
تبلیغات

جستجو

پیوندهای روزانه

امکانات جانبی
کوچینگ میم
بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای، یا مارکتینگ شبکه ای یک روش بازاریابی است که در آن افراد به عنوان نمایندگان فروش یا عاملان مستقل، محصولات یا خدمات را به صورت مستقل بازاریابی و فروش می کنند. این نمایندگان می توانند از طریق رابطه های شبکه ای خود، سود خود را از فروش محصولات به دیگران کسب کنند و معمولاً درآمد خود را از فروش مستقیم و کسب کمیسیون از فروش های افرادی که زیرمجموعه آن ها هستند، به دست می آورند.
کوچینگ میم
- معمولاً بر اساس روابط شبکهای و ارتباط افراد با یکدیگر میافریند و میتواند شامل فعالیتهای مختلفی مانند فروش مستقیم، تشویق دیگران به پیوستن به شبکه فعالانه، و به اشتراک گذاری تجربیات مثبت مرتبط با محصول یا خدمات مورد بحث باشد.
- این رویکرد معمولاً در صنایعی مانند صنعت مستقیم محصولات مصرفی، مکملهای غذایی، محصولات بهداشتی و زیبایی، فروش مستقیم و اینترنتی، و صنعتهای مرتبط با بهبود شرایط مالی مورد استفاده قرار میگیرد.
فروش میدانی
بازاریابی شبکه ای چه ویژگی هایی دارد؟
بازاریابی شبکهای ویژگیهای متعددی دارد که آن را از روشهای دیگر بازاریابی متمایز میکنند. برخی از ویژگیهای بازاریابی شبکهای عبارتند از:
روابط فردی
این نوع بازاریابی بر اساس روابط فردی بین نمایندگان فروش و مشتریان استوار است و اغلب منجر به بهبود اعتماد و رابطه بین فروشنده و مشتری میشود.
انگیزه مالی
نمایندگان فروش عموماً از طریق کمیسیونهای مستقیم از فروش، افراد زیرمجموعه خود یا هر دو عایدی مالی کسب میکنند که میتواند انگیزه بالایی برای آنها باشد.
سرمایه گذاری محدود
مطالب مرتبط

ورود کاربران

عضويت سريع

چت باکس
| |
وب : | |
پیام : | |
2+2=: | |
(Refresh) |

پشتيباني آنلاين

آمار























تبادل لینک هوشمند

خبرنامه
