بلندر بلندتک 825

بلندر بلندتک 825

  • 61

بلندر بلندتک 825

بلندر صنعتی بلندتک مدل CONNOISSEUR 825 با قدرت ویژه‌ای در صنعت برخوردار است و ویژگی‌های پیشرفته بسیاری را در خود جای داده است تا سرعت، یکنواختی و کیفیت تمامی سفارشات شما را تضمین کند. مخلوط کن (بلندر) بلندتک 825 از الان به بعد فرآیند مخلوط کردن را آسان می‌کند. Program Plus، قسمت لمسی آن، شامل 30 مدل مخلوط کردن پیش برنامه ریزی شده است که با لمس یک دکمه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید نوعی از مخلوط کردن را که به نیازهای خود می‌خواهید انتخاب کنید و کلید مخصوص آن را تعیین کنید. محصولاتی مانند انواع اسموتی، آیس کافه و فراپه همیشه به بهترین شکل تولید می شوند. از این پس، نگران تایمر و دکمه‌های گوناگون نخواهید بود!

چرخه‌های برنامه‌ریزی‌شده قابل تنظیم

مخلوط کن (بلندر) بلندتک 825 با شامل 30 چرخه از پیش برنامه‌ریزی‌شده است که قادر به مخلوط کردن رسپی‌های معروف با بهترین یکنواختی و انسجام است. علاوه بر این، ما ابزاری را همراه دستگاه ارائه کرده‌ایم که قابل دانلود است و به کاربران امکان می‌دهد تعداد نامحدودی رسپی مخصوص خود را ایجاد کنند و هر بار می‌توانند شش تا از آن‌ها را در دستگاه ذخیره کنند. هر چرخه به صورت خودکار خاموش می‌شود و فضا را برای کارهای دیگر باز می‌کند.

بلندر بلندتک 825

بلندر بلندتک 825

موتور پرسرعت مقاوم (بادوام)

مخلوط کن (بلندر) بلندتک 825 صنعتی از برند بلندتک است که به طور ویژه برای رستوران‌ها و آبمیوه فروشی‌های پرترافیک طراحی شده است. این بلندر با قابلیت پرکاری بالا، بسیار بادوام و قدرتمند عمل می‌کند. با توان موتور 3.8 اسب بخار (2000 وات)، قادر است به سادگی بدون توقف و با سرعت بالا تردست‌ترین موادی مانند یخ و میوه‌های یخ‌زده را خرد و مخلوط کند. علاوه بر آن، این بلندر با دقت و یکنواختی بالا، مواد را به‌هم می‌پیونداند تا میکسی نرم، انسجامی و همگن را ایجاد کند.

عایق صدا

در مناطقی که اهمیت کاهش سطح صدا وجود دارد، عایق صوتی مورد استفاده در دستگاه Q-Series باعث کاهش چشمگیری در سطح صدای تیغه‌ها شده و به حفظ آرامش محیط کمک می‌کند. فناوری جدید مورد استفاده در Q-Series توانایی کاهش تا 10 دسی‌بل صدا را دارد که به طور تقریبی نصفی از صدایی است که به طور معمول از مخلوط‌کن‌ها شنیده می‌شود. همچنین، طراحی جدید پایه دستگاه به طوری طراحی شده است که فضای کمتری، تقریباً 20 سانتیمتر از فضای اطراف را اشغال می‌کند.

مخلوط کن (بلندر) بلندتک 825

بلندر بلندتک 825 از مخلوط‌کن‌های بلندتک، به‌عنوان یک تجهیزات کافی‌شاپ و دستگاه قدرتمند عرضه می‌شود. این مخلوط‌کن با تمرکز بر بازده و طول عمر بالا طراحی شده است. اگر به دنبال یک مخلوط‌کن قدرتمند هستید که بتواند حتی در تایم‌های شلوغ تمامی نیازهای مشتریان را پاسخگویی کند، بهترین گزینه استفاده از مخلوط‌کن (بلندر) بلندتک مدل CON 825 است.

اگر قصد خرید یا دریافت قیمت مخلوط‌کن صنعتی یا مشاهده سایر محصولات لوازم کافه را دارید، می‌توانید به سایت مجموعه فروشگاهی زاوش مراجعه کنید و تمامی محصولات را به‌صورت جامعه همراه با قیمت مشاهده کنید. شما می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

بلندر بلندتک 825

بلندر بلندتک 825

قیمت مخلوط کن (بلندر) بلندتک 825

شرکت بلندتک، که از سال ۱۹۷۵ در ایالت یوتا آمریکا فعالیت می‌کند، به تولید مخلوط‌کن‌های خانگی و صنعتی حرفه‌ای می‌پردازد. شما می‌توانید برای خرید این دستگاه با تخفیف و ضمانت اصل بودن کالا، به فروشگاه‌های زاوش مراجعه کنید.

شرکت بلندتک با نوآوری‌های منحصربه‌فرد در طراحی مخلوط‌کن‌های پیشرفته و بادوام، عنوان بهترین طراحی محصولات صنعتی را در سال ۲۰۱۳ کسب کرده است. مخلوط‌کن‌های بلندتک با قابلیت برنامه‌ریزی، تیغه‌های مقاوم و موتور قدرتمند، انتخابی ایده‌آل برای کافه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی برای آماده‌سازی انواع نوشیدنی، اسموتی، شیک و سس‌ها هستند.

مخلوط‌کن (بلندر) مدل CON 825 از شرکت بلندتک، که دارای قدرت موتور ۷.۵ آمپر و به‌صورت بی‌صدا است، با راحتی مواد را مخلوط می‌کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD به همراه دکمه‌های فشاری است و در سه سرعت (کند، متوسط، تند) عمل می‌کند. همچنین این مخلوط‌کن ۳۰ برنامه پیش‌فرض با قابلیت دانلود و تنظیم دارد و می‌توانید آن را بر روی کانتر نصب کنید.

جهت مطالعه و خرید روی لینک کلیک کنید.




  • تاریخ ارسال : سه شنبه 10 مرداد 1402 ساعت: 12:16
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 14
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 45
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
            آي پي امروز آي پي امروز : 5
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 15
            بازدید هفته بازدید هفته : 197
            بازدید ماه بازدید ماه : 59
            بازدید سال بازدید سال : 3514
            بازدید کلی بازدید کلی : 23987

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.199.71
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف