرآلات این نوع، برای تامین نیازهای مدرن صاحب خانه‌ها در قرن بیست و یک مناسب هستند. اگر شما هم به محدودیت فضا و آشفتگی در اطراف خسته شده‌اید، می‌توانید از این نوع شیرآلات استفاده کنید. اصلی ترین قسمت این شیرآلات در داخل دیوار نصب می‌شوند، بنابراین در محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام فضای کمتری را اشغال می‌کنند. دلیل این امر این است که بخش اصلی اجزای این شیرآلات در دیوار قرار می‌گیرند و شما می‌توانید به صورت حداکثر از فضاهای خانه استفاده کنید. علاوه بر این، لوله‌کش‌ها دیگر تاثیری در بالای سینک یا وان ایجاد نخواهند کرد.

  • جلوه مدرن

یکی از مزایای بارز شیرآلات توکار، طراحی‌های مدرن و به‌روز آن‌هاست. با استفاده از شیرآلات توکار با دیزاین‌های مینیمال و همزمان مدرن، نه تنها می‌توانید فضای خانه خود را حفظ کنید، بلکه به ایجاد یک فضای مدرن و به‌روز در منزل کمک می‌کنید. این مزیت به عنوان یک عامل مهم در معماری خانه‌های مدرن و همچنین نوسازی منازل شخصی، بسیار قابل توجه است.

  • بادوام و مقاوم

شیرآلات این نوع، به‌جز زیبایی بالقوه‌ی خود، مقاومت قابل توجهی در برابر پوسیدگی و صدمات از خود نشان می‌دهند. اگرچه قرار گرفتن بیشتر اجزای این شیرآلات در دیوار می‌تواند مشکلاتی را تحمیل کند، اما همین عامل باعث مزایای فراوانی مانند دوام بالا نیز می‌شود. وجود یک محافظ که به‌دلیل نصب در دیوار، این شیرآلات را در برابر صدمات و پوسیدگی محافظت می‌کند، بسیار حائز اهمیت است. در واقع، کیفیت ساخت بالا و عدم دسترسی به اجزای شیرآلات، آن را از آسیب‌ها دور نگه می‌دارد و در نتیجه ماندگاری بلندمدتی را برای آن تضمین می‌کند.

<yoastmark class=

  • بهداشتی

شیر‌های توکار در آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، همچنین دوش‌های توکار در حمام‌ها، دارای مزایای بهداشتی بیشتری هستند. این امر یکی از نقاط مثبتی است که با معایب دوش توکار در تضاد است. دلیل این امر آن است که تمام قطعات این شیـرآلات، به غیر از علم و دسته آن‌ها، درون دیوار قرار دارند. این باعث می‌شود که فضای کمتری برای کثیفی و آلودگی وجود داشته باشد و هم‌چنین سطوح کمتری رسوب آب بگیرند و کدر نشوند. در نتیجه، این شیرآلات بهداشتی‌تر هستند و برای حفظ بهداشت آن‌ها نیز نیاز به زمان کمتری برای تمیزکاری دارند؛ زیرا فضای کمتری برای شست‌وشو باقی می‌ماند.

معایب شیرآلات توکار

  • هزینه بالا

یکی از عیب‌های اصلی مرتبط با شیرآلات توکار، هزینه بالای آن‌ها است. هزینه نسبتاً بالایی در بخش نصب و اجرای این شیرآلات دخیل است. به دلیل قرار گرفتن قطعات این محصولات درون دیوار، فضای لازم برای نصب صحیح آن‌ها باید درست تعبیه شود. این موضوع ممکن است باعث افزایش هزینه‌ها شود، به خصوص در مواردی که در حال بازسازی خانه‌ها هستیم و باید دیوارها را خراب کرده و دوباره با در نظر گرفتن فضای مناسب بسازیم.

  • مشکل نصب

با توجه به اینکه شیرآلات باید درون دیوار جای‌گذاری شوند، نصب آن‌ها به دشواری بیشتری نسبت به نصب روی سطح دیوار خواهد بود. این مسئله به ویژه در هنگام بازسازی خانه‌های قدیمی چالش‌برانگیز می‌شود، زیرا نیاز به تغییراتی در دیوارها و لوله‌کشی‌ها دارد. برای انجام این کار، بیشتر به حضور افراد متخصص و کارآزموده نیاز است.

  • غیر قابل نصب در برخی دیوار ها

نصب انواع شیـرآلات توکار در دیوارها، به فضاهای مختلفی نیاز دارد. برخی از این شیرآلات نیاز کم‌تری به فضا دارند در حالی که برخی دیگر نیاز بیش‌تری دارند. به طور معمول، دیوارهایی با ضخامت کمتر برای نصب بسیاری از شیرآلات توکار مناسب نیستند. به همین دلیل، یکی از نقاط ضعف شیرآلات توکار (از نوع دیواری) این است که در برخی از دیوارها نیاز به نصب آن‌ها وجود ندارد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

روشویی سرامیکی چیست؟

  • 23

روشویی سرامیکی چیست؟

با توجه به زیبایی و مقاومت بالای سرامیک، این متریال بهترین گزینه برای ساخت روشویی است. سرامیک‌ها از خاک رس تصفیه شده در دمای بالا بین 1200 تا 1450 درجه پخته می‌شوند و به همین دلیل دارای ویژگی‌هایی مانند جذب رطوبت و مقاومت بالا هستند که آنها را برای ساخت روشویی ایده‌آل می‌کند.
یکی از دلایل اصلی محبوبیت روشویی‌های سرامیکی، این است که قابلیت سفارشی سازی دارند. به عبارت دیگر، این روشویی‌ها با هر ابعاد، مدل و رنگی که شما تمایل دارید، قابل ساخت و سفارش است. شما به راحتی می‌توانید روشویی خود را با سرامیک کف یا کاشی‌های دیوار سرویس و یا حمامتان هماهنگ کنید.

مزایای روشویی های سرامیکی

روشویی‌های سرامیکی دارای مزایای بسیاری هستند، اگرچه کیفیت و خواص روشویی‌های چینی بهداشتی به دلیل مواد استفاده شده، فرایند فراوری، دما و زمان پخت، و کیفیت لعاب کاری متفاوت است. با این حال، روشویی‌های سرامیکی دارای مزایای مهمی هستند که آنها را برای استفاده در حمام و دستشویی بسیار مناسب می‌کند.

خرید از فروشگاه سپروکمپانی

بهداشتی بودن و رعایت استاندارد های بهداشتی

با توجه به ویژگی‌های بهداشتی مثل لعاب متراکم و سطح صیقل، روشویی های سرامیکی به حداقل رساندن نفوذ آلودگی و رشد میکروب، باکتری و قارچ بر روی بدنه این محصولات کمک می‌کنند. اما مجاورت روشویی و چینی آلات بهداشتی با آلودگی‌ها و محیط مرطوب سرویس بهداشتی، می‌تواند محیطی مناسب برای رشد آلودگی و بیماری‌زایی ایجاد کند. بنابراین، بهداشت و رعایت اصول بهداشتی برای روشویی‌ها و چینی‌های بهداشتی بسیار مهم است. رعایت استانداردهایی مانند داشتن ضریب جذب آب کم و دارا بودن لعاب مناسب و مقاوم، روشویی های چینی را به گزینه‌های بهداشتی و پاکیزه‌ترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند. حفظ بهداشت و سلامت از مزیت‌های اصلی روشویی های سرامیکی است.

روشویی سرامیکی

نظافت آسان و عدم نیاز به نگهداری زیاد

با توجه به اینکه صفحه سخت، صیقلی و نفوذ ناپذیر روشویی‌ها و چینی آلات بهداشتی سرامیکی است، نظافت و نگهداری این محصولات بسیار ساده است. روشویی‌های سرامیکی بسیار آسان قابل تمیز شدن هستند، حتی اگر به مدت طولانی نظافت نشده باشند.

سطح غیر نفوذپذیر این محصولات از نفوذ آلودگی به عمق جلوگیری می‌کند که می‌تواند منجر به رنگ گرفتن و تغییر رنگ روشویی شود.

انواع روشویی های سرامیکی

روشویی سرامیکی پایه دار

این نوع روشویی سرامیکی، با استفاده از یک پایه از جنس استیل یا سرامیک، بر روی زمین قرار می‌گیرد و نصب می‌شود. حضور پایه در این نوع روشویی باعث می‌شود تا لوله‌های تخلیه فاضلاب و شیرآلات در پشت پایه مخفی شوند. مخفی بودن لوله‌کشی و شیرآلات، باعث می‌شود روشویی سرامیکی پایه‌دار نه تنها به روشویی بدون پایه نسبت به ظاهر زیبا و شیک تری داشته باشد، بلکه فضای سرویس را نیز زیباتر می‌کند.

روشویی سرامیکی بدون پایه

نصب مدل روشویی سرامیکی بدون پایه بر روی دیوار صورت می‌پذیرد. با توجه به کم‌فضایی بودن روشویی سرامیک بدون پایه، برای سرویس‌های بهداشتی با متراژ کوچک بسیار مناسب می‌باشد. از مزیتهای دیگر این نوع روشویی می‌توان به عدم وجود مشکل در تمیزکردن آلودگی‌های اطراف پایه، در مقایسه با روشویی پایه‌دار، اشاره کرد.

نقاط ضعف و قابل بهبود در روشویی‌های سرامیکی

اگرچه بسیاری از فروشگاه‌های لوازم بهداشتی معتقدند که روشویی‌های سرامیکی دارای معایب زیادی نیستند، اما در مقایسه با روشویی‌های دیگر، ممکن است یک نقطه ضعف بزرگ داشته باشند. این نقطه ضعف آنها در برابر ضربه و سقوط آسیب‌پذیر است. به عنوان مثال، اگر به آنها ضربه سخت و قویی وارد شود، سرامیک آنها ممکن است خراب شده و شکسته شود. با این حال، با احتیاط و جلوگیری از برخورد با اشیاء سنگین و شکننده، می‌توان از وقوع این مشکل جلوگیری کرد.

برای بهبود این نقطه ضعف، می‌توان از فناوری‌ها و مواد مقاوم‌تر در ساخت روشویی‌های سرامیکی استفاده کرد. به عنوان مثال، استفاده از سرامیک‌های با کیفیت بالا و لعاب‌های مقاوم تر می‌تواند مانع از شکستن آسان روشویی شود. همچنین، طراحی محکم و مقاومت در برابر ضربه را در نظر گرفته و ساختاری مناسب برای روشویی‌ها ایجاد کرد.

به علاوه، آموزش و اطلاع رسانی به مشتریان در مورد نحوه استفاده صحیح از روشویی‌های سرامیکی و جلوگیری از برخورد ناگهانی با آنها نیز می‌تواند به کاهش خطر شکستن آنها کمک کند.

در نتیجه، با بهبود مواد استفاده شده، طراحی مقاوم و آموزش صحیح به کاربران، می‌توان نقاط ضعف روشویی‌های سرامیکی را کاهش داد و به افزایش ماندگاری و عملکرد آنها در محیط حمام و دستشویی کمک کرد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 72
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 24
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 301
            بازدید ماه بازدید ماه : 300
            بازدید سال بازدید سال : 3093
            بازدید کلی بازدید کلی : 23566

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.16.70.101
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف