کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تبریز

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تبریز

  • 66

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تبریز: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی وابسته به سازمان میراث فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگری و عضو ستاد مرکزی سفر های کشور بر اساس ضوابط قانون تجارت در سال‌ ۱۳۱۴ طی شماره ۴ به ثبت رسیده و در طول ۸۷ سال حیات اداری خود به عنوان نماینده رسمی دولت ایران به کنوانسیون‌ های بین المللی FIA (فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی)، AIT (اتحادیه جهانی گردشگری) و SOS جهانی در بین ۱۷۶ کشور دنیا پیوسته و اولین مجموعه امداد خودرویی کشور، صدور اسناد بین‌المللی رانندگی، برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی، رالی، برپایی نمایشگاه کمپینگ، خدمات مسافرتی و گردشگری، خدمات رسانه ای و … در زمره زبده ترین نهادهای بین المللی میباشد. کاپوتاژ خودرو

خدمات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی شامل نمایندگی ‌های صدور اسناد و مدارک بین‌ المللی رانندگی و خودرو، نمایندگی‌ های امداد خودرو در همه استان‌ های ایران، برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی، رالی، برپایی نمایشگاه، کمپینگ و فعالیت در زمینه توسعه فرهنگ اتومبیلرانی ایمن می گردند. مهم ترین اهداف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فراهم کردن بستر پذیرش اعضا به منظور ارائه خدمات گردشگری، فرهنگی، هنری و ورزشی به آنها می باشد.

ماموریت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

ماموریت اولیه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرح وظایف مشروح در اساسنامه و مصوبات بین‌المللی عبارت است از فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل مسافرت صاحبان وسائط نقلیه ایرانی به خارج و جهانگردان خارجی که با وسائط نقلیه خود به ایران سفر می‌کنند و نیز رفع حوایج آنها است. بررسی اسناد و مدارک موجود حکایت از آن دارد که این هدف محور اصلی و بنیادین فعالیت‌های کانون از آغاز تا کنون بوده و بدون هیچ‌گونه تغییر و به عنوان تنها هدف اصلی در اساسنامه ذکر شده است.

اما پس از انتزاع کانون از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیوستن آن به مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماموریت کانون مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گرفت.ماموریت جدید کانون عبارت است از کمک به توسعه گردشگری و صنایع وابسته که توسط کانون و کلیه موسسات و شرکت‌های وابسته پیگیری می‌شود .

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

وظایف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه صدور اسناد رانندگی بین المللی

از وظایف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترجمه و تبدیل گواهينامه های رانندگی ملی به گواهینامه رانندگی بین‌المللی، ارائه پلاک ترانزیت، دفترچه مالکیت بین‌المللی و صدور کارنه دوپاساژ( مجوز عبور گمرکی که فقط در دفتر مرکزی تهران‌ صادر می شود).

“کانون جهانگردی واتومبیلرانی نمایندگی فتحی ” نیز از سال ۱۳۹۱ در زمینه امداد خودرو کانون جهانگردی واتومبیلرانی استان آذربايجان شرقی به منظور امداد رسانی به خودروهای در راه مانده در محور های مواصلاتی استان شروع به فعالیت ;vni و از سال ۱۳۹۸ همزمان در حوزه صدور و ارائه اسناد رانندگی بین‌المللی (گواهینامه بین‌المللی رانندگی، پلاک ترانزيت و دفترچه مالکیت بین المللی خودرو) و کاپوتاژ خودرو، با هدف فراهم آوردن موجبات آسايش و تسهیل مسافرت صاحبان وسایط نقلیه ایرانی به خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

نایلون شیرینگ

  • 79

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ در اصل یک واژه انگلیسی (Shrink) است که در زبان فارسی تلفظ های گوناگونی مانند شرینک، شیرینک و یا شیرینگ دارد که در اصل یک نوع از بسته بندی محصولات است که با استفاده از یک نایلون به نام نایلون شیرینگ صورت می گیرد.

پر مصرف ترین نوع پلاستیک شیرینگ، شیرینگ نایلونی می باشد که همه ما هر روزه با آن در ارتباط هستیم یا به نحوه های مختلف به صورت غیر مستقیم از آن ها استفاده می نماییم، یکی از بهترین مثال ها برای شیرینگ نایلونی پک های ۶ تایی آب معدنی هست.

از خصوصیات این نوع می توان به ضخامت بالا، شفافیت پایین و قدرت تحمل فشار بالا اشاره نمود.

آشنایی با نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یکی از نایلون های پرکاربرد در صنعت بسته بندی محصولات است که از آن برای دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود. با قرارگیری این نایلون به دور محصول و استفاده از روش وکیوم، می توان محصول را به طور کامل پوشش داد و از آن در برابر گرد و خاک، خراش، رطوبت و… محافظت کرد. نایلون‌های شیرینگ با توجه به کاربرد گسترده در انواع و ابعاد متفاوتی وارد بازار می شوند تا پاسخگو نیاز صنایع مختلف با محصولاتی در ابعاد گوناگون باشند. نایلونهای شیرینگ به طور کلی به دو صورت تک لایه و چند لایه وارد بازار می شوند که تعداد لایه بیشتر باعث افزایش کیفیت بسته بندی می شود. علاوه بر آن عرض و ضخامت این نایلون متغیر است که شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط، نوع مورد نظر را به صورت سفارشی تهیه نمایید.

مزایای نایلون شیرینگ

در مقایسه با روش های بسته بندی، مزایا و کاربردهای نایلون شیرینگ بسیار بیشتر است که به شرح ذیل می باشند.

  • امکان چاپ کردن نوشته ها و تبلیغات بر روی آن وجود دارد.
  • بسته بندی محصولات را به صورتی زیبا و شکلی انجام میدهد.
  • حمل و نقل و جا به جایی راحت تر، امن تر و سریع تر امکان پذیر است.
  • بر خلاف مقوا شفاف بوده و محصولات داخل آن به خوبی مشخص هستند.
  • نگهداری از محصولات و انبار کردن به صورت طولانی مدت و راحت تری امکان پذیر است.
  • به دلیل نایلونی بودن، از نفوذ هرگونه رطوبت و مایعی به داخل محصولات جلوگیری می نماید
  • تشخیص اندازه، رنگ، شکل و… محصولات در این نوع بسته بندی به راحتی امکان پذیر است
  • از وارد آمدن خسارات به محصولات مانند شکستن، ترک خوردن، لب پر شدن و… جلوگیری می کند
  • با کمک این نوع بسته بندی می توان محصولاتی که از تعادل مناسب برخوردار نیستند در کنار همدیگر به خوبی نگهداشت که نمونه بارز آن نوشیدنی ها هستند.

شیرینگ

نایلون شیرینگ

موارد استفاده از نایلون شیرینگ

این مدل از بسته بندی در صنایعی همچون کنسرو سازی، لبنیات، نوشیدنی ها، صنایع شیمیایی، تولیدات دارویی، مواد شوینده، مصالح ساختمانی، صنعت چاپ، صنایع لوازم خانگی و… مورد استفاده می گیرد.

ابعاد و ویژگی‌های نایلون‌های شیرینگ

نایلون‌های شیرینک در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می گردد و عموما بنا به درخواست مشتری، سفارشی تولید می شوند. چرا که در صنایع مختلف، عرض و طول نایلون و همچنین حجم مورد نیاز، متفاوت هست.

نایلون‌های شیرینک به صورت کلی، در دو نوع تولید میگردند: یک لایه و چند لایه. هرچه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد، کیفیت آن افزایش پیدا می کند. عرض نایلون‌ها از ۱۰ سانتی‌متر تا ۱۲۰ سانتی‌متر و ضخامت نایلون‌های شیرینگ از ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون متغیر است.

جهت مطالعه ادامه مطلب و ثبت سفارش روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب حیاط

  • 79

درب حیاط فلزی و انتخاب آن

درب حیاط، نقطه کانونی ساختمان می باشد. دربهای حیاط یکی از عوامل موثر در زیبایی ساختمان محسوب می شود، همچنین علاوه بر زیبایی، در تامین امنیت ساختمان و افزایش ارزش ساختمان به شدت موثر می باشد. دربهای فلزی دیگری چون درب فلزی پارکینگ، درب فلزی ویلا و … در امنیت و ارزش ساختمان دخیل است. یکی از بهترین و موثر ترین راه کار های برای مدرن سازی ظاهر ساختمان ها و یا نمای بیرونی ساختمان استفاده از دربهای فلزی حیاط می باشد. درب فلزی حیاط بسیار متنوع می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع دربهای حیاط، ابعاد استاندارد آن، وزن آن، جنس درب حیـاط و رنگ آن ها و … بپردازیم. درب لیزری

درب حیاط

انواع مختلف درب فلزی حیاط

درب چوبی: درب های فایبر گلاس که ظاهر چوبی دارند و درب های چوبی، شیک ترین درب های حیاط محسوب می شوند. از درب های چوبی اغلب برای درب ورودی ساختمان های جنوبی استفاده می کنند. زیبایی این مدل درب ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این جنس درب را داشته باشند. دربهای چوبی نسبت به سایر درب ها از امنیت کمتری برخوردار هستند. درب فرفورژه

درب  استیل: از جدیدترین درب های حیاط موجود در بازار هستند و به عنوان درب حیاط فلزی، پارکینگ، باغ و درب ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. دربهای با جنس استیل بعد از مدتی قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مختلف کیفیت خود را از دست می دهند و دوام این جنس از درب نسبت به درب های فلزی و آهنی کمتر است.

درب  فولادی: این درب ها از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل داشتن استحکام بالا در درب های فولادی امنیت ساختمان هم افزایش پیدا می کند. عمر مفید این درب بین 5 تا 7 سال است و در حقیقت طول عمر کوتاهی دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد.

درب حیاط ساده اهنی

در این قسمت به بررسی انواع درب های ورودی ، درب های ویلایی و درب های حیـاط و … که با خلاقیت و مدل ها زیبا تولید شده اند می پردازیم. قبل از هر چیز باید بدانید که انتخاب درب باید با سبک طراحی ساختمان هماهنگ باشد. اگر درب انتخابی شما یکی از بهترین درب ها و با کیفیت ترین درب ها باشد، در صورتی که با سبک طراحی ساختمان هماهنگ نباشد، در زیبایی و ارزش ساختمان تاثیر منفی خواهد داشت.

درب حیاط فلزی

نکات بسیار مهم در انتخاب درب ورودی ساختمان

  1. درب های ورودی ساختمان، درب هایی می باشند که عموما برای ورود و خروج اتومبیل ها استفاده می شود، در نتیجه باید آن در یک مسیر مستقیم قرار داده شود تا عبور اتومبیل ها راحت باشد.
  2. اگر حیاط ساختمان دارای درختان زیاد و بلند بود، باید از درب هایی با ارتفاع بلند استفاده شود. لازم به ذکر می باشد که درب انتخابی باید بسیار مستحکم باشد تا در برابر وزش باد مقاوم باشد. درب فلزی حیاط یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب و ثبت سفارش روی لینک کلیک کنید.



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بین المللی کردن گواهینامه در تبریز

  • 75

گواهینامه رانندگی بین‌المللی در تبریز چیست؟

اگر قصد دارید در کشور دیگری رانندگی کنید، باید گواهینامه آن مکان را داشته باشید. کسانی که اهل سفرند، دست فرمان خوبی دارند و به کشورهایی با امکان اجاره خودرو و گشت‌زدن با آن سفر می کنند، بهتر است که به فکر بین المللی کردن گواهینامه در تبریز باشند.

درست است که این فرایند هزینه هایی دارد، اما می تواند لذت سفر را بیشتر نمایند. این را هم در نظر بگیرید که در بسیاری از مواقع، هزینه داشتن گواهینامه و رانندگی کردن در کشوری دیگر بسیار کمتر از هزینه حمل و نقل معمولی و بدون ماشین است. برخی از کشورهای نزدیک مانند ترکیه هم شرایطی دارند که داشتن خودرو و گواهینامه برای تردد در شهرهایشان جذاب و تا حد زیادی مقرون به صرفه می باشد.

بین‌المللی کردن گواهینامه رانندگی

سازمانی به نام سازمان جهانی اتومبیل رانی وجود دارد. این سازمان استانداردهایی مشخص کرده است و براساس آنها مدرک رسمی و گواهینامه بین المللی صادر می نمایند. حدود ۱۹۶ کشور عضو این سازمان هستند و خوشبختانه، ایران هم در میان کشورهای عضو قرار دارد.

با دریافت گواهینامه بین‌المللی از این سازمان در خود ایران، رانندگی کردن در تمام کشورهایی که عضو سازمان هستند، ممکن خواهد بود. مدرکی که در داخل کشور از سازمان مذکور دریافت می نمایید، میتوان به زبان های زیر ترجمه کرد:

  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • روسی
  • عربی
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • چینی

کسانی که در کشور خودشان گواهینامه نگرفته اند، امکان دریافت گواهینامه بین‌المللی هم نخواهند داشت. همین‌جا خیالتان را هم راحت کنیم که برای صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی نیازی نیست دوباره امتحان رانندگی بدهید.

 

گواهینامه بین المللی

بین المللی کردن گواهینامه در تبریز

اعتبار بین المللی کردن گواهینامه در تبریز و کشورهای پذیرنده آن را می‌شناسید؟

گواهینامه بین‌المللی رانندگی یک تا سه سال دارای اعتبار می باشد. همه چیز در این‌باره در گروی انتخاب شما است. اگر گواهینامه ای یک یا سه ساله گرفته اید، پس از اتمام دوره اعتبارش باید از ابتدا برای دریافت آن اقدام نمایید. یادتان باشد که خبری از تمدید گواهینامه رانندگی بین المللی و تجدید نخواهد بود.

هزینه دریافت گواهینامه یک ساله کمتر از سه ساله می باشد. البته یک یا سه ساله بودن گواهینامه فقط وابسته به انتخاب شما نیست؛ باید ببینید که کشور موردنظرتان کدام‌ مورد را می پذیرد. برخی از کشورها گواهینامه سه ساله را قبول نمی کنند.

جهت مطالعه ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 اسفند 1401 ساعت: 9:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

نایلون شیرینگ

  • 81

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ در اصل یک واژه انگلیسی (Shrink) است که در زبان فارسی تلفظ های گوناگونی مانند شرینک، شیرینک و یا شیرینگ دارد که در اصل یک نوع از بسته بندی محصولات است که با استفاده از یک نایلون به نام نایلون شیرینگ صورت می گیرد.

پر مصرف ترین نوع پلاستیک شیرینگ، شیرینگ نایلونی می باشد که همه ما هر روزه با آن در ارتباط هستیم یا به نحوه های مختلف به صورت غیر مستقیم از آن ها استفاده می نماییم، یکی از بهترین مثال ها برای شیرینگ نایلونی پک های ۶ تایی آب معدنی هست.

از خصوصیات این نوع می توان به ضخامت بالا، شفافیت پایین و قدرت تحمل فشار بالا اشاره نمود.

آشنایی با نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یکی از نایلون های پرکاربرد در صنعت بسته بندی محصولات است که از آن برای دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود. با قرارگیری این نایلون به دور محصول و استفاده از روش وکیوم، می توان محصول را به طور کامل پوشش داد و از آن در برابر گرد و خاک، خراش، رطوبت و… محافظت کرد. نایلون‌های شیرینگ با توجه به کاربرد گسترده در انواع و ابعاد متفاوتی وارد بازار می شوند تا پاسخگو نیاز صنایع مختلف با محصولاتی در ابعاد گوناگون باشند. نایلونهای شیرینگ به طور کلی به دو صورت تک لایه و چند لایه وارد بازار می شوند که تعداد لایه بیشتر باعث افزایش کیفیت بسته بندی می شود. علاوه بر آن عرض و ضخامت این نایلون متغیر است که شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط، نوع مورد نظر را به صورت سفارشی تهیه نمایید.

مزایای نایلون شیرینگ

در مقایسه با روش های بسته بندی، مزایا و کاربردهای نایلون شیرینگ بسیار بیشتر است که به شرح ذیل می باشند.

  • امکان چاپ کردن نوشته ها و تبلیغات بر روی آن وجود دارد.
  • بسته بندی محصولات را به صورتی زیبا و شکلی انجام میدهد.
  • حمل و نقل و جا به جایی راحت تر، امن تر و سریع تر امکان پذیر است.
  • بر خلاف مقوا شفاف بوده و محصولات داخل آن به خوبی مشخص هستند.
  • نگهداری از محصولات و انبار کردن به صورت طولانی مدت و راحت تری امکان پذیر است.
  • به دلیل نایلونی بودن، از نفوذ هرگونه رطوبت و مایعی به داخل محصولات جلوگیری می نماید
  • تشخیص اندازه، رنگ، شکل و… محصولات در این نوع بسته بندی به راحتی امکان پذیر است
  • از وارد آمدن خسارات به محصولات مانند شکستن، ترک خوردن، لب پر شدن و… جلوگیری می کند
  • با کمک این نوع بسته بندی می توان محصولاتی که از تعادل مناسب برخوردار نیستند در کنار همدیگر به خوبی نگهداشت که نمونه بارز آن نوشیدنی ها هستند.

شیرینگ

نایلون شیرینگ

موارد استفاده از نایلون شیرینگ

این مدل از بسته بندی در صنایعی همچون کنسرو سازی، لبنیات، نوشیدنی ها، صنایع شیمیایی، تولیدات دارویی، مواد شوینده، مصالح ساختمانی، صنعت چاپ، صنایع لوازم خانگی و… مورد استفاده می گیرد.

ابعاد و ویژگی‌های نایلون‌های شیرینگ

نایلون‌های شیرینک در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می گردد و عموما بنا به درخواست مشتری، سفارشی تولید می شوند. چرا که در صنایع مختلف، عرض و طول نایلون و همچنین حجم مورد نیاز، متفاوت هست.

نایلون‌های شیرینک به صورت کلی، در دو نوع تولید میگردند: یک لایه و چند لایه. هرچه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد، کیفیت آن افزایش پیدا می کند. عرض نایلون‌ها از ۱۰ سانتی‌متر تا ۱۲۰ سانتی‌متر و ضخامت نایلون‌های شیرینگ از ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون متغیر است.

جهت مطالعه ادامه مطلب و ثبت سفارش روی لینک کلیک کنید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 اسفند 1401 ساعت: 8:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

درب حیاط

  • 67

درب حیاط فلزی و انتخاب آن

درب حیاط، نقطه کانونی ساختمان می باشد. دربهای حیاط یکی از عوامل موثر در زیبایی ساختمان محسوب می شود، همچنین علاوه بر زیبایی، در تامین امنیت ساختمان و افزایش ارزش ساختمان به شدت موثر می باشد. دربهای فلزی دیگری چون درب فلزی پارکینگ، درب فلزی ویلا و … در امنیت و ارزش ساختمان دخیل است. یکی از بهترین و موثر ترین راه کار های برای مدرن سازی ظاهر ساختمان ها و یا نمای بیرونی ساختمان استفاده از دربهای فلزی حیاط می باشد. درب فلزی حیاط بسیار متنوع می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع دربهای حیاط، ابعاد استاندارد آن، وزن آن، جنس درب حیـاط و رنگ آن ها و … بپردازیم.

درب حیاط

انواع مختلف درب فلزی حیاط

درب چوبی: درب های فایبر گلاس که ظاهر چوبی دارند و درب های چوبی، شیک ترین درب های حیاط محسوب می شوند. از درب های چوبی اغلب برای درب ورودی ساختمان های جنوبی استفاده می کنند. زیبایی این مدل درب ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این جنس درب را داشته باشند. دربهای چوبی نسبت به سایر درب ها از امنیت کمتری برخوردار هستند.

درب  استیل: از جدیدترین درب های حیاط موجود در بازار هستند و به عنوان درب حیاط فلزی، پارکینگ، باغ و درب ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. دربهای با جنس استیل بعد از مدتی قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مختلف کیفیت خود را از دست می دهند و دوام این جنس از درب نسبت به درب های فلزی و آهنی کمتر است.

درب  فولادی: این درب ها از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل داشتن استحکام بالا در درب های فولادی امنیت ساختمان هم افزایش پیدا می کند. عمر مفید این درب بین 5 تا 7 سال است و در حقیقت طول عمر کوتاهی دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد.

درب حیاط ساده اهنی

در این قسمت به بررسی انواع درب های ورودی ، درب های ویلایی و درب های حیـاط و … که با خلاقیت و مدل ها زیبا تولید شده اند می پردازیم. قبل از هر چیز باید بدانید که انتخاب درب باید با سبک طراحی ساختمان هماهنگ باشد. اگر درب انتخابی شما یکی از بهترین درب ها و با کیفیت ترین درب ها باشد، در صورتی که با سبک طراحی ساختمان هماهنگ نباشد، در زیبایی و ارزش ساختمان تاثیر منفی خواهد داشت.

درب حیاط فلزی

نکات بسیار مهم در انتخاب درب ورودی ساختمان

  1. درب های ورودی ساختمان، درب هایی می باشند که عموما برای ورود و خروج اتومبیل ها استفاده می شود، در نتیجه باید آن در یک مسیر مستقیم قرار داده شود تا عبور اتومبیل ها راحت باشد.
  2. اگر حیاط ساختمان دارای درختان زیاد و بلند بود، باید از درب هایی با ارتفاع بلند استفاده شود. لازم به ذکر می باشد که درب انتخابی باید بسیار مستحکم باشد تا در برابر وزش باد مقاوم باشد. درب فلزی حیاط یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب و ثبت سفارش روی لینک کلیک کنید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 اسفند 1401 ساعت: 8:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 61
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 20
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 290
            بازدید ماه بازدید ماه : 289
            بازدید سال بازدید سال : 3082
            بازدید کلی بازدید کلی : 23555

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.222.179.186
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف